کارمند
تجربهٔ کاری کارمند در هرمس کپیتال — امتیاز ۱.۰ از ۵.
شرکت با پرسنل خوب ولی مدیران به شدت کوته فکر و گدا سیاست شرکت به طوری هست که به هیچ عنوان اجازه پیشرفت و ترقی نمیدن و بعد از مدتی درجا زدن برای ارتقای سطح شغلی مجبور به خروج از شرکت میشید ، تقریبا هیچ کس حتی از کارشناس به کارشناس ارشد تبدیل نشده موقع تسویه از مرخصی های آبدارچی و پیک موتوری کم میکنند تا چند صد هزارتومنی کمتر پرداخت کنند منابع انسانی بی ادب و گستاخ، مدام در حال تهدید کردن به تعدیل پرسنل، خطاب کردن پرسنل خصوصا پرسنل با پوزیشن پایینتر با الفاظ بد تقریبا هیچ کس هنگام خروج حق و حقوق قانونی و کامل رو دریافت نمیکنه و بعد از چند ماه دوندگی به مبلغ کمتر راضی میشه تا فقط رها بشه از این مجموعه
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام با بنده تماس گرفتن که برای مصاحبه حضوری ساعت ۲ برم شرکت هرمس،وقتی رفتم یه آقا و یه خانم که وردستشون بود وارد اتاق شدن و آقا شروع کردن به سوال کردن،کاملااا رفتار مصاحبه کننده بی ادبانه بود و از همون اول قصد تخریب کردن آدم رو داشت،اول گفتن خودتو معرفی کن و همه چی از افراد خانواده و غیره رو بگو،ده بار وسط حرف میپرید،تا صحبت میکردم هی حرفمو قطع میکرد،میگفت معدلت چنده میگم ۱۸.۳۳ میگه نه جزئی نگر نباش درآینده دیوونه میشی همون ۱۸ رو بگو،گفتن درس رو حفظ میکنی یا یاد میگیری،بهشون گفتم بعضی از درسارو مثل دروس عمومی معارف که به کارم نمیاد رو حفظ میکنم ولی دروس تخصصی رو سعی ام اینه که یاد بگیرم تا حفظ کردن بعد وسط حرفم میگه نگاه کن رفتی جزئی نگری،خب پس من چیجوری حرفمو بزنم؟!نیومدم بازپرسی،وقتی سوال کلی پرسیده میشه نباید جواب جزئی بدم که سوء تفاهم ایجاد کنه،شما خودت سوال رو جزئی بگو،بگو دروس تخصصی رو حفظ میکنی یا یاد میگیری تا منم خیلی کوتاه بگم یاد میگیریم. من با شلوار جین و یه تیشرت آستن کوتاه طرح ساده رفتم،رو کردن با پرویی تمام به بنده گفتن یعنی این شرکت رو در جایگاه و هم عبای جای های رسمی ندونستی که شلوار پارچه ایی و لباس آستین بلند تن نکردی بیای؟!!!! اصلا مونده بودم چیجوری جواب این بی احترامی رو بدم،درحالی که کلیه پرسنل خانم این شرکت بی حجاب و با بلوز آستین حلقه ایی یا آستین کوتاه و شلوار تو شرکت بودن(البته مسئله حجاب به خودشون ربط داره و شکی توش نیس ولی وقتی میان میگن در جایگاه رسمی ندونستید که لباس رسمی بپوشید،باید اول در نظر بگیرن محیط شرکت رو که هیچیش به محیط رسمی نمیخوره بعد همچین حرف الکی بزنن) منم گفتم علاقه ایی ندارم به همچین لباس هایی،دیگه با عرق گیر و شلوارک که نرفتم یه تیپ معمولی داشتم. بعد به من میگن شعر اصلا بلدی؟عروض قافیه رو بگو؟! مگه من اومدم برای استخدامی دبیر فارسی؟ بعد به بنده میگن فرق مولانا سعدی چیه اصلا؟اصلا میدونی مولانا کیه؟این سوالات رو هرکسی مدرسه رفته باشه میدونه ولی من رشتم حقوقه،برم جلو قاضی تو دادگاه شعر بگم از عروض و قافیه صحبت کنم؟ بعد کلا یه سوال مرتبط کردن که مال مشاع چیه؟که گفتم مالی است که از نظر قانونی سهم شرکا معلوم و معین است،از حیث جغرافیا نه و از نظر قانونی شریک هم هستند. آخرم به من گفتن چرا رزومه فرستادی چی شد؟ گفتم تو اینترنت وقتی همچین موقعیت شغلی رو دیدم گفتم بزار رزومه ام رو بفرستم،دوباره حرفمو قطع کرد گفت تو خودت گفتی میام هرمس و ناهار میخورمو باد کولرو .... چرت و پرت هایی که اصلا نمیتونم حتی دربارش فکر کنم. واقعا متاسفم برای این شرکت که همچین آدم عقده ایی رو استخدام میکنه،من که نظرات بد زیاد ازشون دیدم و مصاحبه های زیادی رفتم ولی این یکی دیگه نوبرش بود از بی ادبی و گستاخی شدید.یه آدم شدیدا عقده ایی بی نزاکتی بودن،حتی خانمی که بغلش نشسته بودن هم ناراحت شده بودن از رفتار های این آقا. واقعا خدایا به داده هات و نداده هات شکر
مدیریت بسیار دلسوز و حرفه ای به خصوص اقای قدیری نژاد که فضای یادگیری و رشد رو فراهم کردن.در تمام طول مدتی که در این شرکت بودم باوجود اینکه هم زمان دانشگاه هم میرفتم،بسیار کمکم کردند.
هر شرکتی نکات مثبت و منفی داره من مدتی در گروه مشاوران هرمس بودم: نکته بد: حقوق کم و رفاهی ضعیف نکته خوب: یادگیری از مدیران در پروژه های واقعی
این شرکت نوپا بود و بعضی از روال ها به صورت دقیق تعریف نشده بود. با این حال دوره حضور در هرمس برای من سرشار از یادگیری بود و برای منی که تازه وارد بازار کار شدم تجربه خوبی بود در کل.
شرکت خوبی بود و برای من جزیره آرامش در روزهای سخت زندگی بود. این کامنتهای منفی قطعا مشخصا توسط چند نفر از اخراج شده های شرکت ثبت شده... مدیران شرکت نه بد اخلاق بودن نه عقده ریاست داشتن متاسفانه بعضی از ما ظرفیت چنین چیزی رو نداریم
در این شرکت کسی از بیماری روانی رنج نمی بره ، همه ازش لذت میبرن :)))))) نمیدونم چه اصراری به این همه غیر اصولی بودن و خلاف جهت شنا کردن هست.