تکنسین
تجربهٔ کاری تکنسین در گلدیران — امتیاز ۱.۰ از ۵.
با سلام تو بازار ازاد کار کنید خیلی بهتره تو اچاره و خدمت از ما و ... بیشتر در میارید تا اینجا،ما زحمت میکشیم تو گرما و سرما انگار برده اوناییم و یه چیزی هم بهشون طلب کاریم، به هیچ عنوان وارد نشید برید یه جای دیگه یا بازار ازاد
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
فقط باند بازی هست هرکی آشنا داشته باشه پیشرفت میکنه نداشته باشه نه هر روز باید کارکنی حتی جمعه و ایام تعطیل به تکنسین بها نمیدن و بسیار اذیت میکنن
مدیران بشدت بیتجربه که صرفا تو موقعیت مناسب جای مناسب حضور داشتن و مدیر شدن برای تخصص و تجربه هیچ ارزشی قائل نیستن و فقط میخوان مهره های خودشون رو بچینن منافع شخصی تو الویته براشون بشدت دنبال شو اف و بزرگ نمایی هستن در یک کلام برای ادم باتجربه و کاربلد حکم مستراح رو داره
شرکت در سالهای خیلی دور عالی بود ولی بعد از 18سال وقت جوونی بدون دلیل وبی منطق تعدیل نیرو میکنن مدیران بی سواد از خود راضی محیط کاملا استرسی و بدون یک لحظه امنیت شغلی و پارتی بازی اشنا بودن تو شرکت موج میزنه
من وارد سازمان شدم بعد چندماه بیشتر نیروها رو تعدیل کردن و یکی از این نیرو ها من بودم،در حال حاضر دنبال کارم با این وضع اقتصادی که وام و قسط دارم،وقتی که نیرو تعدیل میکنید چرا اگهی استخدامی میزارید؟ شرم بر شما که مردم را بیکار میکنید و خدا از شما نمیگذره با تشکر
در این شرکت به هیچ عنوان ، امنیت شغلی ندارید هر لحظه امکان تعدیل شما وجود داره در عرض 24 ساعت تعداد زیادی از پرسنل را تعدیل کردند ؛ در بدترین زمان ممکن . افرادی هستند که از لحاظ مالی در شرایط خیلی بدی هستند ولی شرکت بدون توجه به این موضوع پرسنل را تعدیل کردند حتی نیرو خوب یا بد برای این شرکت اهمیتی ندارد . به هیچ عنوان پرسنل تلاشگر و موفق در این سازمان جایگاهی ندارند . به هیچ عنوان گلدیران را انتخاب نکنید موفق باشید
به هیچ کس توصیه نمیکنم وارد این سازمان شود،هیئت مدیره شرکت با 160 هزار میلیارد وثیقه خودشونو ازاد میکنن بخاطر رشوه ولی برای کارکنانش حقوق مناسبی نمیدن و شنبه تا پنج شنبه باید بری سرکار،امسال تعدیل نیرو داشتن و اخر سال هم میگن تعدیل نیرو دارن،استعفا زیاد کارکنان باعث شده که هر روز برای هر سمتی اگهی بزنن اونم به دلیل مدیر های عقده ای و نداشتن دانش است،توصیه خواهر کوچیکتونو گوش کنید تا حسرت نخورید با تشکر