ویکی‌تجربهجستجو
پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری۷ تیر ۱۴۰۲ · تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲

سرپرست

تجربهٔ کاری سرپرست در پرشیا خودرو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲).

۱.۰· سرپرست

پرشیا خودرو یک‌مجموعه کاملا فاسده که فقط و فقط با پولشویی داره به‌کارش ادامه‌میده ، مالک و همه‌کاره شرکت رضا حقیقت مرد پشت پرده است که به دلیل ارتباط با حاکمیت (از اقوام مرحوم‌آیت الله ری شهری و آستان حضرت عبدالعظیم ) و استفاده از رانت تونسته خودش را به ثروت افسانه ای برسونه ، شعار اصلی این آدم اینه که همیشه دبه کن و نون‌ تو دبه کردنه منابع انسانیش فامیل رضا حقیقت و به شدت دروغگو‌ هست ، امنیت‌کاری اصلا وجود‌نداره‌ و قرارداد همه اونجا دو ماهه هست یه تعدادی آدمهای نزدیک به خودش را عضو هیئت مدیره کرده‌که اونا وضعشون‌خیلی خوبه بهشون خودرو در اختیار ب ام و و حقوق های نجومی میده به شدت درون سیستمشون از نظر مالی فاسده و فقط و فقط دارن پولشویی می کنن‌ نرخ‌ورود و خروج‌پرسنل به شدت بالاست و کیانی مثل من‌که‌گول ظاهر اونجا را میخورن بعد یکی دو هفته میفهمن چه کلاهی سرشون رفته حقوقشون را زودتر از نیمه‌ماه نمیدن و‌کاهی تا دو‌ماه هم تاخیر در پرداخت داشتن کارمندان واحد فروش به دلیل حقوق کم‌ شرکت رو دور میزنن‌و‌خودشون دلالی ماشین‌می کنن اصلا بی ام‌ندارن و ماشیندهای کارکرده را از بازار با قیمت پایین میخرن و با سود پانصد‌میلیون به بالا به مشتری که به اسم پرشیا خپدرو اعتماد کرده میفروشن رضا خقیقت بسیار بد دهن و بی تربیته و وقتایی که شرکته سر همه فریاد میکشه‌ ساعت‌کاری بسیار بالا ، جلسات طولانی غیر ضروری و اجبار به برگزاری جلسات در ویلای خصوصی رضا حقیقت در لواسان دارند که به دلیل عقده و‌جلب توجه همه‌جلسات را در لواسان برکزار میکنه تا ویلاشو به بقیه نشون بده به هیچ‌عنوان روی حرف و وعده هاشون‌نمیشه حساب کرد چون‌همشون دروغگو‌هستند از خانم فرزانه‌مدیر منابع انسانیشون‌که دختر عمه رضا حقیقته تا آقای رشیدی کارشناس اداری که مراحل جذب و استخدام و کارگزینی را انجام میده سر پرداخت پوریانت ، کمیسیون و‌حقپق ثابت دبه می کنن هیچ نمایشگاهی تو‌تهران دپست نداره باهاشون‌کار کنه و فقط به مشتریانی که به اعتبار اسم بی ام‌و‌ بهشون مراجعه میکنند ماشین‌میفروشند در حالیکه‌ حتی نامه رسمی و‌معتفر نمایندگی بی ام و آلمان را هم ندارد به هیچ عنوان کار در این شرکت فاسد با مدیران دروغگو ، خروم‌خور و دبه‌کن را پیشنهاد‌ نمیکنم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی
۱.۰
کارشناس مالی

پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.