وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۷۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۷ از ۲۴
افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

طی 6ماه فعالیت در این شرکت متاسفانه تجارب خوبی حاصل نشد جلسات بدون هدف سازمانی بدون نقشه راه..... بدون ارائه حقوق و دستمزد کارکنان در موعد مقرر و با فاصله بسیار بسیار طولانی.. مدیریتی بدون هدف.....

ناهار رایگان
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه

شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر تولید

اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.

شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۳.۰

مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تجربه سخت و جذاب·۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۵.۰
تجربه سخت و جذاب

مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدم‌های سخت می سازد و انسان‌های صبور میخواهد. اروا طی دو سال اخیر رشد فوق العاده ای رو‌تجربه‌کرده است.این موفقیت با برخی چالش ها هم همراه بوده است . حضور نفرات جدید و توانمند و خروج انسان‌هایی که نتوانسته اند علیرغم تلاش سازمان، همپای سازمان رشد کنند . فعالیت و حضور در این تیم برایم علیرغم تمام سختی ها و چالشهایش فوق العاده اثربخش بوده است

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ناشناس·۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ناشناس

پارتی بازی و آشنا بازی لخت و عریان و آزار جنسی بسیار مصرف و حمل مشروبات الکی آزاد خرابکاری در بازار جشن های مختلط با روابط جنسی کثیف و مست بودن پول حرام حرف های زشت و زننده که لایق خود و خانواده هاشون هست اینا ناموس شون رو حراج میکنن و کاملا بی غیرت و بی ناموس هستند تعرض به دختران داخل شرکت یه مشت لاشخور به اسم مدیر ولی هیچ تخصصی ندارن باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ناشناس·۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ناشناس

شرکت نه! بلکه گروهک منافقین آزار و اذیت جنسی دخترها و زن ها توسط مدیران و کارکنان شرکت جلوی چشم دیگران و بیرون و با افتخار تعریف کردن. گران کردن مداوم محصولات و احتکار هزینه و تبلیغ بر ضد نظام و کشور ظاهر بسیار نامناسب در شرکت رفتارهای زشت و سخیف و زننده جشن های مختلط با مصرف و حمل مشروبات الکی داخل شرکت توهین به پرسنل و مقدسات لاس زدن های فراوان که عادی است در شرکت مدیران کثیف از لحاظ اخلاقی و رفتاری ارجحیت دادن به افراد هم تفکر خودشان و تقدیس پهلوی و تبعیض بین این افراد با پرسنل کاری و متخصص وخیلی موارد دیگر

شرکت مهندسی مهاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

در این شرکت قراردادها یک ماهه هست امنیت شغلی به هیچ عنوان نداره فشار کاری و کار سنگین هم وجود نداره کار روتین هست مشکل اصلی این مجموعه این هست که مدیرعامل تعادل روانی نداره و از نظر روانی نیروها را اذیت میکنه حقوق بالایی هم نداره حتی بسته مناسبتی بن خرید و سایر مزیت های سازمان های دیگه هم نداره یک وعده ناهار بود اون زمان که من کار می‌کردم اون هم این قدر قبل و بعدش مدیرعامل اذیت می‌کرد اصلا نمی فهمیدیم چی خوردیم اخراج خیلی عادی هست تو این مجموعه عصر زنگ میزنن دیگه نیا

مکانیک آب
تولید و صنایع · آذربایجان شرقی، تبریز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مکانیک آب ·۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰
مکانیک آب

برای انجام کارهای دم دستی و خسته کننده چند تا جوان استخدام میکنن و امکان پیشرفت شغلی وجود نداره.فرهنگ سازمانی به شدت سمی داره و شایعه و حرف توش خیلی زیاده بهتره که دنبال کار در شرکت های دولتی یا نیمه دولتی تبریز باشین مثل موتوژن و تراکتور و پمپیران و... ****خانم ها هم به هیچ عنوان دنبال کار در بخش فنی این شرکت نباشن بخاطر یک‌سری مسائل اخلاقی که قلم ها از نوشتنش شرم دارند.در صورت ایجاد مشکل هیچ نهاد رسیدگی کننده وجود نداره نه حراست داره و نه مدیری که رسیدگی کنه.***** در بی نظمی این شرکت همین بس که فاقد بخش کارگزینی و مدیریت منابع انسانی هست!! حقوق هم یک میلیون بالای قانون کار همراه اضافه کاری واسه همین هم هزارتا منت میزارن البته!!! **قرارداد دو ماهه یا سه ماهه می‌بندن البته قرارداد رو به خودتون نمیدن برخلاف اکثر شرکت ها!!! هیچ گونه امکانات رفاهی نداره و حداقل حقوق رو دریافت می کنید.نه سرویس داره و نه پارکینگ برای ماشین خودتون. حق و حقوق سختی زیان آوری کارگران هم اصلا پرداخت نمیشه و فاقد طبقه بندی مشاغل هست. در پناه حق موفق باشید/به امید پیروزی جوانان ایرانی

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد سیستم ها و روش ها·۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس ارشد سیستم ها و روش ها

بدترین تجربه زندگیم بدترین تجربه و بدترین سال از سالهای عمرم بود ظالمترین انسانهای دنیا تو این شرکت هستند مدیرعامل یک آدم که کاملا دو رو هست و ظاهر و باطنش اصلا یکی نیست اگر خدا شناس هستی حرفم رو باور کن قائم مقام مدیرعامل که برادرشه به خداوندی خدا خود یزیده هرکسی اینجا کار کنه مشکلات روحی و روانی پیدا میکنه دیدم کسی رو که از فریاد ترسناک قائم مقام رو سرش بیهوش شد و دندونهاش شکست و با آمبولانس بردنش هر یک ساعت صدای فریاد مدیرعامل و قائم مقام رو سر پرسنل بلنده چندین روانپزشک سازمانی گرفتن شاید صدای بلندشون رو تونستن کم کنن ولی تخریب شخصیت کردن پرسنل براشون لذت بخشه و هیچ وقت هیچ وقت از این کار دست بر نمیدارن برادر مدیرعامل حاضره هرکاری بکنه تا مشکلات اساسی شرکت به گوش مدیرعامل نرسه به چشم خودم دیدم که دو تا مدیر سر برنامه غلطه واحد برنامه ریزی تا برخورد فیزیکی هم رفتن اما اصلا نگذاشتن که مدیر عامل بفهمه تو کارخانه چه افتضاحاتی هست و واحد برنامه ریزیشون چقدر کثیف کار میکنه نمیگذارند صدا به اون بالایی برسه خدامیدونه فقط آدم‌هایی که چشماشون رو رو حقایق ببندن و کتمان حقایق کنن و برادر مدیر عامل رو چاپلوسی و تایید کنن میتونن تو این شرکت کارکنن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست برند مارکتینگ·۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست برند مارکتینگ

واقعا این شرکت محیط غیر اخلاقی و غیر حرفه ای که حتی مدیران ارشد توانی دادن وظایف رو به کارمندانشون ندارند. من حدود ۲ سال در واحد مارکتینگ این شرکت حضور داشتم که حتی مدیر ارشدش سواد کافی در حوزه کاری خودش را نداشت و مدام در حال مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد خارج از شرکت بودن. فقط برای ساخت رزمه برای افراد بی تجربه مناسب هست و‌بس. حقوق هم هر ۳ ماه یکبار میدن.

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد·۱۸ فروردین ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس ارشد

من حدود 1 سال هست اینجام میخواهم شرایط رو کامل براتون شرح بدم: دفتر مرکزی استیل البرز و هفت الماس یک شرکت واحد هستند که بیشتر توان مالی سازمان برای هفت الماسه 1- در بدو استخدام با تیم منابع انسانی واحد جذب روبرو میشید که یک تیم با شخصیت و فوق حرفه ای و مصاحبه اول تحت اسکایپ هست و به محض ورود بعد استخدام یک پکیج خوش آمد از طرف سازمان دریافت میکنید البته باید آزمایش اعتیاد و تست ورزش و طب کار هم بدین که خود شرکت هزینه میده و بعد از 6 ماه قسطی از حقوق کم میکنه 3 ماه اول ازمایشی هست و البته بعد استخدام با امور کارکنان توی منابع انسانی کار دارین که بعضی وقتا سنتی عمل میکنن کمی انتقاد بهشون وارده 2-محیط کار و میزتون به شکل اپن افیس هست و ایرادی که داره محیط کارش خیلی خیلی خشک و سکوت اما کاملا با احترام باهاتون برخورد میشه،توی اکثر واحد ها به جزمالی که یکم بی ادبه مدیرش میتونین راحت با مدیرتون صحبت کنین و انتقاد یا حرفتون بزنین ، همچنین منابع انسانی هم مرتبط در مورد روئسا و مدیران از کارکنان نظر سنجی میکنه و بلعکس نقطه قوت خیلی بالاش اینکه که به هیچ عنوان باند بازی و پاچه خواری و نگاه جنسیتی توش نیست و پیشرفت کاملا برای شما محیاست و مدیران خیلی استقبال میکنن جالب اینکه مدیران تمام تحصیل کرده و عجیب این که خلاف جاهای دیگه توی حوضه خودشون اشراف دارن و توی سیستم ها روی لبه تکنولوژی حرکت میکنن و کاملا به روز هستند که به نظر میرسه علت این موضوع هیئت مدیره جوان باشه 3-ساعات کاریش از 7.30 تا 17 یکمی تو مخه و اگه بیرون کار داشته باشی باید هی مرخصی بگیری و البته بقیه شرکت ها 2.5 روز مرخصی تو ماه دارن اما اینجا 2 روزه!! خلاصه سر مرخصی و کسر حقوقش داستان دارید 4- در مورد حقوق و مزایا تقریبا میانگین حقوق از شرکت های خصوصی دیگه بالاتره و هر سه ماه هم یک کارانه تقریبا جذاب بهتون میدن//البته همیشه حقوق وسط ماه و کارانه رو با تاخیر 45 روزه میدن که جالب نیست !! جشن ها و اعیاد رو هم گاها برگذار میکنن که برای من تازگی داشت مثلا دیجی دعوت کنن و میز مزه میچینن و یه کادو کوچیک میدن یکار باحال دیگه هم اینهکه هر فصل یک تور به هزینه شرکت برگذار میشه مثلا کویر یا شمال هفته ای هم دو روز سالن ورزشی و اینا میتونین برین ناهار میدن که بنظرم کیفیت قابل قبوله یدونه کارتهم هست مال خرید سوپر مارکت که جدا از حقوق ماهانه شارژ میشه اماا یه چیز خیلی زشت و تعجب آور اینه که غذای مدیرا با کارمندا فرق داره که ادمو یاد عهد ارباب رعیت میندازه....! در مجموع سعی کردم صادقانه براتون بنویسم امیدوارم کمک کرده باشم

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست مارکتینگ·۱۳ فروردین ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست مارکتینگ

به شدت مدیران ارشد بیسواد که فقط ادعا دارند و از درون تو خالی و پوچ هستن. در این شرکت هیچ کس در حوزه کاری خودش تخصص نداره و تحصیل نکرده و فقط از روی علاقه و پاچه خواری سمت مدیریت یک واحد رو برعهده گرفتن. فقط بلدن ظاهرشونو با چندتا جمله خارجی از قبل اماده کرده باسواد نشون بدن. به شدت محیط کاری فاسد و غیر حرفه ی که بیشتر از چند ماه نمی توانید دوام بیاورید. کلا یک برند قدیمی دارند که تونسته بواسطه تحریم ها کمی شناخته بشه بقیه برندهاشون رو نه هیچ کس میشناسه نه مدیران به ظاهر باسوادشون تونستن کاری برایشان بکنن. واقعا وقت و رزمتون رو صرف همچین شرکتی نکنید.

زرسام هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر میانی·۲۳ اسفند ۱۴۰۲
۳.۰
مدیر میانی

زرسام یک شرکت کاملا بدوی با تعداد زیادی کارمند که همه مستقیم از مدیرعامل دستور میگیرند است. از شستن شیشه های دفتر کارخانه تا تعویض روغن ماشین و حتی غذای سگ داخل حیاط را مدیرعامل باید تایید کند. و پس از هر خرابکاری با وجود گرفتن تایید های فراوان از مدیرعامل باز مورد شماتت و اخراج قرار میگیرید. کلا جایی که همه برای خوشنودی مدیرعامل کار میکنند و همه دنبال جلب توجه مدیرعامل هستند کار کردن سخت است. اگر مرد باشید که یا باید زیرآب بزنید و یا زیرآب شما رو میزنند اگر خانم باشید ممکن است مدیرعامل شما رو مورد فشار برای تن دادن به چیزهایی که خارج از اخلاق است مجبور کند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۱.۰

حقوق نامنظم محیط غیر حرفه ای و سراسر خاله زنک بازی که رشد مهارتی ندارد. مدیران واحد تمام بی سواد و غیر حرفه ای بیشتر وقت کاری صرف داستان سرایی و خاله زنک بازی است. تسویه حساب غیر اصولی که حقوقهای عقب مانده را نمیدهند و سنوات را با حداقل حقوق سال استخدامی پرداخت میکنند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰

در این مجموعه چیزی بنام ارزش برای کارکنان وجود ندارد. پرداخت حقوق در نهایت پس از شکایت به وزارت کار و دادسرا و و بعد از چندماه پیگیری بی وقفه امکان پذیر می باشد. سوء مدیریت در این شرکت بیداد می کند . از بی تجربگی پرسنل جدید جهت رسیدن به اهداف استفاده می شود. شرایط پرسنل به هیچ عنوان اهمیت ندارد حتی اگر پرسنل در معرض خطرو حتی مرگ هم باشد وجهی پرداخت نمی گردد. اینجانب یکی از بدترین تجربه های کاری در این شرکت تجربه کردم که دریافت حقوقم با شکایت به وزارت کار و دادسرا و در نهایت وجه به حساب قوه مربوطه واریز و سپس به حساب من انتقال پیدا کرد . امیدوارم با خواندن نظرات هیچ فردی تجربه کارمندان این شرکت را نداشته باشد .

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۷ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویس

واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. می‌رید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه

بیمه
محیط غیر حرفه ای
پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Lawyer·۲۶ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
Lawyer

Ramin Amiri the CEO (now the CTO) of PARSTRONIC is sentenced with financial fraud with six personal sue in Iran, if you have any information about where he or his wife Farzaneh Javaheri is please contact us via the [email protected] email address for those with this information, five thousand US dollar will be payed as reward.

ایلیا استیل
تولید و صنایع · آذربایجان شرقی، تبریز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰

من به عنوان کارمند دفتر استانی شرکت با اینکه حدودا 4 سال توی این شرکت بودم ، این شرکت به شدت ضعف مدیریتی داره به خصوص در قسمت منابع انسانی ، رفتار مدیریت عامل بسیار زشت و زننده است ، هیچ پیشرفتی نمیتونید داشته باشید توی این شرکت ، فقط وقت تلف کردن و جنگ اعصاب واسه خودتون و خانواده تون پیش میاد ، واحد حقوقی هم پس از ترک شرکت ازتون شکایت میکنه و روی سفته و چک ضمانتتون اقدام میکنه

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویسی ·۱۸ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویسی

ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفه‌ای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

طی 6ماه فعالیت در این شرکت متاسفانه تجارب خوبی حاصل نشد جلسات بدون هدف سازمانی بدون نقشه راه..... بدون ارائه حقوق و دستمزد کارکنان در موعد مقرر و با فاصله بسیار بسیار طولانی.. مدیریتی بدون هدف.....

