- در مقایسه ب شرکت های دیگه ی صنعت HVAC ، شرکت تهویه در کل شرکت بزرگ و خوبیه ولی موارد زیر رو هم داره: پرداخت حقوقش نه خیلی منظم و سر تایمه و نه خیلی بی نظم - به دلیل سیستم مدیریت شبه دولتی که داره تصمیمات احمقانه مدیریتی توش زیاد دیده میشه - مثل شرکت های دیگه تنها چیزی که براشون اهمیت نداره اینه که قدر نیروهای خوبشون رو بدونن و خیلی راحت ادم از دست میدن - تاثیر باندبازی و روابط غیر کاری و غیرحرفه ای تو بالا رفتن یه نفر و پیشرفت کاریش خیلی موثر تر از پارامترهایی مثل باسوادی و صلاحیت و غیره است. در اصل چیزی که اصلا اهمیتی نداره سواده (چون مدیرانی تصمیم گیرنده هستن که خودشون سواد صنعت تهویه مطبوع رو ندارن) - باید به دیدن این صحنه که توی این شرکت کلی پیرمرد و بازنشسته (دور از چشم اداره کار) مشغول کارن عادت کنید. بعضی مواقع ادم یاد پارک ملت میفته. - در 15 سال اخیر شرکت از تولیدات با کیفیت به سمت اینکه ادعا کنه من همه چی میسازم پیش رفته. کیفیت مدارک فنی و مهندسی و همچنین محصولات فدای تعدد محصولات شده و دست تو هر کاری بردن اونم نه به صورت کامل. بهترین عبارت برای توضیفش ناخنک زدنه. شرکت به هر محصولی یه ناخنک زده فقط و بعدش رفته سراغ محصول بعدی- تیم تحقیق و توسعه اش بیشتر به یه تیم کارچاق کن شباهت داره تا یه تیم اکادمیک!
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در تهویه، صنعت تولید و صنایع، اصفهان، تهران: بر اساس ۲ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران تهویه را به دیگران توصیه میکنند. ۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
دوست عزیزی که تو باغ نیستی ما میدونیم که تو خودت صاحب باغی(حاج آقا اگه سه سال پیش تو توی اینجا بودی که خبری از عروس نبود! عروس همش دو ساله اومده) شرکت فامیلی که بد نیست بدیش اینجاست که اقوام آقا تافته جدا بافتن،به کدوم نیروت مرخصی 10 روزه میدی که به پسرت میدی،فامیلات با حقوق 80 تومنی و نیروهای بدبخت چون فامیلشون با تو یکی نیست حقوق 10 تومنی از مزایای شرکت خانوادگی اینکه توی شرکت هفته ای یکبار صدای داد میشنوی اتفاقا دعواها هم خانوادگیه پول کم نمیدی که صدقه میدی جناب مهندس اره خب راست میگی ایده داشتی کپی کردی ولی خب وقتی ادعا میکنی که نیرو میاد اینجا اموزش میبینه باید بدونی که با محصول دهه 90 کسی چیزی نشده این جای تعریف و تمجید از خودت نیست که اوضاع رو درست کنی یکم روی شرکت و منش خودت کار کنی اوضاع درست میشه یه عده ادم عقده ای دور هم جمع شدن دارن شرکت اداره میکنن فک میکنن واقعا موفقن جدا از اینکه آقا با رانت و پارتی بازی همین دوتا فروش هم داره توی شرکت همه یا ق... یا با ق نسبت دارن از این دو حالت خارج نیست اگه مدیریت درست بود که قدیمی ترین نیرو ۲ساله نبود حاج آقا صرف اطلاعت حقوق روزش ۲۷ام که یکبارم سر موقع پرداخت نشده از کسی که ادعای خدا پیغمبری داره باید ترسید چون حق الناس گردنشه از نوشیدنی های رایگان که اشاره شده بهش آب شرب شهری و چای هزار دم حجم کاریت فوق العاده زیاده و کار برای آدمای نمک نشناس و همیشه طلبکار از نظرشون همه بیکارن و داره در حق مدیر شرکت ظلم میشه انقدر خودشون شکم پرستن که مزایا شرکتشون شده خوراکی راستی یادم رفت بگم سرویس رفت و آمد هم فک کنم راننده خودش برای خودش و خانم بچه هاست رو میگه چون ما که ندیدیم😊 تعهد ۳ ساله میگیرن اول فک میکنی امنیت شغلیه بعد میفهمی که نبابا زنجیر پا آقا فکر کرده خیلی حالیشه نمیدونه که هم سفته جرمه و هم تعهدش خداروشکر که از اونجا فرار کردن همین
استخدام در تهویه
از مجموع ۲ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران تهویه را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی تهویه مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ تهویه
آیا تهویه در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از تهویه ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در تهویه چگونه است؟
بر اساس ۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در تهویه چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در تهویه از نگاه ۲ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در تهویه چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از تهویه ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: