ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴٬۴۶۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۶ از ۲۲۳
عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تدریس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تدریس

ابتدا با سوپروایزر شعبه سعادت آباد آقای فرخ مهر تایم ست شد و جلسه انجام شد خیلی جو خوبی بود، سطح عمومی زبانم رو تست کردند البته اسپیکینگ داشتیم باهم و از تجربیات کاری من سوال کردن بعد گفتند برای دمو گرفتن رو اسکیل ریدینگ آیلتس اماده بشم و بخش مورد نظر رو تعیین کردند. هفته بد برای دمو حاضر شدم که به همراه سوپروایزر دوم آقای روشندل برگزار شد خیلی ریز و دقیق سوال می شد و حتی بعضی جاها باعث می شد اعتماد به نفسم از بین بره ولی معلوم بود هر دو نفر کاملا مسلط هستند و جزییات زیادی رو سوال کردند. در آخر هم نقاط قوتم رو گفتند و هم نقاط ضعف و همین باعث شد روحیه بگیرم . قرار دیگه ای برای دمو مجدد ست شد و این بار با پلنی که مد نظرشون بود خودم رو آماده کردم که باعث شد در آخر نظر مثبت بدهند و جذب بشم. نکته مهم این بود که باید برای هر دقیقه از کلاس پلن آماده میکردم و اجرا میکردم که مشکل اما آموزنده بود. یک جلسه دیگه با دکتر زنگنه ست شد جهت آشنایی با ایشان که به خوبی برگزار شد و بسیار متین و باسواد بودند و بعد از یک هفته برام کلاس گذاشتن و تا الان کلاسهای آنلاین و حضوری زیادی برگزار کردم. حتما با پلن درسی مدون برای دمو بروند

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

تقریبا یک سال و نیم در این مجموعه کار کردم. محیط کاملا دوستانه و صمیمی. واقعا محیط کاری که در این موسسه دیدم در هیچ مجموعه دیگه ای تجربه نکردم. ولی بخاطر مسائل شخصی خودم متاسفانه مجبور شدم از مجموعه جدا بشم. امیدوارم بعد از برطرف شدن مشکلم بتونم دوباره برگردم به موسسه.

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

از تجربیات پرسیده شد از شغل ایده آلم و برنامه ای که برای کارم دارم سوال پرسیدن مهارت هایی که داشتم در ابتدا از طرف مجموعه با من تماس گرفته شد، از من خواستن مدرک ایلتسم رو براشون ارسال کنم و تایم مصاحبه به من دادن، روز مصاحبه کمی تاخیر داشتم و با مجموعه تماس گرفتم و بهشون اطلاع دادم و بهم گفتن مسئله ای نیست و هر زمان که جای پارک پیدا کردم، می تونم برای مصاحبه برم مصاحبه رو در ابتدا با آقای زنگنه داشتم، برخورد ایشون بسیار دوستدانه بود از شرایط کار، حقوق و مزایا صحبت کردیم و بخاطر دارم که بهم گفتن امکان پیشرفت وجود داره که این اتفاق در عرض ماه برای من افتاد در شرایط کرونا به من به دلیل شرایطی که داشتم اجازه ی دور کاری دادن. محیط کاری سالم یکی از مهم ترین دغدغه های من بود، که اینجا کاملا این موضوع در نظر گرفته میشه

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

در مورد تجربیات کاری از من سوال شد که من چون کار مهندسی داشتم قبل از این، تجربه خاصی در کار اداری نداشتم. در مورد حقوق پایه وزارت کار مطرح شد و قرار بود حداقل مزایای وزارت کار (مثل یک روز تعطیلی در هفته یا مرخصی دو و نیم روز در ماه یا بیمه) برامون فراهم باشه که اینطور پیش نرفت. به هر ترتیب کار رو شروع کردم اما روابط در فضای موسسه واقعا پیچیده بود. تقریبا میتونم بگم هر هفته با حرف و حدیث هایی که از نظر بنده در فضای کاری جایی نداشت روبرو بودم. از ما میخواستن که نرم افزارهای مختلفی برای پاسخگویی به مشتری نصب کنیم و بیست و چهار ساعته پشتیبانی کنیم تا جذب موسسه بالاتر بره در حالیکه هیچ اضافه کاری به ما تعلق نمیگرفت و این جزء وظایف ما تلقی میشد. در مجموع فضا فوق العاده متشنج بود و شخص مدیریت و به تبع اون سایر کارمندان اجازه برخوردهای نامحترمانه نسبت به کانتر رو به خودشون میدادن.

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

ابتدا سوپروایزرشون تماس گرفت باهام و سوال هایی از تجارب کاریم پرسید و کمی راجع به انتظارات خودشون و انتظارات خودم صحبت کرد قراری برای مصاحبه گذاشت. وارد که شدم فضای موسسه برام دوست داشتنی و آرامش بخش بود و کارمندای خوش برخوردی داشتن. اپلیکیشن فرمشونو پر کردم و منتظر موندم. رفتم با همون آقایی که باهام تماس گرفته بود صحبت کردم اقای فرخمهر از همون ابتدا باهام انگلیسی صحبت کرد و خب مسلط بود به کارش چیزی که متاسفانه در اکثر موسسات نیست. گفتن باید دمو بدی و تاریخ و منابعی برای دمو بهم دادن. باید لسن پلن آماده میکردم و محتوای مربوط به درس. روز دمو خیلی سوال پیچم کرد و فهمیدم که خیلی چیزا هست که من نمیدونم راجع به آیلتس و حتی نکات پیشرفته زبانی! خیلی مودبانه ضعفامو باهام در میون گذاشت و حتی ازم پرسید که دوسدارم بهم بگه یا نه خیلی سخت گیرانه همه چیزو سنجیده بود و خب مشخصه که به راحتی راضی نمیشن. حتما برای دمو آماده حاضر بشین چون راجع به ضعف ها اصلا تعارف ندارن و کاملا متوجه میشن. من خودم چنتا از نکات ریدینگ رو از قلم انداخته بودم که حسابی آبروم رفت! در کل مجموعه ی حرفه ای هستن

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

سلام اول تماس تلفنی گرفته شد و یکسری سئوالات کلی پرسیدن و بعد جلسه ای ست کردن. سر وقت اونجا بودم اما با ده دقیقه تاخیر مصاحبه من شروع شد. مصاحبه کننده نسبت به من جوونتر بود و این اولش حس خوبی بهم نداد اما وقتی وارد صحبت شدیم دیدم خوبه سوادش و البته سئوالایی درباره نمره دهی رایتینگ آیلتس ازم پرسید که چندتاشو نمیدونستم و در انتها گفتن باید برای جلسه دمو برم. بک روز ست شد رفتم دمو مبحثی رو از قبل داده بودن که تدریس کنم. دو تا سوپروایزر نقش شاگرد رو بازی میکردن و کلی سئوال ازم پرسیدن که بازم بعضیهارو نمیدونستم. در انتهای دمو از کلیات عملکردم بهم گفتن و گفتن جلسه بعدی با دکتر زنگنه مدیر مجموعه است. البته بهم گفتن با این سطح دانش باید دوره آموزشی تی تی سی آیلتس رو بگذرونم که البته بهم برخورد چون هشت سال سابقه تدریس داشتم ولی با این وجود کنجکاو شدم مدیرشون رو ببینم. روز جلسه بازم با تاخیر بیست دقیقه ای مصاحبه من با دکتر زنگنه شروع شد. بالعکس نفراتی که تا حالا دیده بودم ایشون جا افتاده و خیلی با تجربه و البته با سواد بسیار بالایی بود. اول با خوش و بش فارسی شروع کرد و بعد اجازه کرفت انگلیسی صحبت کنیم که وقتی شروع به صحبت کرد واقعا احساس کردم هیچی بلد نیستم از زبان چه برسه به آیلتس! خیلی شرمنده شدم ! دقیق یادم نیست فکر کنم هفده هجده تا سئوال ازم پرسید از متدلوژی گرفته تا تدوین منابع درسی و در انتها تدریس آیلتس و ریزه کاریاش. خیلیهارو نمیدونستم. تقریبا مطمئن بودم پذیرفته نمیشم. بعد از اتمام مصاحبه بهم گفت بهتره توی تی تی سی شرکت کنم. علی رغم اینکه قبلا حس خوبی نداشتم به این دوره این بار با کمال میل قبول کردم! این دوره پولی بود و برای من این تفکر رو داشت که بعد از دوره ازم خداحافظی میکنن! ولی با این وجود قبول کردم. مدرس دوره خود دکتر بود. انصافا جلسه اول فهمیدم چیزی نمیدونم و دوره رو تا آخر رفتم. در انتها بک ازمون داشتن اونم شرکت کردم و قبول شدم. یک کلاس بهم دادن و سه بار آبزرو شدم البته گفتن چندبار هم از طریق دوربینهای کلاس ابزرو شدم! خلاصه تعداد کلاسها بیشتر شد و در حال حاضر حدود ۶ ماه هست از تازخ مراجعه توی این موسسه هستم. نقصهایی دارن اما از لحاظ دانشی واقعا سطحم تغییر کرد. کلا پیشنهاد میکنم برای مصاحبه امده برید خیلی اماده. و البته تاخیر رو هم به جون بخرید.

