در 2 سال و نیمی که در این شرکت مشغول به کار بودم تجربیات بسیار زیادی را از مدیریت این مجموعه کسب کردم. به جرأت میتونم بگم که مدیریت این شرکت از معدود مدیریتهایی بود که در این 15 سال تجربه کاری من همکاری داشتم و ایشون میدونست که واقعا چیکار داره انجام میده. از بهترین تجربههای کاری من بود و افسوس که مسیر طولانی و خسته کننده باعث جدایی من از این مجموعه شد. اگر دوست دارید در زمینه پلیمر و پلاستیکهای مهندسی کسب تجربه کنید و با یک شرکت حرفهای همکاری داشته باشید، برای همکاری با این شرکت اصلا یک لحظه هم تردید نداشته باشید.
آخرین تجربهها
برای استخدام برنامه نویس 90 میلیون سفته میگیره 166 هزار تومان برای سلامت جسمانی 89 هزار تومان برای تست اعتیاد 70 هزار تومان برای سوپیشینه 32500 برای نوار مغزی 164 هزار تومان برای اورالوژی یا فلج مغزی
مدیریت غیر اصولی عدم رعایت چارت سازمانی نگاه از بالا به پایین استخدامات فامیلی محصولات پویا دسترسی عالی به مترو در فروشگاه گردش مالی قابل توجه تسویه پایان کار حداقل 6 ماهه عدم ارایه قرارداد در حین کار اعلام مبلغ بیمه بر اساس پایه وزارت کار تعویض با سرعت بالا پرسنل ساعت کاری بالا پرداخت حقوق در چند قسط
این شرکت قرارداد های یک ماهه دارد . مدیریت بر اساس امواج احساسات ترقی می دهد عزل می کند استخدام می کند و عدم نیاز می کند یعنی دارید شام می خورید زنگ می زنن می گن از فردا نیا. هیچ دلیلی هم پیدا نمی کنید که منطقی باشه شرکت ثروتمندی هست ولی ذره ای برای نیروی انسانی ارزش قائل نیست و سفته های آن از یک میلیارد به بالا است برای سمتهای کارشناس . جدیدا چک در وجه مدیرعامل می گیرن با همون مبلغ و اصلا رسید هم نمی دهند مدیرعامل یکباره می گه از ساعت 6 بیاید سرکار فرداش می گه از 8 بیاید . حقوق تون یکباره عوض میشه امسال انگار اصلا حقوق قانونی رو برای خیلی ها رد نکردن کلا 2 نفر بیشتر قدیمی نیست اونجا
من به عنوان کارشناس فروش به این شرکت رفتم در آگهی شون زده بودند که حقوق بین ۴ تا ۵ میلیون تومان هست و از همان روز اول بیمه می کنند که دقیقا روزی که قرار شد که از شنبه من برم سرکار به من گفتند که دو ماه اول آموزشی هست و ماهی دو و نیم به شما میدهیم .بیمه هم نکردند و قرارداد هم ننوشتند.یک سیستم پورسانتی داشتند که مثلا اگر شما تا ۱۰۰ میلیون تومن میفروختین به شما ۲.۵ می دادند اگر که بیشتر می فروختین مثلاً یک کمی به شما اضافه می شد. فضای شرکت یک فضای کاملاً بی نظم و بی هدف بسیاری از فعالیتهای شرکت برون سپاری شده مثلاً شرکت حسابدار نداره یا مسئول منابع انسانی از بیرون میاد و گزینش انجام میده ارتباط بین اعضا و وظایف شغلی کاملا مبهم و نامشخص شرکت کاملاً به شکل بی هدف کاراشو انجام میده یک سیستم بسیار بسیار شلخته داره البته مسئولانش آدمهای بدی نیستند و رفتار بدی هم ندارند اما در واقع این کاره نیستند و اصلا نمی دونن که شرکت را باید چطور بچرخونن .من یک ماه اونجا بودم و در طول این یک ماه من به یاد دوران تحصیلم در دانشگاه پیامنور افتادم که سیستمش اینجوریه که دانشجو رو به حال خودش رها می کنند و دانشجو یک دفعه متوجه میشه که چند سال گذشته و مثلاً بیشتر از ۵۰ واحد پاس نکرده این شرکت هم دقیقاً به همین شکله نه فضایی برای پیشرفت درش وجود داره نه فضایی برای یادگیری! اصلا هدف خاصی رو این شرکت دنبال نمی کنه صحبتهای به خصوصی میکنند در ارتباط با اینکه در آینده قصد دارند چه کار بکنند ولی از حد صحبت فراتر نمیره چرا که سیستم مدیریتی در این شرکت بسیار بسیار بدوی و ابتدائیه در کل اگر دنبال پیشرفت و یادگیری نیستین و دوست دارین به جای کار کردن در محل کارتون مدیتیشن کار کنید به این شرکت برید چرا که مگس توش پر نمیزنه.
