همکاری با مدیران 21 بررگترین اشتباه اقای اینهچی بود همه چی به هم ریخته هیچکس احساس مسئولیت نمیکنه همه اینهچی رو میبینن وقتی خودش هیچ دلسوزی نداره چرا ما اهمیت بدیم آدمای باسواد و کاربلد و دلسوز رو وقتی مایوس کنی بایدم اسیر یه شرکت مشاور دزد و یه مشت پرسنل مفت خور شی مدیر منابع انسانی جدید جز مفت خوری و مزاحمت برای خانما چیکار میکنه اقای اینه چی؟ مدیر کارخونه که نه بالا سر کاره نه سر در میاره رو چرا بهش حقوق مفت مبدی؟ اینا اه مظلومه اقای اینه چی
آخرین تجربهها
اقای آین ... چی با میدون دادن به شرکت 21 و تصمیمات اشتباهش گند زد به کارخونه بهترین مدیرشو تو تاریخ آدلی از دست داد بخاطر یه مشت دزد دوزاری چاپلوس تمام نیروهای خوب یا رفتن یا دارن میرن یه عده رو اورده که جز هرزگی و بددهنی و مزاحمت ناموسی برای همکارای خانم هیچ کار مثبتی ازشون برنمیاد خلاصه بگم براتون کارخونه چنماهه رو هواس و محیط امن سابقو هم نداره حقوقم که قربونش برم دو ماه طلب داریم خدانکنه دو تا مشتری باقیمونده چیزی بفهمن که دیگه نابودیم
من به عنوان کار آموز وارد این شرکت شدم و بعد از دوره کار آموزی استخدام شدم، دوره کارآموزی حقوقی دریافت نکردم و بعد از اون تا یک سال حقوق پایه گرفتم. شرکتی هست که بی نظمی زیادی داره، باید حوصله سر و کله زدن و وارد چالش ها شدن رو داشته باشی. دو سال تجربه کسب کردم و بعد به جای بهتری رفتم. حقوق منظم نیست و تاخیر داره منابع انسانی ضعیف و بی سوادی داره اضافه کاری هم پرداخت نمیکنن
بنده در قسمت فروش و بازاریابی کار میکردم 1- مدیران به شدت بی ادب و مغرور.نگاه بالا به پایین 2- فامیل بازی و باند بازی...کار رو دیگران میکنند با حقوق پایین ولی منفعت برا اعصای باند و فامیله 3- فشار کار زیاد 4- عدم پیشرفت 5- بی عدالتی
عدم تعادل کار و زندگی شیفت های چرخشی هفتگی شب و روز ابتلا به بیماری های گوارشی بدلیل شیفت شب و ب هم خوردن عادت غذایی و بیماری کمر درد بدلیل استفاده از بالن های ده لیتری و پنج لیتری و گرفتن فشار خون بدلیل شیفت های شب متوالی و قند رفتار سلیقه ای مدیران و سرپرستان و نمره های سلیقه ای برای ارزیابی عملکرد که هیچ ربطی به کارکرد شما ندارد کار در روزهای تعطیل هر ماه و پنج شنبه ها که برنامه زندگی شما رو کاملا بهم میزنه
هررررركي اينجا هرچي گفته درسته يه شركت بي خود كه مصاحبه اش شبيه كنكور و افرادي كه با شما مصاحبه ميكنند صرفا قصد دارند تخريبتون كنن با پررويي تمام ميگن حقوق دوماه يكباره!!!! وقتي براي مصاحبه رفتم فهميدم براي اين همههههه پرسنل فقط يك عدد ماكرويو وجود داره و مسخره تر اينكه فقط يه اسانسور هست و پرسنل براي سوار شدن ي صف شبيه صف ساعدي نيا تشكيل ميدن
