وضعیت پرداختی های شرکت واقعا افتضاح هستش اصلا مشخص نیست شما کی حقوقتون رو میگیرید. مدیریت شرکت اصلا اهمیت و ارزشی برای نیروهای خود قائل نیست و جمله ی کلیشه ای "ما یک خانواده هستیم " دفعات زیاد می شنوید. تمرکز روی کار نمیتونید داشته باشید چون همیشه باید در گیر مطالبات خود باشید.
آخرین تجربهها
پرداخت حقوق بسیار نا منظم انجام میشه، در دو قسمت و برای هر قسمت باید بارها پیگیری کرد عدم وجود هماهنگی در کار گروهی شرایط به گونه ای نیست که آرامش، تمرکز و انگیزه داشت برای انجام کار چون مدیریت ارزشی برای نیروی انسانی قائل نیست
مشکلات در این شرکت یکی ۲تا نیست مدیران ناکاربلد و پر مدعا حقوق ها تقریبا هرماه از ۱۰ تا ۱۵ روز دیرتر واریز میشه تقریبا هر روز یکی از کارشناسا یا مدرساشون گریه میکنه مدیر عامل ایران نیست و شرکت تقریبا رو هواست روابط جنسی بین کارکنان کاملا مشهود هست بحث های غیر کاری و دخالت های نابجا در زندگی و مسائل سیستم کاری ندارند و همه چی با سلام صلوات پیش میرود مشتریانشون از طریق روابط با ماهیت نامعلومی به دست می اید واحد مالیشون اصلا سواد مالی ندارند و بیشتر حکم مراقب پولای مدیرعاملو دارند
به نسبت کار و انرژی که ازتون میخوان، حقوق ناچیزی پرداخت میکنن و انتطارات بالایی هم ازتون دارن. شما رابط بین والدین و شرکت هستید و عملا هر مشکلی که باشه دو طرف از چشم شما خواهند دید. اگه کار کردن با بچهها رو دوست دارید و وقت خالی زیادی دارید و انتظار حقوق خاصی ندارید خوبه وگرنه نه پیشرفت خاصی میکنید و نه تجربه ارزشمندی میشه براتون.
یه مجموعه آموزشی بدون هرگونه مزایا و حقوق مناسب که فقط عمر و وقت آدم رو هدر میدن. مدیران بی سوادی که با جو سعی میکنن چند برابر ازت کار بکشن. به وقتش به دردشون نخوری پرتت میکنن بیرون و همهی قول هایی که بهت دادن رو فراموش میکنم و اونا راهشو بلدن کاری میکنن که خودت درخواست خروج بدی
وضعیت پرداختی های شرکت واقعا افتضاح هستش اصلا مشخص نیست شما کی حقوقتون رو میگیرید. مدیریت شرکت اصلا اهمیت و ارزشی برای نیروهای خود قائل نیست و جمله ی کلیشه ای "ما یک خانواده هستیم " دفعات زیاد می شنوید. تمرکز روی کار نمیتونید داشته باشید چون همیشه باید در گیر مطالبات خود باشید.
پرداخت حقوق بسیار نا منظم انجام میشه، در دو قسمت و برای هر قسمت باید بارها پیگیری کرد عدم وجود هماهنگی در کار گروهی شرایط به گونه ای نیست که آرامش، تمرکز و انگیزه داشت برای انجام کار چون مدیریت ارزشی برای نیروی انسانی قائل نیست
مشکلات در این شرکت یکی ۲تا نیست مدیران ناکاربلد و پر مدعا حقوق ها تقریبا هرماه از ۱۰ تا ۱۵ روز دیرتر واریز میشه تقریبا هر روز یکی از کارشناسا یا مدرساشون گریه میکنه مدیر عامل ایران نیست و شرکت تقریبا رو هواست روابط جنسی بین کارکنان کاملا مشهود هست بحث های غیر کاری و دخالت های نابجا در زندگی و مسائل سیستم کاری ندارند و همه چی با سلام صلوات پیش میرود مشتریانشون از طریق روابط با ماهیت نامعلومی به دست می اید واحد مالیشون اصلا سواد مالی ندارند و بیشتر حکم مراقب پولای مدیرعاملو دارند
به نسبت کار و انرژی که ازتون میخوان، حقوق ناچیزی پرداخت میکنن و انتطارات بالایی هم ازتون دارن. شما رابط بین والدین و شرکت هستید و عملا هر مشکلی که باشه دو طرف از چشم شما خواهند دید. اگه کار کردن با بچهها رو دوست دارید و وقت خالی زیادی دارید و انتظار حقوق خاصی ندارید خوبه وگرنه نه پیشرفت خاصی میکنید و نه تجربه ارزشمندی میشه براتون.
یه مجموعه آموزشی بدون هرگونه مزایا و حقوق مناسب که فقط عمر و وقت آدم رو هدر میدن. مدیران بی سوادی که با جو سعی میکنن چند برابر ازت کار بکشن. به وقتش به دردشون نخوری پرتت میکنن بیرون و همهی قول هایی که بهت دادن رو فراموش میکنم و اونا راهشو بلدن کاری میکنن که خودت درخواست خروج بدی