وویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۰ از ۲۲۳
تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر فنی CTO·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر فنی CTO

با آقایی که ظاهرا CTO اول یا اصلی شرکت بود صحبت کردیم و ایشون بنظرم خیلی گنده نمایی داشت از کاراشون !!! بعد از تجربیات و کارهایی که انجام دادم پرسیدن و آخرش فهمیدم مدیر فنی نمی خوان و یه چیزی شبیه به product owner و کیسه بوکس که به مسایل فنی هم آشنایی داره و بتونه دعوا و درگیری هایی که توی پروژه بین بچه های برنامه نویس پیش میاد رو حل و فصل کنه. مثلا ایشون پرسید به ساختار Rest API آشنایی داری ؟ گفتم بله … گفت توی پروژه هامون بچه های فنی زیاد سر این مسایل درگیری دارن و هیچکدوم زیر بار نمیرن و شما باید بهترین روش رو انتخاب کنی , البته با هماهنگی من …. که من متوجه نشدم اگر مدیر فنی مستقل هستم چرا همش با کسی دیگه خط به خط کارهارو هماهنگ کنم و تایید بگیرم و دقیقا همون فرض product owner برای این پوزیشن قابل تعریف بود. مدیر منابع انسانی هم دیر تشریف آوردن برای مصاحبه و همش از داخل اطاق کارشناسان منابع انسانی رو با فریاد صدا می زدن که کارهاش رو انجام بدن و اعصابم نمی کشید و خواستم بیخیال بشم برم این رفتارهارو دیدم ولی گفتم بمونم و صحبت کردم باهاشون و سریع اومدم بیرون ! ظاهرا همه روال از پیش تعیین شده و حتی اگر مدیر فنی هم بگیرن باید حرف های مدیر اصلی رو گوش بده و از خودش نظر یا استقلالی نداره و باید از ایشون خط بگیره ! یک رقم بالایی سفته گفتن ازم میگیرن که بنظر من خودکشی محض بود و فکر کنم بخاطر عنوان مدیریت فنی اش بود فضای شرکت خیلی گرفته و تنگ بود , من نشسته بودم کنار میز پرسنل منتظر وقت مصاحبه و اطاق جلسه هم نداشتن ظاهرا ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تاخیر براشون خیلی مهم بود ساعت کاری منعطف نداشتن

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر محصول·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر محصول

ابتدا یک شخصی از طرف واحد منابع انسانی شرکت توی لینکدین به من پیام داد و از من خواست تا رزومه ی خودمو براشون بفرستم بعد از اینکه فرستادم با پرسیدن چند تا سوال مثل محل سکونت و علاقمندیای شغلیم ؛ از بنده خواست تا در مصاحبه شرکت کنم.از وقتی وارد شرکت شدم متوجه شدم که تعداد پرسنل شرکت کم نیست و برای پرسنل هر تیم لوگوی بانمکی رو طراحی کرده بودن و درون همون قسمت به دیوار زده بودند. حتی بر روی تخته وایت بوردهای راهرو هم جمله های انگیزشی با مزه ای نوشته بودند که نشون میداد خیلی هم فضای خشکی نداره. بعد از اینکه فرمم را پر کردم ؛ به اتاق مصاحبه راهنمایی شدم و بعد از اندکی صبر آقای اومدن و بعد از اینکه خودشون و معرفی کردند مصاحبه فنی شروع شد .بیشتر سوالات چالش هایی بود که ممکنه توی کار برای ما و روابطمون با بچه های برنامه نویس پیش بیاد و داشتن دانش IT خیلی میتونست کمکم بیاد که متاسفانه اونقدر دانش فنی و برنامه نویسی نداشتم. در ادامه مصاحبه با منابع انسانی انجام شد که میشه گفت هم سوالات روان شناسی داشت هم سوالات چالشی و تاکیید منابع انسانی بر روی شخصیت نفراتی هست که در مصاحبه شرکت میکنند. مسعله ای که وجود داره و شما باید بدونید اینه که منابع انسانی به شرکتهای سابق شما حتما زنگ میزنن برای تحقیق حتماً استعلام میگیرند . داشتن دانش IT براشون مهمه . ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: صداقت

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس PHP·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس PHP

من قبل از حضور در مصاحبه این صفحه رو دیده بودم با شک و تردید رفتم گفتم شاید بقیه از سر شیطنت در مورد اینجا بدگویی کردن متاسفانه دیدم که تاخیر در روند مصاحبه و رفتار نامناسب بخش منابع انسانی شرکت حقیقت محض هستش! فردیکه برای مصاحبه فنی اومده بود بیشتر از من استرس داشت و تسلط خوبی به روال مصاحبه فنی و تشخیص سطح اطلاعات فنی کارجو نداشت و اونقدر سوالات ابتدایی و خنده داری پرسید که واقعا جذاب نبود این جلسه برام. آخرش هم قوانین شرکت و قرارداد و این مسایل صحبت شد که بقیه تو نظرات گفته بودن. مثل سفته بدون رسید و قرار داد تک نسخه ای و پرداخت حقوق با تاخیر در اواسط ماه بعد. هنوز جواب ندادن ولی من کنسل خواهم کرد. نه شرایط کار خوب بود و نه جو و محیط شرکت و بوی بد چاه که واقعا تو ذوق میزد شدیدا و اینکه شرکت بد مسیر و از میدان صنعت کلی فاصله داشت و تاکسی نبود براش! نظرات دیگران رو مطالعه کنید. کاملا و عینا همان شرایط مصاحبه و شرکت است ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تاخیر مهم بود که ساعت کاری شناور هم نداشتن

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس یونیتی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس یونیتی

جلسه مصاحبه با نفرات فنی خیلی کلی بود. چیکار کردی. چه کارایی بلدی. از خودت بگو. در همین حد. بعدش هم مسئول منابع انسانی کلی تعریف کرد از شرکت و گفت که چه امکانات و مزایایی میدن. بعد از اون دوره تستی شرکت شروع شد. البته نمیدونستم که دوره تستی هم هست ولی از روز اول کار فهمیدم که یک هفته برای تست هست. به من یه پروژه داده شد و از من خواسته شد که انجامش بدم. ولی هرچقدر که سعی میکردم با مسئول ارتباط برقرار کنم، خیلی بازخوردی دریافت نمیکردم. روز سوم یا چهارم درخواست دادم که نتیجه کار من رو بررسی کنند ولی فقط گفتن که بر اساس قانون شرکت باید یک هفته رو بگذرونیم. در نهایت با پیگیری خودم از منابع انسانی خواستم که نتیجه رو جویا بشن تا دوره بی جهت طولانی نشه. روز پنجم منابع انسانی من رو خواست و گفتن که شما از نظر فنی رد شدید. با توجه به جریانی که در شرکت وجود داشت ابدا سعی نکردم دلیل رو جویا بشم. چیزی که من در مورد شرکت ها متوجه شدم اینه که کلا نباید انتظار داشته باشین که دلیل رد شدنتون رو بگن چون ممکنه دچار چالش بشن. حداکثر در حد یک کلمه میگن که شما از نظر فنی رد شدید. ظاهرا هیچ وقت گفته نمیشه که منابع انسانی به خاطر حقوق درخواستی یا موضوع دیگری شما رو رد کرده. من شخصا معتقدم که اگر فرد مصاحبه کننده تجربه و توانایی کافی رو داشته باشه، با یک مصاحبه چند ساعته هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی میتونه به توانایی شما پی ببره. بعد از این تجربه تقریبا دیگه درخواست شرکتهایی که دوره تستی دارن رو قبول نکردم. اگر شما قبول میکنید حتما قبلش درخواست بدین که برای همین دوره قرارداد بسته شه و به خاطرش حقوق دریافت کنید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: بحثی نشد.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Back-end·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Back-end

برای مصاحبه برنامه نویس back-end به این شرکت رفته بودم که واقعا از بی نظمی و معطلی کلافه شدم. کلی آدم تو راهرورها و اطاق های شرکت بود و محیط بسیار خشک و زننده ای ایجاد کرده بود. اول با مسئول فنی شرکت مصاحبه کردم و کلی سوالات ساده پرسید که معلوم بود اصلا سطح سواد کافی نداره و اطلاعاتش کامل نبود. بعد با مسئول منابع انسانی و کلی ایشون وعده داد و از مزایای شرکت گفت و اینکه قوانین چیه و قرارداد و غیره یکی از دوستان من از پرسنل این شرکت هستش و در مورد قوانین و مزایا پرسیدم که گفت دروغ محضه و اکثرا ناراضی هستن. ظاهرا حرف و عمل این شرکت یکی نیست و گول منابع انسانی رو نخورید … از همه هم چندین میلیون سفته میگیرن بدون رسید و قرارداد کل پرسنل توی راهرو نشستن و محیط دفترش خیلی عجیب و اعصاب خرد کن هستش. انگار توی راه پله نشستی داری کار می کنی !!! اگر حوصله کار توی فضای اینجوری رو دارید سریع نیرو جذب می کنن و خیلی دنبال کارمند هستند

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست

برای گرافیست رفتم مصاحبه. مصاحبه اولم با خانمی بود که مسئول گرافیک شرکت بود. سوالات عادی در زمینه ی گرافیک و نرم افزارها و مولتی تسک بودن و غیره. مصاحبه بعدی با مدیر منابع انسانی بود. بعد از اینکه رزومه ی منو نگاه کردن در حالی که من توی اتاقشون نشسته بودم با فریاد دو تا از بچه های منابع انسانی رو صدا زدن که بیان . بعد به یه خانمی که فکر کنم‌کارشناس منابع انسانی بود گفتن که توی همون اتاق با من مصاحبه کنه. سوالای عادی منابع انسانی رو پرسیدن. اون آقا هم داشت نگاه میکرد به مصاحبه ! بعد هموم آقا خیلی ناگهانی و تند تند شروع کردن به یه سری سوالات راجع به سربازی و اینا. نمیدونستم با کدومشدن باید صحبت کنم ! تا حالا مصاحبه اینجوری نرفته بودم ! زیاد سلسله مراتبی نیستن و به تظر نمیاد سیستم ایمیل داخلی یا پیام داخلی یا تلفن داشته باشن ! اگر کسی برای مصاحبه دعوت شد اینجا بدونه که مصاحبه ش دیرتر شروع میشه. خیلی عجله نکنین که سر موقع برسین !! مصاحبه ی تخصصیشون خوبه ولی منابع انسانیشون خیلی معمولیه. اتاق جلسه ندارن و همه ی کارها رو توی یه اتاق انجام میدن انگار. زیاد منظم به نظر نمیرسیدن. ممتظر نباشین فیدبک مصاحبه بهتون بدن. اگه حس خوب نگرفتین از مصاحبه برین و جاهای دیگه هم مصاحبه کنین! ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: سر وقت اومدن و رفتن سیگاری نبودن !

تلوبیون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید

وارد شرکت شدم خیلی خوش برخورد بودن. همزمان دو نفر وارد جلسه مصاحبه شدن و یکیشون مسئول تیم فنی بود و یه خانم مسئول HR بودن . شروع کردم از خودم گفتم و از پروژه ها و سابقه ام گفتم (پروژه هایی که کاربرشون بیشتر از ۵۰۰هزارتا بود) . مسئول فنی چنتا سوال کلی پرسید مثلا از چه ورژن کنترلی استفاده میکنی و در زمینه دید کاربری چقد تجربه داری یا مثلا چنتا سوال تیم ورک … در کل خیلی مصاحبه آسونی و کلی بود بعد از اینکه سوالهای مسئول فنی تموم شد مسئول HR یه سری سوال های غیر مرتبط و عجیب میپرسید! مثلا دست آورد هات تا الان چی بودن!یا اینکه دقیقا چه مشکلاتی شرکت قبلی داشت که میخوای بیای بیرون(تا جایی که میشد به شرکت لطمه وارد نشه توضیح دادم ولی به صورت دقیق میخواست از وضعیت شرکت سر در بیاره) ! و یه سری سوال های روتین که منابع انسانی میپرسه مثل اینکه چند سال آینده خودت رو چجوری میبینی یا محیط کار ایده ال ات چجوریه… (در طول مصاحبه که با مسئول فنی صحبت میکردم مسئول HR یه بند بهم نگاه میکرد و نمیدونم دلیل اینکه با هم وارد مصاحبه شدن چی بود!) نمیدونم خیلی عجیب بودن کلا مصاحبه فنی خاصی که نداشتم چنتا سوال ساده هم مسئول منابع انسانی پرسید. و گفتن هفته بعد حتما بهتون خبر منفی یا مثبت میدیم که بعد از گذشت ۲ هفته هنوز خبری ندادن.

تهران ملودی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه لاجستیک و فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه لاجستیک و فروش

سخت ترین سوالات در مورد تجهیزاتی که خودشون دقیقا ده روزم نبود که وارد کرده بودن و خودشون هم اطلاع کافی در موردش نداشتن در کل فقط قصد استخدام نداشتن اما توو سایت قسمت استخدام دارن رزومه م رو حتی یک بار هم نخونده بودن یا اینکه کلا دانلود نکرده بودن سوالات خیلی غیرمنتظره بود برخورد هم کاملا مهلوم بود الکی مهربانانه بود اما معلوم بود قصد استخدام نداشتن پارتی داشته باش ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هیچ

تهران جنوب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مناقصات·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مناقصات

این شرکت پیمانکار گرید ۱ نفت، گاز و پتروشیمی هست، قبلا شنیده بودم که شرکت خوبی هست. من قبلا در شرکت کارفرمای نفت و گاز کار میکردم‌. سرپرست مناقصات باهام مصاحبه کرد و از روند کارشون به طور کامل گفت. از من هم پرسید که چه کارایی تو دفتر کارفرما کردم. حتی دوستانه بهم پیشنهاد داد و اسم دوتا نرم افزار گفت که گفت بهتره یاد بگیری ولی طوری نیست بلد نیستی جو شرکت تو یه ساعتی که من بودم اروم بود و همه طبقات تمیز و مرتب بود. بعد یک هفته تماس گرفتن که در مصاحبه اول قبول شدی و برای مصاحبه دوم بتید بیای با مدیر مالی و منابع انسانی به خاطر یک سری از مسایل خودم قبول نکردم.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تضمین کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تضمین کیفیت

دوساعت فرم روانشناسی پر کردم مدیر منابع انسانیش یه سری سوالای عجیب پرسید. سوالای خصوصی پرسیدند. یه جورایی به تمسخر گرفته بودند انگار. امیدوارم مدیر عامل این شرکت به جای استفاده اون همه نیروی ناکارامد که فقط داشتن چرخ میزدن دو سه تا نیروی خوب استفاده کنه.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه ریزی تولید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه ریزی تولید

اول یک فرم استخدام ۶ صفحه ای رو گذاشتن روبروم و گفتن تکمیل کن. از شخصی ترین و جزئی ترین سوالات مربوط به زندگیم داخلش بود. بعد یه آزمون به اصطلاح روانشناسی که ۱۸۰_۱۹۰ تا سوال داشت رو باید توی نیم ساعت جواب میدادم. که مونده بودم تو سوال مثلا ۱۶۹ به چه درکی از روحیه و روان من میرسیدن که تو سوال ۵۰ نمیتونستن برسن. بعد از اون رفتم واسه مصاحبه. سه نفره فوق نابلد شروع کردن به سوال پرسیدن جوری که انگار دزد گرفتن. فوق العاده ناحرفه ای و خجالت اور. طوری رفتار میکردن که انگار من مجرمم و اونا قاضی. کلا هر حرفی میزدم یه جوری منفی برداشت میکردن و قضاوتم میکردن. بعد از اون گفتن بدم واسه تست عملی. فاجعه این بود که فایلی ازش میخواستن تست عملی بگیرن مشکل دار بود و خودشون هم مشکلش رو نمیدونستن جیه و انتظار داشتن من جواب صحیح بیارم. کلا از تهران شیمی خیلی بعید بود همچین مصاحبه افتضاحی.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس سئو·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس سئو

مصاحبه تخصصی انجام شد، سوالاتی که پرسیدند مشخص بود که مدیر تیم مارکتینگ به این حوزه آشنایی کامل دارند و وظایف رو‌ کاملا تشریح کردند. دو مرحله مصاحبه داشتم مرحله دوم با مدیر سئوی مجموعه بود که اتفاقا مصاحبه حرفه ای و در عین حال صمیمی ای بود.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست محتوا

روند مصاحبه خیلی دوستانه بود. سوالات تخصصی درباره کار و اخلاقیات و روحیه کاری. مصاحبه کننده بسیار حرفه ای بود و همه چیز به دور از استرس سپری شد. سازوکار شرکت کاملا مشخص بود و مشخص بود که چه وظایفی نیاز دارند و چه کاری باید انجام داد.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

سوالاتی در مورد اخرین حقوق ، سابقه کار ، مدرک تحصیلی ، اخلاقیات ،ساعت کاری محل زندگی ، مهارت هایی که بلدی ، توی محل کار قبلیت چه چیزایی مشاوره میدادی ، فروشندگی موبایل کدوم فروشگاه بود

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

برخورد مناسبی داشتند فقط تاخیر حضورشون در جلسه زیاد بود که تقریبا همه شرکت های بزرگ به همین منوال هست, تماس گرفتن برای حضور آزمایشی و قرارداد، ولی در همون فاصله جای دیگری مشغول شده بودم

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

عالی بود خیلی خوش صحبت و محترمانه مصاحبه انجام شد و خیلی همدلانه بودند و کاملا راضیم از همه چی.محیط کاملا حرفه ای و دوستانه ای دارد و مدیران با تجربه و دلسوز به همراه کارمندان کاری و مهربان.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست

قبل از مصاحبه و در اولین تماس تلفنی که با بنده داشتند، هر آن چیزی که برای مصاحبه نیاز بود به من اعلام فرمودند تا مصاحبه به جلسه دوم نکشد. و فقط در یک جلسه مصاحبه، تمام مراحل مصاحبه انجام شد. منظورم مصاحبه عمومی و تخصصی و مصاحبه با مسئولین مرتبط.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا

همه چی خیلی نرمال بود… مدیر دیجیتال مارکتینگ خیلی حرفه باهام مصاحبه کرد و همون اول فهمیدم چقدر جوون گرا هستن.. خیلی مهربون و راستگو بودن منم باهاشون حقیقت رو در میون گذاشتم.. تمام اشکالاتشون رو که از بیرون بیزینسشون معلوم بود گفتم بهشون محترمانه پذیرفتن… کمتر از سه روز هم طول کشید تا کلا مشغول به کار شم از زمان فرستادن رزومه تا وقتی استخدام شدم😂… هنوز هم همینجا هستم و خیلی راضی ام از شرایطم… نظر اپن آقا که بد گفتن هم گویا برای مدیریت قبلی بوده من پیگیری کردم گفتن برای چند ماه پیش بوده… جدیدا عالی شده منابع انسانی حرفه ای، مدیر دیجیتال و تیم کاملا حرفه ای و خوش ذوق، مدیریت گل مجموعه مدام با کارکنان در ارتباطه و صحبت میکنه که راضی باشیم از مجموعه ای که توش هستیم… امیدوارم بدردتون بخوره نظرم. مرسی

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست

عالی بود فقط چند سوال تخصصی پرسیدن و در مدت آزمایشی دائما مورد ازمون قرار میگرفتم . و در اخر با احترام کامل همکاری رو شروع کردم و محیط کاری جذابی رو برام رقم زد

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ

این شرکت از طریق ایران تلنت شماره من رو پیدا کرده بود و بهم زنگ زد تا بیام برای مصاحبه به عنوان مدیر اول که وارد شدم با مدیر منابع انسانی صحبت کردم . سوالات بسیار سطحی و بچه گونه به شکل این که دعوات نمیشه سرکار با کسی؟ گویا مشکلات اینجوری زیاد داشتن بعد از اون رفتم با مدیر عامل صحبت کنم. چشمتون روز بد نبینه ایشون گویا قبلا علاالدین فروشگاه داشته الان مدیرعامل یه شرکت شده و اینا . اصلا نمی شد باهاش حرف زد اینقدر که سنتی و بازاری بود . اول همه ی حرفاش خودم میدونم بود. با اینکه وضعیت دیجیتال مارکتینگشون در حد فروشگاه ۳۹ تومنی بود ولی به من گفتن که تو حقوقی که میخوای زیاده و این جمله رو گفتن “تو بنز میخوای منم بنز بهت میدم ولی ثابت کن در این حد میتونی ارزش تولید کنی” دیگه خودتون میتونید حدس بزنید بقیشو . من کلی از این صحبت ها و اینا شوکه شدم و خوب برخورد خیلی سطح پایین بود ولی خوب گفتیم بزار یه تستی بکنیم . به من گفتن برامون پلن بنویس منم گفتم پلن که هزینه داره و من رایگان نمینویسم . گفتن نه ما میخوایم شروع کنیم و فلان و…. اینقدر پرخاشگرانه اصرار کردن که گفتم باشه من تحلیل وضعیت مینویسم براتون برای جلسه بعد. من رفتم و خوب از اونجایی که داستان از بیس مشکل داشت شروع کردم به نوشتن. ۱۰ روز بعد رفتیم برای مصاحبه بعدی و پرزنت این پرو پوزال . مثل یه مشاوره ۱۰ ساعته ازم استفاده کردن اینو چیکار کنیم اونو چیکار کنیم سوشال رو چیکار کنیم. برای سئو برای شرکت فلان چیکار کنیم چیزی حدود ۳ تا ۴ ساعت مشاوره مفتی دادم در حدی که برای مصاحبه واقعا نبود و لازم هم نبود . ولی میگفت من باید ثابت بشه بهم گویا براشون حقوق پیشنهادی من یه چی در حد رویا بود. خلاصه که منابع انسانی هم که میگفت به نظرم باید اینارو داکیومنت کنی بهمون بدی یعنی قشنگ مشاور مفت گیر آورده بودن. دیگه هم ازشون خبری نشد تا اینکه خودم پیگیری کردم و پیام دادم گفتن انشالله یه وقت دیگه. خلاصه که شمارتو پیدا می کنن بهت زنگ میزنن میگن بیا. وقتتو هدر میدن آخرهم بهت خبر هم نمیدن حتی . رفتار مدیرعامل و منابع انسانی به قدری تحقیرآمیزه که متقاضی مدیر دیجیتال مارکتینگ فکر میکنه اونجا بازاره و اونم شاگرد مغازه است البته طبیعی هم هست تازه از فروشگاه و فروش موبایل تو علاالدین اومدن وفروشگاه زدن و احتمالا تحصیلات و تجربه کاری تو بیزینس ندارن . فروشگاهشون هم به خاطر اینکه قیمت مصوب دولتی میده فروش داره و از لحاظ دیجیتال مارکتینگ به شدت ضعیفه. به نظر من و با این تجربه اگر بهتون زنگ زدن سیم کارتون رو عوض کنید و سه بار قل هو الله بخونید . 🙂

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر فنی CTO·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر فنی CTO

با آقایی که ظاهرا CTO اول یا اصلی شرکت بود صحبت کردیم و ایشون بنظرم خیلی گنده نمایی داشت از کاراشون !!! بعد از تجربیات و کارهایی که انجام دادم پرسیدن و آخرش فهمیدم مدیر فنی نمی خوان و یه چیزی شبیه به product owner و کیسه بوکس که به مسایل فنی هم آشنایی داره و بتونه دعوا و درگیری هایی که توی پروژه بین بچه های برنامه نویس پیش میاد رو حل و فصل کنه. مثلا ایشون پرسید به ساختار Rest API آشنایی داری ؟ گفتم بله … گفت توی پروژه هامون بچه های فنی زیاد سر این مسایل درگیری دارن و هیچکدوم زیر بار نمیرن و شما باید بهترین روش رو انتخاب کنی , البته با هماهنگی من …. که من متوجه نشدم اگر مدیر فنی مستقل هستم چرا همش با کسی دیگه خط به خط کارهارو هماهنگ کنم و تایید بگیرم و دقیقا همون فرض product owner برای این پوزیشن قابل تعریف بود. مدیر منابع انسانی هم دیر تشریف آوردن برای مصاحبه و همش از داخل اطاق کارشناسان منابع انسانی رو با فریاد صدا می زدن که کارهاش رو انجام بدن و اعصابم نمی کشید و خواستم بیخیال بشم برم این رفتارهارو دیدم ولی گفتم بمونم و صحبت کردم باهاشون و سریع اومدم بیرون ! ظاهرا همه روال از پیش تعیین شده و حتی اگر مدیر فنی هم بگیرن باید حرف های مدیر اصلی رو گوش بده و از خودش نظر یا استقلالی نداره و باید از ایشون خط بگیره ! یک رقم بالایی سفته گفتن ازم میگیرن که بنظر من خودکشی محض بود و فکر کنم بخاطر عنوان مدیریت فنی اش بود فضای شرکت خیلی گرفته و تنگ بود , من نشسته بودم کنار میز پرسنل منتظر وقت مصاحبه و اطاق جلسه هم نداشتن ظاهرا ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تاخیر براشون خیلی مهم بود ساعت کاری منعطف نداشتن

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر محصول·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر محصول

ابتدا یک شخصی از طرف واحد منابع انسانی شرکت توی لینکدین به من پیام داد و از من خواست تا رزومه ی خودمو براشون بفرستم بعد از اینکه فرستادم با پرسیدن چند تا سوال مثل محل سکونت و علاقمندیای شغلیم ؛ از بنده خواست تا در مصاحبه شرکت کنم.از وقتی وارد شرکت شدم متوجه شدم که تعداد پرسنل شرکت کم نیست و برای پرسنل هر تیم لوگوی بانمکی رو طراحی کرده بودن و درون همون قسمت به دیوار زده بودند. حتی بر روی تخته وایت بوردهای راهرو هم جمله های انگیزشی با مزه ای نوشته بودند که نشون میداد خیلی هم فضای خشکی نداره. بعد از اینکه فرمم را پر کردم ؛ به اتاق مصاحبه راهنمایی شدم و بعد از اندکی صبر آقای اومدن و بعد از اینکه خودشون و معرفی کردند مصاحبه فنی شروع شد .بیشتر سوالات چالش هایی بود که ممکنه توی کار برای ما و روابطمون با بچه های برنامه نویس پیش بیاد و داشتن دانش IT خیلی میتونست کمکم بیاد که متاسفانه اونقدر دانش فنی و برنامه نویسی نداشتم. در ادامه مصاحبه با منابع انسانی انجام شد که میشه گفت هم سوالات روان شناسی داشت هم سوالات چالشی و تاکیید منابع انسانی بر روی شخصیت نفراتی هست که در مصاحبه شرکت میکنند. مسعله ای که وجود داره و شما باید بدونید اینه که منابع انسانی به شرکتهای سابق شما حتما زنگ میزنن برای تحقیق حتماً استعلام میگیرند . داشتن دانش IT براشون مهمه . ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: صداقت

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس PHP·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس PHP

من قبل از حضور در مصاحبه این صفحه رو دیده بودم با شک و تردید رفتم گفتم شاید بقیه از سر شیطنت در مورد اینجا بدگویی کردن متاسفانه دیدم که تاخیر در روند مصاحبه و رفتار نامناسب بخش منابع انسانی شرکت حقیقت محض هستش! فردیکه برای مصاحبه فنی اومده بود بیشتر از من استرس داشت و تسلط خوبی به روال مصاحبه فنی و تشخیص سطح اطلاعات فنی کارجو نداشت و اونقدر سوالات ابتدایی و خنده داری پرسید که واقعا جذاب نبود این جلسه برام. آخرش هم قوانین شرکت و قرارداد و این مسایل صحبت شد که بقیه تو نظرات گفته بودن. مثل سفته بدون رسید و قرار داد تک نسخه ای و پرداخت حقوق با تاخیر در اواسط ماه بعد. هنوز جواب ندادن ولی من کنسل خواهم کرد. نه شرایط کار خوب بود و نه جو و محیط شرکت و بوی بد چاه که واقعا تو ذوق میزد شدیدا و اینکه شرکت بد مسیر و از میدان صنعت کلی فاصله داشت و تاکسی نبود براش! نظرات دیگران رو مطالعه کنید. کاملا و عینا همان شرایط مصاحبه و شرکت است ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تاخیر مهم بود که ساعت کاری شناور هم نداشتن

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس یونیتی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس یونیتی

جلسه مصاحبه با نفرات فنی خیلی کلی بود. چیکار کردی. چه کارایی بلدی. از خودت بگو. در همین حد. بعدش هم مسئول منابع انسانی کلی تعریف کرد از شرکت و گفت که چه امکانات و مزایایی میدن. بعد از اون دوره تستی شرکت شروع شد. البته نمیدونستم که دوره تستی هم هست ولی از روز اول کار فهمیدم که یک هفته برای تست هست. به من یه پروژه داده شد و از من خواسته شد که انجامش بدم. ولی هرچقدر که سعی میکردم با مسئول ارتباط برقرار کنم، خیلی بازخوردی دریافت نمیکردم. روز سوم یا چهارم درخواست دادم که نتیجه کار من رو بررسی کنند ولی فقط گفتن که بر اساس قانون شرکت باید یک هفته رو بگذرونیم. در نهایت با پیگیری خودم از منابع انسانی خواستم که نتیجه رو جویا بشن تا دوره بی جهت طولانی نشه. روز پنجم منابع انسانی من رو خواست و گفتن که شما از نظر فنی رد شدید. با توجه به جریانی که در شرکت وجود داشت ابدا سعی نکردم دلیل رو جویا بشم. چیزی که من در مورد شرکت ها متوجه شدم اینه که کلا نباید انتظار داشته باشین که دلیل رد شدنتون رو بگن چون ممکنه دچار چالش بشن. حداکثر در حد یک کلمه میگن که شما از نظر فنی رد شدید. ظاهرا هیچ وقت گفته نمیشه که منابع انسانی به خاطر حقوق درخواستی یا موضوع دیگری شما رو رد کرده. من شخصا معتقدم که اگر فرد مصاحبه کننده تجربه و توانایی کافی رو داشته باشه، با یک مصاحبه چند ساعته هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی میتونه به توانایی شما پی ببره. بعد از این تجربه تقریبا دیگه درخواست شرکتهایی که دوره تستی دارن رو قبول نکردم. اگر شما قبول میکنید حتما قبلش درخواست بدین که برای همین دوره قرارداد بسته شه و به خاطرش حقوق دریافت کنید. ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: بحثی نشد.

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه نویس Back-end·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه نویس Back-end

برای مصاحبه برنامه نویس back-end به این شرکت رفته بودم که واقعا از بی نظمی و معطلی کلافه شدم. کلی آدم تو راهرورها و اطاق های شرکت بود و محیط بسیار خشک و زننده ای ایجاد کرده بود. اول با مسئول فنی شرکت مصاحبه کردم و کلی سوالات ساده پرسید که معلوم بود اصلا سطح سواد کافی نداره و اطلاعاتش کامل نبود. بعد با مسئول منابع انسانی و کلی ایشون وعده داد و از مزایای شرکت گفت و اینکه قوانین چیه و قرارداد و غیره یکی از دوستان من از پرسنل این شرکت هستش و در مورد قوانین و مزایا پرسیدم که گفت دروغ محضه و اکثرا ناراضی هستن. ظاهرا حرف و عمل این شرکت یکی نیست و گول منابع انسانی رو نخورید … از همه هم چندین میلیون سفته میگیرن بدون رسید و قرارداد کل پرسنل توی راهرو نشستن و محیط دفترش خیلی عجیب و اعصاب خرد کن هستش. انگار توی راه پله نشستی داری کار می کنی !!! اگر حوصله کار توی فضای اینجوری رو دارید سریع نیرو جذب می کنن و خیلی دنبال کارمند هستند

تدبیر گستران بهینه ساز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست

برای گرافیست رفتم مصاحبه. مصاحبه اولم با خانمی بود که مسئول گرافیک شرکت بود. سوالات عادی در زمینه ی گرافیک و نرم افزارها و مولتی تسک بودن و غیره. مصاحبه بعدی با مدیر منابع انسانی بود. بعد از اینکه رزومه ی منو نگاه کردن در حالی که من توی اتاقشون نشسته بودم با فریاد دو تا از بچه های منابع انسانی رو صدا زدن که بیان . بعد به یه خانمی که فکر کنم‌کارشناس منابع انسانی بود گفتن که توی همون اتاق با من مصاحبه کنه. سوالای عادی منابع انسانی رو پرسیدن. اون آقا هم داشت نگاه میکرد به مصاحبه ! بعد هموم آقا خیلی ناگهانی و تند تند شروع کردن به یه سری سوالات راجع به سربازی و اینا. نمیدونستم با کدومشدن باید صحبت کنم ! تا حالا مصاحبه اینجوری نرفته بودم ! زیاد سلسله مراتبی نیستن و به تظر نمیاد سیستم ایمیل داخلی یا پیام داخلی یا تلفن داشته باشن ! اگر کسی برای مصاحبه دعوت شد اینجا بدونه که مصاحبه ش دیرتر شروع میشه. خیلی عجله نکنین که سر موقع برسین !! مصاحبه ی تخصصیشون خوبه ولی منابع انسانیشون خیلی معمولیه. اتاق جلسه ندارن و همه ی کارها رو توی یه اتاق انجام میدن انگار. زیاد منظم به نظر نمیرسیدن. ممتظر نباشین فیدبک مصاحبه بهتون بدن. اگه حس خوب نگرفتین از مصاحبه برین و جاهای دیگه هم مصاحبه کنین! ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: سر وقت اومدن و رفتن سیگاری نبودن !

تلوبیون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه توسعه دهنده ارشد اندروید

وارد شرکت شدم خیلی خوش برخورد بودن. همزمان دو نفر وارد جلسه مصاحبه شدن و یکیشون مسئول تیم فنی بود و یه خانم مسئول HR بودن . شروع کردم از خودم گفتم و از پروژه ها و سابقه ام گفتم (پروژه هایی که کاربرشون بیشتر از ۵۰۰هزارتا بود) . مسئول فنی چنتا سوال کلی پرسید مثلا از چه ورژن کنترلی استفاده میکنی و در زمینه دید کاربری چقد تجربه داری یا مثلا چنتا سوال تیم ورک … در کل خیلی مصاحبه آسونی و کلی بود بعد از اینکه سوالهای مسئول فنی تموم شد مسئول HR یه سری سوال های غیر مرتبط و عجیب میپرسید! مثلا دست آورد هات تا الان چی بودن!یا اینکه دقیقا چه مشکلاتی شرکت قبلی داشت که میخوای بیای بیرون(تا جایی که میشد به شرکت لطمه وارد نشه توضیح دادم ولی به صورت دقیق میخواست از وضعیت شرکت سر در بیاره) ! و یه سری سوال های روتین که منابع انسانی میپرسه مثل اینکه چند سال آینده خودت رو چجوری میبینی یا محیط کار ایده ال ات چجوریه… (در طول مصاحبه که با مسئول فنی صحبت میکردم مسئول HR یه بند بهم نگاه میکرد و نمیدونم دلیل اینکه با هم وارد مصاحبه شدن چی بود!) نمیدونم خیلی عجیب بودن کلا مصاحبه فنی خاصی که نداشتم چنتا سوال ساده هم مسئول منابع انسانی پرسید. و گفتن هفته بعد حتما بهتون خبر منفی یا مثبت میدیم که بعد از گذشت ۲ هفته هنوز خبری ندادن.

تهران ملودی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه لاجستیک و فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه لاجستیک و فروش

سخت ترین سوالات در مورد تجهیزاتی که خودشون دقیقا ده روزم نبود که وارد کرده بودن و خودشون هم اطلاع کافی در موردش نداشتن در کل فقط قصد استخدام نداشتن اما توو سایت قسمت استخدام دارن رزومه م رو حتی یک بار هم نخونده بودن یا اینکه کلا دانلود نکرده بودن سوالات خیلی غیرمنتظره بود برخورد هم کاملا مهلوم بود الکی مهربانانه بود اما معلوم بود قصد استخدام نداشتن پارتی داشته باش ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: هیچ

تهران جنوب
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مناقصات·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مناقصات

این شرکت پیمانکار گرید ۱ نفت، گاز و پتروشیمی هست، قبلا شنیده بودم که شرکت خوبی هست. من قبلا در شرکت کارفرمای نفت و گاز کار میکردم‌. سرپرست مناقصات باهام مصاحبه کرد و از روند کارشون به طور کامل گفت. از من هم پرسید که چه کارایی تو دفتر کارفرما کردم. حتی دوستانه بهم پیشنهاد داد و اسم دوتا نرم افزار گفت که گفت بهتره یاد بگیری ولی طوری نیست بلد نیستی جو شرکت تو یه ساعتی که من بودم اروم بود و همه طبقات تمیز و مرتب بود. بعد یک هفته تماس گرفتن که در مصاحبه اول قبول شدی و برای مصاحبه دوم بتید بیای با مدیر مالی و منابع انسانی به خاطر یک سری از مسایل خودم قبول نکردم.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تضمین کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تضمین کیفیت

دوساعت فرم روانشناسی پر کردم مدیر منابع انسانیش یه سری سوالای عجیب پرسید. سوالای خصوصی پرسیدند. یه جورایی به تمسخر گرفته بودند انگار. امیدوارم مدیر عامل این شرکت به جای استفاده اون همه نیروی ناکارامد که فقط داشتن چرخ میزدن دو سه تا نیروی خوب استفاده کنه.

تهران شیمی
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه برنامه ریزی تولید·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه برنامه ریزی تولید

اول یک فرم استخدام ۶ صفحه ای رو گذاشتن روبروم و گفتن تکمیل کن. از شخصی ترین و جزئی ترین سوالات مربوط به زندگیم داخلش بود. بعد یه آزمون به اصطلاح روانشناسی که ۱۸۰_۱۹۰ تا سوال داشت رو باید توی نیم ساعت جواب میدادم. که مونده بودم تو سوال مثلا ۱۶۹ به چه درکی از روحیه و روان من میرسیدن که تو سوال ۵۰ نمیتونستن برسن. بعد از اون رفتم واسه مصاحبه. سه نفره فوق نابلد شروع کردن به سوال پرسیدن جوری که انگار دزد گرفتن. فوق العاده ناحرفه ای و خجالت اور. طوری رفتار میکردن که انگار من مجرمم و اونا قاضی. کلا هر حرفی میزدم یه جوری منفی برداشت میکردن و قضاوتم میکردن. بعد از اون گفتن بدم واسه تست عملی. فاجعه این بود که فایلی ازش میخواستن تست عملی بگیرن مشکل دار بود و خودشون هم مشکلش رو نمیدونستن جیه و انتظار داشتن من جواب صحیح بیارم. کلا از تهران شیمی خیلی بعید بود همچین مصاحبه افتضاحی.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس سئو·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس سئو

مصاحبه تخصصی انجام شد، سوالاتی که پرسیدند مشخص بود که مدیر تیم مارکتینگ به این حوزه آشنایی کامل دارند و وظایف رو‌ کاملا تشریح کردند. دو مرحله مصاحبه داشتم مرحله دوم با مدیر سئوی مجموعه بود که اتفاقا مصاحبه حرفه ای و در عین حال صمیمی ای بود.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه سرپرست محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه سرپرست محتوا

روند مصاحبه خیلی دوستانه بود. سوالات تخصصی درباره کار و اخلاقیات و روحیه کاری. مصاحبه کننده بسیار حرفه ای بود و همه چیز به دور از استرس سپری شد. سازوکار شرکت کاملا مشخص بود و مشخص بود که چه وظایفی نیاز دارند و چه کاری باید انجام داد.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

سوالاتی در مورد اخرین حقوق ، سابقه کار ، مدرک تحصیلی ، اخلاقیات ،ساعت کاری محل زندگی ، مهارت هایی که بلدی ، توی محل کار قبلیت چه چیزایی مشاوره میدادی ، فروشندگی موبایل کدوم فروشگاه بود

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

برخورد مناسبی داشتند فقط تاخیر حضورشون در جلسه زیاد بود که تقریبا همه شرکت های بزرگ به همین منوال هست, تماس گرفتن برای حضور آزمایشی و قرارداد، ولی در همون فاصله جای دیگری مشغول شده بودم

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تولید محتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تولید محتوا

عالی بود خیلی خوش صحبت و محترمانه مصاحبه انجام شد و خیلی همدلانه بودند و کاملا راضیم از همه چی.محیط کاملا حرفه ای و دوستانه ای دارد و مدیران با تجربه و دلسوز به همراه کارمندان کاری و مهربان.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه طراح سه بعدی و موشن گرافیست

قبل از مصاحبه و در اولین تماس تلفنی که با بنده داشتند، هر آن چیزی که برای مصاحبه نیاز بود به من اعلام فرمودند تا مصاحبه به جلسه دوم نکشد. و فقط در یک جلسه مصاحبه، تمام مراحل مصاحبه انجام شد. منظورم مصاحبه عمومی و تخصصی و مصاحبه با مسئولین مرتبط.

