ویکی‌تجربهجستجو
کاراشاب
تجربهٔ کاری

java back-end developer

تجربهٔ کاری java back-end developer در کاراشاب — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· java back-end developer

اگرچه مصاحبه فنی انلاین تقریبا خوبی رو داشت اما بعد از تایید و در مصاحبه حضوری مشخص شد که کیفیت شرکت به شدت پایین هست. جدا از اینکه فرایند های منابع انسانی و اداب مصاحبه گرفتن حداقلی بود، عدد پیشنهادی هم زیر کف بازار و ماقبل فکر کردن پیشنهاد شد. مدیر محصول مصاحبه کننده هم شایستگی و بار فنی لازم را نداشت و معلوم نیست طی چه فرایندی به این نقطه رسیده بود.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

کاراشاب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·React developer
۵.۰
React developer

من حدود یک سال است که در این شرکت کار میکنم و هر شخصی که به این شرکت میاد بالای چند سال میمونه چون هم حقوق مناسبی دارند و هم دورکاری هستش یه چیزی که همون اول منو جذب کرد وجود تعداد زیادی پروژه که همه آنها زیر کار رفته بودند و همچنین بیشتر افراد در کاراشاب senior و full stack هستند تنها ایراد بیمه بود که قول رفع شدن داده اند ادرس سایت را اشتباه زدید ادرسش اینه http://karashab.ir/