ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در تبیان، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵؛ ۰٪ از کاربران تبیان را به دیگران توصیه می‌کنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد. این نهاد دارای سایتی جامع است که طی سال‌های متمادی به عنوان منبعی معتبر برای مخاطبان شناخته می‌شود. تبیان یکی از بازیگران کلیدی در رشد و نوآوری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به شمار می‌آید. هدف ما گسترش دامنه فعالیت‌هاست تا به مرکزی نوآور در ارائه خدمات و محتوای مرتبط با زندگی تبدیل شویم و به عنوان دستیار هوشمند زندگی عمل کنیم.

تجربه‌ها

تبیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مهندس صنایع·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مهندس صنایع

مصاحبه شون دومرحله داشت مرحله اول توسط منابع انسانی و مرحله دوم مصاحبه توسط مدیر واحد. اول از همه اینکه برای کارکردن تو این شرکت برای خانمها پوشش چادر اجباری هست ولی موقع تماس چیزی به کارجوها نمیگن که اونها رو بکشونن به شرکتشون که به نظر من یجورایی عدم صداقت هست چون شاید هر کسی تمایل به پوشش اجباری نداشته باشه و اگر اول کار بفهمه خب اعلام انصراف میکنه و الکی وقتش برای رفتن به مصاحبه اونها تلف نمیشه! مصاحبه مرحله اول توسط یه خانم انجام شد که مدیر منابع انسانی بودند. کلش پنج دقیقه طول کشید یه فرمی بهم دادن که پرکنم سوالاتی مثل اینکه هدفت از زندگی چیه و نقاطه قوت و ضعفت چیه و ازین حرف ها. فرم رو پر کردم و بهشون دادم یه نگاهی انداختن بهش و گفتن جوابهات اون چیزی نبود که من انتظار داشتم! بعدش چند تا سوال تکراری و کلیشه ای هم شفاهی ازم پرسیدن مثل اینکه چرا از محل کار قبلیت اومدی بیرون و چند تا سوال در مورد رشته تحصیلیم و نرم افزارهای تخصصی رشته صنایع پرسیدن که مشخص بود اطلاعاتشون در این مورد در حد زیرصفره و اصلا خودشونم نفهمیدن چی گفتن.فقط وانمود می کردن از همه چیز سررشته دارن. بعدم گفتن رزومه ات رو بررسی می کنیم و باهات تماس می گیریم. حود سه هفته بعد تماس گرفتن و ازم دعوت کردن برای مصاحبه مرحله دوم که با مدیر واحد هست برم اونجا. روز مصاحبه دوم رفتم اونجا . بعد از چند دقیقه معطلی گفتن متاسفانه مدیر واحد جلسه داره و نمیتونه با شما مصاحبه کنه! و یکی از کارمنداشون رو فرستادن برای مصاحبه. برخوردشون بسیار محترمانه بود و ایشون هم در نهایت گفتن رزومه ات رو بررسی می کنیم و باهات تماس می گیریم.حدود دوهفته بعد دوباره باهام تماس گرفتن و گفتن رزومه شما آپدیت نیست لطفا رزومه تونو آپدیت کنید و دوباره برای ما بفرستید. من ازشون پرسیدم آیا من دعوت به کار شدم یا خیر؟ جواب درستی بهم ندادن و من واقعا متوجه نشدم اگه من دعوت به کار نشدم این پیگیری بابت چیه ! در نهایت هم جوابی ندادن

تبیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

از قدیم اینطوری جا افتاده بود که شرکت های دولتی یا حاکمیتی پر از بریزو بپاش با کارمندای نالایق بودن و شرکت های خصوصی آدمای لایق با حقوق و مزایای متوسط هستند این شرکت یه جورایی شتر گاو پلنگ هست منتهی فقط بدی های همه اونارو جمع کرده چون زیر مجموعه یه نهاد حاکمیتی هست که فکر کنم اولویت بیستمش هم نیست و یک سری آدم داغون رو با پارتی و رانت دور هم جمع کردن که شرکت مثلا دانش بنیاد تاسیس کنن که از رانت دولتی استفاده کنن! بخش فنی که ما توش بودیم یکی از بدترین تجربه های زندگیم بود این شرکت به معروف ترین کارگذاری های بورسی سرویس میداد و خوب درآمدی داشت ولی بخش فنی که ما توش بودیم در حد نیروی حراستش یا خدماتی داشت حقوق میگرفت! از نظر هدایای مناسبتی که کلا هیچی ولی تا دلتون بخواد برای مراسم های مذهبی انرژی میذاشتن! شما فکر کن مدیران تماما بر اساس رانت هستن و اطرافیانشون فقط به واسطه پارتی بازی و آشنا بازی اونجان فقط یه دوره ای اونم از روی اجبار از جابینجا استفاده کردن اونم احتمالا چون تو اطرافشون آدم بیکار نبوده! اگر میخوای پیشرفت کنی باید فقط پاچه خوار باشی و بس! تازه اونم تا یه حدیه چون خود مدیر ممکنه احساس خطر کنه طرف یه وقت واسه خودش شاخ نشه! از نظر دانشی هیچی بهت اضافه نمیشه چون سیستم کارشون ماله 10 سال پیشه و تغییری ندادن, کسی هم چیز زیادی بهت یاد نمیده چون خودشم تجربی کار کرده. محیط هم محیطه زیر آب زنی و خاله زنک بازی هست, این برای اون حرف میبره, اون توی تیم اینه و از اینجور چیزا! شما هیچ وقت نمی تونی بفهمی حقوقت رو چطوری حساب کردن, به طوری که 3 جور عدد میبینی, یکی SMS واریزی یکی فیش حقوقی یکی در سابقه بیمه! آخرش هم برای سنوات کفه کف رو حساب میکنن! برای خانم ها هم چادر اجباری بود ولی هروقت از شرکت میرفتن همون جلوی شرکت چادرو ورمیداشتن که اینا ببینن از روی اجبار بوده! ماه رمضون و روزه داری توی شرکت اجباری بود! جالبه برای کارمندا افطاری هم نمیگرفتن ولی باید رعایت میشد! زیارت عاشورا و نماز جماعت هم برقرار هست همیشه! خلاصه اونجا یه شرکت فشل دولتی با تجهیزات و روال های قدیمی هست اگر وارد اونجا بشید به بدترین تجربه کاری براتون تبدیل میشه, اگه آقا هستید هم گول امریه شدن رو نخورید اینا فقط برای آشناهای خودشون اینکارو میکنن, اگه مثل مرد بری سربازی واست بهتره تا اونجا امریه شی!

تبیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

من در پوزیشن برنامه‌ نویس با این شرکت همکاری می کردم اولش خیلی قول ها می دادند ولی در طول اون چند وقتی که با مجموعه همکاری کردم حتی به یه دونه اش هم عمل نشد به دلیل مدیریت ضعیف بعضی از پروژه ها به نتیجه درستی نمی رسید یا نصف رها می شد یا با بی برنامگی بعد از کلی کار کنسل میشدن حقوقش هم از جاهای دیگه کمتر بود چون کلا پایه پرداختی ها کم بود تشویقی یا مناسبتی هم نداشتیم موارد عجیب و حاشیه دارم هر زیاد داشت مـثلا یکی از اونا این بود که شرکت دارای چند ساختمون بود یکیش که ما بودیم اوضاع داخلیش بدنبود همکارای واحد ماهم نسبتا خوب بودن ولی ساختمان اصلی و قدیمیش که چند متر با ما فاصله داشت داخلش مثل پادگان بود جوش هم کاملا با بخش ما فرق داشت خانم های داخل اونجا همه چادری بودن ساختمان ما ولی آزاد بود. مدیرانش هم اولویت اولشون کار نبود بیشتر حاشیه بود شرکت بیشتر برای تازه کارها مناسب بود تا برای افراد با سابقه...

استخدام در تبیان

از مجموع ۳ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران تبیان را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۳
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۷ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۷ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۷ از ۵

سؤالات متداول دربارهٔ تبیان

آیا تبیان در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از تبیان ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در تبیان چگونه است؟

بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۷ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در تبیان چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در تبیان از نگاه ۳ کارمند: ۱.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در تبیان چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از تبیان ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: