ویکی‌تجربهجستجو
قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در قاصدک سامانه — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویس

اولش که میخوایی اینجا کار کنی کلی وعده میدن که پیشرفت میکنی موفق میشی ما شمارو به شرکت های دیگه معرفی میکنی داخل شرکت هم اتفاقی که میوفتاد همه جا میپیچید چون همه باهم فامیلن و البته بچه فقط کافیه که از شریط اونجا ناراضی باشی با جمله ما همه یه خانواده هستیم که شعار شرکت هم هست سعی میکنن راضی کنن و حرفایی هم که میزنن هیچ پایه اساسی نداره بار علمی مدیران شرکت نه تنها صفر بلکه همه محصولاتشونم کپیه از دانش افراد دیگه استفاده کردن به خودشونم افتخار میکنن و همش نگاه بالا به پایین دارن به شخصه نظر من اینه که اگه شرکت رو دست یه چوپان بدن بهتر اداره میکنه تا امثال اینا کم مونده یه نفر بزار کنار دستشویی هرکی میره دستشویی ازش پول بگیرن از بس گشنه هستن همه جای شرکت رو اجازه دادن اگر سلامت روان و پیشرفتتون براتون مهمه به هیچ عنوان سمت این شرکت نرید.حتی به قیمت بیکار موندن و تو خونه موندن اینجا نرید اخرشم که میخوایی بیایی بیرون طوری رفتار میکنن که انگاری هیچ کار مفیدی انجام ندادی

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·SysAdmin
۱.۰
SysAdmin

چنسالی اونجا مشغول بودم میتونم خیلی خلاصه بدی هاشو بگم رنج حقوق همه پایینه ، کاملا خانوادگی اداره میشه ، چارت سازمانی با مهارت و تخصص همخوانی نداره ، ارزیابی و افزایش حقوق در طول سال نداره ، اپشن مثل پاداش و باشگاه و کارت هدیه نداره ، فقط یدونه سالیانه 500 هزارتومن کارت هدیه تو ماه رمضون یادمه میدادن ، لود کار زیاد و آنکالی نامحدود و بی برنامه دارن ، ناهار هم نمیدن خوبی هاشم ازین قراره با مشتری های بزرگ سروکله میزنید ، تجربه کار خوبی داره ، ریسک پذیری نسبت به خطای کارمند بالاست یعنی سوتی های بزرگ بهتون گیر نمیدن ، جو دوستانه البته برا اقایون داره

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

برای افراد صفر کیلومتر خوبه ولی اگر چیزی بلد باشید متاسفانه اونجا درجا میزنید و پیشرفت کاری خاصی نخواهید داشت ، حقوق پایینه ، مدیریت ضعیف ، برای کسی که فقط دنبال یه کاری که حقوق بگیره و یه کار روتین انجام بده خوبه فقط ، به خاطر تعطیلی پنج شنبه ها هم مرخصی ندارید و بین التعطیلی ها هم مرخصی میدن ولی از حقوق کسر میشه. هیچ پاداش و کارانه خاصی نداره ، زمان ما باید برای اضافه کاری هم دلیل میوردی که سرپرست باید تایید میکرد

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

اول از همه میخواستم بگم طی یک سالی که اونجا بودم به این نتیجه رسیدم که به کسانی که میخوان برای شرکت رزومه بفرستن بگم که سمت این شرکت نرید. انتخاب غلطی هستش. و زمان خودتون رو برای پیشرفت از دست میدید. چون به هیچ وجه درست مدیریت نمیشه و خانوادگی اداره میشه و اصول و قانونی برای ارزیابی کارمندا ندارن و بر اساس سلیقه شخصی شون افراد رو برای پست های مختلف انتخاب میکنند. مورد بعدی اینکه عدم انتقاد پذیری شون هستش و تو گروه ها چون خانواده خودشون هستن بیشتر هوای همو دارن. نصف بیشتر محصولات این شرکت open source هستش. و لطمه های زیادی هم بابت این ماجرا خوردن. تنها حسن محصولات این شرکت اینه که تجربه خوبی برای صحیح و خطای کار هاتون کسب میکنید. هیچ امکانات رفاهی در نظر نمیگیرن برای کارمند ها و فقط ازشون کار میخوان. برای کارمند های وفادار و قدیمی خودشون هیچ احترامی قائل نیستن حتی موقع خداحافظی یه تشکر هم بابت زحماتشون ازشون نمیکنن و اصلا موقع خداحافظی غیب شون میزنه. خلاصه بگم سمت شون نرید وگرنه اعصاب براتون نمیمونه :)

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام نظرات دوستان رو خوندم و لازمه چند تا نکته رو در مورد مزایایی که گفته شد بگم: اگر نیروی تازه کار هستید و هدفتون کسب تجربه کاری هست شرکت های بهتری هم هستن که هم امکان آزمون و خطای بیشتری دارند و هم شما با نرم افزارهای بروزتری کار میکنید.مثلا شرکت های بزرگی مثل همراه اول که خودم بعد از چند ماه کار کردن به عنوان کارآموز البته با حقوق تونستم تجربه های بهتری کسب کنم و استخدام هم بشم.اما تقریبا تمام محصولات این شرکت یا قدیمی هستن و یا open source محصولات خارجی هستن. حتی تیم فنی شون هم چارت و شاکله مشخصی نداره.خلاصه بخوام بگم نیروهاشون شبیه آچار فرانسه بودن ولی حقوق خیلی کم میگرفتن:)) و همینطور که فرهنگ سازمانی پایینی اونجا برقراره...

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من چند سالی اونجا بودم متاسفانه دیر فهمیدم که چقد اشتباه کردم حرف اخر رو اول میگم تو خونه بمونید ولی نرید این جا . پیشرفت کاری اصلا ندارید در حدی که چیزایی ام که بلدید چون به کار نمیگیرید بعد از یه مدت فراموش میکنید همه چیز از ورژن هایی بسیار بسیار قدیمی استفاده میکنن . فرهنگ سازمانی اصلاااااااا ندارن کلا عشقی و هیتی مدیریت میشه اصلا شرایط کارمند مهم نیست براشون و فقط منافع خودشون مهم سیستم مدیریتی ام خانوادگی هست حقوق هم کم میدن در کل تمام نظرات قبلی رو که گذاشتن من تایید میکنم نرید کلا حتی برای کار آموزی قطعا شرایط بهتر پیدا میشه حتی یک امتیاز هم دادن به نظرم زیاد هست

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.
۱.۰
.

من چند سال قبل تو این شرکت رفتم جو شرکت بسیار زننده یک شرکت خانوادگی بدون چارچوب اخلاقی رنج حقوقی پایین کارمندان شبیه برده هستند عدم پیشرفت جو بسیار پرچالش