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس تولیدمحتوا

همه چی خیلی نرمال بود… مدیر دیجیتال مارکتینگ خیلی حرفه باهام مصاحبه کرد و همون اول فهمیدم چقدر جوون گرا هستن.. خیلی مهربون و راستگو بودن منم باهاشون حقیقت رو در میون گذاشتم.. تمام اشکالاتشون رو که از بیرون بیزینسشون معلوم بود گفتم بهشون محترمانه پذیرفتن… کمتر از سه روز هم طول کشید تا کلا مشغول به کار شم از زمان فرستادن رزومه تا وقتی استخدام شدم😂… هنوز هم همینجا هستم و خیلی راضی ام از شرایطم… نظر اپن آقا که بد گفتن هم گویا برای مدیریت قبلی بوده من پیگیری کردم گفتن برای چند ماه پیش بوده… جدیدا عالی شده منابع انسانی حرفه ای، مدیر دیجیتال و تیم کاملا حرفه ای و خوش ذوق، مدیریت گل مجموعه مدام با کارکنان در ارتباطه و صحبت میکنه که راضی باشیم از مجموعه ای که توش هستیم… امیدوارم بدردتون بخوره نظرم. مرسی

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه گرافیست·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه گرافیست

عالی بود فقط چند سوال تخصصی پرسیدن و در مدت آزمایشی دائما مورد ازمون قرار میگرفتم . و در اخر با احترام کامل همکاری رو شروع کردم و محیط کاری جذابی رو برام رقم زد

تکنولایف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدیر دیجیتال مارکتینگ

این شرکت از طریق ایران تلنت شماره من رو پیدا کرده بود و بهم زنگ زد تا بیام برای مصاحبه به عنوان مدیر اول که وارد شدم با مدیر منابع انسانی صحبت کردم . سوالات بسیار سطحی و بچه گونه به شکل این که دعوات نمیشه سرکار با کسی؟ گویا مشکلات اینجوری زیاد داشتن بعد از اون رفتم با مدیر عامل صحبت کنم. چشمتون روز بد نبینه ایشون گویا قبلا علاالدین فروشگاه داشته الان مدیرعامل یه شرکت شده و اینا . اصلا نمی شد باهاش حرف زد اینقدر که سنتی و بازاری بود . اول همه ی حرفاش خودم میدونم بود. با اینکه وضعیت دیجیتال مارکتینگشون در حد فروشگاه ۳۹ تومنی بود ولی به من گفتن که تو حقوقی که میخوای زیاده و این جمله رو گفتن “تو بنز میخوای منم بنز بهت میدم ولی ثابت کن در این حد میتونی ارزش تولید کنی” دیگه خودتون میتونید حدس بزنید بقیشو . من کلی از این صحبت ها و اینا شوکه شدم و خوب برخورد خیلی سطح پایین بود ولی خوب گفتیم بزار یه تستی بکنیم . به من گفتن برامون پلن بنویس منم گفتم پلن که هزینه داره و من رایگان نمینویسم . گفتن نه ما میخوایم شروع کنیم و فلان و…. اینقدر پرخاشگرانه اصرار کردن که گفتم باشه من تحلیل وضعیت مینویسم براتون برای جلسه بعد. من رفتم و خوب از اونجایی که داستان از بیس مشکل داشت شروع کردم به نوشتن. ۱۰ روز بعد رفتیم برای مصاحبه بعدی و پرزنت این پرو پوزال . مثل یه مشاوره ۱۰ ساعته ازم استفاده کردن اینو چیکار کنیم اونو چیکار کنیم سوشال رو چیکار کنیم. برای سئو برای شرکت فلان چیکار کنیم چیزی حدود ۳ تا ۴ ساعت مشاوره مفتی دادم در حدی که برای مصاحبه واقعا نبود و لازم هم نبود . ولی میگفت من باید ثابت بشه بهم گویا براشون حقوق پیشنهادی من یه چی در حد رویا بود. خلاصه که منابع انسانی هم که میگفت به نظرم باید اینارو داکیومنت کنی بهمون بدی یعنی قشنگ مشاور مفت گیر آورده بودن. دیگه هم ازشون خبری نشد تا اینکه خودم پیگیری کردم و پیام دادم گفتن انشالله یه وقت دیگه. خلاصه که شمارتو پیدا می کنن بهت زنگ میزنن میگن بیا. وقتتو هدر میدن آخرهم بهت خبر هم نمیدن حتی . رفتار مدیرعامل و منابع انسانی به قدری تحقیرآمیزه که متقاضی مدیر دیجیتال مارکتینگ فکر میکنه اونجا بازاره و اونم شاگرد مغازه است البته طبیعی هم هست تازه از فروشگاه و فروش موبایل تو علاالدین اومدن وفروشگاه زدن و احتمالا تحصیلات و تجربه کاری تو بیزینس ندارن . فروشگاهشون هم به خاطر اینکه قیمت مصوب دولتی میده فروش داره و از لحاظ دیجیتال مارکتینگ به شدت ضعیفه. به نظر من و با این تجربه اگر بهتون زنگ زدن سیم کارتون رو عوض کنید و سه بار قل هو الله بخونید . 🙂