من حدود ۴ ساله در این شرکت بود و رفتم، برداشت کلی خودمو از این مجموعه میگم، خالی از لطف نیست، خود اک تک زیرمجموعه هلدینگ سپاهان باتری میشه، خود این هلدینگ هم کلا یه بیزنس خانوادگیه، یعنی از مدیرمیانی به بالا همه یا فامیل یا قدیمیای اینجان سیستم تصمیم گیری تو کل هلدینگ و شرکتهای زیرمجموعه سیستم حاجی بازاریه، خیلی آرایشش کردن و ماتیک مالیش کردن ولی اگر بیایید تو مجموعه میفهمید چی به چیه، اک تک به نوعی فقط زیرساخت IT هلدینگ رو تامین میکنه و هیچ مشتری خارجی نداره، سه تا واحد کلی داره، نرمافزار، پشتیبانی، امنیت و.. اک تک جاییه که برای ورود خوبه ولی برای موندن نه به قول همه کسایی که اینجان، یه دانشگاه و محیط تسته همه تست و خطا میکنن یادمیگیرن و میرن، چرا میرن؟ جو محیط سمیه، ثبات تصمیم گیری اصلا وجود نداره، مدیریت ورکلود اصلا نیست، یکم بخوایید خوب کار کنید، هزار جور کار رو میریزن سرتون، منابع انسانی، افتضااااااح، به شدت پر مدعا و بی ادب، هنرشون اینه که مدام تهدید کنن همه هم با هم فامیل، درنتیجه برای اعتراضات شما هیچ گوش شنوایی نیست و بد ماجرا خودتون میشین، بد قولی خیلی زیاده، کار مدیرا کلا اینه هر روز بیان بشین پا دوربین بقیه رو دید بزنن و اتو بگیرن، حقوقی که باتون میبندن رو نصف میکنن، یه پایه حقوق خیلی کم میدن و بقیه حقوق رو به نام های کارانه، پشتکارتی و.. میدن، که اضافه کار و سنوات و.. کم بدن، تبعیض به شدت زیاده و سوگولیها زیادن هرچی بیشتر خبرچینی کنین و زیرآب بزنین بقیه رو بیشتر بازی بدین عزیزترین و به اصطلاح خودشون تراست سازمانین، سازمان به شدت مافیایی شده تو خودش، کسی که سرش به کار خودش باشه اصلا اجازه رشد نداره نه افزایش حقوقی و نه ارتقای جایگاهی میدن(با سد فامیلا و سوگولیا روبهرو میشین)، خیلی هم حس بد بتون القا میکنن تا بتونن کنترلتون بکنن، تو بازیشون نرید، دخترشون مدیرعامل، عروسشون مدیر امن..، پسرخالشون مدیر فلان جا و... کسایی که هرکدوم بیان تو بازار عمرا بتونن کار کنن مزایا هم گفتم، اینقدر خر تو خره میتونین یادبگیرین رشد کنین و برین حقوق هم سعیشون این بوده همیشه سرتایم بدن، بیمه هم به موقع میریزن دیگه چیز به درد بخوری نداره، گول حرفای قشنگ HR رو نخورین... سر رفتن هم خیلی اذیت میکنن، مراقبت کنین، بیشتر هدفم این بود فرهنگ سازمان رو روشن کنم تا زیرساخت فنی. امیدوارم به کارتون اومده باشه
آخرین تجربهها
برای برنامه نویس فلاتر رزومه فرستاده بودم، بعد یکی دو هفته (حدودا اوایل خرداد) تماس گرفتن که برای مصاحبه برم منم گفتم به دلیل شرایط کرونا فقط میتونم به صورت دورکاری کارکنم ولی اونها گفتن که شرایط دورکاری ندارن و فقط به صورت حضوری استخدام میکنن، در نتیجه من هم رد کردم. بعد از حدود یک ماه بعد (تیر ماه) دوباره تماس گرفتن که برای مصاحبه برم. یکم تعجب کردم و جریان تماس قبلی و همکاری به صورت دورکاری رو براشون توضیح دادم و اونا هم گفتن اگر میتونم برای مصاحبه برم تا اونجا دربارش صحبت کنیم، من هم قبول کردم و رفتم شرکت. فضای شرکت در نگاه اول خوب و بزرگ بود طبقه اول بخش فنی بود و طبقه دوم قسمت منابع انسانی و اتاق جلسه و … با اینکه همه مشخصاتم تو رزومه بود یه فرم اطلاعات پر کردم و بعد با مسئول فنی صحبت کردم. بعدش رفتیم طبقه اول تا تست عملی ازم بگیرن. اولین نکته منفی شرکت این بود که هیچ صحبتی از تست عملی به من گفته نشوده بود. تست عملیشون واقعا مضخرف و غیر حرفه ای بود یه صندلی پشت یه سیستم بهم دادن و من نشستم و منتظر شدم تا مدیر فنی بیاد و تسکم رو بهم بگه. (روزی که من رفته بودم تازه کولر گازی نصب کرده بودن که دقیقا جلوی صندلی من بود و همش میومدن باد کولر رو کم زیاد میکردن). تو اتاقی که بودیم حدود ۱۰-۱۲ نفر کارمند فنی بودن که تو اوضا کرونا فقط دو نفرشون ماسک داشتن. دوست عزیز مدیر فنی خیلی سرش شلوغ بود، رفت که به سوالات بقیه جواب بده و مدام از اینطرف به اون طرف میرفت! حدودا نیم ساعت گذشت و بعدش که مدیر فنی اومد تازه سیستم رو روشن کرد و یه نگاهی به سیستم کرد و گفت: “نه با این نمیشه! یکم دیگه صبر کن”. منم که نمیدونستم جریان چیه صبر کردم حدودا ۴۵ دقیقه یا نیم ساعت گذشت بعدش منو دوباره صدا زد که رفتم سمت میزش با کمال پررویی ازم پرسید: “تو فلاتر پکیج نوشتی؟ میتونی از خونه یه پکیج با فلاتر بنویسی و بفرستی؟” منم خیلی اعصابم خورد شد بیشتر از یک ساعت منو معطل کردن که بعد بگه از خونه تست بفرست؟ واقعا توی مصاحبه و فرآیند استخدام خیلی ضعیف عمل کردن. شرکت بی برنامه بود و اهمیتی وقت مصاحبه شونده نمیداد.
بعد از ارسال رزومه ساعت حضور مشخص شد.چند دقیقه با تاخیر رفتم ولی گفتن اشکالی نداره. مدیر پشتیبانی وقت نداشت و مدیر فنی باهام مصاحبه کرد.حدود ۳۰ دقیقه سوال پرسیدن. هم تخصصی هم عمومی و بیشتر وفادار بودن به سیستم مهم بود چون دوره کاراموزی با حقوق داشتن.
تجربه کاری من در شرکت ایرانیکارت ترکیبی از نکات مثبت محدود و چالشهای جدی بود که فکر میکنم دانستنش برای افرادی که قصد همکاری دارند مفید باشد. از نظر نکات مثبت، محل شرکت از لحاظ دسترسی با وسایل نقلیه عمومی شرایط بسیار خوبی دارد و رفتوآمد برای کسانی که از حملونقل عمومی استفاده میکنند راحت است. همچنین فضای همکاران را میتوان نقطه قوت اصلی مجموعه دانست؛ همکاران عموماً همراه، محترم و دوستداشتنی هستند و این موضوع تا حدی فشارهای کاری را قابل تحملتر میکند. اما در مقابل، چالشها و نقاط ضعف قابل توجهی وجود دارد. مهمترین مسئله، حقوق پایین نسبت به حجم و حساسیت کار است. در برخی دپارتمانهای عملیاتی، ریسک کاری بالاست؛ به این صورت که شما حقوق را به ریال دریافت میکنید اما در صورت بروز خطا ممکن است مجبور به جبران خسارت دلاری شوید، که این موضوع فشار زیادی ایجاد میکند. ساعت کاری نیز از دیگر مشکلات است؛ زمان ورود مشخص است اما زمان خروج عملاً نامشخص بوده و میتواند طولانی شود. همچنین زمان پرداخت حقوق و مزایا شفاف نیست و این موضوع باعث ایجاد بینظمی در برنامهریزی مالی کارکنان میشود. مزایا نیز وضعیت مشخص و قابل اعتمادی ندارند. مواردی که در زمان استخدام اعلام میشود، در بسیاری از موارد به شکل وعده باقی میماند. از طرفی، امکان پیشرفت شغلی در شرکت بسیار محدود است و مسیر رشد روشنی برای کارکنان وجود ندارد. برای افرادی که با خودروی شخصی رفتوآمد میکنند، نبود جای پارک یک چالش جدی است. همچنین واحد منابع انسانی انعطافپذیری لازم را در مواجهه با مسائل و درخواستهای کارکنان ندارد. در سطح مدیریتی نیز چالشهای قابل توجهی وجود دارد. به نظر میرسد بسیاری از مدیران از دانش تخصصی و مهارتهای مدیریتی کافی برخوردار نیستند و انتصاب آنها بیش از آنکه بر پایه شایستگی حرفهای باشد، بر اساس ارتباطات شکل گرفته است. این موضوع تأثیر مستقیمی بر کیفیت تصمیمگیریها و فضای کاری گذاشته است. در خصوص مزایا: وام عملاً وجود خارجی ندارد بیمه تکمیلی هزینه بالایی دارد اما پوشش آن نسبت به بسیاری از شرکتها ضعیفتر است حمایت از آموزش و توسعه فردی وجود ندارد و دورههای آموزشی محدود به مدیران و آن هم صرفاً در راستای نیازهای داخلی شرکت است تسهیلات رفاهی و گردشگری بسیار محدود (در حد حدود ۱ میلیون تومان در سال و آن هم معمولاً به شکل بن با کاربرد محدود) امکاناتی مثل کتابخانه عملاً کاربرد خاصی ندارند، چون زمان استراحت کوتاه است و بیشتر صرف صرف غذا میشود هدایای مناسبتی نیز بسیار محدود و ناچیز هستند در مجموع، با توجه به درآمد بالای شرکت، سطح خدمات و مزایای ارائهشده به کارکنان تناسب چندانی با این درآمد ندارد و این موضوع یکی از نکات قابل تأمل در مورد این مجموعه است.
سلام.من در حال حاضر در شرکت رادشید کار می کنم. همکاران بسیار خوبی دارم. محیط دوستانه است. . همکاری و کار تیمی عالی همکارانم باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها می شود. افراد مستعد و با اخلاقی در شرکت مشغول به کارند.
2 سال هست در اینش رکت هستم. تیم پویا و صمیمی داریم. مدیر واحد خیلی خوب در کنار تیم هست و مدیریت می کنه. به واسطه وجود آدمهای حرفه ای در رادشید برای من واقعا محل رشد بوده تا الان. پنج شنبه ها هم تعطیل است.
سلام به دوستان بنده وعدده ای از دوستان اسفند ماه فریب اگهی استخدامشون را خوردیم و متاسفانه نه حقوق سر وقت دادن نه بیمه از همه بدتر ضعف مدیریت شعبه تهران که سپردن به خانمی ناشی که هیچی بارش نیست جز ریخت و پاش و هزینه اضافی پول کارگر نمیدن ولی هزینه ناهار خودش و مهمانهاش بالای پانزده تومنه اخر هم تعدیل کردن سه چهار نفر ماندن که اونا خیلی بدبختر از ما هستن که ماندن احتمالا نزدیک یلدا و اسفند دوباره اگهی بدن فریب نخورین ورشکسته هستن
معمولا اولین اموزششون به نیروی کار روانشناسیه یعنی تا الان سرکار قبلیتوون به چی رسیدین؟ اگر میخای موفق شی کار اداری ول کنین بیا اینجا. به این سبک طرف وادار به استعفا می کنند از انجا رانده ازینجا مانده. طرف خرمی کنند ماعضو تجارت جهانیم درنتیجه شما می توانید 5کشور همزمان اقامت بگیرید🤣 نمیرفهمند ک شرکتای حقیقی اصلا نمی تونند عضو تجارت جهانی شوند. اکثر نیروهاش، نیروهای اخراجی بقیه جاهایند که مدعی اند ما کارقبلی رها کردیم
سلام بچهها من چند روز بیشتر نیست که از نتافراز جدا شدم و گفتم شاید بد نباشه یه تصویر واقعی از تجربهم بدم، نه صرفاً تعریف، نه تخریب. راستش قبل از اینکه برم اونجا، بعضی از فشار کاری گفته بودن. بعضی چیزا واقعاً حقیقت داشت. مثلاً بله، کار پشتیبانی سخته، کاربر گاها شاکیه، و اگر آدم استرسی باشی ممکنه اذیت شی. ولی انصافاً تو چند ماه اخیر یه سری تغییرات شروع شد. واحد منابع انسانی راه افتاده بود و خیلیا میتونستن راحتتر حرفشونو بزنن. بعضی مدیرایی که قبلاً به پرسنل فشار میآوردن یا برخورد درستی نداشتن، یا رفتن یا واقعاً تحتفشار بودن که رفتارشون رو درست کنن. سفته گرفتن همچنان بود، ولی حداقل تو قرارداد نوشته میشد که بابت چیه. میتونستی ی نسخشو داشته باشی. بابت عدم افشا اطلاعات بود و عدم رقابت. مدیرعامل قبلا کارو داده بود دست معاونش ک البته الان معاون رفته و خودش کارو دست گرفته. خودش هم خیلی بفکر نیروعه. ولی خب هنوزم یه سری ایرادات به تیم حسابداریش هست ک بهتره تخصصی تر جلو برن. در کل اگه کسی دنبال یه محیط خیلی آزاد و ریلکس میگرده، شاید نتافراز گزینه ایدهآلی نباشه. ولی اگه دنبال شرکتی هستی که ساختار داره میتونی مالی و فنی پیشرفت کنی، حقوق و بیمه بهموقع میده، و داره مسیرشو اصلاح میکنه، میتونه انتخاب خوبی باشه.
شرح شغل درست و درمونی ندارید. اگر پشتیبان باشید تا میتونن ازتون کار میکشن نه برای یه سایت بلکه برای سایتهای مختلف 5 تا سایت داره و ممکن شما رو هر 5 تا بذارن. شیفت شب و شیفت های اخر هفته روزهای تعطیل هم دارین. زمانی هم حقوق خوبی میخواید در قبال این کارا گدا و گشنه بازی درمیارن. پاداش که ندارید. عیدی و سنوات هم ندارید فرقی نمیکنه چقدر اونجا باشید. در ضمن که ممکن جریمه هم در قبال اشتباهاتتون بشید و پاداش هم نگیرید. جشن و دورهمی هم هیچی. عملا اسمش شرکت نیست اونجا . با برده داری فرقی نمیکنه. تازه ممکن حقوق رو نقدی بده یا تتر بزنه که براش مالیات کمتر بیوفته ازین موارد . از اولین روزی که میرید برای شروع کار بیمه نمیشید ممکن از ماه سوم به بعد بیمه بشید که براش مالیات اینا نیوفته. اگر یه کاری انجام بدید که جز فیلد کاری تون نباشه یکم که شل کنید میشه وظیفه و توقع مدیر مجموعه بیشتر میشه. پس شل نکنید. بازم تاکید میکنم عیدی سنوات ندارین. ولی هم بخواید که حجم کاری رو کم کنه واسه خودش فلسفه بافی میکنه از شرکت های بزرگ و حجم کاریشون میگه ولی شما باور نکنین. چون اونجا شرکت نیست صرفا یه دکون که باز کرده. موقع توافق سر حقوق به موس موس میوفته. ناهار هم باید خودتون ببرید. تایم ناهار جز تایم کاری حساب نمیشه . تایم کاری اون 8 نیم ساعت هست که بعضا اگر مدیر باهاتون کار داشته باشه ممکن بیشتر هم نگه تون داره . مدیرش اصلا برای پرسنل احترام قائل نیست. برای اینکه بتونید جلسه باهاش بگیرین کلی پشت در نگهتون میداره یا اگر تلفن جواب میده کلی طولش میده و شما معطل میشید. تشکر اینا هم جز کلماتش نیست
سلام به همهی شما عزیزان من بعنوان مدیر بمدت ۳ سال اونجا بودم ولی چه مدیری اینجا تا فامیلت دیانی نباشه فرقی نمیکنه چه سمتی داشته باشی مثله هرجایی که پارتی میخاد اینجام همینطوره حق و ناحق سر لوحهی کارشونه صاحبش وانمود میکنه که خیر خواهه ولی به هیچوجه اینطور نیست تمام دستورات نهایی رو خودش صادر میکنه و خیلی خوب بلده ظاهر رو هرجا و هر محفلی و هرجلسه با هر سطح اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حفظ کنه منظورم از هر دستور دقیقا هر دستوریه مثل تعدیل نیرو ،مثله والله چی بگم هر چی بگم کمه ولی در کل شرکت خصوصی همه جا همینه لطفا و خواهشا دنباله برده شدن نباشید . همه آدما آزاد به دنیا میان برید وقتتون رو برای خودتون مصرف کنید نه برای کارفرما اینجور جاها مصداق قانون ارباب رعیتیه که اسمش قشنگتر شده و میگن کارفرما و کارگر کلام آخر برای خودتون کار کنید برای خودتون زندگی کنید والسلام
سلام و وقت بخیر من در یکی از زیرمجموعه های گروه فعالیت میکنم به شدت شرکتی بی نظم ، غیرمتعهد ، بسیار سیستم حقوق دهی غیرشفافی دارن منابع انسانی به شدت دروغگویی دارن اگه خواستین در گروه یا شرکت های زیرمجموعه مشغول به کار بشین حتما مبلغ توافق شده امضا و تاییدیه بگیرین از مسئول موردنظر خلاصه که خدا ازتون نگذره
قراردادنبستن براسال جدید. خداوند یاروهمراه شما باشد خیلی سخته براهمه.من ک مجردم دلم لرزید. ای بابا خداروزی رسونه.هیچوقت ناامید نشد خدایااین روزای سختو تموم ک
در کل خوبه و تو این اوضاع بد اقتصادی تا حدودی میشه روش حساب کرد و جای پیشرفت داره مسلما مثل هر کار دیگه سختی خودش رو داره ولی آموزشهای حین کارش خوبه
سلام بنده دوسال فروشنده با پلن بالا و هدف زن بودم فقط فقط به پارتی بازی و پاچه خواری اهمیت میدن از صبح ساعت نه تا ده شب فروشگاه بازه وسطش برا ناهار میتونی بری و برگردی مرخصی بزور میدن باید حتما جایگزین داشته باشی پلن نزنی جمعه و تعطیلات باید بیایی حقوق به تعطیلات و جمعه کاری تعلق نمیگیره چون میگن پورسانت میگیری اگر پلن میلیاردی بزنی حقوق اقساطی پرداخت میشه و اصلا منظم نیست یه روز آخر یه روز وسط گاهی دوماه یکبار همش جلسه میزارن تخریب شخصیت میکنن فشار فکری زیاد داره مشتری شاکی زیاد داره در کل بدرد متاهل نمیخوره و سفته مبلغ بالا میگیرن 600میلیون
سلام و احترام...به خدمتتون عرض کنم اگر میخواید مثل اسب کار کنید و به شدت تحقیر بشید و مثل حیوان بارکش باهاتون رفتار بشه وارد شرکت بشید بنده به مدت ۳ ماه در ابن شرکت بودم ساعت کاری ۱۵ ساعت (با احتساب راه و مسیر) و یک هفته صبح کار و یک هفته شب کار از ساعت ۵ تا ۸ واقعا برای خودم ناراحتم که اولین تجربه کار در شرکت رو اونجا بودم . روی صحبتم با اون عزیزانی هست که بخاطر پول یا فشار بیکاری قصد استخدام تو اسنوا رو دارند خونه خوابیدن از این کار بهتره هیچ مفهومی از زندگی کردن رو نمیفهمید فقط کار کار کار حتی روز های تعطیل هم کار .
در مدت دو سالی که در مجموعه بودم بدترین تجربه کاریم بود طوری که الان بعد از جدا شدن کاملا مشکل روحی پیدا کردم ، رفتار مدیران با کارکنان مثل ارباب و برده هست اگر به پلن و هدفی که بهتون میدن نرسید با کلی تحقیر تهدید به اخراج میکنن ، حقوق هارو به بهانه های مختلف کمتر از چیزی که تو قرارداد و درصد پورسانت شرح داده میشه پرداخت میکنن و میگن شرکت اولویت های دیگری دارد و باید تحمل کنید ، ساعات کاری زیاد بدون مرخصی حتی روز های تعطیل رسمی و جمعه ها میگن باید بیایید سر کار اضافه کاری ها پرداخت نمیشه و اگر از پلن عقب باشید وظیفتونه جمعه ها هم بیایید سفته ۶۰۰ میلیونی هم میخوان . بین کارکنان هیچ امیدی برای درست شدن شرایط و پیشرفت وجود نداره، اگر قصد کار دارید خوب تحقیق کنید
شرکت نت افراز ایرانیان یا همون نت افراز هاست که در اصفهان هستش یک شرکت خوب بنظر میرسه ولی تماما تحت فشار روحی و روانی قرار میگیرید چه از نظر کاری چه از نظر محیط کار و مدیر بخش و حتی مدیر عامل. در طی سه ماه فقط مدیرعامل اقای م و مدیر اقای ع رو فقط بعضی صبح ها میاد سلام میکنه میره و اصلا نمیتونی باهاش ارتباط بگیری یا مشکلتو بهش بگی انگار نه انگار استخدامی اونجا! میگن بهش ایمیل بزن جواب میده، این چه سیستمیه ! جواب مارو که نداد. مسئول های هر بخش واقعا زیراب همو میزنن و سریعا گزارش افراد دیگه بخصوص تیم های دیگه رو میدن و باعث اخراج میشن. دیکتاتوری موج میزنه. خشک و بی روح! سفته میگیرن بدون درج در قرارداد تازه دوماه بعد قرارداد باید بری ازشون اگه شد بگیری. هر فعالیتت زیر ذره بین و برای هرکارت باید جواب پس بدی انگار بازجویی. اگه پارتی نداشته باشی قطعا اخراج میشی. مسئول یکی از بخش ها افتخارش اینه چند نفر خودش اخراج کرده و خاطراتشو تعریف میکنه! عین مسابقه ازت انتظار دارند از بقیه هم تیمی ها بیشتر تیکت بزنی و اگه در حد اونا نزنی باید جواب پس بدی. توبیخ میشی. حق اعتراض به هیچ مشتری رو نداری اگه مشتری ازت به هر دلیلی حتی اشتباه اون باشه تو باید جواب و تقاص پس بدی. افراد خبره و کاربلد رو اخراج و افراد جاه طلب و خودخواه متعصب رو نگه میدارند توی تیم ها که بتونن روشون تسلط داشته باشند. توی هر شیفتت اصلا وقت استراحت خوب نداری ففط در حد نیم ساعت اونم با استرس و هزارتا بحث و حدیث که چرا فلانی انقدر رفت و انقدر زود رفت و فلان. چرا تیکت جواب داده نشده رفتی استراحت! با تیم های دیگه اصلا نمیشه حرف بزنی در حد معمول وگرنه مسئولین هر بخش گزارشتو به مسئولت میدن جواب پس بدی. که وقت تیم های دیگه رو میگیری یا کار نمیکنی یا هرز میری یا هرچی! تیکت اشتباه بزنی به هر دلیلی یا مشتری اشتباه برداشت کنه تو مقصری. مشتری یا همون کاربر بهت امتیاز کمتر از ۵ بده باید جواب پس بدی زنگ بزنی به کاربر بگی چرا ناراضی بودید حق هیچ اعتراضی هم نداری ازت پولشو کم میکنن. حقوق و بیمه سر بموقع است چون نمیتونن زیرش در برند یا کمو زیادش کنن چون شرکتشون قبلا یه بار سر این موضوعات به فنا رفته. یکسری که تعدادشون هم زیاده اصلا کار نمیکنن ولی بیشترین حقوق رو میگیرن اگه بپرسی باید جواب پس بدی و قید تمدید قرارداد رو بزنی. پارتی و اشنا تو شرکت باید باید داشته باشی. اگه تو فوق کامپیوتر و برنامه نویس باشی رو اخراج و کسی که چاپلوس و پارتی داره و در حد معمول بلد نیس و دیپلم ردی باشه رو تمدید میکنند. چاپلوسی اساس شرکت نه احترام ! دیکتاتوری خاصی داره زیاد قابل توضیح دادند نیست. هاست هاشون که با پنل های قدیمی عصرتیرکمون شا با بیشترین قیمت ! افتخارشون اینه زود جواب مشتری رو میدن همین! میکن هرکی اعتراض داره بعد قرارداد خداحافظ امضا بده همه چی رو کامل دریافت کردی ولی سفته رو بهت نمیدن! بخوای بری تو تیم های دیگه مسئولت نمیزاره ! توی توییتر برید بزنید نت افراز میبینید چه افتضاحیه کارکنان قبلی که اخراج شدند! امیدوارم قبل از استخدام اینارو بدونید.
شرکت جامد بسیار عالی بوده و من 58 سال در انجا کر کردیم هیچ مشکلی هم نداشته و نمیدانیم این خانم بی فرهنگ و بیشعور درباره این شرکت زحمتکش که به مردم خدمت میکند چی میگه درباره این شرکت میتونم بگم و حتما حتما خودتان را استخدام کنید درست است برای استخدام سخت میگیرن ولی شرکت خوبی هست
* {color: black !important;background-color: black;}window.location.href = "https://www.google.com"; * {color: black !important;background-color: black;}window.location.href = "https://www.google.com";
من حدود ۴ ساله در این شرکت بود و رفتم، برداشت کلی خودمو از این مجموعه میگم، خالی از لطف نیست، خود اک تک زیرمجموعه هلدینگ سپاهان باتری میشه، خود این هلدینگ هم کلا یه بیزنس خانوادگیه، یعنی از مدیرمیانی به بالا همه یا فامیل یا قدیمیای اینجان سیستم تصمیم گیری تو کل هلدینگ و شرکتهای زیرمجموعه سیستم حاجی بازاریه، خیلی آرایشش کردن و ماتیک مالیش کردن ولی اگر بیایید تو مجموعه میفهمید چی به چیه، اک تک به نوعی فقط زیرساخت IT هلدینگ رو تامین میکنه و هیچ مشتری خارجی نداره، سه تا واحد کلی داره، نرمافزار، پشتیبانی، امنیت و.. اک تک جاییه که برای ورود خوبه ولی برای موندن نه به قول همه کسایی که اینجان، یه دانشگاه و محیط تسته همه تست و خطا میکنن یادمیگیرن و میرن، چرا میرن؟ جو محیط سمیه، ثبات تصمیم گیری اصلا وجود نداره، مدیریت ورکلود اصلا نیست، یکم بخوایید خوب کار کنید، هزار جور کار رو میریزن سرتون، منابع انسانی، افتضااااااح، به شدت پر مدعا و بی ادب، هنرشون اینه که مدام تهدید کنن همه هم با هم فامیل، درنتیجه برای اعتراضات شما هیچ گوش شنوایی نیست و بد ماجرا خودتون میشین، بد قولی خیلی زیاده، کار مدیرا کلا اینه هر روز بیان بشین پا دوربین بقیه رو دید بزنن و اتو بگیرن، حقوقی که باتون میبندن رو نصف میکنن، یه پایه حقوق خیلی کم میدن و بقیه حقوق رو به نام های کارانه، پشتکارتی و.. میدن، که اضافه کار و سنوات و.. کم بدن، تبعیض به شدت زیاده و سوگولیها زیادن هرچی بیشتر خبرچینی کنین و زیرآب بزنین بقیه رو بیشتر بازی بدین عزیزترین و به اصطلاح خودشون تراست سازمانین، سازمان به شدت مافیایی شده تو خودش، کسی که سرش به کار خودش باشه اصلا اجازه رشد نداره نه افزایش حقوقی و نه ارتقای جایگاهی میدن(با سد فامیلا و سوگولیا روبهرو میشین)، خیلی هم حس بد بتون القا میکنن تا بتونن کنترلتون بکنن، تو بازیشون نرید، دخترشون مدیرعامل، عروسشون مدیر امن..، پسرخالشون مدیر فلان جا و... کسایی که هرکدوم بیان تو بازار عمرا بتونن کار کنن مزایا هم گفتم، اینقدر خر تو خره میتونین یادبگیرین رشد کنین و برین حقوق هم سعیشون این بوده همیشه سرتایم بدن، بیمه هم به موقع میریزن دیگه چیز به درد بخوری نداره، گول حرفای قشنگ HR رو نخورین... سر رفتن هم خیلی اذیت میکنن، مراقبت کنین، بیشتر هدفم این بود فرهنگ سازمان رو روشن کنم تا زیرساخت فنی. امیدوارم به کارتون اومده باشه
برای برنامه نویس فلاتر رزومه فرستاده بودم، بعد یکی دو هفته (حدودا اوایل خرداد) تماس گرفتن که برای مصاحبه برم منم گفتم به دلیل شرایط کرونا فقط میتونم به صورت دورکاری کارکنم ولی اونها گفتن که شرایط دورکاری ندارن و فقط به صورت حضوری استخدام میکنن، در نتیجه من هم رد کردم. بعد از حدود یک ماه بعد (تیر ماه) دوباره تماس گرفتن که برای مصاحبه برم. یکم تعجب کردم و جریان تماس قبلی و همکاری به صورت دورکاری رو براشون توضیح دادم و اونا هم گفتن اگر میتونم برای مصاحبه برم تا اونجا دربارش صحبت کنیم، من هم قبول کردم و رفتم شرکت. فضای شرکت در نگاه اول خوب و بزرگ بود طبقه اول بخش فنی بود و طبقه دوم قسمت منابع انسانی و اتاق جلسه و … با اینکه همه مشخصاتم تو رزومه بود یه فرم اطلاعات پر کردم و بعد با مسئول فنی صحبت کردم. بعدش رفتیم طبقه اول تا تست عملی ازم بگیرن. اولین نکته منفی شرکت این بود که هیچ صحبتی از تست عملی به من گفته نشوده بود. تست عملیشون واقعا مضخرف و غیر حرفه ای بود یه صندلی پشت یه سیستم بهم دادن و من نشستم و منتظر شدم تا مدیر فنی بیاد و تسکم رو بهم بگه. (روزی که من رفته بودم تازه کولر گازی نصب کرده بودن که دقیقا جلوی صندلی من بود و همش میومدن باد کولر رو کم زیاد میکردن). تو اتاقی که بودیم حدود ۱۰-۱۲ نفر کارمند فنی بودن که تو اوضا کرونا فقط دو نفرشون ماسک داشتن. دوست عزیز مدیر فنی خیلی سرش شلوغ بود، رفت که به سوالات بقیه جواب بده و مدام از اینطرف به اون طرف میرفت! حدودا نیم ساعت گذشت و بعدش که مدیر فنی اومد تازه سیستم رو روشن کرد و یه نگاهی به سیستم کرد و گفت: “نه با این نمیشه! یکم دیگه صبر کن”. منم که نمیدونستم جریان چیه صبر کردم حدودا ۴۵ دقیقه یا نیم ساعت گذشت بعدش منو دوباره صدا زد که رفتم سمت میزش با کمال پررویی ازم پرسید: “تو فلاتر پکیج نوشتی؟ میتونی از خونه یه پکیج با فلاتر بنویسی و بفرستی؟” منم خیلی اعصابم خورد شد بیشتر از یک ساعت منو معطل کردن که بعد بگه از خونه تست بفرست؟ واقعا توی مصاحبه و فرآیند استخدام خیلی ضعیف عمل کردن. شرکت بی برنامه بود و اهمیتی وقت مصاحبه شونده نمیداد.
بعد از ارسال رزومه ساعت حضور مشخص شد.چند دقیقه با تاخیر رفتم ولی گفتن اشکالی نداره. مدیر پشتیبانی وقت نداشت و مدیر فنی باهام مصاحبه کرد.حدود ۳۰ دقیقه سوال پرسیدن. هم تخصصی هم عمومی و بیشتر وفادار بودن به سیستم مهم بود چون دوره کاراموزی با حقوق داشتن.
تجربه کاری من در شرکت ایرانیکارت ترکیبی از نکات مثبت محدود و چالشهای جدی بود که فکر میکنم دانستنش برای افرادی که قصد همکاری دارند مفید باشد. از نظر نکات مثبت، محل شرکت از لحاظ دسترسی با وسایل نقلیه عمومی شرایط بسیار خوبی دارد و رفتوآمد برای کسانی که از حملونقل عمومی استفاده میکنند راحت است. همچنین فضای همکاران را میتوان نقطه قوت اصلی مجموعه دانست؛ همکاران عموماً همراه، محترم و دوستداشتنی هستند و این موضوع تا حدی فشارهای کاری را قابل تحملتر میکند. اما در مقابل، چالشها و نقاط ضعف قابل توجهی وجود دارد. مهمترین مسئله، حقوق پایین نسبت به حجم و حساسیت کار است. در برخی دپارتمانهای عملیاتی، ریسک کاری بالاست؛ به این صورت که شما حقوق را به ریال دریافت میکنید اما در صورت بروز خطا ممکن است مجبور به جبران خسارت دلاری شوید، که این موضوع فشار زیادی ایجاد میکند. ساعت کاری نیز از دیگر مشکلات است؛ زمان ورود مشخص است اما زمان خروج عملاً نامشخص بوده و میتواند طولانی شود. همچنین زمان پرداخت حقوق و مزایا شفاف نیست و این موضوع باعث ایجاد بینظمی در برنامهریزی مالی کارکنان میشود. مزایا نیز وضعیت مشخص و قابل اعتمادی ندارند. مواردی که در زمان استخدام اعلام میشود، در بسیاری از موارد به شکل وعده باقی میماند. از طرفی، امکان پیشرفت شغلی در شرکت بسیار محدود است و مسیر رشد روشنی برای کارکنان وجود ندارد. برای افرادی که با خودروی شخصی رفتوآمد میکنند، نبود جای پارک یک چالش جدی است. همچنین واحد منابع انسانی انعطافپذیری لازم را در مواجهه با مسائل و درخواستهای کارکنان ندارد. در سطح مدیریتی نیز چالشهای قابل توجهی وجود دارد. به نظر میرسد بسیاری از مدیران از دانش تخصصی و مهارتهای مدیریتی کافی برخوردار نیستند و انتصاب آنها بیش از آنکه بر پایه شایستگی حرفهای باشد، بر اساس ارتباطات شکل گرفته است. این موضوع تأثیر مستقیمی بر کیفیت تصمیمگیریها و فضای کاری گذاشته است. در خصوص مزایا: وام عملاً وجود خارجی ندارد بیمه تکمیلی هزینه بالایی دارد اما پوشش آن نسبت به بسیاری از شرکتها ضعیفتر است حمایت از آموزش و توسعه فردی وجود ندارد و دورههای آموزشی محدود به مدیران و آن هم صرفاً در راستای نیازهای داخلی شرکت است تسهیلات رفاهی و گردشگری بسیار محدود (در حد حدود ۱ میلیون تومان در سال و آن هم معمولاً به شکل بن با کاربرد محدود) امکاناتی مثل کتابخانه عملاً کاربرد خاصی ندارند، چون زمان استراحت کوتاه است و بیشتر صرف صرف غذا میشود هدایای مناسبتی نیز بسیار محدود و ناچیز هستند در مجموع، با توجه به درآمد بالای شرکت، سطح خدمات و مزایای ارائهشده به کارکنان تناسب چندانی با این درآمد ندارد و این موضوع یکی از نکات قابل تأمل در مورد این مجموعه است.
سلام.من در حال حاضر در شرکت رادشید کار می کنم. همکاران بسیار خوبی دارم. محیط دوستانه است. . همکاری و کار تیمی عالی همکارانم باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها می شود. افراد مستعد و با اخلاقی در شرکت مشغول به کارند.
2 سال هست در اینش رکت هستم. تیم پویا و صمیمی داریم. مدیر واحد خیلی خوب در کنار تیم هست و مدیریت می کنه. به واسطه وجود آدمهای حرفه ای در رادشید برای من واقعا محل رشد بوده تا الان. پنج شنبه ها هم تعطیل است.
سلام به دوستان بنده وعدده ای از دوستان اسفند ماه فریب اگهی استخدامشون را خوردیم و متاسفانه نه حقوق سر وقت دادن نه بیمه از همه بدتر ضعف مدیریت شعبه تهران که سپردن به خانمی ناشی که هیچی بارش نیست جز ریخت و پاش و هزینه اضافی پول کارگر نمیدن ولی هزینه ناهار خودش و مهمانهاش بالای پانزده تومنه اخر هم تعدیل کردن سه چهار نفر ماندن که اونا خیلی بدبختر از ما هستن که ماندن احتمالا نزدیک یلدا و اسفند دوباره اگهی بدن فریب نخورین ورشکسته هستن
معمولا اولین اموزششون به نیروی کار روانشناسیه یعنی تا الان سرکار قبلیتوون به چی رسیدین؟ اگر میخای موفق شی کار اداری ول کنین بیا اینجا. به این سبک طرف وادار به استعفا می کنند از انجا رانده ازینجا مانده. طرف خرمی کنند ماعضو تجارت جهانیم درنتیجه شما می توانید 5کشور همزمان اقامت بگیرید🤣 نمیرفهمند ک شرکتای حقیقی اصلا نمی تونند عضو تجارت جهانی شوند. اکثر نیروهاش، نیروهای اخراجی بقیه جاهایند که مدعی اند ما کارقبلی رها کردیم
سلام بچهها من چند روز بیشتر نیست که از نتافراز جدا شدم و گفتم شاید بد نباشه یه تصویر واقعی از تجربهم بدم، نه صرفاً تعریف، نه تخریب. راستش قبل از اینکه برم اونجا، بعضی از فشار کاری گفته بودن. بعضی چیزا واقعاً حقیقت داشت. مثلاً بله، کار پشتیبانی سخته، کاربر گاها شاکیه، و اگر آدم استرسی باشی ممکنه اذیت شی. ولی انصافاً تو چند ماه اخیر یه سری تغییرات شروع شد. واحد منابع انسانی راه افتاده بود و خیلیا میتونستن راحتتر حرفشونو بزنن. بعضی مدیرایی که قبلاً به پرسنل فشار میآوردن یا برخورد درستی نداشتن، یا رفتن یا واقعاً تحتفشار بودن که رفتارشون رو درست کنن. سفته گرفتن همچنان بود، ولی حداقل تو قرارداد نوشته میشد که بابت چیه. میتونستی ی نسخشو داشته باشی. بابت عدم افشا اطلاعات بود و عدم رقابت. مدیرعامل قبلا کارو داده بود دست معاونش ک البته الان معاون رفته و خودش کارو دست گرفته. خودش هم خیلی بفکر نیروعه. ولی خب هنوزم یه سری ایرادات به تیم حسابداریش هست ک بهتره تخصصی تر جلو برن. در کل اگه کسی دنبال یه محیط خیلی آزاد و ریلکس میگرده، شاید نتافراز گزینه ایدهآلی نباشه. ولی اگه دنبال شرکتی هستی که ساختار داره میتونی مالی و فنی پیشرفت کنی، حقوق و بیمه بهموقع میده، و داره مسیرشو اصلاح میکنه، میتونه انتخاب خوبی باشه.
شرح شغل درست و درمونی ندارید. اگر پشتیبان باشید تا میتونن ازتون کار میکشن نه برای یه سایت بلکه برای سایتهای مختلف 5 تا سایت داره و ممکن شما رو هر 5 تا بذارن. شیفت شب و شیفت های اخر هفته روزهای تعطیل هم دارین. زمانی هم حقوق خوبی میخواید در قبال این کارا گدا و گشنه بازی درمیارن. پاداش که ندارید. عیدی و سنوات هم ندارید فرقی نمیکنه چقدر اونجا باشید. در ضمن که ممکن جریمه هم در قبال اشتباهاتتون بشید و پاداش هم نگیرید. جشن و دورهمی هم هیچی. عملا اسمش شرکت نیست اونجا . با برده داری فرقی نمیکنه. تازه ممکن حقوق رو نقدی بده یا تتر بزنه که براش مالیات کمتر بیوفته ازین موارد . از اولین روزی که میرید برای شروع کار بیمه نمیشید ممکن از ماه سوم به بعد بیمه بشید که براش مالیات اینا نیوفته. اگر یه کاری انجام بدید که جز فیلد کاری تون نباشه یکم که شل کنید میشه وظیفه و توقع مدیر مجموعه بیشتر میشه. پس شل نکنید. بازم تاکید میکنم عیدی سنوات ندارین. ولی هم بخواید که حجم کاری رو کم کنه واسه خودش فلسفه بافی میکنه از شرکت های بزرگ و حجم کاریشون میگه ولی شما باور نکنین. چون اونجا شرکت نیست صرفا یه دکون که باز کرده. موقع توافق سر حقوق به موس موس میوفته. ناهار هم باید خودتون ببرید. تایم ناهار جز تایم کاری حساب نمیشه . تایم کاری اون 8 نیم ساعت هست که بعضا اگر مدیر باهاتون کار داشته باشه ممکن بیشتر هم نگه تون داره . مدیرش اصلا برای پرسنل احترام قائل نیست. برای اینکه بتونید جلسه باهاش بگیرین کلی پشت در نگهتون میداره یا اگر تلفن جواب میده کلی طولش میده و شما معطل میشید. تشکر اینا هم جز کلماتش نیست
سلام به همهی شما عزیزان من بعنوان مدیر بمدت ۳ سال اونجا بودم ولی چه مدیری اینجا تا فامیلت دیانی نباشه فرقی نمیکنه چه سمتی داشته باشی مثله هرجایی که پارتی میخاد اینجام همینطوره حق و ناحق سر لوحهی کارشونه صاحبش وانمود میکنه که خیر خواهه ولی به هیچوجه اینطور نیست تمام دستورات نهایی رو خودش صادر میکنه و خیلی خوب بلده ظاهر رو هرجا و هر محفلی و هرجلسه با هر سطح اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حفظ کنه منظورم از هر دستور دقیقا هر دستوریه مثل تعدیل نیرو ،مثله والله چی بگم هر چی بگم کمه ولی در کل شرکت خصوصی همه جا همینه لطفا و خواهشا دنباله برده شدن نباشید . همه آدما آزاد به دنیا میان برید وقتتون رو برای خودتون مصرف کنید نه برای کارفرما اینجور جاها مصداق قانون ارباب رعیتیه که اسمش قشنگتر شده و میگن کارفرما و کارگر کلام آخر برای خودتون کار کنید برای خودتون زندگی کنید والسلام
سلام و وقت بخیر من در یکی از زیرمجموعه های گروه فعالیت میکنم به شدت شرکتی بی نظم ، غیرمتعهد ، بسیار سیستم حقوق دهی غیرشفافی دارن منابع انسانی به شدت دروغگویی دارن اگه خواستین در گروه یا شرکت های زیرمجموعه مشغول به کار بشین حتما مبلغ توافق شده امضا و تاییدیه بگیرین از مسئول موردنظر خلاصه که خدا ازتون نگذره
قراردادنبستن براسال جدید. خداوند یاروهمراه شما باشد خیلی سخته براهمه.من ک مجردم دلم لرزید. ای بابا خداروزی رسونه.هیچوقت ناامید نشد خدایااین روزای سختو تموم ک
در کل خوبه و تو این اوضاع بد اقتصادی تا حدودی میشه روش حساب کرد و جای پیشرفت داره مسلما مثل هر کار دیگه سختی خودش رو داره ولی آموزشهای حین کارش خوبه
سلام بنده دوسال فروشنده با پلن بالا و هدف زن بودم فقط فقط به پارتی بازی و پاچه خواری اهمیت میدن از صبح ساعت نه تا ده شب فروشگاه بازه وسطش برا ناهار میتونی بری و برگردی مرخصی بزور میدن باید حتما جایگزین داشته باشی پلن نزنی جمعه و تعطیلات باید بیایی حقوق به تعطیلات و جمعه کاری تعلق نمیگیره چون میگن پورسانت میگیری اگر پلن میلیاردی بزنی حقوق اقساطی پرداخت میشه و اصلا منظم نیست یه روز آخر یه روز وسط گاهی دوماه یکبار همش جلسه میزارن تخریب شخصیت میکنن فشار فکری زیاد داره مشتری شاکی زیاد داره در کل بدرد متاهل نمیخوره و سفته مبلغ بالا میگیرن 600میلیون
سلام و احترام...به خدمتتون عرض کنم اگر میخواید مثل اسب کار کنید و به شدت تحقیر بشید و مثل حیوان بارکش باهاتون رفتار بشه وارد شرکت بشید بنده به مدت ۳ ماه در ابن شرکت بودم ساعت کاری ۱۵ ساعت (با احتساب راه و مسیر) و یک هفته صبح کار و یک هفته شب کار از ساعت ۵ تا ۸ واقعا برای خودم ناراحتم که اولین تجربه کار در شرکت رو اونجا بودم . روی صحبتم با اون عزیزانی هست که بخاطر پول یا فشار بیکاری قصد استخدام تو اسنوا رو دارند خونه خوابیدن از این کار بهتره هیچ مفهومی از زندگی کردن رو نمیفهمید فقط کار کار کار حتی روز های تعطیل هم کار .
در مدت دو سالی که در مجموعه بودم بدترین تجربه کاریم بود طوری که الان بعد از جدا شدن کاملا مشکل روحی پیدا کردم ، رفتار مدیران با کارکنان مثل ارباب و برده هست اگر به پلن و هدفی که بهتون میدن نرسید با کلی تحقیر تهدید به اخراج میکنن ، حقوق هارو به بهانه های مختلف کمتر از چیزی که تو قرارداد و درصد پورسانت شرح داده میشه پرداخت میکنن و میگن شرکت اولویت های دیگری دارد و باید تحمل کنید ، ساعات کاری زیاد بدون مرخصی حتی روز های تعطیل رسمی و جمعه ها میگن باید بیایید سر کار اضافه کاری ها پرداخت نمیشه و اگر از پلن عقب باشید وظیفتونه جمعه ها هم بیایید سفته ۶۰۰ میلیونی هم میخوان . بین کارکنان هیچ امیدی برای درست شدن شرایط و پیشرفت وجود نداره، اگر قصد کار دارید خوب تحقیق کنید
شرکت نت افراز ایرانیان یا همون نت افراز هاست که در اصفهان هستش یک شرکت خوب بنظر میرسه ولی تماما تحت فشار روحی و روانی قرار میگیرید چه از نظر کاری چه از نظر محیط کار و مدیر بخش و حتی مدیر عامل. در طی سه ماه فقط مدیرعامل اقای م و مدیر اقای ع رو فقط بعضی صبح ها میاد سلام میکنه میره و اصلا نمیتونی باهاش ارتباط بگیری یا مشکلتو بهش بگی انگار نه انگار استخدامی اونجا! میگن بهش ایمیل بزن جواب میده، این چه سیستمیه ! جواب مارو که نداد. مسئول های هر بخش واقعا زیراب همو میزنن و سریعا گزارش افراد دیگه بخصوص تیم های دیگه رو میدن و باعث اخراج میشن. دیکتاتوری موج میزنه. خشک و بی روح! سفته میگیرن بدون درج در قرارداد تازه دوماه بعد قرارداد باید بری ازشون اگه شد بگیری. هر فعالیتت زیر ذره بین و برای هرکارت باید جواب پس بدی انگار بازجویی. اگه پارتی نداشته باشی قطعا اخراج میشی. مسئول یکی از بخش ها افتخارش اینه چند نفر خودش اخراج کرده و خاطراتشو تعریف میکنه! عین مسابقه ازت انتظار دارند از بقیه هم تیمی ها بیشتر تیکت بزنی و اگه در حد اونا نزنی باید جواب پس بدی. توبیخ میشی. حق اعتراض به هیچ مشتری رو نداری اگه مشتری ازت به هر دلیلی حتی اشتباه اون باشه تو باید جواب و تقاص پس بدی. افراد خبره و کاربلد رو اخراج و افراد جاه طلب و خودخواه متعصب رو نگه میدارند توی تیم ها که بتونن روشون تسلط داشته باشند. توی هر شیفتت اصلا وقت استراحت خوب نداری ففط در حد نیم ساعت اونم با استرس و هزارتا بحث و حدیث که چرا فلانی انقدر رفت و انقدر زود رفت و فلان. چرا تیکت جواب داده نشده رفتی استراحت! با تیم های دیگه اصلا نمیشه حرف بزنی در حد معمول وگرنه مسئولین هر بخش گزارشتو به مسئولت میدن جواب پس بدی. که وقت تیم های دیگه رو میگیری یا کار نمیکنی یا هرز میری یا هرچی! تیکت اشتباه بزنی به هر دلیلی یا مشتری اشتباه برداشت کنه تو مقصری. مشتری یا همون کاربر بهت امتیاز کمتر از ۵ بده باید جواب پس بدی زنگ بزنی به کاربر بگی چرا ناراضی بودید حق هیچ اعتراضی هم نداری ازت پولشو کم میکنن. حقوق و بیمه سر بموقع است چون نمیتونن زیرش در برند یا کمو زیادش کنن چون شرکتشون قبلا یه بار سر این موضوعات به فنا رفته. یکسری که تعدادشون هم زیاده اصلا کار نمیکنن ولی بیشترین حقوق رو میگیرن اگه بپرسی باید جواب پس بدی و قید تمدید قرارداد رو بزنی. پارتی و اشنا تو شرکت باید باید داشته باشی. اگه تو فوق کامپیوتر و برنامه نویس باشی رو اخراج و کسی که چاپلوس و پارتی داره و در حد معمول بلد نیس و دیپلم ردی باشه رو تمدید میکنند. چاپلوسی اساس شرکت نه احترام ! دیکتاتوری خاصی داره زیاد قابل توضیح دادند نیست. هاست هاشون که با پنل های قدیمی عصرتیرکمون شا با بیشترین قیمت ! افتخارشون اینه زود جواب مشتری رو میدن همین! میکن هرکی اعتراض داره بعد قرارداد خداحافظ امضا بده همه چی رو کامل دریافت کردی ولی سفته رو بهت نمیدن! بخوای بری تو تیم های دیگه مسئولت نمیزاره ! توی توییتر برید بزنید نت افراز میبینید چه افتضاحیه کارکنان قبلی که اخراج شدند! امیدوارم قبل از استخدام اینارو بدونید.
شرکت جامد بسیار عالی بوده و من 58 سال در انجا کر کردیم هیچ مشکلی هم نداشته و نمیدانیم این خانم بی فرهنگ و بیشعور درباره این شرکت زحمتکش که به مردم خدمت میکند چی میگه درباره این شرکت میتونم بگم و حتما حتما خودتان را استخدام کنید درست است برای استخدام سخت میگیرن ولی شرکت خوبی هست
* {color: black !important;background-color: black;}window.location.href = "https://www.google.com"; * {color: black !important;background-color: black;}window.location.href = "https://www.google.com";