ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
پیتزا سیب 360
غذا و رستوران‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۴ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارمند

تحربه کاری اول خوبی بود من باز هم پیشنهاد میدم برای دوستانی که دنبال کار برای جای اول هستند عااااااالیه ولی باز هم دنبال جا باشیییییییییییییییییییییییییییییییییید

بیمه
عدم امنیت شغلی
پیتزا سیب 360
غذا و رستوران‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت تحت عنوان هلدینگ SYBT کار میکنه و برندهای سیب 360 و راسپر تا الان جز زیر محموعه این هلدینگ هست شرکت بسیار بی برنامه و بی ثبات هست در طول شش ماه 3 تا مدیر عامل عوض میکنه ، برای کار بیش از 6 ماه تو این شرکت دل نبندید امنیت شغلی صفر هست چون تصمیم ها بی ثبات هست مشکل اصلی هم مالک اصلی شرکت یامدیر عامل اصلی شرکت هست هیچ برنامه ای برای نگهداشت نیروها ِ نگهداشت شعبه ها، یا توسعه انها نداره

پیتزا سیب 360
غذا و رستوران‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۴ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارمند

تحربه کاری اول خوبی بود من باز هم پیشنهاد میدم برای دوستانی که دنبال کار برای جای اول هستند عااااااالیه ولی باز هم دنبال جا باشیییییییییییییییییییییییییییییییییید

بیمه
عدم امنیت شغلی
پیتزا سیب 360
غذا و رستوران‌ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۹ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

این شرکت تحت عنوان هلدینگ SYBT کار میکنه و برندهای سیب 360 و راسپر تا الان جز زیر محموعه این هلدینگ هست شرکت بسیار بی برنامه و بی ثبات هست در طول شش ماه 3 تا مدیر عامل عوض میکنه ، برای کار بیش از 6 ماه تو این شرکت دل نبندید امنیت شغلی صفر هست چون تصمیم ها بی ثبات هست مشکل اصلی هم مالک اصلی شرکت یامدیر عامل اصلی شرکت هست هیچ برنامه ای برای نگهداشت نیروها ِ نگهداشت شعبه ها، یا توسعه انها نداره