ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۱ از ۲۲
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ اسفند ۱۴۰۰
۱.۰

شرایط این شرکت شبیه در کار دولتی است مثلا خیلی از شرکت های خصوصی شما باید از 14 فروردین شرکت باشید ولی این شرکت هاکوپیان از 7 فروردین باید شرکت باشید و باکار دورکاری در شرکت مخالف هستند وحتی یک نفر می شناسم در شرکت 500 میلیون سفته داده است پروژه دات نت هنوز سنگین هست و مثلا یکی از فانشن هاش به اسم خدماتی شرکت کوزه گر است و در یک صفحه1000 خط کد است و یک نفر کرواتی که کارفرما که فقط ادعا می کند 21 سال سابقه دارد آقای حسین کلایی که کروات مشکی و کت تنش است هر روز باید صبح ظهر شب گزارش دهید و اطلاعاتش به قدری پایین است که قبول نمی کند که هر ماه پسورد ویندوز عوض شود و یکی از علت هایی بود کارمندی که 10 سابقه کار در شبکه دارد اخراج کرد

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·front end developer·۴ بهمن ۱۴۰۰
۲.۰
front end developer

شرکت هاکوپیان مدام شما را به دادن گزارش صبح بعدازظهر شب و یک روز در هفته به کارفرما یا cto تو ورد یا انلاین گزارش بفرستید ، کارمندانی که به هر علتی گزارش نفرستادند ،توسط مدیر کارفرما یا مدیرپروژه مورد حمله یا کم شدن حقوق قرار می گیرند و کارمند مورد نظر به حرفی که بی ادبانه هست ولی حرف اولش خ هست متهمت می کنند هاکوپیان جایی که قرار است زیرآبت بزنند، هاکوپیان جایی که به پستی که در لینکدین گذاشتید گیر می دهند یا کاری که با مانیتور شما می کنید گیرمی دهند نگران این نباشید کسی به شما گیر ندهد و در شرکتی شما مجبور بودید با خانم درشرکت فقط حق دارید سلام و خداحافظ بگویید و اگر از سلام خداحافظ جلوتر رفتید تهدید به اخراج دادند اون محیط شرکت ترک کنید چون اون شرکت فکر می کند شما فقط با خانوم در حد خوشمزگی یا چشم چرونی و ارتباط برقرار کردن صحبت می کنید و حتی ممکن این ارتباط اگه به ازدواج تبدیل شود که بعد از اون اخراجت کردند چون فکر می کنند خانم و اقایی که در شرکت زن شوهر نمی توانند به خوبی در شرکت کار کنند‌. شرکت هاکوپیان فقط شما حق دارید در شرکت با کیبورد کار کنید و اینترنت شما قطع است با وی ام وی که من بهت میدم کار کنید و حق ندارید از اینترنت حتی یک خط کد کپی پیست کنید سریعا از اون شرکت ترک کنید چون اون شرکت حتی درکی از این ندارد که مثلا ویژوال استادیو کد هر دو هفته اپدیت کنید‌. در شرکت هاکوپیان کارفرما حق ندارد برنامه نویس اراذل و اوباش صدا کند باید برنامه نویس به فامیلیش صدا کند و کارفرما قراردادی که برنامه نویس می بندد نباید اسم کارگر را بنویسد منظورم اینه که شما کارشناس فرانت اند بعد تو قرار داد شما به جای کارشناس فرانت اند کارگر نوشتند اگر کارمندی زیاد تلفنش زنگ می خورد یا در لینکدین کار دورکاری یا پروژه ای پیدا کرده است که همراه با کار تمام وقتش انجام بدهد ،این اصلا به کارفرما ربطی ندارد گیر بدهد هرکسی پیشرفت یک جور می بیند پیشرفت خودم از شرکت قبلیم که هاکوپیان بود و الانی که آواژنگ هستم می سنجم. ۱)پروژه ریسپانسیو نبود ولی الان رو پروژه ریسپانسیو کار می کنیم ۲)در اونجا هر صفحه که می زدی api بعد از دوماه می دادند تازه بعضی موقع ها غلط بود و باید اصلاح شده به بک اند می دادید ولی در اینجا هر صفحه که قرار است زده شود بلافاصله api داده می شود تازه اونجا قبل از من یک برنامه نویس فرانتی بود که می گفت من هر تسکی به شرطی می زنم که api همون موقع داده شود که ای کاش منم همچین شرطی می گذاشتم. ۳)پروژه لانچ شده است ولی اونجا پروژه لانچ شده نبود. من چون پروژه لانچ شده نبود api درست حسابی کار نمی کردم کار به سختی پیدا می کردم ۴)هر تسکی که می خواهید انجام دهید باید اول ui _ux کار بزند بعد شما تسک بزنید یک موقع یک ماه بود ui-ux نداشتند تسکی نداشتند ولی در اینجا خودت یک front end developer ui هستی و منتظر ui ux کار نیستید. ۵) در انتخاب پکیج آزاد هستی ولی در اونجا برای پکیج اضافه کردن از مدیرپروژه اجازه می گیرید ۶) در نوشتن کدهای css آزاد هستید ولی در اونجا مثلا نوشتن position ممنوع بود درسته من همه جا flex یا گرید استفاده می کنم ولی خودم تعیین می کنم کجا flex بهتر یا گرید یا اصلا با پوزیشن کار کنم. از نظر حقوق یکسان و شرایط کاری یکسان است.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فناوری اطلاعات·۱۲ آذر ۱۴۰۰
۵.۰
کارشناس فناوری اطلاعات

بسیار متعد پرداخت های منظم مزایای خوب برای همکاری بلند مدت امنیت شغلی خیلی بالا من وقتی وارد شدم تقریبا هیچ چیزی بلد نبودم و در این محیط خیلی فرصت برای یادگیری به بنده داده شد با اینکه همکارانی داشتم که خیلی کند پیشرفت میکردند اما مدیریت با صبر به آن ها فرصت میداد تا خودشون رو پیدا کنند . واقعا تجربه خوبی بود و متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی مجبور شدم مجموعه رو ترک کنم.

شرکت مهندسی مهاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۲.۰
مهندس نرم افزار

اگه میخواید تو این شرکت کار کنید باید بدونید که امنیت شغلی توی اون هیچ معنی نداره. من حدودا یک سال و نیم اونجا کار کردم و قراردادم بصورت ماهانه تمدید میشد. یعنی هر یک ماه یک بار یه قرارداد جدید به مدت یک ماه! مواردی رو شاهد بودم که یکی از همکارا رو بصورت تلفنی و درست بعد از پایان تایم اداری اخراج کردن. یعنی حتی صبر نکردن طرف صبح بیاد سرکار و تو یه جلسه اعلام قطع همکاری کنن. تنها موردی که ممکنه جذابیت داشته باشه تو این شرکت رنج حقوقی اون هستش که به نسبت میانگین، حقوق بالاتری پرداخت میکنه. اون هم طبق یک مدل خیلی عجیب! یه بخشی از حقوق توی قرارداد ثبت شده ولی بخش اصلی حقوق هردفعه از یک حساب (شخصی) واریز میشد. نکته آخر هم اینکه حداقل برای پوزیشنی که من فعال بودم ماموریت زیاد میرفتم (حدودا دو بار در ماه)

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بنده بخشی از تیم یکی از شرکت های تابعه پارس حیات، شرکت اورست مدرن پارس، فروشگاه های زنجیره ای جانبو بودم. جو کاری شرکت به معنای واقعی غیر شایسته سالاری بود. من حدود 3 سال در این شرکت فعالیت داشتم. برای ساعت های کاری غیرحضوری عصر تا شب اضافه کاری نداشتیم. برای تعطیل کاری ها مبلغی پرداخت نمیشد. با خروج و شکایت پرسنل ظاهرا شرکت مجبور به پرداخت شده. برای ماموریت های خارج شهر جهت راه اندازی سیستم های فروشگاه های شهرستان ها حق ماموریت نداشتیم. امنیت پرسنل و عبور و مرور در جاده های بین شهری در شرایط بد جوی برای انجام امورات هم اهمیت نداشت و به ما می گفتند: "باید بروید!" با شکایت پرسنل های خروجی ظاهرا تغییراتی بالاجبار اعمال شده. مسئول مستقیم بنده فردی بی نهایت نامحترم و کم سواد که با حمایتی که از مدیران در سایر بخش ها داشت به این سمت رسیده بود. عملا فشار کاری بخش بر روی پرسنل بود. تلاشهای ما به هیچ وجه دیده نمیشد و با رویکردی طلبکارانه، همیشه در مظن کم کاری بودیم. تقدیرها و تشکرها متوجه مسئول بخش بود. به هیچ وجه کار در این مجموعه رو پیشنهاد نمی کنم. ارتقاء های شغلی مبتنی بر معیارهای اصولی نیست. باندبازی و حمایت های ناصحیح از افراد زیاد اتفاق میوفته. احترامی برای افراد باسواد سازمان وجود نداره. شما ممکنه حتی مجبور باشین به افراد رده پایین بخش فروش شرکت هم جواب پس بدین چون شرکت فروش محور هست. برای افراد متاهل مثل من مناسب نیست. کلا خوشحال هستم که تغییر شرکت دادم چون حس کردم ارزش و احترام خودم رو دوباره بدست آوردم.

زرین جم مارینا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

من چند ماهیه اینجا کار میکنم . تنها مزیتش اینه که حقوق ها رو به موقع میدن! مدیران میانی و سرپرست ها اکثرا نالایق بی اخلاق و ناکارامدند. مدیرعامل شرکت و پسرانشون شخصا در مسایل کامندا و پرسنل ورود میکنند و افراد رو بازخواست میکنند. اینجا این موضوع که تو یه کارمند بیشتر نیستی و چون قدرتی نداری باید همیشه سرت خم باشه و بله قربان بگی بهت یادآوری میشه. واحد منابع انسانی متشکل از افرادیه که دایما در حال راه رفتن در طبقات و وواحد های مختلفن و از هر فرصتی استفاده میکنند تا باهات طرح صمیمیت بریزن تا ازت حرف بکشن و ببینن کی چیکار میکنه و برای خودت یا اون شخص حاشیه ایجاد کنند. اینجا نباید به خنده ی آدم ها اعتماد کنی. هیچ کدوم از کارمند ها پشت هم نیستن و همه دنبال یه فرصتن که ازت آتو بگیرن همه تو روی هم میخندن اما هیچ کس به اون یکی اعتماد نداره. انگار رقابت بر سر موندن توی این شرکته.

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ بهمن ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

در مدت بیش از 5 سال کار در این شرکت، اگر قرار باشه روزی استعفا بدم فقط جهت پیشرفت در کاره. این شرکت مزایای خوبی داره مهمترین عامل پیشرفت خود آدمه. البته هر جایی مشکلاتی هم داره. اما در رنج مدیر میانی (شغل من) اعمل نظرهای سلیقه ای و شخصی هیچ جایی نداره. تنها استرس، استرس کاره. حقوق مناسب ( بالاتر از میانگین سایر شرکت ها) بیمه تکمیلی، سرویس، پاداش سالیانه، افزایش حقوق (غیر از افزایش سنواتی)، ناهار، مدیریت خوب و ...

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش فروشگاه زنجیره ای·۲۴ دی ۱۳۹۹
۳.۰
کارشناس فروش فروشگاه زنجیره ای

از بهترین شرکت های ایران برای کار کردنه، حقوقا از 80% الباقی شرکتا بالاتره، فرهنگه کاری کاملا اروپایی خوبه بجز جاهایی که هموطنای عزیزمون ایرانیزه کردن. در زمان کار کردن در این شرکت کاملا احساس میکنید که به شما احترام میزارن و امنیت و راحتی شغلی و زندگیتون براشون مهمه. محیط کاری 100% مهندسی شده و استدانداره بار ها جایزه بهترین آفیس ایران رو گرفته و حتی میزان نور استفاده شده بر اساس متر مربعه و موکتی که کف زمین کار شده 100% استانداره اروپا رو داره میز صندلی و لب تاپی که بتون میدن کاملا خوب و کارائی داره، شرکت بسیار پولداره و خاریجیه و شدیدا توی بازار ایران قدرتمنده تقریبا رقبای خارجی همه از کشور رفتن و همه شرکتای رقیب داخلی دارن از روی این شرکت و محصولاتش کپی برداری میکنن. به محض ورود به ساختمان شرکت سمت راستتون کافه لیپتون که مال خود شرکته رو میبینید و سمت چپ شاپ مخصوص کارمندان که با قیمت پایین تری محصولات رو به کارمندان میفروشن. اکثر کارمندای شرکت خوشحالن و روحیه خوبی دارن. مزایا شرکت بینظیره و حتی برای خرید گوشی بتون کمک هزینه میدن. 3 ماه برای بنده آموزش گذاشتن و حقوق رو در زمان آموزش تمام و کمال پرداخت کردن. شرکت هزینه رفت و آمد - تلفن - بن خرید و استهلاک ماشینتون - هزینه بنزین در صورت استفاده از خودرو شخصی رو بتون میده به شکلی که حقوق 100% مال خودتونه و آخر سال یه درصدی از سود شرکت بین همه تقسیم میشه و بعضی اوقات این پاداش از حقوق یک سال یه کارمند دیگه توی یه شرکتای دیگه بالاتره. ساعت کاری نسبتا شناوره ( من در زمان کرونا شرکت نبودم) ناهار کاملا با کیفیتی میدن و شرکت آشپزخودشو داره و با مواد اولیه درجه یک غذا درست میکنه، رفاه کارمندا شدیدا واسش مهمه (دستگاه قهوه ساز که در هر طبقه گذاشت حدود 40 میلیون قیمتشه) هر روز میوه تازه درجه یک بتون میدن و مدیر هارو آخر سال در صورت رسیدن به تارگت سالیانه یه یکی از کشورهای دنیا برای تفریح میبرن. خلاصه هرچی بگم کم گفتم حتی توی کشورهای خارجی هم مردم دوس دارن توی این شرکت کار کنن. هیچی کم و کسر نداره و اکثر کارمندای جدیدش جوان و بسیار سطح بالا هستن.

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ دی ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

در کل به دلیل تصمیمات شتابزده ای که مدیریت بدون هیچ گونه پشتوانه فکری یهو اعلام میکنند محیط کاری خیلی پر تنشی رو ایجاد میکنند و اصلا احساس راحتی ندارید. در ضمن یهو هم اعلام میکنند که یکی از پرسنل دیگه نیاد بدون هیچ دلیل خاصی. متاسفانه پرداخت خیلی ضعیفی هم دارن.

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ دی ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

چند سالی مشغول به کار هستم. تاکنون مسئله ای در خصوص حقوق و مزایا وجود نداشته و اولویت شرکت به کارکنان و معیشت آن ها بوده و هست و خواهد بود. حقوق و دستمزد هم بر اساس بهره وری در نظر گرفته می شود.

حقوق خوب
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
rate: 4.0
شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تدارکات·۱۰ دی ۱۳۹۹
۵.۰
مدیر تدارکات

اون دوست عزیزی که سه تا نظر قبلی رو نوشتی و خودت لایک می کنیش خب عزیز دل شما غرض داری قبول ولی چرا دروغ وارد حرفات میکنی و حتی از یه جمله راست استفاده نکردی من هشت سال اینجا کار کردم و میکنم اما ندیدم حقوق به غیر دو یا سه ماه اونم به علت وضع بازار با تاخیر پرداخت بشه بقیه موارد همیشه سر موقع بوده میزان حقوق هم برای همه بالاتر از انتظار بوده و تو منطقه بخاطر حقوق خوبش معروفه در ضمن پاداش هم که همیشه داره محیطش هم مدیریت همیشه تحت کنترل داشته و امنیت خوبی داره هر مدیری ضعف هایی داره ولی ندیدم مجموعه مدیریتی که این شخص میگه ضعیفه رفتار نامناسب یا غیر مدیریتی داشته باشه شما کاملا دشمنی شخصی با مجموعه مدیریت داری. شما که انقد خوب به مردم شناخت میدی لطفا اطلاع رسانی هم بکن که این مجموعه با همین مدیریت ۲۰ ساله داره کار میکنه و درحال حاضر حدود ۳۰۰ پرسنل راضی داره. این شرکت به همراه سه شرکت دیگه یه مجموعه به نام گروه صنعتی کاریزماتک رو تشکیل میدن که از لحاظ کارایی،مدیریتی،امنیتی،اجتماعی و حتی سیاسی و باقی موارد در سطح قابل قبول و بالایی قرار دارند و انشالله با قدرت رو به جلو در پیش هستن از لحاظ بیمه ای و جایگاهی در جامعه بسیار محیط عالی همه مدیران در تمامی شرکت ها فقط به نفرات محبوب خودشون توجه دارن اما اینجا مدیران نگاهشون و توجه شون به پرسنل شرکت عادلانه و در یک سطحه امیدوارم روزی برسه که همه یاد بگیرن دروغ نگن و جرات گفتن حقیقت رو داشته باشن یا علی

شهاب انرژی صبح
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ آذر ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

سلام من از دی ماه 98 تا اوایل مرداد 99 در دفتر مرکزی شهاب انرژی صبح مشغول به کار بودم.محیط کاری آرام،دور از تنش ، رفتار حرفه ای مدیریت ، پرداخت حقوق سر موقع، حاکم بودن احترام متقابل از طرف مدیریت و پرسنل ،آزادی عمل در انجام وظایف محوله ، همکاری روان و خوب گروهی از ویژگی های خوب این شرکت بود. مزایای پرداختی آنچنانی نداشت اما مدیریت تلاش کرده بود با توجه به حجم کار و فضای کاری جاری در جامعه ، شرایط مناسب و عادلانه ای را برای پرسنل فراهم کند. زمانی که من استخدام شدم آشنایی زیادی با نرم افزار سپیدار و فیلد کاری آنجا نداشتم اما خدا رو شکر با آموزش و فرصتی که در اختیار من قرار دادند در کمترین زمان توانستم خودم را با کار و محیط سازگار کنم. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی ، مدیریت ناچار به واگذاری کارخانه شد، من نیز از مجموعه جدا شدم اگرچه همکاری کوتاهی داشتم اما هیچوقت روزهای کاری خوبی را که آنجا گذراندم فراموش نخواهم کرد. نام آن شرکت به نماد فرآیند صبح تغییر کرد و اداره آن را یک هلدینگ معتبر به عهده گرفت. امیدوارم که چرخه تولید محصولات آن شرکت که حاصل سالها تلاش آقایان عسکری و کارمندانش می باشد، همیشه در حرکت و پیشرفت باشد و هیچوقت هیچ نیروی کاری ، بیکار نشود.

فرش فرهی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۰ آذر ۱۳۹۹
۳.۰
کارمند

من نزدیک به سه سال در این مجموعه در دو پوزیشن شغلی کار کردم. به صورت کلی نسبت به سایر شرکتهای خصوصی وضعیت مناسب تر و با ثباتی داره. مجموعه بزرگ و بیش از هزار نفر پرسنل داره بنابراین خیلی امور به صورت ماشینی و اتوماتیک و آیین نامه انجام میشه حقوقها خیلی بالا نیست ولی با همه مشکلات به موقع پرداخت میشه و دیده نشده که بی دلیل کسی اخراج بشه یا مشکلی براش پیش بیاد نکته اصلی اینه که چشم انداز روشنی برای آینده شغلی وجود نداره و ارتقا خیلی کم پیش میاد

زرسام هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ آبان ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

