ویکی‌تجربهجستجو
کاراشاب
تجربهٔ کاری۲۴ خرداد ۱۴۰۵

کارشناس کنترل پروژه

تجربهٔ کاری کارشناس کنترل پروژه در کاراشاب — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارشناس کنترل پروژه

تعداد اگهی های این شرکت خودش به تنهایی نشون دهنده میزان خروج نیرو هست. طبیعتا هیچکس دلش نمیخواد مدام محل کارشو عوض کنه اما هرکسی که در این شرکته عاقبتش فراره، شرکتی که عمر حضور قدیمی ترین نیروش به دو سال نرسه نشون میده که محیط کارغیر قابل تحمله، بی اغراق کاراشاب یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. امیدوارم مدیران فکری به حال وضعیتش کنن هرچند بعید میدونم....

نقاط قوت

نقاط ضعف

محیط غیر حرفه ای
شرکت کوچک

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

کاراشاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر
۳.۰
مدیر

تجربه کاری من در این شرکت در مجموع با چالش‌هایی همراه بود که بخش قابل توجهی از آن‌ها به نحوه مدیریت در سطح سرپرستی برمی‌گشت. متأسفانه برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای مانند انتقال نادرست اطلاعات، عدم شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد فضای بی‌اعتمادی بین اعضای تیم، باعث کاهش هماهنگی و تمرکز کاری شده بود. این وضعیت به مرور زمان محیط کار را فرسایشی کرد و علاوه بر کاهش انگیزه، بر کیفیت انجام وظایف نیز تأثیر گذاشت و در نهایت ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نبود.

کاراشاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.
۱.۰
.

به نظر من این شرکت از نظر سطح حرفه‌ای در جایگاه پایینی قرار داره. فرآیند مصاحبه غیرحرفه‌ای بود و مصاحبه‌کنندگان با ابتدایی‌ترین اصول مصاحبه آشنایی کافی نداشتند. واقعا فضای رشد و پیشرفت مشخصی در این مجموعه وجود نداره و اگر در بلندمدت به دنبال پیشرفت حرفه‌ای هستید، زمان و‌مهارت‌هاتون رو‌در این شرکت تلف نکنین.

کاراشاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·java back-end developer
۲.۰
java back-end developer

اگرچه مصاحبه فنی انلاین تقریبا خوبی رو داشت اما بعد از تایید و در مصاحبه حضوری مشخص شد که کیفیت شرکت به شدت پایین هست. جدا از اینکه فرایند های منابع انسانی و اداب مصاحبه گرفتن حداقلی بود، عدد پیشنهادی هم زیر کف بازار و ماقبل فکر کردن پیشنهاد شد. مدیر محصول مصاحبه کننده هم شایستگی و بار فنی لازم را نداشت و معلوم نیست طی چه فرایندی به این نقطه رسیده بود.

کاراشاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·React developer
۵.۰
React developer

من حدود یک سال است که در این شرکت کار میکنم و هر شخصی که به این شرکت میاد بالای چند سال میمونه چون هم حقوق مناسبی دارند و هم دورکاری هستش یه چیزی که همون اول منو جذب کرد وجود تعداد زیادی پروژه که همه آنها زیر کار رفته بودند و همچنین بیشتر افراد در کاراشاب senior و full stack هستند تنها ایراد بیمه بود که قول رفع شدن داده اند ادرس سایت را اشتباه زدید ادرسش اینه http://karashab.ir/