ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۳۴ تجربه منتشرشده · صفحه ۵ از ۲۲
ایران تابلو
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۰ آبان ۱۴۰۴
۵.۰
کارشناس فروش

من الان کارمند ایران تابلو هستم و واقعاً از شرایط کاری اینجا راضی‌ام. چیزی که برای من خیلی مهم بود، برخورد محترمانه و منصفانه با کارمندهاست — چه از طرف مدیریت، چه همکارا. اینجا کسی بالا سر آدم وای نمیسته، بهت اعتماد می‌کنن که کارت رو بلدی. نظم کاری خیلی خوبه، پروژه‌ها دقیق و با برنامه جلو می‌رن و هرکسی می‌دونه ازش چی خواسته شده. در طول کار، آموزش و یادگیری واقعاً جریان داره. مخصوصاً تو بخش‌های فنی، مدیرها کمک می‌کنن نیروها رشد کنن و تجربه‌شون بیشتر بشه. شرایط کاری هم به نسبت صنعت برق واقعاً خوبه؛ ساعت کاری منظم، پرداخت‌ها به موقع، محیط تمیز و محترمانه. در کل حس می‌کنی داری تو یه شرکت قدیمی و معتبر کار می‌کنی که برای نیروهاش ارزش قائله، نه فقط دنبال تحویل پروژه‌ست.

آپادانا کاوش ایرانیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ آبان ۱۴۰۴
۳.۰

سلام به نظرم شرکت جا داره مدیریتش رو تقویت کنه. ناهار و صبحانه و میان وعده میدن. ولی وضع حقوق دادنشون اصلا خوب نیست یک ماه و نیم تاخیر داره. اصلا اضافه کار نداره

بیمه
بیمه تکمیلی
صبحانه رایگان
ناهار رایگان
خوراکی رایگان
نوشیدنی رایگان
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
یاکس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس ·۶ آبان ۱۴۰۴
۵.۰
برنامه نویس

لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .ج

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار خرید خارجی ·۶ آبان ۱۴۰۴
۱.۰
حسابدار خرید خارجی

خیلی تجربه بدی بود . خیلی راحت و ساده بهت توهین و بی ادبی و بی احترامی می‌کنند و تو جلسه جلوی همه افراد بد دهنی می‌کنند و اصلا اجازه توضیح هم بهت نمیدن اگر خیلی بخوای برای دفاع از خودت ‌پا فشاری کنی هرچی روی میز مدیرعامل هست ممکنه تو سر و صورتت پرتاب بشه واقعا میدون جنگه خیلی ترسناک تر از چیزی که فکر کنید و فحش هم راحت اونجا داده میشه به آدم اصلا محیط با تبلیغاتی که می‌کنند زمین تا آسمون متفاوته

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول·۲۹ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
مسئول

شرکتی بی در و پیکر . نه مسئول و مدیر جای خود هستن و جوابگو نه کارمند . حقوق با 5 ماه تاخیر پرداخت میشه - برای اینکه کارگر نتونه شکایت کنه سفته می گیرن. حداقل حقوق را واریز میکنن به تحصیلات امتیازی قایل نیستند . بیمه را دلبخواهی می پردازن . نه امور مالی نه امور اداری نه شعبه هیچ کس جوابگو نیست . اصلا به تلفن جواب نمیدن. قراردادها به نفع خودشون نوشته مهر میشه خلاصه از لحاظ ناکارآمدترین شرکتها رتبه اول را دارد. اون اشخاصی هم که از این شرکت تعریف الکی کردن دستشون با رده بالاها تو یه کاسه هست و حقوق کارگر را میخورن.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس حقوقی·۲۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس حقوقی

فقدان تعهد حقوقی: مهم‌ترین دلیل خروج، امتناع مکرر از تنظیم و امضای قرارداد کار کتبی بود که نشانه‌ی واضحی از بی‌قانونی و عدم رعایت حقوق اولیه کارگر به شمار می‌رفت. بی‌ثباتی مالی و مدیریتی: مشاهده‌ی تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق کارکنان و وجود نشانه‌های قوی از ورشکستگی احتمالی، ریسک مالی و امنیت شغلی را به شدت بالا برده بود. فرهنگ سازمانی نامطلوب: بی‌نظمی گسترده، فقدان شفافیت و وجود دورویی در رفتار سازمانی، محیطی غیرحرفه‌ای و ناسالم ایجاد کرده بود که با مسیر رشد شغلی من همخوانی نداشت. خیلی خودمونی بخوام بگم یه مشت دله دزد ریختن تو شرکت دارن پوله کارگر جماعتو میخورن و به هیچ جاشونم نیست که کارگر چی میکشه تو زندگیش.

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰

من پارسال به مدت 15 روز به عنوان سرپرست مشغول به کار شدم و اینارو متوجه و سریعا زدم بیرون: 1- مهمتر از همه که به من حس عدم حفظ حریم را داد، تمام نقاط شرکت، از دستشویی گرفته تا تک تک اتاقها دوربین با قابلیت ضبط صدا رو داره_مدیرعامل تو اتاقش نشسته میبینه کی داره چکار می کنه زنگ میزنه هرچی حرفه بش میزنه 2-روز اول مصاحبه اصلا راجب شاخص های کلیدی که از حقوقت کم می کنه نگفتن و جوری ازت کار می خوان که نمیرسی شاخص ها را ثبت کنی و بالطبع از حقوقت کسر می کنن 3- یه بلندگو نصب کردن که اسم نفراتو صدا می زنن، هنوز تروما اون بلندگو را دارم 4- یک اتاق مانتیورینگ دارن که خانمی اونجاس فقط میبینه، مینویسه و به مدیریت اطلاع میده. هر از بر نمیفهمه بعد میگه اینجاها ایراد داره 5- قائم مقام مدیرعامل که یه آدم دمدمی مزاج بود_هرچی بگم کم گفتم_اصلا به تخصص و دانشت کار نداره_دکترا داشت خیر سرش 6- مدیر تولید (البته دو ماه بعد من ایشونم استعفا داد) ایشونم که مطابق شرایط کاری اخلاقش میچرخید 8-مدیرعامل و صاحب مجموعه که دیگه نگم براتون_هرچی خصلت بد و بی ادبانس در آن خلاصه شده 9- و مهمتر از همه موقع تسویه حساب حتی نگفتن بیا بالا، همون نگهبانی خانم کاوسی برگهامو اورد گفت اینا بهت تعلق میگیره، منم تا این رفتارو دیدم سریع امضا زدم و زدم بیرون_بعدش به مدیر اداری زنگ زدم گفتم یک مشت عقده ای جمع شدین خلاصه اگر برای تجربه کاری می خواین برین خوبه بعد 1 یا 2 سال دنبال کار بهتر بری ولی برای اینکه روش حساب کنی اصلا...... اینا گوشه ای از چیزهایی بود که دیدم،بیشتر بودن ولی حوصله نمیکشه به خوندنشون

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰

سلام امیدوارم خوب باشید شمایی ک این پیامو میخونی ک ببینی این مجموعه چطوریه بدون ک اصلا خوب نیست و اگر بیای اینجا ابرو شرفت میره سر پرداختی مسخره و مدیریت احمقانه جناب دکتر که فقط دنبال اینه که مدیرای احمق تر از خودش بشینن و تعریف کنن ازش و پاچه خاریشو کنن عزیز نیا این شرکت اینجا نه پولتو میده ن مهمه براش که پولتو بده اعتراضم بکنی میگه خوش اومدی همینه که هست همینقدر بی شرفه این آدم تنها مزییتی که خیلی ها اشاره کردن داره محیطشه که فوق العاده دوستانه و خوبه وگرنه هیچ مزایایی تاکید میکنم هیییییچ مزایایی نداره این مجموعه ساده ترینش حقوقه که ختی جدیدا پرداخت نمیکنه دیگه یک چیزی هست اینجا به اسم مساعده که تعریف با چیزی که عموما مدونن همه کاملا متفاوته ما اینجا مساعده میزنیم برای حقوق برج 3 الان برج چنده برج 7 یعنی حقوق برج 3 رو در مهر ماه هنوز نگرفتیم مباحث فنی مدیرانو اصلا کاری نداریم که جمیعا تعطیل تشریف دارند الان که دارم اینو مینویسم بیش از شصت روزه که یه هزار تومنی پرداخت نشده به بچه ها و یه عده اعتراض کردن همشونو باهم اخراج کرد بازم میگید اینجا بدترین جایییه که میتونین برید و نکنید

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۸ مهر ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس فروش

متاسفانه به هیچ عنوان این شرکت یا دفتر و کارگاه تولید آجر بولوک اصلا پیشنهاد نمیشه وبا صرف یک تام تقریبا 1ساله به راحتی بدون دلیل و بدون هیچگونه توضیحی باید شرکت رو ترک کرد درضمن درحال حاضر منابع انسانی شرکت وکارمند تحصبل دار و نظافت چی شرکت به عنوان کارشناس فروش دارن دراین شرکت فعالیت می کنند چون دیگه دستشان برای افراد جویای کار روشده که هیچگونه ارزشی این شرکت ندارد که به عنوان کارمندسیار ویزتور سیار شما را استخدام بکنند و همین عملا به ویزیتور سیار عنوان کارشناس فروش که بار ویژه ایی به لحاظ روانی دارد اطلاق می می کنند