محیط بسیار سالم ، آرام و به دور از حاشیه . مدیریت مجموعه تمامی امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ ، صبحانه و ... پرسنل را فراهم کردند.محیط کاملا دوستانه و کارکنان روحیه همکاری و مسئولیت پذیری بالایی دارند.امکان پیشرفت و ارتقا برای کارکنان محیاست.ادامه تحصیل در این مجموعه از دیگر مزایای آن است.مدیریت رفتاری پدرانه،دلسوزانه و همراه دارند و از پیشرفت کارکنان بسیار لذت میبرند.از نیروهای جوان ولی با تجربه ، با انگیزه ، باهوش و تحصیلکرده استفاده شده است.آرامش بزرگترین حسن این مجموعه است و من واقعا از کار کردن در این مجموعه احساس رضایت میکنم.
خود شرکت بلور کاوه از امکاناتی همچون سرویس رفت و آمد برخوردار هست و ساختمان زیبایی هست که آدم از فضای بیرون ساختمان حس خوبی می گیره . ولی من خیلی خاطره بدی با مدیر برنامه نویسی آنجا داشتم . شاید تا کنون به دلیل تجاربشون بهتر شده باشند . ولی برای من کار کردن باهاشون فوق العاده سخت بود. خیلی به کار شک داشتند و سیستم رو مانیتور می کردند. نیم ساعت ؛ ساعت ناهار و نماز بود و فقط بیست دقیقه طول می کشید تا به قسمت مربوطه برای ناهار بریم . و ایشون نسبت به اینکه حتما منظم باشیم و به موقع بیایم و به موقع برای نماز و ناهار بریم خیلی حساس بودند. کاری رو که از من خواسته بودند ؛ من حتی چند روز به خاطر کار چای نخوردم و همیشه استرس اینو داشتم که سر ساعت ناهار و نمازم تموم شه و به موقع برسم . کار رو با موندن بیشتر از ساعت کار و فشار به موقع تحویلشون دادم . ولی ایشون فقط انتقاد کردند . بدون حتی ذره ای تشکر . یو آی کارم نسبتا خوب بود و بیزینس کارم هم خوب بود . ولی ایشون یه ایراد کوچک از یو آی رو خیلی بزرگ کرده بودن . چند سوال مختصری رو که پرسیده بودم رو انتقاد کردند و شاید پنج دقیقه یا بیست دقیقه ای که بعضی روزها به دلیل انرژی گرفتن یا شستن دست و صورت یا گرم کردن غذا کار رو دیر شروع کرده بودم و ایشون با مانیتور متوجه این مسأله شده بود . به کارمندان عادی مثل من چای نمی دادند و به روسا چای می دادند . و آشپزخانه اونقدر دور بود که با سخت گیری ای که وجود داشت آدم از خوردن چای پشیمون می شد . اصلا رفتار صمیمانه ای نداشت . و رفتارش خشک و جدی مثل پادگان سربازی بود . خیلی تجربه بدی بود خیلی بد .
بنده به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. ابتدا چنتا از محسنات شرکت رو بیان میکنم خدمت شما: 1- محیط کاری زیبا و دلنشین البته اگه قراره تو کارخونه مشغول به کار بشید همونقد که دفتر زیباست و امکانات خوبی داره کارخونه کاملا بدون امکانات رفاهیه مثلا در زمستانها از سرما میلرزن در تابستانها از گرما هلاک. 2- رفتار بی ادبانه البته کلامی با هم ندارن 3- بگردی توشون دو سه تا ادم حسابی که بشه چیز یاد گرفت ازشون وجود داره. 4- درسته پولتون رو به موقع نمیدن ولی بیمه رو حتما به موقع رد میکنن البته هر از گاهی نیروهای مالی و انسانی چون معمولا ادم حسابی نمیاد اینجا و بمونه اشتبه میکنن و بیمتون ناقص میشه حالا برم سراغ مشکلاتی خودم تو اریا بنیز داشتم: 1- مهمترین و بدترین مورد وقتی در اریا بنیز کار میکنید اینه که همیشه باید اماده باشید حداقال شش ماه حقوق معوقه داشته باشید و تحمل این موضوع زمانی سخت تر میشه که متوجه میشید با همه ندارم ندارماشون به یه عده سوگلی که بعضا رفیقای قدیمی مدیر عاملن به موقع پول میدادن. 2- مورد بعدی دروغگویی سازمانه تقریبا میتونم بگم که 90 درصد قول ها و صحبت ها عملی نمیشن در واقع شما با یه ادم که بشه رو حرفش حساب کرد طرف حساب نیستید. 3- تعداد بالای مدیریتها یه زمانی حساب کردم دیدم به ازای هر 0.8 نفر ما یه مدیر داریم تعجب نکنید بعضی مدیرها چنتا سمت مدیریت داشتن. 4- لازمه رشد در این سازمان وفاداریه که به نظر من تو دنیای حرفه ای بی معنیه شما جایی کار میکنید که رشد بدید و رشد کنید. نیروهای وفادار بنیز اغلب افرادی هستند که توانایی یافتن شغل دیگه با این درامد را ندارن پس همه چیو تحمل میکنن 5- خبرچینی و دهن بین بودن مدیر ارشد سازمان سبب میشه یه انتقاد که پیش همکارا میکنید یه بمب بششه تو سازمان و فضای خفقان حاکم باشه 6- تقریبا سالی یک مرتبه 75 درصد نیروهای بنیز تغییر میکنند ینی هرکس یه سال بمونه میفهمه چه خبره و میره 7- به هیچ عنوان تصور نکنید که میتونید منطقی انتقادی رو بیان کنید چون مستقیم این موضوع سبب دریافتی دیرتر پولتون خواهد شد. 8- اگه تنخواه دارید اونجا حتما قاونی حواستون باشه به حساب خودتون ننریزن که بعدا مدعی میشن این حقوقش بوده که پرداخت کردیم در واقع تو بنیز هیچوقت هیچیو تا کامل نخوندید امضا نکنید دنیال کلاهبرداری هستن.... 9- استعفا و جدا شدن حرفه ای برای مدیران این سازمان معنایی نداره و هرکس استعفا میده تا مدت ها جواب تماسش را نمیدن و مجبور میشید برای دریافت مطالباتتون شکایت قانونی کنید. در مودر خودم بگم بدترین موضوع این بود وقتی استعفا دادم هفت ماه معوقه داشتم و وقتی با طی کردن مراحل قانونی به پوولم رسیدم حدودا یک سال گذشت و دگ پول برام بی ارزش بود و اریا بنیز حتی جواب تماس منو هم نداد تو این مدت تو یه جلسه رسیدگی اداره کار نمایندشون اومد یه حرفای خنده داری زد که من شرم دارم بگم چقد وقیحانه بود رییس جلسه بعد جلسه به من گفت اینارو میشناسم کارشون همینه تقریبا ماهی یه پرونده شکایت ازشون ثبته تو اداره کار و همشو محکومن که بدن