وقتی وارد شرکت میشید، اول صحبت از این هست که ما میخوایم پیشرفت کنیم و فضا برا پیشرفت بازه و این حرفا . ولی واقعا صرفا شانس و علاقه مدیریتش باعث پیشرفت کردن یا نکردنتون میشه . یعنی من یک نفر رو در شعبه قم میشناسم که چند ساله در شرکته ولی هنوز سرپرست نیست و حقوقی هم که میگیره پایینه . از اونطرف ، شعبه ارگ، هر سه ماه یک بار سرپرستش عوض میشه و هرکی سرپرست میشه حقوقش میره بالا. اگه سرپرست جایی که درش کار میکنی، استعفا نده یا اخراج نشه ، همیشه در همون موقعیتی که بودی میمونی. وقتی به ماموریت میفرستنتون ، حقوقتون کمتر میشه! مثلا اگه از ساعت 6 صبح در مسیر باشی ، تا 12 شب کار کنی، (18 ساعت) میگن که ما حقوق یک روز کاری رو در نظر میگیریم براتون (8 ساعت) و یک پاداش هم میدیم (8 ساعت) که میشه جمعا 16 ساعت . درحالی که 18 ساعت کار کردی و اصن چیزی به اسم حق ماموریت و اینکه در ماموریت چقدر فشار بهت وارد شده در نظر نمیگیرن. اساسا خیلی اعتقاد ندارن که قبل از ماموریت ها اطلاع بدن! یه هو میان میگن فلانی، پاشو برو ماموریت! نحوه ماموریت رفتن هم با بدترین و ارزون ترین وسایل نقلیه ست . با اتوبوس در شرایط کرونا، مارو ماموریت میفرستادن! و مجبور بودیم بریم. اگه نمیرفتیم اخراج! از همه سفته میگیرن ( بدون تاریخ، بدون "بابت" بدون "وجه" ) فقط سفته میگیرن . و هیچ رسیدی هم بابت سفته نمیدن. وقتی هم که از شرکت میری، تصفیه حسابت، بعد از 7 - 8 ماه انجام میشه. بعدشم، یه هزینه هایی به حسابت میخوره که خودت باورت نمیشه. سیستمی ندارن که طبق اون سیستم ، بگن دقیقا موجودی انبار چقدره . و هرچی طبق سلیقه خودشون به نظرشون بیاد که کم اومده رو به حساب پرسنل میزنن. یکی از دوستانم توی دفتر مرکزی بوده، و میگفت حتی به حساب اونایی که توی شعبه نبودن هم کسری زدن!!!! یعنی طرف اصن توی شعبه نبوده، اما از حسابش بابت اینکه محصول کم اومده ، پول کسر شده . وقتی میرید سفر، یک مبلغ خیلی کم برای صبحانه و نهار و شام در نظر میگیرن . مبلغ انقدر کمه که به یه وعده هم نمیرسه! یعنی باید هر شهری که میری، بیخود ترین غذارو بخوری! منابع انسانی شرکت، بهترین بخش سازمانه! اینطوریه که وقتی میری میگی مشکل دارم، میگه برو یه جا دیگه کار پیدا کن! بهشون پیام میدی، جواب نمیدن. حسابداری هم هروقت دلش میخواد زنگ میزنه بهت و داد و بیداد میکنه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بنده در واحد مالی این شرکت کار کردم. بدلیل روابط نادرست، بعضی از افراد واحد مالی فشار بسیار زیادی را تحمل می کردند و بعضی دیگر کاملا آسوده و راحت کار می کردند. بعبارتی تبعیض زیادی وجود داشت. همینطور روابط غیرکاری. انتظار پیشرفت از طریق کار حرفه ای را نداشته باشید. و انتظار توهین را از مدیران میانی و ارشد داشته باشید. آنها چون پشتشان گرم است اسبشان را می تازانند و چون شرکت برای ترکیه است ترکیه هم برایش فقط سودآوری مهم است و نیروی انسانی خیلی اهمیتی ندارد. و بنابراین در آنجا یک تیم حرفه ای منابع انسانی وجود ندارد. چند فرد غیرحرفه ای که در دنیای منابع انسانی حرفی برای گفتن ندارند حضور دارند که در زمان مشکلات کاری با مدیر یا سرپرست کاملا سمت آنها را گرفته و خب دردسرش را به جان نمیخرند که با واحدهای دیگر درگیر شوند. البته میبینم که در لینکدین خیلی فعالیت میکنند و نشان میدهند که منابع انسانی برایشان مهم است اما آنها فقط ظاهرسازی است. ضمنا یه سری افراد در محل کار و در اتاقشان سیگار می کشیدند که من خیلی اذیت می شدم. بهرحال خیلی جای زیبایی برای کار نبود حداقل برای من.

شکوفامنش
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

اگر از فرآیند جذب و استخدامشون که مطابق با استاندارد های لازم بود بگذریم در حقیقت وارد فضای پویایی شدم که کمتر شرکت پخشی به خودش دیده ، اگر ساکن هستی و تغییر برات سخته شکوفا نمیتونه جای خوبی برای تو باشه و اینجا لازمه هر روز خودتو بهتر از روز قبلت کنی. نگاه فرآیند محور و سیستمی تو شرکت های پخش کمرنگه ولی شکوفا همه چیزش رو اصول و قانونه.

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

بسیار مکان مناسبی برای کار هست، اولین و مهمترین آن اینکه یکی ازبهترین تیم منابع انسانی کشور رو داره، که از ابتدای حضور در شرکت هواتونو دارن، دوم اینکه مدیران ارشد شرکت که همان صاحبان شرکت هستند بسیار باوجدان و انسان دوست هستند، و سوم اینکه حقوق و پاداش های عملکرد بموقع پرداخت میشه و حقوق و مزایای خوبی داره. و تعادل زندگی و کار هم مناسبه. و از همه مهمتر، عرصه کاملا برای کسی که دنبال پیشرفت هست، بازه. باند و باندبازی هم اینجا کاملا ممنوعه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

پس از مدت کوتاهی کار کردن در واحد منابع انسانی این شرکت، به معنای واقعی فرار کردم. باندبازی بیداد می کرد. مثلا تعدادی از افراد واحد مالی و منابع انسانی دوست و آشنا بودند! کارمند زیر دست بنده با مدیر من دوست خانوادگی بود!و کار به جایی میکشید که مدیر من بدون اطلاع من به کارمند زیردست من مرخصی میداد!کاملا جوک بود برای من! و اگر کم کاری از سمت ایشان می شد، من نمیتوانستم ایشان را بازخواست کنم چون آشنای مدیرم بود! برای من کارمند استخدام میکردند بدون نظر من!کلا به معنای واقعی کلمه فاجعه بود!در زمان بودجه بندی به مدت دو هفته حداقل سه-چهار روز تا ساعت چهار صبح شرکت میماندیم!و کار به جایی رسید که داشت خانواده ام از هم می پاشید. و در تمام این مدت مدیر من با لحن طلبکارانه، نگه داشتن کارمند تا چهار صبح را حق مدیر می دانست! -بهرحال اصلا و اصلا کار کردن در واحد منابع انسانی و مالی در پارس حیات را توصیه نمیکنم. و خوشحالم که از آن فرار کردم.

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ مهر ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

مجموعه زرین رویا را با فرهنگ عالی، جو صمیمانه و دوستانه، مدیران توانمند و عالی و تلاش برای یادگیری و بروز نگهداشتن پرسنل معرفی میکنم. پیشنهاد میکنم فرصت تلاش و پیشرفت در این مجموعه رو از دست ندهید.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
rate: 4.8
شرکت پارمیس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس c#·۶ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس c#

کسی با کسی اجازه حرف زدن نداشت وقت ناهار بشدت فیکس بود ساعت کاری زیاد ضمانت دو ساله کار میخواستن خشک ترین محیط کاری که تا امروز تجربه کردم دو هفته کار کردم و دیدم نمیتونم بمونم و نموندم

رنج حقوق
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک
واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۱ اسفند ۱۴۰۰
۱.۰

شرایط این شرکت شبیه در کار دولتی است مثلا خیلی از شرکت های خصوصی شما باید از 14 فروردین شرکت باشید ولی این شرکت هاکوپیان از 7 فروردین باید شرکت باشید و باکار دورکاری در شرکت مخالف هستند وحتی یک نفر می شناسم در شرکت 500 میلیون سفته داده است پروژه دات نت هنوز سنگین هست و مثلا یکی از فانشن هاش به اسم خدماتی شرکت کوزه گر است و در یک صفحه1000 خط کد است و یک نفر کرواتی که کارفرما که فقط ادعا می کند 21 سال سابقه دارد آقای حسین کلایی که کروات مشکی و کت تنش است هر روز باید صبح ظهر شب گزارش دهید و اطلاعاتش به قدری پایین است که قبول نمی کند که هر ماه پسورد ویندوز عوض شود و یکی از علت هایی بود کارمندی که 10 سابقه کار در شبکه دارد اخراج کرد

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·front end developer·۴ بهمن ۱۴۰۰
۲.۰
front end developer

شرکت هاکوپیان مدام شما را به دادن گزارش صبح بعدازظهر شب و یک روز در هفته به کارفرما یا cto تو ورد یا انلاین گزارش بفرستید ، کارمندانی که به هر علتی گزارش نفرستادند ،توسط مدیر کارفرما یا مدیرپروژه مورد حمله یا کم شدن حقوق قرار می گیرند و کارمند مورد نظر به حرفی که بی ادبانه هست ولی حرف اولش خ هست متهمت می کنند هاکوپیان جایی که قرار است زیرآبت بزنند، هاکوپیان جایی که به پستی که در لینکدین گذاشتید گیر می دهند یا کاری که با مانیتور شما می کنید گیرمی دهند نگران این نباشید کسی به شما گیر ندهد و در شرکتی شما مجبور بودید با خانم درشرکت فقط حق دارید سلام و خداحافظ بگویید و اگر از سلام خداحافظ جلوتر رفتید تهدید به اخراج دادند اون محیط شرکت ترک کنید چون اون شرکت فکر می کند شما فقط با خانوم در حد خوشمزگی یا چشم چرونی و ارتباط برقرار کردن صحبت می کنید و حتی ممکن این ارتباط اگه به ازدواج تبدیل شود که بعد از اون اخراجت کردند چون فکر می کنند خانم و اقایی که در شرکت زن شوهر نمی توانند به خوبی در شرکت کار کنند‌. شرکت هاکوپیان فقط شما حق دارید در شرکت با کیبورد کار کنید و اینترنت شما قطع است با وی ام وی که من بهت میدم کار کنید و حق ندارید از اینترنت حتی یک خط کد کپی پیست کنید سریعا از اون شرکت ترک کنید چون اون شرکت حتی درکی از این ندارد که مثلا ویژوال استادیو کد هر دو هفته اپدیت کنید‌. در شرکت هاکوپیان کارفرما حق ندارد برنامه نویس اراذل و اوباش صدا کند باید برنامه نویس به فامیلیش صدا کند و کارفرما قراردادی که برنامه نویس می بندد نباید اسم کارگر را بنویسد منظورم اینه که شما کارشناس فرانت اند بعد تو قرار داد شما به جای کارشناس فرانت اند کارگر نوشتند اگر کارمندی زیاد تلفنش زنگ می خورد یا در لینکدین کار دورکاری یا پروژه ای پیدا کرده است که همراه با کار تمام وقتش انجام بدهد ،این اصلا به کارفرما ربطی ندارد گیر بدهد هرکسی پیشرفت یک جور می بیند پیشرفت خودم از شرکت قبلیم که هاکوپیان بود و الانی که آواژنگ هستم می سنجم. ۱)پروژه ریسپانسیو نبود ولی الان رو پروژه ریسپانسیو کار می کنیم ۲)در اونجا هر صفحه که می زدی api بعد از دوماه می دادند تازه بعضی موقع ها غلط بود و باید اصلاح شده به بک اند می دادید ولی در اینجا هر صفحه که قرار است زده شود بلافاصله api داده می شود تازه اونجا قبل از من یک برنامه نویس فرانتی بود که می گفت من هر تسکی به شرطی می زنم که api همون موقع داده شود که ای کاش منم همچین شرطی می گذاشتم. ۳)پروژه لانچ شده است ولی اونجا پروژه لانچ شده نبود. من چون پروژه لانچ شده نبود api درست حسابی کار نمی کردم کار به سختی پیدا می کردم ۴)هر تسکی که می خواهید انجام دهید باید اول ui _ux کار بزند بعد شما تسک بزنید یک موقع یک ماه بود ui-ux نداشتند تسکی نداشتند ولی در اینجا خودت یک front end developer ui هستی و منتظر ui ux کار نیستید. ۵) در انتخاب پکیج آزاد هستی ولی در اونجا برای پکیج اضافه کردن از مدیرپروژه اجازه می گیرید ۶) در نوشتن کدهای css آزاد هستید ولی در اونجا مثلا نوشتن position ممنوع بود درسته من همه جا flex یا گرید استفاده می کنم ولی خودم تعیین می کنم کجا flex بهتر یا گرید یا اصلا با پوزیشن کار کنم. از نظر حقوق یکسان و شرایط کاری یکسان است.

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فناوری اطلاعات·۱۲ آذر ۱۴۰۰
۵.۰
کارشناس فناوری اطلاعات

بسیار متعد پرداخت های منظم مزایای خوب برای همکاری بلند مدت امنیت شغلی خیلی بالا من وقتی وارد شدم تقریبا هیچ چیزی بلد نبودم و در این محیط خیلی فرصت برای یادگیری به بنده داده شد با اینکه همکارانی داشتم که خیلی کند پیشرفت میکردند اما مدیریت با صبر به آن ها فرصت میداد تا خودشون رو پیدا کنند . واقعا تجربه خوبی بود و متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی مجبور شدم مجموعه رو ترک کنم.

شرکت مهندسی مهاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۹ فروردین ۱۴۰۰
۲.۰
مهندس نرم افزار

اگه میخواید تو این شرکت کار کنید باید بدونید که امنیت شغلی توی اون هیچ معنی نداره. من حدودا یک سال و نیم اونجا کار کردم و قراردادم بصورت ماهانه تمدید میشد. یعنی هر یک ماه یک بار یه قرارداد جدید به مدت یک ماه! مواردی رو شاهد بودم که یکی از همکارا رو بصورت تلفنی و درست بعد از پایان تایم اداری اخراج کردن. یعنی حتی صبر نکردن طرف صبح بیاد سرکار و تو یه جلسه اعلام قطع همکاری کنن. تنها موردی که ممکنه جذابیت داشته باشه تو این شرکت رنج حقوقی اون هستش که به نسبت میانگین، حقوق بالاتری پرداخت میکنه. اون هم طبق یک مدل خیلی عجیب! یه بخشی از حقوق توی قرارداد ثبت شده ولی بخش اصلی حقوق هردفعه از یک حساب (شخصی) واریز میشد. نکته آخر هم اینکه حداقل برای پوزیشنی که من فعال بودم ماموریت زیاد میرفتم (حدودا دو بار در ماه)