ناهار رایگان
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه

شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
مدیر تولید

اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.

شکوه طعام وارنا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۳.۰

مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تجربه سخت و جذاب·۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۵.۰
تجربه سخت و جذاب

مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدم‌های سخت می سازد و انسان‌های صبور میخواهد. اروا طی دو سال اخیر رشد فوق العاده ای رو‌تجربه‌کرده است.این موفقیت با برخی چالش ها هم همراه بوده است . حضور نفرات جدید و توانمند و خروج انسان‌هایی که نتوانسته اند علیرغم تلاش سازمان، همپای سازمان رشد کنند . فعالیت و حضور در این تیم برایم علیرغم تمام سختی ها و چالشهایش فوق العاده اثربخش بوده است

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ناشناس·۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ناشناس

پارتی بازی و آشنا بازی لخت و عریان و آزار جنسی بسیار مصرف و حمل مشروبات الکی آزاد خرابکاری در بازار جشن های مختلط با روابط جنسی کثیف و مست بودن پول حرام حرف های زشت و زننده که لایق خود و خانواده هاشون هست اینا ناموس شون رو حراج میکنن و کاملا بی غیرت و بی ناموس هستند تعرض به دختران داخل شرکت یه مشت لاشخور به اسم مدیر ولی هیچ تخصصی ندارن باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند

زرین رویا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ناشناس·۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ناشناس

شرکت نه! بلکه گروهک منافقین آزار و اذیت جنسی دخترها و زن ها توسط مدیران و کارکنان شرکت جلوی چشم دیگران و بیرون و با افتخار تعریف کردن. گران کردن مداوم محصولات و احتکار هزینه و تبلیغ بر ضد نظام و کشور ظاهر بسیار نامناسب در شرکت رفتارهای زشت و سخیف و زننده جشن های مختلط با مصرف و حمل مشروبات الکی داخل شرکت توهین به پرسنل و مقدسات لاس زدن های فراوان که عادی است در شرکت مدیران کثیف از لحاظ اخلاقی و رفتاری ارجحیت دادن به افراد هم تفکر خودشان و تقدیس پهلوی و تبعیض بین این افراد با پرسنل کاری و متخصص وخیلی موارد دیگر

شرکت مهندسی مهاران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

در این شرکت قراردادها یک ماهه هست امنیت شغلی به هیچ عنوان نداره فشار کاری و کار سنگین هم وجود نداره کار روتین هست مشکل اصلی این مجموعه این هست که مدیرعامل تعادل روانی نداره و از نظر روانی نیروها را اذیت میکنه حقوق بالایی هم نداره حتی بسته مناسبتی بن خرید و سایر مزیت های سازمان های دیگه هم نداره یک وعده ناهار بود اون زمان که من کار می‌کردم اون هم این قدر قبل و بعدش مدیرعامل اذیت می‌کرد اصلا نمی فهمیدیم چی خوردیم اخراج خیلی عادی هست تو این مجموعه عصر زنگ میزنن دیگه نیا

مکانیک آب
تولید و صنایع · آذربایجان شرقی، تبریز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مکانیک آب ·۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰
مکانیک آب

برای انجام کارهای دم دستی و خسته کننده چند تا جوان استخدام میکنن و امکان پیشرفت شغلی وجود نداره.فرهنگ سازمانی به شدت سمی داره و شایعه و حرف توش خیلی زیاده بهتره که دنبال کار در شرکت های دولتی یا نیمه دولتی تبریز باشین مثل موتوژن و تراکتور و پمپیران و... ****خانم ها هم به هیچ عنوان دنبال کار در بخش فنی این شرکت نباشن بخاطر یک‌سری مسائل اخلاقی که قلم ها از نوشتنش شرم دارند.در صورت ایجاد مشکل هیچ نهاد رسیدگی کننده وجود نداره نه حراست داره و نه مدیری که رسیدگی کنه.***** در بی نظمی این شرکت همین بس که فاقد بخش کارگزینی و مدیریت منابع انسانی هست!! حقوق هم یک میلیون بالای قانون کار همراه اضافه کاری واسه همین هم هزارتا منت میزارن البته!!! **قرارداد دو ماهه یا سه ماهه می‌بندن البته قرارداد رو به خودتون نمیدن برخلاف اکثر شرکت ها!!! هیچ گونه امکانات رفاهی نداره و حداقل حقوق رو دریافت می کنید.نه سرویس داره و نه پارکینگ برای ماشین خودتون. حق و حقوق سختی زیان آوری کارگران هم اصلا پرداخت نمیشه و فاقد طبقه بندی مشاغل هست. در پناه حق موفق باشید/به امید پیروزی جوانان ایرانی

آروا
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد سیستم ها و روش ها·۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
کارشناس ارشد سیستم ها و روش ها

بدترین تجربه زندگیم بدترین تجربه و بدترین سال از سالهای عمرم بود ظالمترین انسانهای دنیا تو این شرکت هستند مدیرعامل یک آدم که کاملا دو رو هست و ظاهر و باطنش اصلا یکی نیست اگر خدا شناس هستی حرفم رو باور کن قائم مقام مدیرعامل که برادرشه به خداوندی خدا خود یزیده هرکسی اینجا کار کنه مشکلات روحی و روانی پیدا میکنه دیدم کسی رو که از فریاد ترسناک قائم مقام رو سرش بیهوش شد و دندونهاش شکست و با آمبولانس بردنش هر یک ساعت صدای فریاد مدیرعامل و قائم مقام رو سر پرسنل بلنده چندین روانپزشک سازمانی گرفتن شاید صدای بلندشون رو تونستن کم کنن ولی تخریب شخصیت کردن پرسنل براشون لذت بخشه و هیچ وقت هیچ وقت از این کار دست بر نمیدارن برادر مدیرعامل حاضره هرکاری بکنه تا مشکلات اساسی شرکت به گوش مدیرعامل نرسه به چشم خودم دیدم که دو تا مدیر سر برنامه غلطه واحد برنامه ریزی تا برخورد فیزیکی هم رفتن اما اصلا نگذاشتن که مدیر عامل بفهمه تو کارخانه چه افتضاحاتی هست و واحد برنامه ریزیشون چقدر کثیف کار میکنه نمیگذارند صدا به اون بالایی برسه خدامیدونه فقط آدم‌هایی که چشماشون رو رو حقایق ببندن و کتمان حقایق کنن و برادر مدیر عامل رو چاپلوسی و تایید کنن میتونن تو این شرکت کارکنن

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست برند مارکتینگ·۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست برند مارکتینگ

واقعا این شرکت محیط غیر اخلاقی و غیر حرفه ای که حتی مدیران ارشد توانی دادن وظایف رو به کارمندانشون ندارند. من حدود ۲ سال در واحد مارکتینگ این شرکت حضور داشتم که حتی مدیر ارشدش سواد کافی در حوزه کاری خودش را نداشت و مدام در حال مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد خارج از شرکت بودن. فقط برای ساخت رزمه برای افراد بی تجربه مناسب هست و‌بس. حقوق هم هر ۳ ماه یکبار میدن.

