شرکت سوپرپایپ یکی از موفقترین و پیشروترین شرکتهای ایران است که توانسته با نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت، جایگاه ویژهای در صنعت تاسیسات به دست آورد. این شرکت نه تنها به دلیل محصولات عالی و استانداردهای بالا معروف است، بلکه به خاطر محیط کاری حرفهای و فرصتی که برای رشد و توسعه فردی به افراد میدهد نیز بسیار مورد توجه قرار دارد. من از نزدیک با فرآیندهای کاری سوپرپایپ آشنا شدم و واقعاً تحت تأثیر سیستمهای منظم، توجه به جزئیات و تعهد کارکنان به ارزشهای شرکت قرار گرفتم. هرچند در مصاحبه اولیه موفق به جذب در این شرکت نشدم، اما این تجربه برای من انگیزهای شد تا با تلاش بیشتر و تقویت مهارتهایم، در آینده به یکی از اعضای این تیم موفق تبدیل شوم. پیوستن به شرکتی که چنین فرهنگ کاری قوی و معتبری دارد، از آرزوهای من است و من به تلاش خود برای دستیابی به این هدف ادامه خواهم داد. بنابراین، برای من تعجبآور است که گاهی مطالب منفی و بیاساس درباره این شرکت منتشر میشود. این نوع مطالب معمولاً ناشی از حسادت و یا عدم آگاهی کامل نسبت به واقعیتها هستند.
آخرین تجربهها
من چندین سال در شرکت سوپرپایپ مشغول به کار بودم و در طول این مدت تجربهی همکاری با یک مجموعهی کاری با فرهنگ سازمانی سطح بالا، احترام متقابل در روابط، و محیطی شاد و پویا را داشتم. سوپرپایپ نه تنها برای همکاران خود رزومهای قوی ایجاد میکند، بلکه کارها در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفهای انجام میشود. حقوق و مزایا همیشه به موقع پرداخت شدهاند و در طول این سالها حتی یک روز تأخیر در پرداخت حقوق نداشتم. جذب و استخدام در سوپرپایپ بسیار حرفهای و دقیق انجام میشود و همانطور که انتظار میرود، ورود به چنین سازمان معتبری نیازمند گذراندن مراحل مختلف و دقیق است. این مورد در بسیاری از شرکتهای بزرگ و مطرح در سراسر دنیا نیز دیده میشود. سیستم همسویی نیروهای جدید با فرهنگ سازمانی و هماهنگی با تیمهای موجود در سوپرپایپ بسیار عالی است. افتخار داشتم که در چنین مجموعهی بزرگی کار کنم و از این بابت به خود میبالم. پیشنهاد میکنم افرادی که به دنبال کار در هر سازمانی هستند، بررسیهای دقیقتری انجام دهند. برای مثال، با افرادی که تجربه کاری واقعی در شرکتهای موردنظر دارند (از طریق لینکدین یا سایر منابع معتبر) صحبت کنند تا از صحت و سقم مطالب اطمینان حاصل نمایند.
اینکه لازم دیدم یه توضیحاتی در مورد این شرکت بدم بخاطر اینکه دیگران مثل من دچار اشتباه نشن.شرکت آریا بنیز فقط و فقط دیزاین خوبی داره.متاسفانه هیچ ارزشی برای نیروی خوب قائل نیستن.زیر آب زدن در اوج خودشه.مدیران بدرد بخور اصلا وجود نداره.منابع انسانی ضعیف.نیروهای ضعیف.متاسفانه فقط یک برند رو یدک میکشن.نیروی خوب موندی نیست هر کی بیاد اوضاع اونجا رو ببینه فرار میکنه.بسیار محیط پر تنش و پر اضطرابی رو داره.پر حاشیه.هر روز یک نفر رو در حال گریه میبینی.همه ناراضی آن و تصمیم ب رفتن دارن.برای هر واحد هر روز استعفا و استخدام وجود داره.ضعف شدید منابع انسانی بسیار بسیار بی تجربه است.یک خانم جوان که بیشتر به ظاهرش اهمیت میده تا مفید بودنش برای شرکت و بسیار رفتار بی ادبانه ای با همه دارن و من خودم چندین بار شاهد رفتار زشتش بودم که با تحقیر صحبت کرده.مدیریت باید چند تا تذکر به نیروهای قدیمی و حاشیه ساز شرکت بده که بتونه اونجا رو سرپا نگه داره وگرنه زمین میخوره
تنها کافیست که کلیپهای سخنرانی برادر مدیرعامل رو در فضای مجازی ببینید در همه جا مدام برای پرسنل ذکر میکنند که ما به هیچ شخصی متکی نیستیم و سیستممون رو طوری چیدیم که با رفتن هر شخص از شرکت ما هیچ آسیبی نمیبینم این رو مدام برای پرسنلشون زمزمه میکنند یاد دوران گروه های مریم رجبی و منافقین می افتم که مغز پرسنلشون رو شستشو میدادن اینها اصلا به فکر رشد و بالندگی نیستند و افتخارشون اینه که راحت پرسنل رو اخراج کنند بدون هیچ آسیبی برای خودشون یعنی انقدر از لحاظ دانش مدیریتی روز عقب هستند که این طرز فکر رو نسبت به نیروی انسانی دارند که به هیچ شخصی متکی نیستند
هیچ مدیر میانی در آروا نبوده که با احترام از آنجا خارج شده باشد این یک دروغ محض هست که منابع انسانی آروا جهت حفظ آبرو اینجا نوشتند چرا بعضی ها هستن که دانش خیلی ضعیفی دارند و کارشون این هست که فقط از برادر مدیرعامل حمایت های چاپلوسانه کنند آنها در آروا رشد غیر دانشی میکند و گرنه واقعا خنده داره چون تنها چیزی که در این شرکت معنی ندارد رشد هست
کلا رفتار مناسبی ندارند زمان مصاحبه با مدیر حدودا 2 ساعت زمان میبره یه سری سوال های چرت و پرت از ادم میپرسن که در زمینه کار نیست من خودم توی استخدام هستم ولی این جور چیزا رو ندیدم فقط وارد شرکت میشید جو شرکت شما رو متحیر میکنه و دوست دارید اونجا کار کنید آدرس دفترشون هم خیابان 15 ( احمدیان ) احمد قصیر
شرکت در زمینه زنجیره یکپارچه تولید مرغ فعالیت داشت که متاسفانه ورشکسته شد. سرعت رشد و پیشرفت شرکت خوب بود اما مشکلات سنگین مالی در طرف قرارداد با شرکا و همکاران با چالش های زیادی روبرو گردید.
من حدود ۶ ماه اینجا بودم انتخاب من قطعا اشتباه بود من رزومه خوبی داشتم و هر جا که می رفتم به من پیشنهاد کاری می دادن مدیریت در اینجا با اینکه انسان خوش برخوردی بودند اما از هیچ وقت از کسی رضایت نداشتند و میخواستن همه چیز را مدیریت کنن و مدیریت ریزبینانه افراد را به نمایش دادن سوق میده من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه را هم با خراب شدن سابقه بیمه و بعد از قطع همکاری نیز بیکاری به دلیل فیدبک های منفی هدفمند که مدیر اینجا به کار فرمای احتمالی بعدی میدهند ولی روزی رسون خداست ...
واقعا نمیخوام هیچوقت در مورد یک شرکت ید بگم ولی یه شرکتی که اهمیت به نیروی خوب نمیده باید به همه گفت که بدونن کجا میان.اینجا حقوق دیر پرداخت میشه.احترامی وجود نداره.مدیران فقط جلسه بی پایان میرن و میزارن بدون نتیجه.مدیر با سواد اصلا نمیبینید.محیط پر تنش.پر از سرو صدا.اگه با پول خودت اسنپ بگیری باید صد دفعه پیگیر پولت بشی که پرداخت کنن میگن پول ندارن.صد نفر توی مالی هست و همیشه همه بیکارن.۱۴ تا شرکت میگن زیر مجموعه دارن که من فقط سه تا شرکتش رو دیدیم بقیه لی وجود خارجی ندارن فقط اسم هستن.اگه سر موضوعی بخوای بری میگن بای حتی برای حل هیچ مشکلی با تو صحبت نمیکنن.فرداش آگهی میزنن و دوباره استخدام میکنن.هر روز نیروی جدید میاد نیروی قدیمی که کلی مسلط هست به کار از اونجا جدا میشه و این ضعیف بودن منابع انسانی شرکت رو نشون میده که فقط به ظاهر خودش اهمیت میده تا کاراییش
کار فرسایشی و بشدت زیاد توی تمامی بخش ها به حدی کار زیاد که از توان انسان عادی خارج رابطه و باند بازی توی عبیدی بیداد میکنه مدیر انبار و رییس انبار بشدت آدمای سمی هستن دنبال حاشیه و چالش های الکی درست کردن بعد از ۵ سال کار کردن توی این شرایط بدلایل اینکه آقایون حق سمت مارو نمیدادن ارزیابی رو فقط به سلیقه شخصی مدیر و رییس میدادن طوری که یه نفر ارزیابی میگرفت چند هزار تومن و یه نفر میگرفت چندین میلیون !!! ( واقعا ارقام بالا حقیقت محض ) استعفا دادم و اومدم بیرون در مقابل حقوق به موقع پرداخت میشه پاداش و بقیه چیزها سر موعد داده میشه ولی آقایون مدیرش با این طرز فکر و با این غرورشون کل جو رو مسموم کردن تقریبا تمامی بخش ها اینطوریه ساعت کاری بالا ۱۲ ساعته شیفت چرخشی دو هفته شب دو هفته روز ۷_۷ تعطیلات باید سر کار باشی مرخصی نمیتونی بگیری و مرخصیت هم آخر سال میسوزه
شرکتش حقوق بسیار پایین قردادهای یک ماهه ک هروقت دلشون بخاد اخراجت میکنن ...ضعف مدیریتی بیداد میکند افردای ک زیر اب زن وچاپلوس هستن زودتر ارتقا میگیرن....برخی کارکنان زن که سمت خاصی هم ندارن در همه ی کارها دخالت و اظهار نظر میکنند و شرکت رو به کثافت خالی کشاندند. خلاصه عوضی ترین ادما عمرم رو تو این شرکت دیدم
جالبه که در تاریخ خرداد ۱۴۰۳ یهو چند تا پیام مثبت گذاشته شده احتمالا از طرف منابع انسانی بسیار ضعیف و بی عرضه شرکت هست.شرکت با اون ثروت مدیرت از بالا بسیار صفیف بقیه مدیران بی عرصه و بیسواد.کلا یه نفر در شرکت در قسمت فنی که قدیمی هم هست سواد داره و کار انجام میده درست.بقیه رو باید ریخت رفت.هر روز دارن نیرو استخدام میکنن.حتی آبدارچی اونجا موندگار نیست.حقوق پرداختش با میل مدیریت است دوست داشت پرداخت میکند دوست نداشت میره چند ماه دیگه.البته بعصی ها زودتر پرداخت میشن اونا جدا از بقیه هستن.من واحد و قسمتی رو توی شرکت ندیدم ک بگم چقدر خفن همه بیسواد و بدرد نخور و پرمدعا.بخصوص یک خانم که ریس یکی از زیر مجموعه ها هست به همه کار داره و در همه کاری دخالت میکنه.خلاصه رزومتون رو با این شرکت سطح پایین خراب نکنید.۱۴ تا شرکت زیر مجموعه داره که فقط یه شرکتش کار میگرد و درست حسابی بود بقیه شرکتا اصلا کاری نداشتن.فقط اسمه این شرکت..هر روز داره آگهی میزاره
تنها تجربه بد کاری من بود.بسیار بد.مدیران بیسواد.تمام مدیران بیسواد و بدرد نخور تشریف دارن.محیط پر سرو صدا.یکی از مدیران که خانم هست دائما در حال داد زدن و با صدای بلند خندیدن که فکر میکنید رفتید پارک و چنین صحنه ای دیدید.سطح رفتاری شرکت بسیار پایین است.حقوق اصلا به موقع پرداخت نمیکنند.بعد بهانه تیم فروش را میآورند که نمیفروشند چون تیم بسیار ضعیفی است و بیسواد.تجریه کاری بدی بود.حیف از وقت و انرژی.یسیار شرکت پر حاشیه ای است.تیم بندی شده هر تیمی برای خودش یارکشی میکنه.تعجبم از مدیریت ک مدیریت نمیکنه فقط تیپ میزنه و میاد سرکشی شیفتی
بعد مصاحبه، نیروی انسانی این شرکت گفت که من مورد قبول هستم، و خیلی با عجله و اصرار از من خواست که سریع ترین زمان ممکن برای حضور ر با شرکت فعلی خودم هماهنگ کنم. بعد اینکه به شرکت فعلی خودم گفتم که قصد ترک و شروع کار در جای دیگری دارم و خواستم به منابع انسانی آریا بنیز زمان اعلام کنم دیگر جواب تلفن و پیام من ر ندادند. بسیار رفتار زشت، زننده و غیر حرفه ای داشتن. اتفاقی با این سایت آشنا شدم و نظرات دوستان خوندم. خدا ر شکر می کنم که زود متوجه شدم و به چنین محیط کاری بدی وارد نشدم.
مدیر عامل و قائم مقام دو برادر هستند که نیروها رو تفکیک کردند و بتوانند نیروها رو بصورت مستقیم روانی کنند که خدای نکرده یکی سالم و یا بدون موضوعی سازمان را ترک نکند. ماندگاری در این شرکت برای مدیران و برای کارشناسانی که دنبال هدف هستند کمتر از یک سال است شنیده ایم کلی هزینه برای منابع انسانی و واحدهای دیگر میکنند که پیشرفت کنند ولی مدام در حال در جا زدن هستند به نظرم باید اول مدیرانش خودشان رو درمان کنند تا بتوانند حداقل یک هزارم پولی که برای توسعه خرج میکنند برگشت داشته باشد .
شرکت از این افتضاح تر تا به حال ندیدم تشکیل شده از یه مشت مدیر که هیچی بارشون نیست و از بالا نگاه میکنم و یه محیط کاملاً سمی که فقط با شیک کردن فضای کار میخوان جذب نیرو کنن هیچ ارزشی به نیرو قائل نیستن فقط ازت کار میکشن و در انتها منابع انسانی به شدت داغون که هیچ دانشی از این کار نداره
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟
هر چند نقد بسیاری بر سیستم اروا وارد است اما طی پیامهای بالا برخی از نفرات نسبت به بیان اتفاقات در آروا مقداری بی انصافی داشته اند . نداشتن بیمه تکمیلی که خانم گرافیست اشاره کردند کاملا غیر واقع است. شخصا از شرکت آروا جدا شده ام . بنا به دلایل شخصی این اتفاق رقم خورده است. اختلاف سلیقه بسیار داشته ام با مدیر بالادستی اما همواره این اختلاف سلیقه بر مبنای احترام و درک متقابل بررسی و مرتفع شده . مسیر رو به رشد اروا برای بسیاری از انسانها قابل همراهی نیست و موضوع قطع همکاری را به سازمانها ارتباط می دهند. طبیعتا در مسیر کاری چالش های بسیاری ایجاد می شود و این دلیلی بر بدیسازمانها نیست . به شخصه شرکت اروا رو بر کسانی که به دنبال رشد و یادگیری بالا هستند پیشنهاد می کنم
شرکت سوپرپایپ یکی از موفقترین و پیشروترین شرکتهای ایران است که توانسته با نوآوری و ارائه محصولات با کیفیت، جایگاه ویژهای در صنعت تاسیسات به دست آورد. این شرکت نه تنها به دلیل محصولات عالی و استانداردهای بالا معروف است، بلکه به خاطر محیط کاری حرفهای و فرصتی که برای رشد و توسعه فردی به افراد میدهد نیز بسیار مورد توجه قرار دارد. من از نزدیک با فرآیندهای کاری سوپرپایپ آشنا شدم و واقعاً تحت تأثیر سیستمهای منظم، توجه به جزئیات و تعهد کارکنان به ارزشهای شرکت قرار گرفتم. هرچند در مصاحبه اولیه موفق به جذب در این شرکت نشدم، اما این تجربه برای من انگیزهای شد تا با تلاش بیشتر و تقویت مهارتهایم، در آینده به یکی از اعضای این تیم موفق تبدیل شوم. پیوستن به شرکتی که چنین فرهنگ کاری قوی و معتبری دارد، از آرزوهای من است و من به تلاش خود برای دستیابی به این هدف ادامه خواهم داد. بنابراین، برای من تعجبآور است که گاهی مطالب منفی و بیاساس درباره این شرکت منتشر میشود. این نوع مطالب معمولاً ناشی از حسادت و یا عدم آگاهی کامل نسبت به واقعیتها هستند.
