اقا این دانشگاه اصلا و ابدا تعریفی نداره نیاین اینجا فقط وقت وعمرتون تلف میشه. هردانشگاهی از اینجا بهتر. دی ماه۱۴۰۴ که بخاطر شرایط همه دانشگاهای ایران تاکید میکنم همه دانشگاهای ایران مجازی امتحان دادن دانشگاه ارشاد تو این شرایط دانشجوهاشو مجبور کرد حضوری امتحان بدیم .همش تقصیر مدیر اموزش اقا .ی ت هست. هیچ امکاناتی نداره .اگه پاییین ترین معدلو میخواید بیاید اینجا. تو جنگ اسفند ماهم . چون اصلا ابدا مدیریت درست ندارن کلاسای اسفند ماهو کلا تشکیل ندادن مثلا فک کردن چند روزه تموم میشه ولی جنگ ادامه داشت ، دیگه از15فروردین اولین روز کلاسمون شد ویه ماهه اسفند وقتمون تلف شد. وامتحاناتو انداخت ۱۷ تیر وکل تابستون و وقتمونو تلف کردن. همش بدلیل مدیریت نادرست اموزش هست. ما مجازی درس خوندیم ولی امتحان میانترممون حضوری شد درصورتی که کل کشور مجازی هستن. روح وروانتونو بهم میزنن اینجا ،اولش گفتن امتحانات مجازی الان که اخر کلاساس میگن حضوری هست . الان که کل دانشگاها مجازی امتحان دادن ومعدلشون خوب شده ما حضوری امتحان دادیم ومعدلمون داغون شده. خیلی دانشگاه بیخودی هست. کسی نبود به من بگه وگرنه پامو اینجا نمیزاشتم اساتید اکثرا پیر بالا۶۰ سال واصلا نمیفهمی چیمیگن اساتیدش دانا هستن ولی خیلی پیرن بنظرم باز نشست بشن بهتره. اساتبد جوون هم داره ولی کم. ولی اصلا دانشگاه تعریفی نداره آزاد بهتره شهریش تغریبا یکی هست با آزاد . دانشگاهی برین که باروانتون بازی نشه اساتید اصلا برگه رو تصحیح نمیکنن ویه نمره پایین از خودشون میدن. تو امتحاناتم مراقبا ازبس دورت میچرخن تا عصبی بشی نتونی امتحان بدی
آخرین تجربهها
اگه میخواین روح وروانتون نابوددبشه بیاید اینجا نه اساتید خوبی دارن نه کارکنان. مدیر آموزش اقای ت .... نگم براتون دیگه عقده ایی . اساتید خوبش کم هست. نابود شدم اینجا واقعا همش استرس تو دوران جنگ خیلی خیلی اذیت کردن.مخصوصا مدیر اموزش ت. کلی پول شهریه میگرن بعد میگن امکانات آموزش مجازی نداریم . کارکنان قسمت آموزش خیلی اذیت کردن پشیمون میشید نیاید.
شهریه دانشگاه خیلی بالاست. هر ترم هزینه شهریه بالاتر میره. اساتید با این وضعیت اقتصادی با نمره ۹.۷۵ میندازن نامردیه بخدا. نه امکاناتی نه اساتید خوبی چرا باید شهریه انقدر بالا باشه. یه فرقی باید بین دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی باشه دیگه. ولی شهریه دانشگاه ارشاد هم سطح آزاده بنظرم برید دانشگاه آزاد هم امکاناتش بهتره هم اساتیدش خوبن . اینجا نمره بالااز۱۵ شروع میشه من از شنبه تا سه شنبه دانشگاهم و یه کلاسم ۸ صبحه یه کلاسم ۵ ظهر.
این دانشگاه هر ترم یه سری درسا ارائه میشه واسه ترم بعد ارائه نمیشه مثل دانشگاهای دیگه نیست که هر ترم ارائه بشه اون درسه.اساتید خوبی نداره . الان من بخاطر غیبت ۵ نمره از نمره امتحانم کم شده علنا مدرسه ابتدایی. تدریس درحد کارشناسی اما امتحان درحد دکترا ازت میگیرن. بعضی اساتید ازهر۲۰ تا دانشجو ۱۰ تاشو میندازن تا ترم بعد دوباره ارائه بشه درسشون. هر ترم شهریه دانشگاهو افزایش میدن امکانات رفاهی نداره .فقط دنبال پول و دنبال اینن که اضافه سنوات بزنن بهت تا دوباره پول بگیرین ازت .اینجا اصلا مناسب نیست نه کارشناسی نه ارشد.
