ویکی‌تجربهجستجو
پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری۱۷ خرداد ۱۴۰۲ · تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲

مدیر

تجربهٔ کاری مدیر در پرشیا خودرو — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۱ تا تیر ۱۴۰۲).

۱.۰· مدیر

تجربه کاری در پرشیا خودرو اصلا خوب نیست. حدود۳ سال در این شرکت بودم. دزدیهای زیاد،تغییرات زیاد،مدیریت بد،قراردادهای یکماه، زیراب زنی های زیاد،استرس و ناامیدی زیاد کارکنان و... شرکت را به مرکر تردیل به بدترین شرکت خودروسازی کرد.البته این شرکت ی گاراژ ماشینهای دسته دوم بی ام و هست و واردکننده و تولردکننده نیست و در حال ورشکسته شدن هست و فقط با وامهای بانکی سرپاهست

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس مالی
۱.۰
کارشناس مالی

پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۳.۰
کارشناس

اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن

پرشیا خودرو
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.