کار در محیط آریا بنیز ویژه است باید وارد این محیط بشی تا بدونی من دقیقا راجع به چی صحبت میکنم وقتی در این مجموعه تازه واردی اینقدر محیط دوستانه است که حتی یک روز هم احساس بدی نمیکنی و سریع با همکارانت ارتباط برقرار میکنی محیط کار آریابنیز بزرگه و معماریش واقعا قشنگه برخلاف محیط های کار اداری که با رنگ های کسل کننده در طولانی مدت آدم رو به سمت افسردگی هدایت میکنه اینجا از رنگ ها و شیشه به درستی استفاده شده اینجا برای حال خوب پرسنل ارزش زیادی قائل هستند میتونی راجع به مشکلاتت صحبت کنی و براتون راه حل پیدا میکنن اینجا دغدغه شما دغدغه مسئولانش هست
به عنوان کسی که نزدیک به بیست سال ساقه کار در شرکت های مختلف و بزرگ را دارم میتوانم به جرات از آریا بنیز جز بهترین ها یاد کنم افراد متخصص در مجموعه آریا بنیز امکان رشد و یادگیری به افراد در هر موقعیت و پوزیشنی معماری ویژه و منحصر به فرد با دید کامل از کل شهر یک فضای خاص و ویژه کاری را فراهم کرده است در آریا بنیز ما از روز اول بیمه تامین اجتماعی می شویم و حقوق دریافتی با عدد حقوق بیمه یکسان هست که این مزیت رو در کمتر جایی دیدم حقوق ها در هر ماه پرداخت می شود پاداش پایان سال از طرف مدیریت پرداخت می شود عیار همه چیز در آریا بنیز بالاست
من چند ساله که در آریا بنیز مشغول به کار هستم آریابنیز در مانند زندگی هر فردی فراز و فرودهای زیادی رو پشت سر گذرونده و فکر می کنم امروز و اینجا هر روز در حال بزرگ شدن و پیشرفته محیط کار ما بسیار دوستانه است مدیران مجموعه ما افراد شایسته هستند که هر روز میشه چیزهای زیادی ازشون یاد گرفت محیط کار ما معماری خیلی قشنگی داره که هروز از کار کردن در اون لذت میبری فضای اختصاصی داریم که هروقت خسته شدیم میتونیم دقایقی اونجا بشیم و خستگیمونو در کنیم دسترسی محل کار بسیار مناسبه من فکر میکنم هر کس یک بار وارد آریا بنیز بشه دوست داره که از تیم ما باشه
اگر می خواهید موفق باشید یک اینکه خوشگل باشید دو چاپلوس باشید این شرایط اول پذیرشتونه.مرحله بعد نه حقوقاتون به موقع س نه زمان پرداخت حقوق مشخصه نه اون افرادی که مدیرن مناسب مدیریتن نه همه قسمتا ولی خیلی از واحدا.ساعت کاریتون بیشتر از ساعت کاری حقیقیه بی سوادا جایگاهشون بالاس هرچی بیشتر کار کنی حقوقت کمتره اون بیچاره ای که با حقوق خیلی کم داره کار میکنه و سه ماه یه بار حقوق می گیره این انصاف نیست.آه همه این ادما می گیرتت مدیر کل شرکت.بی عدالتی که در حق نیروها میکنی هیچ نفعی براشون نداری یه برک گذاشتی که خیلیامون تو او شرایط سیگاری شدیم عین حمالا کار می کنیم کمترین حقوقو میگیریم فقط یه سریا حقوقشون بالاس اونم بی دلیل.به حمالایی مثل ما خیلی کم حقوق میدی.چجوری جواب خدارو میدی
اگر می خواهید موفق باشید یک اینکه خوشگل باشید دو چاپلوس باشید این شرایط اول پذیرشتونه.مرحله بعد نه حقوقاتون به موقع س نه زمان پرداخت حقوق مشخصه نه اون افرادی که مدیرن مناسب مدیریتن نه همه قسمتا ولی خیلی از واحدا.ساعت کاریتون بیشتر از ساعت کاری حقیقیه بی سوادا جایگاهشون بالاس هرچی بیشتر کار کنی حقوقت کمتره اون بیچاره ای که با حقوق خیلی کم داره کار میکنه و سه ماه یه بار حقوق می گیره این انصاف نیست.آه همه این ادما می گیرتت مدیر کل شرکت.بی عدالتی که در حق نیروها میکنی هیچ نفعی براشون نداری یه برک گذاشتی که خیلیامون تو او شرایط سیگاری شدیم عین حمالا کار می کنیم کمترین حقوقو میگیریم فقط یه سریا حقوقشون بالاس اونم بی دلیل.به حمالایی مثل ما خیلی کم حقوق میدی.چجوری جواب خدارو میدی
اگر می خواهید در راه رضای خدا کار کنید شرکت پرگاس طب بهترین گزینه س بعضیا حقوقای نجومی بعضیا حقوق خیلی کم اونم ۳ ماه یه بار تواناییاتون اصلا مهم نیست فقط چاپلوس باشید.بعضیا بیکار بعضیا بی وقفه کار می کنن حقوق بیکارا ۱۰ برابر آدمای فعال شرکت.هیچ مزایایی نداره.ساعت کاریتون از ساعت عادی خیلی بیشتره سفته های بالا بدون توضیح.در سال می دونید چند نفر از این شرکت می رن.وحشتناکه.هیچکس نمی مونه
بعد از بیشتر از یک سال از استعفا هنوز تسویه من انجام نشده این فرقی با دزدی داره؟ وقتی رفتم دلار 30 تومن بود الان 60 تومنه اون پول دیگه چه ارزشی داره الان آقای مدیرعامل؟؟؟؟؟؟؟ که هنوزم ندادی
تمام نظراتم مال دفتر مرکزی هست/تهران فرشته مثبت: +احترام +بدون باند بازی +امکان پیشرفت +ناهار/بسته حمایتی/کارت خرید/سالن ورزشی/پزشک سازمانی +بدون نگاه جنسیتی +سیستم جذب اصولی +مدیران و کارکنان متخصص منفی: -امور کارکنان منابع انسانی ، بی تربیت و وقیح -جای پارک نیست و رفت آمد بسیار دشوار -تفاوت زشت میان مدیران و کارکنان از غذیی که میخورند تا حقوق و پاداش وحشتناک متفاوت -واریز حقوق اواسط ماه -میگن پاداش رو آخر فصل میدهیم امادروغ است هر 6 ماه عملا یک 1 پاداش میدهند -روی حقوقتون سفت باشین و سرتون با پاداش کلاه نذارن
من مدتی اینجا بودم... و مزیت و معایب دیزل پارسیا که به جرات یکی از بزرگ ترین مراکز اجاره ژنراتور و فروش مولدهای دیزلی است رو اینجا لیست میکنم: بیمه تامین اجتماعی: داره اما تا جایی که بشه سعی میکنند دیرتر کارکنان رو بیمه کنند. حقوق: برای حقوق باید قدرت چانه زنی خوبی داشته باشید و به این شکل نیست که مبلغ مشخصی داشته باشه و صد البته که باید مهارتی که انتظار دارند رو داشته باشید. ولی مبلف توافق شده پرداخت میشه و مشکلی از این بابت من تجربه نکردم امنیت شغلی: در اینجا بیشتر شبیه جوک می مونه و ممکنه هر لحظه شغل تون رو از دست بدید! پیشرفت شغلی: باتوجه به وجود تعداد زیادی دیزل ژنراتور در مدل و برندهای مطرح دنیا میتونید تجربه های خوبی رو کسب کنید و محدود به یک یا دو مدل نیستند.
من خيلي سال اونجا مشغول بودم و جز خوبي از مديران هيچي نديدم و حقوق به موقع و تلاش براي رضايت كارمندان برايشان خائزه اهميته و دوست دارند همه چيز به بهترين نحوه براي كارمنداشون باشه من به دليل مهاجرت ا. اين شركت اوندم بيرون و گرنه شركت خوب و با وجداني بود مرسي از تيم بسيار عالي و حرفه اي پارميس موفقيت هاتون رو ببينم و بشنوم
اولش که در باغ سبز نشون میدن و همه چی گل و بلبله. رفتارشونو خییییلی صمیمی میکنن تا بهت نزدیک بشن. غلام حلقه به گوش میخوان، اگه مثل خودشون دورو باشی میتونی اونجا دووم بیاری. بین کارمندا خیلی فرق میذارن، اگه هرچی بگن بگی چشم باهات خوبن. ۹ ساعت کار هست ولی ۸ ساعت حساب میشه، نیم ساعت ناهار و نیم ساعت به قول خودشون بالاخره سرویس هستی یا تلفنت زنگ میخوره کم میکنن!!! مرخصی به زوررررر میدن، نخوای کار کنی و بخوای بیای بیرون با سفته و سنوات ندادن تهدیدت میکنن. حقوق خیلی از کارمندان کمتر از وزارت کاره. دو مرحله حقوق میدن با تاخیر زیاد منابع انسانی روباه صفتی داره که بجای مدیرعامل بی کفایتش با اون برخورد دارید و هرچی بگید میگن قانونه و اجازه اعتراض نداری. بعضی روزهام ماشاالله دعوای مشتری هایی که میان اونجا و داد و بیداد و اعتراض میکنن رو خواهید دید. مراقب قرارداد امضا کردن باشید چون قرارداد درست درمونی نیست و همه جوره دست و پا تون بسته س. هر حرفی هم زده باشن یا قولی داده باشن بعد که میگی زیرش میزنن که نه ما چنین چیزی نگفتیم. توهم توطئه دارن و از اینکه همکارا باهم بیان و برن وحشت دارن، دوربین همراه با شنود هم که همیشه روتون زومه و حتی صفحه چت گوشیتون رو میبینن در کلللللللل یه جوری دروغ میگن خودشونم دروغاشونو باور میکنن
این شرکت خیلی داخلش کاغذبازی هست و انعطاف پذیری خیلی کمی در دادن مرخصی و ورود و خروج و دادن دورکاری داره، مثل سازمان های دولتی و اینکه حقوقش نسبت به شرکت های دیگه تقریبا نصف هست. برای استخدام داخلش باید سفته بزارین و از این سفته ممکن هست به عنوان اهرم فشار استفاده بشه دوم روند استخدامش انقدر طولانی هست که کلا پشیمون میشین از ارسال رزومه و شاید تا مراحل آخر هم برین ولی یک مدیر میانی بعضا ممکنه به صورت سلیقه ای و بدون دلیل شما رد کنه به همین راحتی. سوم شنیدم از یک سری ها با عنوان تسک ارزیابی، سواستفاده میکنند.
این که بعضی ها اومدن و از تجربه خوبشون تو شرکت آروا نوشتن یعنی حتما حتما حتما خود شرکت هست و سیاست هاش و گرنه انسان عاقل و سالم وارد این شرکت بشه با مشکلات روحی و روانی شدید و بیماری خارج میشه هیچ رشدی در این شرکت نیست همه تبلیغاتشون سیاست و دروغ هست آنچه در شبکه های مجازی و اینستا تبلیغ میکنند به خداوندی خدا دروغه دروغ فریبه آمار خروج به شدت بالاست و یک سری انسانهای کاملا بی سواد اونجا ارتقا میگیرند چون باعث نمیشن بیسوادی مدیرهاشون و معاونتهاشون معلوم بشه و تهدیدی برای بقیه نیستن و انسان بادانش به هیچ عنوان نمیتونه کنار اونها بمونه و رشد کنه