این شرکت با برند تاپ تورز کار میکنه و دانیال راه پرواز و سفرهای کیش اسم رسمی هست و نام سایتشون بوکینگ من پشتیبان سایت بودم و مزخرف ترین تجربه کاریم بود طوری که بیش از بیست نفر در عرض شش ماه یا اخراج شدیم یا استعفا دادیم البته فقط واحد پشتیبانی اینطوریه چون **** داره به عنوان ***** که تا شما رو روانی نکنه دست بردارنیست در این شرکت داد زدن توهین کردن چاپلوسی و جاسوسی و زیرآب زنی روند کاری هست که اگر این خصوصیات را داشته باشی قطعا پاداش میگیری **** هر شنبه یک جلسه میگذارن و کل بچه ها رو تحقیر میکنن تا هفته خوبی رو شروع کنند و البته ایشان اختیار کامل دارن به هر دلیلی از حقوق شما کسر کنند و ی خانم خوش فطرتی هم هستن که وظیفه ایشون هست چک کنند کدوم همکار با اسم کوچک بچه ها را صدا میزنند و یا کدوم همکاران خارج از ساعت کاری با هم سینما یا کافه و... رفتن که اگر **** دوست داشتن تحقیرشون کنند بهانه داشته باشند ساعت کاری ماهانه ۱۹۶ ساعت هست تمام تعطیلات شما باید شرکت باشید در ماه ممکنه گاهی فقط دو روز تعطیل باشید حجم کاری خیلی بالاست شما باید تور داخلی خارجی پرواز داخلی خارجی سیستمی چارتری هتل داخلی خارجی ویزا بیمه و همه چی رو مسلط باشید و پاسخگو هر شکایتی از سمت مسافران داشته باشید حتی اگر مقصر مسافر باشه شما باید پاسخگو باشید از مزایا هم ناهار بی کیفیت هست که اگه نخواستید هیچ پولی بابتش به شما نمیدن تولدتون باشه کارت هدیه ۵۰۰ تومنی میدن و شب یلدا حدود نیم کیلو آجیل روز زن و مرد نفری ۵۰۰ با ی شاخه گل بابت مرخصی از یک ماه قبل باید هماهنگ کنید وگرنه ممکنه مثل همکارمون سپهر که یک هفته دکتر براش مرخصی نوشته بود مرخصیشون تایید نشد و با ی سری دلایلی که خانم خوش فطرت اعلام کردن اخراج شدن یکی از بچه ها هم بود گلوشو عمل کرده بود سه روز دکتر بهش گفته بود حرف نزنه اما مرخصی بهش ندادن و اومدشرکت و گفتن باید تلفن جواب بدن حقوق بین یک نهایتاپنجم هر ماه واریز میشه اگر از سال قبل مرخصی داشته باشید آخر سال بعد واریز میشه بیمه بعد از سه ماه انجام میشه بیمه تکمیلی هم داره از حقوقت کسر میشه تایم استراحت و ناهار کلا فقط ۴۰ دقیقه هست و خدا نکنه شما ۴۰ دقیقه و یک ثانیه استراحت کنی بابت یک ثانیه باید جوابگو باشی حتی یکی از بچه ها اسهال بود و چون چند بار رفته بود سرویس و ۱۳ ثانیه بیشتر استراحتش شده بود از طرف **** و ***** توبیخ شدن بابت حتی یک دقیقه تاخیر از حقوقتون کسر میشه اگر مدیر هم باشی و سر همکارانت داد و فریاد نکنی معنیش این هست که یا کار نمیکنی یا مدیر خوبی نیستی اینها همه مشخصات واحد پشتیبانی شرکت هست و واحدهای دیگه کمی رفتارشان حرفه ای تر است و اخلاقشان انسانی تر و من هر چی تلاش کردم به واحدهای دیگه منتقل بشم نشد چون کسی حاضر نیست در واحد پشتیبانی این شرکت کار کنه و معمولا نیرو کم دارن انتقال از واحد پشتیبانی به هیچ وجه امکانپذیر نیست **** هم خدا می دونه به کجا وصله که هر چی ازش شکایت میشه باز هم تاثیری نداره معمولا افرادی که در صنف گردشگری هستند چون از دوستان و همکاران در مورد اخلاق **** می شنون اینجا نمیرن و اغلب نیروهایشان کارآموز هستند که یکی دو سالی کار میکنند تا رزومه تقویت کنند و به شرکتهای دیگه برن در این واحد شما به راحتی می تونی هر چیزی که بلد نیستی رو یاد بگیری چون هر کارمند موظف هست به سایر کارمندان دانشی که داره و مورد نیاز شرکت هست رو یاد بده بزرگترین معضل ما رفتار غیر اخلاقی و غیر انسانی **** بود که هیچ وقت حل نشد و به خاطر رفتار ایشون اصلا این شرکت رو توصیه نمیکنم هر چند این شرکت خیلی معتبر و به نام هست اما کار کردن در واحد پشتیبانی این شرکت تا زمانی که با **** هست اشتباهه
اینوآپ، مجموعه که به اصلاح در زمینه پرورش نیروی انسانی کار می کنه. با وعده هایی مثل تضمین اشتغال و ... . اما حقیقت اینه که به اسم کارآموزی، آگهی اشتغال تو سایت های کاریابی ثبت می کنن. دو جلسه مصاحبه ( حضوری و آنلاین ) برگزار میشه. جلسات مصاحبه ای که کارشناس فروش عملا رو به روی شما قرار گرفته. نه کارشناس منابع انسانی چون اصلا جذب کارآموزی در کار نیست، صرفا غالب کردن دوره هاشون با وعده اشتغال بعد از دوره است. اما ناگفته های به اصلاح جلسه مصاحبه: ما تعداد کمی از کارجو ها رو به بانک برای درخواست وام معرفی می کنیم. اگر بعد از جلسه مبلغ پیش فروش از سایت پرداخت نشه، افراد دیگه جایگزین گرفتن تسهیلات وام میشن. اما در عوض شما بعد از تموم شدن دوره از طرف اینوآپ به شرکت ها معرفی میشین و مدرک رسمی دانشگاه تهران هم صادر میشه. اینکه این مصاحبه در محیط دانشگاه تهران بود، برای ما دلگرمی بود که خب پس این مجموعه، احتمالا سندیت داره. اما بعد از تقریبا پنج ماه، دوره آموزشی تموم شد. ما که آماده شروع کار تخصصی بودیم، پکیج جدیدشون رو رو کردن. مبلغ رو پرداخت کنید تا معرفی بشین . چیزی که حتی کلمه ای ازش تو جلسه مصاحبه صحبت نشده بود. گفتن تا قبل از عید 1404 مدرک رسمی دانشگاه تهران آماده میشه. تا الان هشت ماه گذشته و هنوز هیچ مدرکی به ما داده نشده. هیچ توجیه برای این قضیه وجود نداره که هشت ماه بگذره و ما مدرک نداشته باشیم. امیدوارم هیچ کس دیگه ای قربانی بیزینس های پشت پرده امثال این مجموعه ها نشه.