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۳ مهر ۱۴۰۴
۴.۰

در مورد این شرکت بگم که کار به جایی رسیده که ما کرایه رفت و آمدم نداریم‌ ۵ ماه حقوق عقبه ساعت کاریش از ساعت قانونی طبق قانون کار بیشتره کلا مزایا نداره و فقط معایب داره کارمندا هیچ اهمیتی توو این شرکت ندارن عمرتونو اینجا تلف نکنید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ مهر ۱۴۰۴
۱.۰

تو این شرکت کلی به خاطر کار آدمو نگه میدارن حتی روزهای تعطیل بعد خیلی راحت حق و حقوق آدمو نمیدن.برادران مدیر انشالله که هر حقی که ناحق کردین مرض بشه تو جون بچه هاتون

بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
کنترل افراد با دوربین
بد قول
آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۹ مهر ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس

من تنها یه چیز میخوام بگم اینه که حتی برای مصاحبه هم ارزش رفتن نداره چه برسه برای مار کرد من مدت ۷ ماه مشغول به کار بودم تا زمانی که مدیر عامل داشت شرکت اوکی بود از زمانی که ح م یکی از برادرا اومد نشست جای مدیر ادم بی تربیت بد دهن زن و مرد هم فرقی براش نمیکنه مدیری که از الفاظ حرمزاده به کار میبره باید فاتحه اون شرکت خوند و‌افرادی که هستن و‌موندن از نظر من مثل خودش باید باشن که بتونن دوام بیارن در غیر این صورت محاله

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر خط تولید·۹ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارگر خط تولید

کارخانه بشدت بوی بد میده سرپرست حتی مواد گندیده رو به عنوان ضایعات قبول ندارن و میگه اصلا ضایعات نداریم ساعت کاری رو گفتن 7.45تا5.15اما واقعا 7تا7هستش محیط بشدت تنش‌زا وفشار کار بسیار بالاست 90درصد سرپاییه خانم هارو وادار به بلند کردن سبد های سنگین میکنن ودراین رابطه تفاوتی بین آقا و خانم نیست حقوقشم بسیار پایین‌تر از چیزیه که میگن روز اول خدا شاهده کسی به ما نگفت زیر 7روز کار حقوقی بهت تعلق نمیگیره من 5رپز کار کردم رفتم تسویه کنم وسایل شخصیمو دادن دستم گفتن زیر هفت روز کار حقوق نداری ووقتی اعتراض کردم با بی احترامی انداختنم بیرون چون شرایط کارش خیلی بده هرکس میاد بیشتر از دو سه روز دوام نمیاره می‌ره و حقوقیم بهشون نمی‌دن هر روزم استخدام داره بندرت قدیمی داره

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.........·۷ مهر ۱۴۰۴
۲.۰
.........

از وقتی تبلیغات میکنن رفتارشون خیلی عوض شده جواب تلفن نمیدن تو واتساپ جوابتو نمیدن تا قبل تبلیغاتشون خیلی بهتر بودن ولی بعدداون دیگه عوض شدن حتی حاضر نیستن رزومه رو برسی کنن قبلا نیرو جنیور قبول میکردم الان نه در کل آرزو موفقیت دارم براتون

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری اقا·۶ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند اداری اقا

زده کارمند اداری اقا مسلط به سیستم و آشنا به ورد و اکسل افرادی که در خصوص ماشین، فنی باشند در اولویت قراردارند یعنی هم کارمندی میخواد که کارای اداری شرکتشونو انجام بده هم بتونه ماشیناشونو تعمیر کنه خیلی جالبه واقعا هم مکانیک خودرو میخوان هم کارمند اداری با یه حقوق چیبگم خواب دیدین خیره

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس

من ۸ ماه تو این شرکت کار کردم بهتره بدونید میانگین زمان شاغلین زیر ۳ ماهه که از این نظر من مدت بیشتری طافت داشتم. برادر کوچک مالک شرکت از لحاظ سوادی زیر دیپلمه ولی چون چند تا دوره ثبت نام کرده در تمامی حوزه های کاری خودشو صاحب نظر میدونه و به نظر من احتیاج به روانشناس داره و اجازه رسیدن اطلاعات به برادر بزرگشو نمیده. غیر نرمال بود ایشون باعث شده محیط شرکت بیشتر شبیه مغازه بشه و به این دلیل فقط آدمای با عزت نفس پایین میتونن بمونن. امیدوارم یه روزی سهامداران شرکت متوجه بشن که از کجا دارن ضربه میخورن. هر جای دنیا بود ایشون رو بستری میکردن نه اینکه فرصت بدن تا گره های شخصیتشو با تحقیر دیگران باز کنه.