دفتر مرکزی آریا بنیز جای بسیار زیبا و با طراحی فوقالعادهای هست. به المانهای طراحی به خوبی دقت شده، و این المانها متناسب با محصولات اصلی هلدینگ یعنی «برج خنککن» هست. شرکتهایی که زیر مجموعه این هلدینگ هستن، در زمینههای مختلفی کار میکنن، البته بعضی از این شرکتهای زیر مجموعه ثبت رسمی نشدن و آگهیهای شغلیشون هم تحت عنوان آریا بنیز منتشر میشه. دفتر مرکزی به صورت open office طراحی شده، ولی بخشی که برنامهنویسها در آن مشغول به کار هستن برای زمینش از سرامیک استفاده شده (صدا damp نمیشه) و اگر نیاز به تمرکز دارید، بهتره از هدفون استفاده کنید. همین طور محل کار برنامهنویسها در کنار واحدهای فروش قرار داره که همیشه در حال مکالمه تلفنی با مشتریان هستند. علیرغم پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل ارائه شد، هیچ اقدامی برای اصلاحش نشد. در مورد تعهدات شرکت به کارمندها، «بدقولی» و «عدم تعهد به پرداخت به موقع حقوق» وجود داره. البته همیشه در اعلام میکنن که تصمیم داریم مشکل حقوق و دستمزد را حل کنیم ولی طی زمانی که من همکاری داشتم باهاشون این اتفاق نیفتاد. به عقیده من، یکی از دلایل اصلی خروج کارمندان نا مشخص بودن زمان و مقدار پراختی حقوقها است. از نکات مثبت این شرکت، اینه که برای مدتها کارمندان بخشی حقوق معوقه خودشون را از طریق پر کرن «فرم مساعده» و پس از تایید مدیران دریافت میکردن. البته منظورم از نکته مثبت این نبود، نکته مثبت اینجاست که وقتی به این مورد اعتراض کردم، بسیار انتقاد پذیر بودند و به سرعت عنوان بالای «فرم مساعده» اصلاح شد و عنوان جدید فرم درخواست مطالبات براش انتخاب شد. منابع انسانی در زمینه جذب نیرو نسبتا توانمند هست، و منظورم از توانمند بودن، اینه که صرف عمل استخدام براشون achievement حساب میشه. اما در مساله نگهداشت نیروها، بسیار ضعیف عمل میکند. قراردادهای این شرکت همیشه ۳ ماهه بود. گاهی امضای قرارداد سه ماهه تا پایان همان دوره هم به تعویق میافتد. * جلسه مصاحبه خروج از کار وجود ندارد پروسه مناسبی برای استعفا تعریف نشده. پروسه استعفا بیشتر به دلیل اجتناب مسئولین از شنیدن حرفهای متقاضی حالتی قهری پیدا میکنه. روش فرسایشی را اغلب به کار میبرند به شکلی که منابع انسانی با ارجاع به سلسله مراتبی که پاسخگو نیستند، مساله را از دوش خودشون بر میدارن، و سلسله مراتب سازمانی بیشتر به اتلاف وقت کارمندان (و کارمندان سابق) منجر میشه و تاثیر در کارآمدی بیشتر (به عقیده من) نداره. تجربه شخصی من، به این شکل بود که بیش از ۶ ماه در حال مذاکره برای خروج از شرکت بودم.
مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال
باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست
با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست
یکی از بهترین شرکت هایی که توش کار کردم.
به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.
در 2 سال و نیمی که در این شرکت مشغول به کار بودم تجربیات بسیار زیادی را از مدیریت این مجموعه کسب کردم. به جرأت میتونم بگم که مدیریت این شرکت از معدود مدیریتهایی بود که در این 15 سال تجربه کاری من همکاری داشتم و ایشون میدونست که واقعا چیکار داره انجام میده. از بهترین تجربههای کاری من بود و افسوس که مسیر طولانی و خسته کننده باعث جدایی من از این مجموعه شد. اگر دوست دارید در زمینه پلیمر و پلاستیکهای مهندسی کسب تجربه کنید و با یک شرکت حرفهای همکاری داشته باشید، برای همکاری با این شرکت اصلا یک لحظه هم تردید نداشته باشید.
برای استخدام برنامه نویس 90 میلیون سفته میگیره 166 هزار تومان برای سلامت جسمانی 89 هزار تومان برای تست اعتیاد 70 هزار تومان برای سوپیشینه 32500 برای نوار مغزی 164 هزار تومان برای اورالوژی یا فلج مغزی
مدیریت غیر اصولی عدم رعایت چارت سازمانی نگاه از بالا به پایین استخدامات فامیلی محصولات پویا دسترسی عالی به مترو در فروشگاه گردش مالی قابل توجه تسویه پایان کار حداقل 6 ماهه عدم ارایه قرارداد در حین کار اعلام مبلغ بیمه بر اساس پایه وزارت کار تعویض با سرعت بالا پرسنل ساعت کاری بالا پرداخت حقوق در چند قسط
این شرکت قرارداد های یک ماهه دارد . مدیریت بر اساس امواج احساسات ترقی می دهد عزل می کند استخدام می کند و عدم نیاز می کند یعنی دارید شام می خورید زنگ می زنن می گن از فردا نیا. هیچ دلیلی هم پیدا نمی کنید که منطقی باشه شرکت ثروتمندی هست ولی ذره ای برای نیروی انسانی ارزش قائل نیست و سفته های آن از یک میلیارد به بالا است برای سمتهای کارشناس . جدیدا چک در وجه مدیرعامل می گیرن با همون مبلغ و اصلا رسید هم نمی دهند مدیرعامل یکباره می گه از ساعت 6 بیاید سرکار فرداش می گه از 8 بیاید . حقوق تون یکباره عوض میشه امسال انگار اصلا حقوق قانونی رو برای خیلی ها رد نکردن کلا 2 نفر بیشتر قدیمی نیست اونجا
من به عنوان کارشناس فروش به این شرکت رفتم در آگهی شون زده بودند که حقوق بین ۴ تا ۵ میلیون تومان هست و از همان روز اول بیمه می کنند که دقیقا روزی که قرار شد که از شنبه من برم سرکار به من گفتند که دو ماه اول آموزشی هست و ماهی دو و نیم به شما میدهیم .بیمه هم نکردند و قرارداد هم ننوشتند.یک سیستم پورسانتی داشتند که مثلا اگر شما تا ۱۰۰ میلیون تومن میفروختین به شما ۲.۵ می دادند اگر که بیشتر می فروختین مثلاً یک کمی به شما اضافه می شد. فضای شرکت یک فضای کاملاً بی نظم و بی هدف بسیاری از فعالیتهای شرکت برون سپاری شده مثلاً شرکت حسابدار نداره یا مسئول منابع انسانی از بیرون میاد و گزینش انجام میده ارتباط بین اعضا و وظایف شغلی کاملا مبهم و نامشخص شرکت کاملاً به شکل بی هدف کاراشو انجام میده یک سیستم بسیار بسیار شلخته داره البته مسئولانش آدمهای بدی نیستند و رفتار بدی هم ندارند اما در واقع این کاره نیستند و اصلا نمی دونن که شرکت را باید چطور بچرخونن .من یک ماه اونجا بودم و در طول این یک ماه من به یاد دوران تحصیلم در دانشگاه پیامنور افتادم که سیستمش اینجوریه که دانشجو رو به حال خودش رها می کنند و دانشجو یک دفعه متوجه میشه که چند سال گذشته و مثلاً بیشتر از ۵۰ واحد پاس نکرده این شرکت هم دقیقاً به همین شکله نه فضایی برای پیشرفت درش وجود داره نه فضایی برای یادگیری! اصلا هدف خاصی رو این شرکت دنبال نمی کنه صحبتهای به خصوصی میکنند در ارتباط با اینکه در آینده قصد دارند چه کار بکنند ولی از حد صحبت فراتر نمیره چرا که سیستم مدیریتی در این شرکت بسیار بسیار بدوی و ابتدائیه در کل اگر دنبال پیشرفت و یادگیری نیستین و دوست دارین به جای کار کردن در محل کارتون مدیتیشن کار کنید به این شرکت برید چرا که مگس توش پر نمیزنه.
محیط بسیار سالم ، آرام و به دور از حاشیه . مدیریت مجموعه تمامی امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ ، صبحانه و ... پرسنل را فراهم کردند.محیط کاملا دوستانه و کارکنان روحیه همکاری و مسئولیت پذیری بالایی دارند.امکان پیشرفت و ارتقا برای کارکنان محیاست.ادامه تحصیل در این مجموعه از دیگر مزایای آن است.مدیریت رفتاری پدرانه،دلسوزانه و همراه دارند و از پیشرفت کارکنان بسیار لذت میبرند.از نیروهای جوان ولی با تجربه ، با انگیزه ، باهوش و تحصیلکرده استفاده شده است.آرامش بزرگترین حسن این مجموعه است و من واقعا از کار کردن در این مجموعه احساس رضایت میکنم.
خود شرکت بلور کاوه از امکاناتی همچون سرویس رفت و آمد برخوردار هست و ساختمان زیبایی هست که آدم از فضای بیرون ساختمان حس خوبی می گیره . ولی من خیلی خاطره بدی با مدیر برنامه نویسی آنجا داشتم . شاید تا کنون به دلیل تجاربشون بهتر شده باشند . ولی برای من کار کردن باهاشون فوق العاده سخت بود. خیلی به کار شک داشتند و سیستم رو مانیتور می کردند. نیم ساعت ؛ ساعت ناهار و نماز بود و فقط بیست دقیقه طول می کشید تا به قسمت مربوطه برای ناهار بریم . و ایشون نسبت به اینکه حتما منظم باشیم و به موقع بیایم و به موقع برای نماز و ناهار بریم خیلی حساس بودند. کاری رو که از من خواسته بودند ؛ من حتی چند روز به خاطر کار چای نخوردم و همیشه استرس اینو داشتم که سر ساعت ناهار و نمازم تموم شه و به موقع برسم . کار رو با موندن بیشتر از ساعت کار و فشار به موقع تحویلشون دادم . ولی ایشون فقط انتقاد کردند . بدون حتی ذره ای تشکر . یو آی کارم نسبتا خوب بود و بیزینس کارم هم خوب بود . ولی ایشون یه ایراد کوچک از یو آی رو خیلی بزرگ کرده بودن . چند سوال مختصری رو که پرسیده بودم رو انتقاد کردند و شاید پنج دقیقه یا بیست دقیقه ای که بعضی روزها به دلیل انرژی گرفتن یا شستن دست و صورت یا گرم کردن غذا کار رو دیر شروع کرده بودم و ایشون با مانیتور متوجه این مسأله شده بود . به کارمندان عادی مثل من چای نمی دادند و به روسا چای می دادند . و آشپزخانه اونقدر دور بود که با سخت گیری ای که وجود داشت آدم از خوردن چای پشیمون می شد . اصلا رفتار صمیمانه ای نداشت . و رفتارش خشک و جدی مثل پادگان سربازی بود . خیلی تجربه بدی بود خیلی بد .
بنده به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. ابتدا چنتا از محسنات شرکت رو بیان میکنم خدمت شما: 1- محیط کاری زیبا و دلنشین البته اگه قراره تو کارخونه مشغول به کار بشید همونقد که دفتر زیباست و امکانات خوبی داره کارخونه کاملا بدون امکانات رفاهیه مثلا در زمستانها از سرما میلرزن در تابستانها از گرما هلاک. 2- رفتار بی ادبانه البته کلامی با هم ندارن 3- بگردی توشون دو سه تا ادم حسابی که بشه چیز یاد گرفت ازشون وجود داره. 4- درسته پولتون رو به موقع نمیدن ولی بیمه رو حتما به موقع رد میکنن البته هر از گاهی نیروهای مالی و انسانی چون معمولا ادم حسابی نمیاد اینجا و بمونه اشتبه میکنن و بیمتون ناقص میشه حالا برم سراغ مشکلاتی خودم تو اریا بنیز داشتم: 1- مهمترین و بدترین مورد وقتی در اریا بنیز کار میکنید اینه که همیشه باید اماده باشید حداقال شش ماه حقوق معوقه داشته باشید و تحمل این موضوع زمانی سخت تر میشه که متوجه میشید با همه ندارم ندارماشون به یه عده سوگلی که بعضا رفیقای قدیمی مدیر عاملن به موقع پول میدادن. 2- مورد بعدی دروغگویی سازمانه تقریبا میتونم بگم که 90 درصد قول ها و صحبت ها عملی نمیشن در واقع شما با یه ادم که بشه رو حرفش حساب کرد طرف حساب نیستید. 3- تعداد بالای مدیریتها یه زمانی حساب کردم دیدم به ازای هر 0.8 نفر ما یه مدیر داریم تعجب نکنید بعضی مدیرها چنتا سمت مدیریت داشتن. 4- لازمه رشد در این سازمان وفاداریه که به نظر من تو دنیای حرفه ای بی معنیه شما جایی کار میکنید که رشد بدید و رشد کنید. نیروهای وفادار بنیز اغلب افرادی هستند که توانایی یافتن شغل دیگه با این درامد را ندارن پس همه چیو تحمل میکنن 5- خبرچینی و دهن بین بودن مدیر ارشد سازمان سبب میشه یه انتقاد که پیش همکارا میکنید یه بمب بششه تو سازمان و فضای خفقان حاکم باشه 6- تقریبا سالی یک مرتبه 75 درصد نیروهای بنیز تغییر میکنند ینی هرکس یه سال بمونه میفهمه چه خبره و میره 7- به هیچ عنوان تصور نکنید که میتونید منطقی انتقادی رو بیان کنید چون مستقیم این موضوع سبب دریافتی دیرتر پولتون خواهد شد. 8- اگه تنخواه دارید اونجا حتما قاونی حواستون باشه به حساب خودتون ننریزن که بعدا مدعی میشن این حقوقش بوده که پرداخت کردیم در واقع تو بنیز هیچوقت هیچیو تا کامل نخوندید امضا نکنید دنیال کلاهبرداری هستن.... 9- استعفا و جدا شدن حرفه ای برای مدیران این سازمان معنایی نداره و هرکس استعفا میده تا مدت ها جواب تماسش را نمیدن و مجبور میشید برای دریافت مطالباتتون شکایت قانونی کنید. در مودر خودم بگم بدترین موضوع این بود وقتی استعفا دادم هفت ماه معوقه داشتم و وقتی با طی کردن مراحل قانونی به پوولم رسیدم حدودا یک سال گذشت و دگ پول برام بی ارزش بود و اریا بنیز حتی جواب تماس منو هم نداد تو این مدت تو یه جلسه رسیدگی اداره کار نمایندشون اومد یه حرفای خنده داری زد که من شرم دارم بگم چقد وقیحانه بود رییس جلسه بعد جلسه به من گفت اینارو میشناسم کارشون همینه تقریبا ماهی یه پرونده شکایت ازشون ثبته تو اداره کار و همشو محکومن که بدن
دفتر مرکزی آریا بنیز جای بسیار زیبا و با طراحی فوقالعادهای هست. به المانهای طراحی به خوبی دقت شده، و این المانها متناسب با محصولات اصلی هلدینگ یعنی «برج خنککن» هست. شرکتهایی که زیر مجموعه این هلدینگ هستن، در زمینههای مختلفی کار میکنن، البته بعضی از این شرکتهای زیر مجموعه ثبت رسمی نشدن و آگهیهای شغلیشون هم تحت عنوان آریا بنیز منتشر میشه. دفتر مرکزی به صورت open office طراحی شده، ولی بخشی که برنامهنویسها در آن مشغول به کار هستن برای زمینش از سرامیک استفاده شده (صدا damp نمیشه) و اگر نیاز به تمرکز دارید، بهتره از هدفون استفاده کنید. همین طور محل کار برنامهنویسها در کنار واحدهای فروش قرار داره که همیشه در حال مکالمه تلفنی با مشتریان هستند. علیرغم پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل ارائه شد، هیچ اقدامی برای اصلاحش نشد. در مورد تعهدات شرکت به کارمندها، «بدقولی» و «عدم تعهد به پرداخت به موقع حقوق» وجود داره. البته همیشه در اعلام میکنن که تصمیم داریم مشکل حقوق و دستمزد را حل کنیم ولی طی زمانی که من همکاری داشتم باهاشون این اتفاق نیفتاد. به عقیده من، یکی از دلایل اصلی خروج کارمندان نا مشخص بودن زمان و مقدار پراختی حقوقها است. از نکات مثبت این شرکت، اینه که برای مدتها کارمندان بخشی حقوق معوقه خودشون را از طریق پر کرن «فرم مساعده» و پس از تایید مدیران دریافت میکردن. البته منظورم از نکته مثبت این نبود، نکته مثبت اینجاست که وقتی به این مورد اعتراض کردم، بسیار انتقاد پذیر بودند و به سرعت عنوان بالای «فرم مساعده» اصلاح شد و عنوان جدید فرم درخواست مطالبات براش انتخاب شد. منابع انسانی در زمینه جذب نیرو نسبتا توانمند هست، و منظورم از توانمند بودن، اینه که صرف عمل استخدام براشون achievement حساب میشه. اما در مساله نگهداشت نیروها، بسیار ضعیف عمل میکند. قراردادهای این شرکت همیشه ۳ ماهه بود. گاهی امضای قرارداد سه ماهه تا پایان همان دوره هم به تعویق میافتد. * جلسه مصاحبه خروج از کار وجود ندارد پروسه مناسبی برای استعفا تعریف نشده. پروسه استعفا بیشتر به دلیل اجتناب مسئولین از شنیدن حرفهای متقاضی حالتی قهری پیدا میکنه. روش فرسایشی را اغلب به کار میبرند به شکلی که منابع انسانی با ارجاع به سلسله مراتبی که پاسخگو نیستند، مساله را از دوش خودشون بر میدارن، و سلسله مراتب سازمانی بیشتر به اتلاف وقت کارمندان (و کارمندان سابق) منجر میشه و تاثیر در کارآمدی بیشتر (به عقیده من) نداره. تجربه شخصی من، به این شکل بود که بیش از ۶ ماه در حال مذاکره برای خروج از شرکت بودم.
مدیریت ضعیف، بی نظم ، ساعات کاری بالا ، مدیر بی سواد، حقوق کم امنیت شغلی پائین هست اولش قرارداد 1ساله می بندن بعدش دوباره از اول نیروی جدید میارن بعد1سال
باسلام بنده حدود 1سال و نیم براساس قراردادی که انجا بصورت تمام وقت داشتم کار کردم حقوق بسیار پائینی میدن مرخصی خیلی سخت داده میشه تایم کاری بالا فرهنگ سازمانی بسیار ضعیف هست کارمندا برای هم تا انجا که میشه میزنند مدیر بخش تولیدشونم فردی بی سواد و پرمدعاست متاسفانه تحصیلاتش علوم سیاسی هست ولی تو همه زمینه های فنی با اصرار زیاد اعمال نظر میکنه که بسیار خسته کننده هست
با سلام شرکت ضعیفی هست که مجموعه مدیریتی پرمدعایی داره با کار زیادی که از کارکنانش میخواد ولی حقوق کمی میده و اونم با تاخیر به هیچوجه برای کار به این شرکت مراجعه نکنید مخصوصا کارخونشون شعبه تهرانشون قدری بهتر هست
یکی از بهترین شرکت هایی که توش کار کردم.
به مدت تقریبا سه سال ترکیبی از دورکاری و کار دائم تو شرکت توزین صدر کار کردم. شرکت شامل دو بخش عمده دفتر فروش و کارخونه هستش که در حال حاضر محل فیزیکیشون ادغام شده. سمت من مدیریت وب و امور محتوا بود و توی این مدت ویدیوهای آموزشی مجموعه رو ساختم و ۳ سایت اصلی شرکت رو توسعه دادم. یک سایت معرفی شرکتی و دو سایت فروشگاهی. شرکت توزین صدر یک شرکت سنتی هستش با ساعات کاری ثابت و مزایای معمولی. مدیر عامل مجموعه آدم خوش ذوقیه و اگر ایده خوبی داشته باشین برای پیاده سازی امکانات در اختیارتون قرار میده.