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بنده بخشی از تیم یکی از شرکت های تابعه پارس حیات، شرکت اورست مدرن پارس، فروشگاه های زنجیره ای جانبو بودم. جو کاری شرکت به معنای واقعی غیر شایسته سالاری بود. من حدود 3 سال در این شرکت فعالیت داشتم. برای ساعت های کاری غیرحضوری عصر تا شب اضافه کاری نداشتیم. برای تعطیل کاری ها مبلغی پرداخت نمیشد. با خروج و شکایت پرسنل ظاهرا شرکت مجبور به پرداخت شده. برای ماموریت های خارج شهر جهت راه اندازی سیستم های فروشگاه های شهرستان ها حق ماموریت نداشتیم. امنیت پرسنل و عبور و مرور در جاده های بین شهری در شرایط بد جوی برای انجام امورات هم اهمیت نداشت و به ما می گفتند: "باید بروید!" با شکایت پرسنل های خروجی ظاهرا تغییراتی بالاجبار اعمال شده. مسئول مستقیم بنده فردی بی نهایت نامحترم و کم سواد که با حمایتی که از مدیران در سایر بخش ها داشت به این سمت رسیده بود. عملا فشار کاری بخش بر روی پرسنل بود. تلاشهای ما به هیچ وجه دیده نمیشد و با رویکردی طلبکارانه، همیشه در مظن کم کاری بودیم. تقدیرها و تشکرها متوجه مسئول بخش بود. به هیچ وجه کار در این مجموعه رو پیشنهاد نمی کنم. ارتقاء های شغلی مبتنی بر معیارهای اصولی نیست. باندبازی و حمایت های ناصحیح از افراد زیاد اتفاق میوفته. احترامی برای افراد باسواد سازمان وجود نداره. شما ممکنه حتی مجبور باشین به افراد رده پایین بخش فروش شرکت هم جواب پس بدین چون شرکت فروش محور هست. برای افراد متاهل مثل من مناسب نیست. کلا خوشحال هستم که تغییر شرکت دادم چون حس کردم ارزش و احترام خودم رو دوباره بدست آوردم.

زرین جم مارینا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

من چند ماهیه اینجا کار میکنم . تنها مزیتش اینه که حقوق ها رو به موقع میدن! مدیران میانی و سرپرست ها اکثرا نالایق بی اخلاق و ناکارامدند. مدیرعامل شرکت و پسرانشون شخصا در مسایل کامندا و پرسنل ورود میکنند و افراد رو بازخواست میکنند. اینجا این موضوع که تو یه کارمند بیشتر نیستی و چون قدرتی نداری باید همیشه سرت خم باشه و بله قربان بگی بهت یادآوری میشه. واحد منابع انسانی متشکل از افرادیه که دایما در حال راه رفتن در طبقات و وواحد های مختلفن و از هر فرصتی استفاده میکنند تا باهات طرح صمیمیت بریزن تا ازت حرف بکشن و ببینن کی چیکار میکنه و برای خودت یا اون شخص حاشیه ایجاد کنند. اینجا نباید به خنده ی آدم ها اعتماد کنی. هیچ کدوم از کارمند ها پشت هم نیستن و همه دنبال یه فرصتن که ازت آتو بگیرن همه تو روی هم میخندن اما هیچ کس به اون یکی اعتماد نداره. انگار رقابت بر سر موندن توی این شرکته.

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ بهمن ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

در مدت بیش از 5 سال کار در این شرکت، اگر قرار باشه روزی استعفا بدم فقط جهت پیشرفت در کاره. این شرکت مزایای خوبی داره مهمترین عامل پیشرفت خود آدمه. البته هر جایی مشکلاتی هم داره. اما در رنج مدیر میانی (شغل من) اعمل نظرهای سلیقه ای و شخصی هیچ جایی نداره. تنها استرس، استرس کاره. حقوق مناسب ( بالاتر از میانگین سایر شرکت ها) بیمه تکمیلی، سرویس، پاداش سالیانه، افزایش حقوق (غیر از افزایش سنواتی)، ناهار، مدیریت خوب و ...

یونیلیور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش فروشگاه زنجیره ای·۲۴ دی ۱۳۹۹
۳.۰
کارشناس فروش فروشگاه زنجیره ای

از بهترین شرکت های ایران برای کار کردنه، حقوقا از 80% الباقی شرکتا بالاتره، فرهنگه کاری کاملا اروپایی خوبه بجز جاهایی که هموطنای عزیزمون ایرانیزه کردن. در زمان کار کردن در این شرکت کاملا احساس میکنید که به شما احترام میزارن و امنیت و راحتی شغلی و زندگیتون براشون مهمه. محیط کاری 100% مهندسی شده و استدانداره بار ها جایزه بهترین آفیس ایران رو گرفته و حتی میزان نور استفاده شده بر اساس متر مربعه و موکتی که کف زمین کار شده 100% استانداره اروپا رو داره میز صندلی و لب تاپی که بتون میدن کاملا خوب و کارائی داره، شرکت بسیار پولداره و خاریجیه و شدیدا توی بازار ایران قدرتمنده تقریبا رقبای خارجی همه از کشور رفتن و همه شرکتای رقیب داخلی دارن از روی این شرکت و محصولاتش کپی برداری میکنن. به محض ورود به ساختمان شرکت سمت راستتون کافه لیپتون که مال خود شرکته رو میبینید و سمت چپ شاپ مخصوص کارمندان که با قیمت پایین تری محصولات رو به کارمندان میفروشن. اکثر کارمندای شرکت خوشحالن و روحیه خوبی دارن. مزایا شرکت بینظیره و حتی برای خرید گوشی بتون کمک هزینه میدن. 3 ماه برای بنده آموزش گذاشتن و حقوق رو در زمان آموزش تمام و کمال پرداخت کردن. شرکت هزینه رفت و آمد - تلفن - بن خرید و استهلاک ماشینتون - هزینه بنزین در صورت استفاده از خودرو شخصی رو بتون میده به شکلی که حقوق 100% مال خودتونه و آخر سال یه درصدی از سود شرکت بین همه تقسیم میشه و بعضی اوقات این پاداش از حقوق یک سال یه کارمند دیگه توی یه شرکتای دیگه بالاتره. ساعت کاری نسبتا شناوره ( من در زمان کرونا شرکت نبودم) ناهار کاملا با کیفیتی میدن و شرکت آشپزخودشو داره و با مواد اولیه درجه یک غذا درست میکنه، رفاه کارمندا شدیدا واسش مهمه (دستگاه قهوه ساز که در هر طبقه گذاشت حدود 40 میلیون قیمتشه) هر روز میوه تازه درجه یک بتون میدن و مدیر هارو آخر سال در صورت رسیدن به تارگت سالیانه یه یکی از کشورهای دنیا برای تفریح میبرن. خلاصه هرچی بگم کم گفتم حتی توی کشورهای خارجی هم مردم دوس دارن توی این شرکت کار کنن. هیچی کم و کسر نداره و اکثر کارمندای جدیدش جوان و بسیار سطح بالا هستن.

