Ramin Amiri and his wife, Farzaneh Javaheri, with the following résumé, are under a lawsuit in China and Iran. If you have any information, please contact us via the following email address: [email protected] CV: Bachelor’s degree in Power Electronics, University of Tehran Master’s degree in Power Engineering, Michigan State University Minor job experience at GM and Delphi
آخرین تجربهها
برای مصاحبه رفتم سال ۱۴۰۴ دوتا ادم بی ادب و اومدن نشستن جلوم مثل اینکه مثلا دادگاه راه انداختن لحن بی ادبانه و سوالات بی جا و بی ربط میپرسیدن کاملا از رفتن خودم و احترام گذاشتن به اون دوتا ادم پشیمون شدم
شرکت خیلی افتضاحیه مدیراش هول ان همش ب فحش و بددهنی میخوان کارشون رو پیش ببرن مدیریت بلد نیستن برای زیر آب زدن جای خوبیه همه با هم دعوا دارن کلا داغون
من الان کارمند ایران تابلو هستم و واقعاً از شرایط کاری اینجا راضیام. چیزی که برای من خیلی مهم بود، برخورد محترمانه و منصفانه با کارمندهاست — چه از طرف مدیریت، چه همکارا. اینجا کسی بالا سر آدم وای نمیسته، بهت اعتماد میکنن که کارت رو بلدی. نظم کاری خیلی خوبه، پروژهها دقیق و با برنامه جلو میرن و هرکسی میدونه ازش چی خواسته شده. در طول کار، آموزش و یادگیری واقعاً جریان داره. مخصوصاً تو بخشهای فنی، مدیرها کمک میکنن نیروها رشد کنن و تجربهشون بیشتر بشه. شرایط کاری هم به نسبت صنعت برق واقعاً خوبه؛ ساعت کاری منظم، پرداختها به موقع، محیط تمیز و محترمانه. در کل حس میکنی داری تو یه شرکت قدیمی و معتبر کار میکنی که برای نیروهاش ارزش قائله، نه فقط دنبال تحویل پروژهست.
سلام به نظرم شرکت جا داره مدیریتش رو تقویت کنه. ناهار و صبحانه و میان وعده میدن. ولی وضع حقوق دادنشون اصلا خوب نیست یک ماه و نیم تاخیر داره. اصلا اضافه کار نداره
اول اینکه محصولات خودشون رو توسط دکتر های خودشون به بیمار ها تجویز میکنن، خودشون تولید کننده هستند و با واسطه سایت پزشکی آنلاینشون بیمار رو به سمت خرید محصولات خودشون میبرند. مدیریت ضعیف و بسیار قدرنشناس، هزینه برای هربخش میکنند بجز هزینه برای نیرو و کارمندهاشون، هرچی مسئولیت بیشتر قبول کنید و بیشتر فعال باشید بیشتر کار میکنید، بیشتر ازتون بیگاری میکشن و بدون حقوق بیشتر و قدرشناسی کارهای بیشتری باید بکنید. داشتن دو مدیرعامل که هرچند وقت هر کدوم نظرها و ایده هایی میدن که کاملا با هم متفاوت و گرفتن تصمیمات یک دفعه ای و درمواردی هم حتی خنده دار نداشتن برنامه درست و هدف مند و نداشتن ارزش کارمند و نیرو در این شرکت طبق تجربه چند ساله ام، جوری با کارمند رفتار میکنند که خودش از شرکت بره. بخاطر رفتار و تصمیمات مدیریت و منشی شرکت باعث شد 4 نفر از همکارها از اون شرکت خارج بشیم و اصلا برای مدیریت این مسئله مهم نبود ندادن سنوات و حق سنوات که باید فقط با شکایت ازشون بگیرید اونم اگر ازتون امضا و مدرک جعلی پرداختش رو نگیرند. تنها نکته مثبت : پرداخت به موقع حقوق و دادن نوشیدنی و خوراکی در کل اگر دوست دارید انگیزه و انرژی پیشرفتتون در کار و زندگی رو از دست بدید این شرکت رو پیشنهاد میکنم.
لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .ج
خیلی تجربه بدی بود . خیلی راحت و ساده بهت توهین و بی ادبی و بی احترامی میکنند و تو جلسه جلوی همه افراد بد دهنی میکنند و اصلا اجازه توضیح هم بهت نمیدن اگر خیلی بخوای برای دفاع از خودت پا فشاری کنی هرچی روی میز مدیرعامل هست ممکنه تو سر و صورتت پرتاب بشه واقعا میدون جنگه خیلی ترسناک تر از چیزی که فکر کنید و فحش هم راحت اونجا داده میشه به آدم اصلا محیط با تبلیغاتی که میکنند زمین تا آسمون متفاوته
شرکتی بی در و پیکر . نه مسئول و مدیر جای خود هستن و جوابگو نه کارمند . حقوق با 5 ماه تاخیر پرداخت میشه - برای اینکه کارگر نتونه شکایت کنه سفته می گیرن. حداقل حقوق را واریز میکنن به تحصیلات امتیازی قایل نیستند . بیمه را دلبخواهی می پردازن . نه امور مالی نه امور اداری نه شعبه هیچ کس جوابگو نیست . اصلا به تلفن جواب نمیدن. قراردادها به نفع خودشون نوشته مهر میشه خلاصه از لحاظ ناکارآمدترین شرکتها رتبه اول را دارد. اون اشخاصی هم که از این شرکت تعریف الکی کردن دستشون با رده بالاها تو یه کاسه هست و حقوق کارگر را میخورن.
فقدان تعهد حقوقی: مهمترین دلیل خروج، امتناع مکرر از تنظیم و امضای قرارداد کار کتبی بود که نشانهی واضحی از بیقانونی و عدم رعایت حقوق اولیه کارگر به شمار میرفت. بیثباتی مالی و مدیریتی: مشاهدهی تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق کارکنان و وجود نشانههای قوی از ورشکستگی احتمالی، ریسک مالی و امنیت شغلی را به شدت بالا برده بود. فرهنگ سازمانی نامطلوب: بینظمی گسترده، فقدان شفافیت و وجود دورویی در رفتار سازمانی، محیطی غیرحرفهای و ناسالم ایجاد کرده بود که با مسیر رشد شغلی من همخوانی نداشت. خیلی خودمونی بخوام بگم یه مشت دله دزد ریختن تو شرکت دارن پوله کارگر جماعتو میخورن و به هیچ جاشونم نیست که کارگر چی میکشه تو زندگیش.
من پارسال به مدت 15 روز به عنوان سرپرست مشغول به کار شدم و اینارو متوجه و سریعا زدم بیرون: 1- مهمتر از همه که به من حس عدم حفظ حریم را داد، تمام نقاط شرکت، از دستشویی گرفته تا تک تک اتاقها دوربین با قابلیت ضبط صدا رو داره_مدیرعامل تو اتاقش نشسته میبینه کی داره چکار می کنه زنگ میزنه هرچی حرفه بش میزنه 2-روز اول مصاحبه اصلا راجب شاخص های کلیدی که از حقوقت کم می کنه نگفتن و جوری ازت کار می خوان که نمیرسی شاخص ها را ثبت کنی و بالطبع از حقوقت کسر می کنن 3- یه بلندگو نصب کردن که اسم نفراتو صدا می زنن، هنوز تروما اون بلندگو را دارم 4- یک اتاق مانتیورینگ دارن که خانمی اونجاس فقط میبینه، مینویسه و به مدیریت اطلاع میده. هر از بر نمیفهمه بعد میگه اینجاها ایراد داره 5- قائم مقام مدیرعامل که یه آدم دمدمی مزاج بود_هرچی بگم کم گفتم_اصلا به تخصص و دانشت کار نداره_دکترا