کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در پرشیا خودرو — امتیاز ۳.۰ از ۵.
اگر میخوای به یک روان پریش تبدیل بشی از حجم بی عدالتی ها و ظلم و جنایت، حتما به پرشیا خودرو سر بزن……. یک عده فک و فامیل بی سواد دور هم جمع شدن و …
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
همه نظرات دوستان درسته، منابع انسانی شرکت به دردنخور، انگار وجود نداره هرکی قدیمی تره زور بیشتری داره و تخصص هیچ جایگاهی تو این شرکت نداره. ی مشت فک فامیل که دور هم جمع شدن،ی شرکت بی روح که نصف کارکناش هیچ کاری برای انجام دادن ندارن.
نطرات دوستان کاملا درست و بجا هست شرکت فاسد و بی بند و باری هر چی دزد تر و زیرآب زن تر محبوب تر مدیران بسیار بی سواد که مثل کنه چسبیدن به اونجا، مدیران باسواد خودشون استعفا دادن منابع انسانی بسیار ضعیف اللخصوص کارگزینی که بسیار فاسد هست
کارمند با دستمال کاغذی در پرشیاخودرو فرقی ندارد هر غیرممکن در پرشیا خودرو ممکن است مدیران بی سواد مدیر منابع انسانی بی سواد اداری خائن و به نفع شرکت همه دزد و هیچ نظارتی نیست اگر فامیل باشی حقوقت تا ۱۰۰ میلیون هم میرسه سواد داشته باشی اخراجی…
پرشیا خودرو ی دورهمی هست همه رد تعدیل میکنن جز فامیلها و دوستای مالک که حقیقت هست. هیچ کاری نداره شرکت و فقط از سیستم بانکی پول میگیره تو جاهای دیگه سرمایه گذاری میکنه قراردادها ۱ ماهه نهایت ۲ ماهه هست. امنیت شغلی ۰ ارتقا ۰ انگیزه ۰ محیط کاملا افسرده و ناامیدکننده
نیروی انسانی در این شرکت حکم ارزن دارد نگاه از بالا به نیروی انسانی بسیار محقرانه هست مدیران بسیار بی سواد صرفا چون زمان زیادی در پرشیا خودرو مشغول به کار هستن حکم های عجیب غریب دریافت میکنن
این شرکت خودروسازی نیست. گاراژ ماشینای دسته چندم BMW هست فقط تعمیرگاه هست. قراردادها یکماهه و هیچ آینده ای نداره. همش تعدیل همش تعدیل. هرسال چندبار تعدیل نیرو دارن. فقط از سیستم بانکی وام کلان میگیرن وجای دیگه سرمایه گذاری میکنن. هیچ ارزشی برای منابع انسانی قائل نیست. ۲/۵سال اینجا کار کردم. فقط دوستان و فامیل مالک تمدید قرارداد میشن درنهایت هرچقدرم خوب کار کنی بیرون میندازن.واریزی حقوقها تا ۵۰ روز و بیشترم میشه.