ویکی‌تجربهجستجو
فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری۲۵ خرداد ۱۴۰۵

کارشناس IT

تجربهٔ کاری کارشناس IT در فناپ زیرساخت — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· کارشناس IT

جلسه اول مصاحبه، مدیر فنی، مدیر ای تی، کارشناس منابع انسانی همزمان حضور داشتند قبل از مصاحبه هیچ برگه ای برای پر کردن قرار ندادند و رزومه برایشان کافی بود گفتند که کار شما به صورت چرخشی در شهر پردیس و مرزداران و ونک است و یکجا ثابت نیستید. در آگهی استخدام ذکر شده که سرویس رفت و آمد وجود دارد در صورتی که در مصاحبه گفتند این مورد همیشگی نیست! مصاحبه در کل بسیار راحت بود ولی بیشتر شبیه به بازجویی و استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی ای که کار کردم بود! مدیر آی تی بیشتر سوالاتی که میپرسید که در مورد استخراج اطلاعات در مورد شرکت های قبلی بود تا سوال در مورد دانش و سواد کارجو. نظر شخصی: شخصیت مدیر آی تی: خنده های سرد، بازجو، استخراج کننده اطلاعات در مورد تجهیزات و اطلاعات و بودجه ها از شرکت های قبلی ای که کار کردید، و بسیار و بسیار سوالات فنی کمی پرسیدند و عملا شاید ۱۰ درصد از کل مصاحبه فنی صحبت کردند. ‌ شخصیت مدیرعامل: از اول تا اخر سرشون داخل گوشی بود و باز هم ایشان در مورد بودجه ی شرکت های قبلی ای که کار کردم سوال کردند! ‌ شخصیت نیرو انسانی: گرم و حرفه ای و مطابق به شغل کاریشان بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس منابع انسانی
۱.۰
مصاحبه کارشناس منابع انسانی

دو مرحله مصاحبه انجام شد، مرحله اول با مدیر سرمایه انسانی بود که خوب بود و فرد منطقی بودند و جوان، مرحله دوم مدیر منابع انسانی به همراه کل پرسنل منابع انسانی در کل چهار نفر بودند، قبل مرحله دوم تست اکسل گرفته شد و در مرحله دوم تاکید روی این موارد بود که با اضافه کار و کار در پنجشنبه مشکلی نداری یا اینکه با کار تیمی مشکلی نداری در کل حس خوب از مصاحبه داشتم کسی که می‌خواهد بره اصلا استرس نداشته باشه

فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبانی
۱.۰
پشتیبانی

در یک جمله بی برنامه، بی کفایت، پارتی بازی، زیرآب زنی و... منابع انسانی به شدت ضعیف مدیران بی کفایت و نون به نرخ روزخور وقت و جوانی خودتون رو در این شرکت بی در و پیکر هدر ندید.

فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

در مدت سه ماه مصاحبه شدم بعد از مصاحبه های انجام شده تو یه قسمت دیگه ازم به کار گیری شد که باعث شد کاره خودمو از دست بدم حتما قبل از اینکه وار این شرکت بشید قرارداد دقت کنید به شدت شرکت بی در و پیکریه اصلا مشخص نیست کارتون چیه و سوال هم بپرسید میگن تو مصاحبه بهتون گفته شد درکل خیلی بی برنامه خیلی بده که این شرکت زیر مجموعه بانک هست ولی اصلا کارش نظم نداره درکل حتما پرسجو کنید بعد وارد این شرکت شوید و ساعت کاری نامشخص داره امکان داره تا هفت شب هم نگه تون دارن و اصلا روی اصول ساعت کار نمیکنن

فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس شبکه
۲.۰
کارشناس شبکه

شرکت بزرگیه و حسن بزرگش اینه زیر مجموعه پاسارگاده ولییییی حقوق بسیار پایین حق ماموریت بهتون درست و حسابی پرداخت نمیکنن مدیریت به شدت ضعیف ساختمان مرزداران، واقعا وحشتناکه مدیریتش ، امکان رشد و یادگیری تو این مجموعه وجود ندارد هیچ امتیازی هم برای پرسنل فناپ که مدام توی شعبه های بانک در رفت امد هستن ندارد الکی گول نخورید که دارید توی بانک کار میکنید.

فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۴.۰

نمیگم همه چی اوکیه ولی زیر مجموعه بانک پاسارگاده و بسیار نوآوره - تو جدیدترین حوزه ها پیشتازه -بله حقوقش کمه ولی اگر کار بلد باشی همه شرکتا نگهت میدارن و حقوق خوب میدن اما اگر شما هم کنار بقیه ماست بخوری قطعا مهره طلایی محسوب نمیشی و عقب میمونی

فناپ زیرساخت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

در طول 10 سال فعالیت کاری و حضور در شرکت های مختلف، هیچوقت در چنین شرکت بی در و پیکر و بی نظمی نبوده ام. هیچ کاری در این شرکت به ننتیجه نمیرسه و وقت خودتون رو اینجا هدر ندید. هیچ مدیر خانمی در این شرکت وجود ندارد و پر از مدیران کوته فکر و بی تجربه شده است. پرداختی ها انجام نمیشود و به قول هایی که موقع استخدام داده بودن عمل نکردند. منابع انسانی در این شرکت از بیخودترین واحدها است و اهمیتی به نیروی کار نمیدهد و تمام تلاششان این است که نیروها را تعدیل کنند با این توجیح که بتوانند حقوق بقیه را بدهند.