سلام من دی1401 مصاحبه انلاین داشتم برای فرانت تیم ایوا دوتا خانم کم سن و سال و به شدت بیسواد با من مصاحبه کردن.به حدی بیسواد بودن که فقط میتونستن سوالاتی که اماده کردن رو بپرسن و توانایی مطرح کردن سوال از مباحثی که داخل جوابم دادم رو نداشتند مصاحبه که وحشتناک بود....از طریق لینکدین با بچه ها جوین شدم و امار گرفتم دیدم هد تیم فرانت یه سربازه متولد 78که با پارتی اومده امریه...تیم اندروید هم همینطور...با 23سال سن هد شدند...جوکه تیم ها به شدت اوضاع اشفته ای داره .... یه عده ادم با سابقه 2 یا حداکثر 3 سال اونجا هد شدند...انگار قحطی نیروعه مدیر تیم ایوا ادم فنی نیست...به همین دلیل از پس مدیریت بچه ها برنمیاد حتی منتظر جواب مصاحبه نشدم رفتم سراغ کیسهای بعدی...واقعا کابوس بود
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سداد از نظر مزایا شرکت خوبی هست کارانه و پاداش و حقوق به موقع واریز میشه .... سالی یک بار سفر به مشهدو کیش یا شمال البته با قرعه کشی به پرسنل داده میشه مزایا بن کارت هم به مناسبت های مختلف واریز میشود ولی از نظر مدیریتی خیلی خیلی ضعیف هست و نیروها تا میان بعد یه مدت فرار میکنن خیلی ساختار ضعیفی تو بخش فناوری داره مدیرهاش دیکتاتور هستن به شخصه میتونم بگم شرکتها اکثرا راهی برات باز میکنن ولی مهمترین چیز اینکه خود فرد برای ارتقاش تلاش کنه ......
اگر نه حقوق براتون مهمه نه سلامت روان نه محیط سالم کاری نه پیشرفت فنیک سداد بهترین جاست براتون نمونه هایی از پیشرفت در سداد: ****** با پوشیدن ****** و توهم اینکه اخ جون فلانیو دارم و سیگار کشیدن و تست کردن و مخفیانه باگهارو ****** گفتن ****** با ****** (در حال حاضر در مفید) مدیر شد و ******
متاسفانه سداد لجنزار شده.آدمای فنی همه رفتن و معاونت فنی م ر هم چون اشنا نیست و سفارشی اومده و به شدت ضعیف هستش مثل معاون قبلی برای پوشش ضعفای خودش سعی در امتیاز دادن به رییسا داره.به شدت دو رو و دروغگو هست این ادم.به هیچ عنوان سداد نرید .خصوصا ۱۴۰۳.هر روز بدتر از دیروز
استخدام در پرداخت الکترونیک سداد
از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد
آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟
بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: