4 ماه کاراموزی رو تو هاستینگ بلو طی کردم و الان هم مشغول به کارم نسبت به سابقه های قبلیم حتی در کاراموزی متفاوته واقعا فضای کاری اروم ساعت کاری و مرخصی هارو واقعا اوکی هستن تو شرکت همیشه عصرونه و خوراکی های مختلف هست و رفتار عالی ارزوی موفقیت برای همکاران خوبم
آخرین تجربهها
سلام دوستان حدود ۳ سال پیش برای پوزیشن طراح سایت به این شرکت اومدم و شروع به کار کردم، امروز به عنوان مدیر واحد It مشغول به فعالیت هستم، شرکت با وجود تحریم ها و سختی های داخلی، پیش رفت خیلی خوبی تو این مدت داشته، مدیران این شرکت عقیده دارن که همینطور که شرکت پیش رفت میکنه باید کارکنان شرکت هم پیش رفت کنن و تو این زمینه خیلی به کارکنان کمک کرده. تا این لحظه همیشه هوای کارکنان رو داشته و تجربه من تو این شرکت بسیار عالی بوده و همچنان هست.
4 ماه کاراموزی رو تو هاستینگ بلو طی کردم و الان هم مشغول به کارم نسبت به سابقه های قبلیم حتی در کاراموزی متفاوته واقعا فضای کاری اروم ساعت کاری و مرخصی هارو واقعا اوکی هستن تو شرکت همیشه عصرونه و خوراکی های مختلف هست و رفتار عالی ارزوی موفقیت برای همکاران خوبم
سلام دوستان حدود ۳ سال پیش برای پوزیشن طراح سایت به این شرکت اومدم و شروع به کار کردم، امروز به عنوان مدیر واحد It مشغول به فعالیت هستم، شرکت با وجود تحریم ها و سختی های داخلی، پیش رفت خیلی خوبی تو این مدت داشته، مدیران این شرکت عقیده دارن که همینطور که شرکت پیش رفت میکنه باید کارکنان شرکت هم پیش رفت کنن و تو این زمینه خیلی به کارکنان کمک کرده. تا این لحظه همیشه هوای کارکنان رو داشته و تجربه من تو این شرکت بسیار عالی بوده و همچنان هست.