ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۴
رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت بسیار ناکارامد حقوق با التماس پرداخت میشه و دیر به دیر فشار کاری زیاد بدون حتی یک تشکر از سوی مدیر (پاداش و مزایا پیشکش) دخالت مدیریت در تمامی امور محوله به کارمندان در یک جمله ، کارمندان از اینترنت شرکت برای جستجوی کار جدید استفاده میکنند

گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

تیم خوبی کنار هم جمع شده، فشار کاری وجود نداره همه با هم دوست هستن از اینکه روی پروژه ای که دارم کار می کنم، هر روز فیدبک های مردم می بینم، بیشتر انرژی می گیرم. فقط اگر مثلا هر سه ماه پاداش می دادن عالییی بود 😁

زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.0
گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

تقریبا یک سالی هست با شرکت پاره وقت کار میکنم. مهمترین مشکل شرکت اینه که هنوز اوایل کارش هست و تجربه و سرمایه کمی دارن. از نظر برخوردی مدیر مستقیم من یکی از بهترین مدیرایی هست که تا حالا داشتم. پروژه ها کمه ولی با تکنولوژی های روز انجام میشه براشون آرزوی موفقیت دارم :)

اک تک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

باوجود بزرگ بودن شرکت و داشتن نیروهای زیاد، ساختمان بزرگ و مجهز بعضی از مواردی در این شرکت وجود دارد که باعث اذیت کارمند می‌شود. این موارد مثل عدم دسترسی مستقیم به اینترنت (اتصال به کمک میز اینترنت) فشارکاری بالا عقب بودن تکنولوژی‌های برنامه نویسی عدم اعتماد به برنامه نویس و ابزارهای به روز پایبند نبودن به تعهدات و قول ها وجود نداشتن تیم HR متعهد و دلسوز حقوق کم

بین المللى مهندسى سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

11 سال کار کردم توی این شرکت. در مجموع ساختار خوبی داره، نظم سیستماتیک. محیط کاری جوان و رفاقتی. فقط حقوق کم میدن

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
rate: 3.6
نت افراز ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

سلام من با ۳ صفحه رزومه تو جابینا برای عنوان شغلی پشتیبانی هاست و دامین ( پاسخگویی به تیکت) درخواست دادم،ضمنا اندکی افت شنوایی دارم و ورزشکار دوومیدانی هستم. دعوت به مصاحبه شدم آقای ع یه فرمی بهم دادن پر کردم چندتا سوال هم ازم پرسیدن یکیش را متوجه نشدم دوباره پرسیدم . فرداش ایمیل اومد که وضعیت درخواست همکاری شما برای فرصت شغلی پشتیبان سرویس میزبانی وب و دامنه (اصفهان)، مربوط به شرکت نت افراز ایرانیان | Netafraz Iranian، توسط مسئول این شرکت به دلیل «دلایل دیگر»، رد‌شده اعلام شده است. توضیحات کارفرما محدودیت جسمی شنوایی بعد از این ایمیل من دیگه برای هیچ شرکتی رزومه نفرستادم:(

شاینا (آیین نگار ارتباطات)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ شهریور ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

کار کردن برای هیچکس حتی در سخت ترین شرایط رو در این شرکت به دلایل زیر بهتون توصیه نمی‌کنم؛ - موقع مصاحبه شفاف نیستن و در مورد شرح وظایف درست توضیح نمیدن - تغییر سمت در حین کار - دریافت سفته ۳۰ میلیون تومنی برای ضمانت - دیرکرد در پرداخت حقوق و مزایا - حاشیه ساز و محیط کاری خاله زنک

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ تیر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

تاخیر حقوق زیاد بی برنامه گی و ضعف مدیریت کار با سیستم بسیار قدیمی فشار کاری زیاد هر شش ماه یکبارم کل نیروهای شرک عوض می شند

cons: حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
جامبد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