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار ·۱ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
حسابدار

محیط خیلی خیلی نامناسب. رفتار زشت مدیریت در دفتر مرکزی. استخدام افراد بی بند وبار و غیر تخصص. لاس زدن با نیروها و استخدام آنان برای استفاده ....... ساعت کاری خیلی بالا و طولانی مدت بعد از یک ماه استخدام درشرکت باید ۲۴ساعته دراختیارباشی . بدترین تجربه کاریم بود باسابقه بیش از ۱۰ سال

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد·۱ مهر ۱۴۰۴
۲.۰
کارشناس ارشد

مزایا: حریم خصوصی رعایت میشه نگاه جنسیتی وجود نداره ناهار-بیمه تکمیلی باندبازی وجود ندارد توی 80 درصد جاهاش معایب: منابع انسانی زورگو با مرخصی اجباری و بشدت تو پاچه کن و یک مدیرم داره بیشتر برای مدیریت سیرک خوبه تا منابع انسانی چیزی به اسم پاداش وجود نداره موقع حقوق سرتون کلاه نذارن عملا سالی یکی هم وجود نداره روی عدد حقوقتون سفت باشین حقوق ادم ها خیلی فرق میکنه و در پاییز 1404 مثل سه نفر با پوزیشن شغلی کارشناس کنار هم با کارایی تقریبا یکسان یکی اداره کاری 14 میگیره یکی 35 اینا میگره یکی هم 42 اینا میگیره در صورتی که عملا 2 میلیون هم با هم فرق ندارن و فقط موقع استخدام درست بستن حقوق رو یا یک پارتی دارن مدیران خیلی جالب نیستن انگار از دماغ فیل افتادن تازه به دوران رسیده ان مثلا محل غذای خودشونو از پرسنل جدا کردن و میبینی برای پرسنل استنبولی میاد غذا برای اونا شیشلیگ و برگ لازانیا همزمان با خدم و حشم احساس میکنن ناصرالدین شاهن اما اگر دسته جمعی استعفا بدن برن سلامت هیچ اتفاقی برا ی سازمان نمی افته و همین قدر بدرد نخورن یا مثلا حق ایاب و ذهابشونم حتی فرق داره و توی دریافتی که دیگه هیچی بالا 200 تا 400 تومن حقوق میگیرن هیئت مدیره هم 3 تا داداشن بزرگه باهوش تره وسطی ادم خوبیه و کوچیکه هم فکر میکنه باهوشه و همه چی میدونه اما پاشنه اشیلش همینه که فکر میکنه پرفسوره در صورتی که شرکت تحت نظرش 10سال زیان ده

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند حقوقی·۳۰ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند حقوقی

شرکت کاملا بی در و پیکر همه چی رو هواست تاخیر حقوق ۴ ماهه رفتار غیر حرفه ای کار فوق العاده سنگین و تنها مزیت این شرکت محیط صمیمانه همکارا هست و برای یه حقوقی بی سابقه دوره رزومه سازی و یادگیری مناسبه برای پیشرفت این شرکت و انتخاب نکنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موزع و راننده·۳۰ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
موزع و راننده

من ۹ماه به عنوان موزع کار کردم .پرداخت حقوقشون مزخرف و بد موقع .سه ماه ی بار یا دو ماه ی بار حقوق میدن .سه ماه حقوق موزع و راننده رو نمیدن هیچکسم جواب گو نیست سه ماه طلب دارم و آقایون عین خیالشون نیست متاسفم واسه مدیریت افتضاحتون همونجور که شما انتظار داشتید کارتون رو ب موقع انجام دادیم ماهم انتظار واریز حق و حقوقمون رو داریم که واریز نکردید.خدا لعنت کنه شما رو ک باعث شرمندگی مامیشید

ایران تابلو
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۰ آبان ۱۴۰۴
۵.۰
کارشناس فروش

من الان کارمند ایران تابلو هستم و واقعاً از شرایط کاری اینجا راضی‌ام. چیزی که برای من خیلی مهم بود، برخورد محترمانه و منصفانه با کارمندهاست — چه از طرف مدیریت، چه همکارا. اینجا کسی بالا سر آدم وای نمیسته، بهت اعتماد می‌کنن که کارت رو بلدی. نظم کاری خیلی خوبه، پروژه‌ها دقیق و با برنامه جلو می‌رن و هرکسی می‌دونه ازش چی خواسته شده. در طول کار، آموزش و یادگیری واقعاً جریان داره. مخصوصاً تو بخش‌های فنی، مدیرها کمک می‌کنن نیروها رشد کنن و تجربه‌شون بیشتر بشه. شرایط کاری هم به نسبت صنعت برق واقعاً خوبه؛ ساعت کاری منظم، پرداخت‌ها به موقع، محیط تمیز و محترمانه. در کل حس می‌کنی داری تو یه شرکت قدیمی و معتبر کار می‌کنی که برای نیروهاش ارزش قائله، نه فقط دنبال تحویل پروژه‌ست.

آپادانا کاوش ایرانیان
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ آبان ۱۴۰۴
۳.۰

سلام به نظرم شرکت جا داره مدیریتش رو تقویت کنه. ناهار و صبحانه و میان وعده میدن. ولی وضع حقوق دادنشون اصلا خوب نیست یک ماه و نیم تاخیر داره. اصلا اضافه کار نداره

بیمه
بیمه تکمیلی
صبحانه رایگان
ناهار رایگان
خوراکی رایگان
نوشیدنی رایگان
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم پرداخت به موقع حقوق
یاکس
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس ·۶ آبان ۱۴۰۴
۵.۰
برنامه نویس

لام من تجربه خیلی از دوستان رو خوندم و به عنوان یک نفری که الان تقریبا 8-9 سال است در این مجموعه دارم همکاری میکنم خیلی از نظرات واقعا دور از واقعیت و خیلی بدبینانه است . این مشکلات در همه شرکت ها هست و هر شرکتی مسایل و مشکلاتی داره که شاید سلیقه ی آدم نباشه ولی در کل این مجموعه ، در مقابل خیلی از شرکت های مشابه به نظرم عملکرد بهتری داره و مطابق معیار های روز داره با پرسنل همکاری میکنه .ج

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار خرید خارجی ·۶ آبان ۱۴۰۴
۱.۰
حسابدار خرید خارجی

خیلی تجربه بدی بود . خیلی راحت و ساده بهت توهین و بی ادبی و بی احترامی می‌کنند و تو جلسه جلوی همه افراد بد دهنی می‌کنند و اصلا اجازه توضیح هم بهت نمیدن اگر خیلی بخوای برای دفاع از خودت ‌پا فشاری کنی هرچی روی میز مدیرعامل هست ممکنه تو سر و صورتت پرتاب بشه واقعا میدون جنگه خیلی ترسناک تر از چیزی که فکر کنید و فحش هم راحت اونجا داده میشه به آدم اصلا محیط با تبلیغاتی که می‌کنند زمین تا آسمون متفاوته

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول·۲۹ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
مسئول

شرکتی بی در و پیکر . نه مسئول و مدیر جای خود هستن و جوابگو نه کارمند . حقوق با 5 ماه تاخیر پرداخت میشه - برای اینکه کارگر نتونه شکایت کنه سفته می گیرن. حداقل حقوق را واریز میکنن به تحصیلات امتیازی قایل نیستند . بیمه را دلبخواهی می پردازن . نه امور مالی نه امور اداری نه شعبه هیچ کس جوابگو نیست . اصلا به تلفن جواب نمیدن. قراردادها به نفع خودشون نوشته مهر میشه خلاصه از لحاظ ناکارآمدترین شرکتها رتبه اول را دارد. اون اشخاصی هم که از این شرکت تعریف الکی کردن دستشون با رده بالاها تو یه کاسه هست و حقوق کارگر را میخورن.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس حقوقی·۲۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس حقوقی

فقدان تعهد حقوقی: مهم‌ترین دلیل خروج، امتناع مکرر از تنظیم و امضای قرارداد کار کتبی بود که نشانه‌ی واضحی از بی‌قانونی و عدم رعایت حقوق اولیه کارگر به شمار می‌رفت. بی‌ثباتی مالی و مدیریتی: مشاهده‌ی تأخیر چند ماهه در پرداخت حقوق کارکنان و وجود نشانه‌های قوی از ورشکستگی احتمالی، ریسک مالی و امنیت شغلی را به شدت بالا برده بود. فرهنگ سازمانی نامطلوب: بی‌نظمی گسترده، فقدان شفافیت و وجود دورویی در رفتار سازمانی، محیطی غیرحرفه‌ای و ناسالم ایجاد کرده بود که با مسیر رشد شغلی من همخوانی نداشت. خیلی خودمونی بخوام بگم یه مشت دله دزد ریختن تو شرکت دارن پوله کارگر جماعتو میخورن و به هیچ جاشونم نیست که کارگر چی میکشه تو زندگیش.

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰

من پارسال به مدت 15 روز به عنوان سرپرست مشغول به کار شدم و اینارو متوجه و سریعا زدم بیرون: 1- مهمتر از همه که به من حس عدم حفظ حریم را داد، تمام نقاط شرکت، از دستشویی گرفته تا تک تک اتاقها دوربین با قابلیت ضبط صدا رو داره_مدیرعامل تو اتاقش نشسته میبینه کی داره چکار می کنه زنگ میزنه هرچی حرفه بش میزنه 2-روز اول مصاحبه اصلا راجب شاخص های کلیدی که از حقوقت کم می کنه نگفتن و جوری ازت کار می خوان که نمیرسی شاخص ها را ثبت کنی و بالطبع از حقوقت کسر می کنن 3- یه بلندگو نصب کردن که اسم نفراتو صدا می زنن، هنوز تروما اون بلندگو را دارم 4- یک اتاق مانتیورینگ دارن که خانمی اونجاس فقط میبینه، مینویسه و به مدیریت اطلاع میده. هر از بر نمیفهمه بعد میگه اینجاها ایراد داره 5- قائم مقام مدیرعامل که یه آدم دمدمی مزاج بود_هرچی بگم کم گفتم_اصلا به تخصص و دانشت کار نداره_دکترا داشت خیر سرش 6- مدیر تولید (البته دو ماه بعد من ایشونم استعفا داد) ایشونم که مطابق شرایط کاری اخلاقش میچرخید 8-مدیرعامل و صاحب مجموعه که دیگه نگم براتون_هرچی خصلت بد و بی ادبانس در آن خلاصه شده 9- و مهمتر از همه موقع تسویه حساب حتی نگفتن بیا بالا، همون نگهبانی خانم کاوسی برگهامو اورد گفت اینا بهت تعلق میگیره، منم تا این رفتارو دیدم سریع امضا زدم و زدم بیرون_بعدش به مدیر اداری زنگ زدم گفتم یک مشت عقده ای جمع شدین خلاصه اگر برای تجربه کاری می خواین برین خوبه بعد 1 یا 2 سال دنبال کار بهتر بری ولی برای اینکه روش حساب کنی اصلا...... اینا گوشه ای از چیزهایی بود که دیدم،بیشتر بودن ولی حوصله نمیکشه به خوندنشون

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰

سلام امیدوارم خوب باشید شمایی ک این پیامو میخونی ک ببینی این مجموعه چطوریه بدون ک اصلا خوب نیست و اگر بیای اینجا ابرو شرفت میره سر پرداختی مسخره و مدیریت احمقانه جناب دکتر که فقط دنبال اینه که مدیرای احمق تر از خودش بشینن و تعریف کنن ازش و پاچه خاریشو کنن عزیز نیا این شرکت اینجا نه پولتو میده ن مهمه براش که پولتو بده اعتراضم بکنی میگه خوش اومدی همینه که هست همینقدر بی شرفه این آدم تنها مزییتی که خیلی ها اشاره کردن داره محیطشه که فوق العاده دوستانه و خوبه وگرنه هیچ مزایایی تاکید میکنم هیییییچ مزایایی نداره این مجموعه ساده ترینش حقوقه که ختی جدیدا پرداخت نمیکنه دیگه یک چیزی هست اینجا به اسم مساعده که تعریف با چیزی که عموما مدونن همه کاملا متفاوته ما اینجا مساعده میزنیم برای حقوق برج 3 الان برج چنده برج 7 یعنی حقوق برج 3 رو در مهر ماه هنوز نگرفتیم مباحث فنی مدیرانو اصلا کاری نداریم که جمیعا تعطیل تشریف دارند الان که دارم اینو مینویسم بیش از شصت روزه که یه هزار تومنی پرداخت نشده به بچه ها و یه عده اعتراض کردن همشونو باهم اخراج کرد بازم میگید اینجا بدترین جایییه که میتونین برید و نکنید

گروه تک سامان هور
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فروش·۱۸ مهر ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس فروش

متاسفانه به هیچ عنوان این شرکت یا دفتر و کارگاه تولید آجر بولوک اصلا پیشنهاد نمیشه وبا صرف یک تام تقریبا 1ساله به راحتی بدون دلیل و بدون هیچگونه توضیحی باید شرکت رو ترک کرد درضمن درحال حاضر منابع انسانی شرکت وکارمند تحصبل دار و نظافت چی شرکت به عنوان کارشناس فروش دارن دراین شرکت فعالیت می کنند چون دیگه دستشان برای افراد جویای کار روشده که هیچگونه ارزشی این شرکت ندارد که به عنوان کارمندسیار ویزتور سیار شما را استخدام بکنند و همین عملا به ویزیتور سیار عنوان کارشناس فروش که بار ویژه ایی به لحاظ روانی دارد اطلاق می می کنند

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۳ مهر ۱۴۰۴
۴.۰

در مورد این شرکت بگم که کار به جایی رسیده که ما کرایه رفت و آمدم نداریم‌ ۵ ماه حقوق عقبه ساعت کاریش از ساعت قانونی طبق قانون کار بیشتره کلا مزایا نداره و فقط معایب داره کارمندا هیچ اهمیتی توو این شرکت ندارن عمرتونو اینجا تلف نکنید

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ مهر ۱۴۰۴
۱.۰

تو این شرکت کلی به خاطر کار آدمو نگه میدارن حتی روزهای تعطیل بعد خیلی راحت حق و حقوق آدمو نمیدن.برادران مدیر انشالله که هر حقی که ناحق کردین مرض بشه تو جون بچه هاتون

بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
دریافت سفته برای قرارداد
کنترل افراد با دوربین
بد قول
آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۹ مهر ۱۴۰۴
۳.۰
کارشناس

من تنها یه چیز میخوام بگم اینه که حتی برای مصاحبه هم ارزش رفتن نداره چه برسه برای مار کرد من مدت ۷ ماه مشغول به کار بودم تا زمانی که مدیر عامل داشت شرکت اوکی بود از زمانی که ح م یکی از برادرا اومد نشست جای مدیر ادم بی تربیت بد دهن زن و مرد هم فرقی براش نمیکنه مدیری که از الفاظ حرمزاده به کار میبره باید فاتحه اون شرکت خوند و‌افرادی که هستن و‌موندن از نظر من مثل خودش باید باشن که بتونن دوام بیارن در غیر این صورت محاله

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارگر خط تولید·۹ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارگر خط تولید

کارخانه بشدت بوی بد میده سرپرست حتی مواد گندیده رو به عنوان ضایعات قبول ندارن و میگه اصلا ضایعات نداریم ساعت کاری رو گفتن 7.45تا5.15اما واقعا 7تا7هستش محیط بشدت تنش‌زا وفشار کار بسیار بالاست 90درصد سرپاییه خانم هارو وادار به بلند کردن سبد های سنگین میکنن ودراین رابطه تفاوتی بین آقا و خانم نیست حقوقشم بسیار پایین‌تر از چیزیه که میگن روز اول خدا شاهده کسی به ما نگفت زیر 7روز کار حقوقی بهت تعلق نمیگیره من 5رپز کار کردم رفتم تسویه کنم وسایل شخصیمو دادن دستم گفتن زیر هفت روز کار حقوق نداری ووقتی اعتراض کردم با بی احترامی انداختنم بیرون چون شرایط کارش خیلی بده هرکس میاد بیشتر از دو سه روز دوام نمیاره می‌ره و حقوقیم بهشون نمی‌دن هر روزم استخدام داره بندرت قدیمی داره

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.........·۷ مهر ۱۴۰۴
۲.۰
.........

از وقتی تبلیغات میکنن رفتارشون خیلی عوض شده جواب تلفن نمیدن تو واتساپ جوابتو نمیدن تا قبل تبلیغاتشون خیلی بهتر بودن ولی بعدداون دیگه عوض شدن حتی حاضر نیستن رزومه رو برسی کنن قبلا نیرو جنیور قبول میکردم الان نه در کل آرزو موفقیت دارم براتون

صنایع غذایی بدر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری اقا·۶ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند اداری اقا

زده کارمند اداری اقا مسلط به سیستم و آشنا به ورد و اکسل افرادی که در خصوص ماشین، فنی باشند در اولویت قراردارند یعنی هم کارمندی میخواد که کارای اداری شرکتشونو انجام بده هم بتونه ماشیناشونو تعمیر کنه خیلی جالبه واقعا هم مکانیک خودرو میخوان هم کارمند اداری با یه حقوق چیبگم خواب دیدین خیره

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۳ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
کارشناس