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۶ دی ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

در کل به دلیل تصمیمات شتابزده ای که مدیریت بدون هیچ گونه پشتوانه فکری یهو اعلام میکنند محیط کاری خیلی پر تنشی رو ایجاد میکنند و اصلا احساس راحتی ندارید. در ضمن یهو هم اعلام میکنند که یکی از پرسنل دیگه نیاد بدون هیچ دلیل خاصی. متاسفانه پرداخت خیلی ضعیفی هم دارن.

شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ دی ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

چند سالی مشغول به کار هستم. تاکنون مسئله ای در خصوص حقوق و مزایا وجود نداشته و اولویت شرکت به کارکنان و معیشت آن ها بوده و هست و خواهد بود. حقوق و دستمزد هم بر اساس بهره وری در نظر گرفته می شود.

حقوق خوب
تعهد بالای پرسنل به کار
ناهار رایگان
تیم جوان و با انگیزه
rate: 4.0
شیمی کاران جلودار
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تدارکات·۱۰ دی ۱۳۹۹
۵.۰
مدیر تدارکات

اون دوست عزیزی که سه تا نظر قبلی رو نوشتی و خودت لایک می کنیش خب عزیز دل شما غرض داری قبول ولی چرا دروغ وارد حرفات میکنی و حتی از یه جمله راست استفاده نکردی من هشت سال اینجا کار کردم و میکنم اما ندیدم حقوق به غیر دو یا سه ماه اونم به علت وضع بازار با تاخیر پرداخت بشه بقیه موارد همیشه سر موقع بوده میزان حقوق هم برای همه بالاتر از انتظار بوده و تو منطقه بخاطر حقوق خوبش معروفه در ضمن پاداش هم که همیشه داره محیطش هم مدیریت همیشه تحت کنترل داشته و امنیت خوبی داره هر مدیری ضعف هایی داره ولی ندیدم مجموعه مدیریتی که این شخص میگه ضعیفه رفتار نامناسب یا غیر مدیریتی داشته باشه شما کاملا دشمنی شخصی با مجموعه مدیریت داری. شما که انقد خوب به مردم شناخت میدی لطفا اطلاع رسانی هم بکن که این مجموعه با همین مدیریت ۲۰ ساله داره کار میکنه و درحال حاضر حدود ۳۰۰ پرسنل راضی داره. این شرکت به همراه سه شرکت دیگه یه مجموعه به نام گروه صنعتی کاریزماتک رو تشکیل میدن که از لحاظ کارایی،مدیریتی،امنیتی،اجتماعی و حتی سیاسی و باقی موارد در سطح قابل قبول و بالایی قرار دارند و انشالله با قدرت رو به جلو در پیش هستن از لحاظ بیمه ای و جایگاهی در جامعه بسیار محیط عالی همه مدیران در تمامی شرکت ها فقط به نفرات محبوب خودشون توجه دارن اما اینجا مدیران نگاهشون و توجه شون به پرسنل شرکت عادلانه و در یک سطحه امیدوارم روزی برسه که همه یاد بگیرن دروغ نگن و جرات گفتن حقیقت رو داشته باشن یا علی

شهاب انرژی صبح
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۱ آذر ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

سلام من از دی ماه 98 تا اوایل مرداد 99 در دفتر مرکزی شهاب انرژی صبح مشغول به کار بودم.محیط کاری آرام،دور از تنش ، رفتار حرفه ای مدیریت ، پرداخت حقوق سر موقع، حاکم بودن احترام متقابل از طرف مدیریت و پرسنل ،آزادی عمل در انجام وظایف محوله ، همکاری روان و خوب گروهی از ویژگی های خوب این شرکت بود. مزایای پرداختی آنچنانی نداشت اما مدیریت تلاش کرده بود با توجه به حجم کار و فضای کاری جاری در جامعه ، شرایط مناسب و عادلانه ای را برای پرسنل فراهم کند. زمانی که من استخدام شدم آشنایی زیادی با نرم افزار سپیدار و فیلد کاری آنجا نداشتم اما خدا رو شکر با آموزش و فرصتی که در اختیار من قرار دادند در کمترین زمان توانستم خودم را با کار و محیط سازگار کنم. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی ، مدیریت ناچار به واگذاری کارخانه شد، من نیز از مجموعه جدا شدم اگرچه همکاری کوتاهی داشتم اما هیچوقت روزهای کاری خوبی را که آنجا گذراندم فراموش نخواهم کرد. نام آن شرکت به نماد فرآیند صبح تغییر کرد و اداره آن را یک هلدینگ معتبر به عهده گرفت. امیدوارم که چرخه تولید محصولات آن شرکت که حاصل سالها تلاش آقایان عسکری و کارمندانش می باشد، همیشه در حرکت و پیشرفت باشد و هیچوقت هیچ نیروی کاری ، بیکار نشود.

فرش فرهی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۰ آذر ۱۳۹۹
۳.۰
کارمند

من نزدیک به سه سال در این مجموعه در دو پوزیشن شغلی کار کردم. به صورت کلی نسبت به سایر شرکتهای خصوصی وضعیت مناسب تر و با ثباتی داره. مجموعه بزرگ و بیش از هزار نفر پرسنل داره بنابراین خیلی امور به صورت ماشینی و اتوماتیک و آیین نامه انجام میشه حقوقها خیلی بالا نیست ولی با همه مشکلات به موقع پرداخت میشه و دیده نشده که بی دلیل کسی اخراج بشه یا مشکلی براش پیش بیاد نکته اصلی اینه که چشم انداز روشنی برای آینده شغلی وجود نداره و ارتقا خیلی کم پیش میاد

زرسام هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ آبان ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

وقتی وارد شرکت میشید، اول صحبت از این هست که ما میخوایم پیشرفت کنیم و فضا برا پیشرفت بازه و این حرفا . ولی واقعا صرفا شانس و علاقه مدیریتش باعث پیشرفت کردن یا نکردنتون میشه . یعنی من یک نفر رو در شعبه قم میشناسم که چند ساله در شرکته ولی هنوز سرپرست نیست و حقوقی هم که میگیره پایینه . از اونطرف ، شعبه ارگ، هر سه ماه یک بار سرپرستش عوض میشه و هرکی سرپرست میشه حقوقش میره بالا. اگه سرپرست جایی که درش کار میکنی، استعفا نده یا اخراج نشه ، همیشه در همون موقعیتی که بودی میمونی. وقتی به ماموریت میفرستنتون ، حقوقتون کمتر میشه! مثلا اگه از ساعت 6 صبح در مسیر باشی ، تا 12 شب کار کنی، (18 ساعت) میگن که ما حقوق یک روز کاری رو در نظر میگیریم براتون (8 ساعت) و یک پاداش هم میدیم (8 ساعت) که میشه جمعا 16 ساعت . درحالی که 18 ساعت کار کردی و اصن چیزی به اسم حق ماموریت و اینکه در ماموریت چقدر فشار بهت وارد شده در نظر نمیگیرن. اساسا خیلی اعتقاد ندارن که قبل از ماموریت ها اطلاع بدن! یه هو میان میگن فلانی، پاشو برو ماموریت! نحوه ماموریت رفتن هم با بدترین و ارزون ترین وسایل نقلیه ست . با اتوبوس در شرایط کرونا، مارو ماموریت میفرستادن! و مجبور بودیم بریم. اگه نمیرفتیم اخراج! از همه سفته میگیرن ( بدون تاریخ، بدون "بابت" بدون "وجه" ) فقط سفته میگیرن . و هیچ رسیدی هم بابت سفته نمیدن. وقتی هم که از شرکت میری، تصفیه حسابت، بعد از 7 - 8 ماه انجام میشه. بعدشم، یه هزینه هایی به حسابت میخوره که خودت باورت نمیشه. سیستمی ندارن که طبق اون سیستم ، بگن دقیقا موجودی انبار چقدره . و هرچی طبق سلیقه خودشون به نظرشون بیاد که کم اومده رو به حساب پرسنل میزنن. یکی از دوستانم توی دفتر مرکزی بوده، و میگفت حتی به حساب اونایی که توی شعبه نبودن هم کسری زدن!!!! یعنی طرف اصن توی شعبه نبوده، اما از حسابش بابت اینکه محصول کم اومده ، پول کسر شده . وقتی میرید سفر، یک مبلغ خیلی کم برای صبحانه و نهار و شام در نظر میگیرن . مبلغ انقدر کمه که به یه وعده هم نمیرسه! یعنی باید هر شهری که میری، بیخود ترین غذارو بخوری! منابع انسانی شرکت، بهترین بخش سازمانه! اینطوریه که وقتی میری میگی مشکل دارم، میگه برو یه جا دیگه کار پیدا کن! بهشون پیام میدی، جواب نمیدن. حسابداری هم هروقت دلش میخواد زنگ میزنه بهت و داد و بیداد میکنه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۸ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بنده در واحد مالی این شرکت کار کردم. بدلیل روابط نادرست، بعضی از افراد واحد مالی فشار بسیار زیادی را تحمل می کردند و بعضی دیگر کاملا آسوده و راحت کار می کردند. بعبارتی تبعیض زیادی وجود داشت. همینطور روابط غیرکاری. انتظار پیشرفت از طریق کار حرفه ای را نداشته باشید. و انتظار توهین را از مدیران میانی و ارشد داشته باشید. آنها چون پشتشان گرم است اسبشان را می تازانند و چون شرکت برای ترکیه است ترکیه هم برایش فقط سودآوری مهم است و نیروی انسانی خیلی اهمیتی ندارد. و بنابراین در آنجا یک تیم حرفه ای منابع انسانی وجود ندارد. چند فرد غیرحرفه ای که در دنیای منابع انسانی حرفی برای گفتن ندارند حضور دارند که در زمان مشکلات کاری با مدیر یا سرپرست کاملا سمت آنها را گرفته و خب دردسرش را به جان نمیخرند که با واحدهای دیگر درگیر شوند. البته میبینم که در لینکدین خیلی فعالیت میکنند و نشان میدهند که منابع انسانی برایشان مهم است اما آنها فقط ظاهرسازی است. ضمنا یه سری افراد در محل کار و در اتاقشان سیگار می کشیدند که من خیلی اذیت می شدم. بهرحال خیلی جای زیبایی برای کار نبود حداقل برای من.

شکوفامنش
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ مهر ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

اگر از فرآیند جذب و استخدامشون که مطابق با استاندارد های لازم بود بگذریم در حقیقت وارد فضای پویایی شدم که کمتر شرکت پخشی به خودش دیده ، اگر ساکن هستی و تغییر برات سخته شکوفا نمیتونه جای خوبی برای تو باشه و اینجا لازمه هر روز خودتو بهتر از روز قبلت کنی. نگاه فرآیند محور و سیستمی تو شرکت های پخش کمرنگه ولی شکوفا همه چیزش رو اصول و قانونه.

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

بسیار مکان مناسبی برای کار هست، اولین و مهمترین آن اینکه یکی ازبهترین تیم منابع انسانی کشور رو داره، که از ابتدای حضور در شرکت هواتونو دارن، دوم اینکه مدیران ارشد شرکت که همان صاحبان شرکت هستند بسیار باوجدان و انسان دوست هستند، و سوم اینکه حقوق و پاداش های عملکرد بموقع پرداخت میشه و حقوق و مزایای خوبی داره. و تعادل زندگی و کار هم مناسبه. و از همه مهمتر، عرصه کاملا برای کسی که دنبال پیشرفت هست، بازه. باند و باندبازی هم اینجا کاملا ممنوعه.

پارس حیات
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۰ مهر ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

پس از مدت کوتاهی کار کردن در واحد منابع انسانی این شرکت، به معنای واقعی فرار کردم. باندبازی بیداد می کرد. مثلا تعدادی از افراد واحد مالی و منابع انسانی دوست و آشنا بودند! کارمند زیر دست بنده با مدیر من دوست خانوادگی بود!و کار به جایی میکشید که مدیر من بدون اطلاع من به کارمند زیردست من مرخصی میداد!کاملا جوک بود برای من! و اگر کم کاری از سمت ایشان می شد، من نمیتوانستم ایشان را بازخواست کنم چون آشنای مدیرم بود! برای من کارمند استخدام میکردند بدون نظر من!کلا به معنای واقعی کلمه فاجعه بود!در زمان بودجه بندی به مدت دو هفته حداقل سه-چهار روز تا ساعت چهار صبح شرکت میماندیم!و کار به جایی رسید که داشت خانواده ام از هم می پاشید. و در تمام این مدت مدیر من با لحن طلبکارانه، نگه داشتن کارمند تا چهار صبح را حق مدیر می دانست! -بهرحال اصلا و اصلا کار کردن در واحد منابع انسانی و مالی در پارس حیات را توصیه نمیکنم. و خوشحالم که از آن فرار کردم.

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۶ مهر ۱۳۹۹
۵.۰
تخصص مخفی

مجموعه زرین رویا را با فرهنگ عالی، جو صمیمانه و دوستانه، مدیران توانمند و عالی و تلاش برای یادگیری و بروز نگهداشتن پرسنل معرفی میکنم. پیشنهاد میکنم فرصت تلاش و پیشرفت در این مجموعه رو از دست ندهید.

بیمه تکمیلی
حقوق خوب
مدیریت بسیار منظم
تعهد بالای پرسنل به کار
تیم حرفه ای
تیم جوان و با انگیزه
برگزاری دوره های آموزشی
rate: 4.8
شرکت پارمیس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس c#·۶ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
برنامه نویس c#

کسی با کسی اجازه حرف زدن نداشت وقت ناهار بشدت فیکس بود ساعت کاری زیاد ضمانت دو ساله کار میخواستن خشک ترین محیط کاری که تا امروز تجربه کردم دو هفته کار کردم و دیدم نمیتونم بمونم و نموندم

رنج حقوق
ساعت کاری بالا
عدم توازن کار و زندگی
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
عدم امکان استراحت بین کار
شرکت کوچک