گروه استیل البرز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد·۱۸ فروردین ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس ارشد

من حدود 1 سال هست اینجام میخواهم شرایط رو کامل براتون شرح بدم: دفتر مرکزی استیل البرز و هفت الماس یک شرکت واحد هستند که بیشتر توان مالی سازمان برای هفت الماسه 1- در بدو استخدام با تیم منابع انسانی واحد جذب روبرو میشید که یک تیم با شخصیت و فوق حرفه ای و مصاحبه اول تحت اسکایپ هست و به محض ورود بعد استخدام یک پکیج خوش آمد از طرف سازمان دریافت میکنید البته باید آزمایش اعتیاد و تست ورزش و طب کار هم بدین که خود شرکت هزینه میده و بعد از 6 ماه قسطی از حقوق کم میکنه 3 ماه اول ازمایشی هست و البته بعد استخدام با امور کارکنان توی منابع انسانی کار دارین که بعضی وقتا سنتی عمل میکنن کمی انتقاد بهشون وارده 2-محیط کار و میزتون به شکل اپن افیس هست و ایرادی که داره محیط کارش خیلی خیلی خشک و سکوت اما کاملا با احترام باهاتون برخورد میشه،توی اکثر واحد ها به جزمالی که یکم بی ادبه مدیرش میتونین راحت با مدیرتون صحبت کنین و انتقاد یا حرفتون بزنین ، همچنین منابع انسانی هم مرتبط در مورد روئسا و مدیران از کارکنان نظر سنجی میکنه و بلعکس نقطه قوت خیلی بالاش اینکه که به هیچ عنوان باند بازی و پاچه خواری و نگاه جنسیتی توش نیست و پیشرفت کاملا برای شما محیاست و مدیران خیلی استقبال میکنن جالب اینکه مدیران تمام تحصیل کرده و عجیب این که خلاف جاهای دیگه توی حوضه خودشون اشراف دارن و توی سیستم ها روی لبه تکنولوژی حرکت میکنن و کاملا به روز هستند که به نظر میرسه علت این موضوع هیئت مدیره جوان باشه 3-ساعات کاریش از 7.30 تا 17 یکمی تو مخه و اگه بیرون کار داشته باشی باید هی مرخصی بگیری و البته بقیه شرکت ها 2.5 روز مرخصی تو ماه دارن اما اینجا 2 روزه!! خلاصه سر مرخصی و کسر حقوقش داستان دارید 4- در مورد حقوق و مزایا تقریبا میانگین حقوق از شرکت های خصوصی دیگه بالاتره و هر سه ماه هم یک کارانه تقریبا جذاب بهتون میدن//البته همیشه حقوق وسط ماه و کارانه رو با تاخیر 45 روزه میدن که جالب نیست !! جشن ها و اعیاد رو هم گاها برگذار میکنن که برای من تازگی داشت مثلا دیجی دعوت کنن و میز مزه میچینن و یه کادو کوچیک میدن یکار باحال دیگه هم اینهکه هر فصل یک تور به هزینه شرکت برگذار میشه مثلا کویر یا شمال هفته ای هم دو روز سالن ورزشی و اینا میتونین برین ناهار میدن که بنظرم کیفیت قابل قبوله یدونه کارتهم هست مال خرید سوپر مارکت که جدا از حقوق ماهانه شارژ میشه اماا یه چیز خیلی زشت و تعجب آور اینه که غذای مدیرا با کارمندا فرق داره که ادمو یاد عهد ارباب رعیت میندازه....! در مجموع سعی کردم صادقانه براتون بنویسم امیدوارم کمک کرده باشم

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست مارکتینگ·۱۳ فروردین ۱۴۰۳
۱.۰
سرپرست مارکتینگ

به شدت مدیران ارشد بیسواد که فقط ادعا دارند و از درون تو خالی و پوچ هستن. در این شرکت هیچ کس در حوزه کاری خودش تخصص نداره و تحصیل نکرده و فقط از روی علاقه و پاچه خواری سمت مدیریت یک واحد رو برعهده گرفتن. فقط بلدن ظاهرشونو با چندتا جمله خارجی از قبل اماده کرده باسواد نشون بدن. به شدت محیط کاری فاسد و غیر حرفه ی که بیشتر از چند ماه نمی توانید دوام بیاورید. کلا یک برند قدیمی دارند که تونسته بواسطه تحریم ها کمی شناخته بشه بقیه برندهاشون رو نه هیچ کس میشناسه نه مدیران به ظاهر باسوادشون تونستن کاری برایشان بکنن. واقعا وقت و رزمتون رو صرف همچین شرکتی نکنید.

