وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۶۳۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۳۲۴ از ۳۳۲
آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

به عنوان برنامه نویس به صورت یک هفته اونجا کار کردم که در مدت این یک هفته انواع بی نظمی های کاری رو مشاهده کردم مورد اول اینکه ۱۰۰ میلیون سفته میخواستن که بنده قبول نکردم و دوباره زنگ زدن برای موقعیت شغلی پشتیبانی گفتن سفته ۱۰ میلیون میخواد که قبول کردم اما بعد کار بهم گفتن چون قرار روی سورس (برنامه ای که حدود یازده سال پیش نوشته شده و هیچ دایکومنتی هم نداره و معماری بسیار بدی هم داره) باید ۱۰۰ تومن سفته بدی که بنده زیر بار نرفتم که خود مدیر عامل گفت پس NDA رو امضا کن که در داخل NDA هم گفته شده بود اگر برنامه مشابه به هر نحو کار کنی باید ۲۵۰ میلیون خسارت بدی! (جدای از سفته!) که من قبول نکردم باز گفتن اوکی باز دوباره فردا گفتن باید به جای ۱۰ تومن ۳۰ تومن سفته بیاری که من کلا از شرکت اومدم بیرون مورد دوم بی نظمی کاری که هنوز جای مشخص نداشت (یک میز توی اتاق دادن که نه کولر داشت نه پنکه و بسیار گرم) مورد سوم یک دستگاه هم نداشتن به برنامه نویس بدن که باهاش کار کنه (یک لپتاپ که کار افیس هم به زور انجام میداد بعد از کلی امضا و تعهد بهم دادن که کاری نمیشد باهاش کرد) مورد چهارم کنترل با دوربین که شما حق نداشتی حتی برای یک ربع استراحت کنی و همیشه کنترل میشدی کلی مدارک و سفته و امضا هم ازم گرفتن و حتی یک ریال هم به بنده پرداخت نکردن

موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت محیط کاری فوق‌العاده خوبی داره در حدی که دیگه هیچ‌جای دیگه نمی‌تونه محیط کاری جذاب محسوب بشه در مقابلش. اما ایرادهای این شرکت: مدیریت، وضعیت مالی و امنیت شغلی. رفتار مدیران اصلا حرفه‌ای نیست و بسیاری تصمیم‌ها بر اساس حرف‌های خاله‌زنکی گرفته می‌شه. آینه جادو بیشتر میتونه خونه باشه تا محل کار.

موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط فوق‌العاده صمیمی و دوست داشتنی ولی همین موضوع باعث میشه بعضا که پشت سر افراد حرف زده بشه. مدیریت بسیار ضعیفه و به افراد ناکارامد سپرده شده ولی امکان پیشرفت بسیار بالاست.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
همیارسیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Software Developer·۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
Software Developer

تنها نکته مثبتی که در زمان کوتاهی که در این مجموعه بودم می‌تونم بگم، آشنایی با دوستان خیلی خوبی بود که همچنان در کنارشون هستم. متأسفانه این مجموعه ازنظر حرفه‌ای در فیلد کاری بنده کوچک‌ترین تخصص و نیروی کاری نداشتند و بنده صرفاً به امید ساختن یک محصول و ارزش در کنار این دوستان فعالیت می‌کردم ولی غافل از این‌که نباید از چنین شرایطی انتظار موفقیت و پیشرفت رو داشت، وقتی نظرات «تنها نیروی فنی تیم» موردقبول و واقع نمی‌شه طبیعتاً اون مجموعه انتخاب درستی برای ادامه فعالیت نخواهد بود. این تصمیم رو من بارها گرفتم ولی هر بار به دلایلی صرفه نظر کردم و درنهایت با توافق از این مجموعه جدا شدم. نکته مهمی که وجود داشت مدیریت بسیار آماتور و ناآشنا به مدیریت نیروی انسانی بود که تقریباً تمام همکاران از این روند گلایه داشتند. در همون مدتی که من این مجموعه رو همراهی می‌کردم شاهد رفتن بیش از ۵ نفر از کارمندان بودم (درحالی‌که این مجموعه نهایتاً ۶-۷ عضو داشت) و همیشه در حال استخدام افراد جدید هستند که همین موضوع به‌وضوح نمایانگر رفتار غلط مدیریت با پرسنل است. علاوه بر همه این‌ها، متأسفانه این مجموعه در ابتدای همکاری با هر شخص، طلب سفته می‌کنه که کاملاً یک کار خلاف روال حرفه‌ای به‌حساب می‌اد. عدم درج بیمه هم از مشکلاتی بود که در کنار پرداخت‌های نامنظم حقوق داشتیم.

لحظه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تیم بسیار صمیمی

کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
عدم امنیت شغلی
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
ایمن دابا پارسیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۸ مهر ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

شما در این شرکت استرس شرکت های استارت آپی را احساس نخواهید کرد و در کمال آرامش کار خود را انجام خواهید داد. مدیر فنی بسیار با شعور و با معرفتی دارند. نه از ینا که فقط بالا سرت وایستادن و کار ازت میخوان. از اوناش که واسه حقوقت میرن با مدیر عامل میجنگن. محیط کاملا دوستانه با رعایت حرمت هاست و به هیچ وجه احساس بدی بهتون دست نمیده. حقوق هاشون رو یکم دیر پرداخت میکنن ولی هیچ وقت نشده که پرداخت نکنن یا کم بدن. 3 یا 4 تا پروژه خیلی خوب دارن که کسی که میخواد امنیت شغلی داشته باشه میتونه با خیال راحت 3 یا 4 سال سر خودشو گرم بکنه و اینو هم بگم که اکثر کارمندا سابقه بیشتر از 3 سال رو دارن یعنی محیطشون خوبه و امنیت شغلی دارن. اضافه کاری کلا ندارن و فقط 8 ساعت کاریست. روزهای پنج شنبه یک هفته در میان تعطیلن.

ارزدیجیتال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۵ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
تولید محتوا

مدتی به صورت دورکاری در سایت ارز دیجیتال به عنوان مترجم اخبار و مقالات کار میکردم. همه چیزش برام عالی بود. برخورد محترمانه‌ای باهام داشتن و مدیریت و نظمش داخل تیم خیلی برام جالب بود. حقوق و مزایاش خیلی خوب بود. به صورت کلمه ای کار میکردم باهاشون. پرداختیهاش خیلی بالاتر از حد معمول بود و راحت میشد با چند ساعت کار بالای 4 - 5 میلیون درآمد داشت. اول هر ماه حقوقمو پرداخت میکردن و حتی گاهی اوقات اضافه تر میدادن و گاهی برای ماه بعد رو هم میگرفتم. از نظر پیشرفت کاری چون کارش مربوط به رمزارزها و بلاک چین و اینا بود خیلی در یادگیری بهم کمک کرد و بعدش حتی خودم در رمزارزها سرمایه‌گذاری کردم. پربازدیدترین سایت مرتبط با رمزارزهاس و رزومه خوبی میسازه. متاسفانه بهم گفتن که به خاطر رکود بازار اخبار و مطالب برای نیروهای خارج از شرکت خیلی کم شده و باهام قطع همکاری کردم. کار در این شرکت فوق العاده رو پیشنهاد میکنم.

آسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

مشکلات انقدر زیاده که نمیدونم از کدوم قسمت شروع به توضیح بکنم. این شرکت اصلا گزینه ی خوبی برای کار نیست با توجه به تجربه ای که داشتم تو این شرکت و با نفرات قبلی که صحبت کردم واقعا نفرت دارم از این شرکت. کلن با دروغ و وعده های الکی شرکت رو جلو میبرن. هیچ منبع درآمدی ندارن و نیروی کار میگیرن یه مدت کار میکنه کار رو میبره جلو پولشو نمیدن میرن سراغ نفر بعدی. پرونده های دادگاهی دارن سر حقوق ندادن. مدیر شرمت کم سن و سال و بی تجربه هستش. زمان کافی برای مطالعه و پیشرفت وجود نداره و همش باید کار بکنی. صبحانه و ناهار نداره گرافیست کار و یو آی کار ندارن کار ها مشخص نیست چی قراره باشه و خود شخص باید فکر بکنه در کل بگم هیچ مزایایی نداره. در آخر سر هم یه مدیر فنی کم دانش.

فروشگاه اینترنتی کالاده
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

دیجیتال مارکتینگ بسته بندی تله مارکتینگ سوشال مدیا و ......

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
خوراکی رایگان
مشکلات مالی شرکت
هاست ایران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۷ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس فروش

چند روز اول بصورت آزمایشی کار میکنید تا هم عملکرد و رفتارتون توسط شرکت بررسی شود و هم اینکه شما با محیط و نحوه کار اشنا شوید. متاسفانه مدیریت مجموعه بقدری ضعیف هست که مسئولیت مدیریت واحد را به شخصی سپردن که هیچ دانشی از مدیریت ندارد و صرف نظر از دانش، رفتار بسیار نامناسب و غیر محترمانه ای با کارمندان شرکت دارد. ساعت کاری شرکت از ۹ تا ۵ بعداژ ظهر می باشد ولی از کارمندان انتظار می رود که بسیار بیش از این زمان را در شرکت به کار مشغول باشند و همچنین به این زمان شیفت اخر هفته و وسط هفته را هم اضافه کنید در کل از کارمندان انتظار می رود که اولویت زندگیشان کارشان باشد. ولی در ازا حقوق بسیار پایین است. در نهایت اصلا پیشنهاد نمیشه.

امن افزار گستر شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

فرهنگ کاری عالی با مدیران فهیم و البته وقتی میگم مدیر من که مفهومی به اسم مدیر ندیدم اونجا، می شه گفت کاملا فلت هست فرهنگ سازمانی توی تیم های تولید.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.8
بانک انصار
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فناوری اطلاعات·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
کارشناس فناوری اطلاعات

حدود 5 سال در معاونت فناوری اطلاعات (فاوا) بانک کار می کردم. تقریبا هیچ کاری به صورت کامل و صحیح انجام نمیشه. حمایت از طرف مدیریت بسیار ضعیفه. حقوق بسیار پایین داره و از نظر سطح علمی بسیار پایینه. تمامی پروژه ها توسط شرکت های واسط انجام میشه. برای کارمندان دوره های آموزشی برگزار میشه که معمولا به خاطر عدم استفاده از اون قابلیت ها، هیچ بار مثبتی نداره. امنیت شغلی بالایی داره و برای شروع به کار پیشنهاد میشه

فناوری پرتو آبی پارسیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
کارشناس پشتیبانی

حدود یک سال هست که به عنوان کارشناس پشتیبانی در یکی از پروژه های شرکت کار می کنم. حقوق نسبت به شرکت های دیگه بالاتر هست ولی به صورت مرتب واریز نمیشه و گاها تاخیر داره. از نظر فنی شرکت در سطح بالایی هست و همکارانی با سطح فنی بالایی دارم. مدیریت به کسب دانش کارمندانش خیلی اهمیت میده و اگر خودتون بخواهید پیشرفت خوبی توی کار خواهید داشت.

جاب تیم
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۱۷ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس PHP

جاب تیم با سلام خدمت همه دوست داران jobguy تجربه ما در جاب تیم: ارزش زیادی برای استفاده از تازه های برنامه نویسی در برنامه های خودش داره و تجربیات جدید به تمام اعضای تیم منتقل می شود. مخصوصا در بحث سئو که فوق العاده آموزش های خوبی به اعضا میرسه با تشکر از زحمات تمام دوستان در جاب تیم

تحفه
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۷ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس

حدود 4 سال است استخدام اینجا هستم شرکت قدیمی در صنعت غذایی و کنسرو ماهی می باشد. چند سال پیش تا مرز ورشکستگی هم رفته بودن اما تا حدودی الان سرپا شدن فرهنگ سازمان خیلی بالا نیست، تقریبا سنتی اداره میشه. برای هرچیزی باید پیگیری و دوندگی داشته باشی. اما قابل تحمله نظام حقوقی مشخصی ندارن و حقوق سلیقه ای تعیین میشه. وضعیت پرداخت حقوق افتضاح است خیلی دیر و نامنظم پرداخت میشه. قراردادهای کاری 1 ماهه و نهایتا 3 ماهه است. هرچقدر حقوق بگیرین حقوق پایه و بیمه طبق وزارت کار رد میشه نظام ارزیابی عملکرد وجود نداره هرچی بیشتر کار کنی، کمتر دیده میشی خلاصه هرچی بیشتر خودتو جلوی مدیران نشون بدی و کمتر کار کنی بیشتر بهت اهمیت میدن تو این چند سال ایده نویی ندیدم و مقاومت برای تغییر خیلی زیاده برای کسب تجربه جایی خوبیه، اما برای پیشرفت و ترقی خیر. پایان

پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

ادعای مدیران: سازمان حیاتی و قلب نرم افزاری آموزش و پرورش واقعیت: پروژه های بی سر و سامان و قدیمی که به دلیل عدم مدیریت صحیح بروزرسانی نمی شوند. انتصابات بسیار نامناسب که به جای استفاده از تخصص افراد مجرب و زمینه سازی برای پیشرفت و بهبود عملکرد کلی سیستم، پست ها را به بصورت سفارشی و بدون در نظر گرفتن پیشنیه تخصصی و تجربه به افرادی اختصاص می دهند که زبانشان بهتر از مغزشان عمل می کند. تصمیمات سلیقه ای، لحظه ای و بی پشتوانه برای شروع، تغییر و یا توقف عملیات پروژه ها در فازهای مختلف. عدم ثبات شغلی. قراردادهای تبعیض آمیز و گاها کوتاه مدت. پرداخت بسیار نامنظم حقوق که ناشی از سیاست های نادرست در مدیریت مشتریان و بازاریابی است. استعدادهای زیادی در اثر مدیریت ناکارآمد این سازمان به هدر می رود.

پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۱۵ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
Full Stack

شرکتی با مدیریت اتوبوسی،محل مناسبی برای مدیرانی که چند صباحی از منابع سازمان سواستفاده کنند و شرکت را بدبخت کنند، استفاده از جوانان بی تجربه در پست های سرپرستی، اولویت رفیق بازی بر شایسته محوری، دائما در حال تعدیل نیرو و در عین حال گرفتن نیروهای جدید

فرانام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۳ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

شرکت بی اندازه شلوغ و بی نظم و بهم ریخته است. محیط افتضاحه آدم ها خیلی گستاخ و بی ادب هستند که یه خودشون اجازه می دن تو زندگی شخصی تو دخالت کنن. کارمندای آقا کاملا بی فرهنگ هستند و از هر فرصتی برای توهین و سو استفاده ، استفاده می کنن بخش حسابداری تنها بخشیه که منظمه و همه چیش دقیقه ولی غیر اون اصلا به قرار داد پایبند نبستند و هیچ تعهدی بهت نمی دن، مدیریت به شدت ضعیف امنیت شغلی پایین حتی امنیت برای وسالیتون هم ندارید یهو میاید می بینید یکی نشسته با سیستمن شما به اسم شما یه کاری رو انجام داده یا وسابلتون رو برداشته

اسمارت آپ ونچرز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

لذت بودن در تیم های حرفه ای تحت نظارت مدیریت حرفه ای تر رو من در اسمارت آپ تجربه کردم. گرچه مدت کوتاهی به عنوان کارآموز در یکی از استارت آپ های موجود در این شرکت فعالیت داشتم اما از همون روز اول تفاوت فرهنگ سازمانی، ساختار فلت، رفتار شایسته و پرورش استعداد اعضا رو در همه بخش های شرکت احساس کردم.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۰ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا در این شرکت با تماسها و پیگیری های فروان استخدام شدم حتی قرار داد 2 ساله با من بستند و تاکید داشتند اگر می خواهید کمتر از 2 سال اینجا باشید قرارداد نبندید و بایت این قرارداد هم از من می خواستند 100 م سفته بگیرند و تا سفته ها را نمی دادم هیچ امکانی از قبیل کامپیوتر و دسترسی به سورس برنامه را به من نمی دادند و با گذشت یک هفته دیدم دیگر نمی توانم به کامپیوتر ورد کنم چون کلمه عبور عوض شده بود و به من گفتند شرکت توان پرداخت حقوق را نداره و یک متمم روی قرارداد من گذاشتند و قرارداد را کنسل کردند هنوز نتوانستم بابت یکی دو هفته ای که در کنار آنها بودم پولی دریافت کنم.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۴ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس بک اند

به عنوان برنامه نویس به صورت یک هفته اونجا کار کردم که در مدت این یک هفته انواع بی نظمی های کاری رو مشاهده کردم مورد اول اینکه ۱۰۰ میلیون سفته میخواستن که بنده قبول نکردم و دوباره زنگ زدن برای موقعیت شغلی پشتیبانی گفتن سفته ۱۰ میلیون میخواد که قبول کردم اما بعد کار بهم گفتن چون قرار روی سورس (برنامه ای که حدود یازده سال پیش نوشته شده و هیچ دایکومنتی هم نداره و معماری بسیار بدی هم داره) باید ۱۰۰ تومن سفته بدی که بنده زیر بار نرفتم که خود مدیر عامل گفت پس NDA رو امضا کن که در داخل NDA هم گفته شده بود اگر برنامه مشابه به هر نحو کار کنی باید ۲۵۰ میلیون خسارت بدی! (جدای از سفته!) که من قبول نکردم باز گفتن اوکی باز دوباره فردا گفتن باید به جای ۱۰ تومن ۳۰ تومن سفته بیاری که من کلا از شرکت اومدم بیرون مورد دوم بی نظمی کاری که هنوز جای مشخص نداشت (یک میز توی اتاق دادن که نه کولر داشت نه پنکه و بسیار گرم) مورد سوم یک دستگاه هم نداشتن به برنامه نویس بدن که باهاش کار کنه (یک لپتاپ که کار افیس هم به زور انجام میداد بعد از کلی امضا و تعهد بهم دادن که کاری نمیشد باهاش کرد) مورد چهارم کنترل با دوربین که شما حق نداشتی حتی برای یک ربع استراحت کنی و همیشه کنترل میشدی کلی مدارک و سفته و امضا هم ازم گرفتن و حتی یک ریال هم به بنده پرداخت نکردن

موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت محیط کاری فوق‌العاده خوبی داره در حدی که دیگه هیچ‌جای دیگه نمی‌تونه محیط کاری جذاب محسوب بشه در مقابلش. اما ایرادهای این شرکت: مدیریت، وضعیت مالی و امنیت شغلی. رفتار مدیران اصلا حرفه‌ای نیست و بسیاری تصمیم‌ها بر اساس حرف‌های خاله‌زنکی گرفته می‌شه. آینه جادو بیشتر میتونه خونه باشه تا محل کار.

موسسه فرهنگی و دیجیتال آینه جادو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۸
۲.۰
تخصص مخفی

محیط فوق‌العاده صمیمی و دوست داشتنی ولی همین موضوع باعث میشه بعضا که پشت سر افراد حرف زده بشه. مدیریت بسیار ضعیفه و به افراد ناکارامد سپرده شده ولی امکان پیشرفت بسیار بالاست.

کار در محیط مطبوع و به روز
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم جوان و با انگیزه
مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم پرداخت به موقع حقوق
همیارسیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Software Developer·۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
Software Developer

تنها نکته مثبتی که در زمان کوتاهی که در این مجموعه بودم می‌تونم بگم، آشنایی با دوستان خیلی خوبی بود که همچنان در کنارشون هستم. متأسفانه این مجموعه ازنظر حرفه‌ای در فیلد کاری بنده کوچک‌ترین تخصص و نیروی کاری نداشتند و بنده صرفاً به امید ساختن یک محصول و ارزش در کنار این دوستان فعالیت می‌کردم ولی غافل از این‌که نباید از چنین شرایطی انتظار موفقیت و پیشرفت رو داشت، وقتی نظرات «تنها نیروی فنی تیم» موردقبول و واقع نمی‌شه طبیعتاً اون مجموعه انتخاب درستی برای ادامه فعالیت نخواهد بود. این تصمیم رو من بارها گرفتم ولی هر بار به دلایلی صرفه نظر کردم و درنهایت با توافق از این مجموعه جدا شدم. نکته مهمی که وجود داشت مدیریت بسیار آماتور و ناآشنا به مدیریت نیروی انسانی بود که تقریباً تمام همکاران از این روند گلایه داشتند. در همون مدتی که من این مجموعه رو همراهی می‌کردم شاهد رفتن بیش از ۵ نفر از کارمندان بودم (درحالی‌که این مجموعه نهایتاً ۶-۷ عضو داشت) و همیشه در حال استخدام افراد جدید هستند که همین موضوع به‌وضوح نمایانگر رفتار غلط مدیریت با پرسنل است. علاوه بر همه این‌ها، متأسفانه این مجموعه در ابتدای همکاری با هر شخص، طلب سفته می‌کنه که کاملاً یک کار خلاف روال حرفه‌ای به‌حساب می‌اد. عدم درج بیمه هم از مشکلاتی بود که در کنار پرداخت‌های نامنظم حقوق داشتیم.

لحظه نگار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۸ مهر ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

تیم بسیار صمیمی

کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
همکاری با بهترین ها
تیم حرفه ای
بازی رایانه ای
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
عدم امنیت شغلی
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
جلسات کاری بیش از اندازه
مشکلات مالی شرکت
ایمن دابا پارسیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۸ مهر ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس بک اند

شما در این شرکت استرس شرکت های استارت آپی را احساس نخواهید کرد و در کمال آرامش کار خود را انجام خواهید داد. مدیر فنی بسیار با شعور و با معرفتی دارند. نه از ینا که فقط بالا سرت وایستادن و کار ازت میخوان. از اوناش که واسه حقوقت میرن با مدیر عامل میجنگن. محیط کاملا دوستانه با رعایت حرمت هاست و به هیچ وجه احساس بدی بهتون دست نمیده. حقوق هاشون رو یکم دیر پرداخت میکنن ولی هیچ وقت نشده که پرداخت نکنن یا کم بدن. 3 یا 4 تا پروژه خیلی خوب دارن که کسی که میخواد امنیت شغلی داشته باشه میتونه با خیال راحت 3 یا 4 سال سر خودشو گرم بکنه و اینو هم بگم که اکثر کارمندا سابقه بیشتر از 3 سال رو دارن یعنی محیطشون خوبه و امنیت شغلی دارن. اضافه کاری کلا ندارن و فقط 8 ساعت کاریست. روزهای پنج شنبه یک هفته در میان تعطیلن.

ارزدیجیتال
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۵ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
تولید محتوا

مدتی به صورت دورکاری در سایت ارز دیجیتال به عنوان مترجم اخبار و مقالات کار میکردم. همه چیزش برام عالی بود. برخورد محترمانه‌ای باهام داشتن و مدیریت و نظمش داخل تیم خیلی برام جالب بود. حقوق و مزایاش خیلی خوب بود. به صورت کلمه ای کار میکردم باهاشون. پرداختیهاش خیلی بالاتر از حد معمول بود و راحت میشد با چند ساعت کار بالای 4 - 5 میلیون درآمد داشت. اول هر ماه حقوقمو پرداخت میکردن و حتی گاهی اوقات اضافه تر میدادن و گاهی برای ماه بعد رو هم میگرفتم. از نظر پیشرفت کاری چون کارش مربوط به رمزارزها و بلاک چین و اینا بود خیلی در یادگیری بهم کمک کرد و بعدش حتی خودم در رمزارزها سرمایه‌گذاری کردم. پربازدیدترین سایت مرتبط با رمزارزهاس و رزومه خوبی میسازه. متاسفانه بهم گفتن که به خاطر رکود بازار اخبار و مطالب برای نیروهای خارج از شرکت خیلی کم شده و باهام قطع همکاری کردم. کار در این شرکت فوق العاده رو پیشنهاد میکنم.

آسو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ مهر ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

مشکلات انقدر زیاده که نمیدونم از کدوم قسمت شروع به توضیح بکنم. این شرکت اصلا گزینه ی خوبی برای کار نیست با توجه به تجربه ای که داشتم تو این شرکت و با نفرات قبلی که صحبت کردم واقعا نفرت دارم از این شرکت. کلن با دروغ و وعده های الکی شرکت رو جلو میبرن. هیچ منبع درآمدی ندارن و نیروی کار میگیرن یه مدت کار میکنه کار رو میبره جلو پولشو نمیدن میرن سراغ نفر بعدی. پرونده های دادگاهی دارن سر حقوق ندادن. مدیر شرمت کم سن و سال و بی تجربه هستش. زمان کافی برای مطالعه و پیشرفت وجود نداره و همش باید کار بکنی. صبحانه و ناهار نداره گرافیست کار و یو آی کار ندارن کار ها مشخص نیست چی قراره باشه و خود شخص باید فکر بکنه در کل بگم هیچ مزایایی نداره. در آخر سر هم یه مدیر فنی کم دانش.

فروشگاه اینترنتی کالاده
فروشگاهی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ مهر ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

دیجیتال مارکتینگ بسته بندی تله مارکتینگ سوشال مدیا و ......

حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
نوشیدنی رایگان
خوراکی رایگان
مشکلات مالی شرکت
هاست ایران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۲۷ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
کارشناس فروش

چند روز اول بصورت آزمایشی کار میکنید تا هم عملکرد و رفتارتون توسط شرکت بررسی شود و هم اینکه شما با محیط و نحوه کار اشنا شوید. متاسفانه مدیریت مجموعه بقدری ضعیف هست که مسئولیت مدیریت واحد را به شخصی سپردن که هیچ دانشی از مدیریت ندارد و صرف نظر از دانش، رفتار بسیار نامناسب و غیر محترمانه ای با کارمندان شرکت دارد. ساعت کاری شرکت از ۹ تا ۵ بعداژ ظهر می باشد ولی از کارمندان انتظار می رود که بسیار بیش از این زمان را در شرکت به کار مشغول باشند و همچنین به این زمان شیفت اخر هفته و وسط هفته را هم اضافه کنید در کل از کارمندان انتظار می رود که اولویت زندگیشان کارشان باشد. ولی در ازا حقوق بسیار پایین است. در نهایت اصلا پیشنهاد نمیشه.

امن افزار گستر شریف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۵.۰
تخصص مخفی

فرهنگ کاری عالی با مدیران فهیم و البته وقتی میگم مدیر من که مفهومی به اسم مدیر ندیدم اونجا، می شه گفت کاملا فلت هست فرهنگ سازمانی توی تیم های تولید.

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
زمان کاری شناور
تیم حرفه ای
بیمه
برگزاری دوره های آموزشی
تیم صمیمی
rate: 4.8
بانک انصار
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فناوری اطلاعات·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
کارشناس فناوری اطلاعات

حدود 5 سال در معاونت فناوری اطلاعات (فاوا) بانک کار می کردم. تقریبا هیچ کاری به صورت کامل و صحیح انجام نمیشه. حمایت از طرف مدیریت بسیار ضعیفه. حقوق بسیار پایین داره و از نظر سطح علمی بسیار پایینه. تمامی پروژه ها توسط شرکت های واسط انجام میشه. برای کارمندان دوره های آموزشی برگزار میشه که معمولا به خاطر عدم استفاده از اون قابلیت ها، هیچ بار مثبتی نداره. امنیت شغلی بالایی داره و برای شروع به کار پیشنهاد میشه

فناوری پرتو آبی پارسیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پشتیبانی·۲۰ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
کارشناس پشتیبانی

حدود یک سال هست که به عنوان کارشناس پشتیبانی در یکی از پروژه های شرکت کار می کنم. حقوق نسبت به شرکت های دیگه بالاتر هست ولی به صورت مرتب واریز نمیشه و گاها تاخیر داره. از نظر فنی شرکت در سطح بالایی هست و همکارانی با سطح فنی بالایی دارم. مدیریت به کسب دانش کارمندانش خیلی اهمیت میده و اگر خودتون بخواهید پیشرفت خوبی توی کار خواهید داشت.

جاب تیم
رسانه و انتشارات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس PHP·۱۷ شهریور ۱۳۹۸
۴.۰
برنامه نویس PHP

جاب تیم با سلام خدمت همه دوست داران jobguy تجربه ما در جاب تیم: ارزش زیادی برای استفاده از تازه های برنامه نویسی در برنامه های خودش داره و تجربیات جدید به تمام اعضای تیم منتقل می شود. مخصوصا در بحث سئو که فوق العاده آموزش های خوبی به اعضا میرسه با تشکر از زحمات تمام دوستان در جاب تیم

تحفه
کالای مصرفی و خوراکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۱۷ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
کارشناس

حدود 4 سال است استخدام اینجا هستم شرکت قدیمی در صنعت غذایی و کنسرو ماهی می باشد. چند سال پیش تا مرز ورشکستگی هم رفته بودن اما تا حدودی الان سرپا شدن فرهنگ سازمان خیلی بالا نیست، تقریبا سنتی اداره میشه. برای هرچیزی باید پیگیری و دوندگی داشته باشی. اما قابل تحمله نظام حقوقی مشخصی ندارن و حقوق سلیقه ای تعیین میشه. وضعیت پرداخت حقوق افتضاح است خیلی دیر و نامنظم پرداخت میشه. قراردادهای کاری 1 ماهه و نهایتا 3 ماهه است. هرچقدر حقوق بگیرین حقوق پایه و بیمه طبق وزارت کار رد میشه نظام ارزیابی عملکرد وجود نداره هرچی بیشتر کار کنی، کمتر دیده میشی خلاصه هرچی بیشتر خودتو جلوی مدیران نشون بدی و کمتر کار کنی بیشتر بهت اهمیت میدن تو این چند سال ایده نویی ندیدم و مقاومت برای تغییر خیلی زیاده برای کسب تجربه جایی خوبیه، اما برای پیشرفت و ترقی خیر. پایان

پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۵ شهریور ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

ادعای مدیران: سازمان حیاتی و قلب نرم افزاری آموزش و پرورش واقعیت: پروژه های بی سر و سامان و قدیمی که به دلیل عدم مدیریت صحیح بروزرسانی نمی شوند. انتصابات بسیار نامناسب که به جای استفاده از تخصص افراد مجرب و زمینه سازی برای پیشرفت و بهبود عملکرد کلی سیستم، پست ها را به بصورت سفارشی و بدون در نظر گرفتن پیشنیه تخصصی و تجربه به افرادی اختصاص می دهند که زبانشان بهتر از مغزشان عمل می کند. تصمیمات سلیقه ای، لحظه ای و بی پشتوانه برای شروع، تغییر و یا توقف عملیات پروژه ها در فازهای مختلف. عدم ثبات شغلی. قراردادهای تبعیض آمیز و گاها کوتاه مدت. پرداخت بسیار نامنظم حقوق که ناشی از سیاست های نادرست در مدیریت مشتریان و بازاریابی است. استعدادهای زیادی در اثر مدیریت ناکارآمد این سازمان به هدر می رود.

پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Full Stack·۱۵ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
Full Stack

شرکتی با مدیریت اتوبوسی،محل مناسبی برای مدیرانی که چند صباحی از منابع سازمان سواستفاده کنند و شرکت را بدبخت کنند، استفاده از جوانان بی تجربه در پست های سرپرستی، اولویت رفیق بازی بر شایسته محوری، دائما در حال تعدیل نیرو و در عین حال گرفتن نیروهای جدید

فرانام
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۳ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس وب

شرکت بی اندازه شلوغ و بی نظم و بهم ریخته است. محیط افتضاحه آدم ها خیلی گستاخ و بی ادب هستند که یه خودشون اجازه می دن تو زندگی شخصی تو دخالت کنن. کارمندای آقا کاملا بی فرهنگ هستند و از هر فرصتی برای توهین و سو استفاده ، استفاده می کنن بخش حسابداری تنها بخشیه که منظمه و همه چیش دقیقه ولی غیر اون اصلا به قرار داد پایبند نبستند و هیچ تعهدی بهت نمی دن، مدیریت به شدت ضعیف امنیت شغلی پایین حتی امنیت برای وسالیتون هم ندارید یهو میاید می بینید یکی نشسته با سیستمن شما به اسم شما یه کاری رو انجام داده یا وسابلتون رو برداشته

اسمارت آپ ونچرز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۲ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
تخصص مخفی

لذت بودن در تیم های حرفه ای تحت نظارت مدیریت حرفه ای تر رو من در اسمارت آپ تجربه کردم. گرچه مدت کوتاهی به عنوان کارآموز در یکی از استارت آپ های موجود در این شرکت فعالیت داشتم اما از همون روز اول تفاوت فرهنگ سازمانی، ساختار فلت، رفتار شایسته و پرورش استعداد اعضا رو در همه بخش های شرکت احساس کردم.

آریانیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۰ شهریور ۱۳۹۸
۲.۰
برنامه نویس بک اند

من به عنوان برنامه نویس ارشد جاوا در این شرکت با تماسها و پیگیری های فروان استخدام شدم حتی قرار داد 2 ساله با من بستند و تاکید داشتند اگر می خواهید کمتر از 2 سال اینجا باشید قرارداد نبندید و بایت این قرارداد هم از من می خواستند 100 م سفته بگیرند و تا سفته ها را نمی دادم هیچ امکانی از قبیل کامپیوتر و دسترسی به سورس برنامه را به من نمی دادند و با گذشت یک هفته دیدم دیگر نمی توانم به کامپیوتر ورد کنم چون کلمه عبور عوض شده بود و به من گفتند شرکت توان پرداخت حقوق را نداره و یک متمم روی قرارداد من گذاشتند و قرارداد را کنسل کردند هنوز نتوانستم بابت یکی دو هفته ای که در کنار آنها بودم پولی دریافت کنم.