من در این فضا واقعا رشد کردم.چون حقیقتا انسان در "سختی، نامردی، بیعدالتی،دورویی و فقرِ انسانیت" در عینِ اذیت شدن، رشد میکند. مدیریت اصلی مجموعه، شخصیتی نجیب و محترم هستند که احتمالا در حصار افراد ناکارآمد قرار گرفتند که خب متاسفانه کار هم دست همان افراد نابلد و ناکارآمد افتاده و مدیریت را اونها دست گرفتند.حسادت های کوچک و بزرگ زنانه ای که ناشی از فضای کار با جمعیت کم و حداکثر زنانه هست. کافی هست مدرک دکترا داشته باشید تا در این فضا شمارا روی سرشان گذاشته و همه را فدای شما و اظهار نظرات گرانبهای شما بکنند، حتی اگر سواد کافی نداشته باشید. با داشتن مدرک دکترا در این شرکت این اجازه را دارید که حق و حقوق دیگران را بخورید، برای جیب همگی تصمیم بگیرید، توهین و تخریب کنید و همگی را از دم تیغ بگذرانید. همه این موارد را که ندیده و نشنیده بگیریم، حق الناس درنهایت از هرچیز مهم تر هست. دلشکسته و بدون دریافت حق و حقوقتان از این مجموعه خواهید رفت.
وقتی کامنتها و بازخوردهای مثبت را میبینم، حس میکنم تجربه واقعی یک نفر پشت آنها نیست. لحن، شباهت محتوا و تکرار الگوها نشان میدهد که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا بازتاب تجربه واقعی افراد. این موضوع باعث میشود اعتماد به روایت واقعی کارمندان یا مشتریان از دست برود و تصویر شفاف از وضعیت واقعی سازمان یا محصول شکل نگیرد.
در بخشی از مسیر کاری ام در محیطی فعالیت کردم که در ظاهر یک مجموعه حرفهای بهنظر میرسید، اما در عمل با چالشهایی روبهرو شدم که نگاه من به فرهنگ سازمانی، همکاری تیمی و مدیریت منابع انسانی را عمیقاً تغییر داد. تجربهای که شاید برای برخی افراد عادی باشد، اما برای کسی که به رشد، یادگیری و شفافیت اهمیت میدهد، نقطه عطف محسوب میشود. در آن محیط، دورویی، پشت سر گویی، جابهجایی حرف، تظاهر و نوعی سیاستبازی سطحی بهعنوان هنجار پذیرفته شده بود. افرادی که در این فضا دوام می آوردند معمولاً کسانی بودند که هویت و ارزش فردیشان بهطور کامل به کار در همان مجموعه گره خورده بود. از نظر روانشناسی، این موضوع قابل توضیح است: وقتی فرد خارج از محیط کار تخصص عمیق، مهارت قابل ارائه یا امنیت شغلی ندارد، محیط فعلی تبدیل میشود به تنها منبع اعتبار، کنترل و احساس ارزشمندی او. همین وابستگی شدید باعث میشود هر تغییری حتی کوچک برای او تهدید تلقی شود. در چنین شرایطی، ورود فردی با ایدههای تازه، نگاه متفاوت یا استانداردهای حرفهایتر، میتواند ساختار روانیِ این افراد را دچار اضطراب کند. چرا که تفاوت، تلویحاً ناکارآمدی آن سیستم را آشکار میکند. در نتیجه، به شکل ناخودآگاه مکانیسمهای دفاعی فعال میشوند: حذف، تخریب، شایعهسازی، بیاعتبارکردن و هر اقدامی که بتواند «محدوده امن هویتی» افراد را حفظ کند. در این تجربه، آموختم که همیشه مشکل از توانمندی یک فرد نیست؛ گاهی مشکل از اکوسیستمی است که از رشد میترسد. محیطی که منابع مالی، شفافیت، نظم و مهارت واقعی در آن جایگاه چندانی ندارد، برای کسانی مناسب است که بیشتر به بقا فکر میکنند تا پیشرفت. و بههمین دلیل هر کسی که بهدنبال یادگیری، مسئولیتپذیری، یا کار حرفهای باشد، ناخواسته با مقاومت و انرژی منفی روبهرو میشود. در کنار همهی اینها، با مدیران و مدیران میانی روبهرو شدم که بدون داشتن دانش یا تجربهی لازم، هر مسئولیتی را میپذیرفتند و وارد هر کاری میشدند؛ حتی اگر کوچکترین آشنایی با آن نداشتند. فضایی ایجاد شده بود که دقیقاً مصداق «تو شهر کورها، یکچشمی پادشاست»؛ کافی بود کسی فقط کمی بلندتر حرف بزند تا خودش را صاحبنظر مطلق بداند. حضور این مدیران بهجای اینکه مسیر را روشن کند، کار را پیچیدهتر میکرد. تصمیمهایی از روی حدس، دخالتهایی بدون فهم موضوع، و اصراری عجیب که همهچیز طبق نظر آنها پیش برود. درحالیکه گاهی واقعاً «مورچه چیه که کلهپاچهش چی باشه» و کسی که هنوز اصول اولیه را نمیشناسد، برای سایرین تصمیم میگرفت. واقعیت این است که وقتی مدیریت تبدیل میشود به ابزاری برای جبران کمبودهای شخصی، جای رشد برای هیچکس نمیماند. چنین مدیرانی معمولاً از متخصصها میترسند؛ چون تخصص یعنی معیار سنجش، و معیار سنجش یعنی احتمال دیدهشدن ضعفها. نتیجهاش فضایی میشود که در آن بهجای اعتماد و یادگیری، همه مجبورند مراقب باشند کوچکترین اشتباه مدیر را به «چشم خطر» تبدیل نکنند. این تجربه برای من فقط یک درس کاری نبود؛ فهمیدم نبودِ دانش در مدیریت چه فقط یک مشکل فنی نیست مسئلهای انسانی است که میتواند روی روحیه، انگیزه و پیشرفت یک تیم سایه بیندازد. بیانگیزگی در سازمان موج میزند، چون اکثر افراد فقط «هستند که باشند» و منتظر شرایط بهتر یا فرصتهای دیگرند. حجم بالای تعدیل نیروها، عدم تسویهحساب با کارمندان قبلی و رفتارهای ناعادلانه، اعتماد و امنیت روانی را نابود کرده و حس میشود که تصمیمها نه بر اساس شایستگی، بلکه بر پایه روابط و ترس گرفته میشوند. نتیجه واضح است: انرژی، تعهد و رشد واقعی در چنین محیطی نابود میشود. این بهترین تجربه کاری من بود تا شناخت عمیقتری از روانشناسی سازمانی، دینامیک قدرت و رفتارهای پنهان در محیطهای کاری بهدست بیاورم. همچنین باعث شد در انتخاب محیطهای بعدی، تنها به عنوان شغلی نگاه نکنم؛ بلکه به سلامت فرهنگی، شفافیت فرآیندها، وجود مسیر پیشرفت و بلوغ رفتاری تیم توجه ویژهای داشته باشم. امروز بهعنوان فردی که تجربه حضور در محیطهای سالم و ناسالم را داشته، بهخوبی میدانم که چه نوع فضایی میتواند بستر رشد واقعی باشد. و مهمتر اینکه، چه عواملی نشانههای آشکاری از یک محیط کاری ناسازگار هستند عواملی که اکنون با دقت و آگاهی بیشتری آنها را تشخیص میدهم.
راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشتهایم از آن، خسته و خراب راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشتهایم از آن، خسته و خراب راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشتهایم از آن، خسته و خراب
. یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود. --------------- یک پیامک جعلی با عنوان آخر شهریور بیشتر نفروشه؟ کسبوکارهایی که از باشگاه مشتریان «دوباره» استفاده کردن بیش از ۲۳۵،۵۴۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان افزایش فروش داشتن. توی سایت شروع کن وب سایت جعلی https://kootah.me/X4W8ub وب سایت جعلی https://dobare.me/?utm_source=sms&utm_medium=organic&utm_campaign=24shahrivar-2 وب سایت جعلی http://wiki.service-now.com/index.php?title=Technical_Support وب سایت جعلی https://195.cra.ir/ لغو11 ارسال کننده پیامک جعلی 90004232 آدرس شرکت جعلی دوباره یا کوتاه به قرار زیر است : تهران ، خیابان حبیب اله ، کوچه حبیب زادگان ،نبش بن بست کوکب زاده ، پلاک 1/1 , شرکت ایده کاووان سرآمد سیستم تفن ثابت 02191070752 ایمیل [email protected] یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود. -------- یک پیامک جعلی با عنوان گروه تحقیقاتی طلوع TMRG پایان نامه-رساله پذیرش مقاله تضمینی کسر خدمت تحلیل آماری چاپ کتاب تماس با ما 09038399871 وب سایت جعلی گروه تحقیقاتی طلوع http://tmrg.ir/ لغو=11 ارسال کننده پیامک جعلی +98500044209095 گروه تحقیقاتی طلوع تلفن ها : 02166120463 02166122985 02166128632 09014797575 09125118454 09045300544 09362707468 09394480351 ایمیل: [email protected] وب سایت جعلی گروه تحقیقاتی طلوع https://www.linkedin.com/authwall?trk=gf&trkInfo=AQEy99AkyFCpXQAAAZlXCofgT4XdcTm-Fzx_mK1MtfBlsIsFNltMS3167MlWqEVGxtBDK9vRXlr8G6lMaeEA2CfdIYC5AzprQpn8T1eZrMKaykIUECKw_0kLo9gSqdVeSoPXqKM=&original_referer=https://www.tmrg.ir/&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fstmrg%2F یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود
یک ساله از شرکت رفتم ولی باهام تسویه نمیکنن.هرچقدر پیگیری میکنم مدام میگن پول نداریم. انگار فقط با شکایت باید حق طبیعی خودمون رو بگیریم. واقعا برای خودم متاسفم.
پرداخت حقوق نصف نصف و نا منظم می باشد. نصف اول ماه پرداخت میکنن نصف دوم مشخص نیست. اگر قسط دارید یا اجاره نشینید علاوه بر میانگین حقوق پایین این نکته را هم بدانید.
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
واقعا یاسان کاری داره میکنه که خانواده ها به هیچ مجموعه آموزشی نتوانند اعتماد کنند. همه ناراضی . از جو داخل مجموعه که دیگه نگم براتون. همه ویژگی های یه محل کار سمی رو با هم دیگه داره. جالبه همه تجربه های مثبتی که برای این مجموعه در این صفحه درج شده در یک روز ثبت شده . که غیر حرفه ای هست.
فضای کار دوستانه و علاقه همگی افراد از صدر تا زیل به پیشرفت و بهبود و یادگیری فضایی است که علاوه بر رشد به عنوان یک شرکت به رشد افراد حاظر در مجموعه نیز اهمیت می دهد. تشویش یا استرس به هیچ عنوان حاکم نیست.
فضای متفاوت و خوب برای بچه ها با امکان پیشرفت اونا و اگه علاقمند به تدریس هستید فضای خیلی خوبی با امکان ساعت کاری منعطف، فضای کاری صمیمانه . طبیعتا باید کار با بچه ها رو دوست داشته باشید و امکان پیشرفت در آکادمی براتون فراهمه بخصوص برای دانشجو ها و کسایی که میخوان کار پاره وقت داشته باشن خیلی مناسب هست
آکادمی یاسان، فضای بسیار صمیمانه ای داره و بدون اینکه از مربی هاشون هزینه ای بگیرن، بهشون همه موارد برنامه نویسی رو یاد میدن. خیلی ام به مربی هاشون احترام میذارن و درکل همه رفتاراشون بر پایه رفاقت و احترامه. واقعا آدم کیف میکنه باهاشون. امیدوارم همه جوونا مخصوصا دانشجوها،بتونن همچین فضایی رو تجربه کنن.
اقا این دانشگاه اصلا و ابدا تعریفی نداره نیاین اینجا فقط وقت وعمرتون تلف میشه. هردانشگاهی از اینجا بهتر. دی ماه۱۴۰۴ که بخاطر شرایط همه دانشگاهای ایران تاکید میکنم همه دانشگاهای ایران مجازی امتحان دادن دانشگاه ارشاد تو این شرایط دانشجوهاشو مجبور کرد حضوری امتحان بدیم .همش تقصیر مدیر اموزش اقا .ی ت هست. هیچ امکاناتی نداره .اگه پاییین ترین معدلو میخواید بیاید اینجا. تو جنگ اسفند ماهم . چون اصلا ابدا مدیریت درست ندارن کلاسای اسفند ماهو کلا تشکیل ندادن مثلا فک کردن چند روزه تموم میشه ولی جنگ ادامه داشت ، دیگه از15فروردین اولین روز کلاسمون شد ویه ماهه اسفند وقتمون تلف شد. وامتحاناتو انداخت ۱۷ تیر وکل تابستون و وقتمونو تلف کردن. همش بدلیل مدیریت نادرست اموزش هست. ما مجازی درس خوندیم ولی امتحان میانترممون حضوری شد درصورتی که کل کشور مجازی هستن. روح وروانتونو بهم میزنن اینجا ،اولش گفتن امتحانات مجازی الان که اخر کلاساس میگن حضوری هست . الان که کل دانشگاها مجازی امتحان دادن ومعدلشون خوب شده ما حضوری امتحان دادیم ومعدلمون داغون شده. خیلی دانشگاه بیخودی هست. کسی نبود به من بگه وگرنه پامو اینجا نمیزاشتم اساتید اکثرا پیر بالا۶۰ سال واصلا نمیفهمی چیمیگن اساتیدش دانا هستن ولی خیلی پیرن بنظرم باز نشست بشن بهتره. اساتبد جوون هم داره ولی کم. ولی اصلا دانشگاه تعریفی نداره آزاد بهتره شهریش تغریبا یکی هست با آزاد . دانشگاهی برین که باروانتون بازی نشه اساتید اصلا برگه رو تصحیح نمیکنن ویه نمره پایین از خودشون میدن. تو امتحاناتم مراقبا ازبس دورت میچرخن تا عصبی بشی نتونی امتحان بدی
اگه میخواین روح وروانتون نابوددبشه بیاید اینجا نه اساتید خوبی دارن نه کارکنان. مدیر آموزش اقای ت .... نگم براتون دیگه عقده ایی . اساتید خوبش کم هست. نابود شدم اینجا واقعا همش استرس تو دوران جنگ خیلی خیلی اذیت کردن.مخصوصا مدیر اموزش ت. کلی پول شهریه میگرن بعد میگن امکانات آموزش مجازی نداریم . کارکنان قسمت آموزش خیلی اذیت کردن پشیمون میشید نیاید.
شهریه دانشگاه خیلی بالاست. هر ترم هزینه شهریه بالاتر میره. اساتید با این وضعیت اقتصادی با نمره ۹.۷۵ میندازن نامردیه بخدا. نه امکاناتی نه اساتید خوبی چرا باید شهریه انقدر بالا باشه. یه فرقی باید بین دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی باشه دیگه. ولی شهریه دانشگاه ارشاد هم سطح آزاده بنظرم برید دانشگاه آزاد هم امکاناتش بهتره هم اساتیدش خوبن . اینجا نمره بالااز۱۵ شروع میشه من از شنبه تا سه شنبه دانشگاهم و یه کلاسم ۸ صبحه یه کلاسم ۵ ظهر.
این دانشگاه هر ترم یه سری درسا ارائه میشه واسه ترم بعد ارائه نمیشه مثل دانشگاهای دیگه نیست که هر ترم ارائه بشه اون درسه.اساتید خوبی نداره . الان من بخاطر غیبت ۵ نمره از نمره امتحانم کم شده علنا مدرسه ابتدایی. تدریس درحد کارشناسی اما امتحان درحد دکترا ازت میگیرن. بعضی اساتید ازهر۲۰ تا دانشجو ۱۰ تاشو میندازن تا ترم بعد دوباره ارائه بشه درسشون. هر ترم شهریه دانشگاهو افزایش میدن امکانات رفاهی نداره .فقط دنبال پول و دنبال اینن که اضافه سنوات بزنن بهت تا دوباره پول بگیرین ازت .اینجا اصلا مناسب نیست نه کارشناسی نه ارشد.
این شرکت با برند تاپ تورز کار میکنه و دانیال راه پرواز و سفرهای کیش اسم رسمی هست و نام سایتشون بوکینگ من پشتیبان سایت بودم و مزخرف ترین تجربه کاریم بود طوری که بیش از بیست نفر در عرض شش ماه یا اخراج شدیم یا استعفا دادیم البته فقط واحد پشتیبانی اینطوریه چون **** داره به عنوان ***** که تا شما رو روانی نکنه دست بردارنیست در این شرکت داد زدن توهین کردن چاپلوسی و جاسوسی و زیرآب زنی روند کاری هست که اگر این خصوصیات را داشته باشی قطعا پاداش میگیری **** هر شنبه یک جلسه میگذارن و کل بچه ها رو تحقیر میکنن تا هفته خوبی رو شروع کنند و البته ایشان اختیار کامل دارن به هر دلیلی از حقوق شما کسر کنند و ی خانم خوش فطرتی هم هستن که وظیفه ایشون هست چک کنند کدوم همکار با اسم کوچک بچه ها را صدا میزنند و یا کدوم همکاران خارج از ساعت کاری با هم سینما یا کافه و... رفتن که اگر **** دوست داشتن تحقیرشون کنند بهانه داشته باشند ساعت کاری ماهانه ۱۹۶ ساعت هست تمام تعطیلات شما باید شرکت باشید در ماه ممکنه گاهی فقط دو روز تعطیل باشید حجم کاری خیلی بالاست شما باید تور داخلی خارجی پرواز داخلی خارجی سیستمی چارتری هتل داخلی خارجی ویزا بیمه و همه چی رو مسلط باشید و پاسخگو هر شکایتی از سمت مسافران داشته باشید حتی اگر مقصر مسافر باشه شما باید پاسخگو باشید از مزایا هم ناهار بی کیفیت هست که اگه نخواستید هیچ پولی بابتش به شما نمیدن تولدتون باشه کارت هدیه ۵۰۰ تومنی میدن و شب یلدا حدود نیم کیلو آجیل