یک سال بعنوان فرانت-اند در شرکت بله کار کردم. تو شرکت بله جا برای پیشرفت خیلی زیاده و مدیران و همکاران تمام تلاششون رو میکنن که پیشرفت کنید. تمام همکاران بله با دقت انتخاب شدند و به هیچ وجه به مشکل اخلاقی داخل شرکت برنمیخورید. داخل شرکت مواد غذایی همیشه هست و رویدادهای مهم تقویم ازتون با یه هدیه قدردانی میشه.تو بله همه با احترام باهم برخورد میکنن و بیادبی جایی نداره.همه پرداختها بهموقع است و هیچ سفتهای دریافت نمیشه.تو یکسال تجربه کاری من در بله به هیچ عنوان در رابطه با پوشش و عکس اکانت های شخصیم بهم تذکر داده نشده. و اینکه خوشحالیتون هم برای مدیران و هم همکارهای اچ آر مهمه و تمام تلاششون رو میکنن که همیشه احساس خوبی داشته باشید. این یک سال از بهترین روزهای کاری من بوده.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در بله، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۳.۲ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران بله را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
مصاحبه مصاحبه در بله چند مرحله ای و طاقت فرسا هست از انجام پروژه گرفته تا جلسات چند مرحله ای از نیرو های فنی و CTO گرفته تا خود شخص مدیرعامل! برخورد ها حرفه ای هست ولی خیلی به صحبت ها و وعده های در مصاحبه بها ندهید مثلا ممکن است به شما مبلغ X تومان برای همکاری پس از دوره ۳ماهه آزامایشی پیشنهاد شود اما هنگام قرارداد مبلغ پایین تری مجددا پیشنهاد شود و خود اذعان میکنند که به علت کیفیت فنی نیست ما درحال حاضر توانایی پرداخت را نداریم! و کلا موضوع صداقت در مصاحبه کمی خدشه دار شده است. روند مصاحبه دست کم یکماه یا بیشتر شما را معطل خواهد کرد. محیط کاری محیط کاری بله بسیار دوستانه و مناسب است و افراد رابطه پر احترام و مناسبی را با هم دارا هستند. تقریبا برای هر نوع طرز تفکری در مجموعه جا هست اما برخی از افراد به صورت خطرناکی افراطی و مذهبی هستند که من به شخصه در مدت نسبتا بلندی که در بله هستم از معاشرت با آن ها واهمه دارم. حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد کارمندان آقا و مابقی خانم هستند. بله در ساختمان سداد واقع شده به دلیل وجود اکثریت افراد بانک ملی در هیئت مدیره این شرکت و کلا مجموعه بله در ساختمان سداد یک فرزند ترد شده است و سایر افراد مجموعه با حقارت به شما نگاه خواهند کرد. مثلا به همه افراد حاضر در ساختمان سداد ناهار تعلق میگیرد اما به افراد شاغل در بله نه! کار در بله به میزان بسیار زیاد و با استرس فراوان وجود دارد! برخی از تسک ها مهلت انجام ساعتی دارند حداقل در بخش ما این صورت وجود دارد. آموزش شما هر روز مجاز هستید یک ساعت را به آموزش شخصی در هر زمینه ای بپردازید، محیط برای آموزش بسیار باز و مناسب است و کاملا حمایت شده اما جایی برای پیاده سازی وجود ندارد! چون نه عملا فرصتی خواهید یافت و نه پروژه مناسبی برای پیاده سازی دارید. بازخورد و بهبود در بله مدیران در تلاش هستند سیستم پیشرفته بازخوردی را داشته باشند و همیشه به شما تاکید میشود از بالا که بازخورد بدهید به یکدیگر و رو به بالا اما تقریبا بی ارزش ترین موضوع همین بازخورد شماست، مثلا قسمت ویژه ای از کارمندان بازخورد دادند که میزان حقوق دریافتیشان بسیار پایین و ناعادلانه هست اما پس از یکسال هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و هیچ یک از مدیران اصلا پاسخی به این درخواست ندادهاند. زمان کاری ساعت کاری منعطف وجود دارد و به خوبی ورود و خروج ها در رباتی که در همین پیام رسان تعبیه شده انجام میگیرد. ساعت شروع کار در بله شناور است و شما ملزم هستید چیزی در حدود ۱۰ ساعت پس از آن کار کنید برای روز های شنبه تا چهارشنبه. البته به دلیل ترافیک زیاد تسک ها و پیچیده بودن پیاده سازی تسک ها بنا به دلایلی معمولا شما خیلی بیش تر از این زمان کار خواهید کرد. شرکت درقبال اضافه کاری های شما ۶۰ ساعت را پرداخت میکند اما الباقی را برای خود حلال میداند و تصور کنید شما پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱2 شب برای یک موضوع فوری احضار شده به صورت رایگان کار میکنید! حقوق اینکه شما چه قدر مهارت فنی دارید مهم نیست ولی اینکه فلان شخص از شما قدیمی تر است بسیار مهم است، تقریبا انتظار داشتن حقوق مناسب در بله را نداشته باشید و اگر توانایی گذر ار مصاحبه بله و کار در آن را دارید در هر شرکت دیگری تقریبا ۲برابر دریافتی بله حقوق به شما میدهند.
با سلام. من مدتی رو با شرکت بله همکاری کردم. محیط دوستانه ای داره و جا برای رشد و یادگیری زیاده، اما یک سری از مشکلاتش کار رو توی شرکت سخت میکنه. به عنوان مثال فشار کاری خیلی زیادی هست به صورتی که شاید روز ها و هفته های پشت سر هم روزی بیش از دوازده ساعت مجبور به کار باشی. و برای این کار تشویقی هم نداره یه طوری فرهنگ سازمانی هست و باید باهاش کنار اومد. البته بحث یادگیری توی شرکت خیلی خوبه و عملا همه به هم کمک میکنن که مباحث جدید رو یاد بگیرن که این عالیه. بخصوص میتونین توی قسمت های مختلف پروژه مشارکت کنین که یه تجربه عالی محسوب میشه. محیط شرکت چون یک محیط بانکی هست کمی از حالت استارتاپی خارج شده و هرکاری بروکراسی خاص داره. حتی کار های ساده که البته این لازمه کار هست و به خودی خود نکته منفی ای نیست. یکی از نکته های بد شرکت عدم تهیه وعده های غذایی هست چه ناهار ها و یا چه شام هایی که خیلی وقتا پیش میاد داخل شرکت باشید و هزینه اش رو خودتون باید بپردازید. محیطش دوستانه هست اما این اواخر کمی تبعیض قائل میشن بین تیم های مختلف که اذیت کنندست. به عنوان مثال هدایا و تولدت ها فقط برای اعضای کلیدی شرکت گرفته میشن و باقی اعضا تولد براشون گرفته نمیشه. البته یکی از نکات مثبت شرکت وجود جو دوستانست طوری که حتی اردوهای تفریحی هم برده میشه و در دوران کرونا هم دورکاری وجود داره. در کل جای خوبی برای کار کردنه اما به شرط اینکه بتونین با فشار های سنگین کاری و کار حدودا روزی دوازده ساعت کنار بیاید و برای کار کردن بیش از حد منتظر پاداش یا مرخصی نباشید و بتونین روز های متوالی تا دیر وقت در محل کار باشید و ناهار هم بتونین خودتون تهیه کنید. اما از اون طرف به یادگیری و جو دوستانه و سالم شرکت خیلی اهمیت داده میشه و کار تیمی هم خوب انجام میشه که خودش یک مساله مهم و یک نقطه مثبت برای بله هست.
این شرکت شدیدا مذهبیه. اگه مذهبی، چادری، ارزشی نیستید برای این شرکت رزومه نفرستید. در ابتدا بهتون هیچی نمیگه که باید محجبه باشید، ولی کم کم باهاتون جلسه میذاره مانتوت رو متر میکنه، شلوارت رو متر میکنه، به عکس سوشال مدیات گیر میده و... مقنعه پوشیدن و مانتوی جلو بسته هم که اجباریه فقط برای آقایونی که حوصله ی کارکردن بین تعداد زیادی افراد مذهبی و سیاسی دارن میخوره از نظر سطح سواد هم خیلیاشون در حد کپی پیست هم بلد نیستن! فضای کاری در حد ادارات دولتی خیلی قدیمیه. اچ آر با این رویکرد جذبت میکنه که استخدامت میکنه کوتاه مدت و سعی میکنه تغییرت بده و اگه به سازشون نرقصیدی باهات خداحافظی میکنه میگه ما جومون مذهبیه و شما با ما فاصله داری :)
استخدام در بله
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران بله را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۳.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۳.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۳.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی بله مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ بله
آیا بله در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بله ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در بله چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۳.۲ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در بله چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در بله از نگاه ۶ کارمند: ۳.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در بله چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از بله ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: