مصاحبه کارآموز منابع انسانی
تجربهٔ کاری مصاحبه کارآموز منابع انسانی در پرشیا خودرو — امتیاز ۱.۰ از ۵.
چرا درس خوندنت طول کشید؟ چرا تغییر رشته دادی؟ اولین بار که اومدی به شرکت ما و تو سمینار شرکت کردی بهترین اتفاق اون روز چی بود؟ کی تو اون سمینار بهتر از بقیه صحبت کرد؟ شناخت خوبی از خودش داشته باشه، یکم صبور باشه و وسط حرف مصاحبهکننده نپره. ویژگیهایی که براشون مهم بود: نمیدونم ولی فکر میکنم براشون مهم بود که بتونم خوب برخورد کنم از نظر تعامل با افراد. عقیدتی که اهمیتی نداره براشون کلا تقریبا. ولی در حالت کلی جدای از شخص من تو این شرکت خیلی خیلیییییییییییی مهمه که روابط عمومیت قوی باشه که هیچی آدم خوش برخوردی باشی.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده
نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست
کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…
اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …
نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن
همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.