روغن
تجربهٔ کاری روغن در پرشیا خودرو — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بی صاحاب ترین و دروغ گو ترین شرکت ایران انقد بی صاحابه که فقط امروز میاد ماه بعد سال بعد می کنن مدیر هاش - ماهی یه بار کل مدیراش عوض میشن امنیت شغلی صفر مارکتینگ صفر فقط ادعا یه شرکت پول شو بی پولن فقط که کراوات می زنن هیچی حالیشون نیست یه جنس ۶۰ تا قیمت داره خنده داره اگه اینجا کار پیدا کردید جونتون بردارید در برید انگیزه اتون یه هفته می کشن و تندیس قدر نشناسی بهتون میدن از ما گفتن که سالهاست خاکش خردیم ساختار فشل مدیرا فشل سیستم فشل اصلا معلوم نیس کی به کیه یکی پرشیان خودرو یکی پرشیان انزلی یکی پرشیا خودرو نیرو ها برا هم تره خورد نمیکنن سه صوت حرف در میارن حتی یه مدت پول خرید گوشت ناهار نداشتن و حتی پول اسنپ نداشتن ۱۴۰۲ تابستون اکتان که فشل تر از همه ماشین فروشی که ماشین مردمو ۳ درصد پورسانتی نیسان ترا که همش دست سازه گول نخورید
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده
کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…
نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن
نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست
اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …
همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.