زرسام هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر میانی·۲۳ اسفند ۱۴۰۲
۳.۰
مدیر میانی

زرسام یک شرکت کاملا بدوی با تعداد زیادی کارمند که همه مستقیم از مدیرعامل دستور میگیرند است. از شستن شیشه های دفتر کارخانه تا تعویض روغن ماشین و حتی غذای سگ داخل حیاط را مدیرعامل باید تایید کند. و پس از هر خرابکاری با وجود گرفتن تایید های فراوان از مدیرعامل باز مورد شماتت و اخراج قرار میگیرید. کلا جایی که همه برای خوشنودی مدیرعامل کار میکنند و همه دنبال جلب توجه مدیرعامل هستند کار کردن سخت است. اگر مرد باشید که یا باید زیرآب بزنید و یا زیرآب شما رو میزنند اگر خانم باشید ممکن است مدیرعامل شما رو مورد فشار برای تن دادن به چیزهایی که خارج از اخلاق است مجبور کند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ اسفند ۱۴۰۲
۱.۰

حقوق نامنظم محیط غیر حرفه ای و سراسر خاله زنک بازی که رشد مهارتی ندارد. مدیران واحد تمام بی سواد و غیر حرفه ای بیشتر وقت کاری صرف داستان سرایی و خاله زنک بازی است. تسویه حساب غیر اصولی که حقوقهای عقب مانده را نمیدهند و سنوات را با حداقل حقوق سال استخدامی پرداخت میکنند.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰

در این مجموعه چیزی بنام ارزش برای کارکنان وجود ندارد. پرداخت حقوق در نهایت پس از شکایت به وزارت کار و دادسرا و و بعد از چندماه پیگیری بی وقفه امکان پذیر می باشد. سوء مدیریت در این شرکت بیداد می کند . از بی تجربگی پرسنل جدید جهت رسیدن به اهداف استفاده می شود. شرایط پرسنل به هیچ عنوان اهمیت ندارد حتی اگر پرسنل در معرض خطرو حتی مرگ هم باشد وجهی پرداخت نمی گردد. اینجانب یکی از بدترین تجربه های کاری در این شرکت تجربه کردم که دریافت حقوقم با شکایت به وزارت کار و دادسرا و در نهایت وجه به حساب قوه مربوطه واریز و سپس به حساب من انتقال پیدا کرد . امیدوارم با خواندن نظرات هیچ فردی تجربه کارمندان این شرکت را نداشته باشد .

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۷ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویس

واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. می‌رید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه

بیمه
محیط غیر حرفه ای
پارسترونیک
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Lawyer·۲۶ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
Lawyer

Ramin Amiri the CEO (now the CTO) of PARSTRONIC is sentenced with financial fraud with six personal sue in Iran, if you have any information about where he or his wife Farzaneh Javaheri is please contact us via the [email protected] email address for those with this information, five thousand US dollar will be payed as reward.

ایلیا استیل
تولید و صنایع · آذربایجان شرقی، تبریز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۳ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰

من به عنوان کارمند دفتر استانی شرکت با اینکه حدودا 4 سال توی این شرکت بودم ، این شرکت به شدت ضعف مدیریتی داره به خصوص در قسمت منابع انسانی ، رفتار مدیریت عامل بسیار زشت و زننده است ، هیچ پیشرفتی نمیتونید داشته باشید توی این شرکت ، فقط وقت تلف کردن و جنگ اعصاب واسه خودتون و خانواده تون پیش میاد ، واحد حقوقی هم پس از ترک شرکت ازتون شکایت میکنه و روی سفته و چک ضمانتتون اقدام میکنه

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویسی ·۱۸ بهمن ۱۴۰۲
۱.۰
برنامه نویسی

ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفه‌ای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!