روز زن و مرد نفری ۵۰۰ با ی شاخه گل بابت مرخصی از یک ماه قبل باید هماهنگ کنید وگرنه ممکنه مثل همکارمون سپهر که یک هفته دکتر براش مرخصی نوشته بود مرخصیشون تایید نشد و با ی سری دلایلی که خانم خوش فطرت اعلام کردن اخراج شدن یکی از بچه ها هم بود گلوشو عمل کرده بود سه روز دکتر بهش گفته بود حرف نزنه اما مرخصی بهش ندادن و اومدشرکت و گفتن باید تلفن جواب بدن حقوق بین یک نهایتاپنجم هر ماه واریز میشه اگر از سال قبل مرخصی داشته باشید آخر سال بعد واریز میشه بیمه بعد از سه ماه انجام میشه بیمه تکمیلی هم داره از حقوقت کسر میشه تایم استراحت و ناهار کلا فقط ۴۰ دقیقه هست و خدا نکنه شما ۴۰ دقیقه و یک ثانیه استراحت کنی بابت یک ثانیه باید جوابگو باشی حتی یکی از بچه ها اسهال بود و چون چند بار رفته بود سرویس و ۱۳ ثانیه بیشتر استراحتش شده بود از طرف **** و ***** توبیخ شدن بابت حتی یک دقیقه تاخیر از حقوقتون کسر میشه اگر مدیر هم باشی و سر همکارانت داد و فریاد نکنی معنیش این هست که یا کار نمیکنی یا مدیر خوبی نیستی اینها همه مشخصات واحد پشتیبانی شرکت هست و واحدهای دیگه کمی رفتارشان حرفه ای تر است و اخلاقشان انسانی تر و من هر چی تلاش کردم به واحدهای دیگه منتقل بشم نشد چون کسی حاضر نیست در واحد پشتیبانی این شرکت کار کنه و معمولا نیرو کم دارن انتقال از واحد پشتیبانی به هیچ وجه امکانپذیر نیست **** هم خدا می دونه به کجا وصله که هر چی ازش شکایت میشه باز هم تاثیری نداره معمولا افرادی که در صنف گردشگری هستند چون از دوستان و همکاران در مورد اخلاق **** می شنون اینجا نمیرن و اغلب نیروهایشان کارآموز هستند که یکی دو سالی کار میکنند تا رزومه تقویت کنند و به شرکتهای دیگه برن در این واحد شما به راحتی می تونی هر چیزی که بلد نیستی رو یاد بگیری چون هر کارمند موظف هست به سایر کارمندان دانشی که داره و مورد نیاز شرکت هست رو یاد بده بزرگترین معضل ما رفتار غیر اخلاقی و غیر انسانی **** بود که هیچ وقت حل نشد و به خاطر رفتار ایشون اصلا این شرکت رو توصیه نمیکنم هر چند این شرکت خیلی معتبر و به نام هست اما کار کردن در واحد پشتیبانی این شرکت تا زمانی که با **** هست اشتباهه
اینوآپ، مجموعه که به اصلاح در زمینه پرورش نیروی انسانی کار می کنه. با وعده هایی مثل تضمین اشتغال و ... . اما حقیقت اینه که به اسم کارآموزی، آگهی اشتغال تو سایت های کاریابی ثبت می کنن. دو جلسه مصاحبه ( حضوری و آنلاین ) برگزار میشه. جلسات مصاحبه ای که کارشناس فروش عملا رو به روی شما قرار گرفته. نه کارشناس منابع انسانی چون اصلا جذب کارآموزی در کار نیست، صرفا غالب کردن دوره هاشون با وعده اشتغال بعد از دوره است. اما ناگفته های به اصلاح جلسه مصاحبه: ما تعداد کمی از کارجو ها رو به بانک برای درخواست وام معرفی می کنیم. اگر بعد از جلسه مبلغ پیش فروش از سایت پرداخت نشه، افراد دیگه جایگزین گرفتن تسهیلات وام میشن. اما در عوض شما بعد از تموم شدن دوره از طرف اینوآپ به شرکت ها معرفی میشین و مدرک رسمی دانشگاه تهران هم صادر میشه. اینکه این مصاحبه در محیط دانشگاه تهران بود، برای ما دلگرمی بود که خب پس این مجموعه، احتمالا سندیت داره. اما بعد از تقریبا پنج ماه، دوره آموزشی تموم شد. ما که آماده شروع کار تخصصی بودیم، پکیج جدیدشون رو رو کردن. مبلغ رو پرداخت کنید تا معرفی بشین . چیزی که حتی کلمه ای ازش تو جلسه مصاحبه صحبت نشده بود. گفتن تا قبل از عید 1404 مدرک رسمی دانشگاه تهران آماده میشه. تا الان هشت ماه گذشته و هنوز هیچ مدرکی به ما داده نشده. هیچ توجیه برای این قضیه وجود نداره که هشت ماه بگذره و ما مدرک نداشته باشیم. امیدوارم هیچ کس دیگه ای قربانی بیزینس های پشت پرده امثال این مجموعه ها نشه.
من در این فضا واقعا رشد کردم.چون حقیقتا انسان در "سختی، نامردی، بیعدالتی،دورویی و فقرِ انسانیت" در عینِ اذیت شدن، رشد میکند. مدیریت اصلی مجموعه، شخصیتی نجیب و محترم هستند که احتمالا در حصار افراد ناکارآمد قرار گرفتند که خب متاسفانه کار هم دست همان افراد نابلد و ناکارآمد افتاده و مدیریت را اونها دست گرفتند.حسادت های کوچک و بزرگ زنانه ای که ناشی از فضای کار با جمعیت کم و حداکثر زنانه هست. کافی هست مدرک دکترا داشته باشید تا در این فضا شمارا روی سرشان گذاشته و همه را فدای شما و اظهار نظرات گرانبهای شما بکنند، حتی اگر سواد کافی نداشته باشید. با داشتن مدرک دکترا در این شرکت این اجازه را دارید که حق و حقوق دیگران را بخورید، برای جیب همگی تصمیم بگیرید، توهین و تخریب کنید و همگی را از دم تیغ بگذرانید. همه این موارد را که ندیده و نشنیده بگیریم، حق الناس درنهایت از هرچیز مهم تر هست. دلشکسته و بدون دریافت حق و حقوقتان از این مجموعه خواهید رفت.
وقتی کامنتها و بازخوردهای مثبت را میبینم، حس میکنم تجربه واقعی یک نفر پشت آنها نیست. لحن، شباهت محتوا و تکرار الگوها نشان میدهد که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا بازتاب تجربه واقعی افراد. این موضوع باعث میشود اعتماد به روایت واقعی کارمندان یا مشتریان از دست برود و تصویر شفاف از وضعیت واقعی سازمان یا محصول شکل نگیرد.
در بخشی از مسیر کاری ام در محیطی فعالیت کردم که در ظاهر یک مجموعه حرفهای بهنظر میرسید، اما در عمل با چالشهایی روبهرو شدم که نگاه من به فرهنگ سازمانی، همکاری تیمی و مدیریت منابع انسانی را عمیقاً تغییر داد. تجربهای که شاید برای برخی افراد عادی باشد، اما برای کسی که به رشد، یادگیری و شفافیت اهمیت میدهد، نقطه عطف محسوب میشود. در آن محیط، دورویی، پشت سر گویی، جابهجایی حرف، تظاهر و نوعی سیاستبازی سطحی بهعنوان هنجار پذیرفته شده بود. افرادی که در این فضا دوام می آوردند معمولاً کسانی بودند که هویت و ارزش فردیشان بهطور کامل به کار در همان مجموعه گره خورده بود. از نظر روانشناسی، این موضوع قابل توضیح است: وقتی فرد خارج از محیط کار تخصص عمیق، مهارت قابل ارائه یا امنیت شغلی ندارد، محیط فعلی تبدیل میشود به تنها منبع اعتبار، کنترل و احساس ارزشمندی او. همین وابستگی شدید باعث میشود هر تغییری حتی کوچک برای او تهدید تلقی شود. در چنین شرایطی، ورود فردی با ایدههای تازه، نگاه متفاوت یا استانداردهای حرفهایتر، میتواند ساختار روانیِ این افراد را دچار اضطراب کند. چرا که تفاوت، تلویحاً ناکارآمدی آن سیستم را آشکار میکند. در نتیجه، به شکل ناخودآگاه مکانیسمهای دفاعی فعال میشوند: حذف، تخریب، شایعهسازی، بیاعتبارکردن و هر اقدامی که بتواند «محدوده امن هویتی» افراد را حفظ کند. در این تجربه، آموختم که همیشه مشکل از توانمندی یک فرد نیست؛ گاهی مشکل از اکوسیستمی است که از رشد میترسد. محیطی که منابع مالی، شفافیت، نظم و مهارت واقعی در آن جایگاه چندانی ندارد، برای کسانی مناسب است که بیشتر به بقا فکر میکنند تا پیشرفت. و بههمین دلیل هر کسی که بهدنبال یادگیری، مسئولیتپذیری، یا کار حرفهای باشد، ناخواسته با مقاومت و انرژی منفی روبهرو میشود. در کنار همهی اینها، با مدیران و مدیران میانی روبهرو شدم که بدون داشتن دانش یا تجربهی لازم، هر مسئولیتی را میپذیرفتند و وارد هر کاری میشدند؛ حتی اگر کوچکترین آشنایی با آن نداشتند. فضایی ایجاد شده بود که دقیقاً مصداق «تو شهر کورها، یکچشمی پادشاست»؛ کافی بود کسی فقط کمی بلندتر حرف بزند تا خودش را صاحبنظر مطلق بداند. حضور این مدیران بهجای اینکه مسیر را روشن کند، کار را پیچیدهتر میکرد. تصمیمهایی از روی حدس، دخالتهایی بدون فهم موضوع، و اصراری عجیب که همهچیز طبق نظر آنها پیش برود. درحالیکه گاهی واقعاً «مورچه چیه که کلهپاچهش چی باشه» و کسی که هنوز اصول اولیه را نمیشناسد، برای سایرین تصمیم میگرفت. واقعیت این است که وقتی مدیریت تبدیل میشود به ابزاری برای جبران کمبودهای شخصی، جای رشد برای هیچکس نمیماند. چنین مدیرانی معمولاً از متخصصها میترسند؛ چون تخصص یعنی معیار سنجش، و معیار سنجش یعنی احتمال دیدهشدن ضعفها. نتیجهاش فضایی میشود که در آن بهجای اعتماد و یادگیری، همه مجبورند مراقب باشند کوچکترین اشتباه مدیر را به «چشم خطر» تبدیل نکنند. این تجربه برای من فقط یک درس کاری نبود؛ فهمیدم نبودِ دانش در مدیریت چه فقط یک مشکل فنی نیست مسئلهای انسانی است که میتواند روی روحیه، انگیزه و پیشرفت یک تیم سایه بیندازد. بیانگیزگی در سازمان موج میزند، چون اکثر افراد فقط «هستند که باشند» و منتظر شرایط بهتر یا فرصتهای دیگرند. حجم بالای تعدیل نیروها، عدم تسویهحساب با کارمندان قبلی و رفتارهای ناعادلانه، اعتماد و امنیت روانی را نابود کرده و حس میشود که تصمیمها نه بر اساس شایستگی، بلکه بر پایه روابط و ترس گرفته میشوند. نتیجه واضح است: انرژی، تعهد و رشد واقعی در چنین محیطی نابود میشود. این بهترین تجربه کاری من بود تا شناخت عمیقتری از روانشناسی سازمانی، دینامیک قدرت و رفتارهای پنهان در محیطهای کاری بهدست بیاورم. همچنین باعث شد در انتخاب محیطهای بعدی، تنها به عنوان شغلی نگاه نکنم؛ بلکه به سلامت فرهنگی، شفافیت فرآیندها، وجود مسیر پیشرفت و بلوغ رفتاری تیم توجه ویژهای داشته باشم. امروز بهعنوان فردی که تجربه حضور در محیطهای سالم و ناسالم را داشته، بهخوبی میدانم که چه نوع فضایی میتواند بستر رشد واقعی باشد. و مهمتر اینکه، چه عواملی نشانههای آشکاری از یک محیط کاری ناسازگار هستند عواملی که اکنون با دقت و آگاهی بیشتری آنها را تشخیص میدهم.
راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشتهایم از آن، خسته و خراب راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشتهایم از آن، خسته و خراب راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشتهایم از آن، خسته و خراب
. یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود. --------------- یک پیامک جعلی با عنوان آخر شهریور بیشتر نفروشه؟ کسبوکارهایی که از باشگاه مشتریان «دوباره» استفاده کردن بیش از ۲۳۵،۵۴۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان افزایش فروش داشتن. توی سایت شروع کن وب سایت جعلی https://kootah.me/X4W8ub وب سایت جعلی https://dobare.me/?utm_source=sms&utm_medium=organic&utm_campaign=24shahrivar-2 وب سایت جعلی http://wiki.service-now.com/index.php?title=Technical_Support وب سایت جعلی https://195.cra.ir/ لغو11 ارسال کننده پیامک جعلی 90004232 آدرس شرکت جعلی دوباره یا کوتاه به قرار زیر است : تهران ، خیابان حبیب اله ، کوچه حبیب زادگان ،نبش بن بست کوکب زاده ، پلاک 1/1 , شرکت ایده کاووان سرآمد سیستم تفن ثابت 02191070752 ایمیل [email protected] یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود. -------- یک پیامک جعلی با عنوان گروه تحقیقاتی طلوع TMRG پایان نامه-رساله پذیرش مقاله تضمینی کسر خدمت تحلیل آماری چاپ کتاب تماس با ما 09038399871 وب سایت جعلی گروه تحقیقاتی طلوع http://tmrg.ir/ لغو=11 ارسال کننده پیامک جعلی +98500044209095 گروه تحقیقاتی طلوع تلفن ها : 02166120463 02166122985 02166128632 09014797575 09125118454 09045300544 09362707468 09394480351 ایمیل: [email protected] وب سایت جعلی گروه تحقیقاتی طلوع https://www.linkedin.com/authwall?trk=gf&trkInfo=AQEy99AkyFCpXQAAAZlXCofgT4XdcTm-Fzx_mK1MtfBlsIsFNltMS3167MlWqEVGxtBDK9vRXlr8G6lMaeEA2CfdIYC5AzprQpn8T1eZrMKaykIUECKw_0kLo9gSqdVeSoPXqKM=&original_referer=https://www.tmrg.ir/&sessionRedirect=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fin%2Fstmrg%2F یک کلاهبردار و هکر کلاه سیاه و دزد و شیاد و قاتل لطفا هر چه سریعتر دستگیر و اعدام شود
یک ساله از شرکت رفتم ولی باهام تسویه نمیکنن.هرچقدر پیگیری میکنم مدام میگن پول نداریم. انگار فقط با شکایت باید حق طبیعی خودمون رو بگیریم. واقعا برای خودم متاسفم.
پرداخت حقوق نصف نصف و نا منظم می باشد. نصف اول ماه پرداخت میکنن نصف دوم مشخص نیست. اگر قسط دارید یا اجاره نشینید علاوه بر میانگین حقوق پایین این نکته را هم بدانید.
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
دوست عزیزی که داری نظرات این سایت رو میخونی، تا حالا فکر کردی میشه به محتوای اینجا که نه ممیزی داره و نه اعتبارسنجی، اعتماد کرد؟! قبل از هر قضاوتی، یه لحظه خودتو بذار جای این شرکتها. تو این شرایط سخت بازار و مشکلات درآمدزایی، اگه جای اونا بودی چیکار میکردی؟ فکر نمیکنی بیشتر نظراتی که اینجا نوشته شده، ناشی از دلخوریهای شخصی یا تجربههای فردیه؟ واقعیت اینه که تو هر کسبوکاری، منابع انسانی مثل سرمایهاش میمونه. پس منطقیه که یه شرکت از کارمنداش حمایت کنه. بیشتر اختلافاتی که مطرح میشن، معمولاً حالت شخصی دارن، نه لزوماً نشونه بد بودن کل اون مجموعه. راستش، محتوای این سایت بیشتر از اینکه کمکی کنه، باعث ترس، تردید و از دست دادن فرصتها میشه. اگه فکر میکنی این سایت چون اجازه میده هر نظری منتشر بشه، جای خوبیه، باید بگم سخت در اشتباهی! چون هیچ نوع نظارت یا بررسیای روی مطالب نداره و هر چیزی همون لحظه منتشر میشه. یکم منطقیتر نگاه کنیم... من خودم اوایل تحت تأثیر نظرات این سایت بودم اما تجربهم از این تحت تأثیر قرار گرفتن، جز ضرر چیزی نشد. بیاییم عاقلانهتر تصمیم بگیریم.
واقعا یاسان کاری داره میکنه که خانواده ها به هیچ مجموعه آموزشی نتوانند اعتماد کنند. همه ناراضی . از جو داخل مجموعه که دیگه نگم براتون. همه ویژگی های یه محل کار سمی رو با هم دیگه داره. جالبه همه تجربه های مثبتی که برای این مجموعه در این صفحه درج شده در یک روز ثبت شده . که غیر حرفه ای هست.
فضای کار دوستانه و علاقه همگی افراد از صدر تا زیل به پیشرفت و بهبود و یادگیری فضایی است که علاوه بر رشد به عنوان یک شرکت به رشد افراد حاظر در مجموعه نیز اهمیت می دهد. تشویش یا استرس به هیچ عنوان حاکم نیست.
فضای متفاوت و خوب برای بچه ها با امکان پیشرفت اونا و اگه علاقمند به تدریس هستید فضای خیلی خوبی با امکان ساعت کاری منعطف، فضای کاری صمیمانه . طبیعتا باید کار با بچه ها رو دوست داشته باشید و امکان پیشرفت در آکادمی براتون فراهمه بخصوص برای دانشجو ها و کسایی که میخوان کار پاره وقت داشته باشن خیلی مناسب هست
آکادمی یاسان، فضای بسیار صمیمانه ای داره و بدون اینکه از مربی هاشون هزینه ای بگیرن، بهشون همه موارد برنامه نویسی رو یاد میدن. خیلی ام به مربی هاشون احترام میذارن و درکل همه رفتاراشون بر پایه رفاقت و احترامه. واقعا آدم کیف میکنه باهاشون. امیدوارم همه جوونا مخصوصا دانشجوها،بتونن همچین فضایی رو تجربه کنن.