من چندین سال در شرکت سوپرپایپ مشغول به کار بودم و در طول این مدت تجربهی همکاری با یک مجموعهی کاری با فرهنگ سازمانی سطح بالا، احترام متقابل در روابط، و محیطی شاد و پویا را داشتم. سوپرپایپ نه تنها برای همکاران خود رزومهای قوی ایجاد میکند، بلکه کارها در این مجموعه به صورت تخصصی و حرفهای انجام میشود. حقوق و مزایا همیشه به موقع پرداخت شدهاند و در طول این سالها حتی یک روز تأخیر در پرداخت حقوق نداشتم. جذب و استخدام در سوپرپایپ بسیار حرفهای و دقیق انجام میشود و همانطور که انتظار میرود، ورود به چنین سازمان معتبری نیازمند گذراندن مراحل مختلف و دقیق است. این مورد در بسیاری از شرکتهای بزرگ و مطرح در سراسر دنیا نیز دیده میشود. سیستم همسویی نیروهای جدید با فرهنگ سازمانی و هماهنگی با تیمهای موجود در سوپرپایپ بسیار عالی است. افتخار داشتم که در چنین مجموعهی بزرگی کار کنم و از این بابت به خود میبالم. پیشنهاد میکنم افرادی که به دنبال کار در هر سازمانی هستند، بررسیهای دقیقتری انجام دهند. برای مثال، با افرادی که تجربه کاری واقعی در شرکتهای موردنظر دارند (از طریق لینکدین یا سایر منابع معتبر) صحبت کنند تا از صحت و سقم مطالب اطمینان حاصل نمایند.
اینکه لازم دیدم یه توضیحاتی در مورد این شرکت بدم بخاطر اینکه دیگران مثل من دچار اشتباه نشن.شرکت آریا بنیز فقط و فقط دیزاین خوبی داره.متاسفانه هیچ ارزشی برای نیروی خوب قائل نیستن.زیر آب زدن در اوج خودشه.مدیران بدرد بخور اصلا وجود نداره.منابع انسانی ضعیف.نیروهای ضعیف.متاسفانه فقط یک برند رو یدک میکشن.نیروی خوب موندی نیست هر کی بیاد اوضاع اونجا رو ببینه فرار میکنه.بسیار محیط پر تنش و پر اضطرابی رو داره.پر حاشیه.هر روز یک نفر رو در حال گریه میبینی.همه ناراضی آن و تصمیم ب رفتن دارن.برای هر واحد هر روز استعفا و استخدام وجود داره.ضعف شدید منابع انسانی بسیار بسیار بی تجربه است.یک خانم جوان که بیشتر به ظاهرش اهمیت میده تا مفید بودنش برای شرکت و بسیار رفتار بی ادبانه ای با همه دارن و من خودم چندین بار شاهد رفتار زشتش بودم که با تحقیر صحبت کرده.مدیریت باید چند تا تذکر به نیروهای قدیمی و حاشیه ساز شرکت بده که بتونه اونجا رو سرپا نگه داره وگرنه زمین میخوره
تنها کافیست که کلیپهای سخنرانی برادر مدیرعامل رو در فضای مجازی ببینید در همه جا مدام برای پرسنل ذکر میکنند که ما به هیچ شخصی متکی نیستیم و سیستممون رو طوری چیدیم که با رفتن هر شخص از شرکت ما هیچ آسیبی نمیبینم این رو مدام برای پرسنلشون زمزمه میکنند یاد دوران گروه های مریم رجبی و منافقین می افتم که مغز پرسنلشون رو شستشو میدادن اینها اصلا به فکر رشد و بالندگی نیستند و افتخارشون اینه که راحت پرسنل رو اخراج کنند بدون هیچ آسیبی برای خودشون یعنی انقدر از لحاظ دانش مدیریتی روز عقب هستند که این طرز فکر رو نسبت به نیروی انسانی دارند که به هیچ شخصی متکی نیستند
هیچ مدیر میانی در آروا نبوده که با احترام از آنجا خارج شده باشد این یک دروغ محض هست که منابع انسانی آروا جهت حفظ آبرو اینجا نوشتند چرا بعضی ها هستن که دانش خیلی ضعیفی دارند و کارشون این هست که فقط از برادر مدیرعامل حمایت های چاپلوسانه کنند آنها در آروا رشد غیر دانشی میکند و گرنه واقعا خنده داره چون تنها چیزی که در این شرکت معنی ندارد رشد هست
کلا رفتار مناسبی ندارند زمان مصاحبه با مدیر حدودا 2 ساعت زمان میبره یه سری سوال های چرت و پرت از ادم میپرسن که در زمینه کار نیست من خودم توی استخدام هستم ولی این جور چیزا رو ندیدم فقط وارد شرکت میشید جو شرکت شما رو متحیر میکنه و دوست دارید اونجا کار کنید آدرس دفترشون هم خیابان 15 ( احمدیان ) احمد قصیر
شرکت در زمینه زنجیره یکپارچه تولید مرغ فعالیت داشت که متاسفانه ورشکسته شد. سرعت رشد و پیشرفت شرکت خوب بود اما مشکلات سنگین مالی در طرف قرارداد با شرکا و همکاران با چالش های زیادی روبرو گردید.
من حدود ۶ ماه اینجا بودم انتخاب من قطعا اشتباه بود من رزومه خوبی داشتم و هر جا که می رفتم به من پیشنهاد کاری می دادن مدیریت در اینجا با اینکه انسان خوش برخوردی بودند اما از هیچ وقت از کسی رضایت نداشتند و میخواستن همه چیز را مدیریت کنن و مدیریت ریزبینانه افراد را به نمایش دادن سوق میده من اشتباه کردم و تاوان این اشتباه را هم با خراب شدن سابقه بیمه و بعد از قطع همکاری نیز بیکاری به دلیل فیدبک های منفی هدفمند که مدیر اینجا به کار فرمای احتمالی بعدی میدهند ولی روزی رسون خداست ...
واقعا نمیخوام هیچوقت در مورد یک شرکت ید بگم ولی یه شرکتی که اهمیت به نیروی خوب نمیده باید به همه گفت که بدونن کجا میان.اینجا حقوق دیر پرداخت میشه.احترامی وجود نداره.مدیران فقط جلسه بی پایان میرن و میزارن بدون نتیجه.مدیر با سواد اصلا نمیبینید.محیط پر تنش.پر از سرو صدا.اگه با پول خودت اسنپ بگیری باید صد دفعه پیگیر پولت بشی که پرداخت کنن میگن پول ندارن.صد نفر توی مالی هست و همیشه همه بیکارن.۱۴ تا شرکت میگن زیر مجموعه دارن که من فقط سه تا شرکتش رو دیدیم بقیه لی وجود خارجی ندارن فقط اسم هستن.اگه سر موضوعی بخوای بری میگن بای حتی برای حل هیچ مشکلی با تو صحبت نمیکنن.فرداش آگهی میزنن و دوباره استخدام میکنن.هر روز نیروی جدید میاد نیروی قدیمی که کلی مسلط هست به کار از اونجا جدا میشه و این ضعیف بودن منابع انسانی شرکت رو نشون میده که فقط به ظاهر خودش اهمیت میده تا کاراییش
کار فرسایشی و بشدت زیاد توی تمامی بخش ها به حدی کار زیاد که از توان انسان عادی خارج رابطه و باند بازی توی عبیدی بیداد میکنه مدیر انبار و رییس انبار بشدت آدمای سمی هستن دنبال حاشیه و چالش های الکی درست کردن بعد از ۵ سال کار کردن توی این شرایط بدلایل اینکه آقایون حق سمت مارو نمیدادن ارزیابی رو فقط به سلیقه شخصی مدیر و رییس میدادن طوری که یه نفر ارزیابی میگرفت چند هزار تومن و یه نفر میگرفت چندین میلیون !!! ( واقعا ارقام بالا حقیقت محض ) استعفا دادم و اومدم بیرون در مقابل حقوق به موقع پرداخت میشه پاداش و بقیه چیزها سر موعد داده میشه ولی آقایون مدیرش با این طرز فکر و با این غرورشون کل جو رو مسموم کردن تقریبا تمامی بخش ها اینطوریه ساعت کاری بالا ۱۲ ساعته شیفت چرخشی دو هفته شب دو هفته روز ۷_۷ تعطیلات باید سر کار باشی مرخصی نمیتونی بگیری و مرخصیت هم آخر سال میسوزه
شرکتش حقوق بسیار پایین قردادهای یک ماهه ک هروقت دلشون بخاد اخراجت میکنن ...ضعف مدیریتی بیداد میکند افردای ک زیر اب زن وچاپلوس هستن زودتر ارتقا میگیرن....برخی کارکنان زن که سمت خاصی هم ندارن در همه ی کارها دخالت و اظهار نظر میکنند و شرکت رو به کثافت خالی کشاندند. خلاصه عوضی ترین ادما عمرم رو تو این شرکت دیدم
جالبه که در تاریخ خرداد ۱۴۰۳ یهو چند تا پیام مثبت گذاشته شده احتمالا از طرف منابع انسانی بسیار ضعیف و بی عرضه شرکت هست.شرکت با اون ثروت مدیرت از بالا بسیار صفیف بقیه مدیران بی عرصه و بیسواد.کلا یه نفر در شرکت در قسمت فنی که قدیمی هم هست سواد داره و کار انجام میده درست.بقیه رو باید ریخت رفت.هر روز دارن نیرو استخدام میکنن.حتی آبدارچی اونجا موندگار نیست.حقوق پرداختش با میل مدیریت است دوست داشت پرداخت میکند دوست نداشت میره چند ماه دیگه.البته بعصی ها زودتر پرداخت میشن اونا جدا از بقیه هستن.من واحد و قسمتی رو توی شرکت ندیدم ک بگم چقدر خفن همه بیسواد و بدرد نخور و پرمدعا.بخصوص یک خانم که ریس یکی از زیر مجموعه ها هست به همه کار داره و در همه کاری دخالت میکنه.خلاصه رزومتون رو با این شرکت سطح پایین خراب نکنید.۱۴ تا شرکت زیر مجموعه داره که فقط یه شرکتش کار میگرد و درست حسابی بود بقیه شرکتا اصلا کاری نداشتن.فقط اسمه این شرکت..هر روز داره آگهی میزاره
تنها تجربه بد کاری من بود.بسیار بد.مدیران بیسواد.تمام مدیران بیسواد و بدرد نخور تشریف دارن.محیط پر سرو صدا.یکی از مدیران که خانم هست دائما در حال داد زدن و با صدای بلند خندیدن که فکر میکنید رفتید پارک و چنین صحنه ای دیدید.سطح رفتاری شرکت بسیار پایین است.حقوق اصلا به موقع پرداخت نمیکنند.بعد بهانه تیم فروش را میآورند که نمیفروشند چون تیم بسیار ضعیفی است و بیسواد.تجریه کاری بدی بود.حیف از وقت و انرژی.یسیار شرکت پر حاشیه ای است.تیم بندی شده هر تیمی برای خودش یارکشی میکنه.تعجبم از مدیریت ک مدیریت نمیکنه فقط تیپ میزنه و میاد سرکشی شیفتی
بعد مصاحبه، نیروی انسانی این شرکت گفت که من مورد قبول هستم، و خیلی با عجله و اصرار از من خواست که سریع ترین زمان ممکن برای حضور ر با شرکت فعلی خودم هماهنگ کنم. بعد اینکه به شرکت فعلی خودم گفتم که قصد ترک و شروع کار در جای دیگری دارم و خواستم به منابع انسانی آریا بنیز زمان اعلام کنم دیگر جواب تلفن و پیام من ر ندادند. بسیار رفتار زشت، زننده و غیر حرفه ای داشتن. اتفاقی با این سایت آشنا شدم و نظرات دوستان خوندم. خدا ر شکر می کنم که زود متوجه شدم و به چنین محیط کاری بدی وارد نشدم.
مدیر عامل و قائم مقام دو برادر هستند که نیروها رو تفکیک کردند و بتوانند نیروها رو بصورت مستقیم روانی کنند که خدای نکرده یکی سالم و یا بدون موضوعی سازمان را ترک نکند. ماندگاری در این شرکت برای مدیران و برای کارشناسانی که دنبال هدف هستند کمتر از یک سال است شنیده ایم کلی هزینه برای منابع انسانی و واحدهای دیگر میکنند که پیشرفت کنند ولی مدام در حال در جا زدن هستند به نظرم باید اول مدیرانش خودشان رو درمان کنند تا بتوانند حداقل یک هزارم پولی که برای توسعه خرج میکنند برگشت داشته باشد .
شرکت از این افتضاح تر تا به حال ندیدم تشکیل شده از یه مشت مدیر که هیچی بارشون نیست و از بالا نگاه میکنم و یه محیط کاملاً سمی که فقط با شیک کردن فضای کار میخوان جذب نیرو کنن هیچ ارزشی به نیرو قائل نیستن فقط ازت کار میکشن و در انتها منابع انسانی به شدت داغون که هیچ دانشی از این کار نداره
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
عدم دریافت حقوق و سنوات در تایم مقرر. نگه داشتن سفته تا دو سال و تحویل آن دو سال بعد از ترک کار. عدم دریافت نسخه دوم قراداد و اضافه کردن بندهایی به قراداد جهت منافع شرکت. پرداخت حقوق در دو پارت و رد کردن بیمه با میزان دریافتی پارت اول به دلیل عدم پرداخت مالیات. حقوق کم. عدم تطابق و تناسب بین مدرک تحصیلی پرسنل با حقوق افراد. دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری به یک اندازه حقوق میگیرند. مدیریت بسیار ضعیف و ناکارامد. ارزش قائل نشدن برای جان و مال پرسنل. وجود برخی رفتارهای غیر سازمانی و نادرست (حتی در مورد مدیران) ساعت و روزهای کاری زیاد. حداقل دریافتی دستمزد ساعتی در اضافه کاری. دریافت کادوی مناسبتی تاریخ مصرف گذشته از محصولات شرکت. رفتار نادرست (توهین امیز) با پرسنل.
آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟
هر چند نقد بسیاری بر سیستم اروا وارد است اما طی پیامهای بالا برخی از نفرات نسبت به بیان اتفاقات در آروا مقداری بی انصافی داشته اند . نداشتن بیمه تکمیلی که خانم گرافیست اشاره کردند کاملا غیر واقع است. شخصا از شرکت آروا جدا شده ام . بنا به دلایل شخصی این اتفاق رقم خورده است. اختلاف سلیقه بسیار داشته ام با مدیر بالادستی اما همواره این اختلاف سلیقه بر مبنای احترام و درک متقابل بررسی و مرتفع شده . مسیر رو به رشد اروا برای بسیاری از انسانها قابل همراهی نیست و موضوع قطع همکاری را به سازمانها ارتباط می دهند. طبیعتا در مسیر کاری چالش های بسیاری ایجاد می شود و این دلیلی بر بدیسازمانها نیست . به شخصه شرکت اروا رو بر کسانی که به دنبال رشد و یادگیری بالا هستند پیشنهاد می کنم