بسیار شرکت خوب و موفقی هست. چند ماه هست که با این شرکت شروع به همکاری کردم. مواردی که این زیر مینویسم رو، یکجا و با هم توی شرکتهای دیگه ندیدم: ۱. ساعات کاری دقیقا ۴۰ ساعت در هفته ۲. پنجشنبهها تعطیل ۳. تماس خارج از ساعات کاری تاحالا نداشتم ۴. پرداخت به موقع (خیلی به موقع) ۵. فضای کاری و امکانات کاری فوق العاده خوب (کامپیوترهای یکدست فوق العاده قوی + مانیتورهای ۳۴ اینچ خمیده) ۶. استفاده از تکنولوژی به روز در انجام پروژهها ۷. بکارگیری ابزارهای مدیریت پروژه و سورس کنترل و رفع بسیاری از چالشهای پروژه که در شرکتهای قبلی شاهدش بودم ۸. مشخص بودن وظایف (اهمیت این موضوع برای من خیلی زیاد هست) ۹. تحقیق و توسعه به اندازه کافی قبل از شروع تسکهای خاص و مدیریت جلسات حرفهای توسط مدیر جلسات (اولین بار توی این شرکت فهمیدم جلسات سودمند هم هستن) ۱۰. اعضای تیم همگی بچههای کارآمدی هستن و واقعا محیط تخصصی و دوستانه هست. ۱۱. اساس کار اعتماد هست. بعنوان مثال اگر ویژگی خاصی در شخصی مشخص بشه، اون فرد مسئولیت هدفمندتری در اون خصوص بهش محول میشه. ۱۲. در ادامه مورد ۱۱، این شرکت نه از من و نه از سایرین، سفته دریافت نکرد قابل ذکر هست که بعد از قضیه کرونا، کارها به صورت ریموت انجام میشه و اگر نیاز بشه کسی حضوری به شرکت مراجعه کنه، هزینه رفت و برگشت رو شرکت بر مبنای اسنپ پرداخت میکنه (ولو اینکه از کرج بیان پرسنل) و همچنین حق ماموریت میده برای اون روز. ضمنا هزینه خرید مودم و بسته ماهانه اینترنت پرسنل رو بعد از ریموت بر عهده گرفته و همچنین، سیستمهای شرکت رو در اختیار پرسنل گذاشته تا از منزل با این سیستمها کار کنن. موارد بالا و چند مورد جزیی دیگه از مواردی هست که این شرکت رو یه شرکت کاملا متمایز بدونم. مسلم هست که نقاط ضعف در همه جا وجود داره و این شرکت هم مستثنی نیست. عموما هم موارد جزیی هست و بنا به تجربه شخصی، با مدیریت فردی صحیح، بسیاری از موارد سریع حل میشه یا به اطلاع برنامهنویسهای ارشد میرسه و رفع میشه (نگفتم؟ تا بالاترین مقام شرکت همه برنامهنویسهای پیشکسوت محصولات شرکت هستن و این خوبه). یه مساله هم که نیاز هست ذکر بشه، بنا به تجربه شخصی، اینه که ابتدای ورود ممکنه حس کنید میکرومنیج وجود داره. اما با بوجود اومدن اعتماد، ده یا پونزده روز این حس بیشتر به طول نمیانجامه. تواناییهای شما که شناخته بشه و به شما اعتماد بشه، اون فضا با فضای مشورتی و رایزنی عوض میشه.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در نوآوران پردازش گستر نصر، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۷ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران نوآوران پردازش گستر نصر را به دیگران توصیه میکنند. ۳ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
با سلام من شرایطی که شرکت داره از بعد فرهنگ سازمانی و دیگر مواردی که شما در ماه اول حضور متوجه آن خواهید شد را بازگو میکنم. ۱-تایم کاری ساعت ۸صبح تا ۶عصر شرکت باز است و مبنا روی ۸ساعت کاری میباشد محاسبه زمان شما پس از ورود به شرکت یک نرم افزار تایم تراکینگ را که روی سیستمتان نصب است را استارت میکنید و موقع ناهار یا هر صحبت غیر کاری باید استاپ کنید فقط موقع رفتن به سرویس میتوانید استاپ نکنید ۲- مانیتورینگ تمامی میزهای شرکت از طریق دوربینهای سقفی به صورت صوت و ویدیو در حال رکورد و بازبینی هستند ممکن است در حین کار هم پیغام های بابت رفتارهای خارج از منشور شرکت دریافت کنید روی ویندوز شما یه اپلیکیشن اسکرین شات نصب میشود که بعد از استارت تایم همواره باید ان را استارت کنید و خیلی بیشتر از اسکرین شات و لینکهایی که سرچ میشود را ذخیر میکند ۳-منشور سازمانی استفاده از موبایل در حین کار ممنوع است مگر اینکه زمان خود را استاپ کنید و به خارج از شرکت بروید. افشای نحوه همکاری و دیتای قراردادی با سایر همکارها ممنوع است و این در قرار داد ذکر خواهد شد. بعضا شما امکان همصحبتی غیر کاری در حین کار را ندارید و در صورت تکرار تذکر دریافت خواهید کرد. ۴-تسکهای دستوری پس از مدتی همکاری متوجه میشوید که تسکها به صورت دستوری ساخته وحتی برخی روندها هم ذکر شده اند که به چه صورت انجام دهید و شما بعضی اوقات مجاز به استفاده از روشهای استاندارد نیستید! ۵-آگهی استخدام این شرکت همواره آگهی های استخدام باز برای برنامه نویسی و … را دارد و علتش ورود و خروج زیاد نیرو است ۶-پروژه با توجه به اینکه این شرکت برای یک وبسایت آمریکایی است و صرفا برای کاهش هزینه های ان ایجاد شده، شما به هیچ عنوان مجاز به نام بردن و حتی استفاده از نام شرکت rental tracker در رزومه و … نخواهید بود و شما نیروی نواوران پردازش گستر نصر یا NPG Nasr هستید ۷-محیط شرکت از باب اینکه معمولا خیلی فضای بگو و بخند و صحبتها نمیتواند بیشتر از چند دقیقه ادامه پیدا کند کمی روحیه خشک بر فضا حاکم است مگر تایم ناهار که اونم شرایط داره! شرکت دارای صندلی ماساژ است که کاور شده و امکان استفاده ندارد اما چای و قهوه مجانی است وعده ناهار شرکت چند منو در روز دارد ولی عموما کیفیت غذا متوسط است مگر برخی روزها! استیمیتی که برای تسک شما ۳۰دقیقه در نظر گرفته میشود باید سر تایم تمام شود واگر نه مجدد باید استیمیت بگیرید و این برای شما نکته منفی قابل توجهی خواهد بود. تمامی این تجربه من را میتوانید از نیروهای حال و قدیمی استعلام بگیرید
سلام، هر شرکتی پستی و بلندی هایی داره خوبی این شرکت ۱-پرداخت به موقع حقوق اونم توی دو پارت اول ماه و وسط ماه هست ۲-پرداخت بیمه کامل از سمت شرکت ۳-نهار ۴-بیمه تکمیلی از ضعف این شرکت بخوام بگم ۱- وجود مدیریت ضعیف، بهتون تسک میدن و تحلیل ندارن و بعد پیاده سازی اگر مشکل از برنامه نویس باشه شرایط بد روانی براش ایجاد میکنن و اگر مشکل از مدیریت باشه باز این برنامه نویسه که از نظر مدیر اشتباه کرده، من بارها این مشکل رو داشتم مدیریت هر وقت حالش خوب باشه با بچه ها شوخی میکنه، گاهی بچه ها رو جمع میکنه و تهدید میکنه مدیریت به افراد بی کفایت ولی زیبا ارزش بیشتری میدن ۲- مدیریت یکی از اعضای خانوادشو آورده اونجا، واگر شما چالشی باهاش داشته باشی مدیریت هیچ وقت حق رو به شما نمیده اکثر پیامهای قشنگی که میبینید،پیامهایی هست که این شخص مینویسه و اصلا درست نیست. یعنی شما اصلا نمیدونید دارید کار میکنید یا باید با این افراد چالش داشته باشید ۳- شرکت لحظه به لحظه با اینکه درآمد دلاری داره حقوق بچه ها رو کمتر میکنه، غذا رو از جایی میگیرن که کیفیت نداره، شرکت آبدارچی نداره و شما باید همیشه خودتون چایی بزارید، باید کارهای نظافتچی رو انجام بدید بدون تعارف ۴-کارمند وقتی میاد شرکت مشخص نیست که فردا هم شرکت باشه یا نه، بی دلیل اخراج میکنن 5-قبلا یه چیزی مناسبتی میدادن، مثلا آجیل شب عید، آجیل شب یلدا، ولی به دلیل فقر ذهنی هیچ چیزی به کارمند نمیدن
استخدام در نوآوران پردازش گستر نصر
از مجموع ۳ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران نوآوران پردازش گستر نصر را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۷ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۷ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۷ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی نوآوران پردازش گستر نصر مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ نوآوران پردازش گستر نصر
آیا نوآوران پردازش گستر نصر در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از نوآوران پردازش گستر نصر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در نوآوران پردازش گستر نصر چگونه است؟
بر اساس ۳ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۷ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در نوآوران پردازش گستر نصر چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در نوآوران پردازش گستر نصر از نگاه ۳ کارمند: ۲.۷ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در نوآوران پردازش گستر نصر چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از نوآوران پردازش گستر نصر ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: