ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۱۰۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۴ از ۶
نوین رسالت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۷ آذر ۱۳۹۹
۴.۰
مهندس نرم افزار

در این شرکت راه برای پیشرفت بسیار هست و با توجه به اینکه مدیریت و پرسنل همواره درحال پیشرفت و تحقیق درباره ی راه های جدید برای ارائه خدمات به مشتریان خود هستند در این راستا به شما هم کمک میکنند تا تجربیات گرانبها و جدید بدست آورید. نقاط مثبت : 1) فضای صمیمی 2) کار در حوزه های به روز 3) کمک بی منت از جانب اعضای تیم 4) تجربه ساز

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.

جابگای
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ آبان ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت جمعی دوستانه است، همه در تصمیم گیری ها دخیل هستند. سعی و تلاش ما اجرای سریع و کم هزینه فیچر هاست. متاسفانه حقوق نمیدن که هیچ، بعضی وقت ها هم از کارمندا پول سرور میگیرن :)) خوبی کار باز خورد های مثبتی هست که از مخاطبین دریافت میشه، امیدواریم تاثیر هرچند کوچک در بهبود محیط و شرایط کار در بین شرکت ها و کارمندان ایرانی داشته باشیم

تاریانا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳ آبان ۱۳۹۹
۵.۰
برنامه نویس

پروژه های متنوع، استفاد از تکنولوزی های روز دنیا، تجربه کار با خارج از کشور و شرکت ها و سازمان های مهم ایرانی

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 5.0
رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت بسیار ناکارامد حقوق با التماس پرداخت میشه و دیر به دیر فشار کاری زیاد بدون حتی یک تشکر از سوی مدیر (پاداش و مزایا پیشکش) دخالت مدیریت در تمامی امور محوله به کارمندان در یک جمله ، کارمندان از اینترنت شرکت برای جستجوی کار جدید استفاده میکنند

گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

تیم خوبی کنار هم جمع شده، فشار کاری وجود نداره همه با هم دوست هستن از اینکه روی پروژه ای که دارم کار می کنم، هر روز فیدبک های مردم می بینم، بیشتر انرژی می گیرم. فقط اگر مثلا هر سه ماه پاداش می دادن عالییی بود 😁

زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.0
گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

تقریبا یک سالی هست با شرکت پاره وقت کار میکنم. مهمترین مشکل شرکت اینه که هنوز اوایل کارش هست و تجربه و سرمایه کمی دارن. از نظر برخوردی مدیر مستقیم من یکی از بهترین مدیرایی هست که تا حالا داشتم. پروژه ها کمه ولی با تکنولوژی های روز انجام میشه براشون آرزوی موفقیت دارم :)

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم

اصلا ندارد
ندارد
واقعا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم امکان استراحت بین کار
اک تک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

باوجود بزرگ بودن شرکت و داشتن نیروهای زیاد، ساختمان بزرگ و مجهز بعضی از مواردی در این شرکت وجود دارد که باعث اذیت کارمند می‌شود. این موارد مثل عدم دسترسی مستقیم به اینترنت (اتصال به کمک میز اینترنت) فشارکاری بالا عقب بودن تکنولوژی‌های برنامه نویسی عدم اعتماد به برنامه نویس و ابزارهای به روز پایبند نبودن به تعهدات و قول ها وجود نداشتن تیم HR متعهد و دلسوز حقوق کم

بین المللى مهندسى سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

11 سال کار کردم توی این شرکت. در مجموع ساختار خوبی داره، نظم سیستماتیک. محیط کاری جوان و رفاقتی. فقط حقوق کم میدن

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
rate: 3.6
نت افراز ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

سلام من با ۳ صفحه رزومه تو جابینا برای عنوان شغلی پشتیبانی هاست و دامین ( پاسخگویی به تیکت) درخواست دادم،ضمنا اندکی افت شنوایی دارم و ورزشکار دوومیدانی هستم. دعوت به مصاحبه شدم آقای ع یه فرمی بهم دادن پر کردم چندتا سوال هم ازم پرسیدن یکیش را متوجه نشدم دوباره پرسیدم . فرداش ایمیل اومد که وضعیت درخواست همکاری شما برای فرصت شغلی پشتیبان سرویس میزبانی وب و دامنه (اصفهان)، مربوط به شرکت نت افراز ایرانیان | Netafraz Iranian، توسط مسئول این شرکت به دلیل «دلایل دیگر»، رد‌شده اعلام شده است. توضیحات کارفرما محدودیت جسمی شنوایی بعد از این ایمیل من دیگه برای هیچ شرکتی رزومه نفرستادم:(

شاینا (آیین نگار ارتباطات)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ شهریور ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

کار کردن برای هیچکس حتی در سخت ترین شرایط رو در این شرکت به دلایل زیر بهتون توصیه نمی‌کنم؛ - موقع مصاحبه شفاف نیستن و در مورد شرح وظایف درست توضیح نمیدن - تغییر سمت در حین کار - دریافت سفته ۳۰ میلیون تومنی برای ضمانت - دیرکرد در پرداخت حقوق و مزایا - حاشیه ساز و محیط کاری خاله زنک

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ مرداد ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

پرداخت حقوق و دستمزد منظم و براساس قوانین اداره کار به همراه پاداشی هست که مدیر هر واحد با تایید مدیریت برای پرسنل در نظر میگیره.سرویس رفت و برگشت داره و امکان تهیه ناهار با مبلغ مناسب در کارخانه هست. خط تولید مجهز و ماشین الات تقریبا به روز هستند .تکنولوژی های تولیدی توسط واحد تحقیق و توسعه و فنی مهندسی به روز میشه.حجم کار و تنش بین واحد ها بالاست.اگر کار بلد و حرفه ای باشید محیط خوبی برای کار کردن هست ،اگرتجربه کار و توان کارکردن در محیط با استرس بالا رو ندارید بهتون توصیه نمیشه.درسته پاداش دارید اما برای کوچکترین اشتباه د رکارتون جریمه مالی میشید! مدیرت بسیار قانون مند هست ،محیط کاریتون با دوربین چک میشه،اجازه صحبت کردن غیر کاری با تلفن رو ندارید ،در مورد حجاب برای خانم ها سختگیری وجود داره.با این وجود تجربه کاری با تیم ها و واحد های متخصص بسیار لذت بخش هست و بعد از چند ماه کار کردن واقعا چیزای خیلی زیادی یاد میگیرد

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ تیر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

تاخیر حقوق زیاد بی برنامه گی و ضعف مدیریت کار با سیستم بسیار قدیمی فشار کاری زیاد هر شش ماه یکبارم کل نیروهای شرک عوض می شند

cons: حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۰ تیر ۱۳۹۹
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من

بیمه
rate: 4.0
کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست

ملک مقوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر دیجیتال مارکتینگ·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مدیر دیجیتال مارکتینگ

مدیریت این مجموعه فوق العاده به روز هستند و مدام در پی آموزش خودشون و پرسنل توی کارهای جزئی دخالت نمی کنند و به پرسنل اعتماد دارند برای حل هر مشکلی به دنبال اخلاقی ترین و انسانی ترین راه حل هستند. فوق العاده در ایجاد فضای همکاری دوستانه موفق عمل کردند هفته ای دوبار همه تیم والیبال بازی میکنند باهم

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

اوایل برای من تجربه کاری جذابی بود ولی به مرور این چیزا اونقدر آزار دهنده شد که اونجا رو ترک کردم: تصمیم‌های ناگهانی مدیریت جلسات طولانی و بی فایده رفتارهای یکطرفه حسابداری و منابع انسانی به ضرر کارمندها دو بهم زنی مدیرعامل بین کارمندها به طوریکه به من می‌گفت فلانی پشت سرت اینو گفته دخالت مدیرعامل توی کوچک ترین کارها به نتیجه نرسیدن پروژه ها هرچقدر قابلیت های بیشتری نشون میدادم هیچ تاثیری در جایگاه و حقوقم نداشت. مثلا من فقط به عنوان دیجیتال مارکتر اونجا رفته بودم اما بعداً طراحی سایت و کارهای دیگه هم انجام دادم اما هیچکس حتی تشکر هم نکرد کلا در بهترین حالت وظیفه اتو انجام داده بودی کارهای خوب به هیچ عنوان دیده نمی شد. حتی شده بود که من تا دو نیمه شب از خونه داشتم کارهای شرکت رو انجام می دادم اما نهایتا رفتاری که باهام می شد خیلی بد بود اما کارمندانی بودن که هیچ تخصصی نداشتن ولی بخاطر یه سری رفتارهاشون پیشرفت میکردند خلاصه که سعی می کنند ادای شرکت های سیلیکون ولی رو دربیارن ولی ...

جامبد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

واحد نیروی انسانی واحد سوهان روح به جای اینکه کار اصلیش که نگه داشتن سرمایه انسانی کنار هم باشه فقط دنبال این هستن اذیت کنن و کار به استعفا بکشه توی جامبد فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده و دوست تبدیل می‌شن تنها مزیتی که داره به نظرم همین بچه های خوب. موقع قرار داد بستن خیلییی اذیت می کنن سر سفته من بعد از حدود 6-7 ماه قرار نداشتم ی عدد های عجیب غریبی هم می گن برای سفته بعد می گی چرا اینقدر، می گن اسنپ اینقدر می گیره ما هم اینقدر می گیره فقط خودشون با اسنپ مقایسه می کنن حالا اگر محیط کار بروز، حقوق و مزایای خوب داشت می تونستید مقایسه کنید امنیت شغلی به خاطر نداشتن قرار داد ندارید هر موقع دلشون خواستن می تونن بگن خدافظ تا قبل از کرونا حقوق ها 15 روز دیرتر واریز می شد بعضی اوقات تا 20 روز هم بوده اضافه کاری می گن حساب می کنیم ولی عملا حساب نمی کنن هر ماه سر کسری حقوق و اشتباه حساب کردن اعصاب خوردی دارید همش دنبال این هستن که ساعت کاری کمتر رد کنن سیستم ساعت زنیشون قابل انعطاف نیست مثلا صبح زود بیای عصر بخوای زود تر بری کسر کار می خوری حتی یک دقیقه جوری که منشی مدیر عامل بالای سر دستگاه ساعت زن ساعت 5 یک دقیقه زودتر بخوای بری میگه ننننن فرهنگ کاری عجیب داره جامبد به قول یکی از همکارا که می خواست برای منشی مدیریت استخدام بشه ی تست می گیرن که مثلا مدیریت تو اتاق، چطوری وانمود کنید که مدیریت کار داره و کارمند یا هر کسی نمی پذیره. به شدت خسیس هستن برای مثال دستمال کاغذی خود شرکت نمی خره غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بعد از کرونا هم که حقوق اسفند ندادن تا الان هر روز امروز فردا می کنن بعدم گفتن قرار داد امسال چون پول نداریم تا برج شش بیست درصد حقوق کامل هر ماه پرداخت می کنیم ما بقی برج پنج شش

ساوش
گردشگری و هتل ها · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

بدترین دوران کاری بود که اونجا بودم حقوق کمتر از اداره کار و بدون بیمه هر راهی رو میره که بیمه نده با اینکه بیمه بعضی از کارکنان آژانس مسافرتی شو با یه شرکت دیگه میده ولی خب قسمت برنامه نویسی و محتوا بدون بیمه هستند بیشتر مواقع . البته الان دیگه تعطیل شده یه جورایی

نوین رسالت
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۷ آذر ۱۳۹۹
۴.۰
مهندس نرم افزار

در این شرکت راه برای پیشرفت بسیار هست و با توجه به اینکه مدیریت و پرسنل همواره درحال پیشرفت و تحقیق درباره ی راه های جدید برای ارائه خدمات به مشتریان خود هستند در این راستا به شما هم کمک میکنند تا تجربیات گرانبها و جدید بدست آورید. نقاط مثبت : 1) فضای صمیمی 2) کار در حوزه های به روز 3) کمک بی منت از جانب اعضای تیم 4) تجربه ساز

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

یکی از بدترین تجربه های کاری من بود. ۱. کارشون غیر قانونی هست و به همین خاطر قراردادی هم که میبندن غیرقانونی هست و حتی یک نسخه از قرارداد رو بهتون نمیدن با اینکه حق طبیعی شماست. ۲. اگر داخل امور شرکت ها بررسی کنید متوجه میشین که شرکت توسعه میهن خیلی وقت هست که لغو شده و الان با عنوان شرکت آذرسام سپاهان دارن فعالیت میکنن که محل ثبت ربطی به محل فعالیت نداره. ۳. ابتدای کار از شما سفته دریافت میکنن و ۳ ماه بعد از پایان کار برمیگردونن و توی این مدت به طرق مختلفی تلاش به اذیت کردن و تهدید به اجرا گذاشتن سفته میکنن. ۴. اول باهاتون خوب برخورد میکنن و بعد از مدتی رفتارها بشدت زننده و بد میشه و با توهین باهاتون رفتار میکنن. ۵. از شما انتظار دارند بیشتر از وظیفه تعیین شده کار کنید. ۶. به مسائل شخصی شما دخالت میکنن. ۷. حقوق و مزایا رو در پایان کار بطور کامل پرداخت نمیکنند و قوانین و بهانه های من در بیاری می گویند. ۸. اصلا فرهنگی وجود نداره! چه برسه به اینکه فرهنگ بد باشه. در نهایت باید بگم متاسفم بابت مدتی که باهاشون همکاری داشتم. این ها سه برادر هستند که اون شخصی که در ایران حضور داره و شما رو استخدام میکنه حتی بطور تخصصی هیچ اطلاعی از وظایف و مراحل تولید برنامه نمیدونه چه برسه به مدیریت مجموعه.

جابگای
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۵ آبان ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

شرکت جمعی دوستانه است، همه در تصمیم گیری ها دخیل هستند. سعی و تلاش ما اجرای سریع و کم هزینه فیچر هاست. متاسفانه حقوق نمیدن که هیچ، بعضی وقت ها هم از کارمندا پول سرور میگیرن :)) خوبی کار باز خورد های مثبتی هست که از مخاطبین دریافت میشه، امیدواریم تاثیر هرچند کوچک در بهبود محیط و شرایط کار در بین شرکت ها و کارمندان ایرانی داشته باشیم

تاریانا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳ آبان ۱۳۹۹
۵.۰
برنامه نویس

پروژه های متنوع، استفاد از تکنولوزی های روز دنیا، تجربه کار با خارج از کشور و شرکت ها و سازمان های مهم ایرانی

مدیریت بسیار منظم
کار با آخرین تکنولوژی ها
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 5.0
رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

مدیریت بسیار ناکارامد حقوق با التماس پرداخت میشه و دیر به دیر فشار کاری زیاد بدون حتی یک تشکر از سوی مدیر (پاداش و مزایا پیشکش) دخالت مدیریت در تمامی امور محوله به کارمندان در یک جمله ، کارمندان از اینترنت شرکت برای جستجوی کار جدید استفاده میکنند

گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

تیم خوبی کنار هم جمع شده، فشار کاری وجود نداره همه با هم دوست هستن از اینکه روی پروژه ای که دارم کار می کنم، هر روز فیدبک های مردم می بینم، بیشتر انرژی می گیرم. فقط اگر مثلا هر سه ماه پاداش می دادن عالییی بود 😁

زمان کاری شناور
تیم جوان و با انگیزه
بیمه
تیم صمیمی
rate: 4.0
گروه استو
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۱۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

تقریبا یک سالی هست با شرکت پاره وقت کار میکنم. مهمترین مشکل شرکت اینه که هنوز اوایل کارش هست و تجربه و سرمایه کمی دارن. از نظر برخوردی مدیر مستقیم من یکی از بهترین مدیرایی هست که تا حالا داشتم. پروژه ها کمه ولی با تکنولوژی های روز انجام میشه براشون آرزوی موفقیت دارم :)

کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۴ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

واقعا شرکت بدی بود سه برادر اینجا رو اداره میکنند و انگار برده داری میکنند رفتار یکیشون مخصوصا بینهایت زشت و ناپسنده و بی تربیت هست مخصوصا با خانم ها شوخی های بد میکند واقعا از این که وقتم رو در این شرکت تلف کردم پشیمانم

اصلا ندارد
ندارد
واقعا ندارد
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بد قول
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
عدم کنترل اعصاب
عدم امکان استراحت بین کار
اک تک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

باوجود بزرگ بودن شرکت و داشتن نیروهای زیاد، ساختمان بزرگ و مجهز بعضی از مواردی در این شرکت وجود دارد که باعث اذیت کارمند می‌شود. این موارد مثل عدم دسترسی مستقیم به اینترنت (اتصال به کمک میز اینترنت) فشارکاری بالا عقب بودن تکنولوژی‌های برنامه نویسی عدم اعتماد به برنامه نویس و ابزارهای به روز پایبند نبودن به تعهدات و قول ها وجود نداشتن تیم HR متعهد و دلسوز حقوق کم

بین المللى مهندسى سیستم ها و اتوماسیون (ایریسا)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند·۶ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
برنامه نویس بک اند

11 سال کار کردم توی این شرکت. در مجموع ساختار خوبی داره، نظم سیستماتیک. محیط کاری جوان و رفاقتی. فقط حقوق کم میدن

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
rate: 3.6
نت افراز ایرانیان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

