سلام. تجربه ارسال رزومه برای شرکت رو دارم و حتما بقیه می تونن استفاده کنن چون رفتار غیرحرفه ای این شرکت واقعا زننده بود. برای فرصت شغلی که تطابق کامل با آگهی داشتم رزومه فرستادم و مسئول گزینشش یه خانومی بود که بعدا از لینکدین فهمیدم کیه، رزومه امو رد کرد. به مدیرش از لینکدین پیام دادم، گفت باهات تماس می گیره، ظهر کارشناس شرکتشون برای مصاحبه تلفنی زنگ زد. یک مصاحبه عجیب و کاملا غیرحرفه ای بر خلاف آگهی که ذکر کرده بودن، فقط می خواست از سر خودش باز کنه و توجیه و علت تراشی برای رد رزومه ام پیدا کنه. بهش گفتم چیزهایی که می پرسین تو آگهی بعنوان مسئولیت هایی که می خپای ذکر نشده، گفت سیاست شرکت ما اینه! مورد دقیقا تحربه کاری بود، فرصت شغلیشون کارآموزی بود و هیچ تحربه ای تو آگهی ذکر نشده بود اما خانم کارشناس برای اینکه یه دلیلی برای رد رزومه بیاره روی این مورد محکم ایستاد. بعد گفت زبانت در چه حد هست؟ گفتم مسلطم رفت سراغ حقوق پیشنهادی، که من گفتم همون اشل نرمالی که خودتون قرار دادید اما پلسخ عجیبش این بود که با سیاست شرکت همخونی نداره! خنده دار نیست؟ مبلغی که خودشون توی آگهی بعنوان حقوق زدند رو میگه با شرایط شرکت همخونی نداره. خلاصه گفت بهت خبر میدم، البته من چون آدم پیگیری بودم به مدیرش که اول پیام داده بودم یک متن طولانی انگلیسی فرستادم تا سطح زبانم هم بدونه و بفهمه کارمندش چه عتیقه ای هست. با نهایت تعجب مدیرش هم همون دو تا جواب رو دقیقا داد که تجربه کاری نداری و حقپقت با رنج شرکت هماهنگ نیست! فهمیدم چه خبره توی شرکت. سرتون درد نیارم، همین شرکت توی سایتش چند صفحه درباره تعهد های اخلاقی و مسئولیت پذیری و... متن نوشته. شرکت در مسیر بررسی رزومه سه اشتباه فاحش کرد یک. رزومه ای که تطابق کامل با شرایط آگهی داشت رد کرد. دو. بعد از پیگیری من اقدام به اصلاح نکرد و به اشتباه اول خودش پافشاری کرد سه. گفته بود بابت جواب مصاحبه بهم خبر میده که خبر ندادن. خلاصه حتما مد نظر داشته باشید این تجربه ارو.
آخرین تجربهها
هاکوپیان یکمجموعه مافیایی است که توسط برادر آقای هاکوپیان یعنی آرمیک اداره میشه و افراد نزدیک به اون. چون خود سومبات هاکوپیان ۸۰ سالشه و در ظاهر مدیر عامله ولی مغز متفکر اونجا آرمیک ونوچه هاش هستند امثال بهادری ، اعرابی ، حیدری ، سیاهکل ، رهبری ، فروهر ، جوانمرد ، نادعلی و یه مشت بی سواد دیگه که فقط به دلیل اینکه آدم آرمیکهستند تو سیستم ماندند هاکوپیان بزرگ فوق العاده آدم دهن بین و بد اخلاقیه و فقط عشق اینو داره که ازش تعریف کنن و همیشه یک عده زن و دختر بچه کنارش باشن و اتفاقا هوای اونا رو خیلی داره !!! هیچ فرایند علمی واسه قیمت گذاری ندارند و کاملا سلیقه ای قیمت میگذارن وکلا سیستم همندارند مدیران فروشگاهها همگی آدمای قدیمی ، زیرآب زن و بی سواد هستند که با دله دزدی از سیستم به نون ونوایی رسیدن هاکوپیان بزرگ عشق جلسه گذاشتن داره و ساعتکاری اونجا فوق العاده زیاده ، تعطیلی ومرخصی همکه باشین همش باهاتون تماس میگیرن و مزاحمتونمیشن جوکاری داخل شرکت فوق العاده مسموم ، سنگین و سرده چون اصلا منابع انسانی خوبی ندارن و مدیر منابع انسانیشون هم که بهادری و آدم های بعدش هستن همگی مهره های آرمیک پدرخوانده مافیا هستند و هرچی اون دستور بده را اجرا میکنند سومبات هاکوپیان به دلیل غرور زیاد ، عشق به مدیریت و عقده احساس قدرت از خانواده خودش هم جدا شده ، پسرش دکتر یوریککه آدم با سوادی هست را هم کنار گذاشته و هرکس از کانال یوریک وارد اونجا بشه را به بهانه های مختلف اخراج میکنه خروجی نیرو در اینمجموعه فوق العاده بالاست و فقط آدمهایی که توتیم پدرخوانده یعنی آرمیک باشن تواونجا میمونن به هیچ وجه کار کردن در اینمجموعه مافیایی را با وجود آدم بی سوادی مثل آرمیک که همه کاره اونجاست و آدم عشق قدرت ، دهن بین و ضعیفی مثل سومبات هاکوپیان و نوچه های بسیار عوضی مثل بهادری ، اعرابی ، حیدری و ... پیشنهادنمی کنم
رامین امیری، که بهش میگن دکتر امیری، یک کلاهبردار بینالملی با سابقه طولانی در دروغ گویی است. فقط بخش کوتاهی از دروغ های این آقا میشه به سابقه تحصیلش نگاه کرد. طبق گفته این فرد دانشگاه تهران درس خونده بعد رفته دانشگاه ایالتی میشیگان و بعد دکترا ویسکانسین مدیسون گرفته. فقط کافیه بدونید این فرد در اصل دانشگاه تهران نبوده و همدان بوده و چند ترم دانشگاه تهران مهمان بوده. دانشگاه ایالتی میشیگان هم کاملا به صورت عادی بدون هیچ بورسی و به طور عادی و با هزینه گزافی (سال ۸۵) دادن کاملا شهریه تحصیل کرده و جالب تر اینکه کلا ۳ ماه دکترا خونده و اصلا تمام نکرده، لز نظر آکادمیک کلا ۲ تا مقاله داره که یکیش را با بچه های ایرانی کار کرده که میتونید الان حدس بزنید چرا یکی از امریکا باید با ایرانی ها مقاله کار کنه، یکی دیگشم با یکی از همدانشگاهی هاش بوده که زیاد موضوع پیچیده ایی در رشته برق قدرت محسوب نمیشه. سابقه کاری ۵ ماه GM بعد ۶ ماه دلفای و ۷ ماه US Hybrid که کلا رو هم بزور ۲ سال سابقه تو صنعت نداره. نکته ایی که هست در شرکت هایی بزرگ خارجی تنها ۲ سال طول میکشه که شما متوجه بشید کی به کیه، عملا زمانی که این اقا مشغول به فعالیت در این شرکت ها بوده بیشتر شبیه به یک کاراموزیه تا فعالیت حرفه ایی. و جالب تر اینکه در هر شرکتی که کار کرده کل منابع اطلاعاتی محرمانه شرکت مانند سورس کد و داکیومنت ها را دزدیده. بعدش به دلیل مریضی مادرش امده ایران دیگم نتونسته برگرده امریکا، ایرانم خیلی تلاش میکنه در شرکت هایی مثل کروز و ایرانخودرو و مکو بتونه پروژه ایی بگیره و یا جایگاهی پیداکنه که هیچ کدوم باهاش همکاری نمیکنند. شرکت خودشو میزنه که بتونه حداقل یک پروژه ایی بگیره و یک پروژه ی ارزون از پژوهشگاه نیرو بهش میدن که کل مبلغ پروژه به ۲۰۰ میلیون تومنم نمیرسید. خلاصه داستان این فرد به تنهایی یک کتاب ۲۰۰ صفحه ایی هست. خواهشی که دارم از همکاری و یا دادن هرگونه وجه نقد به هر دلیلی به این فرد جدا خوداری نمایید. همچنین اگر اطلاعات بیشتری در این باره میخواهید کافیه به یکی از نیرو هایی که قبلا در این شرکت کار کردند مستقیم در لینکدین پیام دهید، بیش از ۶۰ نفر در این شرکت امدن و رفتن از هر کدام که مایل بودید میتونید بپرسید.
در یک کلام افتضااااح، انقدر نیرو اضافه کردن که همه اونجا بیکار هستند، و این بیکاری بسیار آزاردهنده هست چون شما بخاطر زیرنظر شدید هیچ کار دیگه ای هم نمیتونید انجام بدید و ساعت کاری خیلی بالا هست،حتی یک یخچال درست تو شرکت نیست، بین ۷ طبقه فقط یک مایکروفر هست با یه هیتر که اونم افتضاحهه، موقع گرم کردن غذا یک ساعت باید تو صف باشی، واقعا خیلی زشته انقدر کارمند استخدام کنند امکانات نذارند مگه مردم برده شما هستند، انقدر نیرو زیاده که تو یه سالن جای نفس کشیدن نیست، فقط نیروهای که یخورده سابقه دارند سرپرست کردند که اونجا بمونن، اونم هیچ سواد مرتبطی ندارند و همش تو رقابت و حسودی باهم هستند که فشار روحیش به کارمند وارد میشه
برای مصاحبه رفتم مصاحبه کننده بسیار انسان آروم و متین بود و خیلی سریع میشد باهاش اوکی شد بیشتر در مورد ماهیت کار صحبت کرد که خیلی رک فرمودند کار در انبار خیلی سنگین و فیزیکی میباشد و خیلی وقتها تکراری و خسته کننده فقط موردی که باعث شد بنده از این شغل و شرکت نامید بشم ساعات کاری خیلی بالا و اضافه کاری های زیاد حتی روزهای تعطیل رسمی سال که تعادل کار و زندگی رو بهم میریزد عملا کل زندگی فقط تو کار کردن خلاصه میشه شیفت های 12 ساعته روز و یا شب
سلام،این تجربه چندساله من از شرکت عبیدی هست،جایی هست ک مدیرانش بیش ازحد مغرور م متکبر هستند و ب زیر دستاشون بعنوان ابزار پیشترفت خودشون نگاه میکنن،واقعا همه چی پول نیست انسان شخصیت حتی کارگرش.
اخ اخ نگم از هاکوپیان! بدترین فرهنگ سازمانی رو بین تمامی شرکت های ایرانی داره. منابع انسانی افتضاح و بیسواد بهادری سیاهکل حیدری بیش از پانزده سال که در آن شرکت مشغول هستند که فقط با زیرآب زنی و پاچه خواری هاکوپیان اینجا موندن. اخلاق حرفه ای و امنیت شغلی در هاکوپیان معنایی نداره. گول برند رو نخورید. شرکت دوربین نداره اما تو اون شرکت آدمایی دارن که از دوربین خیلی بهتر عمل میکنند.
بنده با بیش از ۲۶ سال تجربه کاری در هاکوپیان عمرم را هدر دادم چون شرکت مافیایی بزرگی است و باند بازی زیراب زنی . مدیریت که خود اقای هاکوپیان است فردی بدون تحصیلات و بی سواد و دهن بین . درمدت سابقه کاری بنده بیش از ۲۰۰ نفر وارد این شرکت شده اند و اخراج شده اند پس هیچ گونه تعهد شغلی وجود ندارد قراد داد پرسنل ۳ ماهه و عین برده کار میکنن فقط موقع استراحت منزل میروند . شرکت هم پارچه چینی به وفور وارد میکنه و سر مردم رو مثل همیشه کلاه میزاره متاسفم برای اقای هاکوپیان البته خدا جای حق نشسته .
بنده دوسال در این شرکت مشغول بودم و قرارداد برمبنای پایه حقوق نوشته بودند و صحبت حقوق دریافتی بالاتر بود. طرف تحصیل کرده خارج و خیلی با شخصیت بود مثلا خلاصه بعد اتمام ماه اول فهمیدم چیزی به نام اضافه کار نداره هشت صبح باید میرفتیم و شب تا وقتی کار بود بودیم. رسیدیم به مرخص، ایشان فرمود ماهی یک روز مرخصی داریم گفتم چرا؟ گفت پروژه به سرانجام رسید پول خوبی میدم بهت. گفتم اوکی خلاصه بعد دوسال بدون اطلاع قبلی ما رو تعدیل کرد. رفتم برای تسویه دیدم کمتر از پنجاه درصد حق و حقوق داده رفتم شکایت دیدم چون یک سال آخر یکی در میان پرداخت ها رو نقدی انجام داده (با این کار ورودی حساب شما میشه مبنی اداره کار برای شکایت و چون نقدی داده بود یه ماه، طرف گفته بود من دوماه یکی حقوق میدادم)و قرارداد پایه حقوق نوشته شده، شکایت راه به جایی نبرد. جالبه شرکت ایشان کماکان داره بهترین سایت های کاریابی درخواست استخدام میزمه
شرکتی بزرگ با هفتصد تا هزار و پانصد نفر نیرو می باشد که تولید کننده انواع هواکش هست این شرکت دایم به استخدام هست چون از یه طرف هر روز ده نفر برای استخدام می آید و از طرف دیگر ده نفر از کار در شرکت انصراف می دهد شیفت کاری اش دو شیفت هست از هفت صبح تا هفت غروب با از هفت شب تا هفت صبح حقوق بیشتر اعضای کارخانه اداره کاری می باشد سطح حقوق کلی کارخانه پایین هست ناهار و شام و صبحانه و عصرانه می دهد که نسبتا با کیفیت هست بیشتر اعضای کارخانه در بخش تولید و سری کاری می باشند که آمار های وحشتناک و زیادی برای تولید در روز دارند شرکت دارای قوانین و مقرارت و نظم و انضباط سفت و سخت ای می باشد بیشتر دستگاه های کارخانه قدیمی و فرسوده هستند برای جذب در شرکت کار سختی ندارید کافی است درب شرکت مراجعه نمایید از نظر برخورد در شرکت سر و کار شما بیشتر با سرپرست بخش هست که به شانس شما بستگی دارد که سرپرست چه شخصیتی داشته باشد اما روال عادی اش این هست که هر روز باید آمار بالاتر رود تقریبا هر دوماهی یک تلفات انسانی بیشتر در بخش دایکست و پرس دارند که فلان کارگر دستش رفت بیشتر هم به خاطر فرسوده و قدیمی بودن دستگاه های کارخانه و هم چنین آمار های وحشتناک تولید می باشد برای استخدام در کارخانه کار سختی در پیش ندارید حق و حقوق ای که توافق کردید به صورت کامل پرداخت می کند
با موز و شیرینی و بسیار گرم و خوش برخورد وارد میشید، با بی ادبی و پروگری مستقیم از سمت مدیر عامل خارج، میزان دخالت مدیر عامل در زندگی شخصیتون به حدی است که بخودش اجازه میده در رابطه با شخصی ترین مسائل که هیچ ارتباطی بهش نداره دخالت کنه. در کل اگر واقعا مجبور به همکاری با این شرکت هستید حتما یک نسخه از قرارداد را ازشون بگیرید و در رابطه با هر چیزی که بهشون میدید حتما رسید تحویل با اثرانگشت بگیرید.
من حدود ۲ سال تمام وقت در این شرکت فعالیت داشتم، شرکت کوچیکی است و تمام تیم مهندسی متشکل از ۳ نفر میشود. در رابطه با پروژه، دو تا پروژه در این شرکت هست که یکیش ESPL که مجموعه از داکیومنت های کپی و پیست شده از فرایند توسعه نرم افزار است که هیچ نسخه پایداری هنوز ندارد و هیچ موقع تمام فرایند ذکر شده هم به طور کامل مجتمع و آزمایش نشده است. پروژه بعدی EPTS است که مربوط میشه به توسعه عملی نرم افزار خودرو که کلا کنار گذاشته شده و در حال حاضر خبری از این پروژه نیست. تمام تلاش این شرکت زنده نگه داشتن شعبه ی چین هست که به هر قیمتی شده دارن اونجا هم سهام میفروشن و هم قصد ورود به واردات محصول از چین به ایران دارند. در کل در بخش مهندسی نه خبری از حقوق خوبی است و نه پروژه درست و حسابی. تنها دلیل جذب برخی افراد در این شرکت و ماندن آنها وعده های موفقیت و ثروت الکی که شخصا توسط مدیرعامل داده میشود که همش دروغ است. در نهایت خواهشا قبل از ورود کامل تحقیق کنید و وقت خودتون را اینجا هدر ندهید.
خواهشا قبل از گرفتن هر تصمیمی بابت ورود به این شرکت ابتدا با افرادی که قبلا انجا کار کرده اند صحبتی داشته باشید و تصمیم عجولانه نگیرید، میتونید از طریق لینکدین این افراد را پیدا کنید. در کل شرکت هیچ پروژه ی فعالی ندارد، البته خودشون میگن که داریم ولی صرفا نیرو استخدام میکنن به عنوان سیاهی لشگر برای جذب سرمایه از سرمایه گذار. پرداختی ها عموما به موقع نیست و نسبت به شرکت های مشابه تا ۷۰ درصد کمتر از توانایی طرف پرداختی دارند، هیچگونه اضفه کاری هم به کارمند تعلق نمیگیرد و در بدو ورود باید برگه ایی امضا کنید برای همین موضوع. هیچ امکان رفاهی هم ندارد و از نظر بالانس زندگی و کار تغریبا تمام فکر و ذکر شما را درگیر کار میکند.
سال ۱۴۰۰ با شروع قراردادم با شرکت اروا ، بهدلیل بی برنامه گی ، شرایط پیشرفت و آسیبهای روحی که از طرف مدیران مدیریت بهم وارد شده که فقط کارشون خورد کردن افراد وایین تر از خودشون بود، قراردادم هم یک ماه یک ماه میبیتن. لازم به ذکره که این شرکت من رو بیمه نکرده بود و بالاجبار بیمه خویشفرما گرفته بودم.
من در فروشگاه جانبو کار کردم، به شدت افتضاح، هر کسی که چند وقت از شما بیشتر کار کرده میخواد بهتون دستور بده، فروشگاه های کوچکی داره که با این مدل چیدن جعبه ای، هی باید از جعبه های پشتی جنس ها رو بیاری جلو، زمان بسیاری همین جوری میگذره، باید بار خالی بکنی، طی بکشی، صندوق واستی، تخفیف ها رو اعلام بکنی، ساعت کاری افتضاح بد، فروشگاه ساعت ده مثلا تعطیل میشه تا دوازده کارها طول میکشه. نیرو کم داشته باشن باید از صبح بیایی تا دوازده شب، اضافه کار هم نداره، و جابه جایی های زیاد از این فروشگاه به اون فروشگاه،
هلدینگ آریا بنیز از چند شرکت مختلف با اهداف مختلف تشکیل شده است. شرکت در طبقه 13 برج کیان، در خیابان ولیعصر، جنب کوچه ناصری میباشد. در بدو ورود، شما با یک شرکت شیک، با دیزاین عالی که تقریبا سه چهارم یک طبقه برج رو اجاره کرده مواجه میشین. این یکی از هوشمندانهترین کارهای هلدینگ است. این فضا به فرد مراجعه کننده حس اعتماد رو القا میکنه. اما حقیقت یک چیز دیگر است. فرقی نداره شما در کدوم شرکت هلدینگ مشغول به کار شید، یک چیز رو همیشه در نظر داشته باشد، هیچ وقت معلوم نیست دریافتی بعدیتون کی باشه. شرکت هیچ تعهدی به پرداخت به موقع حقوق کارمندان نداره. این امر در مورد بیمه هم صادق هست. بیمه با تاخیر ارسال میشه. ممکنه بعضی از ماهها بیمهتون اصلا رد نشه. حواستون باید باشه. مدیرهایی که در راس شرکتها قرار دارن آدمهای کار بلدی نیستند. توانایی خاصی ندارند. دانشی هم که دارند به واسطه کاری هست که در این مدت در آریابنیز آموختن، که دانش خاصی نیست. راحت بگم، بیسوادن. در چند وقتی که در این شرکت مشغول به کار بودم متوجه شدم پر زیانترین شرکت، آریابنیز کولینگتاور هست، دقیقا همون شرکتی که هلدینگ باهاش شناخته میشه. درآمد اصلی شرکت تامین قطعه و واردات هست. مدیر هلدینگ،****** که سهام عمده شرکتها رو هم در اختیار دارد، هیچ احترامی برای نیروهایی که در این هلدینگ کار میکنند قائل نیست. در سخنرانیهای دورهای، که معمولا خارج وقت اداری انجام میشود، این مسئله به شما گوشزد میشود که در راستا اهداف هلدینگ باید اهتمام بورزید و این شمایید که باید با سودرسانی به شرکت، به این نقطه شرکت رو برسونید تا به شما حقوق سر وقت بده. در پایان این سخنرانیها هم چکیده کلام اینه که "همینی که هست. هر کس ناراحته از شرکت بره". به همین دلیل نیروهایی که در هلدینگ هستند زود به زود تغییر میکنند و شاید بیشتر از ۴ ماه نمونن. فرآیند تسویه حساب ممکنه ۶ تا ۹ ماه طول بکشه. بعضا همراه با قهر و شکایت در وزارت کار همراه هست. خیلی وقتها هم ممکنه اون مبلغی که مد نظرتون هست رو نگیرید. برای این هلدینگ کار نکنید. تجربه من از این هلدینگ بسیار بد بود. حس بی ارزش بودن برای یک سیستم از هر حسی بدتره.
پرگاس طب یا همون لافارر بدترین شرکتی که میتونید توش کار کنید. 3ماه اول بیمه نمیکنند. حقوق معوق دارن. سفته میگیرن. عدد قرارداد با عدد واقعی فرق داره. بیمه عدد واقعی نیست استعفا بدی سفته ها رو نمیدن حقوقت رو هم نمیدن سنوات و عیدی که هیچی من به بدبختی اداره کار و بیمه دادگستری تونستم حق حقوقم بگیرم و اصلا اصلا براشون شکایت مهم نیست . فاقد مزایا سرتاسر معایب
این شرکت در ابتدا فعالیت خود و تا اواسط سال ۹۷ در دسته شرکت های کوچک با امکانات معمولی بود. که پس از آن با استخدام بی رویه و غیر اصولی و عدم تطابق استاندارد ها منابع انسانی با منابع شرکت ؛ شرکت دچار چالش های بزرگمنابع انسانی؛ مالی و گردید به نحوی که تعداد پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت بسیار زیاد است و میزان نارضايتي کارمندان بسیار بالاست. اکثر پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت پس از ماه ها و فقط از طریق قانونی به حقوق خود میرسند. این شرکت حقوق معوق بین ۲تا ۳ماه دارد و هیچ مزایای خاصی ندارد. ساعت کاری هفتگی این شرکت ۵۰ ساعت در هفته می باشد که بالاتر از ۴۴ ساعت قانونی میباشد. فقط کافیست سری به سایت های استخدامی بزنید و از این میزان آگهی استخدامی این شرکت شگفت زده شوید. رکورد دار پرونده شکایت در اداره کار شمیرانات متعلق به شرکت پرگاس طب است. شرکتی که حق حقوق پرسنل خود را بدرستی پرداخت نمیکند و ارزشی برای منابع انسانی خود قائل نیست. بنده سابقه ۴ سال کار در این شرکت را داشتم که عمرم را تلف کردند. شاید بپرسید چرا ۴سال در همچین شرکتی کار کردی جوابی ندارم جز حماقت و اشتباه و البته وعده های پوشالی مدیرعامل. البته این شرکت برای چاپلوسان مزایای خوبی دارد با تشکر
سلام برای موسس مجموعه و سهامداران متاسفم كه يك واحد (منابع انسانی هولدینگ استیل البرز و هفت الماس)،حقوق خودش رو از صرف زمان ديگران و مصاحبه هاي بيهوده دريافت ميكنه ، براي بار دوم هست كه به روش های غیر استانداردو با سوالات شخصی و خصوصی وقت من رو گرفتند
با سلام شرکتی با مدیریت خانوادگی دارای 4 مدیر که مشکلات فرمایشی با یکدیگر دارند سوء استفاده کامل از کارکنان.قرارداد های 1 ماهه که هر زمان بهره مورد نظرشان گرفته شده قرارداد را تمدید نکرده و در واقع اخراج میکنند کار مبلمان فصلی است و از این جهت هر سال در بازه زمانی پیک کار استخدام و 6 ماه بعد عدم تمدید قرارداد من بمدت 6 ماه در پیک کار پست مدریتی داشتم و علیرغم رضایت کلامی خودشان بعد از افت کار بدلیل سیاست های کاری قراردادم تمدید نشد. چند ماه بعد دوباره آکهی کار دادند و این روند 3 سال است قابل مشاهده در سایت های استخدامی است شرکتی با ظاهر خوب اما باطن کثیف و سوء استفتده محض از نیروی مجرب ساعت کاری و روزهای کاری اعلامی در آگهی های استخدام نیز دروغ محظ است
سلام. تجربه ارسال رزومه برای شرکت رو دارم و حتما بقیه می تونن استفاده کنن چون رفتار غیرحرفه ای این شرکت واقعا زننده بود. برای فرصت شغلی که تطابق کامل با آگهی داشتم رزومه فرستادم و مسئول گزینشش یه خانومی بود که بعدا از لینکدین فهمیدم کیه، رزومه امو رد کرد. به مدیرش از لینکدین پیام دادم، گفت باهات تماس می گیره، ظهر کارشناس شرکتشون برای مصاحبه تلفنی زنگ زد. یک مصاحبه عجیب و کاملا غیرحرفه ای بر خلاف آگهی که ذکر کرده بودن، فقط می خواست از سر خودش باز کنه و توجیه و علت تراشی برای رد رزومه ام پیدا کنه. بهش گفتم چیزهایی که می پرسین تو آگهی بعنوان مسئولیت هایی که می خپای ذکر نشده، گفت سیاست شرکت ما اینه! مورد دقیقا تحربه کاری بود، فرصت شغلیشون کارآموزی بود و هیچ تحربه ای تو آگهی ذکر نشده بود اما خانم کارشناس برای اینکه یه دلیلی برای رد رزومه بیاره روی این مورد محکم ایستاد. بعد گفت زبانت در چه حد هست؟ گفتم مسلطم رفت سراغ حقوق پیشنهادی، که من گفتم همون اشل نرمالی که خودتون قرار دادید اما پلسخ عجیبش این بود که با سیاست شرکت همخونی نداره! خنده دار نیست؟ مبلغی که خودشون توی آگهی بعنوان حقوق زدند رو میگه با شرایط شرکت همخونی نداره. خلاصه گفت بهت خبر میدم، البته من چون آدم پیگیری بودم به مدیرش که اول پیام داده بودم یک متن طولانی انگلیسی فرستادم تا سطح زبانم هم بدونه و بفهمه کارمندش چه عتیقه ای هست. با نهایت تعجب مدیرش هم همون دو تا جواب رو دقیقا داد که تجربه کاری نداری و حقپقت با رنج شرکت هماهنگ نیست! فهمیدم چه خبره توی شرکت. سرتون درد نیارم، همین شرکت توی سایتش چند صفحه درباره تعهد های اخلاقی و مسئولیت پذیری و... متن نوشته. شرکت در مسیر بررسی رزومه سه اشتباه فاحش کرد یک. رزومه ای که تطابق کامل با شرایط آگهی داشت رد کرد. دو. بعد از پیگیری من اقدام به اصلاح نکرد و به اشتباه اول خودش پافشاری کرد سه. گفته بود بابت جواب مصاحبه بهم خبر میده که خبر ندادن. خلاصه حتما مد نظر داشته باشید این تجربه ارو.
هاکوپیان یکمجموعه مافیایی است که توسط برادر آقای هاکوپیان یعنی آرمیک اداره میشه و افراد نزدیک به اون. چون خود سومبات هاکوپیان ۸۰ سالشه و در ظاهر مدیر عامله ولی مغز متفکر اونجا آرمیک ونوچه هاش هستند امثال بهادری ، اعرابی ، حیدری ، سیاهکل ، رهبری ، فروهر ، جوانمرد ، نادعلی و یه مشت بی سواد دیگه که فقط به دلیل اینکه آدم آرمیکهستند تو سیستم ماندند هاکوپیان بزرگ فوق العاده آدم دهن بین و بد اخلاقیه و فقط عشق اینو داره که ازش تعریف کنن و همیشه یک عده زن و دختر بچه کنارش باشن و اتفاقا هوای اونا رو خیلی داره !!! هیچ فرایند علمی واسه قیمت گذاری ندارند و کاملا سلیقه ای قیمت میگذارن وکلا سیستم همندارند مدیران فروشگاهها همگی آدمای قدیمی ، زیرآب زن و بی سواد هستند که با دله دزدی از سیستم به نون ونوایی رسیدن هاکوپیان بزرگ عشق جلسه گذاشتن داره و ساعتکاری اونجا فوق العاده زیاده ، تعطیلی ومرخصی همکه باشین همش باهاتون تماس میگیرن و مزاحمتونمیشن جوکاری داخل شرکت فوق العاده مسموم ، سنگین و سرده چون اصلا منابع انسانی خوبی ندارن و مدیر منابع انسانیشون هم که بهادری و آدم های بعدش هستن همگی مهره های آرمیک پدرخوانده مافیا هستند و هرچی اون دستور بده را اجرا میکنند سومبات هاکوپیان به دلیل غرور زیاد ، عشق به مدیریت و عقده احساس قدرت از خانواده خودش هم جدا شده ، پسرش دکتر یوریککه آدم با سوادی هست را هم کنار گذاشته و هرکس از کانال یوریک وارد اونجا بشه را به بهانه های مختلف اخراج میکنه خروجی نیرو در اینمجموعه فوق العاده بالاست و فقط آدمهایی که توتیم پدرخوانده یعنی آرمیک باشن تواونجا میمونن به هیچ وجه کار کردن در اینمجموعه مافیایی را با وجود آدم بی سوادی مثل آرمیک که همه کاره اونجاست و آدم عشق قدرت ، دهن بین و ضعیفی مثل سومبات هاکوپیان و نوچه های بسیار عوضی مثل بهادری ، اعرابی ، حیدری و ... پیشنهادنمی کنم
رامین امیری، که بهش میگن دکتر امیری، یک کلاهبردار بینالملی با سابقه طولانی در دروغ گویی است. فقط بخش کوتاهی از دروغ های این آقا میشه به سابقه تحصیلش نگاه کرد. طبق گفته این فرد دانشگاه تهران درس خونده بعد رفته دانشگاه ایالتی میشیگان و بعد دکترا ویسکانسین مدیسون گرفته. فقط کافیه بدونید این فرد در اصل دانشگاه تهران نبوده و همدان بوده و چند ترم دانشگاه تهران مهمان بوده. دانشگاه ایالتی میشیگان هم کاملا به صورت عادی بدون هیچ بورسی و به طور عادی و با هزینه گزافی (سال ۸۵) دادن کاملا شهریه تحصیل کرده و جالب تر اینکه کلا ۳ ماه دکترا خونده و اصلا تمام نکرده، لز نظر آکادمیک کلا ۲ تا مقاله داره که یکیش را با بچه های ایرانی کار کرده که میتونید الان حدس بزنید چرا یکی از امریکا باید با ایرانی ها مقاله کار کنه، یکی دیگشم با یکی از همدانشگاهی هاش بوده که زیاد موضوع پیچیده ایی در رشته برق قدرت محسوب نمیشه. سابقه کاری ۵ ماه GM بعد ۶ ماه دلفای و ۷ ماه US Hybrid که کلا رو هم بزور ۲ سال سابقه تو صنعت نداره. نکته ایی که هست در شرکت هایی بزرگ خارجی تنها ۲ سال طول میکشه که شما متوجه بشید کی به کیه، عملا زمانی که این اقا مشغول به فعالیت در این شرکت ها بوده بیشتر شبیه به یک کاراموزیه تا فعالیت حرفه ایی. و جالب تر اینکه در هر شرکتی که کار کرده کل منابع اطلاعاتی محرمانه شرکت مانند سورس کد و داکیومنت ها را دزدیده. بعدش به دلیل مریضی مادرش امده ایران دیگم نتونسته برگرده امریکا، ایرانم خیلی تلاش میکنه در شرکت هایی مثل کروز و ایرانخودرو و مکو بتونه پروژه ایی بگیره و یا جایگاهی پیداکنه که هیچ کدوم باهاش همکاری نمیکنند. شرکت خودشو میزنه که بتونه حداقل یک پروژه ایی بگیره و یک پروژه ی ارزون از پژوهشگاه نیرو بهش میدن که کل مبلغ پروژه به ۲۰۰ میلیون تومنم نمیرسید. خلاصه داستان این فرد به تنهایی یک کتاب ۲۰۰ صفحه ایی هست. خواهشی که دارم از همکاری و یا دادن هرگونه وجه نقد به هر دلیلی به این فرد جدا خوداری نمایید. همچنین اگر اطلاعات بیشتری در این باره میخواهید کافیه به یکی از نیرو هایی که قبلا در این شرکت کار کردند مستقیم در لینکدین پیام دهید، بیش از ۶۰ نفر در این شرکت امدن و رفتن از هر کدام که مایل بودید میتونید بپرسید.
در یک کلام افتضااااح، انقدر نیرو اضافه کردن که همه اونجا بیکار هستند، و این بیکاری بسیار آزاردهنده هست چون شما بخاطر زیرنظر شدید هیچ کار دیگه ای هم نمیتونید انجام بدید و ساعت کاری خیلی بالا هست،حتی یک یخچال درست تو شرکت نیست، بین ۷ طبقه فقط یک مایکروفر هست با یه هیتر که اونم افتضاحهه، موقع گرم کردن غذا یک ساعت باید تو صف باشی، واقعا خیلی زشته انقدر کارمند استخدام کنند امکانات نذارند مگه مردم برده شما هستند، انقدر نیرو زیاده که تو یه سالن جای نفس کشیدن نیست، فقط نیروهای که یخورده سابقه دارند سرپرست کردند که اونجا بمونن، اونم هیچ سواد مرتبطی ندارند و همش تو رقابت و حسودی باهم هستند که فشار روحیش به کارمند وارد میشه
برای مصاحبه رفتم مصاحبه کننده بسیار انسان آروم و متین بود و خیلی سریع میشد باهاش اوکی شد بیشتر در مورد ماهیت کار صحبت کرد که خیلی رک فرمودند کار در انبار خیلی سنگین و فیزیکی میباشد و خیلی وقتها تکراری و خسته کننده فقط موردی که باعث شد بنده از این شغل و شرکت نامید بشم ساعات کاری خیلی بالا و اضافه کاری های زیاد حتی روزهای تعطیل رسمی سال که تعادل کار و زندگی رو بهم میریزد عملا کل زندگی فقط تو کار کردن خلاصه میشه شیفت های 12 ساعته روز و یا شب
سلام،این تجربه چندساله من از شرکت عبیدی هست،جایی هست ک مدیرانش بیش ازحد مغرور م متکبر هستند و ب زیر دستاشون بعنوان ابزار پیشترفت خودشون نگاه میکنن،واقعا همه چی پول نیست انسان شخصیت حتی کارگرش.
اخ اخ نگم از هاکوپیان! بدترین فرهنگ سازمانی رو بین تمامی شرکت های ایرانی داره. منابع انسانی افتضاح و بیسواد بهادری سیاهکل حیدری بیش از پانزده سال که در آن شرکت مشغول هستند که فقط با زیرآب زنی و پاچه خواری هاکوپیان اینجا موندن. اخلاق حرفه ای و امنیت شغلی در هاکوپیان معنایی نداره. گول برند رو نخورید. شرکت دوربین نداره اما تو اون شرکت آدمایی دارن که از دوربین خیلی بهتر عمل میکنند.
بنده با بیش از ۲۶ سال تجربه کاری در هاکوپیان عمرم را هدر دادم چون شرکت مافیایی بزرگی است و باند بازی زیراب زنی . مدیریت که خود اقای هاکوپیان است فردی بدون تحصیلات و بی سواد و دهن بین . درمدت سابقه کاری بنده بیش از ۲۰۰ نفر وارد این شرکت شده اند و اخراج شده اند پس هیچ گونه تعهد شغلی وجود ندارد قراد داد پرسنل ۳ ماهه و عین برده کار میکنن فقط موقع استراحت منزل میروند . شرکت هم پارچه چینی به وفور وارد میکنه و سر مردم رو مثل همیشه کلاه میزاره متاسفم برای اقای هاکوپیان البته خدا جای حق نشسته .
بنده دوسال در این شرکت مشغول بودم و قرارداد برمبنای پایه حقوق نوشته بودند و صحبت حقوق دریافتی بالاتر بود. طرف تحصیل کرده خارج و خیلی با شخصیت بود مثلا خلاصه بعد اتمام ماه اول فهمیدم چیزی به نام اضافه کار نداره هشت صبح باید میرفتیم و شب تا وقتی کار بود بودیم. رسیدیم به مرخص، ایشان فرمود ماهی یک روز مرخصی داریم گفتم چرا؟ گفت پروژه به سرانجام رسید پول خوبی میدم بهت. گفتم اوکی خلاصه بعد دوسال بدون اطلاع قبلی ما رو تعدیل کرد. رفتم برای تسویه دیدم کمتر از پنجاه درصد حق و حقوق داده رفتم شکایت دیدم چون یک سال آخر یکی در میان پرداخت ها رو نقدی انجام داده (با این کار ورودی حساب شما میشه مبنی اداره کار برای شکایت و چون نقدی داده بود یه ماه، طرف گفته بود من دوماه یکی حقوق میدادم)و قرارداد پایه حقوق نوشته شده، شکایت راه به جایی نبرد. جالبه شرکت ایشان کماکان داره بهترین سایت های کاریابی درخواست استخدام میزمه
شرکتی بزرگ با هفتصد تا هزار و پانصد نفر نیرو می باشد که تولید کننده انواع هواکش هست این شرکت دایم به استخدام هست چون از یه طرف هر روز ده نفر برای استخدام می آید و از طرف دیگر ده نفر از کار در شرکت انصراف می دهد شیفت کاری اش دو شیفت هست از هفت صبح تا هفت غروب با از هفت شب تا هفت صبح حقوق بیشتر اعضای کارخانه اداره کاری می باشد سطح حقوق کلی کارخانه پایین هست ناهار و شام و صبحانه و عصرانه می دهد که نسبتا با کیفیت هست بیشتر اعضای کارخانه در بخش تولید و سری کاری می باشند که آمار های وحشتناک و زیادی برای تولید در روز دارند شرکت دارای قوانین و مقرارت و نظم و انضباط سفت و سخت ای می باشد بیشتر دستگاه های کارخانه قدیمی و فرسوده هستند برای جذب در شرکت کار سختی ندارید کافی است درب شرکت مراجعه نمایید از نظر برخورد در شرکت سر و کار شما بیشتر با سرپرست بخش هست که به شانس شما بستگی دارد که سرپرست چه شخصیتی داشته باشد اما روال عادی اش این هست که هر روز باید آمار بالاتر رود تقریبا هر دوماهی یک تلفات انسانی بیشتر در بخش دایکست و پرس دارند که فلان کارگر دستش رفت بیشتر هم به خاطر فرسوده و قدیمی بودن دستگاه های کارخانه و هم چنین آمار های وحشتناک تولید می باشد برای استخدام در کارخانه کار سختی در پیش ندارید حق و حقوق ای که توافق کردید به صورت کامل پرداخت می کند
با موز و شیرینی و بسیار گرم و خوش برخورد وارد میشید، با بی ادبی و پروگری مستقیم از سمت مدیر عامل خارج، میزان دخالت مدیر عامل در زندگی شخصیتون به حدی است که بخودش اجازه میده در رابطه با شخصی ترین مسائل که هیچ ارتباطی بهش نداره دخالت کنه. در کل اگر واقعا مجبور به همکاری با این شرکت هستید حتما یک نسخه از قرارداد را ازشون بگیرید و در رابطه با هر چیزی که بهشون میدید حتما رسید تحویل با اثرانگشت بگیرید.
من حدود ۲ سال تمام وقت در این شرکت فعالیت داشتم، شرکت کوچیکی است و تمام تیم مهندسی متشکل از ۳ نفر میشود. در رابطه با پروژه، دو تا پروژه در این شرکت هست که یکیش ESPL که مجموعه از داکیومنت های کپی و پیست شده از فرایند توسعه نرم افزار است که هیچ نسخه پایداری هنوز ندارد و هیچ موقع تمام فرایند ذکر شده هم به طور کامل مجتمع و آزمایش نشده است. پروژه بعدی EPTS است که مربوط میشه به توسعه عملی نرم افزار خودرو که کلا کنار گذاشته شده و در حال حاضر خبری از این پروژه نیست. تمام تلاش این شرکت زنده نگه داشتن شعبه ی چین هست که به هر قیمتی شده دارن اونجا هم سهام میفروشن و هم قصد ورود به واردات محصول از چین به ایران دارند. در کل در بخش مهندسی نه خبری از حقوق خوبی است و نه پروژه درست و حسابی. تنها دلیل جذب برخی افراد در این شرکت و ماندن آنها وعده های موفقیت و ثروت الکی که شخصا توسط مدیرعامل داده میشود که همش دروغ است. در نهایت خواهشا قبل از ورود کامل تحقیق کنید و وقت خودتون را اینجا هدر ندهید.
خواهشا قبل از گرفتن هر تصمیمی بابت ورود به این شرکت ابتدا با افرادی که قبلا انجا کار کرده اند صحبتی داشته باشید و تصمیم عجولانه نگیرید، میتونید از طریق لینکدین این افراد را پیدا کنید. در کل شرکت هیچ پروژه ی فعالی ندارد، البته خودشون میگن که داریم ولی صرفا نیرو استخدام میکنن به عنوان سیاهی لشگر برای جذب سرمایه از سرمایه گذار. پرداختی ها عموما به موقع نیست و نسبت به شرکت های مشابه تا ۷۰ درصد کمتر از توانایی طرف پرداختی دارند، هیچگونه اضفه کاری هم به کارمند تعلق نمیگیرد و در بدو ورود باید برگه ایی امضا کنید برای همین موضوع. هیچ امکان رفاهی هم ندارد و از نظر بالانس زندگی و کار تغریبا تمام فکر و ذکر شما را درگیر کار میکند.
سال ۱۴۰۰ با شروع قراردادم با شرکت اروا ، بهدلیل بی برنامه گی ، شرایط پیشرفت و آسیبهای روحی که از طرف مدیران مدیریت بهم وارد شده که فقط کارشون خورد کردن افراد وایین تر از خودشون بود، قراردادم هم یک ماه یک ماه میبیتن. لازم به ذکره که این شرکت من رو بیمه نکرده بود و بالاجبار بیمه خویشفرما گرفته بودم.
من در فروشگاه جانبو کار کردم، به شدت افتضاح، هر کسی که چند وقت از شما بیشتر کار کرده میخواد بهتون دستور بده، فروشگاه های کوچکی داره که با این مدل چیدن جعبه ای، هی باید از جعبه های پشتی جنس ها رو بیاری جلو، زمان بسیاری همین جوری میگذره، باید بار خالی بکنی، طی بکشی، صندوق واستی، تخفیف ها رو اعلام بکنی، ساعت کاری افتضاح بد، فروشگاه ساعت ده مثلا تعطیل میشه تا دوازده کارها طول میکشه. نیرو کم داشته باشن باید از صبح بیایی تا دوازده شب، اضافه کار هم نداره، و جابه جایی های زیاد از این فروشگاه به اون فروشگاه،
هلدینگ آریا بنیز از چند شرکت مختلف با اهداف مختلف تشکیل شده است. شرکت در طبقه 13 برج کیان، در خیابان ولیعصر، جنب کوچه ناصری میباشد. در بدو ورود، شما با یک شرکت شیک، با دیزاین عالی که تقریبا سه چهارم یک طبقه برج رو اجاره کرده مواجه میشین. این یکی از هوشمندانهترین کارهای هلدینگ است. این فضا به فرد مراجعه کننده حس اعتماد رو القا میکنه. اما حقیقت یک چیز دیگر است. فرقی نداره شما در کدوم شرکت هلدینگ مشغول به کار شید، یک چیز رو همیشه در نظر داشته باشد، هیچ وقت معلوم نیست دریافتی بعدیتون کی باشه. شرکت هیچ تعهدی به پرداخت به موقع حقوق کارمندان نداره. این امر در مورد بیمه هم صادق هست. بیمه با تاخیر ارسال میشه. ممکنه بعضی از ماهها بیمهتون اصلا رد نشه. حواستون باید باشه. مدیرهایی که در راس شرکتها قرار دارن آدمهای کار بلدی نیستند. توانایی خاصی ندارند. دانشی هم که دارند به واسطه کاری هست که در این مدت در آریابنیز آموختن، که دانش خاصی نیست. راحت بگم، بیسوادن. در چند وقتی که در این شرکت مشغول به کار بودم متوجه شدم پر زیانترین شرکت، آریابنیز کولینگتاور هست، دقیقا همون شرکتی که هلدینگ باهاش شناخته میشه. درآمد اصلی شرکت تامین قطعه و واردات هست. مدیر هلدینگ،****** که سهام عمده شرکتها رو هم در اختیار دارد، هیچ احترامی برای نیروهایی که در این هلدینگ کار میکنند قائل نیست. در سخنرانیهای دورهای، که معمولا خارج وقت اداری انجام میشود، این مسئله به شما گوشزد میشود که در راستا اهداف هلدینگ باید اهتمام بورزید و این شمایید که باید با سودرسانی به شرکت، به این نقطه شرکت رو برسونید تا به شما حقوق سر وقت بده. در پایان این سخنرانیها هم چکیده کلام اینه که "همینی که هست. هر کس ناراحته از شرکت بره". به همین دلیل نیروهایی که در هلدینگ هستند زود به زود تغییر میکنند و شاید بیشتر از ۴ ماه نمونن. فرآیند تسویه حساب ممکنه ۶ تا ۹ ماه طول بکشه. بعضا همراه با قهر و شکایت در وزارت کار همراه هست. خیلی وقتها هم ممکنه اون مبلغی که مد نظرتون هست رو نگیرید. برای این هلدینگ کار نکنید. تجربه من از این هلدینگ بسیار بد بود. حس بی ارزش بودن برای یک سیستم از هر حسی بدتره.
پرگاس طب یا همون لافارر بدترین شرکتی که میتونید توش کار کنید. 3ماه اول بیمه نمیکنند. حقوق معوق دارن. سفته میگیرن. عدد قرارداد با عدد واقعی فرق داره. بیمه عدد واقعی نیست استعفا بدی سفته ها رو نمیدن حقوقت رو هم نمیدن سنوات و عیدی که هیچی من به بدبختی اداره کار و بیمه دادگستری تونستم حق حقوقم بگیرم و اصلا اصلا براشون شکایت مهم نیست . فاقد مزایا سرتاسر معایب
این شرکت در ابتدا فعالیت خود و تا اواسط سال ۹۷ در دسته شرکت های کوچک با امکانات معمولی بود. که پس از آن با استخدام بی رویه و غیر اصولی و عدم تطابق استاندارد ها منابع انسانی با منابع شرکت ؛ شرکت دچار چالش های بزرگمنابع انسانی؛ مالی و گردید به نحوی که تعداد پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت بسیار زیاد است و میزان نارضايتي کارمندان بسیار بالاست. اکثر پرسنل مستعفی و اخراجی این شرکت پس از ماه ها و فقط از طریق قانونی به حقوق خود میرسند. این شرکت حقوق معوق بین ۲تا ۳ماه دارد و هیچ مزایای خاصی ندارد. ساعت کاری هفتگی این شرکت ۵۰ ساعت در هفته می باشد که بالاتر از ۴۴ ساعت قانونی میباشد. فقط کافیست سری به سایت های استخدامی بزنید و از این میزان آگهی استخدامی این شرکت شگفت زده شوید. رکورد دار پرونده شکایت در اداره کار شمیرانات متعلق به شرکت پرگاس طب است. شرکتی که حق حقوق پرسنل خود را بدرستی پرداخت نمیکند و ارزشی برای منابع انسانی خود قائل نیست. بنده سابقه ۴ سال کار در این شرکت را داشتم که عمرم را تلف کردند. شاید بپرسید چرا ۴سال در همچین شرکتی کار کردی جوابی ندارم جز حماقت و اشتباه و البته وعده های پوشالی مدیرعامل. البته این شرکت برای چاپلوسان مزایای خوبی دارد با تشکر
سلام برای موسس مجموعه و سهامداران متاسفم كه يك واحد (منابع انسانی هولدینگ استیل البرز و هفت الماس)،حقوق خودش رو از صرف زمان ديگران و مصاحبه هاي بيهوده دريافت ميكنه ، براي بار دوم هست كه به روش های غیر استانداردو با سوالات شخصی و خصوصی وقت من رو گرفتند
با سلام شرکتی با مدیریت خانوادگی دارای 4 مدیر که مشکلات فرمایشی با یکدیگر دارند سوء استفاده کامل از کارکنان.قرارداد های 1 ماهه که هر زمان بهره مورد نظرشان گرفته شده قرارداد را تمدید نکرده و در واقع اخراج میکنند کار مبلمان فصلی است و از این جهت هر سال در بازه زمانی پیک کار استخدام و 6 ماه بعد عدم تمدید قرارداد من بمدت 6 ماه در پیک کار پست مدریتی داشتم و علیرغم رضایت کلامی خودشان بعد از افت کار بدلیل سیاست های کاری قراردادم تمدید نشد. چند ماه بعد دوباره آکهی کار دادند و این روند 3 سال است قابل مشاهده در سایت های استخدامی است شرکتی با ظاهر خوب اما باطن کثیف و سوء استفتده محض از نیروی مجرب ساعت کاری و روزهای کاری اعلامی در آگهی های استخدام نیز دروغ محظ است