واحد نیروی انسانی واحد سوهان روح به جای اینکه کار اصلیش که نگه داشتن سرمایه انسانی کنار هم باشه فقط دنبال این هستن اذیت کنن و کار به استعفا بکشه توی جامبد فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده و دوست تبدیل می‌شن تنها مزیتی که داره به نظرم همین بچه های خوب. موقع قرار داد بستن خیلییی اذیت می کنن سر سفته من بعد از حدود 6-7 ماه قرار نداشتم ی عدد های عجیب غریبی هم می گن برای سفته بعد می گی چرا اینقدر، می گن اسنپ اینقدر می گیره ما هم اینقدر می گیره فقط خودشون با اسنپ مقایسه می کنن حالا اگر محیط کار بروز، حقوق و مزایای خوب داشت می تونستید مقایسه کنید امنیت شغلی به خاطر نداشتن قرار داد ندارید هر موقع دلشون خواستن می تونن بگن خدافظ تا قبل از کرونا حقوق ها 15 روز دیرتر واریز می شد بعضی اوقات تا 20 روز هم بوده اضافه کاری می گن حساب می کنیم ولی عملا حساب نمی کنن هر ماه سر کسری حقوق و اشتباه حساب کردن اعصاب خوردی دارید همش دنبال این هستن که ساعت کاری کمتر رد کنن سیستم ساعت زنیشون قابل انعطاف نیست مثلا صبح زود بیای عصر بخوای زود تر بری کسر کار می خوری حتی یک دقیقه جوری که منشی مدیر عامل بالای سر دستگاه ساعت زن ساعت 5 یک دقیقه زودتر بخوای بری میگه ننننن فرهنگ کاری عجیب داره جامبد به قول یکی از همکارا که می خواست برای منشی مدیریت استخدام بشه ی تست می گیرن که مثلا مدیریت تو اتاق، چطوری وانمود کنید که مدیریت کار داره و کارمند یا هر کسی نمی پذیره. به شدت خسیس هستن برای مثال دستمال کاغذی خود شرکت نمی خره غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بعد از کرونا هم که حقوق اسفند ندادن تا الان هر روز امروز فردا می کنن بعدم گفتن قرار داد امسال چون پول نداریم تا برج شش بیست درصد حقوق کامل هر ماه پرداخت می کنیم ما بقی برج پنج شش

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

ملاقات های بی مورد تیم فنی با مشتری ها / شرکت مریضی هستش به همه چیت گیر میدن تو همه چی دخالت میکنن حتی زندگی شخصی کافی مرخصی بخواهی باید برای مدیران توضیح بدی برای چی و چه کاری !!! / عدم تایید و پرداخت اضافه کارها به بهانه های مختلف. ( به عنوان مثال بسته نشدن کارها) / قوانین مسخره داخل سازمانی که هر وقت مدیریت تصمیم بگیره تغییر پیدا میکنه / تلفن ت زنگ بخوره حق جواب دادن نداری چون مدیر عامل پول میده و این تایم حرف میزنی از دید مدیر عامل حروم / قانوسخره بعدی توی ساعت کاری حق نداره برای خودت بری بیرون چیزی بخری باید التماس مدیر برنامه ریزی شرکت یا آبدارچی کنی برات بره خرید کنه / غذا داخل خود شرکت پخته میشه و اگه دلت نخواد یا باید گرسنه بمونی و یا باید از خونه غذا بیاری !!!! / در ماه یه روز حق خرید غذا از بیرون داری و اون اگر منشی مدیر عامل حال شو داشت پول شو از شرکت حساب میکنه و بعد از حقوق ت کم میشه اون حقوقی که با چند ماه تاخیر / ولی تنها امتیاز مثبت ش بودن در کنار آدم های فنی با دانش بالاست که توی هر زمینه کاری و غیر کاری راهنمایی ت میکنند

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

سلام فقط میتونم بگم اگر با این شرکت همکاری داشته باشید میتونید توی هر شرایطی کار کنید. حیف وقتی که برای بررسی این شرکت گذاشته بشه!

همکاران خوب
بی احترامی از مدیران بالایی
مدیریت بدون سازمان دهی
مدیریت ضعیف و خودخواه
مدیریت خود رای و استبدادی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
وب جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۹ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

شرکت توسعه وب جوان یه دفتر کوچک در حد ده مترم نیست که در یک ساختمان قدیمی و کهنه بدون داشتن هیچ تابلوی برای نام شرکت هستش ، که به صورت خانوادگی اداره می شه ( داداش و زن داداش ، خواهر، مادر، پدر، دایی ، زن دایی ، عمو و...) کارشون پرداخت یاریه به اسم پارس پال فعالیت می کردند که از بس ادمای درستی بودند جلو فعالیتشون گرفته شد و اجازه فعالیت بهشون داده نشد و ب اسم ارین پال فعالیت می کنند ک در صدد راه اندازی مجدد پارس پال بودند . من واقعا متاسفم برای کسایی که از پرداخت آرین پال و یا پرداخت پارس پال استفاده می کنند . واقعن نمی دونند چه کلاهی سرشون رفته . خانواده میزبانی ی مشت ادم دزد که به هر نحوی شده از حق هر کسی دزدی می کنند من واقعن موندم چه کسی ب این اشخاص مجوز فعالیت داده و چرا هیچ نظارتی به کار اینها نمی شه . به شدت ادم های عصبی هستند ، از لحاظ اخلاقی مشکل دارند . مدام در حال سیگار کشیدن و دعوا با اشخاص هستند . و هیچ چیزی از قانون کار در شرکت اجرا نمی شه بر خلاف گفته ای روز اول استخدام . برای دریافت پایه ترین حق اداره کار باید از طریق اداره کار اقدام کنید چون انگار شخصیت ها از طویه و پشت کوه اومدن و نمی دونند که حق و حقوق کارمند چیه و نمی خواند پایه ترین حق رو به کارمند پرداخت کنند و هر طوری شده می خواند دزدی کنند . - سو مدیریت شدید و اخلاق غیر حرفه ای . اصلا نمی فهمن کار تیمی چیه . - جو کاری افتضاح - بی برنامه – نمی فهمند چطوری ی کار از ابتدا تا انتها انجام بشه با برنامه و مدیریت درست - کوچکترین چیزها برای اداره شرکت و برخورد با ادم ها رو نمی فهمند - سیستمی ک استفاه می کنید به طور کامل نظارت می شه و انقدر شعور ندارند ک بفهمند نباید لحظه به لحظه سیستم وصل بشند و پایان ساعت کاری اصلا سیستم خاموش نمی شه ودلیل این رفتارای عقب افتاده ، واقعن مشخصه ک چی هستند . - یک مشت ادم مریض روانی تنها چیزی که بلدند اینکه چطوری از مردم دزدی کنند . - به شدت خسیس هستند . بعد از چندین سال سابقه کار می تونم بگم ک دون پایه ترین و مزخرف ترین و بیخودترین شرکت و ادمای که باهاشون برخورد کردم اینها بودند و حق و حقوق اداره کار رو حتی بهم نداند .و من مجبور شدم از اداره کار کمک بگیرم.

وب جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۷ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
کارمند

شرکت کوچک و خیلی بده هست ک کوچکترین چیزا در مورد رفتار با کارمند رو نمی دونند مجبور شدم برای گرفتن حق و حقوق ام از اداره کار کمک بگیرم .

cons: مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
رایا دیار سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ دی ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

خصوصیات اصلی این شرکت عبارتند از: 1- هدر دادن منابع 2-بی تجربگی تیم مدیریت 3-انجام همه امور به صورت آزمایش و خطا 4- عدم وجود ثبات در تصمیمات شرکت 5-بلاتکلیفی دائمی نیروها بخاطر عدم وجود ثبات در شرکت 6-انتساب های کاری برمبنای دوستی و ارتباطات خانوادگی 7-مدیریت مافیایی شرکت 8-جلسات بی شمار و بی فایده 9-عدم وجود مفهوم تقسیم کار بین افراد و دادن سرقفلی بخش های مختلف کار به افراد نظر کرده 10-ارزیابی سطح کارکنان به صورت غیر عادلانه و سلیقه ای. 11-افزایش حقوق مکرر نورچشمی ها و ثابت نگه داشتن حقوق افراد عادی 12-سو استفاده مدیران شرکت از فرصت هایی مانند ظهور کرونا و تسویه حساب انها با کارکنان انتقادکننده از طریق تعدیل آنها. 13-تعدیل و اخراج نیروها بدون اطلاع قبلی و آگاه شدن آنها از این مسئله از طریق دریافت ایمیل در نیمه شب. تذکر: در صورتی که به درستی تجربه اینجانب شک دارید و ممکن است فکر کنید که صحبت من مغرضانه باشد، کافی است تنها با کار کردن به مدت یک ماه در این شرکت خودتان همه چیز را تجربه کنید. درصورت پذیرش این ریسک بزرگ، ترجیحا پیشنهاد می‌شود یا از کار قبلی خود تا رسیدن به این نتیجه خارج نشوید و یا نقشه ثانویه‌ای را در ذهن داشته باشید!

لین لینکینگ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·programmer·۱۹ آبان ۱۳۹۸
۲.۰
programmer

کار کردن در شرکت دانمارکی لین لینکینگ را قطعا به کسی پیشنهاد نمی کنم ولی در کل تجربه جالبی خواهد بود. دفتر اصلی این شرکت در یکی از روستا های دانمارک مستقر است. این شرکت نیروهای ایرانی را به دلیل هزینه ارزان استخدام میکند. نیروهای ایرانی این شرکت به صورت ریموت در اصفهان در یک محیط کار اشتراکی مشغول به کار هستند. رنج حقوقی شرکت از 3 تا 4 میلیون تومان می باشد. نکات مثبت: مکالمات روزمره به زبان انگلیسی می باشد هزینه ناهار تا مبلغ 25 هزار تومان توسط شرکت پوشش داده می شود نکات منفی: محیط شرکت به شدت سمی و غیر حرفه ای است. خبرچینی، زیرآب زدن، حسادت و رقابت امر عادی می باشد. مدیریت بی ثبات و عدم ثبات شغلی: هرگونه مخالفت و انتقاد به کادر مدیریت منجر به اخراج می شود. در سال 97 از پنج برنامه نویس 3 نفر اخراج و کل تیم مارکتینگ استعفا دادند. تکنولوژی های مورد استفاده در این شرکت بسیار قدیمی و غیر کاربردی می باشد. فرهنگ انتقاد ناپذیری مدیریت فنی به شدت ضعیف و فاقد دانش لازم برای هدایت پروژه شرکت می باشد. استفاده از روش های غیر مرسوم و منسوخ شده در بسیاری از موارد اجباری می باشد پروژه شرکت بدون ساختار و به صورت spaghetti code است. کار کردن روی پروژه طاقت فرسا و پر استرس می باشد قرارداد ها به صورت ساعتی می باشد و هیچگونه تعطیلی و مرخصی را شامل نمی شود

ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۹ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

من چندین روز به صورت تستی رفتم و تجربه خودم رو صادقانه مطرح میکنم برای دوستان. نکته مثبت فرهنگ کاری اینجاست که تقریبا همه به هم کمک میکنن و محیط کاریه و مشتری رفت و آمدی نداره به شرکت. محل شرکت هم دسترسی بسیار خوبی ایجاد میکنه. از نکات منفی هم اینکه با توجه به عنوان شغلی همه جایگاه خودشون رو میدونن و چارت شرکت به صورت فلت هست تقریبا و احساس نمیکنید که رئیس دارید، اما ! به خاطر اینکه شرکت برنامه کاری درستی نداره شما سردرگم میشید. مثلا شما صبح برید سر کار هیچ نمیدونید که باید چیکار کنید! این برای من نبود و برای بقیه برنامه نویس ها هم صدق میکرد اما مثلا بقیه بخشها که کارهای خرید و حسابداری رو انجام میدن از این بحث مستثنا هستن. مدیریت در خارج مستقر هست که همین باعث این اتفاقات شده. اگه خود-مدیریتی نداشته باشید قطعا به مشکل میخورید. اگه این رو میپسندید که در طول روز یه کار سبک داشته باشید این شغل مناسب شماست اما از طرفی پیشرفتی در شغلتون نخواهید داشت چون چیزی برای یادگیری نیست. پس نکته منفی اصلی بی برنامه بودن شرکت و شغل شماست! من زمانی که اولین بار برای مصاحبه رفتم خودشون هم نمیدونستن که چه نیرویی میخوان! نکته منفی بعدی برخورد سرد بعضی از کارکنان هست که برای شرکتی با این جو و سبک کاری کمی غیر منطقی به نظرم رسید. هرچند بعضی دوستان هم واقعا با محبت بودن. نکته منفی بعدی وجود دوربین در اتاق برنامه نویس هاست! نکته منفی بعدی حضور کارمند غیربرنامه نویس در اتاق برنامه نویس هاست که با توجه به نوع کارش با بقیه کارمندها ارتباط کلامی داره و برای برنامه نویس ها مزاحمت ایجاد میشه. نکته منفی بعدی اینه که سیستم سرمایشی درستی نداشتن و پنجره باز بود که با توجه به مشرف بودن به خیابان شلوغ چهارباغ برای تمرکز مشکل ایجاد میکرد. اگه به گرما/سرما حساسید این رو در نظر داشته باشید. نکته آخر اینه که در اینجا هم رتبه افراد بر اساس مهارتشون نیست، مثلا مدیر تیم برنامه نویسی تقریبا کمترین دانش رو داره در حالی که کار مدیریتی خاصی هم انجام نمیده. من بعد از این دوره تصمیم گرفتم اینجا ادامه ندم چون پیشرفت در کار برام اهمیت داره و تجربه کار در شرکتهای مشابه و درجا زدن رو داشتم قبلا. سپاس.

توماکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۲۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تولید محتوا

اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید

cons: توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

وارد کننده و به روز کننده محصولات در سایت دکانچه

مدیریت بسیار منظم
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بیمه نکردن
رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت بسیار ناکارامد حقوق با التماس پرداخت میشه و دیر به دیر فشار کاری زیاد بدون حتی یک تشکر از سوی مدیر (پاداش و مزایا پیشکش) دخالت مدیریت در تمامی امور محوله به کارمندان در یک جمله ، کارمندان از اینترنت شرکت برای جستجوی کار جدید استفاده میکنند

گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

تیم خوبی کنار هم جمع شده، فشار کاری وجود نداره همه با هم دوست هستن از اینکه روی پروژه ای که دارم کار می کنم، هر روز فیدبک های مردم می بینم، بیشتر انرژی می گیرم. فقط اگر مثلا هر سه ماه پاداش می دادن عالییی بود 😁

زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.0
گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

تقریبا یک سالی هست با شرکت پاره وقت کار میکنم. مهمترین مشکل شرکت اینه که هنوز اوایل کارش هست و تجربه و سرمایه کمی دارن. از نظر برخوردی مدیر مستقیم من یکی از بهترین مدیرایی هست که تا حالا داشتم. پروژه ها کمه ولی با تکنولوژی های روز انجام میشه براشون آرزوی موفقیت دارم :)

اک تک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

باوجود بزرگ بودن شرکت و داشتن نیروهای زیاد، ساختمان بزرگ و مجهز بعضی از مواردی در این شرکت وجود دارد که باعث اذیت کارمند می‌شود. این موارد مثل عدم دسترسی مستقیم به اینترنت (اتصال به کمک میز اینترنت) فشارکاری بالا عقب بودن تکنولوژی‌های برنامه نویسی عدم اعتماد به برنامه نویس و ابزارهای به روز پایبند نبودن به تعهدات و قول ها وجود نداشتن تیم HR متعهد و دلسوز حقوق کم

بین المللى مهندسى سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

11 سال کار کردم توی این شرکت. در مجموع ساختار خوبی داره، نظم سیستماتیک. محیط کاری جوان و رفاقتی. فقط حقوق کم میدن

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
rate: 3.6
نت افراز ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

سلام من با ۳ صفحه رزومه تو جابینا برای عنوان شغلی پشتیبانی هاست و دامین ( پاسخگویی به تیکت) درخواست دادم،ضمنا اندکی افت شنوایی دارم و ورزشکار دوومیدانی هستم. دعوت به مصاحبه شدم آقای ع یه فرمی بهم دادن پر کردم چندتا سوال هم ازم پرسیدن یکیش را متوجه نشدم دوباره پرسیدم . فرداش ایمیل اومد که وضعیت درخواست همکاری شما برای فرصت شغلی پشتیبان سرویس میزبانی وب و دامنه (اصفهان)، مربوط به شرکت نت افراز ایرانیان | Netafraz Iranian، توسط مسئول این شرکت به دلیل «دلایل دیگر»، رد‌شده اعلام شده است. توضیحات کارفرما محدودیت جسمی شنوایی بعد از این ایمیل من دیگه برای هیچ شرکتی رزومه نفرستادم:(

شاینا (آیین نگار ارتباطات)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ شهریور ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

کار کردن برای هیچکس حتی در سخت ترین شرایط رو در این شرکت به دلایل زیر بهتون توصیه نمی‌کنم؛ - موقع مصاحبه شفاف نیستن و در مورد شرح وظایف درست توضیح نمیدن - تغییر سمت در حین کار - دریافت سفته ۳۰ میلیون تومنی برای ضمانت - دیرکرد در پرداخت حقوق و مزایا - حاشیه ساز و محیط کاری خاله زنک

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ تیر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

تاخیر حقوق زیاد بی برنامه گی و ضعف مدیریت کار با سیستم بسیار قدیمی فشار کاری زیاد هر شش ماه یکبارم کل نیروهای شرک عوض می شند

cons: حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
جامبد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

واحد نیروی انسانی واحد سوهان روح به جای اینکه کار اصلیش که نگه داشتن سرمایه انسانی کنار هم باشه فقط دنبال این هستن اذیت کنن و کار به استعفا بکشه توی جامبد فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده و دوست تبدیل می‌شن تنها مزیتی که داره به نظرم همین بچه های خوب. موقع قرار داد بستن خیلییی اذیت می کنن سر سفته من بعد از حدود 6-7 ماه قرار نداشتم ی عدد های عجیب غریبی هم می گن برای سفته بعد می گی چرا اینقدر، می گن اسنپ اینقدر می گیره ما هم اینقدر می گیره فقط خودشون با اسنپ مقایسه می کنن حالا اگر محیط کار بروز، حقوق و مزایای خوب داشت می تونستید مقایسه کنید امنیت شغلی به خاطر نداشتن قرار داد ندارید هر موقع دلشون خواستن می تونن بگن خدافظ تا قبل از کرونا حقوق ها 15 روز دیرتر واریز می شد بعضی اوقات تا 20 روز هم بوده اضافه کاری می گن حساب می کنیم ولی عملا حساب نمی کنن هر ماه سر کسری حقوق و اشتباه حساب کردن اعصاب خوردی دارید همش دنبال این هستن که ساعت کاری کمتر رد کنن سیستم ساعت زنیشون قابل انعطاف نیست مثلا صبح زود بیای عصر بخوای زود تر بری کسر کار می خوری حتی یک دقیقه جوری که منشی مدیر عامل بالای سر دستگاه ساعت زن ساعت 5 یک دقیقه زودتر بخوای بری میگه ننننن فرهنگ کاری عجیب داره جامبد به قول یکی از همکارا که می خواست برای منشی مدیریت استخدام بشه ی تست می گیرن که مثلا مدیریت تو اتاق، چطوری وانمود کنید که مدیریت کار داره و کارمند یا هر کسی نمی پذیره. به شدت خسیس هستن برای مثال دستمال کاغذی خود شرکت نمی خره غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بعد از کرونا هم که حقوق اسفند ندادن تا الان هر روز امروز فردا می کنن بعدم گفتن قرار داد امسال چون پول نداریم تا برج شش بیست درصد حقوق کامل هر ماه پرداخت می کنیم ما بقی برج پنج شش

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

ملاقات های بی مورد تیم فنی با مشتری ها / شرکت مریضی هستش به همه چیت گیر میدن تو همه چی دخالت میکنن حتی زندگی شخصی کافی مرخصی بخواهی باید برای مدیران توضیح بدی برای چی و چه کاری !!! / عدم تایید و پرداخت اضافه کارها به بهانه های مختلف. ( به عنوان مثال بسته نشدن کارها) / قوانین مسخره داخل سازمانی که هر وقت مدیریت تصمیم بگیره تغییر پیدا میکنه / تلفن ت زنگ بخوره حق جواب دادن نداری چون مدیر عامل پول میده و این تایم حرف میزنی از دید مدیر عامل حروم / قانوسخره بعدی توی ساعت کاری حق نداره برای خودت بری بیرون چیزی بخری باید التماس مدیر برنامه ریزی شرکت یا آبدارچی کنی برات بره خرید کنه / غذا داخل خود شرکت پخته میشه و اگه دلت نخواد یا باید گرسنه بمونی و یا باید از خونه غذا بیاری !!!! / در ماه یه روز حق خرید غذا از بیرون داری و اون اگر منشی مدیر عامل حال شو داشت پول شو از شرکت حساب میکنه و بعد از حقوق ت کم میشه اون حقوقی که با چند ماه تاخیر / ولی تنها امتیاز مثبت ش بودن در کنار آدم های فنی با دانش بالاست که توی هر زمینه کاری و غیر کاری راهنمایی ت میکنند

چارتکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۴ اسفند ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

سلام فقط میتونم بگم اگر با این شرکت همکاری داشته باشید میتونید توی هر شرایطی کار کنید. حیف وقتی که برای بررسی این شرکت گذاشته بشه!

همکاران خوب
بی احترامی از مدیران بالایی
مدیریت بدون سازمان دهی
مدیریت ضعیف و خودخواه
مدیریت خود رای و استبدادی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
جلسات بی نتیجه
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
مشکلات مالی شرکت
وب جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۱۹ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
برنامه نویس

شرکت توسعه وب جوان یه دفتر کوچک در حد ده مترم نیست که در یک ساختمان قدیمی و کهنه بدون داشتن هیچ تابلوی برای نام شرکت هستش ، که به صورت خانوادگی اداره می شه ( داداش و زن داداش ، خواهر، مادر، پدر، دایی ، زن دایی ، عمو و...) کارشون پرداخت یاریه به اسم پارس پال فعالیت می کردند که از بس ادمای درستی بودند جلو فعالیتشون گرفته شد و اجازه فعالیت بهشون داده نشد و ب اسم ارین پال فعالیت می کنند ک در صدد راه اندازی مجدد پارس پال بودند . من واقعا متاسفم برای کسایی که از پرداخت آرین پال و یا پرداخت پارس پال استفاده می کنند . واقعن نمی دونند چه کلاهی سرشون رفته . خانواده میزبانی ی مشت ادم دزد که به هر نحوی شده از حق هر کسی دزدی می کنند من واقعن موندم چه کسی ب این اشخاص مجوز فعالیت داده و چرا هیچ نظارتی به کار اینها نمی شه . به شدت ادم های عصبی هستند ، از لحاظ اخلاقی مشکل دارند . مدام در حال سیگار کشیدن و دعوا با اشخاص هستند . و هیچ چیزی از قانون کار در شرکت اجرا نمی شه بر خلاف گفته ای روز اول استخدام . برای دریافت پایه ترین حق اداره کار باید از طریق اداره کار اقدام کنید چون انگار شخصیت ها از طویه و پشت کوه اومدن و نمی دونند که حق و حقوق کارمند چیه و نمی خواند پایه ترین حق رو به کارمند پرداخت کنند و هر طوری شده می خواند دزدی کنند . - سو مدیریت شدید و اخلاق غیر حرفه ای . اصلا نمی فهمن کار تیمی چیه . - جو کاری افتضاح - بی برنامه – نمی فهمند چطوری ی کار از ابتدا تا انتها انجام بشه با برنامه و مدیریت درست - کوچکترین چیزها برای اداره شرکت و برخورد با ادم ها رو نمی فهمند - سیستمی ک استفاه می کنید به طور کامل نظارت می شه و انقدر شعور ندارند ک بفهمند نباید لحظه به لحظه سیستم وصل بشند و پایان ساعت کاری اصلا سیستم خاموش نمی شه ودلیل این رفتارای عقب افتاده ، واقعن مشخصه ک چی هستند . - یک مشت ادم مریض روانی تنها چیزی که بلدند اینکه چطوری از مردم دزدی کنند . - به شدت خسیس هستند . بعد از چندین سال سابقه کار می تونم بگم ک دون پایه ترین و مزخرف ترین و بیخودترین شرکت و ادمای که باهاشون برخورد کردم اینها بودند و حق و حقوق اداره کار رو حتی بهم نداند .و من مجبور شدم از اداره کار کمک بگیرم.

وب جوان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۷ بهمن ۱۳۹۸
۱.۰
کارمند

شرکت کوچک و خیلی بده هست ک کوچکترین چیزا در مورد رفتار با کارمند رو نمی دونند مجبور شدم برای گرفتن حق و حقوق ام از اداره کار کمک بگیرم .

cons: مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
هدر دادن منابع
بیمه نکردن
شرکت کوچک
رایا دیار سیستم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ دی ۱۳۹۸
۱.۰
تخصص مخفی

خصوصیات اصلی این شرکت عبارتند از: 1- هدر دادن منابع 2-بی تجربگی تیم مدیریت 3-انجام همه امور به صورت آزمایش و خطا 4- عدم وجود ثبات در تصمیمات شرکت 5-بلاتکلیفی دائمی نیروها بخاطر عدم وجود ثبات در شرکت 6-انتساب های کاری برمبنای دوستی و ارتباطات خانوادگی 7-مدیریت مافیایی شرکت 8-جلسات بی شمار و بی فایده 9-عدم وجود مفهوم تقسیم کار بین افراد و دادن سرقفلی بخش های مختلف کار به افراد نظر کرده 10-ارزیابی سطح کارکنان به صورت غیر عادلانه و سلیقه ای. 11-افزایش حقوق مکرر نورچشمی ها و ثابت نگه داشتن حقوق افراد عادی 12-سو استفاده مدیران شرکت از فرصت هایی مانند ظهور کرونا و تسویه حساب انها با کارکنان انتقادکننده از طریق تعدیل آنها. 13-تعدیل و اخراج نیروها بدون اطلاع قبلی و آگاه شدن آنها از این مسئله از طریق دریافت ایمیل در نیمه شب. تذکر: در صورتی که به درستی تجربه اینجانب شک دارید و ممکن است فکر کنید که صحبت من مغرضانه باشد، کافی است تنها با کار کردن به مدت یک ماه در این شرکت خودتان همه چیز را تجربه کنید. درصورت پذیرش این ریسک بزرگ، ترجیحا پیشنهاد می‌شود یا از کار قبلی خود تا رسیدن به این نتیجه خارج نشوید و یا نقشه ثانویه‌ای را در ذهن داشته باشید!

لین لینکینگ
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·programmer·۱۹ آبان ۱۳۹۸
۲.۰
programmer

کار کردن در شرکت دانمارکی لین لینکینگ را قطعا به کسی پیشنهاد نمی کنم ولی در کل تجربه جالبی خواهد بود. دفتر اصلی این شرکت در یکی از روستا های دانمارک مستقر است. این شرکت نیروهای ایرانی را به دلیل هزینه ارزان استخدام میکند. نیروهای ایرانی این شرکت به صورت ریموت در اصفهان در یک محیط کار اشتراکی مشغول به کار هستند. رنج حقوقی شرکت از 3 تا 4 میلیون تومان می باشد. نکات مثبت: مکالمات روزمره به زبان انگلیسی می باشد هزینه ناهار تا مبلغ 25 هزار تومان توسط شرکت پوشش داده می شود نکات منفی: محیط شرکت به شدت سمی و غیر حرفه ای است. خبرچینی، زیرآب زدن، حسادت و رقابت امر عادی می باشد. مدیریت بی ثبات و عدم ثبات شغلی: هرگونه مخالفت و انتقاد به کادر مدیریت منجر به اخراج می شود. در سال 97 از پنج برنامه نویس 3 نفر اخراج و کل تیم مارکتینگ استعفا دادند. تکنولوژی های مورد استفاده در این شرکت بسیار قدیمی و غیر کاربردی می باشد. فرهنگ انتقاد ناپذیری مدیریت فنی به شدت ضعیف و فاقد دانش لازم برای هدایت پروژه شرکت می باشد. استفاده از روش های غیر مرسوم و منسوخ شده در بسیاری از موارد اجباری می باشد پروژه شرکت بدون ساختار و به صورت spaghetti code است. کار کردن روی پروژه طاقت فرسا و پر استرس می باشد قرارداد ها به صورت ساعتی می باشد و هیچگونه تعطیلی و مرخصی را شامل نمی شود

ایرانیکارت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۹ شهریور ۱۳۹۸
۳.۰
برنامه نویس وب

من چندین روز به صورت تستی رفتم و تجربه خودم رو صادقانه مطرح میکنم برای دوستان. نکته مثبت فرهنگ کاری اینجاست که تقریبا همه به هم کمک میکنن و محیط کاریه و مشتری رفت و آمدی نداره به شرکت. محل شرکت هم دسترسی بسیار خوبی ایجاد میکنه. از نکات منفی هم اینکه با توجه به عنوان شغلی همه جایگاه خودشون رو میدونن و چارت شرکت به صورت فلت هست تقریبا و احساس نمیکنید که رئیس دارید، اما ! به خاطر اینکه شرکت برنامه کاری درستی نداره شما سردرگم میشید. مثلا شما صبح برید سر کار هیچ نمیدونید که باید چیکار کنید! این برای من نبود و برای بقیه برنامه نویس ها هم صدق میکرد اما مثلا بقیه بخشها که کارهای خرید و حسابداری رو انجام میدن از این بحث مستثنا هستن. مدیریت در خارج مستقر هست که همین باعث این اتفاقات شده. اگه خود-مدیریتی نداشته باشید قطعا به مشکل میخورید. اگه این رو میپسندید که در طول روز یه کار سبک داشته باشید این شغل مناسب شماست اما از طرفی پیشرفتی در شغلتون نخواهید داشت چون چیزی برای یادگیری نیست. پس نکته منفی اصلی بی برنامه بودن شرکت و شغل شماست! من زمانی که اولین بار برای مصاحبه رفتم خودشون هم نمیدونستن که چه نیرویی میخوان! نکته منفی بعدی برخورد سرد بعضی از کارکنان هست که برای شرکتی با این جو و سبک کاری کمی غیر منطقی به نظرم رسید. هرچند بعضی دوستان هم واقعا با محبت بودن. نکته منفی بعدی وجود دوربین در اتاق برنامه نویس هاست! نکته منفی بعدی حضور کارمند غیربرنامه نویس در اتاق برنامه نویس هاست که با توجه به نوع کارش با بقیه کارمندها ارتباط کلامی داره و برای برنامه نویس ها مزاحمت ایجاد میشه. نکته منفی بعدی اینه که سیستم سرمایشی درستی نداشتن و پنجره باز بود که با توجه به مشرف بودن به خیابان شلوغ چهارباغ برای تمرکز مشکل ایجاد میکرد. اگه به گرما/سرما حساسید این رو در نظر داشته باشید. نکته آخر اینه که در اینجا هم رتبه افراد بر اساس مهارتشون نیست، مثلا مدیر تیم برنامه نویسی تقریبا کمترین دانش رو داره در حالی که کار مدیریتی خاصی هم انجام نمیده. من بعد از این دوره تصمیم گرفتم اینجا ادامه ندم چون پیشرفت در کار برام اهمیت داره و تجربه کار در شرکتهای مشابه و درجا زدن رو داشتم قبلا. سپاس.

توماکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تولید محتوا·۲۱ مرداد ۱۳۹۸
۱.۰
تولید محتوا

اگه انسان رو دارای حق انتخاب می دونید توماکس جای شما نیست یک پست مفصل از تجربه خودم با توماکس در لینکدین نوشتم ؛ حتمن بخونید کلمه " توماکس " رو در قسمت Content لینکدین سرچ کنید

cons: توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
توهین و تحقیر
سفته گرفتن
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم پرداخت به موقع حقوق
بیمه نکردن
برخط صنعت اسپادانا(دکانچه)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
۵.۰
مهندس نرم افزار

وارد کننده و به روز کننده محصولات در سایت دکانچه

مدیریت بسیار منظم
تیم جوان و با انگیزه
تیم صمیمی
خوراکی رایگان
بیمه نکردن