ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۷۶ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۴
الو کانتنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید محتوا·۹ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
مدیر تولید محتوا

افتضاح ترین مجموعه برای همکاری در زمینه محتوا هستن. بدقول، بی‌ادب، نامحترم. من فقط سه ماه همکاری داشتم و هیچ دستمزدی هم برام واریز نشد. هی امروز و فردا. چیزی که میگن با چیزی که واریزی دارن هم متفاوته! واقعا متاسفم براشون.

امکان دورکاری
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
الو کانتنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۹ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس تولید محتوا

من با این شرکت ابتدا پاره‌وقت فعالیت میکردم. تا زمانی که کارم پاره‌وقت بود، خوب بود. از زمانی که بهم اعلام کردن که نیروی تمام وقت میخوان و توافق کردیم درباره این موضوع، بی‌احترامی و بی‌ادبی این مجموعه هم شروع شد. با اینکه بسیار بسیار کم پرداختی داشتن، پرداختی‌های خیلی نامنظم. حتی در بعضی موارد تا 28 و 29 ماه بعد! زمانی هم که برای این موارد از مجموعه جدا شدم، دیگه با من تسویه حسابی انجام نشد! بعد از گذشت 6 ماه همچنان هم خبری از تسویه نیست و چیزی در حدود 7 میلیون تسویه من رو پرداخت نکردن.

آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر داخلی·۱۳ آبان ۱۴۰۱
۵.۰
مدیر داخلی

بسیار مجموعه حرفه ای و کار درست که جزو فکر می کنم شرکت های محدودی هست با مشتریان خارجی در ارتباط و فعالیت می باشد. امیدوارم تیممون بزرگتر شود و واقعا ادم های سالمی جذب شوند

حقوق خوب
زمان کاری شناور
مدیریت بسیار منظم
فرهنگ سازمانی مناسب
برگزاری دوره های آموزشی
عدم توازن کار و زندگی
آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر داخلی·۱۳ آبان ۱۴۰۱
۵.۰
مدیر داخلی

بسیار مجموعه حرفه ای و کار درست که جزو فکر می کنم شرکت های محدودی هست با مشتریان خارجی در ارتباط و فعالیت می باشد. امیدوارم تیممون بزرگتر شود و واقعا ادم های سالمی جذب شوند

حقوق خوب
زمان کاری شناور
مدیریت بسیار منظم
فرهنگ سازمانی مناسب
برگزاری دوره های آموزشی
عدم توازن کار و زندگی
آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس فلاتر·۲۹ مهر ۱۴۰۱
۵.۰
برنامه نویس فلاتر

بنده به عنوان کاراموز در این شرکت فعالیتم رو شروع کردم و واقعا مجموعه بسیار حرفه ای بود اگرچه قبلش از اینکه بتونم در این‌دوره موفق بشم‌ نگران بودم یا حتی نظرات منفی شنیدم و خب سیاست این مجموعه همواره دوره های اموزشی بوده که امکان استخدام هم دارد و قول استخدام به کسی ندادند ولی بنده برام از اونجایی کار مهم بود و می دونستم می تونم موفق بشم نهایت تلاشم رو کردم و خوشحالم برای این‌پوزیشن‌کاری واقعا جنگیدم و موفق شدم . و جالبه یک سری دوستانی که واقعا دوره رو شرکت نمی کردند یا ازمون های بدی داشتند اینقدر از این موضوع ناراحت بودند که شروع به جو منفی کردند در صورتی که شرکت واقعا یا صداقت روز اول گفته بود فقط بهترین ها جذب می شوند

آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس سئو·۲۹ مرداد ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس سئو

می‌خوام تو این پست از یه شرکت شیاد صحبت کنم که تحت عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT تعداد زیادی آگهی توی جابینجا و جاب ویژن و کوئرا و... منتشر می‌کنه و با برچسب استخدام فوری کارآموزای از همه جا بی‌خبری رو جذب می‌کنه که نمی‌دونن قراره تو دو ماه آینده هم وقتشون حروم شه هم پولشون. این پست رو می‌نویسم برای اینکه یک کارآموز از اون شرکت نجات پیدا کنه هم یه امید زنده مونده؛ بنابراین اگر حمایت کنید تا افراد بیشتری ببیننن خیلی اتفاق مثبتیه. درسته؛ این شرکت از کارآموزا پول می‌گیره برای ورود و با سواستفاده از اسم دانشگاه شریف و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و چندتا دروغ دیگه پول یه سری آدمی که دنبال کار می‌گردن و چه بسا اون مبلغ اولیه ورود رو قرض کردن مثل آب خوردن، بالا می‌کشه. کسی که اونجا خودش رو به عنوان مدیر معرفی می‌کنه و آموزش ما رو عهده‌دار شده بود (گرچه همیشه استرس داشت کسی نفهمه ایشون مدیر شرکته) تقریبا چیزی از سئو بلد نبود؛ جالب شد نه؟ و در نهایت ۶ میلیون پولی که بابت کارآموزی و وجه امانت می‌گیره رو دیگه پس نمی‌ده چون می‌گه این پول آموزشتونه اما در واقع چه آموزشی؟ ایشون که خودشون فن بیان و قدرت تدریس نداشت، از پولایی که می‌گرفت از کارآموزا هم خرج نمی‌کرد یه آدم با سواد بیاره، میومد بعد چند دقیقه توضیح نامفهوم، سرفصل تدریس رو توی گوگل سرچ می‌کرد مثلا آموزش جی‌تی‌متریکس و اولین لینک گوگل رو که یه مقاله بود می‌فرستاد و می‌گفت بخونید:) خیلی زحمت می‌کشیدن ممکن بود یه ویدیوی رایگان پیدا کنه بفرسته اونجا ۶ میلیون پول لینک‌های رایگان گوگل رو ازتون می‌گیرن؛ وقتی می‌گم ایشون بی‌سواد بود یعنی حتی ابزار سئوی تکنیکال (اسکریمینگ فراگ) رو نمی‌شناخت مثل اینکه یه نجار اره رو نشناسه... در واقع خودش نیاز داشت یه دوره کاراموزی بگذرونه تو زمینه سئو! بعد از دوره ما هم کنار کشید و کارآموزی که تازه یک ماه بود وارد شرکت شده بود و داشت با سئو آشنا می‌شد رو گذاشت مدرس دوره‌های سئو! و حتی نظارت نمی‌کرد تو اون کلاس چه اتفاقی داره میفته و چه محتوای آموزشی رد و بدل می‌شه. نهایتا ۱۵-۲۰ تا آزمون از کاراموزهای زبون بسته که همه کاری می‌کنن جز سئو می‌گرفت و حتی اگه یه آزمون رو نمره c می‌گرفتن پولشون رو می‌خورد و داستان استخدام کنسل می‌شد. در نهایت هم موقع رفتن من و همکارم از اون شرکت که بابت دروغگویی و بی‌نظمی و عدم دانش و توانایی مدیریت خسته شده بودیم، حقوق ما رو نداد و اگه یک درصد فکر می‌کردم حروم خور نیست، با این کارش اثبات کرد که هست. درمورد قرارداد هم حرفی نزنم بهتره، که ۱۰۰ تا بند گذاشته بود که کوچک‌ترین خطات عدم حسن انجام کار تلقی بشه و سفته استخدامی‌ت قابل وصول بشه. الان هم متاسفانه دوره فلاتر و ری‌اکت و... اضافه کردن که درمورد دانش برنامه‌نویسی‌شون همین بس که یه بار اومد ۱۰ دقیقه درمورد html حرف بزنه انقدر گنگ و بی‌سر و ته بود کسی چیزی نفهمید، مجدد به یه پی دی اف آموزشی رایگان تو نت متوسل شد و گفت بشینید بخونید. اگر اونجا رو آموزشگاه کردید انقدر صادق و باشرافت باشید که اینو به کارآموز بگید امکان استخدامی‌ش چقدر کمه و پولش برنمی‌گرده وقتی از یه گروه ۱۳ نفره، یکی دو نفر رو استخدام کردید در حالی که بچه‌ها با وعده استخدام اونجا بودن. پ.ن: ویدئویی که از بنده تو صفحه‌شون منتشر کردن قدیمیه و طبیعتاً اختلافی پیش نیامده بود و اون موقع این مسائل مطرح نبود؛ ما فکر می‌کردیم استخدام بشیم و رو پروژه واقعی کار کنیم مشکلات حل می‌شه ولی نشد و حتی حقمون رو خوردن بعد قطع همکاری.

موسسه میزان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۷ اسفند ۱۴۰۰
۱.۰
برنامه نویس

من به عنوان برنامه نویس جونیور تو این شرکت استخدام شدم، حدودا ۶ماه تو این شرکت بودم هیچ بار مثبتی برام نداشت انتظاری که من داشتم این بود که حداقل یه کم تجربه م بیشتر بشه ولی منو گذاشتن تو کار دیگه که اصلا ربطی به من نداشت، این شرکت خصوصی دولتی هست وگرنه تا حالا ورشکسته شده بود، من تو این ۶ماهی که اونجا بودم دیدم که حداقل ۱۴ پونزده نفر رو اخراج یا قراردادشون رو تمدید نکردن هیچ ثباتی تو این شرکت وجود نداره تهش میگن برو ناراحتی اداره کار شکایت کن

پابلیکا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارجو·۲۱ دی ۱۴۰۰
۵.۰
کارجو

تجربه من یک تجربه مصاحبه خوب و عالی است مصاحبه از نوع منابع انسانی بود و مصاحبه فنی به جلسه بعد موکول شد جناب آقای اعتمادی بسیار دقیق و شفاف سوال می‌کردند و به جواب‌های بنده گوش می‌دادند. به نظرم ویژگی‌هایی داره پابلیکا که می‌شه براش آینده روشنی در نظر گرفت و خوشحال می‌شم اگر بتونم در مصاحبه فنی هم قبول بشم و باهاشون همکاری داشته باشم

پژوهش بازار امروز
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تیم تحقیقات بازار·۲۰ آذر ۱۴۰۰
۱.۰
تیم تحقیقات بازار

بعد از چند سال پاره وقت بودن به دلیل دانشجویی، بعد از اتمام دانشگاه بصورت تمام وقت استخدام شدم با پایه ی وزارت کار و مدیرانی به شدت بیسواد که فقط ادعا داشتند و هرکس با مدیرعامل صمیمی تر بود به جاهای بالاتری می‌رسید کلا فضای خاله زنکی و زیرآب زنی به وضوح دیده می‌شد و صمیمیت بین تیم‌ها فقط ظاهری بود و همه پشت سرهم حرف میزدن. دو تا ساختمون داشتند که من هر دو ساختمان کار کردم و به چشم خودم دیدم چطور دیتاهای اشتباه و من درآوردی رو به خورد مشتری میدادن.... گاهی برای پیشرفت پروژه تا ۱۰ شب نگهمون میداشتن و هیچ اضافه کاری بهت تعلق نمی‌گرفت... برده داری مدرنه مدرررن

عروسکو
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۸ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس فروش

من حدود ۱ سال هست که با سایت عروسکو در بخش فروش همکاری می کنم ، کار من به صورت دور کاری هست و طبق یک جدولی که بهم دادن مختار هستم که کار کنم، بهترین ماه من در این شرکت ۱۴ میلیون تومان درآمد بود و ضعیفترین ماهی هم که فقط یکروز کار کردم ۱ میلیون تومان بود

موسسه میزان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۵ اسفند ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

من مدت 2 ماه در این شرکت مشغول به کار بودم. توی این 2 ماه همکاری شاهد اخراج 10 نفر بودم که بعد براشون جایگزین استخدام میکردن. بیشتر افرادی که در این شرکت کار میکنند دانشجو و یا جونیور هستند و از حق و حقوق خودشون مثل عیدی و سنوات و ... اطلاع چندانی ندارند یا اگر خبر دارند توانایی گرفتنش رو ندارند. مدیران این مجموعه به شما میگن که استخدام شدین ولی نسبت به شما دیدگاه پروژه‌ای دارن. هر هفته پروژه‌ای رو تعریف میکنن که اون رو انجام بدین. ایراد‌های بیهوده‌ای از گزارشات شما میگیرن و سعی میکنن تخریب شخصیتی کنن افراد رو. اما پروژه بعدی رو که میخوان بدن اون موقع مهم‌ترین آدم اون مجموعه میشین! من به عنوان یک مدیر به این شرکت ملحق شدم و بدون اینکه هیچ گونه دیتایی به من بدن میخواستن تحلیل، استراتژی و برنامه بهشون بدم اونم تو مدت 2 هفته. بعد از تحویل این بخش راهکارهایی رو برای اجرا پیشنهاد میدادن که نقش من رو در اجرای استراتژی که خودم ارائه داده بودم به مرور زمان کمرنگ میکرد. جالب اینجا بود که از راهکارهای اجرایی خود من که در پروپزالم گفته بودم نمیخواستن استفاده کنن. من هم مخالفت کردم و گفتم اگر قراره این اتفاق بیوفته من همین الان جدا میشم تا این که بخوام استارت رو بزنم بعد شما منو کنار بزارین کم کم. خلاصه از اون کارها دست کشیدن. بعدش یک خانمی رو استخدام کردن که سمت دیگه‌ای داشت اما نزدیک من نشوندن تا به اسم همکاری و کار تیمی از من کار یاد بگیره. بعد از 2 ماه ظرف نصف روز اخراجم کردن و گفتن از فردا نیا. توی مدتی که اونجا بودم به عنوان مدیر یک بخش حتی یک بار هم با مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره شرکت جلسه‌ای نداشتم. نه برای مصاحبه و نه حتی زمانی که خودم درخواست تشکیل جلسه دادم! توصیه میکنم مدیران این شرکت دست از آموزش اصول منابع انسانی بردارن و اول خودشون اصول مدیریت منابع انسانی رو یاد بگیرن. دیدگاه کوتاه مدت و ارزش قائل نشدن برای این همه نیرو باعث میشه از هیچ بخشی هیچ دیتایی نباشه، چون اکثر افراد با بی انگیزگی کار می‌کنن و در نهایت با ناراحتی جدا میشن و کار رو تحویل نفر بعدی نمیدن.

گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

اگر جای مدیریت فعلی هر کس دیگه‌ای مدیریت مجموعه رو به عهده داشت، شرکت به این خوبی پیشرفت نمیکرد درسته که به خاطر مسیر شغلی خودم راهم از جوهر دور شد، ولی اگه خلافش بود، حتما الان بیشتر براشون جوهر سوزونده بودم

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.8
گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۱۳ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس تولید محتوا

فعالیت کنار یک تیم صمیمی و منظم جزو بهترین تجربیات هر شخصی می‌تونه باشه. علاوه بر صمیمت گروه جوهر، پرداختی‌های منظمی نیز دارند. مهم‌تر از همه این‌ها فرایند مصاحبه کاری بوده که دقیق و منظم انجام شد و اولویت تایم آزاد من بود، سوالاتی هم که پرسیده شد علمی و کارشناسی شده بود و نشان‌دهنده‌ی سطح بالای تیم است.

گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۱۳ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس تولید محتوا

من نزدیک به یک سال است که در این شرکت مشغول به کار هستم مدیریت بسیار خوب این مجموعه و آرامش و امنیت شغلی که این مجموعه دارد مرا شگفت زده کرده است به جرات میتونم بگم اولین مجموعه ای است که در طول دوران کاری خود تمام ویژگی های مثبت را یکجا با هم دارد.

گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۶ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس تولید محتوا

من به عنوان فریلنسر با شرکت های زیادی کار کردم و میتونم بگم یکی از بهترین تجربه های کاریم رو با گروه جوهر داشتم. بسیار منظم هستن و اخلاق و رفتار حرفه ای مدیر این گروه برام خیلی لذت بخش بود.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ دی ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

در این شرکت چیزی به عنوان منابع انسانی وجود نداره. یعنی اگر زنگ بزنید یکی از واحد اداری به جای منابع انسانی باهاتون صحبت خواهد کرد. مشکلاتی که در طول کار پیش میاد باید برای خودتون نگه دارید و کسی نیست که انتقال بدید. مشکل از آزارهای همکارها باشه تا مشکل مالی و حقوق و امکانات و... ساعت کاری بین ۹ تا ۵:۳۰ است ولی اگر ۵:۳۰ از شرکت خارج بشید همه با تعجب نگاهتون می‌کنن و حتی اگر بی‌کار باشید تا ۶:۱۵ باید بنشینید حداقل. افزایش حقوق چندان معنی نداره چون تصور این هست که هر کسی رو بخوان می‌تونن استخدام کنن و راضی نگه داشتن شما مهم نیست. بیشتر استخدام‌ها بر پایه روابط است. احترام خیلی چیز مهمی نیست و همکارها به راحتی بی‌احترامی می‌کنن بدون اینکه مسئولی به رفتارشون نظارت کنه. مدیریت نگاه بالا به پایین داره. سیستم‌ها توسط بخش IT مانیتور می‌شن به طور مداوم. کلاً جو خوبی نداره..

کافه لید (آژانس بازاریابی دیجیتال)
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ دی ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

اتمسفر حاکم این سازمان به بهتر شدنم تو زمینه کاری و شخصی خیلی کمک کرد و بهم فرصت حضور تو زمینه هایی که تجربه نداشتم ولی بهشون رو علاقه مند بودم رو داد کار با تیم جوون و صمیمی روحیه بهم میداد تو ساعات کاری و به دور از حاشیه بودن جو شرکت خیلی خوب بود یادم نمیاد حقوقم تو تاریخی غیر از یکم هر ماه واریز شده باشه (به جز یک ماه که یکم جمعه بود) در کل تجربه ی خوبی بود و خیلی خوشحالم که اسم این شرکت داخل رزومه ی من وجود داره

وانیشا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح صنعتی·۱۰ دی ۱۳۹۹
۲.۰
طراح صنعتی

در این شرکت با همکاران فرهیخته‌ای آشنا شدم و در کنارشون حس خوبی داشتم. بعضاً دورهمی‌ها و کارگاه‌های آموزشی مفیدی برگزار می‌شد اما الان که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم برآیند تجربه حضور من در وانیشا به هیچ وجه مثبت نبود. انتظارات بسیار بالا بود و حقوق به همون اندازه پایین. آیین‌های نمایشی مثل جلسه اجباری کتابخوانی بی‌ثمر صبح‌گاهی، نوشتن مدح و ثنای هفتگی درباره بقیه کارکنان و از همه آزار‌دهنده‌تر مدیریت به سبک میکرو منجمنت از سوی کلیه سطوح مدیریتی من رو اذیت می‌کرد. مدیر ارشد مجموعه به صراحت اعلام می‌کنرد که کسب‌وکارش براش ارزش بسیار بالاتری نسبت به نیروی انسانیش داره و در راستای همین سیاست مرتب نیروها رو به اخراج تهدید می‌کرد و همین نبود امنیت شغلی روی راندمان کاری افراد، خصوصاً طراحان تاثیر منفی داشت. یکی دو نفر که قدرتش رو داشتند این تهدیدات رو تحمل نکردند و پس از مدت کوتاهی از ادامه همکاری با شرکت انصراف دادند و چند نفر باقی مانده هم به بهانه‌های مختلف طی دو سه ماه بعدش اخراج شدند و در نهایت از تیم ۵-۶ نفره طراحی یک نفر باقی موند. یه مساله ناخوشایند در وانیشا این بود که فرهنگ سازمانی شرکت بر اساس ارزش‌های ترویجی کتاب‌های زرد موفقیت شکل گرفته و تظاهر به مطالعه و پیروی از این نوع مکتوبات به یک هنجار اجباری تبدیل شده بود. به عنوان نکته آخر بگم که سرپیچی از قوانین بعضاً عجیب‌وغریب، مثل تاخیر در نوشتن تجربه خوب هفتگی! جریمه مالی در پی داشت و مستقیم از حقوق آخر ماه کم می‌شد.

مگنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت این شرکت رابطه-محور هستش. به این معنی که تعدادی از مسئولیت‌هلی کلیدی به گروه دوستان نزدیک و فامیل‌های مدیر عامل محول می‌شود که اغلب دانش کافی در حوزه این مسئولیت‌ها ندارند، که این موضوع باعث شده عملکرد شرکت حرفه‌ای و به روز نباشد. این گروه دوستان و آشنایان حتی از حقوق و مزایای بسیار متفاوتی نسبت به سایر کارکنان برخوردار هستند. عدم شفافیت و نداشتن صداقت ویژگی بارز مدیرعامل این مجموعه هستش. به علاوه، فرهنگ خاله‌زنکی و خبرچینی به طور چشمگیری از جانب مدیریت رواج داده شده است.

موسسه پژوهشگران بین المللی آگاه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ شهریور ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

قرار شد یک هفته پروژه تست انجام بدم تا ببینیم مورد قبول هست یا نه. بعد از اینکه پروژه رو تحویل دادم با لحن بدی انتقاد کردند که اصلا خوب نیست و خیلی کار داری تا چیزی یاد بگیری و نمونه کار خودشون رو نشون دادند که واقعا سطح پایین بود و اونجا بود که فهمیدم منظورشون از بد چیه! بهم گفتند که با کسی که تجربه‌اش بیشتره میذاریم کار کنی تا ازش یاد بگیری. منتها قبلش باید بخش‌ دیگه ای هم کار کنی :/ فرداش منو یه بخش دیگه منتقل کردند و گفتند ۳ روز اینجا باش، نشون به این نشون که ۳ روز تموم شد و من هم به این خیال که قراره برم سر جای خودم بهم گفتند که برو یه بخش دیگه اونجام ۳ روز کار کن! وسطاش هم بهم منابع انسانی تو آسانسور خبر داد که فعلا اون بخشی که اول گفتیم چون پروژه نداریم معنی نداره بری کار کنی، فعلا تو یه بخش دیگه هم کار کن ببینیم چی میشه!! از این که جو چقدر نابالغانه بود هم بگذریم...

