مصاحبه مارکتینگ
تجربهٔ کاری مصاحبه مارکتینگ در پرشیا خودرو — امتیاز ۱.۰ از ۵.
خیلی بی نظم و به هم ریخته بود. قرار بود مصاحبه من ساعت ۹ باشه رفتم اونجا و تازه ساعت ۱۰ رفتم پیش یه نفر مصاحبه. بعد اون با من مصاحبه کرد و من رو برد پیش نفر دوم. نفر دوم هم باهام مصاحبه کرد و من رو فرستادن پیش نفر سوم. نفر سوم هم که قائم مقام شرکت بود در واقع با من مصاحبه کرد و من رو فرستاد پیش نفر چهارم. جلوی خودم هم به مسئول منابع انسانی شرکت گفت که ایشون رو از دست ندیا خیلی نیروی خوبیه. خلاصه نفر چهارم هم با من مصاحبه کرد و من از ساعت ۹ صبح تا ۲ ظهر تو پرشیا خودرو مشغول مصاحبه بودم و آخر مسئول منابع انسانی گفتند برو خبرت می کنیم. و هنووووووووووووز هیچ خبری نشده ازشون.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده
نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست
کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…
اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …
نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن
همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.