ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویرا دیزل، صنعت تولید و صنایع، تهران: بر اساس ۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران ویرا دیزل را به دیگران توصیه می‌کنند. ۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت ویرا دیزل (عضو گروه ماموت) با هدف پاسخگویی به نیازهای در حال گسترش مشتریان و ارائه تجربه مطلوب به کاربران، وارد بازار رقابتی ایران شده است. این شرکت با تکیه بر مزایای قابل توجه محصولاتش و به کارگیری نیروی انسانی متخصص، مجرب و متعهد، محصولاتی متمایز ارائه می‌دهد و در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان گام برمی‌دارد. بنیانگذاران و سرمایه‌گذاران اصلی با سال‌ها تجربه در صنایع داخلی و مشارکت در مدیریت مجموعه‌های صنعتی موفق، نگاه نوآورانه‌ای به آینده ویرا دیزل دارند و با اتکا به دانش به‌روز مدیران و کارشناسان، امیدوارند آینده‌ای روشن برای صنعت خودرو و شرکت رقم بزنند.

تجربه‌ها

ویرا دیزل
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·
۱.۰

این شرکت از مجموعه‌های شرکت و هولدینگ ماموت هست و اغلب افراد با همین اسم و لقب وارد این شرکت میشن و بعد از به مدتی متوجه میشن از ماموت فقط یه وابستگی نیرو انسانی داره، یعنی وقتی تو خود دنیای ماموت دارن بن کالا یا بن خرید از فروشگاه رو میدن اینجا هیچ خبری نیست و کم کم متوجه میشین که بله ویرادیزل (******) ماموت نیست و فقط اسمشو یدک میکشه... اما مشکل اصلی شرکت این نیست، مشکل اینه که شرکت کلا دو دسته‌‌اس، یعنی مثل پایین برره و بالا برره‌اس دقیقتر بخوام بگم مدیر عامل رفته یه سری دوستاشو از شرکت های مختلف جمع کرده(مدیران خودرو، ایساکو، الکتروژن و پارس خودرو و...) و آورده اونجا بعد با نصف این آدما مشکل داره یعنی تیم قطعات که شامل فنی و مهندسی و برنامه ریزی و... میشه و تبعیضات شدیدی بین این تیم با بقیه قائل میشه در حدی که تیم قطعات(مهندسی، شبکه، برنامه ریزی و انبار) که باشین بدبختین، به اسم کارشناس میاین با حقوق پایین بعد مثل کارگر افغانی کار میکشن ازتون و تهشم ناراحت میشن که چرا خوب حمالی نمیکنید؟؟ حالا برعکسش تو تیم مدیر عامل که باشین برد با شماس، اصلا نیاز به کاری کنین، بشینین پاتون رو بندازین رو پاتون و بازی کنین همه چی گل و بلبله و اصلا نیازی به تخصص نیست شاسگولم باشین اوکیه(دیدم که میگم) فقط پارتی میخواد دیگه. مدیران هم اکثرا یا اخراجی‌های شرکت‌های دیگن یا بازنشسته و پیر و بی اعصاب، که 24 ساعته شما صدای دعواشونو اونجا میشنوین یا دارن تلفنی گند میزنن بهم یا زورشون به چینیا نمیرسه و جنگ اعصاب راه انداختن محصولاتشونم به شدت بی کیفیت و آشغال که حتی خود چینیاشونم میگن که اینا محصولات اکونومیک و کسی اینا رو نمیخره و چون خرابیشون بالاس خودشونم کلافن ولی چاره‌ای جز موندن ندارن و مجبورن کار کنن جون قرارداد دارن و از طرفی شرکتشون (شاکمن) به شرکت داغونه اصلا دیسیپلین کاری یه شرکت خودروسازی رو بلد نیستن حتی بلد نیستن جواب ایمیل رو درست بدن و دائم نیروهاشون از پیششون میرن و شما با آدمای جدیدی طرف میشین که دیگه خودتون حدیث مفصل بخوانید از این مجمل.... اگه خدایی نکرده اوکی شد که برین سمت واحد قطعات نرید چون فاجعه‌اس ولی اگه شیطون گولتون زد حقوق رو بالا ببندید چون نیرو انسانی یه عددی رو به عنوان حد بالای حقوق میگه ولی درست نیست و شما رو حقوق بالا صحبتتون رو بکنید، به عبارتی هر چی بالاتر بگین قدرتونو بیشتر میدونن... از اونور دست به هر کاری نزنید بگین شرح وظایف بدن( چون ندارن و نمیدن) کولی بازی در میارن ولی شما همون اول بگین که هر کاری رو انجام نمیدین به طور کل بگم اگه واقعا اعصاب ندارین سمت ویرادیزل پیداتون نشه چون جنگ اعصاب هر روزه یه چیز عادیه. در حدی که دیدم مشتریاشون با قمه اومدن تو اداری برای جنگ.... 🪓🪓🪓 خوبیاشم اینکه حقوق سر وقته، بن کالا میدن ( هر شیش ماه یه بار) کادوهای مناسبتی داره، ارزاق میدن( هر چند ماه یه بار) و ممکنه یهو شیش ماهم ندن و از طرفی بعضی مدیراش هم باحالن ولی همونام به وقتش.... هر مناسبتی میشه یه جشن مسخره میگیرن همه رو دوره هم جمع میکنن و ****** مجموعه میاد سخنوری میکنه که ما یه شرکت نو پا هستیم و همه‌ی این مشکلاتی که میبینید کاملا عادیه 😂 در کل اگه رفتین ویرا دیزل سعی کنین مرد نباشین اگه بودین هم سعی کنین کارشناس نباشین چون بسیار تحت فشارین

استخدام در ویرا دیزل

از مجموع ۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران ویرا دیزل را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی ویرا دیزل مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ ویرا دیزل

آیا ویرا دیزل در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویرا دیزل ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در ویرا دیزل چگونه است؟

بر اساس ۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در ویرا دیزل چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویرا دیزل از نگاه ۱ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در ویرا دیزل چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویرا دیزل ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی:
ویرا دیزل — تجربه‌ها، استخدام و امتیاز | ویکی‌تجربه