داشت خیر سرش 6- مدیر تولید (البته دو ماه بعد من ایشونم استعفا داد) ایشونم که مطابق شرایط کاری اخلاقش میچرخید 8-مدیرعامل و صاحب مجموعه که دیگه نگم براتون_هرچی خصلت بد و بی ادبانس در آن خلاصه شده 9- و مهمتر از همه موقع تسویه حساب حتی نگفتن بیا بالا، همون نگهبانی خانم کاوسی برگهامو اورد گفت اینا بهت تعلق میگیره، منم تا این رفتارو دیدم سریع امضا زدم و زدم بیرون_بعدش به مدیر اداری زنگ زدم گفتم یک مشت عقده ای جمع شدین خلاصه اگر برای تجربه کاری می خواین برین خوبه بعد 1 یا 2 سال دنبال کار بهتر بری ولی برای اینکه روش حساب کنی اصلا...... اینا گوشه ای از چیزهایی بود که دیدم،بیشتر بودن ولی حوصله نمیکشه به خوندنشون
سلام امیدوارم خوب باشید شمایی ک این پیامو میخونی ک ببینی این مجموعه چطوریه بدون ک اصلا خوب نیست و اگر بیای اینجا ابرو شرفت میره سر پرداختی مسخره و مدیریت احمقانه جناب دکتر که فقط دنبال اینه که مدیرای احمق تر از خودش بشینن و تعریف کنن ازش و پاچه خاریشو کنن عزیز نیا این شرکت اینجا نه پولتو میده ن مهمه براش که پولتو بده اعتراضم بکنی میگه خوش اومدی همینه که هست همینقدر بی شرفه این آدم تنها مزییتی که خیلی ها اشاره کردن داره محیطشه که فوق العاده دوستانه و خوبه وگرنه هیچ مزایایی تاکید میکنم هیییییچ مزایایی نداره این مجموعه ساده ترینش حقوقه که ختی جدیدا پرداخت نمیکنه دیگه یک چیزی هست اینجا به اسم مساعده که تعریف با چیزی که عموما مدونن همه کاملا متفاوته ما اینجا مساعده میزنیم برای حقوق برج 3 الان برج چنده برج 7 یعنی حقوق برج 3 رو در مهر ماه هنوز نگرفتیم مباحث فنی مدیرانو اصلا کاری نداریم که جمیعا تعطیل تشریف دارند الان که دارم اینو مینویسم بیش از شصت روزه که یه هزار تومنی پرداخت نشده به بچه ها و یه عده اعتراض کردن همشونو باهم اخراج کرد بازم میگید اینجا بدترین جایییه که میتونین برید و نکنید
متاسفانه به هیچ عنوان این شرکت یا دفتر و کارگاه تولید آجر بولوک اصلا پیشنهاد نمیشه وبا صرف یک تام تقریبا 1ساله به راحتی بدون دلیل و بدون هیچگونه توضیحی باید شرکت رو ترک کرد درضمن درحال حاضر منابع انسانی شرکت وکارمند تحصبل دار و نظافت چی شرکت به عنوان کارشناس فروش دارن دراین شرکت فعالیت می کنند چون دیگه دستشان برای افراد جویای کار روشده که هیچگونه ارزشی این شرکت ندارد که به عنوان کارمندسیار ویزتور سیار شما را استخدام بکنند و همین عملا به ویزیتور سیار عنوان کارشناس فروش که بار ویژه ایی به لحاظ روانی دارد اطلاق می می کنند
در مورد این شرکت بگم که کار به جایی رسیده که ما کرایه رفت و آمدم نداریم ۵ ماه حقوق عقبه ساعت کاریش از ساعت قانونی طبق قانون کار بیشتره کلا مزایا نداره و فقط معایب داره کارمندا هیچ اهمیتی توو این شرکت ندارن عمرتونو اینجا تلف نکنید
تو این شرکت کلی به خاطر کار آدمو نگه میدارن حتی روزهای تعطیل بعد خیلی راحت حق و حقوق آدمو نمیدن.برادران مدیر انشالله که هر حقی که ناحق کردین مرض بشه تو جون بچه هاتون
من تنها یه چیز میخوام بگم اینه که حتی برای مصاحبه هم ارزش رفتن نداره چه برسه برای مار کرد من مدت ۷ ماه مشغول به کار بودم تا زمانی که مدیر عامل داشت شرکت اوکی بود از زمانی که ح م یکی از برادرا اومد نشست جای مدیر ادم بی تربیت بد دهن زن و مرد هم فرقی براش نمیکنه مدیری که از الفاظ حرمزاده به کار میبره باید فاتحه اون شرکت خوند وافرادی که هستن وموندن از نظر من مثل خودش باید باشن که بتونن دوام بیارن در غیر این صورت محاله
کارخانه بشدت بوی بد میده سرپرست حتی مواد گندیده رو به عنوان ضایعات قبول ندارن و میگه اصلا ضایعات نداریم ساعت کاری رو گفتن 7.45تا5.15اما واقعا 7تا7هستش محیط بشدت تنشزا وفشار کار بسیار بالاست 90درصد سرپاییه خانم هارو وادار به بلند کردن سبد های سنگین میکنن ودراین رابطه تفاوتی بین آقا و خانم نیست حقوقشم بسیار پایینتر از چیزیه که میگن روز اول خدا شاهده کسی به ما نگفت زیر 7روز کار حقوقی بهت تعلق نمیگیره من 5رپز کار کردم رفتم تسویه کنم وسایل شخصیمو دادن دستم گفتن زیر هفت روز کار حقوق نداری ووقتی اعتراض کردم با بی احترامی انداختنم بیرون چون شرایط کارش خیلی بده هرکس میاد بیشتر از دو سه روز دوام نمیاره میره و حقوقیم بهشون نمیدن هر روزم استخدام داره بندرت قدیمی داره
از وقتی تبلیغات میکنن رفتارشون خیلی عوض شده جواب تلفن نمیدن تو واتساپ جوابتو نمیدن تا قبل تبلیغاتشون خیلی بهتر بودن ولی بعدداون دیگه عوض شدن حتی حاضر نیستن رزومه رو برسی کنن قبلا نیرو جنیور قبول میکردم الان نه در کل آرزو موفقیت دارم براتون
زده کارمند اداری اقا مسلط به سیستم و آشنا به ورد و اکسل افرادی که در خصوص ماشین، فنی باشند در اولویت قراردارند یعنی هم کارمندی میخواد که کارای اداری شرکتشونو انجام بده هم بتونه ماشیناشونو تعمیر کنه خیلی جالبه واقعا هم مکانیک خودرو میخوان هم کارمند اداری با یه حقوق چیبگم خواب دیدین خیره
من ۸ ماه تو این شرکت کار کردم بهتره بدونید میانگین زمان شاغلین زیر ۳ ماهه که از این نظر من مدت بیشتری طافت داشتم. برادر کوچک مالک شرکت از لحاظ سوادی زیر دیپلمه ولی چون چند تا دوره ثبت نام کرده در تمامی حوزه های کاری خودشو صاحب نظر میدونه و به نظر من احتیاج به روانشناس داره و اجازه رسیدن اطلاعات به برادر بزرگشو نمیده. غیر نرمال بود ایشون باعث شده محیط شرکت بیشتر شبیه مغازه بشه و به این دلیل فقط آدمای با عزت نفس پایین میتونن بمونن. امیدوارم یه روزی سهامداران شرکت متوجه بشن که از کجا دارن ضربه میخورن. هر جای دنیا بود ایشون رو بستری میکردن نه اینکه فرصت بدن تا گره های شخصیتشو با تحقیر دیگران باز کنه.
