ویکی‌تجربهجستجو
شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری۴ تیر ۱۳۹۹ · تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹

تخصص مخفی

تجربهٔ کاری تخصص مخفی در شکوه طعام وارنا — امتیاز ۵.۰ از ۵ (تیر ۱۳۹۸ تا تیر ۱۳۹۹).

۵.۰· تخصص مخفی

محیط بسیار سالم ، آرام و به دور از حاشیه . مدیریت مجموعه تمامی امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ ، صبحانه و ... پرسنل را فراهم کردند.محیط کاملا دوستانه و کارکنان روحیه همکاری و مسئولیت پذیری بالایی دارند.امکان پیشرفت و ارتقا برای کارکنان محیاست.ادامه تحصیل در این مجموعه از دیگر مزایای آن است.مدیریت رفتاری پدرانه،دلسوزانه و همراه دارند و از پیشرفت کارکنان بسیار لذت میبرند.از نیروهای جوان ولی با تجربه ، با انگیزه ، باهوش و تحصیلکرده استفاده شده است.آرامش بزرگترین حسن این مجموعه است و من واقعا از کار کردن در این مجموعه احساس رضایت میکنم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید
۱.۰
مدیر تولید

بعد از بیشتر از یک سال از استعفا هنوز تسویه من انجام نشده این فرقی با دزدی داره؟ وقتی رفتم دلار 30 تومن بود الان 60 تومنه اون پول دیگه چه ارزشی داره الان آقای مدیرعامل؟؟؟؟؟؟؟ که هنوزم ندادی

شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طلبکار
۱.۰
طلبکار

آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟

شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)

شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید
۱.۰
مدیر تولید

اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.

شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه

شکوه طعام وارنا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور تولید
۱.۰
اپراتور تولید

اقای آین ... چی با میدون دادن به شرکت 21 و تصمیمات اشتباهش گند زد به کارخونه بهترین مدیرشو تو تاریخ آدلی از دست داد بخاطر یه مشت دزد دوزاری چاپلوس تمام نیروهای خوب یا رفتن یا دارن میرن یه عده رو اورده که جز هرزگی و بددهنی و مزاحمت ناموسی برای همکارای خانم هیچ کار مثبتی ازشون برنمیاد خلاصه بگم براتون کارخونه چنماهه رو هواس و محیط امن سابقو هم نداره حقوقم که قربونش برم دو ماه طلب داریم خدانکنه دو تا مشتری باقیمونده چیزی بفهمن که دیگه نابودیم