ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۱۹ تجربه منتشرشده · صفحه ۱ از ۱
فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ بهمن ۱۴۰۴
۲.۰

سلام، معاونت سرمایه های انسانی که چه عرض کنم امپراطوری سرمایه های انسانی، برادر مدیر عامل معاونت سرمایه های انسانی و در حقیقت همه کار شرکت هستند که به دلیل عدم توانایی و بی کفایتی تقریبا تمام اختیار شرکت را واگذار کردند به رئیس اجرایی (منشی اسبق) و ایشان عملا اختیار شرکت را در اختیار دارند. کنترل شدید پرسنل، حاشیه های زیاد، فامیل بازی و استخدام فامیلی و نداشتن امنیت شغلی از مشخصه های اصلی این شرکت هست که با رانت و ... تونسته توی چند سال بار خودش رو ببنده. برای جذب فائور توی لینکدین کلی هزینه می کنند و حتی نیرو استخدام می کنند اما برعکس تبلیغاتشون اصلا برای نیروی انسانی ارزش قائل نیستند.

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آبان ۱۴۰۴
۱.۰

معاونت منابع انسانی ضعیف به دلیل استخدام های بدون تخصص و سفارشی، امنیت شغلی پایین، عدم احساس مسئولیت در قبال کارکنان، کنترل شدید توسط چند دوربین با زوم بالا. البته برای خودی ها امنیت شغلی مثال زدنی داره در کنار حقوق بالا که تنها مزیت شرکت هست.

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۵.۰

با سلام و احترام حدود 8 سال هست در شرکت مهندسی فکور صنعت تهران مشغول به فعالیت هستم . شرکت فکور صنعت تهران یک محیط کاری مثبت و حمایتی داره و به کارکنانش این امکان و میده تا با آرامش و تمرکز به کار خودشون ادامه بدن. فرهنگ همکاری و تیمی به وضوح مشهود هستش. همه اعضای تیم به همدیگه کمک میکنن و این همکاری باعث افزایش بهره وری و خلاقیت و همین تلاش های مشترک تمام اعضای تیم باعث موفقیت و دستیابی به اهداف بزرگ و پروژهای بزرگ شرکت شده و این امر نشان دهنده همبستگی و تعهد همه کارکنان هستش.شرکت فکور به توسعه حرفه ای کارکنان توجه داره و برنامه های اموزشی و سمینارها و کارگاه های متنوعی را برای ارتقای مهارت ها و دانش فنی شون ارائه میدهد. مدیریت شرکت همواره به رفاه و سلامت کارکناش توجه داره و برنامه های متعددی برای حفظ تعدادل بین کار و زندگی شخصی شون فراهم کرده از جمله صندوق رفاه شرکت، بیمه و بیمه تکمیلی، دندانپزشکی، باشگاه، رستوران و ... فکور صنعت به نواوری و خلاقیت کارکنان خودش اهمیت میده و از کارمندانش ایده های جدید میخواد و اونها رو تو فرایند تصمیم گیری مشارکت میده. با توجه به تجربه ای که دارم مدیران حرفه ای دارد که با رهبری مؤثرشون الهام بخش کارکنان شون هستن و فضایی ایجاد کردن که هر فرد احساس ارزشمندی داشته باشه ولی در مجموع، تجربه من یک تجربه مثبت و بعنوان یک عضو از این تیم، افتخار میکنم که بخشی از این فرهنگ غنی و در محیط کاری پویا هستم.

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارمند اداری

بنده از سال 1396 این افتخار رو دارم که در خدمت مجموعه معظم مهندسی فکور صنعت تهران باشم ، و در طول8 سالی که در این مجموعه گذرانده ام بسیار خرسندم ، و هر روزی که در این مجموعه هستم تجربیات شیرینی رو کسب میکنم این برای بنده لذت بخش هستش . و یه چیزی که در شرکت فکور صنعت تجربه کردم اینکه هم مدیر و هم کارمندا خیلی با جون و دل به وظایفشون عمل میکنند و مثل یک خانواده برای هم میمونند . با تشکر

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری و پرسنلی·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۵.۰
کارشناس اداری و پرسنلی

محیط کار مثبت و سالم توجه به سلامت جسمی و روانی پرسنل فرصت رشد و یادگیری در شرکت با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و رفتاری حس تعلق من به شرکت فکور صنعت بسیار بالا می باشد

پرداخت حقوق به موقع
حقوق خوب
پاداش و کارانه
تیم حرفه ای
محیط دوستانه
دسترس پذیری خوب محل کار
فرهنگ سازمانی مناسب
برگزاری دوره های آموزشی
امکان یادگیری و رشد
شرکت بزرگ
فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست رفاه، سلامت و بیمه درمان·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست رفاه، سلامت و بیمه درمان

تجربه کار به اندازه 14 سال سابقه در فکور بسیار زیاد هست: کارهای گروهی زیاد با همکاران واحد- انجام کارهای سخت و طاقت فرسا ولی در کنار دوستان قابل تحمل- ارتباط زیاد همکاران داخل شرکت و خارج از شرکت در کل روزهای زیاد در کنار همکاران لذت بخش بوده

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
۵.۰

در مدتی که افتخار همکاری با این مجموعه را داشتم،با مدیریتی خوش‌اخلاق و محیطی گرم و صمیمی روبه‌رو بودم. آنچه در برخی نظرات می‌بینم، با واقعیتی که من تجربه کردم فاصله‌ای آشکار دارد و به گمانم نادیده گرفتن زحمات این تیمِ سخت‌کوش است.

بیمه
حقوق خوب
زمان کاری شناور
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کار با آخرین تکنولوژی ها
هیکو (هم‌اندیشان صنعت مشاور)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر·۱۰ دی ۱۴۰۲
۳.۰
دولوپر

من چند ماه توی این شرکت به عنوان دولوپر کار کردم. در بدو ورود ، از طریق یکی از دوستان معرفی شدم. هیچ روال مصاحبه ای وجود نداشت، فقط مدیر فنی اومد خوش و بش کرد و گفت ما به فردی با توانمندی های شما نیاز داریم. رنج حقوق بسیار پایین بود که من به خاطر تغییر فیلد کاری قبول کرده بودم مشروط به اینکه بعد از مدتی افزایش حقوق داشته باشم ولی این اتفاق نیفتاد. اینها هر روز در سایت های کاریابی درخواست نیرو می زنند و امکاناتی را ذکر می کنند که واقعی نیست! سرویس ایاب و ذهاب ما بعد از مدتی کنسل شد. ناهاری که می دادند با پایین ترین کیفیت بود. از نظر رشد فنی و استفاده از تکنولوژی های جدید قول هایی داده بودند که عملی نشد. متاسفانه مدیرعامل شان فردی عصبی بود و هر بار با یکی از پرسنل اداری مالی که اغلب هم خانم بودند به شدت پرخاش می کرد و من از شدت فریادهایش تپش قلب می گرفتم. از همه بدتر پرداخت هاشون بود. مسئول حسابداری فردی گیج بود که هر ماه باید باید بابت محاسبه حقوق باهاش کلنجار می رفتی و حقوق هم با تاخیر پرداخت می شد و من به همین دلیل اومدم بیرون. و پرسنل مثل ماست بودند و مطالبه گر نبودند. وقتی می گفتی کی حقوق میدید انگار ما چیزی هم بهشون بدهکار بودیم و نباید می پرسیدیم! از خوبی هاش جو آروم و بسیار بی حاشیه بود.

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان سایت·۱۵ تیر ۱۴۰۲
۱.۰
پشتیبان سایت

حتی اگر خانواده پرسنل شرکت هم توی آمار گیری حساب کرده باشن باز پرسنل این شرکت به ۵۰ نفر نمیرسه این شرکت که حتی اسمشو نمیشه شرکت گذاشت یه مدیر داره که خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه و چی میخواد سایت فروشگاهی دارن در حالی که هشتاد درصد محصولات سایت رو تو انبار نداشت و حتی با پذیرنده هم قرارداد نداشت که سفارش بده شرح وظایف تو این شرکت هیچ معنایی نداره پرداختی ها افتضاااح و قطره چکانی با بد قولی زیاد اگر همکاریتون رو‌ باهاشون قطع کنید حقوق ماه اخر رو نمیدن آدرسی که روی سایت زدن با آدرس شرکت فرق داره مرخصی با حقوق در این شرکت معنایی نداره مدیریت فوق بی سواد و به شدت نفهم و‌ پرادعا جو و محیط شدیدا بیمار مشکلات حقوقی نبود تایم استراحت این شرکت در حدی ضعیف و کوچکه که فضایی برای تایم ناهار نیست و تو اتاق جلساتشون ناهار میخورن تو این شرکت تلاش شما به هیچ نتیجه ای قرار نیست برسه و در مقابل مدیریت بی سواد و کم عقل همیشه شاکیه به هیچ وجه همکاری نکنید

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری·۳۰ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
کارمند اداری

مدیران این شرکت مدیرانی کلاهبردار، بی ادب، بی شخصیت، شهرستانی و نوکیسه هستن که با هرکس هرجور دلشون بخواد رفتار میکنن و حقوق من رو هم ندادن. ظاهرساز و ریاکار هستن. ظاهرا باخدا و معتقد ولی کلاهبردارن با اینا کار نکنید هیچوقت

امکان دورکاری
بد قول
فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۵ آبان ۱۴۰۱
۱.۰
کارمند

کلا این شرکت با سهامدارها و مدیراش به 5 نفر نمیرسن !!! چجوری نفرات رو زدید 50 الی 100 نفر اطلاعات شرکت رو صحیح کنید اوضاع در حدی در این شرکت آشفته است که نمیتوان به آن گفت شرکت !!! در حال حاضر این شرکت به طور فیزیکی وجود نداره و حتی آدرسی که در وبسایتش درج شده اشتباهه و فقط 2 ماه در اون آدرس بودند و صاحب خانه پرتشون کرده بیرون - این شرکت با جلب اعتماد کاذب و بستن قرارداد با پذیرنده ها (فروشگاه ها) سر اونها کلاه میزاره - اون یه امتیازی هم که دادم برای این بود که بدون امتیاز نمیشد ثبت نظر کرد!

شبکه گستر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ اسفند ۱۴۰۰
۱.۰

کاملا آماتور و مبتدی،امکان پیشرفتی وجود ندارد، روز آخر صندلی من رو برداشته بودن که جایی نباشه بشینم و خودم برم! همینقدر بچگونه و عجیب!! خیلی غیر حرفه ای!

بیمه نکردن
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۱۰ بهمن ۱۴۰۰
۱.۰
Developer

با سلام. بسیار شرکت نامنظم است از نظر مدیریت و پرداخت حقوق و بیمه مدیریت خودش هم نمیدونه چی میخواد دقیق هر ثانیه یک تصمیم جدید توسط مدیریت و افراد ناآشنا به امور کدنویسی. به نیروهای کاری اصلا احترام نمیزارن و خیال میکنن برده گرفتن تنها این شرکت یک مدیر پروژه خوب به خود دیده که آن هم ۴ماه نشده فرار کرده.از نظر سواد اونهایی که در راس هستند واقعا ۰ مطلق هستند از نظر تجربه‌ کاری اگر بخواهید با یک شرکت که هیچ چیزی داخل اون سرجاش نیست کار کنید میتونید این شرکت رو انتخاب کنید. امتیازی هم که به شرکت میدم به این دلیل است که کمتر از ۱ رو نداره وگرنه ۰ هم زیادش است. انشاالله بیشتر در مورد این شرکت مینویسم براتون

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۹ دی ۱۴۰۰
۱.۰
برنامه نویس

۱. تنبیه همیشه هست ولی هیچ پاداشی وجود ندارد ۲. بروکراسی شدید ۳. توجه بیش‌ازحد به سود خالص ۴. مدیران قلدر، اختیار امور را در دست دارند ۵. نبود برخورد انسانی ۶. رقابت ناسالم داخلی - (همه جاسوس هم هستند) ۷. توجه بسیار کم به تعادل میان کار و زندگی ۸. خودشیفتگی در رأس ۹. همکاران غرغرو ۱۰. نبود شفافیت ۱۱. دستورالعمل‌های متناقض ۱۲. محیط به معنای واقعی کلمه بیمار است

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دستیار مدیر پروژه·۶ دی ۱۴۰۰
۱.۰
دستیار مدیر پروژه

من حدود 3 ماه با این شرکت همکاری داشتم که کلا توی این شرکت دو تا آدم با سواد دیدم که سرشون به تنشون می ارزید !!! فقط مدیر فنی و مدیر پروژه اشون که جفتشون هم از وضعیت مدیریت رئسای شرکت ناراضی و شاکی بودند و به خاطر سنتی بودن، سواد پایین، برخورد حقارت انگیز با پرسنل، بی ادب بودن و پایین بودن سطح فرهنگی رئسای شرکت نمیتونستن اونها رو مجاب کنند تا در مسیر درست قرار بگیرند و در نهایت شاهد این بودم که چطور مدیر پروژه و مدیر فنی از رئسای شرکت نا امید شدند و دیگه با رئسا بحث نمیکردند . این شرکت رو صرفا به خاطر شخصیت و فرهنگ بد رئسا این شرکت و البته عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه و مزایا و ... توصیه نمیکنم

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند پشتیبانی·۱۴ آذر ۱۴۰۰
۱.۰
کارمند پشتیبانی

من حدود چند ماهی در این شرکت به عنوان کارمند پشتیبانی کار کردم مدیران صاحبای اصلی این شرکت دو نفر به نام های ******* و ******** هستند دو نفر آدم پر مدعا و بی سواد !!! کار این شرکت در واقع دلالی و واسطه گری بین مشتری و فروشگاه هاست !!! و روی دارایی فروشگاه ها به مشتریانش اعتبار قسطی میده ! و هیچ تضمینی هم در برگشت پول فروشگاه دار بدبخت نیست و اما تجارب من در این شرکت : - شرکت نو پا - تجربه شرکت بسیار پایین - سطح دانش مدیران کمتر از حد مدیریت حجره - حقوق ها قطره چکونی و با بدقولی فراوان بعد از هزار بار پیگیری پرداخت میشه - اگه نخواهند باهات ادامه همکاری داشته باشن حقوق ماه آخر رو نمی‌دن - حق بیمه رو از حقوقتون کم میکنن و اگه خوش شانس باشی بعد چند ماه تاخیر پرداخت میکنن ! - عدم تمرکز شرکت روی یک موضوع کسب و کار به قول یکی از کارمندای قدیمیشون با یه دست میخوان هزارتا هندونه بردارند که هیچ کدوم سالم به مقصد نمی‌رسه - تغییرات زیاد در ترکیب شرکت ( هر روز یه نفر جدید استخدام میکنن و اخراج میکنم ) - آشفتگی های عجیب در شرکت از هر لحاظی که فکرش رو بکنید در کل این شرکت رو به هیچ عنوان توصیه نمیکنم حتی برای کارآموزی !!! شرکت کلاهبرداریه !!!

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·___·۹ آذر ۱۴۰۰
۱.۰
___

پرداخت نابه جا حقوق و بیمه برخورد نامناسب مدیریت حقوق را خرد خرد مانند گدا به ادم میدهند بیمه را یکی در میان رد میکنند هیچ پاداش و تشویقی در محیط کار وجود ندارد انعطاف نداشتن در پذیرش ایرادات درکل اصلا توصیه نمیکنم

عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
هدر دادن منابع
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
بد قول
شرکت کوچک
شبکه گستر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بعد از مشکلاتی که پیش اومد تمام تلاششون رو کردن که حقمو ندن!! من خیلی دوییدم دنبالشون و خیلی تلاش کردم که بدون درگیری به نتیجه برسیم ولی نشد.

تیم حرفه ای
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

با بی شرمی تمام در خصوصی ترین مسائل فرد دخالت می کنند مرتب از طریق دوربین افراد رو تعقیب می کنند مدیران و سرپرست ها از طریق پارتی به سمت رسیدن و بیسواد به معنای واقعی هستن

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
ناهار رایگان
صبحانه رایگان
بیمه
مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
جلسات کاری بیش از اندازه
فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ بهمن ۱۴۰۴
۲.۰

سلام، معاونت سرمایه های انسانی که چه عرض کنم امپراطوری سرمایه های انسانی، برادر مدیر عامل معاونت سرمایه های انسانی و در حقیقت همه کار شرکت هستند که به دلیل عدم توانایی و بی کفایتی تقریبا تمام اختیار شرکت را واگذار کردند به رئیس اجرایی (منشی اسبق) و ایشان عملا اختیار شرکت را در اختیار دارند. کنترل شدید پرسنل، حاشیه های زیاد، فامیل بازی و استخدام فامیلی و نداشتن امنیت شغلی از مشخصه های اصلی این شرکت هست که با رانت و ... تونسته توی چند سال بار خودش رو ببنده. برای جذب فائور توی لینکدین کلی هزینه می کنند و حتی نیرو استخدام می کنند اما برعکس تبلیغاتشون اصلا برای نیروی انسانی ارزش قائل نیستند.

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آبان ۱۴۰۴
۱.۰

معاونت منابع انسانی ضعیف به دلیل استخدام های بدون تخصص و سفارشی، امنیت شغلی پایین، عدم احساس مسئولیت در قبال کارکنان، کنترل شدید توسط چند دوربین با زوم بالا. البته برای خودی ها امنیت شغلی مثال زدنی داره در کنار حقوق بالا که تنها مزیت شرکت هست.

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۵.۰

با سلام و احترام حدود 8 سال هست در شرکت مهندسی فکور صنعت تهران مشغول به فعالیت هستم . شرکت فکور صنعت تهران یک محیط کاری مثبت و حمایتی داره و به کارکنانش این امکان و میده تا با آرامش و تمرکز به کار خودشون ادامه بدن. فرهنگ همکاری و تیمی به وضوح مشهود هستش. همه اعضای تیم به همدیگه کمک میکنن و این همکاری باعث افزایش بهره وری و خلاقیت و همین تلاش های مشترک تمام اعضای تیم باعث موفقیت و دستیابی به اهداف بزرگ و پروژهای بزرگ شرکت شده و این امر نشان دهنده همبستگی و تعهد همه کارکنان هستش.شرکت فکور به توسعه حرفه ای کارکنان توجه داره و برنامه های اموزشی و سمینارها و کارگاه های متنوعی را برای ارتقای مهارت ها و دانش فنی شون ارائه میدهد. مدیریت شرکت همواره به رفاه و سلامت کارکناش توجه داره و برنامه های متعددی برای حفظ تعدادل بین کار و زندگی شخصی شون فراهم کرده از جمله صندوق رفاه شرکت، بیمه و بیمه تکمیلی، دندانپزشکی، باشگاه، رستوران و ... فکور صنعت به نواوری و خلاقیت کارکنان خودش اهمیت میده و از کارمندانش ایده های جدید میخواد و اونها رو تو فرایند تصمیم گیری مشارکت میده. با توجه به تجربه ای که دارم مدیران حرفه ای دارد که با رهبری مؤثرشون الهام بخش کارکنان شون هستن و فضایی ایجاد کردن که هر فرد احساس ارزشمندی داشته باشه ولی در مجموع، تجربه من یک تجربه مثبت و بعنوان یک عضو از این تیم، افتخار میکنم که بخشی از این فرهنگ غنی و در محیط کاری پویا هستم.

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۳.۰
کارمند اداری

بنده از سال 1396 این افتخار رو دارم که در خدمت مجموعه معظم مهندسی فکور صنعت تهران باشم ، و در طول8 سالی که در این مجموعه گذرانده ام بسیار خرسندم ، و هر روزی که در این مجموعه هستم تجربیات شیرینی رو کسب میکنم این برای بنده لذت بخش هستش . و یه چیزی که در شرکت فکور صنعت تجربه کردم اینکه هم مدیر و هم کارمندا خیلی با جون و دل به وظایفشون عمل میکنند و مثل یک خانواده برای هم میمونند . با تشکر

فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری و پرسنلی·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۵.۰
کارشناس اداری و پرسنلی

محیط کار مثبت و سالم توجه به سلامت جسمی و روانی پرسنل فرصت رشد و یادگیری در شرکت با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و رفتاری حس تعلق من به شرکت فکور صنعت بسیار بالا می باشد

پرداخت حقوق به موقع
حقوق خوب
پاداش و کارانه
تیم حرفه ای
محیط دوستانه
دسترس پذیری خوب محل کار
فرهنگ سازمانی مناسب
برگزاری دوره های آموزشی
امکان یادگیری و رشد
شرکت بزرگ
فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست رفاه، سلامت و بیمه درمان·۱۲ شهریور ۱۴۰۴
۵.۰
سرپرست رفاه، سلامت و بیمه درمان

تجربه کار به اندازه 14 سال سابقه در فکور بسیار زیاد هست: کارهای گروهی زیاد با همکاران واحد- انجام کارهای سخت و طاقت فرسا ولی در کنار دوستان قابل تحمل- ارتباط زیاد همکاران داخل شرکت و خارج از شرکت در کل روزهای زیاد در کنار همکاران لذت بخش بوده

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۸ اردیبهشت ۱۴۰۴
۵.۰

در مدتی که افتخار همکاری با این مجموعه را داشتم،با مدیریتی خوش‌اخلاق و محیطی گرم و صمیمی روبه‌رو بودم. آنچه در برخی نظرات می‌بینم، با واقعیتی که من تجربه کردم فاصله‌ای آشکار دارد و به گمانم نادیده گرفتن زحمات این تیمِ سخت‌کوش است.

بیمه
حقوق خوب
زمان کاری شناور
تیم صمیمی
محیط دوستانه
کار با آخرین تکنولوژی ها
هیکو (هم‌اندیشان صنعت مشاور)
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر·۱۰ دی ۱۴۰۲
۳.۰
دولوپر

من چند ماه توی این شرکت به عنوان دولوپر کار کردم. در بدو ورود ، از طریق یکی از دوستان معرفی شدم. هیچ روال مصاحبه ای وجود نداشت، فقط مدیر فنی اومد خوش و بش کرد و گفت ما به فردی با توانمندی های شما نیاز داریم. رنج حقوق بسیار پایین بود که من به خاطر تغییر فیلد کاری قبول کرده بودم مشروط به اینکه بعد از مدتی افزایش حقوق داشته باشم ولی این اتفاق نیفتاد. اینها هر روز در سایت های کاریابی درخواست نیرو می زنند و امکاناتی را ذکر می کنند که واقعی نیست! سرویس ایاب و ذهاب ما بعد از مدتی کنسل شد. ناهاری که می دادند با پایین ترین کیفیت بود. از نظر رشد فنی و استفاده از تکنولوژی های جدید قول هایی داده بودند که عملی نشد. متاسفانه مدیرعامل شان فردی عصبی بود و هر بار با یکی از پرسنل اداری مالی که اغلب هم خانم بودند به شدت پرخاش می کرد و من از شدت فریادهایش تپش قلب می گرفتم. از همه بدتر پرداخت هاشون بود. مسئول حسابداری فردی گیج بود که هر ماه باید باید بابت محاسبه حقوق باهاش کلنجار می رفتی و حقوق هم با تاخیر پرداخت می شد و من به همین دلیل اومدم بیرون. و پرسنل مثل ماست بودند و مطالبه گر نبودند. وقتی می گفتی کی حقوق میدید انگار ما چیزی هم بهشون بدهکار بودیم و نباید می پرسیدیم! از خوبی هاش جو آروم و بسیار بی حاشیه بود.

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان سایت·۱۵ تیر ۱۴۰۲
۱.۰
پشتیبان سایت

حتی اگر خانواده پرسنل شرکت هم توی آمار گیری حساب کرده باشن باز پرسنل این شرکت به ۵۰ نفر نمیرسه این شرکت که حتی اسمشو نمیشه شرکت گذاشت یه مدیر داره که خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه و چی میخواد سایت فروشگاهی دارن در حالی که هشتاد درصد محصولات سایت رو تو انبار نداشت و حتی با پذیرنده هم قرارداد نداشت که سفارش بده شرح وظایف تو این شرکت هیچ معنایی نداره پرداختی ها افتضاااح و قطره چکانی با بد قولی زیاد اگر همکاریتون رو‌ باهاشون قطع کنید حقوق ماه اخر رو نمیدن آدرسی که روی سایت زدن با آدرس شرکت فرق داره مرخصی با حقوق در این شرکت معنایی نداره مدیریت فوق بی سواد و به شدت نفهم و‌ پرادعا جو و محیط شدیدا بیمار مشکلات حقوقی نبود تایم استراحت این شرکت در حدی ضعیف و کوچکه که فضایی برای تایم ناهار نیست و تو اتاق جلساتشون ناهار میخورن تو این شرکت تلاش شما به هیچ نتیجه ای قرار نیست برسه و در مقابل مدیریت بی سواد و کم عقل همیشه شاکیه به هیچ وجه همکاری نکنید

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری·۳۰ فروردین ۱۴۰۲
۱.۰
کارمند اداری

مدیران این شرکت مدیرانی کلاهبردار، بی ادب، بی شخصیت، شهرستانی و نوکیسه هستن که با هرکس هرجور دلشون بخواد رفتار میکنن و حقوق من رو هم ندادن. ظاهرساز و ریاکار هستن. ظاهرا باخدا و معتقد ولی کلاهبردارن با اینا کار نکنید هیچوقت

امکان دورکاری
بد قول
فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۵ آبان ۱۴۰۱
۱.۰
کارمند

کلا این شرکت با سهامدارها و مدیراش به 5 نفر نمیرسن !!! چجوری نفرات رو زدید 50 الی 100 نفر اطلاعات شرکت رو صحیح کنید اوضاع در حدی در این شرکت آشفته است که نمیتوان به آن گفت شرکت !!! در حال حاضر این شرکت به طور فیزیکی وجود نداره و حتی آدرسی که در وبسایتش درج شده اشتباهه و فقط 2 ماه در اون آدرس بودند و صاحب خانه پرتشون کرده بیرون - این شرکت با جلب اعتماد کاذب و بستن قرارداد با پذیرنده ها (فروشگاه ها) سر اونها کلاه میزاره - اون یه امتیازی هم که دادم برای این بود که بدون امتیاز نمیشد ثبت نظر کرد!

شبکه گستر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ اسفند ۱۴۰۰
۱.۰

کاملا آماتور و مبتدی،امکان پیشرفتی وجود ندارد، روز آخر صندلی من رو برداشته بودن که جایی نباشه بشینم و خودم برم! همینقدر بچگونه و عجیب!! خیلی غیر حرفه ای!

بیمه نکردن
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
حقوق ناکافی
مدیریت ضعیف
فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۱۰ بهمن ۱۴۰۰
۱.۰
Developer

با سلام. بسیار شرکت نامنظم است از نظر مدیریت و پرداخت حقوق و بیمه مدیریت خودش هم نمیدونه چی میخواد دقیق هر ثانیه یک تصمیم جدید توسط مدیریت و افراد ناآشنا به امور کدنویسی. به نیروهای کاری اصلا احترام نمیزارن و خیال میکنن برده گرفتن تنها این شرکت یک مدیر پروژه خوب به خود دیده که آن هم ۴ماه نشده فرار کرده.از نظر سواد اونهایی که در راس هستند واقعا ۰ مطلق هستند از نظر تجربه‌ کاری اگر بخواهید با یک شرکت که هیچ چیزی داخل اون سرجاش نیست کار کنید میتونید این شرکت رو انتخاب کنید. امتیازی هم که به شرکت میدم به این دلیل است که کمتر از ۱ رو نداره وگرنه ۰ هم زیادش است. انشاالله بیشتر در مورد این شرکت مینویسم براتون

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۹ دی ۱۴۰۰
۱.۰
برنامه نویس

۱. تنبیه همیشه هست ولی هیچ پاداشی وجود ندارد ۲. بروکراسی شدید ۳. توجه بیش‌ازحد به سود خالص ۴. مدیران قلدر، اختیار امور را در دست دارند ۵. نبود برخورد انسانی ۶. رقابت ناسالم داخلی - (همه جاسوس هم هستند) ۷. توجه بسیار کم به تعادل میان کار و زندگی ۸. خودشیفتگی در رأس ۹. همکاران غرغرو ۱۰. نبود شفافیت ۱۱. دستورالعمل‌های متناقض ۱۲. محیط به معنای واقعی کلمه بیمار است

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دستیار مدیر پروژه·۶ دی ۱۴۰۰
۱.۰
دستیار مدیر پروژه

من حدود 3 ماه با این شرکت همکاری داشتم که کلا توی این شرکت دو تا آدم با سواد دیدم که سرشون به تنشون می ارزید !!! فقط مدیر فنی و مدیر پروژه اشون که جفتشون هم از وضعیت مدیریت رئسای شرکت ناراضی و شاکی بودند و به خاطر سنتی بودن، سواد پایین، برخورد حقارت انگیز با پرسنل، بی ادب بودن و پایین بودن سطح فرهنگی رئسای شرکت نمیتونستن اونها رو مجاب کنند تا در مسیر درست قرار بگیرند و در نهایت شاهد این بودم که چطور مدیر پروژه و مدیر فنی از رئسای شرکت نا امید شدند و دیگه با رئسا بحث نمیکردند . این شرکت رو صرفا به خاطر شخصیت و فرهنگ بد رئسا این شرکت و البته عدم پرداخت به موقع حقوق و بیمه و مزایا و ... توصیه نمیکنم

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند پشتیبانی·۱۴ آذر ۱۴۰۰
۱.۰
کارمند پشتیبانی

من حدود چند ماهی در این شرکت به عنوان کارمند پشتیبانی کار کردم مدیران صاحبای اصلی این شرکت دو نفر به نام های ******* و ******** هستند دو نفر آدم پر مدعا و بی سواد !!! کار این شرکت در واقع دلالی و واسطه گری بین مشتری و فروشگاه هاست !!! و روی دارایی فروشگاه ها به مشتریانش اعتبار قسطی میده ! و هیچ تضمینی هم در برگشت پول فروشگاه دار بدبخت نیست و اما تجارب من در این شرکت : - شرکت نو پا - تجربه شرکت بسیار پایین - سطح دانش مدیران کمتر از حد مدیریت حجره - حقوق ها قطره چکونی و با بدقولی فراوان بعد از هزار بار پیگیری پرداخت میشه - اگه نخواهند باهات ادامه همکاری داشته باشن حقوق ماه آخر رو نمی‌دن - حق بیمه رو از حقوقتون کم میکنن و اگه خوش شانس باشی بعد چند ماه تاخیر پرداخت میکنن ! - عدم تمرکز شرکت روی یک موضوع کسب و کار به قول یکی از کارمندای قدیمیشون با یه دست میخوان هزارتا هندونه بردارند که هیچ کدوم سالم به مقصد نمی‌رسه - تغییرات زیاد در ترکیب شرکت ( هر روز یه نفر جدید استخدام میکنن و اخراج میکنم ) - آشفتگی های عجیب در شرکت از هر لحاظی که فکرش رو بکنید در کل این شرکت رو به هیچ عنوان توصیه نمیکنم حتی برای کارآموزی !!! شرکت کلاهبرداریه !!!

فن آوران ایمن شبکه باران
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·___·۹ آذر ۱۴۰۰
۱.۰
___

پرداخت نابه جا حقوق و بیمه برخورد نامناسب مدیریت حقوق را خرد خرد مانند گدا به ادم میدهند بیمه را یکی در میان رد میکنند هیچ پاداش و تشویقی در محیط کار وجود ندارد انعطاف نداشتن در پذیرش ایرادات درکل اصلا توصیه نمیکنم

عدم توازن کار و زندگی
نداشتن بیمه تکمیلی
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
هدر دادن منابع
حقوق ناکافی
پایه حقوق کم
عدم دریافت پاداش
عدم پرداخت به موقع حقوق
مشکلات مالی شرکت
مدیریت ضعیف
بد قول
شرکت کوچک
شبکه گستر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۷ آذر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

بعد از مشکلاتی که پیش اومد تمام تلاششون رو کردن که حقمو ندن!! من خیلی دوییدم دنبالشون و خیلی تلاش کردم که بدون درگیری به نتیجه برسیم ولی نشد.

تیم حرفه ای
مدیریت بی ثبات
حقوق ناکافی
عدم امنیت شغلی
بی نظمی کاری
بد قول
ساعت کاری بالا
فکور صنعت قم
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · قم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۵ مهر ۱۳۹۹
۲.۰
تخصص مخفی

با بی شرمی تمام در خصوصی ترین مسائل فرد دخالت می کنند مرتب از طریق دوربین افراد رو تعقیب می کنند مدیران و سرپرست ها از طریق پارتی به سمت رسیدن و بیسواد به معنای واقعی هستن

بیمه تکمیلی
شرکت بزرگ
ناهار رایگان
صبحانه رایگان
بیمه
مدیریت بی ثبات
عدم امنیت شغلی
مدیریت ضعیف
بی نظمی کاری
بد قول
جلسات بی نتیجه
عدم کنترل اعصاب
کنترل برنامه نویس ها با دوربین
هدر دادن منابع
جلسات کاری بیش از اندازه