ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در الوپیک، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۲ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران الوپیک را به دیگران توصیه می‌کنند. ۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

الوپیک یک سامانه جامع حمل‌و‌نقل درون‌شهری است که با ارائه بهترین راه‌حل‌های حمل‌و‌نقل و ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان، سعی در آسان‌تر و هوشمندانه‌تر کردن زندگی شهری دارد. تنوع، سرعت، قابلیت اطمینان و کیفیت از مزایای کلیدی الوپیک برای مشتریان است و برای کارکنان خود، یک محیط کاری پویا همراه با امنیت شغلی و بسترسازی مناسب برای رشد و پیشرفت فراهم کرده است تا مهارت‌های خود را بهبود دهند، علایق خود را کشف کنند و تصمیمات جسورانه بگیرند.

تجربه‌ها

الوپیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Front-end·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Front-end

اولین مصاحبه من با مسئول بخش Front-end بود که ایشون سوالات معقولی پرسید و ۲-۳ تا الگوریتم و تابع جاوااسکریپت که باید روی تخته براشون می نوشتم که انجام دادم. چون در مصاحبه اول تایید شدم مصاحبه دوم هفته بعد با CTO اصلی شرکت بود که ایشون با ۴۰ دقیقه تاخیر اومدن و هیچ عذرخواهی هم نکردن. سوالات معمولی پرسیده شد مثلا کجا کار کردی و چالش های جدیدت تو مسایل فنی چی بوده و آیا علاقمند به تجربه چالش های جدید و سخت هستی یا نه ؟! مصاحبه دوم هم قبول شدم و هفته بعد برای ارائه مدارک شناسایی استخدام و صحبت با مدیر منابع انسانی به دفتر دیگه شرکت رفتم که عمق فاجعه اونجا معلوم شد !!! مدیر منابع انسانی بسیار رفتار زشت و ناپسند داشت و تماما درحال نگاه به گوشی موبایل اش بود و ذره ای به صحبت های من توجه نمی کرد. آخرش هم ۲-۳ تا سوال کلیشه ای و معمولی پرسید که فقط زیر فرم استخدام رو پر کنه. ای کاش مصاحبه اولم با این آدم بود تا می فهمیدم قضیه از چه قراره و ۳ بار الکی به مصاحبه نمیرفتم … یک جوری سوال میکردن انگار من مجرم سابقه دار هستم و از زندان آزاد شدم یا قراره از شرکت دزدی کنم و مشکوک به نظر میرسم !!! این شرکت سفته میگیره و مبلغ اش هم قابل توجه است !!! خبری از حقوق درخواستی نیست و خودشون یک الگوی مالی دارن و از روی اون حقوق تعیین میشه و نه عدد درخواستی شما. حقوق ماه اول یعنی دوره تست تقریبا به ۵۰ درصد حقوق پیشنهادی شون هم نمیرسه و تازه اگر مدیر فنی شمارو کامل تایید کنه همون الگویی که دارن برای شما تعیین میشه !!! برخورد مسئولین اصلا خوب نیست و باید تحمل زیادی بابت بی نظمی های اداری و کاری داشته باشید ظاهرا شرکت جدیدا مشکلات مالی داشت و طبق گفته خودشون بین ۱۵ الی ۲۵ روز تاخیر تو پرداخت حقوق دارن و اصلا معلوم نیست حقوق میدن ؟ نمیدن ؟ کی میدن ؟ دو ماه یکبار ؟ سه ماه یکبار ؟

الوپیک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من چندسال در این شرکت کار کردم از وقتی که نام برند زپ اکسپرس بود و هم زمانی که با الوپیک ادغام شدن. شما از بدو ورود به این شرکت با اچ آر بسیار ضعیف بی برنامه که حتی بلد نیستن چطور یه فرد جدید رو به واحد معرفی کنن کلا میبرن تو واحد میگن اینجا بشین و چندتا وسیله مثلا خوشامدگویی بهت میدن. اکثر اطلاعاتی ک در اگهی میزنن انجام نمیشه مثلا ناهار کلا ۱۵۰ تومن ناهار رو میدن مابقی از حقوقت کسر میشه، ورود خروجت کنترل میشه و کسر کار لحاظ میشه و....در کل بعدها میفهمید که این واحد اچ ار فقط محلی برای غیبت کردن و خبرچینی و...هست و عملا به عنوان اچ ار کاری انجام نمیدن. مدیران شرکت بیشتر سی لول ها و دیرکتورها اکثرا افراد بی سواد، بی تربیت و نوع برخورد و رفتارشون به صورتی هست ک شما متعجب میشید. این قضیه زمانی بغرنج تر میشه که شمادر جلسات شرکت میکنید اکثر جلسات بی محتوا بی نتیجه فقط دورهم جمع میشن یه سری نظرات و ایدهایی از مدیران میشنوید که کاملا عدم دانش کافی و نالایق بودن رو مشخص میکنه.سطح فکر در حد کارشناس اما اعتماد بنفس درحد مدیرعامل امازون. اکثرا هم با هم دوست هستند هر کدوم که وارد شرکت شدن دوستاشون رو هم اوردن و ارتقا و پیشرفت تو این شرکت ربطی به سطح عملکرد و شایستگی نداره. شما هرچی از نظر ارتباطی بهشون نزدیک تر باشی یا بی سوادتر باشی و بتونن احساس قدرت کنند احتمال پیشرفتتون بیشتر هست. اکثر مدیران رده میانی الخصوص عملیات( طبقه ۳ و پشتیبانی) و مارکتینگ و هم از این قاعده بیشتر پیروی میکنن. تنها چیزی که در این سازمان براشون ذره ای اهمیت نداره کارمندانشون هستند. افرادی از این شرکت رفتند که مدیران بهترین برندها شدن و جالب اینجاست که این بی سوادها به راحتی با رفتنشون موافقت کردن. کلا به پشتوانه گروه گلرنگ فقط راه حل هاشون باپول خرج کردن هست وگرنه ایده و بهبودی وجود نداره. حتی ایده ای هم بدی در ظاهر تشویق اما در واقعیت خفت میکنن تا دیده نشی. با ورود به این سازمان شما فقط انگیزه، اعتماد بنفس، امید به زندگی تون رو از دست میدین. به تازگی چون جزوه شرکت های زیان ده برای گروه بوده به لحاظ مالی خیلی حمایت نمیشه و در پرداخت ها تاخیر دارن و kpiو خدمات رو راحت حذف میکنن. محیط خیلی سمی و انواع روش های گسلایت رو تجربه خواهید کرد.

استخدام در الوپیک

از مجموع ۲ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران الوپیک را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۲
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۰ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی الوپیک مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ الوپیک

آیا الوپیک در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از الوپیک ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در الوپیک چگونه است؟

بر اساس ۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در الوپیک چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در الوپیک از نگاه ۲ کارمند: ۱.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در الوپیک چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از الوپیک ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: