ویکی‌تجربهجستجو
گلدیران
تجربهٔ کاری

اپراتور

تجربهٔ کاری اپراتور در گلدیران — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· اپراتور

من از جمله کسانی بودم که گلدیران رو دوست داشتم و از کار کردن در این شرکت لذت می بردم و با همه مشکلات و سختی هایی که داشت. ولی شرکت به این چیزها اهمیت نمیدهد .سرپرستان بی تجربه ای دارد و با نظرات نادرست و صحبت های بی اساس ما رو تعدیل کردن بعد از ده سال سابقه کاری مثل یک نیرو تازه کار باهات رفتار میکنند. اگر ما خوب نبودیم چرا ده سال با ما همکاری کردن و هر جا میرم برای کار تعجب میکنن که بعد از ده سال چرا شرکت باید از نیرو با تجربه اش بگذرد. در صورتیکه شرکت نامه حسن خطام هم داده است.من که با دلی شکسته اومدم بیرون و هیچ وقت نمی بخشمشون

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

گلدیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تکنسین
۱.۰
تکنسین

فقط باند بازی هست هرکی آشنا داشته باشه پیشرفت می‌کنه نداشته باشه نه هر روز باید کارکنی حتی جمعه و ایام تعطیل به تکنسین بها نمی‌دن و بسیار اذیت میکنن

گلدیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

مدیران بشدت بیتجربه که صرفا تو موقعیت مناسب جای مناسب حضور داشتن و مدیر شدن برای تخصص و تجربه هیچ ارزشی قائل نیستن و فقط میخوان مهره های خودشون رو بچینن منافع شخصی تو الویته براشون بشدت دنبال شو اف و بزرگ نمایی هستن در یک کلام برای ادم باتجربه و کاربلد حکم مستراح رو داره

گلدیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·راننده کارمند انبار
۱.۰
راننده کارمند انبار

شرکت در سالهای خیلی دور عالی بود ولی بعد از 18سال وقت جوونی بدون دلیل وبی منطق تعدیل نیرو میکنن مدیران بی سواد از خود راضی محیط کاملا استرسی و بدون یک لحظه امنیت شغلی و پارتی بازی اشنا بودن تو شرکت موج میزنه

گلدیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور
۱.۰
اپراتور

من وارد سازمان شدم بعد چندماه بیشتر نیروها رو تعدیل کردن و یکی از این نیرو ها من بودم،در حال حاضر دنبال کارم با این وضع اقتصادی که وام و قسط دارم،وقتی که نیرو تعدیل میکنید چرا اگهی استخدامی میزارید؟ شرم بر شما که مردم را بیکار میکنید و خدا از شما نمیگذره با تشکر

گلدیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مرکز تماس شیفت عصر
۱.۰
مرکز تماس شیفت عصر

در این شرکت به هیچ عنوان ، امنیت شغلی ندارید هر لحظه امکان تعدیل شما وجود داره در عرض 24 ساعت تعداد زیادی از پرسنل را تعدیل کردند ؛ در بدترین زمان ممکن . افرادی هستند که از لحاظ مالی در شرایط خیلی بدی هستند ولی شرکت بدون توجه به این موضوع پرسنل را تعدیل کردند حتی نیرو خوب یا بد برای این شرکت اهمیتی ندارد . به هیچ عنوان پرسنل تلاشگر و موفق در این سازمان جایگاهی ندارند . به هیچ عنوان گلدیران را انتخاب نکنید موفق باشید

گلدیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مرکز تماس
۱.۰
مرکز تماس

به هیچ کس توصیه نمیکنم وارد این سازمان شود،هیئت مدیره شرکت با 160 هزار میلیارد وثیقه خودشونو ازاد میکنن بخاطر رشوه ولی برای کارکنانش حقوق مناسبی نمیدن و شنبه تا پنج شنبه باید بری سرکار،امسال تعدیل نیرو داشتن و اخر سال هم میگن تعدیل نیرو دارن،استعفا زیاد کارکنان باعث شده که هر روز برای هر سمتی اگهی بزنن اونم به دلیل مدیر های عقده ای و نداشتن دانش است،توصیه خواهر کوچیکتونو گوش کنید تا حسرت نخورید با تشکر