یعنی پدر پرسنل رو وقتی میخوان تسویهحساب کنند در میارن واقعا مالی این شرکت استفراغ آوره وقتی مساعده میخوای دوماه بعد میریزن به حسابت از ازتقا خبری نیست هیچکسی تو اداری تلفناشو جواب نمیده مدیرانش ناتوان هستن عدد قراردادت با فیش حقوقی ات نمیخونه امکان پیشرفت صفر هست فقط به درد مدیرتیم ها میخوره
همکاری با مدیران 21 بررگترین اشتباه اقای اینهچی بود همه چی به هم ریخته هیچکس احساس مسئولیت نمیکنه همه اینهچی رو میبینن وقتی خودش هیچ دلسوزی نداره چرا ما اهمیت بدیم آدمای باسواد و کاربلد و دلسوز رو وقتی مایوس کنی بایدم اسیر یه شرکت مشاور دزد و یه مشت پرسنل مفت خور شی مدیر منابع انسانی جدید جز مفت خوری و مزاحمت برای خانما چیکار میکنه اقای اینه چی؟ مدیر کارخونه که نه بالا سر کاره نه سر در میاره رو چرا بهش حقوق مفت مبدی؟ اینا اه مظلومه اقای اینه چی
اقای آین ... چی با میدون دادن به شرکت 21 و تصمیمات اشتباهش گند زد به کارخونه بهترین مدیرشو تو تاریخ آدلی از دست داد بخاطر یه مشت دزد دوزاری چاپلوس تمام نیروهای خوب یا رفتن یا دارن میرن یه عده رو اورده که جز هرزگی و بددهنی و مزاحمت ناموسی برای همکارای خانم هیچ کار مثبتی ازشون برنمیاد خلاصه بگم براتون کارخونه چنماهه رو هواس و محیط امن سابقو هم نداره حقوقم که قربونش برم دو ماه طلب داریم خدانکنه دو تا مشتری باقیمونده چیزی بفهمن که دیگه نابودیم
من به عنوان کار آموز وارد این شرکت شدم و بعد از دوره کار آموزی استخدام شدم، دوره کارآموزی حقوقی دریافت نکردم و بعد از اون تا یک سال حقوق پایه گرفتم. شرکتی هست که بی نظمی زیادی داره، باید حوصله سر و کله زدن و وارد چالش ها شدن رو داشته باشی. دو سال تجربه کسب کردم و بعد به جای بهتری رفتم. حقوق منظم نیست و تاخیر داره منابع انسانی ضعیف و بی سوادی داره اضافه کاری هم پرداخت نمیکنن
بنده در قسمت فروش و بازاریابی کار میکردم 1- مدیران به شدت بی ادب و مغرور.نگاه بالا به پایین 2- فامیل بازی و باند بازی...کار رو دیگران میکنند با حقوق پایین ولی منفعت برا اعصای باند و فامیله 3- فشار کار زیاد 4- عدم پیشرفت 5- بی عدالتی
عدم تعادل کار و زندگی شیفت های چرخشی هفتگی شب و روز ابتلا به بیماری های گوارشی بدلیل شیفت شب و ب هم خوردن عادت غذایی و بیماری کمر درد بدلیل استفاده از بالن های ده لیتری و پنج لیتری و گرفتن فشار خون بدلیل شیفت های شب متوالی و قند رفتار سلیقه ای مدیران و سرپرستان و نمره های سلیقه ای برای ارزیابی عملکرد که هیچ ربطی به کارکرد شما ندارد کار در روزهای تعطیل هر ماه و پنج شنبه ها که برنامه زندگی شما رو کاملا بهم میزنه
هررررركي اينجا هرچي گفته درسته يه شركت بي خود كه مصاحبه اش شبيه كنكور و افرادي كه با شما مصاحبه ميكنند صرفا قصد دارند تخريبتون كنن با پررويي تمام ميگن حقوق دوماه يكباره!!!! وقتي براي مصاحبه رفتم فهميدم براي اين همههههه پرسنل فقط يك عدد ماكرويو وجود داره و مسخره تر اينكه فقط يه اسانسور هست و پرسنل براي سوار شدن ي صف شبيه صف ساعدي نيا تشكيل ميدن
کار در محیط آریا بنیز ویژه است باید وارد این محیط بشی تا بدونی من دقیقا راجع به چی صحبت میکنم وقتی در این مجموعه تازه واردی اینقدر محیط دوستانه است که حتی یک روز هم احساس بدی نمیکنی و سریع با همکارانت ارتباط برقرار میکنی محیط کار آریابنیز بزرگه و معماریش واقعا قشنگه برخلاف محیط های کار اداری که با رنگ های کسل کننده در طولانی مدت آدم رو به سمت افسردگی هدایت میکنه اینجا از رنگ ها و شیشه به درستی استفاده شده اینجا برای حال خوب پرسنل ارزش زیادی قائل هستند میتونی راجع به مشکلاتت صحبت کنی و براتون راه حل پیدا میکنن اینجا دغدغه شما دغدغه مسئولانش هست
به عنوان کسی که نزدیک به بیست سال ساقه کار در شرکت های مختلف و بزرگ را دارم میتوانم به جرات از آریا بنیز جز بهترین ها یاد کنم افراد متخصص در مجموعه آریا بنیز امکان رشد و یادگیری به افراد در هر موقعیت و پوزیشنی معماری ویژه و منحصر به فرد با دید کامل از کل شهر یک فضای خاص و ویژه کاری را فراهم کرده است در آریا بنیز ما از روز اول بیمه تامین اجتماعی می شویم و حقوق دریافتی با عدد حقوق بیمه یکسان هست که این مزیت رو در کمتر جایی دیدم حقوق ها در هر ماه پرداخت می شود پاداش پایان سال از طرف مدیریت پرداخت می شود عیار همه چیز در آریا بنیز بالاست
من چند ساله که در آریا بنیز مشغول به کار هستم آریابنیز در مانند زندگی هر فردی فراز و فرودهای زیادی رو پشت سر گذرونده و فکر می کنم امروز و اینجا هر روز در حال بزرگ شدن و پیشرفته محیط کار ما بسیار دوستانه است مدیران مجموعه ما افراد شایسته هستند که هر روز میشه چیزهای زیادی ازشون یاد گرفت محیط کار ما معماری خیلی قشنگی داره که هروز از کار کردن در اون لذت میبری فضای اختصاصی داریم که هروقت خسته شدیم میتونیم دقایقی اونجا بشیم و خستگیمونو در کنیم دسترسی محل کار بسیار مناسبه من فکر میکنم هر کس یک بار وارد آریا بنیز بشه دوست داره که از تیم ما باشه
اگر می خواهید موفق باشید یک اینکه خوشگل باشید دو چاپلوس باشید این شرایط اول پذیرشتونه.مرحله بعد نه حقوقاتون به موقع س نه زمان پرداخت حقوق مشخصه نه اون افرادی که مدیرن مناسب مدیریتن نه همه قسمتا ولی خیلی از واحدا.ساعت کاریتون بیشتر از ساعت کاری حقیقیه بی سوادا جایگاهشون بالاس هرچی بیشتر کار کنی حقوقت کمتره اون بیچاره ای که با حقوق خیلی کم داره کار میکنه و سه ماه یه بار حقوق می گیره این انصاف نیست.آه همه این ادما می گیرتت مدیر کل شرکت.بی عدالتی که در حق نیروها میکنی هیچ نفعی براشون نداری یه برک گذاشتی که خیلیامون تو او شرایط سیگاری شدیم عین حمالا کار می کنیم کمترین حقوقو میگیریم فقط یه سریا حقوقشون بالاس اونم بی دلیل.به حمالایی مثل ما خیلی کم حقوق میدی.چجوری جواب خدارو میدی
اگر می خواهید موفق باشید یک اینکه خوشگل باشید دو چاپلوس باشید این شرایط اول پذیرشتونه.مرحله بعد نه حقوقاتون به موقع س نه زمان پرداخت حقوق مشخصه نه اون افرادی که مدیرن مناسب مدیریتن نه همه قسمتا ولی خیلی از واحدا.ساعت کاریتون بیشتر از ساعت کاری حقیقیه بی سوادا جایگاهشون بالاس هرچی بیشتر کار کنی حقوقت کمتره اون بیچاره ای که با حقوق خیلی کم داره کار میکنه و سه ماه یه بار حقوق می گیره این انصاف نیست.آه همه این ادما می گیرتت مدیر کل شرکت.بی عدالتی که در حق نیروها میکنی هیچ نفعی براشون نداری یه برک گذاشتی که خیلیامون تو او شرایط سیگاری شدیم عین حمالا کار می کنیم کمترین حقوقو میگیریم فقط یه سریا حقوقشون بالاس اونم بی دلیل.به حمالایی مثل ما خیلی کم حقوق میدی.چجوری جواب خدارو میدی
اگر می خواهید در راه رضای خدا کار کنید شرکت پرگاس طب بهترین گزینه س بعضیا حقوقای نجومی بعضیا حقوق خیلی کم اونم ۳ ماه یه بار تواناییاتون اصلا مهم نیست فقط چاپلوس باشید.بعضیا بیکار بعضیا بی وقفه کار می کنن حقوق بیکارا ۱۰ برابر آدمای فعال شرکت.هیچ مزایایی نداره.ساعت کاریتون از ساعت عادی خیلی بیشتره سفته های بالا بدون توضیح.در سال می دونید چند نفر از این شرکت می رن.وحشتناکه.هیچکس نمی مونه
بعد از بیشتر از یک سال از استعفا هنوز تسویه من انجام نشده این فرقی با دزدی داره؟ وقتی رفتم دلار 30 تومن بود الان 60 تومنه اون پول دیگه چه ارزشی داره الان آقای مدیرعامل؟؟؟؟؟؟؟ که هنوزم ندادی
تمام نظراتم مال دفتر مرکزی هست/تهران فرشته مثبت: +احترام +بدون باند بازی +امکان پیشرفت +ناهار/بسته حمایتی/کارت خرید/سالن ورزشی/پزشک سازمانی +بدون نگاه جنسیتی +سیستم جذب اصولی +مدیران و کارکنان متخصص منفی: -امور کارکنان منابع انسانی ، بی تربیت و وقیح -جای پارک نیست و رفت آمد بسیار دشوار -تفاوت زشت میان مدیران و کارکنان از غذیی که میخورند تا حقوق و پاداش وحشتناک متفاوت -واریز حقوق اواسط ماه -میگن پاداش رو آخر فصل میدهیم امادروغ است هر 6 ماه عملا یک 1 پاداش میدهند -روی حقوقتون سفت باشین و سرتون با پاداش کلاه نذارن
من مدتی اینجا بودم... و مزیت و معایب دیزل پارسیا که به جرات یکی از بزرگ ترین مراکز اجاره ژنراتور و فروش مولدهای دیزلی است رو اینجا لیست میکنم: بیمه تامین اجتماعی: داره اما تا جایی که بشه سعی میکنند دیرتر کارکنان رو بیمه کنند. حقوق: برای حقوق باید قدرت چانه زنی خوبی داشته باشید و به این شکل نیست که مبلغ مشخصی داشته باشه و صد البته که باید مهارتی که انتظار دارند رو داشته باشید. ولی مبلف توافق شده پرداخت میشه و مشکلی از این بابت من تجربه نکردم امنیت شغلی: در اینجا بیشتر شبیه جوک می مونه و ممکنه هر لحظه شغل تون رو از دست بدید! پیشرفت شغلی: باتوجه به وجود تعداد زیادی دیزل ژنراتور در مدل و برندهای مطرح دنیا میتونید تجربه های خوبی رو کسب کنید و محدود به یک یا دو مدل نیستند.
من خيلي سال اونجا مشغول بودم و جز خوبي از مديران هيچي نديدم و حقوق به موقع و تلاش براي رضايت كارمندان برايشان خائزه اهميته و دوست دارند همه چيز به بهترين نحوه براي كارمنداشون باشه من به دليل مهاجرت ا. اين شركت اوندم بيرون و گرنه شركت خوب و با وجداني بود مرسي از تيم بسيار عالي و حرفه اي پارميس موفقيت هاتون رو ببينم و بشنوم
اولش که در باغ سبز نشون میدن و همه چی گل و بلبله. رفتارشونو خییییلی صمیمی میکنن تا بهت نزدیک بشن. غلام حلقه به گوش میخوان، اگه مثل خودشون دورو باشی میتونی اونجا دووم بیاری. بین کارمندا خیلی فرق میذارن، اگه هرچی بگن بگی چشم باهات خوبن. ۹ ساعت کار هست ولی ۸ ساعت حساب میشه، نیم ساعت ناهار و نیم ساعت به قول خودشون بالاخره سرویس هستی یا تلفنت زنگ میخوره کم میکنن!!! مرخصی به زوررررر میدن، نخوای کار کنی و بخوای بیای بیرون با سفته و سنوات ندادن تهدیدت میکنن. حقوق خیلی از کارمندان کمتر از وزارت کاره. دو مرحله حقوق میدن با تاخیر زیاد منابع انسانی روباه صفتی داره که بجای مدیرعامل بی کفایتش با اون برخورد دارید و هرچی بگید میگن قانونه و اجازه اعتراض نداری. بعضی روزهام ماشاالله دعوای مشتری هایی که میان اونجا و داد و بیداد و اعتراض میکنن رو خواهید دید. مراقب قرارداد امضا کردن باشید چون قرارداد درست درمونی نیست و همه جوره دست و پا تون بسته س. هر حرفی هم زده باشن یا قولی داده باشن بعد که میگی زیرش میزنن که نه ما چنین چیزی نگفتیم. توهم توطئه دارن و از اینکه همکارا باهم بیان و برن وحشت دارن، دوربین همراه با شنود هم که همیشه روتون زومه و حتی صفحه چت گوشیتون رو میبینن در کلللللللل یه جوری دروغ میگن خودشونم دروغاشونو باور میکنن
این شرکت خیلی داخلش کاغذبازی هست و انعطاف پذیری خیلی کمی در دادن مرخصی و ورود و خروج و دادن دورکاری داره، مثل سازمان های دولتی و اینکه حقوقش نسبت به شرکت های دیگه تقریبا نصف هست. برای استخدام داخلش باید سفته بزارین و از این سفته ممکن هست به عنوان اهرم فشار استفاده بشه دوم روند استخدامش انقدر طولانی هست که کلا پشیمون میشین از ارسال رزومه و شاید تا مراحل آخر هم برین ولی یک مدیر میانی بعضا ممکنه به صورت سلیقه ای و بدون دلیل شما رد کنه به همین راحتی. سوم شنیدم از یک سری ها با عنوان تسک ارزیابی، سواستفاده میکنند.
این که بعضی ها اومدن و از تجربه خوبشون تو شرکت آروا نوشتن یعنی حتما حتما حتما خود شرکت هست و سیاست هاش و گرنه انسان عاقل و سالم وارد این شرکت بشه با مشکلات روحی و روانی شدید و بیماری خارج میشه هیچ رشدی در این شرکت نیست همه تبلیغاتشون سیاست و دروغ هست آنچه در شبکه های مجازی و اینستا تبلیغ میکنند به خداوندی خدا دروغه دروغ فریبه آمار خروج به شدت بالاست و یک سری انسانهای کاملا بی سواد اونجا ارتقا میگیرند چون باعث نمیشن بیسوادی مدیرهاشون و معاونتهاشون معلوم بشه و تهدیدی برای بقیه نیستن و انسان بادانش به هیچ عنوان نمیتونه کنار اونها بمونه و رشد کنه
یعنی پدر پرسنل رو وقتی میخوان تسویهحساب کنند در میارن واقعا مالی این شرکت استفراغ آوره وقتی مساعده میخوای دوماه بعد میریزن به حسابت از ازتقا خبری نیست هیچکسی تو اداری تلفناشو جواب نمیده مدیرانش ناتوان هستن عدد قراردادت با فیش حقوقی ات نمیخونه امکان پیشرفت صفر هست فقط به درد مدیرتیم ها میخوره