سلام من با ۳ صفحه رزومه تو جابینا برای عنوان شغلی پشتیبانی هاست و دامین ( پاسخگویی به تیکت) درخواست دادم،ضمنا اندکی افت شنوایی دارم و ورزشکار دوومیدانی هستم. دعوت به مصاحبه شدم آقای ع یه فرمی بهم دادن پر کردم چندتا سوال هم ازم پرسیدن یکیش را متوجه نشدم دوباره پرسیدم . فرداش ایمیل اومد که وضعیت درخواست همکاری شما برای فرصت شغلی پشتیبان سرویس میزبانی وب و دامنه (اصفهان)، مربوط به شرکت نت افراز ایرانیان | Netafraz Iranian، توسط مسئول این شرکت به دلیل «دلایل دیگر»، رد‌شده اعلام شده است. توضیحات کارفرما محدودیت جسمی شنوایی بعد از این ایمیل من دیگه برای هیچ شرکتی رزومه نفرستادم:(

شاینا (آیین نگار ارتباطات)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۴ شهریور ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

کار کردن برای هیچکس حتی در سخت ترین شرایط رو در این شرکت به دلایل زیر بهتون توصیه نمی‌کنم؛ - موقع مصاحبه شفاف نیستن و در مورد شرح وظایف درست توضیح نمیدن - تغییر سمت در حین کار - دریافت سفته ۳۰ میلیون تومنی برای ضمانت - دیرکرد در پرداخت حقوق و مزایا - حاشیه ساز و محیط کاری خاله زنک

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ مرداد ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

پرداخت حقوق و دستمزد منظم و براساس قوانین اداره کار به همراه پاداشی هست که مدیر هر واحد با تایید مدیریت برای پرسنل در نظر میگیره.سرویس رفت و برگشت داره و امکان تهیه ناهار با مبلغ مناسب در کارخانه هست. خط تولید مجهز و ماشین الات تقریبا به روز هستند .تکنولوژی های تولیدی توسط واحد تحقیق و توسعه و فنی مهندسی به روز میشه.حجم کار و تنش بین واحد ها بالاست.اگر کار بلد و حرفه ای باشید محیط خوبی برای کار کردن هست ،اگرتجربه کار و توان کارکردن در محیط با استرس بالا رو ندارید بهتون توصیه نمیشه.درسته پاداش دارید اما برای کوچکترین اشتباه د رکارتون جریمه مالی میشید! مدیرت بسیار قانون مند هست ،محیط کاریتون با دوربین چک میشه،اجازه صحبت کردن غیر کاری با تلفن رو ندارید ،در مورد حجاب برای خانم ها سختگیری وجود داره.با این وجود تجربه کاری با تیم ها و واحد های متخصص بسیار لذت بخش هست و بعد از چند ماه کار کردن واقعا چیزای خیلی زیادی یاد میگیرد

رایانش ابری سپهر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۰ تیر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

تاخیر حقوق زیاد بی برنامه گی و ضعف مدیریت کار با سیستم بسیار قدیمی فشار کاری زیاد هر شش ماه یکبارم کل نیروهای شرک عوض می شند

cons: حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
عدم پرداخت به موقع حقوق
هدر دادن منابع
عدم امکان استراحت بین کار
مشکلات مالی شرکت
مجموعه مهندسی رادشید
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارآموز·۱۰ تیر ۱۳۹۹
۴.۰
کارآموز

خاطرات روزای کاریمو اینجا نوشتم فکر کنم به درد کسایی که میخوان برن این شرکت بخوره https://virgool.io/@ali.hakimi.njf شرکت خوبیه از نظر تجربه یک هفته ای من

بیمه
rate: 4.0
کارآفرینان توسعه میهن
تبلیغات، بازاریابی و برندسازی · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۲۷ خرداد ۱۳۹۹
۱.۰
برنامه نویس وب

این شرکت اولا قرارداد یک ماهه میبنده بعدش هم میگه کار ما بیزینس هست و شما توی سود و ضرر شریکید در صورتی که کارمند نباید در ضرر شریک باشه و بی نهایت سخت گیر حتی اگر به اطراف نگاه کنی میگویند چرا داری به اطراف نگاه میکنی انتظار دارند از ساعت 9 تا 6 عصر بکوب بشینی پای سیستمت واقعا فاجعست

ملک مقوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر دیجیتال مارکتینگ·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مدیر دیجیتال مارکتینگ

مدیریت این مجموعه فوق العاده به روز هستند و مدام در پی آموزش خودشون و پرسنل توی کارهای جزئی دخالت نمی کنند و به پرسنل اعتماد دارند برای حل هر مشکلی به دنبال اخلاقی ترین و انسانی ترین راه حل هستند. فوق العاده در ایجاد فضای همکاری دوستانه موفق عمل کردند هفته ای دوبار همه تیم والیبال بازی میکنند باهم

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

اوایل برای من تجربه کاری جذابی بود ولی به مرور این چیزا اونقدر آزار دهنده شد که اونجا رو ترک کردم: تصمیم‌های ناگهانی مدیریت جلسات طولانی و بی فایده رفتارهای یکطرفه حسابداری و منابع انسانی به ضرر کارمندها دو بهم زنی مدیرعامل بین کارمندها به طوریکه به من می‌گفت فلانی پشت سرت اینو گفته دخالت مدیرعامل توی کوچک ترین کارها به نتیجه نرسیدن پروژه ها هرچقدر قابلیت های بیشتری نشون میدادم هیچ تاثیری در جایگاه و حقوقم نداشت. مثلا من فقط به عنوان دیجیتال مارکتر اونجا رفته بودم اما بعداً طراحی سایت و کارهای دیگه هم انجام دادم اما هیچکس حتی تشکر هم نکرد کلا در بهترین حالت وظیفه اتو انجام داده بودی کارهای خوب به هیچ عنوان دیده نمی شد. حتی شده بود که من تا دو نیمه شب از خونه داشتم کارهای شرکت رو انجام می دادم اما نهایتا رفتاری که باهام می شد خیلی بد بود اما کارمندانی بودن که هیچ تخصصی نداشتن ولی بخاطر یه سری رفتارهاشون پیشرفت میکردند خلاصه که سعی می کنند ادای شرکت های سیلیکون ولی رو دربیارن ولی ...

جامبد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

واحد نیروی انسانی واحد سوهان روح به جای اینکه کار اصلیش که نگه داشتن سرمایه انسانی کنار هم باشه فقط دنبال این هستن اذیت کنن و کار به استعفا بکشه توی جامبد فضا بسیار صمیمی و دوستانه است و در اصل همکاران و تیمت به خانواده و دوست تبدیل می‌شن تنها مزیتی که داره به نظرم همین بچه های خوب. موقع قرار داد بستن خیلییی اذیت می کنن سر سفته من بعد از حدود 6-7 ماه قرار نداشتم ی عدد های عجیب غریبی هم می گن برای سفته بعد می گی چرا اینقدر، می گن اسنپ اینقدر می گیره ما هم اینقدر می گیره فقط خودشون با اسنپ مقایسه می کنن حالا اگر محیط کار بروز، حقوق و مزایای خوب داشت می تونستید مقایسه کنید امنیت شغلی به خاطر نداشتن قرار داد ندارید هر موقع دلشون خواستن می تونن بگن خدافظ تا قبل از کرونا حقوق ها 15 روز دیرتر واریز می شد بعضی اوقات تا 20 روز هم بوده اضافه کاری می گن حساب می کنیم ولی عملا حساب نمی کنن هر ماه سر کسری حقوق و اشتباه حساب کردن اعصاب خوردی دارید همش دنبال این هستن که ساعت کاری کمتر رد کنن سیستم ساعت زنیشون قابل انعطاف نیست مثلا صبح زود بیای عصر بخوای زود تر بری کسر کار می خوری حتی یک دقیقه جوری که منشی مدیر عامل بالای سر دستگاه ساعت زن ساعت 5 یک دقیقه زودتر بخوای بری میگه ننننن فرهنگ کاری عجیب داره جامبد به قول یکی از همکارا که می خواست برای منشی مدیریت استخدام بشه ی تست می گیرن که مثلا مدیریت تو اتاق، چطوری وانمود کنید که مدیریت کار داره و کارمند یا هر کسی نمی پذیره. به شدت خسیس هستن برای مثال دستمال کاغذی خود شرکت نمی خره غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بعد از کرونا هم که حقوق اسفند ندادن تا الان هر روز امروز فردا می کنن بعدم گفتن قرار داد امسال چون پول نداریم تا برج شش بیست درصد حقوق کامل هر ماه پرداخت می کنیم ما بقی برج پنج شش

ساوش
گردشگری و هتل ها · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

بدترین دوران کاری بود که اونجا بودم حقوق کمتر از اداره کار و بدون بیمه هر راهی رو میره که بیمه نده با اینکه بیمه بعضی از کارکنان آژانس مسافرتی شو با یه شرکت دیگه میده ولی خب قسمت برنامه نویسی و محتوا بدون بیمه هستند بیشتر مواقع . البته الان دیگه تعطیل شده یه جورایی