الو کانتنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید محتوا·۹ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
مدیر تولید محتوا

افتضاح ترین مجموعه برای همکاری در زمینه محتوا هستن. بدقول، بی‌ادب، نامحترم. من فقط سه ماه همکاری داشتم و هیچ دستمزدی هم برام واریز نشد. هی امروز و فردا. چیزی که میگن با چیزی که واریزی دارن هم متفاوته! واقعا متاسفم براشون.

امکان دورکاری
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
الو کانتنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۹ اسفند ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس تولید محتوا

من با این شرکت ابتدا پاره‌وقت فعالیت میکردم. تا زمانی که کارم پاره‌وقت بود، خوب بود. از زمانی که بهم اعلام کردن که نیروی تمام وقت میخوان و توافق کردیم درباره این موضوع، بی‌احترامی و بی‌ادبی این مجموعه هم شروع شد. با اینکه بسیار بسیار کم پرداختی داشتن، پرداختی‌های خیلی نامنظم. حتی در بعضی موارد تا 28 و 29 ماه بعد! زمانی هم که برای این موارد از مجموعه جدا شدم، دیگه با من تسویه حسابی انجام نشد! بعد از گذشت 6 ماه همچنان هم خبری از تسویه نیست و چیزی در حدود 7 میلیون تسویه من رو پرداخت نکردن.

آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر داخلی·۱۳ آبان ۱۴۰۱
۵.۰
مدیر داخلی

بسیار مجموعه حرفه ای و کار درست که جزو فکر می کنم شرکت های محدودی هست با مشتریان خارجی در ارتباط و فعالیت می باشد. امیدوارم تیممون بزرگتر شود و واقعا ادم های سالمی جذب شوند

حقوق خوب
زمان کاری شناور
مدیریت بسیار منظم
فرهنگ سازمانی مناسب
برگزاری دوره های آموزشی
عدم توازن کار و زندگی
آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر داخلی·۱۳ آبان ۱۴۰۱
۵.۰
مدیر داخلی

بسیار مجموعه حرفه ای و کار درست که جزو فکر می کنم شرکت های محدودی هست با مشتریان خارجی در ارتباط و فعالیت می باشد. امیدوارم تیممون بزرگتر شود و واقعا ادم های سالمی جذب شوند

حقوق خوب
زمان کاری شناور
مدیریت بسیار منظم
فرهنگ سازمانی مناسب
برگزاری دوره های آموزشی
عدم توازن کار و زندگی
آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس فلاتر·۲۹ مهر ۱۴۰۱
۵.۰
برنامه نویس فلاتر

بنده به عنوان کاراموز در این شرکت فعالیتم رو شروع کردم و واقعا مجموعه بسیار حرفه ای بود اگرچه قبلش از اینکه بتونم در این‌دوره موفق بشم‌ نگران بودم یا حتی نظرات منفی شنیدم و خب سیاست این مجموعه همواره دوره های اموزشی بوده که امکان استخدام هم دارد و قول استخدام به کسی ندادند ولی بنده برام از اونجایی کار مهم بود و می دونستم می تونم موفق بشم نهایت تلاشم رو کردم و خوشحالم برای این‌پوزیشن‌کاری واقعا جنگیدم و موفق شدم . و جالبه یک سری دوستانی که واقعا دوره رو شرکت نمی کردند یا ازمون های بدی داشتند اینقدر از این موضوع ناراحت بودند که شروع به جو منفی کردند در صورتی که شرکت واقعا یا صداقت روز اول گفته بود فقط بهترین ها جذب می شوند

آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس سئو·۲۹ مرداد ۱۴۰۱
۱.۰
کارشناس سئو

می‌خوام تو این پست از یه شرکت شیاد صحبت کنم که تحت عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ RIT تعداد زیادی آگهی توی جابینجا و جاب ویژن و کوئرا و... منتشر می‌کنه و با برچسب استخدام فوری کارآموزای از همه جا بی‌خبری رو جذب می‌کنه که نمی‌دونن قراره تو دو ماه آینده هم وقتشون حروم شه هم پولشون. این پست رو می‌نویسم برای اینکه یک کارآموز از اون شرکت نجات پیدا کنه هم یه امید زنده مونده؛ بنابراین اگر حمایت کنید تا افراد بیشتری ببیننن خیلی اتفاق مثبتیه. درسته؛ این شرکت از کارآموزا پول می‌گیره برای ورود و با سواستفاده از اسم دانشگاه شریف و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و چندتا دروغ دیگه پول یه سری آدمی که دنبال کار می‌گردن و چه بسا اون مبلغ اولیه ورود رو قرض کردن مثل آب خوردن، بالا می‌کشه. کسی که اونجا خودش رو به عنوان مدیر معرفی می‌کنه و آموزش ما رو عهده‌دار شده بود (گرچه همیشه استرس داشت کسی نفهمه ایشون مدیر شرکته) تقریبا چیزی از سئو بلد نبود؛ جالب شد نه؟ و در نهایت ۶ میلیون پولی که بابت کارآموزی و وجه امانت می‌گیره رو دیگه پس نمی‌ده چون می‌گه این پول آموزشتونه اما در واقع چه آموزشی؟ ایشون که خودشون فن بیان و قدرت تدریس نداشت، از پولایی که می‌گرفت از کارآموزا هم خرج نمی‌کرد یه آدم با سواد بیاره، میومد بعد چند دقیقه توضیح نامفهوم، سرفصل تدریس رو توی گوگل سرچ می‌کرد مثلا آموزش جی‌تی‌متریکس و اولین لینک گوگل رو که یه مقاله بود می‌فرستاد و می‌گفت بخونید:) خیلی زحمت می‌کشیدن ممکن بود یه ویدیوی رایگان پیدا کنه بفرسته اونجا ۶ میلیون پول لینک‌های رایگان گوگل رو ازتون می‌گیرن؛ وقتی می‌گم ایشون بی‌سواد بود یعنی حتی ابزار سئوی تکنیکال (اسکریمینگ فراگ) رو نمی‌شناخت مثل اینکه یه نجار اره رو نشناسه... در واقع خودش نیاز داشت یه دوره کاراموزی بگذرونه تو زمینه سئو! بعد از دوره ما هم کنار کشید و کارآموزی که تازه یک ماه بود وارد شرکت شده بود و داشت با سئو آشنا می‌شد رو گذاشت مدرس دوره‌های سئو! و حتی نظارت نمی‌کرد تو اون کلاس چه اتفاقی داره میفته و چه محتوای آموزشی رد و بدل می‌شه. نهایتا ۱۵-۲۰ تا آزمون از کاراموزهای زبون بسته که همه کاری می‌کنن جز سئو می‌گرفت و حتی اگه یه آزمون رو نمره c می‌گرفتن پولشون رو می‌خورد و داستان استخدام کنسل می‌شد. در نهایت هم موقع رفتن من و همکارم از اون شرکت که بابت دروغگویی و بی‌نظمی و عدم دانش و توانایی مدیریت خسته شده بودیم، حقوق ما رو نداد و اگه یک درصد فکر می‌کردم حروم خور نیست، با این کارش اثبات کرد که هست. درمورد قرارداد هم حرفی نزنم بهتره، که ۱۰۰ تا بند گذاشته بود که کوچک‌ترین خطات عدم حسن انجام کار تلقی بشه و سفته استخدامی‌ت قابل وصول بشه. الان هم متاسفانه دوره فلاتر و ری‌اکت و... اضافه کردن که درمورد دانش برنامه‌نویسی‌شون همین بس که یه بار اومد ۱۰ دقیقه درمورد html حرف بزنه انقدر گنگ و بی‌سر و ته بود کسی چیزی نفهمید، مجدد به یه پی دی اف آموزشی رایگان تو نت متوسل شد و گفت بشینید بخونید. اگر اونجا رو آموزشگاه کردید انقدر صادق و باشرافت باشید که اینو به کارآموز بگید امکان استخدامی‌ش چقدر کمه و پولش برنمی‌گرده وقتی از یه گروه ۱۳ نفره، یکی دو نفر رو استخدام کردید در حالی که بچه‌ها با وعده استخدام اونجا بودن. پ.ن: ویدئویی که از بنده تو صفحه‌شون منتشر کردن قدیمیه و طبیعتاً اختلافی پیش نیامده بود و اون موقع این مسائل مطرح نبود؛ ما فکر می‌کردیم استخدام بشیم و رو پروژه واقعی کار کنیم مشکلات حل می‌شه ولی نشد و حتی حقمون رو خوردن بعد قطع همکاری.

موسسه میزان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۷ اسفند ۱۴۰۰
۱.۰
برنامه نویس

من به عنوان برنامه نویس جونیور تو این شرکت استخدام شدم، حدودا ۶ماه تو این شرکت بودم هیچ بار مثبتی برام نداشت انتظاری که من داشتم این بود که حداقل یه کم تجربه م بیشتر بشه ولی منو گذاشتن تو کار دیگه که اصلا ربطی به من نداشت، این شرکت خصوصی دولتی هست وگرنه تا حالا ورشکسته شده بود، من تو این ۶ماهی که اونجا بودم دیدم که حداقل ۱۴ پونزده نفر رو اخراج یا قراردادشون رو تمدید نکردن هیچ ثباتی تو این شرکت وجود نداره تهش میگن برو ناراحتی اداره کار شکایت کن

پابلیکا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارجو·۲۱ دی ۱۴۰۰
۵.۰
کارجو

تجربه من یک تجربه مصاحبه خوب و عالی است مصاحبه از نوع منابع انسانی بود و مصاحبه فنی به جلسه بعد موکول شد جناب آقای اعتمادی بسیار دقیق و شفاف سوال می‌کردند و به جواب‌های بنده گوش می‌دادند. به نظرم ویژگی‌هایی داره پابلیکا که می‌شه براش آینده روشنی در نظر گرفت و خوشحال می‌شم اگر بتونم در مصاحبه فنی هم قبول بشم و باهاشون همکاری داشته باشم

پژوهش بازار امروز
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تیم تحقیقات بازار·۲۰ آذر ۱۴۰۰
۱.۰
تیم تحقیقات بازار

بعد از چند سال پاره وقت بودن به دلیل دانشجویی، بعد از اتمام دانشگاه بصورت تمام وقت استخدام شدم با پایه ی وزارت کار و مدیرانی به شدت بیسواد که فقط ادعا داشتند و هرکس با مدیرعامل صمیمی تر بود به جاهای بالاتری می‌رسید کلا فضای خاله زنکی و زیرآب زنی به وضوح دیده می‌شد و صمیمیت بین تیم‌ها فقط ظاهری بود و همه پشت سرهم حرف میزدن. دو تا ساختمون داشتند که من هر دو ساختمان کار کردم و به چشم خودم دیدم چطور دیتاهای اشتباه و من درآوردی رو به خورد مشتری میدادن.... گاهی برای پیشرفت پروژه تا ۱۰ شب نگهمون میداشتن و هیچ اضافه کاری بهت تعلق نمی‌گرفت... برده داری مدرنه مدرررن

عروسکو
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۸ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس فروش

من حدود ۱ سال هست که با سایت عروسکو در بخش فروش همکاری می کنم ، کار من به صورت دور کاری هست و طبق یک جدولی که بهم دادن مختار هستم که کار کنم، بهترین ماه من در این شرکت ۱۴ میلیون تومان درآمد بود و ضعیفترین ماهی هم که فقط یکروز کار کردم ۱ میلیون تومان بود

موسسه میزان
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۵ اسفند ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

من مدت 2 ماه در این شرکت مشغول به کار بودم. توی این 2 ماه همکاری شاهد اخراج 10 نفر بودم که بعد براشون جایگزین استخدام میکردن. بیشتر افرادی که در این شرکت کار میکنند دانشجو و یا جونیور هستند و از حق و حقوق خودشون مثل عیدی و سنوات و ... اطلاع چندانی ندارند یا اگر خبر دارند توانایی گرفتنش رو ندارند. مدیران این مجموعه به شما میگن که استخدام شدین ولی نسبت به شما دیدگاه پروژه‌ای دارن. هر هفته پروژه‌ای رو تعریف میکنن که اون رو انجام بدین. ایراد‌های بیهوده‌ای از گزارشات شما میگیرن و سعی میکنن تخریب شخصیتی کنن افراد رو. اما پروژه بعدی رو که میخوان بدن اون موقع مهم‌ترین آدم اون مجموعه میشین! من به عنوان یک مدیر به این شرکت ملحق شدم و بدون اینکه هیچ گونه دیتایی به من بدن میخواستن تحلیل، استراتژی و برنامه بهشون بدم اونم تو مدت 2 هفته. بعد از تحویل این بخش راهکارهایی رو برای اجرا پیشنهاد میدادن که نقش من رو در اجرای استراتژی که خودم ارائه داده بودم به مرور زمان کمرنگ میکرد. جالب اینجا بود که از راهکارهای اجرایی خود من که در پروپزالم گفته بودم نمیخواستن استفاده کنن. من هم مخالفت کردم و گفتم اگر قراره این اتفاق بیوفته من همین الان جدا میشم تا این که بخوام استارت رو بزنم بعد شما منو کنار بزارین کم کم. خلاصه از اون کارها دست کشیدن. بعدش یک خانمی رو استخدام کردن که سمت دیگه‌ای داشت اما نزدیک من نشوندن تا به اسم همکاری و کار تیمی از من کار یاد بگیره. بعد از 2 ماه ظرف نصف روز اخراجم کردن و گفتن از فردا نیا. توی مدتی که اونجا بودم به عنوان مدیر یک بخش حتی یک بار هم با مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره شرکت جلسه‌ای نداشتم. نه برای مصاحبه و نه حتی زمانی که خودم درخواست تشکیل جلسه دادم! توصیه میکنم مدیران این شرکت دست از آموزش اصول منابع انسانی بردارن و اول خودشون اصول مدیریت منابع انسانی رو یاد بگیرن. دیدگاه کوتاه مدت و ارزش قائل نشدن برای این همه نیرو باعث میشه از هیچ بخشی هیچ دیتایی نباشه، چون اکثر افراد با بی انگیزگی کار می‌کنن و در نهایت با ناراحتی جدا میشن و کار رو تحویل نفر بعدی نمیدن.

گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

اگر جای مدیریت فعلی هر کس دیگه‌ای مدیریت مجموعه رو به عهده داشت، شرکت به این خوبی پیشرفت نمیکرد درسته که به خاطر مسیر شغلی خودم راهم از جوهر دور شد، ولی اگه خلافش بود، حتما الان بیشتر براشون جوهر سوزونده بودم

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
rate: 4.8
گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۱۳ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس تولید محتوا

فعالیت کنار یک تیم صمیمی و منظم جزو بهترین تجربیات هر شخصی می‌تونه باشه. علاوه بر صمیمت گروه جوهر، پرداختی‌های منظمی نیز دارند. مهم‌تر از همه این‌ها فرایند مصاحبه کاری بوده که دقیق و منظم انجام شد و اولویت تایم آزاد من بود، سوالاتی هم که پرسیده شد علمی و کارشناسی شده بود و نشان‌دهنده‌ی سطح بالای تیم است.

گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۱۳ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس تولید محتوا

من نزدیک به یک سال است که در این شرکت مشغول به کار هستم مدیریت بسیار خوب این مجموعه و آرامش و امنیت شغلی که این مجموعه دارد مرا شگفت زده کرده است به جرات میتونم بگم اولین مجموعه ای است که در طول دوران کاری خود تمام ویژگی های مثبت را یکجا با هم دارد.

گروه بازاریابی محتوایی جوهر
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید محتوا·۶ اسفند ۱۳۹۹
۵.۰
کارشناس تولید محتوا

من به عنوان فریلنسر با شرکت های زیادی کار کردم و میتونم بگم یکی از بهترین تجربه های کاریم رو با گروه جوهر داشتم. بسیار منظم هستن و اخلاق و رفتار حرفه ای مدیر این گروه برام خیلی لذت بخش بود.

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تعهد بالای پرسنل به کار
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 5.0
گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ دی ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

در این شرکت چیزی به عنوان منابع انسانی وجود نداره. یعنی اگر زنگ بزنید یکی از واحد اداری به جای منابع انسانی باهاتون صحبت خواهد کرد. مشکلاتی که در طول کار پیش میاد باید برای خودتون نگه دارید و کسی نیست که انتقال بدید. مشکل از آزارهای همکارها باشه تا مشکل مالی و حقوق و امکانات و... ساعت کاری بین ۹ تا ۵:۳۰ است ولی اگر ۵:۳۰ از شرکت خارج بشید همه با تعجب نگاهتون می‌کنن و حتی اگر بی‌کار باشید تا ۶:۱۵ باید بنشینید حداقل. افزایش حقوق چندان معنی نداره چون تصور این هست که هر کسی رو بخوان می‌تونن استخدام کنن و راضی نگه داشتن شما مهم نیست. بیشتر استخدام‌ها بر پایه روابط است. احترام خیلی چیز مهمی نیست و همکارها به راحتی بی‌احترامی می‌کنن بدون اینکه مسئولی به رفتارشون نظارت کنه. مدیریت نگاه بالا به پایین داره. سیستم‌ها توسط بخش IT مانیتور می‌شن به طور مداوم. کلاً جو خوبی نداره..

کافه لید (آژانس بازاریابی دیجیتال)
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ دی ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

اتمسفر حاکم این سازمان به بهتر شدنم تو زمینه کاری و شخصی خیلی کمک کرد و بهم فرصت حضور تو زمینه هایی که تجربه نداشتم ولی بهشون رو علاقه مند بودم رو داد کار با تیم جوون و صمیمی روحیه بهم میداد تو ساعات کاری و به دور از حاشیه بودن جو شرکت خیلی خوب بود یادم نمیاد حقوقم تو تاریخی غیر از یکم هر ماه واریز شده باشه (به جز یک ماه که یکم جمعه بود) در کل تجربه ی خوبی بود و خیلی خوشحالم که اسم این شرکت داخل رزومه ی من وجود داره

وانیشا
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح صنعتی·۱۰ دی ۱۳۹۹
۲.۰
طراح صنعتی

در این شرکت با همکاران فرهیخته‌ای آشنا شدم و در کنارشون حس خوبی داشتم. بعضاً دورهمی‌ها و کارگاه‌های آموزشی مفیدی برگزار می‌شد اما الان که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم برآیند تجربه حضور من در وانیشا به هیچ وجه مثبت نبود. انتظارات بسیار بالا بود و حقوق به همون اندازه پایین. آیین‌های نمایشی مثل جلسه اجباری کتابخوانی بی‌ثمر صبح‌گاهی، نوشتن مدح و ثنای هفتگی درباره بقیه کارکنان و از همه آزار‌دهنده‌تر مدیریت به سبک میکرو منجمنت از سوی کلیه سطوح مدیریتی من رو اذیت می‌کرد. مدیر ارشد مجموعه به صراحت اعلام می‌کنرد که کسب‌وکارش براش ارزش بسیار بالاتری نسبت به نیروی انسانیش داره و در راستای همین سیاست مرتب نیروها رو به اخراج تهدید می‌کرد و همین نبود امنیت شغلی روی راندمان کاری افراد، خصوصاً طراحان تاثیر منفی داشت. یکی دو نفر که قدرتش رو داشتند این تهدیدات رو تحمل نکردند و پس از مدت کوتاهی از ادامه همکاری با شرکت انصراف دادند و چند نفر باقی مانده هم به بهانه‌های مختلف طی دو سه ماه بعدش اخراج شدند و در نهایت از تیم ۵-۶ نفره طراحی یک نفر باقی موند. یه مساله ناخوشایند در وانیشا این بود که فرهنگ سازمانی شرکت بر اساس ارزش‌های ترویجی کتاب‌های زرد موفقیت شکل گرفته و تظاهر به مطالعه و پیروی از این نوع مکتوبات به یک هنجار اجباری تبدیل شده بود. به عنوان نکته آخر بگم که سرپیچی از قوانین بعضاً عجیب‌وغریب، مثل تاخیر در نوشتن تجربه خوب هفتگی! جریمه مالی در پی داشت و مستقیم از حقوق آخر ماه کم می‌شد.

مگنت
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت این شرکت رابطه-محور هستش. به این معنی که تعدادی از مسئولیت‌هلی کلیدی به گروه دوستان نزدیک و فامیل‌های مدیر عامل محول می‌شود که اغلب دانش کافی در حوزه این مسئولیت‌ها ندارند، که این موضوع باعث شده عملکرد شرکت حرفه‌ای و به روز نباشد. این گروه دوستان و آشنایان حتی از حقوق و مزایای بسیار متفاوتی نسبت به سایر کارکنان برخوردار هستند. عدم شفافیت و نداشتن صداقت ویژگی بارز مدیرعامل این مجموعه هستش. به علاوه، فرهنگ خاله‌زنکی و خبرچینی به طور چشمگیری از جانب مدیریت رواج داده شده است.

موسسه پژوهشگران بین المللی آگاه
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ شهریور ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

قرار شد یک هفته پروژه تست انجام بدم تا ببینیم مورد قبول هست یا نه. بعد از اینکه پروژه رو تحویل دادم با لحن بدی انتقاد کردند که اصلا خوب نیست و خیلی کار داری تا چیزی یاد بگیری و نمونه کار خودشون رو نشون دادند که واقعا سطح پایین بود و اونجا بود که فهمیدم منظورشون از بد چیه! بهم گفتند که با کسی که تجربه‌اش بیشتره میذاریم کار کنی تا ازش یاد بگیری. منتها قبلش باید بخش‌ دیگه ای هم کار کنی :/ فرداش منو یه بخش دیگه منتقل کردند و گفتند ۳ روز اینجا باش، نشون به این نشون که ۳ روز تموم شد و من هم به این خیال که قراره برم سر جای خودم بهم گفتند که برو یه بخش دیگه اونجام ۳ روز کار کن! وسطاش هم بهم منابع انسانی تو آسانسور خبر داد که فعلا اون بخشی که اول گفتیم چون پروژه نداریم معنی نداره بری کار کنی، فعلا تو یه بخش دیگه هم کار کن ببینیم چی میشه!! از این که جو چقدر نابالغانه بود هم بگذریم...