استخدام خیلی سخت مصاحبه سخت تعدیل راحت .استخدام خیلی سخت مصاحبه سخت تعدیل راحت
آخرین تجربهها
باسلام بنده چندین سال است که در شرکت داتین مشغول به کار هستم. یک شرکت بسیار مزخرف با مدیران بی سواد. واقعا بگم مدیران عقده ای و در حد مهدکودک می باشد. امنیت کاری شغلی صفر می باشد. روند کاری در این مجموعه در حد افتضاح می باشد. بنده پروژه نزدیک ویپاد هستم که بدترین بانک ایران است. ما خود کارکنان مجموعه از ویپاد اصلا استفاده نمی کنیم چون خودمون می دونیم چیه بشدت رانت پولشویی دزدی و حتی سر کاربران را کلاه می گذارد. مدیران مجموعه در حد مدیر مهدکودک می باشد. رئیس جدید ویپاد اقایان بیاتی و رشیدیان بشدت مدیران ضعیف و بسیار بی بند و باری ازشون موج میزنه فساد، فحشا، شدید . حتی سواد بانکداری هم ندارند. به راحتی ادم ها را حذف می کنند ، بدبخت کارشناسا و کاربرانی که زیر دست این دو نفر هستند
من قبلا اینجا کار می کردم شرایط کارش معمولیه
من تو این شرکت کار می کردم. اصلا جای خوبی نیست.
سلام و ادب مدیرعامل بسیار انسان خوب و با اخلاق، فقط متأسفانه مبتلا به بیماری پارانوئید (بی اعتمادی افراطی) هستند معاون اداری مجموعه بسیار بی نزاکت و هتاک به خانواده پرسنل هستند
موسسه پارسیان ،موسسه فیک و دامی برای کارجویان است مجموعه ای به شدت بد رفتار و دروغ گو و بی ملاحظه به عمر و زمان .... گرداننده آنجا چندتا خانم بچه سال هستند و یک مدیر به اسم آقای مهندس جلیلی...از طریق خانم های منشی باید نوبت بگیری چند روز جلوتر و حدودا ساعت به افراد نویت میدهند و تا ساعت ۴ باید در صف انتظار بشینی هر نفر که وارد اتاق می شد دو تا سه دقیقه نگه می داشتند و سوال جواب میکردندو سریع کارت خوان جلوی شما می گذاشتن و کارت می کشیدند و در عصر تکنولوژی حتی سیستم کامپیوتری هم ندارند و افراد را مجبور به گذارندن دوره های پیش پا افتاده سنتی می کنند و با بهانه ای دوباره افراد را مجبور به شرکت در دوره های بعدی می کنند من حدود ده ملیون در دو دوره هزینه کردم و نتیجه ای نگرفتم این موسسات بازی با عمر و زمان جوان های بیکار هست
من چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری
فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژههای مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه میدادم.
یک مجموعه دروغین و فیک و سر در اندر پا دروغ .....این شرکت فقط یک روز در هفته بهت وقت مصاحبه میده چهار پنج تا منشی زن اونجا نشسته بود که مدام می رفتن دفتر خلوت می کردند با مدیر شرکت ...از ساعت یک که رفتم شرکت تا ساعت سه در صف سی نفره نشستم تا نوبت بهم برسه کلی آدم رو اونجا معطل کرده بودن و یکی یکی می فرستادن مصاحبه بشن با مدیریت آقای مهندس جلیلی....چند تا سوال از درس های اولیه دانشگاه رو پرسید و با چشم های هیزش داشت من رو آزار میداد بعدم ۴ ملیون ازم گرفت و دوره که تموم شد دوباره منو مجبور کرد برم دوره بعدی وقتی تحقیق کردم متوجه شدم کلا با هیچکی کار ندادن منم ۴ ماه عمرم هدر رفت
من در قسمت واحد سفر داخلی این شرکت کار کردم محیط بشدت سمی و بیشتر شبیه آرایشگاه زنانه سطح پایین هست تا یک شرکت بزرگ و حرفه ای بحدی که یکماه اخر کاری من فقط ثانیه شماری میکردم که قراردادم تموم شه و هرچه زودتر برم مدیر بخش شخص خودشیفته و عصبی هست که حتی از صدای گرم کردن غذا و شستن ظروف هم عصبی میشه.سرپرستهای بخشهای واحد سفر فاقد تجربه لازم و دانش هستند و تماما در خدمت اجرای اوامر مدیریت هستند.روحیه کار گروهی صفر و کارمندان واحد تمایلی به یاد دادن کار به افراد تازه وارد ندارن که نشات از مدیریت ضعیف مدیر و سرپرستان بخش میگیره. با توجه به تجربه خودم و همکاران بخشهای دیگر این شرکت رو برای کار پیشنهاد نمیکنم
اگر به دنبال محیطی هستید که در آن مدیریت، برنامهریزی، احترام به نیروی انسانی و پرداخت منظم حقوق اهمیت داشته باشد، پیشنهاد میکنم قبل از همکاری با این مجموعه چندین بار تصمیم خود را بازبینی کنید. یکی از عجیبترین تجربههای کاری که میتوان داشت، حضور در سازمانی است که تقریباً هیچ بخشی وظیفه خود را به شکل اصولی انجام نمیدهد و نتیجه تمام این ضعفها در نهایت روی دوش کارکنان اجرایی و کارگران تخلیه میشود. مشکلاتی که باید در لایه مدیریت حل شوند، به پایینترین سطح سازمان منتقل میشوند و در نهایت کسانی باید پاسخگو باشند که کمترین نقش را در ایجاد آن مشکلات داشتهاند. در این مجموعه(البته دوره همی عنوان مناسب تریست) به جای اینکه فرآیندها اصلاح شوند، اشتباهات تکرار میشوند. به جای اینکه برنامهریزی وجود داشته باشد، بحران مدیریت میشود. به جای اینکه مشکل ریشهیابی شود، صورت مسئله جابهجا میشود. نتیجه هم چیزی جز فرسودگی نیروها، نارضایتی گسترده و خروج مداوم افراد متخصص نیست. موضوع پرداخت حقوق و انجام تعهدات قانونی نیز از مواردی است که هر متقاضی کار باید قبل از همکاری درباره آن به دقت تحقیق کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که ماهها برای یک مجموعه وقت و انرژی صرف کنید اما در نهایت برای دریافت ابتداییترین حقوق قانونی خود مجبور به پیگیریهای طولانی شوید و با التماس فراوان بخشی از مطابه معوق خود را در قالب مساعده دریافت کنید!!!!! اگر بتوانید دریافت کنید !!!! متأسفانه یکی از ویژگیهای رایج در چنین محیطهایی این است که مدیران به جای پذیرش مسئولیت تصمیمات خود، همیشه دیگران را مقصر میدانند. وقتی همه اشتباه میکنند جز مدیران، معمولاً مشکل از کارکنان نیست؛ مشکل از سیستمی است که سالهاست حاضر نیست به ضعفهای خودش نگاه کند. نرخ بالای خروج نیروها، نارضایتی کارکنان و حجم بالای مشکلات داخلی معمولاً اتفاقی نیست. اینها نشانههایی هستند که هر فرد جویای کار باید قبل از امضای قرارداد به آنها توجه کند. برای کسانی که قصد همکاری دارند فقط یک توصیه دارم: قبل از هر تصمیمی تا حد امکان تحقیق کنید به عنوان شخصی که چند سال در این بلا نسبت سازمان مشغول به کار بوده فریب ظاهر و ویترین این شرکت رو نخورید. گاهی هزینه فهمیدن واقعیت قبل از ورود بسیار کمتر از هزینهای است که بعداً با زمان، اعصاب، درآمد و آینده شغلی خود پرداخت خواهید کرد.
اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک
این شرکت به نظر میرسه که شرکتی بسیار پر حاشیه ای هست از روی کامنت ها کاملا میشه به این نتیجه رسید که منابع انسانی و یا مدیریت خودشون اینجا کامنت میذارن و تعریف و تمجید میکنن و از روزی که با این وب سایت اشنا شدند سر میزنند و کامنت در مورد خودشون با نحوه نگارش های متفاوت مینویسند.در واقع باید برعکس هرچیزی رو که نوشتند متصور شد.
مدیر تیم بانکداری مدرن اقای ح.م.ز که مظهر بی سواد ترین و بی شخصیت ترین افراد اونجاست که با پارتی وارد شده و فقط کارش چرخیدن تو راهروهاست و گوش وایسته ببینه کی چی میگه و همه تیم رو جاسوس همدیگه کرده همه خانم ها هم ازش یه خاطره دارن خودش کلا باعث حاشیه هست........................... ....... ...........
شرکت بسیار مذهبی است. کنترل با دوربین دارند. بسیار رفتار توهینامیزی نسبت به کارکنان دارند و چون نیروی انسانی اهمیت زیادی برای این شرکت ندارد احساس عدم امنیت شغلی هموراه همراه کارکنان است. بعد از جنگ براحتی دو سوم از پرسنل اخراج شدند، بدون توضیحات و فقط با یک پیامک. شرکت بسیار فربه و کم بازده است. اما ادعای بسیار زیادی دارند. تجربه شخصی من بسیار بد بود و مدیر مستقیم من بسیار انسان نالایق و پرمدعایی بود. عملکرد ضعیفی داشت و بسیار رفتار توهینامیز و زنندهای با پرسنل مربوط به خود داشت. یکی از ویژگیهای جالب این شرکت هم پخش هر روزه (ساعت ۸ صبح) آیتالکرسی هستش.
مدیرعامل قوی مدیر قوی جذب میکنه از رشد مدیرش از قدرت مدیرشم نمی ترسه مدیرعامل ضعیف همه تقصیرهارو گردن مدیر قوی می ندازه و طرفو اوت میکنه مدیرعامل قوی فقط دنباله توزیع خودشو کارکنانشه مدیرعامل ضعیف اتوبوسی رفیقاشو میاره تا امنیت داشته باشه مدیرعامل قوی مدیر واقعی و متفکر و ایده پرداز با اختیار تام استخدام میکنه مدیرعامل ضعیف کارشناس استخدام میکنه که ملیجکش باشه برید پایین تر همون مدیر منابع انسانی که کلی ازشون تعریف کرده و دفاع کرده و گفته دروغه با چه فضاحتی اخراج شد
متاسفانه چنددستگی توی شرکت وجود داره، بخصوص این اواخر بیشتر شد و بچه ها جون همدیگه افتادن، دلیلش این بود ناصر محمدی اومد وام هارو به صورت سلیقه ای بین بچه ها پخش کرد و خیلی از نیروهای قدیمی شرکت نکرفتن ولی نیروهای جدید که کمتر از یکسال سابقه دارند وامشونو گرفتن و وقتی لو رفت خیلی دلخوری بین بچه های قدیمی ایجاد شد، واحد منابع انسانی هم جوابی بابتش نداره چون مدیر واحدش و نیروی جدیدش این وام رو گرفتن و از بجه ها دفاعی نمیکنن
یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن
سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفهای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها میشن. بعد از یه مدت حس میکنی بیشتر داری تلاش میکنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداختها با تأخیر انجام میشد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث میشد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداختها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید
منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست
استخدام خیلی سخت مصاحبه سخت تعدیل راحت .استخدام خیلی سخت مصاحبه سخت تعدیل راحت
باسلام بنده چندین سال است که در شرکت داتین مشغول به کار هستم. یک شرکت بسیار مزخرف با مدیران بی سواد. واقعا بگم مدیران عقده ای و در حد مهدکودک می باشد. امنیت کاری شغلی صفر می باشد. روند کاری در این مجموعه در حد افتضاح می باشد. بنده پروژه نزدیک ویپاد هستم که بدترین بانک ایران است. ما خود کارکنان مجموعه از ویپاد اصلا استفاده نمی کنیم چون خودمون می دونیم چیه بشدت رانت پولشویی دزدی و حتی سر کاربران را کلاه می گذارد. مدیران مجموعه در حد مدیر مهدکودک می باشد. رئیس جدید ویپاد اقایان بیاتی و رشیدیان بشدت مدیران ضعیف و بسیار بی بند و باری ازشون موج میزنه فساد، فحشا، شدید . حتی سواد بانکداری هم ندارند. به راحتی ادم ها را حذف می کنند ، بدبخت کارشناسا و کاربرانی که زیر دست این دو نفر هستند
من قبلا اینجا کار می کردم شرایط کارش معمولیه
من تو این شرکت کار می کردم. اصلا جای خوبی نیست.
سلام و ادب مدیرعامل بسیار انسان خوب و با اخلاق، فقط متأسفانه مبتلا به بیماری پارانوئید (بی اعتمادی افراطی) هستند معاون اداری مجموعه بسیار بی نزاکت و هتاک به خانواده پرسنل هستند
موسسه پارسیان ،موسسه فیک و دامی برای کارجویان است مجموعه ای به شدت بد رفتار و دروغ گو و بی ملاحظه به عمر و زمان .... گرداننده آنجا چندتا خانم بچه سال هستند و یک مدیر به اسم آقای مهندس جلیلی...از طریق خانم های منشی باید نوبت بگیری چند روز جلوتر و حدودا ساعت به افراد نویت میدهند و تا ساعت ۴ باید در صف انتظار بشینی هر نفر که وارد اتاق می شد دو تا سه دقیقه نگه می داشتند و سوال جواب میکردندو سریع کارت خوان جلوی شما می گذاشتن و کارت می کشیدند و در عصر تکنولوژی حتی سیستم کامپیوتری هم ندارند و افراد را مجبور به گذارندن دوره های پیش پا افتاده سنتی می کنند و با بهانه ای دوباره افراد را مجبور به شرکت در دوره های بعدی می کنند من حدود ده ملیون در دو دوره هزینه کردم و نتیجه ای نگرفتم این موسسات بازی با عمر و زمان جوان های بیکار هست
من چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری
فضای کاری مناسب بود و با همکارا و مدیرمون ارتباط خوبی داشتم. در طول مدتی که اونجا بودم روی پروژههای مختلفی کار کردم و فرصت یادگیری و کسب تجربه برام اوکی بود. یکی از نکاتی که برای من مثبت بود این بود که شرکت در شرایط سخت هم تا حد خوبی از نیروهاش حمایت کرد و تا جایی که من اطلاع دارم تعدیل نیرویی انجام نشد. من مهاجرت کردم ولی دورادور با بچه ها در ارتباط هستم. در مجموع از همکاری با این شرکت راضی بودم و اگر شرایط کشور متفاوت بود، احتمالاً همچنان به همکاری ادامه میدادم.
یک مجموعه دروغین و فیک و سر در اندر پا دروغ .....این شرکت فقط یک روز در هفته بهت وقت مصاحبه میده چهار پنج تا منشی زن اونجا نشسته بود که مدام می رفتن دفتر خلوت می کردند با مدیر شرکت ...از ساعت یک که رفتم شرکت تا ساعت سه در صف سی نفره نشستم تا نوبت بهم برسه کلی آدم رو اونجا معطل کرده بودن و یکی یکی می فرستادن مصاحبه بشن با مدیریت آقای مهندس جلیلی....چند تا سوال از درس های اولیه دانشگاه رو پرسید و با چشم های هیزش داشت من رو آزار میداد بعدم ۴ ملیون ازم گرفت و دوره که تموم شد دوباره منو مجبور کرد برم دوره بعدی وقتی تحقیق کردم متوجه شدم کلا با هیچکی کار ندادن منم ۴ ماه عمرم هدر رفت
من در قسمت واحد سفر داخلی این شرکت کار کردم محیط بشدت سمی و بیشتر شبیه آرایشگاه زنانه سطح پایین هست تا یک شرکت بزرگ و حرفه ای بحدی که یکماه اخر کاری من فقط ثانیه شماری میکردم که قراردادم تموم شه و هرچه زودتر برم مدیر بخش شخص خودشیفته و عصبی هست که حتی از صدای گرم کردن غذا و شستن ظروف هم عصبی میشه.سرپرستهای بخشهای واحد سفر فاقد تجربه لازم و دانش هستند و تماما در خدمت اجرای اوامر مدیریت هستند.روحیه کار گروهی صفر و کارمندان واحد تمایلی به یاد دادن کار به افراد تازه وارد ندارن که نشات از مدیریت ضعیف مدیر و سرپرستان بخش میگیره. با توجه به تجربه خودم و همکاران بخشهای دیگر این شرکت رو برای کار پیشنهاد نمیکنم
اگر به دنبال محیطی هستید که در آن مدیریت، برنامهریزی، احترام به نیروی انسانی و پرداخت منظم حقوق اهمیت داشته باشد، پیشنهاد میکنم قبل از همکاری با این مجموعه چندین بار تصمیم خود را بازبینی کنید. یکی از عجیبترین تجربههای کاری که میتوان داشت، حضور در سازمانی است که تقریباً هیچ بخشی وظیفه خود را به شکل اصولی انجام نمیدهد و نتیجه تمام این ضعفها در نهایت روی دوش کارکنان اجرایی و کارگران تخلیه میشود. مشکلاتی که باید در لایه مدیریت حل شوند، به پایینترین سطح سازمان منتقل میشوند و در نهایت کسانی باید پاسخگو باشند که کمترین نقش را در ایجاد آن مشکلات داشتهاند. در این مجموعه(البته دوره همی عنوان مناسب تریست) به جای اینکه فرآیندها اصلاح شوند، اشتباهات تکرار میشوند. به جای اینکه برنامهریزی وجود داشته باشد، بحران مدیریت میشود. به جای اینکه مشکل ریشهیابی شود، صورت مسئله جابهجا میشود. نتیجه هم چیزی جز فرسودگی نیروها، نارضایتی گسترده و خروج مداوم افراد متخصص نیست. موضوع پرداخت حقوق و انجام تعهدات قانونی نیز از مواردی است که هر متقاضی کار باید قبل از همکاری درباره آن به دقت تحقیق کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که ماهها برای یک مجموعه وقت و انرژی صرف کنید اما در نهایت برای دریافت ابتداییترین حقوق قانونی خود مجبور به پیگیریهای طولانی شوید و با التماس فراوان بخشی از مطابه معوق خود را در قالب مساعده دریافت کنید!!!!! اگر بتوانید دریافت کنید !!!! متأسفانه یکی از ویژگیهای رایج در چنین محیطهایی این است که مدیران به جای پذیرش مسئولیت تصمیمات خود، همیشه دیگران را مقصر میدانند. وقتی همه اشتباه میکنند جز مدیران، معمولاً مشکل از کارکنان نیست؛ مشکل از سیستمی است که سالهاست حاضر نیست به ضعفهای خودش نگاه کند. نرخ بالای خروج نیروها، نارضایتی کارکنان و حجم بالای مشکلات داخلی معمولاً اتفاقی نیست. اینها نشانههایی هستند که هر فرد جویای کار باید قبل از امضای قرارداد به آنها توجه کند. برای کسانی که قصد همکاری دارند فقط یک توصیه دارم: قبل از هر تصمیمی تا حد امکان تحقیق کنید به عنوان شخصی که چند سال در این بلا نسبت سازمان مشغول به کار بوده فریب ظاهر و ویترین این شرکت رو نخورید. گاهی هزینه فهمیدن واقعیت قبل از ورود بسیار کمتر از هزینهای است که بعداً با زمان، اعصاب، درآمد و آینده شغلی خود پرداخت خواهید کرد.
اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک اگهی های شغلی تماما فرمالیته هست و نیروها از قبل مشخص شده و رزومه ها کاملا مرتبط رد رزومه میزنن ، شرکتی سراسر فامیل بازی هست لطفا قبل از ارسال رزومه ،دقت کنید. اگهی شغلی فیک
این شرکت به نظر میرسه که شرکتی بسیار پر حاشیه ای هست از روی کامنت ها کاملا میشه به این نتیجه رسید که منابع انسانی و یا مدیریت خودشون اینجا کامنت میذارن و تعریف و تمجید میکنن و از روزی که با این وب سایت اشنا شدند سر میزنند و کامنت در مورد خودشون با نحوه نگارش های متفاوت مینویسند.در واقع باید برعکس هرچیزی رو که نوشتند متصور شد.
مدیر تیم بانکداری مدرن اقای ح.م.ز که مظهر بی سواد ترین و بی شخصیت ترین افراد اونجاست که با پارتی وارد شده و فقط کارش چرخیدن تو راهروهاست و گوش وایسته ببینه کی چی میگه و همه تیم رو جاسوس همدیگه کرده همه خانم ها هم ازش یه خاطره دارن خودش کلا باعث حاشیه هست........................... ....... ...........
شرکت بسیار مذهبی است. کنترل با دوربین دارند. بسیار رفتار توهینامیزی نسبت به کارکنان دارند و چون نیروی انسانی اهمیت زیادی برای این شرکت ندارد احساس عدم امنیت شغلی هموراه همراه کارکنان است. بعد از جنگ براحتی دو سوم از پرسنل اخراج شدند، بدون توضیحات و فقط با یک پیامک. شرکت بسیار فربه و کم بازده است. اما ادعای بسیار زیادی دارند. تجربه شخصی من بسیار بد بود و مدیر مستقیم من بسیار انسان نالایق و پرمدعایی بود. عملکرد ضعیفی داشت و بسیار رفتار توهینامیز و زنندهای با پرسنل مربوط به خود داشت. یکی از ویژگیهای جالب این شرکت هم پخش هر روزه (ساعت ۸ صبح) آیتالکرسی هستش.
مدیرعامل قوی مدیر قوی جذب میکنه از رشد مدیرش از قدرت مدیرشم نمی ترسه مدیرعامل ضعیف همه تقصیرهارو گردن مدیر قوی می ندازه و طرفو اوت میکنه مدیرعامل قوی فقط دنباله توزیع خودشو کارکنانشه مدیرعامل ضعیف اتوبوسی رفیقاشو میاره تا امنیت داشته باشه مدیرعامل قوی مدیر واقعی و متفکر و ایده پرداز با اختیار تام استخدام میکنه مدیرعامل ضعیف کارشناس استخدام میکنه که ملیجکش باشه برید پایین تر همون مدیر منابع انسانی که کلی ازشون تعریف کرده و دفاع کرده و گفته دروغه با چه فضاحتی اخراج شد
متاسفانه چنددستگی توی شرکت وجود داره، بخصوص این اواخر بیشتر شد و بچه ها جون همدیگه افتادن، دلیلش این بود ناصر محمدی اومد وام هارو به صورت سلیقه ای بین بچه ها پخش کرد و خیلی از نیروهای قدیمی شرکت نکرفتن ولی نیروهای جدید که کمتر از یکسال سابقه دارند وامشونو گرفتن و وقتی لو رفت خیلی دلخوری بین بچه های قدیمی ایجاد شد، واحد منابع انسانی هم جوابی بابتش نداره چون مدیر واحدش و نیروی جدیدش این وام رو گرفتن و از بجه ها دفاعی نمیکنن
یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن
سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفهای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها میشن. بعد از یه مدت حس میکنی بیشتر داری تلاش میکنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداختها با تأخیر انجام میشد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث میشد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداختها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید
منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست