ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۸ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۳
رونیکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش·۱۷ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
فروش

از تجربه کاری در شرکت رونیکس شاید نباید بیشتر از یک جمله بگم اونم اینه که خدا برای هیچ کافری نیاره که تو دام‌ این شرکت بیوفته ادامه: مدیرعامل شرکت جایگاهی نزدیک به خدا داره که نباید بهش تعظیم کرد مدیر منابع انسانی تنها کاری که در کانفیلیکت منیجمنت میکنه اینه که میگه برو دل مدیرتو به دست بیار که بیشتر مدیر اداری و کارگزینیه تا منابع انسانی رفاهیات شرکت مثل زمان جنگ بسته ارزاقه که توهین به شعور کارمنده اون دوتا قلم جنس به شدت رفتار های توهین امیزی دارن مدیر هاش در یک کلام از شما برده میسازه اگر با برده شدن مشکلی ندارید میتونید برید مصاحبه

مهندسي بازرگاني خلاقان دانش مدرن كارو
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ بهمن ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

بدترین تجربه کاری ممکن، بعد از اینکه روی پورسانت توافق کردیم و شروع به کار و موفقیت من توی فروش مدیر عامل دید انگار مبلغ پورسانت من زیاد میشه و دبه کرد! و بعد هم در نهایت اخراج! این شرکت اصلا دنبال کار نیست، همه فروشش هم با رابطه و رشوه شکل میگیره. مدیرعامل فوق العاده از خود راضی و مزخرف، توی سه ماه کار کردن فقط تنها چیزی که بلد بود پز سفرهای خارجیش بود! با خانم ها تو شرکت شوخی های زننده میشه

داده پردازان کیمیا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین نکته این شرکت مدیریت ضعیف و بدون انعطاف اون هست. وعده و قول و قرار های بی پایه تعداد افرادی که در سال از شرکت خارج میشوند تقریبا 50درصد هست که خودش نشون دهنده مدیریت ضعیف در راضی نگه داشتن نیروها ست پرداخت نکردن اضافه کاری ها (البته نمیگن نمیدیم ولی درعمل نمیدن) اگر فکر میکنین تازه کار هستین جای خوبیه برای 6 ماه

وین ورد
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ آبان ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت یکی از زیرمجموعه های هلدینگ نیلپر هست و هدف ایجاد شرکت مدیریت امور بازرگانی مربوط به هلدینگ نیلپر هست. حوزه تخصصی شرکت صنعت صندلی اداری هست. تاریخ تاسیس شرکت حدودا سال 91 هست. بعنوان کسی که مدت زمانی را در این شرکت کار کردم نکاتی که بنظرم میرسه اینجا ذکر میکنم امیدوارم مفید باشه نقاط قوت : * دفتر شرکت در ساختمان نیلپر واقع در شهرک غرب * حقوق به موقع پرداخت میکنند * رویکرد سیستمی و روش محور نقاط ضعف : * تصمیم گیری ها در این شرکت با صرف کردن ساعت ها زمان در جلسات مختلف که واقع آزار دهنده هست. * دوباره کاری و سه باره کاری فراوان اتفاق می افته * مدیرعامل شرکت ایران نیستند و شرکت توسط مشاور اداره میشه * مدیران داخل دفتر سن و سال کمی دارن و کم تجربه که این شرکت را بیشتر مناسب براي افراد کم تجربه‌ کرده. *

پرشین سازه
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس IT·۵ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس IT

من تجربه ۴ سال کار کردن در این شرکت رو دارم ، شرکت مشکلات جدی زیادی داره میشه از مهم ترین هاش مدیریت ضعیف ، عدم پرداخت به موقع حقوق ، اختلاف حقوق بیش از حد کارمندان هم سطح اشاره کرد. ساعت کاری زیادی داره و اکثر روزها مجبور هستید بیشتر از تایم معمول بمونید . البته همه واحد هاش بد نیستن و مدیر واحد فنی فوق العاده به پرسنلش اهمیت میده

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ شهریور ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

بحث مالی همیشه بود و بچه های دیگه هم که صحبت می کردی همین مشکل رو داشتند . فشار کاری با درامد نمی خوند. مزایای هم که اصلا. رفتار مدیریت هم اصلا جالب نبود. اکیدا توصیه نمی کنم. خوشحالم از اونجا بیرون اومدم .

cons: عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

صاحب و مدیر شرکت فردی بی تجربه و جوان که به پشتوانه پول پدر، یه بیزینس راه انداخته، بد قول و بد عهد، که اگر بتونه حتی شده هزار تومن از حقوقتون کم کنه، جانماز آبکش های حرفه ای! روز اول به شما وعده و وعیدهای زیادی می دن اما در آخر هیییچ. اصلا قابل اعتماد نیستند.

بازرگانی تاوا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

من مسعوللیت طراحی و پشتیبانی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی شرکت رو دارم.از همکاری با این شرکت بسیار راضی هستم.

مدیریت بسیار منظم
همکاری با بهترین ها
تیم صمیمی
rate: 5.0
رونیکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروش·۱۷ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
فروش

از تجربه کاری در شرکت رونیکس شاید نباید بیشتر از یک جمله بگم اونم اینه که خدا برای هیچ کافری نیاره که تو دام‌ این شرکت بیوفته ادامه: مدیرعامل شرکت جایگاهی نزدیک به خدا داره که نباید بهش تعظیم کرد مدیر منابع انسانی تنها کاری که در کانفیلیکت منیجمنت میکنه اینه که میگه برو دل مدیرتو به دست بیار که بیشتر مدیر اداری و کارگزینیه تا منابع انسانی رفاهیات شرکت مثل زمان جنگ بسته ارزاقه که توهین به شعور کارمنده اون دوتا قلم جنس به شدت رفتار های توهین امیزی دارن مدیر هاش در یک کلام از شما برده میسازه اگر با برده شدن مشکلی ندارید میتونید برید مصاحبه

مهندسي بازرگاني خلاقان دانش مدرن كارو
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۸ بهمن ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

بدترین تجربه کاری ممکن، بعد از اینکه روی پورسانت توافق کردیم و شروع به کار و موفقیت من توی فروش مدیر عامل دید انگار مبلغ پورسانت من زیاد میشه و دبه کرد! و بعد هم در نهایت اخراج! این شرکت اصلا دنبال کار نیست، همه فروشش هم با رابطه و رشوه شکل میگیره. مدیرعامل فوق العاده از خود راضی و مزخرف، توی سه ماه کار کردن فقط تنها چیزی که بلد بود پز سفرهای خارجیش بود! با خانم ها تو شرکت شوخی های زننده میشه

داده پردازان کیمیا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱ بهمن ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بدترین نکته این شرکت مدیریت ضعیف و بدون انعطاف اون هست. وعده و قول و قرار های بی پایه تعداد افرادی که در سال از شرکت خارج میشوند تقریبا 50درصد هست که خودش نشون دهنده مدیریت ضعیف در راضی نگه داشتن نیروها ست پرداخت نکردن اضافه کاری ها (البته نمیگن نمیدیم ولی درعمل نمیدن) اگر فکر میکنین تازه کار هستین جای خوبیه برای 6 ماه

وین ورد
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۱۹ آبان ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

این شرکت یکی از زیرمجموعه های هلدینگ نیلپر هست و هدف ایجاد شرکت مدیریت امور بازرگانی مربوط به هلدینگ نیلپر هست. حوزه تخصصی شرکت صنعت صندلی اداری هست. تاریخ تاسیس شرکت حدودا سال 91 هست. بعنوان کسی که مدت زمانی را در این شرکت کار کردم نکاتی که بنظرم میرسه اینجا ذکر میکنم امیدوارم مفید باشه نقاط قوت : * دفتر شرکت در ساختمان نیلپر واقع در شهرک غرب * حقوق به موقع پرداخت میکنند * رویکرد سیستمی و روش محور نقاط ضعف : * تصمیم گیری ها در این شرکت با صرف کردن ساعت ها زمان در جلسات مختلف که واقع آزار دهنده هست. * دوباره کاری و سه باره کاری فراوان اتفاق می افته * مدیرعامل شرکت ایران نیستند و شرکت توسط مشاور اداره میشه * مدیران داخل دفتر سن و سال کمی دارن و کم تجربه که این شرکت را بیشتر مناسب براي افراد کم تجربه‌ کرده. *

پرشین سازه
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس IT·۵ مهر ۱۳۹۹
۱.۰
کارشناس IT

من تجربه ۴ سال کار کردن در این شرکت رو دارم ، شرکت مشکلات جدی زیادی داره میشه از مهم ترین هاش مدیریت ضعیف ، عدم پرداخت به موقع حقوق ، اختلاف حقوق بیش از حد کارمندان هم سطح اشاره کرد. ساعت کاری زیادی داره و اکثر روزها مجبور هستید بیشتر از تایم معمول بمونید . البته همه واحد هاش بد نیستن و مدیر واحد فنی فوق العاده به پرسنلش اهمیت میده

موسسه آتیه داران روماک
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ شهریور ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

بحث مالی همیشه بود و بچه های دیگه هم که صحبت می کردی همین مشکل رو داشتند . فشار کاری با درامد نمی خوند. مزایای هم که اصلا. رفتار مدیریت هم اصلا جالب نبود. اکیدا توصیه نمی کنم. خوشحالم از اونجا بیرون اومدم .

cons: عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
عدم دریافت پاداش
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
پایه حقوق کم
بی نظمی کاری
بد قول
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
شرکت کوچک
دنلکس
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۳۱ فروردین ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

صاحب و مدیر شرکت فردی بی تجربه و جوان که به پشتوانه پول پدر، یه بیزینس راه انداخته، بد قول و بد عهد، که اگر بتونه حتی شده هزار تومن از حقوقتون کم کنه، جانماز آبکش های حرفه ای! روز اول به شما وعده و وعیدهای زیادی می دن اما در آخر هیییچ. اصلا قابل اعتماد نیستند.

بازرگانی تاوا
واردات و صادرات · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس وب·۱۶ مرداد ۱۳۹۸
۵.۰
برنامه نویس وب

من مسعوللیت طراحی و پشتیبانی وبسایت ها و شبکه های اجتماعی شرکت رو دارم.از همکاری با این شرکت بسیار راضی هستم.

مدیریت بسیار منظم
همکاری با بهترین ها
تیم صمیمی
rate: 5.0