ویکی‌تجربهجستجو
پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری

مدیر دیجیتال مارکتینگ

تجربهٔ کاری مدیر دیجیتال مارکتینگ در پرشیا خودرو — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مدیر دیجیتال مارکتینگ

ابتدا با خانم امیر مصاحبه کردم.بعد ایشان منو فرستاد پیش آقای رشیدی. مجموعا سطح مصاحبه ضعیف بود. بعد از یک هفته رفتم کمیته منابع انسانی. ۴ نفر نشسته بودند.یکی از دیگری با تسلط کمتر. خلاصه یه مشت سوال کلیشه ای با فیگور آدمهای حرفه ای. از من پروپوزال خواستند. یک هفته روی پروپوزال کار کردم. زنگ زدم گفتم آمادست. گفت ایمیل کن. ایمیل کردم. اگر شما رنگ خبر و کار رو دیدی منم دیدم. واقعا یک امیل یا تماس که خانم دستت درد نکنه برای ما وقت گذاشتی، اما ما نمی خوایمت، اینقدر شعور می خواد؟ پرشیا خودرو نیس، تیبا خودرو هم زیادشه. شوتی خودرو!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی
۱.۰
کارشناس مالی

پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.