زومیلا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”

من در حال حاضر در ‘مدیریت’ شرکت زومیلا بصورت تمام وقت و به مدت ۳ تا ۵ سال مشغول به کار هستم.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”

من در ‘منابع انسانی’ شرکت زند الکترونیک کلار سبز بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

رفتار مدیر منابع انسانی این شرکت که یک خانم با تجربه بودند بسیار عالی بود فقط من متقاضی کار نیمه وقت بودم و اونها نیروی تمام وقت احتیاج داشتند. بسیار شرکت با پرستیژ و منظمی به نظر میومد . دوست داشتم باهاشون کار کنم

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مالی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مالی

من وقتی برای مصاحبه دعوت شدم و وارد این شرکت شدم برای مصاحبه یه محیط دوستانه و صمیمی رو دیدم بین پرسنل. خیلی دوست داشتم وارد این شرکت بشم. یه مصاحبه کاملا حرفه ای و سخت و پر از چالش. رفتار مدیران این شرکت کاملا با احترام و صمیمی

زیرک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه help desk·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه help desk

رفتار یکی از مصاحبه کننده ها واقعا بد بود و یه جا به من که خانمم گفت اگه یکی تو شرکت بهت توهین کنه و فحش رکیک بده چیکار میکنی؟ آخه خدایی چرا باید کسی به خودش اجازه بده فحش بده! و یه جا برگشت گفت باید هر روز ۱۲ تا کیس ۱۲ کیلویی رو ورداری بذاری زمین ! میتونی؟ من واقعا فک نمیکنم کیس ۱۲ کیلویی باشه الان! و نهایت یه دونه اینجوری باشه و اینکه ازم پرسید اگه کاراموزی بیارمت و بعدش بگیم نمیخوایمت و تو از کار قبلی استعفا داده باشی چی کار میکنی؟! و یه جا خیلی بد حرف زد و حتی مسخرم کرد که شاتل کلاس رفتم و گفت اره این جوابای که میدی احتمالا از شاتل یاد گرفتی و فلان مشکل باشه چیکار میکنی؟ بعد شروع کرد استرس دادن و آخرش گفت ببخشید بد حرف زدم میخواستم ببینم عصبانی بشی یا استرس میگیری چیکار میکنی! یعنی انقدر نپخته بود رفتار مصاحبه کننده و کلا طرف آبروی یه شرکت رو با رفتارش میبرد و من خودم راستش علاقه نداشتم با ایشون و این مجموعه کار کنم. همیشه فکرم راجب به کافه خیلی خوب بود ولی ایشون ایده من رو خراب کرد. به من معرف ها گفته بودن آموزش دارن و براشون خود آدم و رفتارش خیلی مهمه و هر آدمی همه چی رو بلد نیس.ولی واقعا اینا نبود…لیست نیازمندی هلپ دسک یه جورایی یا NOC انگار ادغام شده بود و یه جورایی همه چی بود توی لیست در صورتیکه من جای دیگه هم هلپ دسک بودم و اینجوری نبودن . اگه نمیخواین بهتون توهین بشه بهتره اقدام نکنید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت

خیلی زود بعد از فرستادن رزومه زنگ زدن که بیا ، وقتی رفتم اونجا یک فرم پر کردم و بعد ازون چند تا تست رواشناسی زدم ازینا که هوش هیجانی و این چیزارو اندازه گیری میکنه ، نتیجشو گذاشتن تو پاکت گفتن برو فلان ساختنمون مصاحبه با مدیر مربوطه ، زر ماکارون خیلی بزرگه و اگه بدون راهنما بفرستنت جایی مثل من گم میشی !! خلاصه هرطوری بود راهمو پیدا کردم و رفتم ، یکم سوال پرسید که جایی که هستی چیکار میکنی ، بعد شروع کرد به سوالای تخصصی پرسیدن ، واکنشش به جوابام واکنش جالبی نبود ! انگاری ذوق میکرد که جواب بعضی از سوالارو میگفتم نمیدونم ! در کل خیلی رفتار جالبی نداشت سعی کنید خیلی کامل باشید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی

بسیار سیستماتیک و حرفه ای دعوت به مصاحبه شدم.روند مصاحبه گام به گام و طبق اصول حرفه ای بود.سوالات خیلی روتین و آسون بودن بدلیل اینکه همیشه درگیر این مسایل بودم.ساعات کاری زیاد دانش بالایی نیاز بود.من خودم ۸ سال سابقه کار دارم.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آمار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آمار

ابتدا ب شرکت پالایشگاه غلات زر رفته و در بخش منابع انسانی فرمی و پر کردم و بعد با اون فرم و داخل پاکت گذاشته شده به کارخانه آرد برای مصاحبه رفتم. یک سری سوالای کلی راجع ب مهندسی صنایع ، کنترل موجودی و ویژگی های اخلاقی پرسیدن. گفتن جدای از ساعت کاری ۸ تا ۵ شنبه تا چهارشنبه ماهی حداقل ۵۰ ساعت اضافه کاری باید برم ک با این اضافه کاری ها حقوق ۳ و نیم پیشنهاد دادند. و اینکه شرایط کار سخت و تا حدودی روتین هست و روزای پنجشنبه، جمعه و روز تعطیل هم امکانش هست لازم باشه بیاید. در نهایت همون فرم و تکمیل کردند و گفتن دوباره پالایشگاه غلات ببرم.

ظریف مصور
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازرگانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازرگانی

دو مرحله مصاحبه بود توی یه روز نوع سوالات متفاوت بود و همچنین نوع انتظارات و درخواست ها کلا مشخص نبود چی میخوان کارشناس بازرگانی بازاریاب یا تحقیق و توسعه بازار یا فعال تو دیجیتال مارکتینگ اخرشم نه حقوق رو صحبت کردن نه مزایا رو حرفه ایی نبودن و پلنی برای مصاحبه نداشتن کلا خوب نبود نتیجه هم کلا بعد ۲ ماه مشخص نشد ???? تو این بازاریابی شبکه ایی ها کار کرده باشه ????????????‍♂️ ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: پیگیری و تلاش

زر فروکتوز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند دفتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند دفتری

این شرکت علافی زیاد داره متاسفانه بنده چندین فرصت خوب رو به خاطراین شرکت کنسل کردم ولی متاسفانه دوباره پشیمان شدم اینکه رزومه فرستادی خودشون باهم هماهنگ نبودن دقیقا برای چه کاری می خواهند و اینکه خیلی بی برنامه بودن در هر مرحله از مصاحبه کلا علافت میکردند توصیه به کسی که میخواد بره مصاحبه، وقتشو هدر نده این شرکت فقط پارتی بازی مهم اینکه ازتون خوششون بیادش کارشناس روانشناسش یه نفر می خواست از اون تست بگیره انقدر داغون بودش گول برندشو نخورید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تیپ و ظاهر امروزی

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه تدریس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه تدریس

ابتدا با سوپروایزر شعبه سعادت آباد آقای فرخ مهر تایم ست شد و جلسه انجام شد خیلی جو خوبی بود، سطح عمومی زبانم رو تست کردند البته اسپیکینگ داشتیم باهم و از تجربیات کاری من سوال کردن بعد گفتند برای دمو گرفتن رو اسکیل ریدینگ آیلتس اماده بشم و بخش مورد نظر رو تعیین کردند. هفته بد برای دمو حاضر شدم که به همراه سوپروایزر دوم آقای روشندل برگزار شد خیلی ریز و دقیق سوال می شد و حتی بعضی جاها باعث می شد اعتماد به نفسم از بین بره ولی معلوم بود هر دو نفر کاملا مسلط هستند و جزییات زیادی رو سوال کردند. در آخر هم نقاط قوتم رو گفتند و هم نقاط ضعف و همین باعث شد روحیه بگیرم . قرار دیگه ای برای دمو مجدد ست شد و این بار با پلنی که مد نظرشون بود خودم رو آماده کردم که باعث شد در آخر نظر مثبت بدهند و جذب بشم. نکته مهم این بود که باید برای هر دقیقه از کلاس پلن آماده میکردم و اجرا میکردم که مشکل اما آموزنده بود. یک جلسه دیگه با دکتر زنگنه ست شد جهت آشنایی با ایشان که به خوبی برگزار شد و بسیار متین و باسواد بودند و بعد از یک هفته برام کلاس گذاشتن و تا الان کلاسهای آنلاین و حضوری زیادی برگزار کردم. حتما با پلن درسی مدون برای دمو بروند

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

تقریبا یک سال و نیم در این مجموعه کار کردم. محیط کاملا دوستانه و صمیمی. واقعا محیط کاری که در این موسسه دیدم در هیچ مجموعه دیگه ای تجربه نکردم. ولی بخاطر مسائل شخصی خودم متاسفانه مجبور شدم از مجموعه جدا بشم. امیدوارم بعد از برطرف شدن مشکلم بتونم دوباره برگردم به موسسه.

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

از تجربیات پرسیده شد از شغل ایده آلم و برنامه ای که برای کارم دارم سوال پرسیدن مهارت هایی که داشتم در ابتدا از طرف مجموعه با من تماس گرفته شد، از من خواستن مدرک ایلتسم رو براشون ارسال کنم و تایم مصاحبه به من دادن، روز مصاحبه کمی تاخیر داشتم و با مجموعه تماس گرفتم و بهشون اطلاع دادم و بهم گفتن مسئله ای نیست و هر زمان که جای پارک پیدا کردم، می تونم برای مصاحبه برم مصاحبه رو در ابتدا با آقای زنگنه داشتم، برخورد ایشون بسیار دوستدانه بود از شرایط کار، حقوق و مزایا صحبت کردیم و بخاطر دارم که بهم گفتن امکان پیشرفت وجود داره که این اتفاق در عرض ماه برای من افتاد در شرایط کرونا به من به دلیل شرایطی که داشتم اجازه ی دور کاری دادن. محیط کاری سالم یکی از مهم ترین دغدغه های من بود، که اینجا کاملا این موضوع در نظر گرفته میشه

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند اداری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند اداری

در مورد تجربیات کاری از من سوال شد که من چون کار مهندسی داشتم قبل از این، تجربه خاصی در کار اداری نداشتم. در مورد حقوق پایه وزارت کار مطرح شد و قرار بود حداقل مزایای وزارت کار (مثل یک روز تعطیلی در هفته یا مرخصی دو و نیم روز در ماه یا بیمه) برامون فراهم باشه که اینطور پیش نرفت. به هر ترتیب کار رو شروع کردم اما روابط در فضای موسسه واقعا پیچیده بود. تقریبا میتونم بگم هر هفته با حرف و حدیث هایی که از نظر بنده در فضای کاری جایی نداشت روبرو بودم. از ما میخواستن که نرم افزارهای مختلفی برای پاسخگویی به مشتری نصب کنیم و بیست و چهار ساعته پشتیبانی کنیم تا جذب موسسه بالاتر بره در حالیکه هیچ اضافه کاری به ما تعلق نمیگرفت و این جزء وظایف ما تلقی میشد. در مجموع فضا فوق العاده متشنج بود و شخص مدیریت و به تبع اون سایر کارمندان اجازه برخوردهای نامحترمانه نسبت به کانتر رو به خودشون میدادن.

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

ابتدا سوپروایزرشون تماس گرفت باهام و سوال هایی از تجارب کاریم پرسید و کمی راجع به انتظارات خودشون و انتظارات خودم صحبت کرد قراری برای مصاحبه گذاشت. وارد که شدم فضای موسسه برام دوست داشتنی و آرامش بخش بود و کارمندای خوش برخوردی داشتن. اپلیکیشن فرمشونو پر کردم و منتظر موندم. رفتم با همون آقایی که باهام تماس گرفته بود صحبت کردم اقای فرخمهر از همون ابتدا باهام انگلیسی صحبت کرد و خب مسلط بود به کارش چیزی که متاسفانه در اکثر موسسات نیست. گفتن باید دمو بدی و تاریخ و منابعی برای دمو بهم دادن. باید لسن پلن آماده میکردم و محتوای مربوط به درس. روز دمو خیلی سوال پیچم کرد و فهمیدم که خیلی چیزا هست که من نمیدونم راجع به آیلتس و حتی نکات پیشرفته زبانی! خیلی مودبانه ضعفامو باهام در میون گذاشت و حتی ازم پرسید که دوسدارم بهم بگه یا نه خیلی سخت گیرانه همه چیزو سنجیده بود و خب مشخصه که به راحتی راضی نمیشن. حتما برای دمو آماده حاضر بشین چون راجع به ضعف ها اصلا تعارف ندارن و کاملا متوجه میشن. من خودم چنتا از نکات ریدینگ رو از قلم انداخته بودم که حسابی آبروم رفت! در کل مجموعه ی حرفه ای هستن

عصر کلام زنگنه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه مدرس آیلتس·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه مدرس آیلتس

سلام اول تماس تلفنی گرفته شد و یکسری سئوالات کلی پرسیدن و بعد جلسه ای ست کردن. سر وقت اونجا بودم اما با ده دقیقه تاخیر مصاحبه من شروع شد. مصاحبه کننده نسبت به من جوونتر بود و این اولش حس خوبی بهم نداد اما وقتی وارد صحبت شدیم دیدم خوبه سوادش و البته سئوالایی درباره نمره دهی رایتینگ آیلتس ازم پرسید که چندتاشو نمیدونستم و در انتها گفتن باید برای جلسه دمو برم. بک روز ست شد رفتم دمو مبحثی رو از قبل داده بودن که تدریس کنم. دو تا سوپروایزر نقش شاگرد رو بازی میکردن و کلی سئوال ازم پرسیدن که بازم بعضیهارو نمیدونستم. در انتهای دمو از کلیات عملکردم بهم گفتن و گفتن جلسه بعدی با دکتر زنگنه مدیر مجموعه است. البته بهم گفتن با این سطح دانش باید دوره آموزشی تی تی سی آیلتس رو بگذرونم که البته بهم برخورد چون هشت سال سابقه تدریس داشتم ولی با این وجود کنجکاو شدم مدیرشون رو ببینم. روز جلسه بازم با تاخیر بیست دقیقه ای مصاحبه من با دکتر زنگنه شروع شد. بالعکس نفراتی که تا حالا دیده بودم ایشون جا افتاده و خیلی با تجربه و البته با سواد بسیار بالایی بود. اول با خوش و بش فارسی شروع کرد و بعد اجازه کرفت انگلیسی صحبت کنیم که وقتی شروع به صحبت کرد واقعا احساس کردم هیچی بلد نیستم از زبان چه برسه به آیلتس! خیلی شرمنده شدم ! دقیق یادم نیست فکر کنم هفده هجده تا سئوال ازم پرسید از متدلوژی گرفته تا تدوین منابع درسی و در انتها تدریس آیلتس و ریزه کاریاش. خیلیهارو نمیدونستم. تقریبا مطمئن بودم پذیرفته نمیشم. بعد از اتمام مصاحبه بهم گفت بهتره توی تی تی سی شرکت کنم. علی رغم اینکه قبلا حس خوبی نداشتم به این دوره این بار با کمال میل قبول کردم! این دوره پولی بود و برای من این تفکر رو داشت که بعد از دوره ازم خداحافظی میکنن! ولی با این وجود قبول کردم. مدرس دوره خود دکتر بود. انصافا جلسه اول فهمیدم چیزی نمیدونم و دوره رو تا آخر رفتم. در انتها بک ازمون داشتن اونم شرکت کردم و قبول شدم. یک کلاس بهم دادن و سه بار آبزرو شدم البته گفتن چندبار هم از طریق دوربینهای کلاس ابزرو شدم! خلاصه تعداد کلاسها بیشتر شد و در حال حاضر حدود ۶ ماه هست از تازخ مراجعه توی این موسسه هستم. نقصهایی دارن اما از لحاظ دانشی واقعا سطحم تغییر کرد. کلا پیشنهاد میکنم برای مصاحبه امده برید خیلی اماده. و البته تاخیر رو هم به جون بخرید.

زومیلا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“چهارسال تجربه مدیریت در کنار بهترین همکاران”

من در حال حاضر در ‘مدیریت’ شرکت زومیلا بصورت تمام وقت و به مدت ۳ تا ۵ سال مشغول به کار هستم.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
“دوره ازمایشی مجموعه زند الکترونیک”

من در ‘منابع انسانی’ شرکت زند الکترونیک کلار سبز بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فروش·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فروش

رفتار مدیر منابع انسانی این شرکت که یک خانم با تجربه بودند بسیار عالی بود فقط من متقاضی کار نیمه وقت بودم و اونها نیروی تمام وقت احتیاج داشتند. بسیار شرکت با پرستیژ و منظمی به نظر میومد . دوست داشتم باهاشون کار کنم

زند الكترونيک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس مالی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس مالی

من وقتی برای مصاحبه دعوت شدم و وارد این شرکت شدم برای مصاحبه یه محیط دوستانه و صمیمی رو دیدم بین پرسنل. خیلی دوست داشتم وارد این شرکت بشم. یه مصاحبه کاملا حرفه ای و سخت و پر از چالش. رفتار مدیران این شرکت کاملا با احترام و صمیمی

زیرک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه help desk·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه help desk

رفتار یکی از مصاحبه کننده ها واقعا بد بود و یه جا به من که خانمم گفت اگه یکی تو شرکت بهت توهین کنه و فحش رکیک بده چیکار میکنی؟ آخه خدایی چرا باید کسی به خودش اجازه بده فحش بده! و یه جا برگشت گفت باید هر روز ۱۲ تا کیس ۱۲ کیلویی رو ورداری بذاری زمین ! میتونی؟ من واقعا فک نمیکنم کیس ۱۲ کیلویی باشه الان! و نهایت یه دونه اینجوری باشه و اینکه ازم پرسید اگه کاراموزی بیارمت و بعدش بگیم نمیخوایمت و تو از کار قبلی استعفا داده باشی چی کار میکنی؟! و یه جا خیلی بد حرف زد و حتی مسخرم کرد که شاتل کلاس رفتم و گفت اره این جوابای که میدی احتمالا از شاتل یاد گرفتی و فلان مشکل باشه چیکار میکنی؟ بعد شروع کرد استرس دادن و آخرش گفت ببخشید بد حرف زدم میخواستم ببینم عصبانی بشی یا استرس میگیری چیکار میکنی! یعنی انقدر نپخته بود رفتار مصاحبه کننده و کلا طرف آبروی یه شرکت رو با رفتارش میبرد و من خودم راستش علاقه نداشتم با ایشون و این مجموعه کار کنم. همیشه فکرم راجب به کافه خیلی خوب بود ولی ایشون ایده من رو خراب کرد. به من معرف ها گفته بودن آموزش دارن و براشون خود آدم و رفتارش خیلی مهمه و هر آدمی همه چی رو بلد نیس.ولی واقعا اینا نبود…لیست نیازمندی هلپ دسک یه جورایی یا NOC انگار ادغام شده بود و یه جورایی همه چی بود توی لیست در صورتیکه من جای دیگه هم هلپ دسک بودم و اینجوری نبودن . اگه نمیخواین بهتون توهین بشه بهتره اقدام نکنید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس کنترل کیفیت

خیلی زود بعد از فرستادن رزومه زنگ زدن که بیا ، وقتی رفتم اونجا یک فرم پر کردم و بعد ازون چند تا تست رواشناسی زدم ازینا که هوش هیجانی و این چیزارو اندازه گیری میکنه ، نتیجشو گذاشتن تو پاکت گفتن برو فلان ساختنمون مصاحبه با مدیر مربوطه ، زر ماکارون خیلی بزرگه و اگه بدون راهنما بفرستنت جایی مثل من گم میشی !! خلاصه هرطوری بود راهمو پیدا کردم و رفتم ، یکم سوال پرسید که جایی که هستی چیکار میکنی ، بعد شروع کرد به سوالای تخصصی پرسیدن ، واکنشش به جوابام واکنش جالبی نبود ! انگاری ذوق میکرد که جواب بعضی از سوالارو میگفتم نمیدونم ! در کل خیلی رفتار جالبی نداشت سعی کنید خیلی کامل باشید

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس فنی و مهندسی

بسیار سیستماتیک و حرفه ای دعوت به مصاحبه شدم.روند مصاحبه گام به گام و طبق اصول حرفه ای بود.سوالات خیلی روتین و آسون بودن بدلیل اینکه همیشه درگیر این مسایل بودم.ساعات کاری زیاد دانش بالایی نیاز بود.من خودم ۸ سال سابقه کار دارم.

زر ماکارون
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس آمار·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس آمار

ابتدا ب شرکت پالایشگاه غلات زر رفته و در بخش منابع انسانی فرمی و پر کردم و بعد با اون فرم و داخل پاکت گذاشته شده به کارخانه آرد برای مصاحبه رفتم. یک سری سوالای کلی راجع ب مهندسی صنایع ، کنترل موجودی و ویژگی های اخلاقی پرسیدن. گفتن جدای از ساعت کاری ۸ تا ۵ شنبه تا چهارشنبه ماهی حداقل ۵۰ ساعت اضافه کاری باید برم ک با این اضافه کاری ها حقوق ۳ و نیم پیشنهاد دادند. و اینکه شرایط کار سخت و تا حدودی روتین هست و روزای پنجشنبه، جمعه و روز تعطیل هم امکانش هست لازم باشه بیاید. در نهایت همون فرم و تکمیل کردند و گفتن دوباره پالایشگاه غلات ببرم.

ظریف مصور
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارشناس بازرگانی·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارشناس بازرگانی

دو مرحله مصاحبه بود توی یه روز نوع سوالات متفاوت بود و همچنین نوع انتظارات و درخواست ها کلا مشخص نبود چی میخوان کارشناس بازرگانی بازاریاب یا تحقیق و توسعه بازار یا فعال تو دیجیتال مارکتینگ اخرشم نه حقوق رو صحبت کردن نه مزایا رو حرفه ایی نبودن و پلنی برای مصاحبه نداشتن کلا خوب نبود نتیجه هم کلا بعد ۲ ماه مشخص نشد ???? تو این بازاریابی شبکه ایی ها کار کرده باشه ????????????‍♂️ ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: پیگیری و تلاش

زر فروکتوز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مصاحبه کارمند دفتری·۳ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
مصاحبه کارمند دفتری

این شرکت علافی زیاد داره متاسفانه بنده چندین فرصت خوب رو به خاطراین شرکت کنسل کردم ولی متاسفانه دوباره پشیمان شدم اینکه رزومه فرستادی خودشون باهم هماهنگ نبودن دقیقا برای چه کاری می خواهند و اینکه خیلی بی برنامه بودن در هر مرحله از مصاحبه کلا علافت میکردند توصیه به کسی که میخواد بره مصاحبه، وقتشو هدر نده این شرکت فقط پارتی بازی مهم اینکه ازتون خوششون بیادش کارشناس روانشناسش یه نفر می خواست از اون تست بگیره انقدر داغون بودش گول برندشو نخورید ویژگی‌هایی که براشون مهم بود: تیپ و ظاهر امروزی