من ۸ ماه تو این شرکت کار کردم بهتره بدونید میانگین زمان شاغلین زیر ۳ ماهه که از این نظر من مدت بیشتری طافت داشتم. برادر کوچک مالک شرکت از لحاظ سوادی زیر دیپلمه ولی چون چند تا دوره ثبت نام کرده در تمامی حوزه های کاری خودشو صاحب نظر میدونه و به نظر من احتیاج به روانشناس داره و اجازه رسیدن اطلاعات به برادر بزرگشو نمیده. غیر نرمال بود ایشون باعث شده محیط شرکت بیشتر شبیه مغازه بشه و به این دلیل فقط آدمای با عزت نفس پایین میتونن بمونن. امیدوارم یه روزی سهامداران شرکت متوجه بشن که از کجا دارن ضربه میخورن. هر جای دنیا بود ایشون رو بستری میکردن نه اینکه فرصت بدن تا گره های شخصیتشو با تحقیر دیگران باز کنه.

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·حسابدار ·۱ مهر ۱۴۰۴
۱.۰
حسابدار

محیط خیلی خیلی نامناسب. رفتار زشت مدیریت در دفتر مرکزی. استخدام افراد بی بند وبار و غیر تخصص. لاس زدن با نیروها و استخدام آنان برای استفاده ....... ساعت کاری خیلی بالا و طولانی مدت بعد از یک ماه استخدام درشرکت باید ۲۴ساعته دراختیارباشی . بدترین تجربه کاریم بود باسابقه بیش از ۱۰ سال

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد·۱ مهر ۱۴۰۴
۲.۰
کارشناس ارشد

مزایا: حریم خصوصی رعایت میشه نگاه جنسیتی وجود نداره ناهار-بیمه تکمیلی باندبازی وجود ندارد توی 80 درصد جاهاش معایب: منابع انسانی زورگو با مرخصی اجباری و بشدت تو پاچه کن و یک مدیرم داره بیشتر برای مدیریت سیرک خوبه تا منابع انسانی چیزی به اسم پاداش وجود نداره موقع حقوق سرتون کلاه نذارن عملا سالی یکی هم وجود نداره روی عدد حقوقتون سفت باشین حقوق ادم ها خیلی فرق میکنه و در پاییز 1404 مثل سه نفر با پوزیشن شغلی کارشناس کنار هم با کارایی تقریبا یکسان یکی اداره کاری 14 میگیره یکی 35 اینا میگره یکی هم 42 اینا میگیره در صورتی که عملا 2 میلیون هم با هم فرق ندارن و فقط موقع استخدام درست بستن حقوق رو یا یک پارتی دارن مدیران خیلی جالب نیستن انگار از دماغ فیل افتادن تازه به دوران رسیده ان مثلا محل غذای خودشونو از پرسنل جدا کردن و میبینی برای پرسنل استنبولی میاد غذا برای اونا شیشلیگ و برگ لازانیا همزمان با خدم و حشم احساس میکنن ناصرالدین شاهن اما اگر دسته جمعی استعفا بدن برن سلامت هیچ اتفاقی برا ی سازمان نمی افته و همین قدر بدرد نخورن یا مثلا حق ایاب و ذهابشونم حتی فرق داره و توی دریافتی که دیگه هیچی بالا 200 تا 400 تومن حقوق میگیرن هیئت مدیره هم 3 تا داداشن بزرگه باهوش تره وسطی ادم خوبیه و کوچیکه هم فکر میکنه باهوشه و همه چی میدونه اما پاشنه اشیلش همینه که فکر میکنه پرفسوره در صورتی که شرکت تحت نظرش 10سال زیان ده

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند حقوقی·۳۰ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
کارمند حقوقی

شرکت کاملا بی در و پیکر همه چی رو هواست تاخیر حقوق ۴ ماهه رفتار غیر حرفه ای کار فوق العاده سنگین و تنها مزیت این شرکت محیط صمیمانه همکارا هست و برای یه حقوقی بی سابقه دوره رزومه سازی و یادگیری مناسبه برای پیشرفت این شرکت و انتخاب نکنید

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·موزع و راننده·۳۰ شهریور ۱۴۰۴
۱.۰
موزع و راننده

من ۹ماه به عنوان موزع کار کردم .پرداخت حقوقشون مزخرف و بد موقع .سه ماه ی بار یا دو ماه ی بار حقوق میدن .سه ماه حقوق موزع و راننده رو نمیدن هیچکسم جواب گو نیست سه ماه طلب دارم و آقایون عین خیالشون نیست متاسفم واسه مدیریت افتضاحتون همونجور که شما انتظار داشتید کارتون رو ب موقع انجام دادیم ماهم انتظار واریز حق و حقوقمون رو داریم که واریز نکردید.خدا لعنت کنه شما رو ک باعث شرمندگی مامیشید