سانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.
آخرین تجربهها
۴٬۴۶۱ تجربه منتشرشده · صفحه ۲۲۴ از ۲۲۴
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۷ اسفند ۱۳۹۷
مهندس نرم افزارکامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
کاربر ناشناس·مهندس نرم افزار·۲۷ اسفند ۱۳۹۷
مهندس نرم افزارسانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.