Ramin Amiri and his wife, Farzaneh Javaheri, with the following résumé, are under a lawsuit in China and Iran. If you have any information, please contact us via the following email address: [email protected] CV: Bachelor’s degree in Power Electronics, University of Tehran Master’s degree in Power Engineering, Michigan State University Minor job experience at GM and Delphi
برای مصاحبه رفتم سال ۱۴۰۴ دوتا ادم بی ادب و اومدن نشستن جلوم مثل اینکه مثلا دادگاه راه انداختن لحن بی ادبانه و سوالات بی جا و بی ربط میپرسیدن کاملا از رفتن خودم و احترام گذاشتن به اون دوتا ادم پشیمون شدم
شرکت خیلی افتضاحیه مدیراش هول ان همش ب فحش و بددهنی میخوان کارشون رو پیش ببرن مدیریت بلد نیستن برای زیر آب زدن جای خوبیه همه با هم دعوا دارن کلا داغون
من الان کارمند ایران تابلو هستم و واقعاً از شرایط کاری اینجا راضیام. چیزی که برای من خیلی مهم بود، برخورد محترمانه و منصفانه با کارمندهاست — چه از طرف مدیریت، چه همکارا. اینجا کسی بالا سر آدم وای نمیسته، بهت اعتماد میکنن که کارت رو بلدی. نظم کاری خیلی خوبه، پروژهها دقیق و با برنامه جلو میرن و هرکسی میدونه ازش چی خواسته شده. در طول کار، آموزش و یادگیری واقعاً جریان داره. مخصوصاً تو بخشهای فنی، مدیرها کمک میکنن نیروها رشد کنن و تجربهشون بیشتر بشه. شرایط کاری هم به نسبت صنعت برق واقعاً خوبه؛ ساعت کاری منظم، پرداختها به موقع، محیط تمیز و محترمانه. در کل حس میکنی داری تو یه شرکت قدیمی و معتبر کار میکنی که برای نیروهاش ارزش قائله، نه فقط دنبال تحویل پروژهست.
سلام به نظرم شرکت جا داره مدیریتش رو تقویت کنه. ناهار و صبحانه و میان وعده میدن. ولی وضع حقوق دادنشون اصلا خوب نیست یک ماه و نیم تاخیر داره. اصلا اضافه کار نداره
اول اینکه محصولات خودشون رو توسط دکتر های خودشون به بیمار ها تجویز میکنن، خودشون تولید کننده هستند و با واسطه سایت پزشکی آنلاینشون بیمار رو به سمت خرید محصولات خودشون میبرند. مدیریت ضعیف و بسیار قدرنشناس، هزینه برای هربخش میکنند بجز هزینه برای نیرو و کارمندهاشون، هرچی مسئولیت بیشتر قبول کنید و بیشتر فعال باشید بیشتر کار میکنید، بیشتر ازتون بیگاری میکشن و بدون حقوق بیشتر و قدرشناسی کارهای بیشتری باید بکنید. داشتن دو مدیرعامل که هرچند وقت هر کدوم نظرها و ایده هایی میدن که کاملا با هم متفاوت و گرفتن تصمیمات یک دفعه ای و درمواردی هم حتی خنده دار نداشتن برنامه درست و هدف مند و نداشتن ارزش کارمند و نیرو در این شرکت طبق تجربه چند ساله ام، جوری با کارمند رفتار میکنند که خودش از شرکت بره. بخاطر رفتار و تصمیمات مدیریت و منشی شرکت باعث شد 4 نفر از همکارها از اون شرکت خارج بشیم و اصلا برای مدیریت این مسئله مهم نبود ندادن سنوات و حق سنوات که باید فقط با شکایت ازشون بگیرید اونم اگر ازتون امضا و مدرک جعلی پرداختش رو نگیرند. تنها نکته مثبت : پرداخت به موقع حقوق و دادن نوشیدنی و خوراکی در کل اگر دوست دارید انگیزه و انرژی پیشرفتتون در کار و زندگی رو از دست بدید این شرکت رو پیشنهاد میکنم.
لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .ج
خیلی تجربه بدی بود . خیلی راحت و ساده بهت توهین و بی ادبی و بی احترامی میکنند و تو جلسه جلوی همه افراد بد دهنی میکنند و اصلا اجازه توضیح هم بهت نمیدن اگر خیلی بخوای برای دفاع از خودت پا فشاری کنی هرچی روی میز مدیرعامل هست ممکنه تو سر و صورتت پرتاب بشه واقعا میدون جنگه خیلی ترسناک تر از چیزی که فکر کنید و فحش هم راحت اونجا داده میشه به آدم اصلا محیط با تبلیغاتی که میکنند زمین تا آسمون متفاوته
شرکتی بی در و پیکر . نه مسئول و مدیر جای خود هستن و جوابگو نه کارمند . حقوق با 5 ماه تاخیر پرداخت میشه - برای اینکه کارگر نتونه شکایت کنه سفته می گیرن. حداقل حقوق را واریز میکنن به تحصیلات امتیازی قایل نیستند . بیمه را دلبخواهی می پردازن . نه امور مالی نه امور اداری نه شعبه هیچ کس جوابگو نیست . اصلا به تلفن جواب نمیدن. قراردادها به نفع خودشون نوشته مهر میشه خلاصه از لحاظ ناکارآمدترین شرکتها رتبه اول را دارد. اون اشخاصی هم که از این شرکت تعریف الکی کردن دستشون با رده بالاها تو یه کاسه هست و حقوق کارگر را میخورن.
فقدان تعهد حقوقی: مهمترین دلیل خروج، امتناع مکرر از تنظیم و امضای قرارداد کار کتبی بود که نشانهی واضحی از بیقانونی و عدم رعایت حقوق اولیه کارگر به شمار میرفت. بیثباتی مالی و مدیریتی: مشاهدهی تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق کارکنان و وجود نشانههای قوی از ورشکستگی احتمالی، ریسک مالی و امنیت شغلی را به شدت بالا برده بود. فرهنگ سازمانی نامطلوب: بینظمی گسترده، فقدان شفافیت و وجود دورویی در رفتار سازمانی، محیطی غیرحرفهای و ناسالم ایجاد کرده بود که با مسیر رشد شغلی من همخوانی نداشت. خیلی خودمونی بخوام بگم یه مشت دله دزد ریختن تو شرکت دارن پوله کارگر جماعتو میخورن و به هیچ جاشونم نیست که کارگر چی میکشه تو زندگیش.
من پارسال به مدت 15 روز به عنوان سرپرست مشغول به کار شدم و اینارو متوجه و سریعا زدم بیرون: 1- مهمتر از همه که به من حس عدم حفظ حریم را داد، تمام نقاط شرکت، از دستشویی گرفته تا تک تک اتاقها دوربین با قابلیت ضبط صدا رو داره_مدیرعامل تو اتاقش نشسته میبینه کی داره چکار می کنه زنگ میزنه هرچی حرفه بش میزنه 2-روز اول مصاحبه اصلا راجب شاخص های کلیدی که از حقوقت کم می کنه نگفتن و جوری ازت کار می خوان که نمیرسی شاخص ها را ثبت کنی و بالطبع از حقوقت کسر می کنن 3- یه بلندگو نصب کردن که اسم نفراتو صدا می زنن، هنوز تروما اون بلندگو را دارم 4- یک اتاق مانتیورینگ دارن که خانمی اونجاس فقط میبینه، مینویسه و به مدیریت اطلاع میده. هر از بر نمیفهمه بعد میگه اینجاها ایراد داره 5- قائم مقام مدیرعامل که یه آدم دمدمی مزاج بود_هرچی بگم کم گفتم_اصلا به تخصص و دانشت کار نداره_دکترا داشت خیر سرش 6- مدیر تولید (البته دو ماه بعد من ایشونم استعفا داد) ایشونم که مطابق شرایط کاری اخلاقش میچرخید 8-مدیرعامل و صاحب مجموعه که دیگه نگم براتون_هرچی خصلت بد و بی ادبانس در آن خلاصه شده 9- و مهمتر از همه موقع تسویه حساب حتی نگفتن بیا بالا، همون نگهبانی خانم کاوسی برگهامو اورد گفت اینا بهت تعلق میگیره، منم تا این رفتارو دیدم سریع امضا زدم و زدم بیرون_بعدش به مدیر اداری زنگ زدم گفتم یک مشت عقده ای جمع شدین خلاصه اگر برای تجربه کاری می خواین برین خوبه بعد 1 یا 2 سال دنبال کار بهتر بری ولی برای اینکه روش حساب کنی اصلا...... اینا گوشه ای از چیزهایی بود که دیدم،بیشتر بودن ولی حوصله نمیکشه به خوندنشون
سلام امیدوارم خوب باشید شمایی ک این پیامو میخونی ک ببینی این مجموعه چطوریه بدون ک اصلا خوب نیست و اگر بیای اینجا ابرو شرفت میره سر پرداختی مسخره و مدیریت احمقانه جناب دکتر که فقط دنبال اینه که مدیرای احمق تر از خودش بشینن و تعریف کنن ازش و پاچه خاریشو کنن عزیز نیا این شرکت اینجا نه پولتو میده ن مهمه براش که پولتو بده اعتراضم بکنی میگه خوش اومدی همینه که هست همینقدر بی شرفه این آدم تنها مزییتی که خیلی ها اشاره کردن داره محیطشه که فوق العاده دوستانه و خوبه وگرنه هیچ مزایایی تاکید میکنم هیییییچ مزایایی نداره این مجموعه ساده ترینش حقوقه که ختی جدیدا پرداخت نمیکنه دیگه یک چیزی هست اینجا به اسم مساعده که تعریف با چیزی که عموما مدونن همه کاملا متفاوته ما اینجا مساعده میزنیم برای حقوق برج 3 الان برج چنده برج 7 یعنی حقوق برج 3 رو در مهر ماه هنوز نگرفتیم مباحث فنی مدیرانو اصلا کاری نداریم که جمیعا تعطیل تشریف دارند الان که دارم اینو مینویسم بیش از شصت روزه که یه هزار تومنی پرداخت نشده به بچه ها و یه عده اعتراض کردن همشونو باهم اخراج کرد بازم میگید اینجا بدترین جایییه که میتونین برید و نکنید
متاسفانه به هیچ عنوان این شرکت یا دفتر و کارگاه تولید آجر بولوک اصلا پیشنهاد نمیشه وبا صرف یک تام تقریبا 1ساله به راحتی بدون دلیل و بدون هیچگونه توضیحی باید شرکت رو ترک کرد درضمن درحال حاضر منابع انسانی شرکت وکارمند تحصبل دار و نظافت چی شرکت به عنوان کارشناس فروش دارن دراین شرکت فعالیت می کنند چون دیگه دستشان برای افراد جویای کار روشده که هیچگونه ارزشی این شرکت ندارد که به عنوان کارمندسیار ویزتور سیار شما را استخدام بکنند و همین عملا به ویزیتور سیار عنوان کارشناس فروش که بار ویژه ایی به لحاظ روانی دارد اطلاق می می کنند
در مورد این شرکت بگم که کار به جایی رسیده که ما کرایه رفت و آمدم نداریم ۵ ماه حقوق عقبه ساعت کاریش از ساعت قانونی طبق قانون کار بیشتره کلا مزایا نداره و فقط معایب داره کارمندا هیچ اهمیتی توو این شرکت ندارن عمرتونو اینجا تلف نکنید
تو این شرکت کلی به خاطر کار آدمو نگه میدارن حتی روزهای تعطیل بعد خیلی راحت حق و حقوق آدمو نمیدن.برادران مدیر انشالله که هر حقی که ناحق کردین مرض بشه تو جون بچه هاتون
من تنها یه چیز میخوام بگم اینه که حتی برای مصاحبه هم ارزش رفتن نداره چه برسه برای مار کرد من مدت ۷ ماه مشغول به کار بودم تا زمانی که مدیر عامل داشت شرکت اوکی بود از زمانی که ح م یکی از برادرا اومد نشست جای مدیر ادم بی تربیت بد دهن زن و مرد هم فرقی براش نمیکنه مدیری که از الفاظ حرمزاده به کار میبره باید فاتحه اون شرکت خوند وافرادی که هستن وموندن از نظر من مثل خودش باید باشن که بتونن دوام بیارن در غیر این صورت محاله
کارخانه بشدت بوی بد میده سرپرست حتی مواد گندیده رو به عنوان ضایعات قبول ندارن و میگه اصلا ضایعات نداریم ساعت کاری رو گفتن 7.45تا5.15اما واقعا 7تا7هستش محیط بشدت تنشزا وفشار کار بسیار بالاست 90درصد سرپاییه خانم هارو وادار به بلند کردن سبد های سنگین میکنن ودراین رابطه تفاوتی بین آقا و خانم نیست حقوقشم بسیار پایینتر از چیزیه که میگن روز اول خدا شاهده کسی به ما نگفت زیر 7روز کار حقوقی بهت تعلق نمیگیره من 5رپز کار کردم رفتم تسویه کنم وسایل شخصیمو دادن دستم گفتن زیر هفت روز کار حقوق نداری ووقتی اعتراض کردم با بی احترامی انداختنم بیرون چون شرایط کارش خیلی بده هرکس میاد بیشتر از دو سه روز دوام نمیاره میره و حقوقیم بهشون نمیدن هر روزم استخدام داره بندرت قدیمی داره
از وقتی تبلیغات میکنن رفتارشون خیلی عوض شده جواب تلفن نمیدن تو واتساپ جوابتو نمیدن تا قبل تبلیغاتشون خیلی بهتر بودن ولی بعدداون دیگه عوض شدن حتی حاضر نیستن رزومه رو برسی کنن قبلا نیرو جنیور قبول میکردم الان نه در کل آرزو موفقیت دارم براتون
زده کارمند اداری اقا مسلط به سیستم و آشنا به ورد و اکسل افرادی که در خصوص ماشین، فنی باشند در اولویت قراردارند یعنی هم کارمندی میخواد که کارای اداری شرکتشونو انجام بده هم بتونه ماشیناشونو تعمیر کنه خیلی جالبه واقعا هم مکانیک خودرو میخوان هم کارمند اداری با یه حقوق چیبگم خواب دیدین خیره
من ۸ ماه تو این شرکت کار کردم بهتره بدونید میانگین زمان شاغلین زیر ۳ ماهه که از این نظر من مدت بیشتری طافت داشتم. برادر کوچک مالک شرکت از لحاظ سوادی زیر دیپلمه ولی چون چند تا دوره ثبت نام کرده در تمامی حوزه های کاری خودشو صاحب نظر میدونه و به نظر من احتیاج به روانشناس داره و اجازه رسیدن اطلاعات به برادر بزرگشو نمیده. غیر نرمال بود ایشون باعث شده محیط شرکت بیشتر شبیه مغازه بشه و به این دلیل فقط آدمای با عزت نفس پایین میتونن بمونن. امیدوارم یه روزی سهامداران شرکت متوجه بشن که از کجا دارن ضربه میخورن. هر جای دنیا بود ایشون رو بستری میکردن نه اینکه فرصت بدن تا گره های شخصیتشو با تحقیر دیگران باز کنه.