ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۲۲ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۲
آنی تک اصفهان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده·۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
فروشنده

سلام به دوستان بنده وعدده ای از دوستان اسفند ماه فریب اگهی استخدامشون را خوردیم و متاسفانه نه حقوق سر وقت دادن نه بیمه از همه بدتر ضعف مدیریت شعبه تهران که سپردن به خانمی ناشی که هیچی بارش نیست جز ریخت و پاش و هزینه اضافی پول کارگر نمیدن ولی هزینه ناهار خودش و مهمانهاش بالای پانزده تومنه اخر هم تعدیل کردن سه چهار نفر ماندن که اونا خیلی بدبختر از ما هستن که ماندن احتمالا نزدیک یلدا و اسفند دوباره اگهی بدن فریب نخورین ورشکسته هستن

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰

معمولا اولین اموزششون به نیروی کار روانشناسیه یعنی تا الان سرکار قبلیتوون به چی رسیدین؟ اگر میخای موفق شی کار اداری ول کنین بیا اینجا. به این سبک طرف وادار به استعفا می کنند از انجا رانده ازینجا مانده. طرف خرمی کنند ماعضو تجارت جهانیم درنتیجه شما می توانید 5کشور همزمان اقامت بگیرید🤣 نمیرفهمند ک شرکتای حقیقی اصلا نمی تونند عضو تجارت جهانی شوند. اکثر نیروهاش، نیروهای اخراجی بقیه جاهایند که مدعی اند ما کارقبلی رها کردیم

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۰ تیر ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر تولید

سلام به همه‌ی شما عزیزان من بعنوان مدیر بمدت ۳ سال اونجا بودم ولی چه مدیری اینجا تا فامیلت دیانی نباشه فرقی نمیکنه چه سمتی داشته باشی مثله هرجایی که پارتی میخاد اینجام همینطوره حق و ناحق سر لوحه‌ی کارشونه صاحبش وانمود میکنه که خیر خواهه ولی به هیچوجه اینطور نیست تمام دستورات نهایی رو خودش صادر میکنه و خیلی خوب بلده ظاهر رو هرجا و هر محفلی و هرجلسه با هر سطح اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حفظ کنه منظورم از هر دستور دقیقا هر دستوریه مثل تعدیل نیرو ،مثله والله چی بگم هر چی بگم کمه ولی در کل شرکت خصوصی همه جا همینه لطفا و خواهشا دنباله برده شدن نباشید . همه آدما آزاد به دنیا میان برید وقتتون رو برای خودتون مصرف کنید نه برای کارفرما اینجور جاها مصداق قانون ارباب رعیتیه که اسمش قشنگتر شده و میگن کارفرما و کارگر کلام آخر برای خودتون کار کنید برای خودتون زندگی کنید والسلام

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰

سلام و وقت بخیر من در یکی از زیرمجموعه های گروه فعالیت میکنم به شدت شرکتی بی نظم ، غیرمتعهد ، بسیار سیستم حقوق دهی غیرشفافی دارن منابع انسانی به شدت دروغگویی دارن اگه خواستین در گروه یا شرکت های زیرمجموعه مشغول به کار بشین حتما مبلغ توافق شده امضا و تاییدیه بگیرین از مسئول موردنظر خلاصه که خدا ازتون نگذره

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور·۲۸ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
اپراتور

قراردادنبستن براسال جدید. خداوند یاروهمراه شما باشد خیلی سخته براهمه.من ک مجردم دلم لرزید. ای بابا خداروزی رسونه.هیچوقت ناامید نشد خدایااین روزای سختو تموم ک

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی ·۱۲ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس فنی

در کل خوبه و تو این اوضاع بد اقتصادی تا حدودی میشه روش حساب کرد و جای پیشرفت داره مسلما مثل هر کار دیگه سختی خودش رو داره ولی آموزشهای حین کارش خوبه

بیمه
بیمه تکمیلی
زمان کاری شناور
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کادوهای مناسبتی
دسترس پذیری خوب محل کار
برگزاری دوره های آموزشی
امکان یادگیری و رشد
عدم توازن کار و زندگی
کنترل افراد با دوربین
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور فروش ·۱ بهمن ۱۴۰۳
۳.۰
مشاور فروش

سلام بنده دوسال فروشنده با پلن بالا و هدف زن بودم فقط فقط به پارتی بازی و پاچه خواری اهمیت میدن از صبح ساعت نه تا ده شب فروشگاه بازه وسطش برا ناهار میتونی بری و برگردی مرخصی بزور میدن باید حتما جایگزین داشته باشی پلن نزنی جمعه و تعطیلات باید بیایی حقوق به تعطیلات و جمعه کاری تعلق نمیگیره چون میگن پورسانت میگیری اگر پلن میلیاردی بزنی حقوق اقساطی پرداخت میشه و اصلا منظم نیست یه روز آخر یه روز وسط گاهی دوماه یکبار همش جلسه میزارن تخریب شخصیت میکنن فشار فکری زیاد داره مشتری شاکی زیاد داره در کل بدرد متاهل نمیخوره و سفته مبلغ بالا میگیرن 600میلیون

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور·۲۵ دی ۱۴۰۳
۱.۰
اپراتور

سلام و احترام...به خدمتتون عرض کنم اگر میخواید مثل اسب کار کنید و به شدت تحقیر بشید و مثل حیوان بارکش باهاتون رفتار بشه وارد شرکت بشید بنده به مدت ۳ ماه در ابن شرکت بودم ساعت کاری ۱۵ ساعت (با احتساب راه و مسیر) و یک هفته صبح کار و یک هفته شب کار از ساعت ۵ تا ۸ واقعا برای خودم ناراحتم که اولین تجربه کار در شرکت رو اونجا بودم . روی صحبتم با اون عزیزانی هست که بخاطر پول یا فشار بیکاری قصد استخدام تو اسنوا رو دارند خونه خوابیدن از این کار بهتره هیچ مفهومی از زندگی کردن رو نمیفهمید فقط کار کار کار حتی روز های تعطیل هم کار .

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده·۱۸ دی ۱۴۰۳
۱.۰
فروشنده

در مدت دو سالی که در مجموعه بودم بدترین تجربه کاریم بود طوری که الان بعد از جدا شدن کاملا مشکل روحی پیدا کردم ، رفتار مدیران با کارکنان مثل ارباب و برده هست اگر به پلن و هدفی که بهتون میدن نرسید با کلی تحقیر تهدید به اخراج میکنن ، حقوق هارو به بهانه های مختلف کمتر از چیزی که تو قرارداد و درصد پورسانت شرح داده میشه پرداخت میکنن و میگن شرکت اولویت های دیگری دارد و باید تحمل کنید ، ساعات کاری زیاد بدون مرخصی حتی روز های تعطیل رسمی و جمعه ها میگن باید بیایید سر کار اضافه کاری ها پرداخت نمیشه و اگر از پلن عقب باشید وظیفتونه جمعه ها هم بیایید سفته ۶۰۰ میلیونی هم میخوان . بین کارکنان هیچ امیدی برای درست شدن شرایط و پیشرفت وجود نداره، اگر قصد کار دارید خوب تحقیق کنید

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مونتاژکار·۱۱ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
مونتاژکار

ساعت کاری بالا مثل ربات باید کار کرد همش رو پا هستید با رفت و آمدش بالای ۱۴ ساعت درگیر هستید من شخصأ خسته شدم پای خط تولید و مونتاژ. تیراژ بالا کیفیت پایین محصول رو بهمراه داره لوازم چینی درجه ۳ بنام محصول ایرانی غذای پرسنل بی کیفیت و غیر بهداشتی

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

- تنش بالای میان واحدها و افراد - سطح سواد بسیار پایین - سخت‌گیری بی مورد در خصوص حجاب - حقوق و مزایا نسبت به سایر شرکت‌های خصوصی هم رده بسیار پایین - عدم رشد کافی - خروج بالای نیروها به دلایل فوق

بیمه تکمیلی
سرویس رفت و آمد
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
عدم شناوری ساعت کاری
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل افراد با دوربین
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسول فروشگاه اسنوا·۱۴ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسول فروشگاه اسنوا

ب شخصه دو سال تو سیستم کثیفی کار کردم ک فروش ۴ تا فروشگاهشون تو شهر ما به ۱ میلیارد نرسید بعد از کلی وقت ک ۴ تاش اوردم بالا عین یه دستمال پرتم کردن بیرون حتی تماس گرفتم بازرسی هم .... منی ک اونجا اتیش گرفت و ب والله با اینکه اف بودن و سر ب همکارم زدم ولی نزاشتم اتفاقی بیفته بعد از ۸ ماه ک رفتم حتی طلبم هم بم ندادن خلاصه که من بسیار برا خودم نارلحت شدم امیدوارم ی روز جامعه ما درست بشه

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ماسمالیزیشن·۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ماسمالیزیشن

یعنی پدر پرسنل رو وقتی میخوان تسویه‌حساب کنند در میارن واقعا مالی این شرکت استفراغ آوره وقتی مساعده میخوای دوماه بعد میریزن به حسابت از ازتقا خبری نیست هیچکسی تو اداری تلفناشو جواب نمیده مدیرانش ناتوان هستن عدد قراردادت با فیش حقوقی ات نمیخونه امکان پیشرفت صفر هست فقط به درد مدیرتیم ها میخوره

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

طی 6ماه فعالیت در این شرکت متاسفانه تجارب خوبی حاصل نشد جلسات بدون هدف سازمانی بدون نقشه راه..... بدون ارائه حقوق و دستمزد کارکنان در موعد مقرر و با فاصله بسیار بسیار طولانی.. مدیریتی بدون هدف.....

ناهار رایگان
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Developer

به هیچ وجه گول شرکت رو نخورید! شدیدا ضعف مدیریتی دارند پرداختی ها با چندماه تاخیر و کمتر از مقدار توافق انجام میشه و وقتی از شرکت میرید هم دیگه باید کلا بیخیال طلب هاتون بشید واقعا به درد نخور و افتضاح هست مطمئن باشید اگر برید پشیمون میشید

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده)مشاور فروش(·۲۹ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
فروشنده)مشاور فروش(

سلام فروشگاه های این شرکت از ۹صبح تا ۲۱.۳۰ شب یکسره دایر هستش ساعات کاری و حقوقش طبق قانور کار نبوده اصولا مدیرانی که سابقه فروش بستنی ماست دارن امدن این صنف در حالی که صنف لوازم خانگی ادم کابلد و زرنگی میخواهد ارتقا شغلی وجود نداره و حقوق هم اقساطی واریز میشه روز های تعطیل هم فروشگاه دایره مرخصی نمیدن امنیت شغلی نداره و ماهیانه قرار داد میدن

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۵ بهمن ۱۴۰۰
۱.۰
طراح محصول

اگه میخواین بی کار باشید و حقوق بگیرید بیاید اینجا. البته اونقدر دور از شهر هست که حوصله تون سر میره توی مسیر. هیج اهمیتی به یادگیری داده نمی شه و هیچ پروژه درست درمونی هم تعریف نمیشه. همش کپی برداری از محصولات چینی و ترکی. طراحی اصلا وجود نداره فقط مهندسی معکوس. به کیفیت خروجی کار هم اصلا توجه نمیشه و محصولات با قیمت جندبرابری به مشتری فروخته میشه.

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ مرداد ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

پرداخت حقوق و دستمزد منظم و براساس قوانین اداره کار به همراه پاداشی هست که مدیر هر واحد با تایید مدیریت برای پرسنل در نظر میگیره.سرویس رفت و برگشت داره و امکان تهیه ناهار با مبلغ مناسب در کارخانه هست. خط تولید مجهز و ماشین الات تقریبا به روز هستند .تکنولوژی های تولیدی توسط واحد تحقیق و توسعه و فنی مهندسی به روز میشه.حجم کار و تنش بین واحد ها بالاست.اگر کار بلد و حرفه ای باشید محیط خوبی برای کار کردن هست ،اگرتجربه کار و توان کارکردن در محیط با استرس بالا رو ندارید بهتون توصیه نمیشه.درسته پاداش دارید اما برای کوچکترین اشتباه د رکارتون جریمه مالی میشید! مدیرت بسیار قانون مند هست ،محیط کاریتون با دوربین چک میشه،اجازه صحبت کردن غیر کاری با تلفن رو ندارید ،در مورد حجاب برای خانم ها سختگیری وجود داره.با این وجود تجربه کاری با تیم ها و واحد های متخصص بسیار لذت بخش هست و بعد از چند ماه کار کردن واقعا چیزای خیلی زیادی یاد میگیرد

ملک مقوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر دیجیتال مارکتینگ·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مدیر دیجیتال مارکتینگ

مدیریت این مجموعه فوق العاده به روز هستند و مدام در پی آموزش خودشون و پرسنل توی کارهای جزئی دخالت نمی کنند و به پرسنل اعتماد دارند برای حل هر مشکلی به دنبال اخلاقی ترین و انسانی ترین راه حل هستند. فوق العاده در ایجاد فضای همکاری دوستانه موفق عمل کردند هفته ای دوبار همه تیم والیبال بازی میکنند باهم

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

اوایل برای من تجربه کاری جذابی بود ولی به مرور این چیزا اونقدر آزار دهنده شد که اونجا رو ترک کردم: تصمیم‌های ناگهانی مدیریت جلسات طولانی و بی فایده رفتارهای یکطرفه حسابداری و منابع انسانی به ضرر کارمندها دو بهم زنی مدیرعامل بین کارمندها به طوریکه به من می‌گفت فلانی پشت سرت اینو گفته دخالت مدیرعامل توی کوچک ترین کارها به نتیجه نرسیدن پروژه ها هرچقدر قابلیت های بیشتری نشون میدادم هیچ تاثیری در جایگاه و حقوقم نداشت. مثلا من فقط به عنوان دیجیتال مارکتر اونجا رفته بودم اما بعداً طراحی سایت و کارهای دیگه هم انجام دادم اما هیچکس حتی تشکر هم نکرد کلا در بهترین حالت وظیفه اتو انجام داده بودی کارهای خوب به هیچ عنوان دیده نمی شد. حتی شده بود که من تا دو نیمه شب از خونه داشتم کارهای شرکت رو انجام می دادم اما نهایتا رفتاری که باهام می شد خیلی بد بود اما کارمندانی بودن که هیچ تخصصی نداشتن ولی بخاطر یه سری رفتارهاشون پیشرفت میکردند خلاصه که سعی می کنند ادای شرکت های سیلیکون ولی رو دربیارن ولی ...

آنی تک اصفهان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده·۲۶ مرداد ۱۴۰۴
۱.۰
فروشنده

سلام به دوستان بنده وعدده ای از دوستان اسفند ماه فریب اگهی استخدامشون را خوردیم و متاسفانه نه حقوق سر وقت دادن نه بیمه از همه بدتر ضعف مدیریت شعبه تهران که سپردن به خانمی ناشی که هیچی بارش نیست جز ریخت و پاش و هزینه اضافی پول کارگر نمیدن ولی هزینه ناهار خودش و مهمانهاش بالای پانزده تومنه اخر هم تعدیل کردن سه چهار نفر ماندن که اونا خیلی بدبختر از ما هستن که ماندن احتمالا نزدیک یلدا و اسفند دوباره اگهی بدن فریب نخورین ورشکسته هستن

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ مرداد ۱۴۰۴
۳.۰

معمولا اولین اموزششون به نیروی کار روانشناسیه یعنی تا الان سرکار قبلیتوون به چی رسیدین؟ اگر میخای موفق شی کار اداری ول کنین بیا اینجا. به این سبک طرف وادار به استعفا می کنند از انجا رانده ازینجا مانده. طرف خرمی کنند ماعضو تجارت جهانیم درنتیجه شما می توانید 5کشور همزمان اقامت بگیرید🤣 نمیرفهمند ک شرکتای حقیقی اصلا نمی تونند عضو تجارت جهانی شوند. اکثر نیروهاش، نیروهای اخراجی بقیه جاهایند که مدعی اند ما کارقبلی رها کردیم

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تولید·۱۰ تیر ۱۴۰۴
۱.۰
مدیر تولید

سلام به همه‌ی شما عزیزان من بعنوان مدیر بمدت ۳ سال اونجا بودم ولی چه مدیری اینجا تا فامیلت دیانی نباشه فرقی نمیکنه چه سمتی داشته باشی مثله هرجایی که پارتی میخاد اینجام همینطوره حق و ناحق سر لوحه‌ی کارشونه صاحبش وانمود میکنه که خیر خواهه ولی به هیچوجه اینطور نیست تمام دستورات نهایی رو خودش صادر میکنه و خیلی خوب بلده ظاهر رو هرجا و هر محفلی و هرجلسه با هر سطح اجتماعی و فرهنگی و سیاسی حفظ کنه منظورم از هر دستور دقیقا هر دستوریه مثل تعدیل نیرو ،مثله والله چی بگم هر چی بگم کمه ولی در کل شرکت خصوصی همه جا همینه لطفا و خواهشا دنباله برده شدن نباشید . همه آدما آزاد به دنیا میان برید وقتتون رو برای خودتون مصرف کنید نه برای کارفرما اینجور جاها مصداق قانون ارباب رعیتیه که اسمش قشنگتر شده و میگن کارفرما و کارگر کلام آخر برای خودتون کار کنید برای خودتون زندگی کنید والسلام

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ فروردین ۱۴۰۴
۱.۰

سلام و وقت بخیر من در یکی از زیرمجموعه های گروه فعالیت میکنم به شدت شرکتی بی نظم ، غیرمتعهد ، بسیار سیستم حقوق دهی غیرشفافی دارن منابع انسانی به شدت دروغگویی دارن اگه خواستین در گروه یا شرکت های زیرمجموعه مشغول به کار بشین حتما مبلغ توافق شده امضا و تاییدیه بگیرین از مسئول موردنظر خلاصه که خدا ازتون نگذره

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور·۲۸ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
اپراتور

قراردادنبستن براسال جدید. خداوند یاروهمراه شما باشد خیلی سخته براهمه.من ک مجردم دلم لرزید. ای بابا خداروزی رسونه.هیچوقت ناامید نشد خدایااین روزای سختو تموم ک

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس فنی ·۱۲ اسفند ۱۴۰۳
۵.۰
کارشناس فنی

در کل خوبه و تو این اوضاع بد اقتصادی تا حدودی میشه روش حساب کرد و جای پیشرفت داره مسلما مثل هر کار دیگه سختی خودش رو داره ولی آموزشهای حین کارش خوبه

بیمه
بیمه تکمیلی
زمان کاری شناور
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کادوهای مناسبتی
دسترس پذیری خوب محل کار
برگزاری دوره های آموزشی
امکان یادگیری و رشد
عدم توازن کار و زندگی
کنترل افراد با دوربین
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مشاور فروش ·۱ بهمن ۱۴۰۳
۳.۰
مشاور فروش

سلام بنده دوسال فروشنده با پلن بالا و هدف زن بودم فقط فقط به پارتی بازی و پاچه خواری اهمیت میدن از صبح ساعت نه تا ده شب فروشگاه بازه وسطش برا ناهار میتونی بری و برگردی مرخصی بزور میدن باید حتما جایگزین داشته باشی پلن نزنی جمعه و تعطیلات باید بیایی حقوق به تعطیلات و جمعه کاری تعلق نمیگیره چون میگن پورسانت میگیری اگر پلن میلیاردی بزنی حقوق اقساطی پرداخت میشه و اصلا منظم نیست یه روز آخر یه روز وسط گاهی دوماه یکبار همش جلسه میزارن تخریب شخصیت میکنن فشار فکری زیاد داره مشتری شاکی زیاد داره در کل بدرد متاهل نمیخوره و سفته مبلغ بالا میگیرن 600میلیون

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·اپراتور·۲۵ دی ۱۴۰۳
۱.۰
اپراتور

سلام و احترام...به خدمتتون عرض کنم اگر میخواید مثل اسب کار کنید و به شدت تحقیر بشید و مثل حیوان بارکش باهاتون رفتار بشه وارد شرکت بشید بنده به مدت ۳ ماه در ابن شرکت بودم ساعت کاری ۱۵ ساعت (با احتساب راه و مسیر) و یک هفته صبح کار و یک هفته شب کار از ساعت ۵ تا ۸ واقعا برای خودم ناراحتم که اولین تجربه کار در شرکت رو اونجا بودم . روی صحبتم با اون عزیزانی هست که بخاطر پول یا فشار بیکاری قصد استخدام تو اسنوا رو دارند خونه خوابیدن از این کار بهتره هیچ مفهومی از زندگی کردن رو نمیفهمید فقط کار کار کار حتی روز های تعطیل هم کار .

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده·۱۸ دی ۱۴۰۳
۱.۰
فروشنده

در مدت دو سالی که در مجموعه بودم بدترین تجربه کاریم بود طوری که الان بعد از جدا شدن کاملا مشکل روحی پیدا کردم ، رفتار مدیران با کارکنان مثل ارباب و برده هست اگر به پلن و هدفی که بهتون میدن نرسید با کلی تحقیر تهدید به اخراج میکنن ، حقوق هارو به بهانه های مختلف کمتر از چیزی که تو قرارداد و درصد پورسانت شرح داده میشه پرداخت میکنن و میگن شرکت اولویت های دیگری دارد و باید تحمل کنید ، ساعات کاری زیاد بدون مرخصی حتی روز های تعطیل رسمی و جمعه ها میگن باید بیایید سر کار اضافه کاری ها پرداخت نمیشه و اگر از پلن عقب باشید وظیفتونه جمعه ها هم بیایید سفته ۶۰۰ میلیونی هم میخوان . بین کارکنان هیچ امیدی برای درست شدن شرایط و پیشرفت وجود نداره، اگر قصد کار دارید خوب تحقیق کنید

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مونتاژکار·۱۱ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰
مونتاژکار

ساعت کاری بالا مثل ربات باید کار کرد همش رو پا هستید با رفت و آمدش بالای ۱۴ ساعت درگیر هستید من شخصأ خسته شدم پای خط تولید و مونتاژ. تیراژ بالا کیفیت پایین محصول رو بهمراه داره لوازم چینی درجه ۳ بنام محصول ایرانی غذای پرسنل بی کیفیت و غیر بهداشتی

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۲ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

- تنش بالای میان واحدها و افراد - سطح سواد بسیار پایین - سخت‌گیری بی مورد در خصوص حجاب - حقوق و مزایا نسبت به سایر شرکت‌های خصوصی هم رده بسیار پایین - عدم رشد کافی - خروج بالای نیروها به دلایل فوق

بیمه تکمیلی
سرویس رفت و آمد
محیط غیر حرفه ای
عدم پیشرفت
عدم شناوری ساعت کاری
حقوق ناکافی
عدم پرداخت به موقع حقوق
کنترل افراد با دوربین
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسول فروشگاه اسنوا·۱۴ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسول فروشگاه اسنوا

ب شخصه دو سال تو سیستم کثیفی کار کردم ک فروش ۴ تا فروشگاهشون تو شهر ما به ۱ میلیارد نرسید بعد از کلی وقت ک ۴ تاش اوردم بالا عین یه دستمال پرتم کردن بیرون حتی تماس گرفتم بازرسی هم .... منی ک اونجا اتیش گرفت و ب والله با اینکه اف بودن و سر ب همکارم زدم ولی نزاشتم اتفاقی بیفته بعد از ۸ ماه ک رفتم حتی طلبم هم بم ندادن خلاصه که من بسیار برا خودم نارلحت شدم امیدوارم ی روز جامعه ما درست بشه

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·ماسمالیزیشن·۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
ماسمالیزیشن

یعنی پدر پرسنل رو وقتی میخوان تسویه‌حساب کنند در میارن واقعا مالی این شرکت استفراغ آوره وقتی مساعده میخوای دوماه بعد میریزن به حسابت از ازتقا خبری نیست هیچکسی تو اداری تلفناشو جواب نمیده مدیرانش ناتوان هستن عدد قراردادت با فیش حقوقی ات نمیخونه امکان پیشرفت صفر هست فقط به درد مدیرتیم ها میخوره

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس· ·۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲.۰

طی 6ماه فعالیت در این شرکت متاسفانه تجارب خوبی حاصل نشد جلسات بدون هدف سازمانی بدون نقشه راه..... بدون ارائه حقوق و دستمزد کارکنان در موعد مقرر و با فاصله بسیار بسیار طولانی.. مدیریتی بدون هدف.....

ناهار رایگان
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
هدر دادن منابع
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Developer

به هیچ وجه گول شرکت رو نخورید! شدیدا ضعف مدیریتی دارند پرداختی ها با چندماه تاخیر و کمتر از مقدار توافق انجام میشه و وقتی از شرکت میرید هم دیگه باید کلا بیخیال طلب هاتون بشید واقعا به درد نخور و افتضاح هست مطمئن باشید اگر برید پشیمون میشید

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده)مشاور فروش(·۲۹ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
فروشنده)مشاور فروش(

سلام فروشگاه های این شرکت از ۹صبح تا ۲۱.۳۰ شب یکسره دایر هستش ساعات کاری و حقوقش طبق قانور کار نبوده اصولا مدیرانی که سابقه فروش بستنی ماست دارن امدن این صنف در حالی که صنف لوازم خانگی ادم کابلد و زرنگی میخواهد ارتقا شغلی وجود نداره و حقوق هم اقساطی واریز میشه روز های تعطیل هم فروشگاه دایره مرخصی نمیدن امنیت شغلی نداره و ماهیانه قرار داد میدن

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح محصول·۵ بهمن ۱۴۰۰
۱.۰
طراح محصول

اگه میخواین بی کار باشید و حقوق بگیرید بیاید اینجا. البته اونقدر دور از شهر هست که حوصله تون سر میره توی مسیر. هیج اهمیتی به یادگیری داده نمی شه و هیچ پروژه درست درمونی هم تعریف نمیشه. همش کپی برداری از محصولات چینی و ترکی. طراحی اصلا وجود نداره فقط مهندسی معکوس. به کیفیت خروجی کار هم اصلا توجه نمیشه و محصولات با قیمت جندبرابری به مشتری فروخته میشه.

اصفهان مقدم
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۲ مرداد ۱۳۹۹
۴.۰
تخصص مخفی

پرداخت حقوق و دستمزد منظم و براساس قوانین اداره کار به همراه پاداشی هست که مدیر هر واحد با تایید مدیریت برای پرسنل در نظر میگیره.سرویس رفت و برگشت داره و امکان تهیه ناهار با مبلغ مناسب در کارخانه هست. خط تولید مجهز و ماشین الات تقریبا به روز هستند .تکنولوژی های تولیدی توسط واحد تحقیق و توسعه و فنی مهندسی به روز میشه.حجم کار و تنش بین واحد ها بالاست.اگر کار بلد و حرفه ای باشید محیط خوبی برای کار کردن هست ،اگرتجربه کار و توان کارکردن در محیط با استرس بالا رو ندارید بهتون توصیه نمیشه.درسته پاداش دارید اما برای کوچکترین اشتباه د رکارتون جریمه مالی میشید! مدیرت بسیار قانون مند هست ،محیط کاریتون با دوربین چک میشه،اجازه صحبت کردن غیر کاری با تلفن رو ندارید ،در مورد حجاب برای خانم ها سختگیری وجود داره.با این وجود تجربه کاری با تیم ها و واحد های متخصص بسیار لذت بخش هست و بعد از چند ماه کار کردن واقعا چیزای خیلی زیادی یاد میگیرد

ملک مقوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر دیجیتال مارکتینگ·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
مدیر دیجیتال مارکتینگ

مدیریت این مجموعه فوق العاده به روز هستند و مدام در پی آموزش خودشون و پرسنل توی کارهای جزئی دخالت نمی کنند و به پرسنل اعتماد دارند برای حل هر مشکلی به دنبال اخلاقی ترین و انسانی ترین راه حل هستند. فوق العاده در ایجاد فضای همکاری دوستانه موفق عمل کردند هفته ای دوبار همه تیم والیبال بازی میکنند باهم

افرا چوب سبز ایرانیان
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
۳.۰
تخصص مخفی

اوایل برای من تجربه کاری جذابی بود ولی به مرور این چیزا اونقدر آزار دهنده شد که اونجا رو ترک کردم: تصمیم‌های ناگهانی مدیریت جلسات طولانی و بی فایده رفتارهای یکطرفه حسابداری و منابع انسانی به ضرر کارمندها دو بهم زنی مدیرعامل بین کارمندها به طوریکه به من می‌گفت فلانی پشت سرت اینو گفته دخالت مدیرعامل توی کوچک ترین کارها به نتیجه نرسیدن پروژه ها هرچقدر قابلیت های بیشتری نشون میدادم هیچ تاثیری در جایگاه و حقوقم نداشت. مثلا من فقط به عنوان دیجیتال مارکتر اونجا رفته بودم اما بعداً طراحی سایت و کارهای دیگه هم انجام دادم اما هیچکس حتی تشکر هم نکرد کلا در بهترین حالت وظیفه اتو انجام داده بودی کارهای خوب به هیچ عنوان دیده نمی شد. حتی شده بود که من تا دو نیمه شب از خونه داشتم کارهای شرکت رو انجام می دادم اما نهایتا رفتاری که باهام می شد خیلی بد بود اما کارمندانی بودن که هیچ تخصصی نداشتن ولی بخاطر یه سری رفتارهاشون پیشرفت میکردند خلاصه که سعی می کنند ادای شرکت های سیلیکون ولی رو دربیارن ولی ...