ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۸۵ تجربه منتشرشده · صفحه ۳ از ۵
سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل کیفیت·۱۹ فروردین ۱۴۰۴
۲.۰
کارشناس کنترل کیفیت

در اواسط فروردین ۱۴۰۴ جهت مصاحبه رفتم ،رفتار مصاحبه کننده اقای نظری بسیار زننده و کلمات نامحترمانه وبا عدم دستور زبان مناسب بود و پوزخند های ایشان باعث عدم تمرکز و جواب سوالاتو دیگه ندادم و با ناراحتی ترک کردم

شرکت بزرگ
نویان نگین پارسیان
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۳ فروردین ۱۴۰۴
۵.۰
کارمند

اقای ****** جزو نوابغ ایران می باشد و بسیار و در. شرایط سخت به تمامی پرسنل و بنده ثابت کردند که با صبوریشون مشکلات رو میتونند حل کنند البته قبلا نظرات منفی رو بنده دیده بودم ولیکن در یک سال گذشته متوجه شدم همگی سو تفاهم بوده

پاداش و کارانه
دریافت سفته برای قرارداد
سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کنترل کیفیت ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۲.۰
کنترل کیفیت

بار اول که برای عنوان شغلی کارشناس مستندسازی رفته بودم مصاحبه ی بدی نبود ولی رد شدم بعد چند روز زنگ زدن که اگه میخوای بیا برای عنوان شغلی کنترل کیفی مصاحبه منم قبول کردم، یه خانم و یه آقا بودن که آقاهه واقعا رفتار زننده ای داشت، نگاه به شدت از بالا به پایینی داشت و گه گاه هم پوزخند میزد البته خانومه هم همینطور بود ولی چون کمتر سوال میپرسید زیاد رفتارش به چشم نمیومد، در نهایت هم رد شدم، اینم بگم که من رزومه ی خوبی داشتم، تو ایمیل ریجیکتی ام نوشته فرد دیگری که امتیاز بالاتر گرفته بود جذب شد اما من دیدم که دوباره تمام عنوان شغلی ها رو از نو آگهی کردند، معلوم بود که کسی را جذب نکرده بودند، کلا این شرکت دائم آلاگهیه معلوم نیست جریانشون چیه و به دنبال چی هستند

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پرستاری ·۲۶ اسفند ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس پرستاری

سلام مصاحبه در شرکت سیناژن 3مرحله دارد مرحله اول مصاحبه با مدیرو کارشناس عالی رتبه شغل مربوط مرحله دوم تیم ۴نفر منابع انسانی متشکل از مدیر منابع انسانی و ۳کارشناس مرحله سوم مصاحبه اسکالپ بحث حقوق و دستمزد . اگر به دنبال جایگاه اجتماعی فوقولعاد . آدم های به روابط عمومی بسیار بالا که اکثرا هم دکتر هستن این شرکت بهتون پیشنهاد میکنم . کسانی که در شرکت های صنعتی بزرگ کار کرد باشنه متوجه پیام من میشن.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·It·۵ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
It

کار زیاد و طاقت فرسا،بازخواست روزانه و حتی ساعتی،بی عدالتی ،مدیر خشک و بدقلق،حقوق پایین،استرس بالا،به شدت بی چشم و رو هستند و کلا هر کسی که اونجا مشغول هست ،به زندگی شخصیش آسیبی وارد شده

عدم توازن کار و زندگی
عدم امنیت شغلی
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
دریافت سفته برای قرارداد
کنترل افراد با دوربین
ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منشی دفتر·۳ آذر ۱۴۰۳
۵.۰
منشی دفتر

من حدود 3 ماهه عضو این مجموعه شدم و بعد از 1 ماه آزمایشی البته با حقوق باهام قرارداد بسته شد؛ حقوق دریافتیم خوبه بالاتر از چیزیه که قبلا دریافت می کردم؛ تو اینترنت داشتم درباره سهدا جستجو می کردم که درباره تجربه کاری افراد تو شرکت با نظرات متفاوتی روبرو شدم اما از زمانی که من وارد شرکت شدم رفتار و اخلاق نادرستی از هیچکسی ندیدم، تمام بچه های شرکت خونگرم و خوبن، آدم میمونه قسم روباهو باور کنیم یا دم خروسو :)

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آذر ۱۴۰۳
۴.۰

میتونم ازسهدا به عنوان اولین تجربه کاریم یاد کنم که توش تفاوت زیادی بین مدیران مجموعه با کارمند ها وجود نداشت، نظر سنجی به بهترین شکل اتفاق میوفتاد و همه تیم به سمت هدف و با برنامه از قبل تایین شده حرکت میکردند. انگار هه چی از قبل پیش بینی شده باشه

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳۰ آبان ۱۴۰۳
۵.۰
برنامه نویس

من ابتدای امسال آگهی شرکت رو دیدم و رزومه فرستادم، دعوت به همکاری شدم و مصاحبه انجام شد، مدیریت مجموعه خیلی با آرامش و شخصیت صحبت کردند؛ قرار شد 3 روز آزمایشی برم شرکت تا اینکه ببینن کارم چطوره و بعد درباره قرارداد صحبت کنیم. خداروشکر بعد از تایم آزمایشی قبول شدم و تا همین الان کنار این تیم مشغول به کار هستم. خیلی مسائل تو شرکت های تازه تاسیس و استارت آپ وجود داره که به هر حال تو حرفه ی ما ایجاب میکنه که کار گروه باشیم و خودمون رو از گروه جدا ندونیم. امیدوارم کنار گروه بتونم پیشرفت کنم.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدرپ·۲۲ آبان ۱۴۰۳
۱.۰
مدرپ

برای مدرپ لاین مکمل با من مصاحبه کردن و اقای دکتر و.ق. برای مصاحبه ی چهارم حضور نداشتن. متاسفانه منابع انسانی تاریخ اشتباهی برای حضور در تهران به من داد و حتی تا هفته ی بعد و تاریخ اصلی هم دکتر تشریف نداشتن. اقای ا.ع از لاین دیابت مصاحبه کردن و گفتن اگر پزشک شما رو تاچ کنه (عین کلمه) چیکار میکنی و گفتن بهتره هیچی نگی. ریجکت شدم و علت رو نمیگفتن. تماس گرفتم و سرپرست جذب اقای ش گفتن نه همینه و درسته و بعد از اصرار من برای صحبت با دکتر گفتن تماس میگیرن و نگرفتن. حدود ۱هفته و نیم بعد خانم ب.ا از منابع انسانی تماس گرفتن و گفتن میخوان جلسه ای بزارن با دکتر و.ق. و قبول شدم این دفعه و اومدم تهران. مرتبا تاکید میکردن همشون حرف نبرید و بیارید اما همون روز اول پشت سر‌من به دکتر و.ق. گفتن خواستم لاینو عوض کنم به پوست و قرارداد من از ۳ماه شد یکماه!!! حتی به من فرصت دفاع از خودم رو ندادن. با منطق از خودم برای حرفی که نزده بودم دفاع کردم و همون اقای و.ق. دقیقا عین این کلمات رو گفتن «من ۴۰ ساله همینم و همینقدر ک*خلم» دقیقا همین کلمه رو گفتن. خواستم روی این مسئله و قرارداد فکر کنم چرا‌که پذیرفتن ان به معنای این بود که من واقعا مقصر بودم درحالیکه کسی دروغ‌گفته بود و این خلاف سیاست سازمان بود که مداااااام ازش حرف میزدن و بزرگ توی ورودی روی دیوار هم نوشتن. با من تماس گرفتن گفتن اقای و.ق سرپرست لاین مکمل و اقای ر سرپرست منابع انسانی صحبت کردن و گفتن نمیخوان همکاری کنن دیگه. به هیچ عنوان توی این شرکت کار نکنید. هیچ‌کس حرفه ای نیست و اخلاق حرفه ای وجود نداره. مهم نیست چقدر شایستگی داشته باشید. این شرکت مسمومه.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۳.۰
پشتیبان

به شدت آدم های تازه به دوران رسیده هستند که فکر می کنن همین که همدیگر رو با اسم کوچیک صدا کنن و صمیمیت بینشون ایجاد بشه کارها پیش می ره فقط پاهاشون رو روی سر افراد می زارن تا خودشون پیشرفت کنن.

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
مدیریت ضعیف
بد قول
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

در این شرکت زمانی که به نفعشون باشه استارتاپ هستن و زمانی که نباشه شرکت بزرگ هستن. خیلی سعی دارن شبیه استارتاپ‌های خارجی باشن اما با این کار فقط انرژی شما رو میگیرن. یک سری فرهنگ‌هایی دارن در تیم فنی که مدیرفنی بعضا تحمیل میکنه برای صمیمانه شدن اما بیشتر بابت اینه که ببینن شما چه جور آدمی هستید تا بهتر کنترلتون کنن. اعضای تیم سعی دارن زیرآب همو بزنن و امنیت شغلی ندارید. خیلی تاکید دارن که ما استارتاپ هستیم و flat هستم و همه در یک حدن اما خودتون میفهمید که نظر شما هیچ اهمیتی نداره و خودشون به وضوح میگن که ما مثلا یه گروه داریم که توش راجع به مدیریت اوضاع صحبت میکنیم. در کل محیط امنی نیست و اگر عادت به زیرآب زنی ندارید به شدت اذیت میشید اونجا. حقوق هم معمولا به موقع میدن اما عیدی رو میذارن ۲۹ اسفند.

ادمان فناوری پنگان
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

شرکت بسیار بی نظمی هست. همچنین تعهدی نسبت به انجام و تحویل به موقع پروژه ها ندارد. حقوق پرسنل نیز تا چند ماه عقب میافتد و مدیر شرکت نه به پروژه ها تعهد داره و نه به پرسنل. با وجود عدم داشتن اطلاعات مهندسی و دانشگاهی کافی، به شما تحکیم می کنه که کاری که خودش می خواد انجام بدی. با آشنا و رابطه داشتن، دفتر و امکانات هم در سرم سازی رازی و هم در دانشگاه خوارزمی کرج بهش دادن که خود مجموعه سرم سازی رازی هم باهاشون مشکل داره. تو این شرکت از هزینه های قرارداد ها استفاده شخصی می شه و منابع مالی برای کارهای متفرقه هدر میره. به راحتی تو این شرکت بهتون دروغ میگن. دستگاه های بایوراکتور رومیزی تولید کردن که با استانداردهای این صنعت فاصله داره و بعد از تحویل به مشتری نیز دچار ایراد و عدم تحویل یک سری قطعات لازم این دستگاه هست. یک دستگاه اولتراسانتریفیوژ آزمایشگاهی به نام خودشون رونمایی کردن که قطعات داخلی اون برای یک سانتریفیوژ خارجی بوده و یک بدنه جدید براش ساختن و به نام اولتراسانتریفیوژ ایرانی به خورد ملت از همه جا بی خبر دادن که همین هم دارای ایرادهای فراوان بوده و نتونسته به دور و سرعتی که ادعا می کردن برسه و تا امروز هم نتونستن رفع عیبش کنن. در عین حال، با همین عدم مهارت و دانش، قرارداد چند دستگاه دیگه هم بستن. خیلی از پرسنل این مجموعه به دلیل بی نظمی، عدم صداقت و تعهد در این شرکت، از مجموعه جدا شدن. عمر و پولتون ر برای کار یا قرارداد بستن با این شرکت تلف نکنید.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

سلام من مصاحبه سیناژن بصورت مجازی. برگزار کردم. اگر پارتی ندارید الکی تلاش نکنید. یه سری سوالات و مباحث مطرح میکنن که در جزوات دستورالعمل های خودشون هست و در هیچ سایتی پیدا نمیکنید.

دارو بهداشت آسیا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

دوست دارم در چند سطر به تجربه کاریم تو شرکت دارو بهداشت آسیا بپردازم به امید اینکه این تجربه بکار کسی بیاد،مدیر داخلی شرکت از دانش مدیریت مطلقا آگاهی نداشت، پرداخت حقوق ماهانه نامنظم بود به طوری که بعضی وقتا دو سه روز مونده به موعد پرداخت مدیر داخلی شرکت غیبش میزد! نقش حسابداری در پرداخت حقوق پرسنل در حد یه میرزا بنویس بود به طوری که فقط ساعت کاری پرسنل رو میزاشت جلو دست مدیر و اون برحسب فرمولهایی که فقط خودش سر در میاورد حقوق پرسنل رو مشخص میکرد!! از مزایا و میزان پول پرداختی برای ناهار و بقیه موارد هم حرف نزنم سنگین تره !! نیروی انبار شرکت بسیار کم بود و با وجود حجم کار زیاد و طاقت فرسا سعی میکردن برای اینکه نفرات جدید استخدام نکنن فشار کار را روی نفرات موجود بذارن !! از نیروها سفته میگرفتن و اجازه نمیدادن بجز اثر انگشت و امضا هیچ چیز دیگه ای تو سفته بنویسی!! کولر ماشینهای توزیع رو برای کم کردن استهلاک و کاهش مصرف سوخت قطع میکردن که همین باعث میشد در تابستان به نیروهای توزیع که باید سفرهای کاری زیادی میرفتن فشار زیادی وارد بشه، در یک مورد بسیار نادر که در هیچ جایی قبل از این ندیده بودم برای پرداخت حقوق یسری از افراد بقیه پرسنل رو به صورت نوبتی به یک هفته مرخصی اجباری فرستادن!! و در موردی دیگر بنا به مشاهدات عینی یسری از افراد برای تعدادی از پرسنل که باهاشون به مشکل خوردن و از شرکت رفتن به سایر شرکت های پخش نامه عدم جذب افراد مورد نظر رو زدن!! خلاصه هر چه بدان دارند این جماعت یکجا داشتند،امیدوارم هیچ کس تو زندگی گذرش به همچین شرکتایی نخوره

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ تیر ۱۴۰۳
۱.۰

من به مدت دو ماه و هفت روز در این مجموعه مشغول بودم. از اواخر بهمن تا اواخر فروردین تا خودم به طور رسمی استعفا دادم. دلایل استعفا: 1. نداشتن رفتار حرفه ای و استاندارد از مدیریت و cto 2. عدم پرداخت حقوق (به ویژه حقوق اسفندماه که در اردیبهشت نصف آن پرداخت شد) 3. عدم بیمه 4. تایم کاری غیراستاندارد (از 9 صبح تا 9 شب نگه اغلب مجبور میشدیم بمونیم) 5. عدم پرداخت عیدی 6. غیراستاندارد بودن وظایف محوله (حتی مواردی مانند جابجایی وسایل سنگین هم به عهده پرسنل می انداختند) 7. به راحتی انگیزه شما در این مجموعه به هدر خواهد رفت 8. مدیریت بسیار ضعیف 9. عدم عقد قرار داد 10. اضافه کاری بدون حقوق اگر داخل فروم ها دیدین شخصی از این مجموعه تعریفی میکنه، مطمئن باشین که از سمت مدیریت مجموعه هست که برای نرمالایز کردن و تعریف از خودشون اومدن پیام میگذارند. در صورتی که وارد مجموعه خواستین بشین به هیچ وجه بدون قرارداد ادامه همکاری نداشته باشید. خودشون دائم بستن قرارداد رو به تعویق میندازن آخر هم انجام نمیدن. انقدر غیرحرفه ای هستن که به خودشون اجازه میدن توی قرارداد دست ببرن حتما یه نسخه برای خودتون ازشون بگیرین. البته اگر نشستن و باهاتون قرارداد بستن... با اینکه تایم کاری میگن تا 6 هست، شمارو حداقل تا 8 نگه میدارن و به مرور تایم پایان کار رو برای ساعت 9 و 10 شب عادی میکنن. شب عید هم حقوق واریز نکردند و پیگیری مداوم رو هم پاسخگو نبودن. حقوق اسفند و بهمن رو در اردیبهشت پرداخت کردن آن هم نه به مقداری که صحبت کرده بودن. نصف آن مقدار رو بعد از دو ماه پرداخت کردن. البته برای تایم اضافه کاری هم یک قرون به عنوان اضافه کاری به شما تعلق نمیگیرد. مرخصی هم به زور و با کلی منت در شرایط حاد ممکن هست اگر دلشون بخواد با کلی منت بدن. البته حقوق هم کاملا با تعویق پرداخت میشه و حتی اگر قرار داد نداشته باشین به راحتی حقوق شما پرداخت نمیشه. توجه داشته باشین که چیزی به عنوان تشویقی و عیدیو اضافه کاری و پاداش هم شاید وعده بدن اما به هیچ وجه اونهارو پرداخت نمیکنند.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۳
۱.۰

فقط پارتی میخواد الکی تو این سایتا آگهی میزنن بعد میگردن از بین خودشون شده بیسوادترین و بیربط ترین رشته رو در هر جایگاه شغلی انتخاب میکندد که از بیرون کسی رو استخدام نکنند یا باید سهمیه ای باشی یا پارتی کلفت داشته باشی ببرنت بنشوننت اونجا بهت یاد بدن کارو انجام بدی نه مدرک تحصیلی مهمه که مرتبط باشه اصلا با دیپلم برو پارتی داشته باشی میگیرن همین الان آمار بگیرن تو جایگاه شغلی های مختلف هیچ کدوم مدرک تحصیلی مرتبط ندارن حتی خیلیاشون با دیپلم استخدام شدن سطح علمی مجموعه پایین همه چه از حراست دم درش تا منابع انسانی و مدیرش فقط از بلا به پایین نگاتون میکنند و فقط میخوان تحقیر کنند. مدرک تصیلی مهم نیست دانش تخصصی مهم نیست زبان انگلیسی در حد abc هم بلد باشی براشون اوکیه ولی اگر پارتی نداشته باشی از انگلیس یه نفر رو هم بیاری میگه زبانش ضعیفه مدیراش جوون و از خود متشکر با پارتی رفتن شدن مدیر فکر میکنند دیگه چی شدن در کل هرچی هم باسواد باشی و دوره های مختلف رفته باشی مدرک داشته باشی نرم افزار بلد باشی بازم میگن تو هیچی نیستی چون خودشون بلد نیستن میمیرن یکی بلده رفته مصاحبه

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی ·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
برنامه ریزی

بنده به مصاحبه دعوت شدم یه خانم و یه آقاپسری مصاحبه میکردن سنشون همه پایین آقا که کلا سرش تو لپ تاب بود و هرموقع هم سوال می پرسید انگار طلبکاره و دارم وقتشو میگیرم بزور انگار اومده اصلا براشون مهم نیست طرف مقابل چه توانایی هایی داره، هر چقدر هم بالا بازم ردتون میکنن باید معرف درجه بالا داشته باشین بعضیا اومده بودن تکمیل پرونده اصلا خبر نداشت استخدام شده باید مدرک میاورده نگهبانی زد تو سیستم بهشون گفت. آخر مصاحبه هم اون آقا با بی ادبی در اتاق رو باز کرد یعنی خودت بلند شو برو بیرون حیف وقتی که گذاشتم و هزینه ای که کردم انگار مردم بیکارن کاملا طلبکار بودن همش پارتی بازیه از بیرون فکر میکنین خیلی افراد باسواد دارن کار میکنن ولی اصلا این طور نیست هر کی هر کیه هر کسی که تونسته فامیلاشو اورده داخل شرکت با هر سنی سطح علمی بسیار پایین

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر مدیرعامل·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسئول دفتر مدیرعامل

بنده مسئول دفتر هیئت مدیره بودم که محیط شرکت کاملا فاسد و آقایی که اونجا مدیر منابع انسانی بود پیشنهاد نامربوط میداد و هر کسی که اونجا برای کار می آمد باید تن به خواسته اینها میداد و اصلا کار نمی خواستن اینقدر محیط شرکت فاسد بود که نتونستم کار کنم و اومدم بیرون حقوق و بیمه به موقع بود ولی محیط فاسد بود

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۹ خرداد ۱۴۰۳
۵.۰
کارمند

میخوام از تجربه کاری خودم در شرکت سهدا بگم. من از بهمن ماه پارسال که برای انجام مصاحبه رفتم اول فکر میکردم با یک گروه خیلی سخت و خشن روبرو هستم ؛ اما بعد از یک هفته کار آزمایشی و تست بالاخره تونستم نظر مدیر فنی و مدیر مجموعه رو جلب کنم و بگم من می تونم. یه چیزی برام خیلی جالب بود که دوست داشتم نظرم رو بقیه هم بخونن ؛ تو این گروه هر پیشنهادی که داده میشه توسط مدیر گروه بررسی میشه و با مشورت کل گروه اگه کارآمد باشه استفاده میکنیم. و کارمندا از پایین ترین رتبه تا بالاترین رتبه، دیده میشن! واقعاً دیده میشن. که این رو من توی تجربیات مختلفم توی شرکتهای دیگه ندیدم. خلاصه که خیلی خوشحالم در این گروه کار میکنم. امیدوارم سالیان سال در کنار این گروه رشد کنم.

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۳ اسفند ۱۴۰۲
۱.۰
گرافیست

متاسفم که باید اینو بنویسم ولی بابت آرامش خودم میگم چون این موضوع رو به هیچکس دیگه ای نتونستم بگم. تابستان سال ۱۴۰۱ از طریق یکی از سایت های کاریابی با اگهی استخدام گرافیست در شرکت ماندگار درمان ایرانیان یا به قول خودشون سهدا اشنا شدم و رزومه فرستادمو بعد از تماس باهام رفتن برای مصاحبه به دفتر شرکت که چیتگر بود قرار بر این شد که به عنوان گرافیست شرکت به مدت ۲ هفته ازمایشی برم و بعد در صورت تایید قرار داد ثابت باهام بسته بشه . چند روز اول همه چیز عادی بود و لیست کارهای سنگینی که بهم دادن رو با علاقه تمام انجام دادم و تحویلشون دادم. ساعت کاری براشون مهم نبود و میگفتن تا تحویل کامل کار بمونید که بعضی روزا تا ساعت ۸ شب هم طول میکشید رفتار مدیر شرکت به شدت بد و طلبکارانه و بدون مراعات اخلاقیات بود و گاها از الفاظ بد برای باقی پرسنل استفاده میکردن . ولی با همه مشکلات بعد از دو هفته کار سخت و پر فشار وقتی درخواست بستن قرار داد رو کردم مدیریت گفتن قرار داد رو با ۵ میلیون تومان حقوق بیشتر باهات میبندم در صورتی که بتونی روزهای جمعه هم چند ساعت بیای شرکت و ‌.‌.. . همونجا فهمیدم که علاوه بر رفتار غیر حرفه ای ادم به شدت خطرناکی هم هست. بعد از مخالفت هم با یک لحن بسیار بد بهم گفت که اگه عقل داشته باشی پیشنهادمو روی هوا میزنی و ... من که از اونجا فورا اومدم بیرون و هیچوقت این موضوع رو برای کسی نگفتم ولی اینجا مینویسم برای افرادی که میخونن و به نوعی ارتباط دارن با شرکت سهدا . خیلی مراقب باشید

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل کیفیت·۱۹ فروردین ۱۴۰۴
۲.۰
کارشناس کنترل کیفیت

در اواسط فروردین ۱۴۰۴ جهت مصاحبه رفتم ،رفتار مصاحبه کننده اقای نظری بسیار زننده و کلمات نامحترمانه وبا عدم دستور زبان مناسب بود و پوزخند های ایشان باعث عدم تمرکز و جواب سوالاتو دیگه ندادم و با ناراحتی ترک کردم

شرکت بزرگ
نویان نگین پارسیان
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۳ فروردین ۱۴۰۴
۵.۰
کارمند

اقای ****** جزو نوابغ ایران می باشد و بسیار و در. شرایط سخت به تمامی پرسنل و بنده ثابت کردند که با صبوریشون مشکلات رو میتونند حل کنند البته قبلا نظرات منفی رو بنده دیده بودم ولیکن در یک سال گذشته متوجه شدم همگی سو تفاهم بوده

پاداش و کارانه
دریافت سفته برای قرارداد
سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کنترل کیفیت ·۸ فروردین ۱۴۰۴
۲.۰
کنترل کیفیت

بار اول که برای عنوان شغلی کارشناس مستندسازی رفته بودم مصاحبه ی بدی نبود ولی رد شدم بعد چند روز زنگ زدن که اگه میخوای بیا برای عنوان شغلی کنترل کیفی مصاحبه منم قبول کردم، یه خانم و یه آقا بودن که آقاهه واقعا رفتار زننده ای داشت، نگاه به شدت از بالا به پایینی داشت و گه گاه هم پوزخند میزد البته خانومه هم همینطور بود ولی چون کمتر سوال میپرسید زیاد رفتارش به چشم نمیومد، در نهایت هم رد شدم، اینم بگم که من رزومه ی خوبی داشتم، تو ایمیل ریجیکتی ام نوشته فرد دیگری که امتیاز بالاتر گرفته بود جذب شد اما من دیدم که دوباره تمام عنوان شغلی ها رو از نو آگهی کردند، معلوم بود که کسی را جذب نکرده بودند، کلا این شرکت دائم آلاگهیه معلوم نیست جریانشون چیه و به دنبال چی هستند

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس پرستاری ·۲۶ اسفند ۱۴۰۳
۳.۰
کارشناس پرستاری

سلام مصاحبه در شرکت سیناژن 3مرحله دارد مرحله اول مصاحبه با مدیرو کارشناس عالی رتبه شغل مربوط مرحله دوم تیم ۴نفر منابع انسانی متشکل از مدیر منابع انسانی و ۳کارشناس مرحله سوم مصاحبه اسکالپ بحث حقوق و دستمزد . اگر به دنبال جایگاه اجتماعی فوقولعاد . آدم های به روابط عمومی بسیار بالا که اکثرا هم دکتر هستن این شرکت بهتون پیشنهاد میکنم . کسانی که در شرکت های صنعتی بزرگ کار کرد باشنه متوجه پیام من میشن.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·It·۵ بهمن ۱۴۰۳
۱.۰
It

کار زیاد و طاقت فرسا،بازخواست روزانه و حتی ساعتی،بی عدالتی ،مدیر خشک و بدقلق،حقوق پایین،استرس بالا،به شدت بی چشم و رو هستند و کلا هر کسی که اونجا مشغول هست ،به زندگی شخصیش آسیبی وارد شده

عدم توازن کار و زندگی
عدم امنیت شغلی
ساعت کاری بالا
حقوق ناکافی
دریافت سفته برای قرارداد
کنترل افراد با دوربین
ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·منشی دفتر·۳ آذر ۱۴۰۳
۵.۰
منشی دفتر

من حدود 3 ماهه عضو این مجموعه شدم و بعد از 1 ماه آزمایشی البته با حقوق باهام قرارداد بسته شد؛ حقوق دریافتیم خوبه بالاتر از چیزیه که قبلا دریافت می کردم؛ تو اینترنت داشتم درباره سهدا جستجو می کردم که درباره تجربه کاری افراد تو شرکت با نظرات متفاوتی روبرو شدم اما از زمانی که من وارد شرکت شدم رفتار و اخلاق نادرستی از هیچکسی ندیدم، تمام بچه های شرکت خونگرم و خوبن، آدم میمونه قسم روباهو باور کنیم یا دم خروسو :)

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آذر ۱۴۰۳
۴.۰

میتونم ازسهدا به عنوان اولین تجربه کاریم یاد کنم که توش تفاوت زیادی بین مدیران مجموعه با کارمند ها وجود نداشت، نظر سنجی به بهترین شکل اتفاق میوفتاد و همه تیم به سمت هدف و با برنامه از قبل تایین شده حرکت میکردند. انگار هه چی از قبل پیش بینی شده باشه

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۳۰ آبان ۱۴۰۳
۵.۰
برنامه نویس

من ابتدای امسال آگهی شرکت رو دیدم و رزومه فرستادم، دعوت به همکاری شدم و مصاحبه انجام شد، مدیریت مجموعه خیلی با آرامش و شخصیت صحبت کردند؛ قرار شد 3 روز آزمایشی برم شرکت تا اینکه ببینن کارم چطوره و بعد درباره قرارداد صحبت کنیم. خداروشکر بعد از تایم آزمایشی قبول شدم و تا همین الان کنار این تیم مشغول به کار هستم. خیلی مسائل تو شرکت های تازه تاسیس و استارت آپ وجود داره که به هر حال تو حرفه ی ما ایجاب میکنه که کار گروه باشیم و خودمون رو از گروه جدا ندونیم. امیدوارم کنار گروه بتونم پیشرفت کنم.

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدرپ·۲۲ آبان ۱۴۰۳
۱.۰
مدرپ

برای مدرپ لاین مکمل با من مصاحبه کردن و اقای دکتر و.ق. برای مصاحبه ی چهارم حضور نداشتن. متاسفانه منابع انسانی تاریخ اشتباهی برای حضور در تهران به من داد و حتی تا هفته ی بعد و تاریخ اصلی هم دکتر تشریف نداشتن. اقای ا.ع از لاین دیابت مصاحبه کردن و گفتن اگر پزشک شما رو تاچ کنه (عین کلمه) چیکار میکنی و گفتن بهتره هیچی نگی. ریجکت شدم و علت رو نمیگفتن. تماس گرفتم و سرپرست جذب اقای ش گفتن نه همینه و درسته و بعد از اصرار من برای صحبت با دکتر گفتن تماس میگیرن و نگرفتن. حدود ۱هفته و نیم بعد خانم ب.ا از منابع انسانی تماس گرفتن و گفتن میخوان جلسه ای بزارن با دکتر و.ق. و قبول شدم این دفعه و اومدم تهران. مرتبا تاکید میکردن همشون حرف نبرید و بیارید اما همون روز اول پشت سر‌من به دکتر و.ق. گفتن خواستم لاینو عوض کنم به پوست و قرارداد من از ۳ماه شد یکماه!!! حتی به من فرصت دفاع از خودم رو ندادن. با منطق از خودم برای حرفی که نزده بودم دفاع کردم و همون اقای و.ق. دقیقا عین این کلمات رو گفتن «من ۴۰ ساله همینم و همینقدر ک*خلم» دقیقا همین کلمه رو گفتن. خواستم روی این مسئله و قرارداد فکر کنم چرا‌که پذیرفتن ان به معنای این بود که من واقعا مقصر بودم درحالیکه کسی دروغ‌گفته بود و این خلاف سیاست سازمان بود که مداااااام ازش حرف میزدن و بزرگ توی ورودی روی دیوار هم نوشتن. با من تماس گرفتن گفتن اقای و.ق سرپرست لاین مکمل و اقای ر سرپرست منابع انسانی صحبت کردن و گفتن نمیخوان همکاری کنن دیگه. به هیچ عنوان توی این شرکت کار نکنید. هیچ‌کس حرفه ای نیست و اخلاق حرفه ای وجود نداره. مهم نیست چقدر شایستگی داشته باشید. این شرکت مسمومه.

دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان·۲۰ آبان ۱۴۰۳
۳.۰
پشتیبان

به شدت آدم های تازه به دوران رسیده هستند که فکر می کنن همین که همدیگر رو با اسم کوچیک صدا کنن و صمیمیت بینشون ایجاد بشه کارها پیش می ره فقط پاهاشون رو روی سر افراد می زارن تا خودشون پیشرفت کنن.

عدم توازن کار و زندگی
محیط غیر حرفه ای
مدیریت ضعیف
بد قول
دکتر ساینا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۴ آبان ۱۴۰۳
۳.۰

در این شرکت زمانی که به نفعشون باشه استارتاپ هستن و زمانی که نباشه شرکت بزرگ هستن. خیلی سعی دارن شبیه استارتاپ‌های خارجی باشن اما با این کار فقط انرژی شما رو میگیرن. یک سری فرهنگ‌هایی دارن در تیم فنی که مدیرفنی بعضا تحمیل میکنه برای صمیمانه شدن اما بیشتر بابت اینه که ببینن شما چه جور آدمی هستید تا بهتر کنترلتون کنن. اعضای تیم سعی دارن زیرآب همو بزنن و امنیت شغلی ندارید. خیلی تاکید دارن که ما استارتاپ هستیم و flat هستم و همه در یک حدن اما خودتون میفهمید که نظر شما هیچ اهمیتی نداره و خودشون به وضوح میگن که ما مثلا یه گروه داریم که توش راجع به مدیریت اوضاع صحبت میکنیم. در کل محیط امنی نیست و اگر عادت به زیرآب زنی ندارید به شدت اذیت میشید اونجا. حقوق هم معمولا به موقع میدن اما عیدی رو میذارن ۲۹ اسفند.

ادمان فناوری پنگان
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ شهریور ۱۴۰۳
۱.۰

شرکت بسیار بی نظمی هست. همچنین تعهدی نسبت به انجام و تحویل به موقع پروژه ها ندارد. حقوق پرسنل نیز تا چند ماه عقب میافتد و مدیر شرکت نه به پروژه ها تعهد داره و نه به پرسنل. با وجود عدم داشتن اطلاعات مهندسی و دانشگاهی کافی، به شما تحکیم می کنه که کاری که خودش می خواد انجام بدی. با آشنا و رابطه داشتن، دفتر و امکانات هم در سرم سازی رازی و هم در دانشگاه خوارزمی کرج بهش دادن که خود مجموعه سرم سازی رازی هم باهاشون مشکل داره. تو این شرکت از هزینه های قرارداد ها استفاده شخصی می شه و منابع مالی برای کارهای متفرقه هدر میره. به راحتی تو این شرکت بهتون دروغ میگن. دستگاه های بایوراکتور رومیزی تولید کردن که با استانداردهای این صنعت فاصله داره و بعد از تحویل به مشتری نیز دچار ایراد و عدم تحویل یک سری قطعات لازم این دستگاه هست. یک دستگاه اولتراسانتریفیوژ آزمایشگاهی به نام خودشون رونمایی کردن که قطعات داخلی اون برای یک سانتریفیوژ خارجی بوده و یک بدنه جدید براش ساختن و به نام اولتراسانتریفیوژ ایرانی به خورد ملت از همه جا بی خبر دادن که همین هم دارای ایرادهای فراوان بوده و نتونسته به دور و سرعتی که ادعا می کردن برسه و تا امروز هم نتونستن رفع عیبش کنن. در عین حال، با همین عدم مهارت و دانش، قرارداد چند دستگاه دیگه هم بستن. خیلی از پرسنل این مجموعه به دلیل بی نظمی، عدم صداقت و تعهد در این شرکت، از مجموعه جدا شدن. عمر و پولتون ر برای کار یا قرارداد بستن با این شرکت تلف نکنید.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

سلام من مصاحبه سیناژن بصورت مجازی. برگزار کردم. اگر پارتی ندارید الکی تلاش نکنید. یه سری سوالات و مباحث مطرح میکنن که در جزوات دستورالعمل های خودشون هست و در هیچ سایتی پیدا نمیکنید.

دارو بهداشت آسیا
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۹ مرداد ۱۴۰۳
۱.۰

دوست دارم در چند سطر به تجربه کاریم تو شرکت دارو بهداشت آسیا بپردازم به امید اینکه این تجربه بکار کسی بیاد،مدیر داخلی شرکت از دانش مدیریت مطلقا آگاهی نداشت، پرداخت حقوق ماهانه نامنظم بود به طوری که بعضی وقتا دو سه روز مونده به موعد پرداخت مدیر داخلی شرکت غیبش میزد! نقش حسابداری در پرداخت حقوق پرسنل در حد یه میرزا بنویس بود به طوری که فقط ساعت کاری پرسنل رو میزاشت جلو دست مدیر و اون برحسب فرمولهایی که فقط خودش سر در میاورد حقوق پرسنل رو مشخص میکرد!! از مزایا و میزان پول پرداختی برای ناهار و بقیه موارد هم حرف نزنم سنگین تره !! نیروی انبار شرکت بسیار کم بود و با وجود حجم کار زیاد و طاقت فرسا سعی میکردن برای اینکه نفرات جدید استخدام نکنن فشار کار را روی نفرات موجود بذارن !! از نیروها سفته میگرفتن و اجازه نمیدادن بجز اثر انگشت و امضا هیچ چیز دیگه ای تو سفته بنویسی!! کولر ماشینهای توزیع رو برای کم کردن استهلاک و کاهش مصرف سوخت قطع میکردن که همین باعث میشد در تابستان به نیروهای توزیع که باید سفرهای کاری زیادی میرفتن فشار زیادی وارد بشه، در یک مورد بسیار نادر که در هیچ جایی قبل از این ندیده بودم برای پرداخت حقوق یسری از افراد بقیه پرسنل رو به صورت نوبتی به یک هفته مرخصی اجباری فرستادن!! و در موردی دیگر بنا به مشاهدات عینی یسری از افراد برای تعدادی از پرسنل که باهاشون به مشکل خوردن و از شرکت رفتن به سایر شرکت های پخش نامه عدم جذب افراد مورد نظر رو زدن!! خلاصه هر چه بدان دارند این جماعت یکجا داشتند،امیدوارم هیچ کس تو زندگی گذرش به همچین شرکتایی نخوره

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۷ تیر ۱۴۰۳
۱.۰

من به مدت دو ماه و هفت روز در این مجموعه مشغول بودم. از اواخر بهمن تا اواخر فروردین تا خودم به طور رسمی استعفا دادم. دلایل استعفا: 1. نداشتن رفتار حرفه ای و استاندارد از مدیریت و cto 2. عدم پرداخت حقوق (به ویژه حقوق اسفندماه که در اردیبهشت نصف آن پرداخت شد) 3. عدم بیمه 4. تایم کاری غیراستاندارد (از 9 صبح تا 9 شب نگه اغلب مجبور میشدیم بمونیم) 5. عدم پرداخت عیدی 6. غیراستاندارد بودن وظایف محوله (حتی مواردی مانند جابجایی وسایل سنگین هم به عهده پرسنل می انداختند) 7. به راحتی انگیزه شما در این مجموعه به هدر خواهد رفت 8. مدیریت بسیار ضعیف 9. عدم عقد قرار داد 10. اضافه کاری بدون حقوق اگر داخل فروم ها دیدین شخصی از این مجموعه تعریفی میکنه، مطمئن باشین که از سمت مدیریت مجموعه هست که برای نرمالایز کردن و تعریف از خودشون اومدن پیام میگذارند. در صورتی که وارد مجموعه خواستین بشین به هیچ وجه بدون قرارداد ادامه همکاری نداشته باشید. خودشون دائم بستن قرارداد رو به تعویق میندازن آخر هم انجام نمیدن. انقدر غیرحرفه ای هستن که به خودشون اجازه میدن توی قرارداد دست ببرن حتما یه نسخه برای خودتون ازشون بگیرین. البته اگر نشستن و باهاتون قرارداد بستن... با اینکه تایم کاری میگن تا 6 هست، شمارو حداقل تا 8 نگه میدارن و به مرور تایم پایان کار رو برای ساعت 9 و 10 شب عادی میکنن. شب عید هم حقوق واریز نکردند و پیگیری مداوم رو هم پاسخگو نبودن. حقوق اسفند و بهمن رو در اردیبهشت پرداخت کردن آن هم نه به مقداری که صحبت کرده بودن. نصف آن مقدار رو بعد از دو ماه پرداخت کردن. البته برای تایم اضافه کاری هم یک قرون به عنوان اضافه کاری به شما تعلق نمیگیرد. مرخصی هم به زور و با کلی منت در شرایط حاد ممکن هست اگر دلشون بخواد با کلی منت بدن. البته حقوق هم کاملا با تعویق پرداخت میشه و حتی اگر قرار داد نداشته باشین به راحتی حقوق شما پرداخت نمیشه. توجه داشته باشین که چیزی به عنوان تشویقی و عیدیو اضافه کاری و پاداش هم شاید وعده بدن اما به هیچ وجه اونهارو پرداخت نمیکنند.

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۵ تیر ۱۴۰۳
۱.۰

فقط پارتی میخواد الکی تو این سایتا آگهی میزنن بعد میگردن از بین خودشون شده بیسوادترین و بیربط ترین رشته رو در هر جایگاه شغلی انتخاب میکندد که از بیرون کسی رو استخدام نکنند یا باید سهمیه ای باشی یا پارتی کلفت داشته باشی ببرنت بنشوننت اونجا بهت یاد بدن کارو انجام بدی نه مدرک تحصیلی مهمه که مرتبط باشه اصلا با دیپلم برو پارتی داشته باشی میگیرن همین الان آمار بگیرن تو جایگاه شغلی های مختلف هیچ کدوم مدرک تحصیلی مرتبط ندارن حتی خیلیاشون با دیپلم استخدام شدن سطح علمی مجموعه پایین همه چه از حراست دم درش تا منابع انسانی و مدیرش فقط از بلا به پایین نگاتون میکنند و فقط میخوان تحقیر کنند. مدرک تصیلی مهم نیست دانش تخصصی مهم نیست زبان انگلیسی در حد abc هم بلد باشی براشون اوکیه ولی اگر پارتی نداشته باشی از انگلیس یه نفر رو هم بیاری میگه زبانش ضعیفه مدیراش جوون و از خود متشکر با پارتی رفتن شدن مدیر فکر میکنند دیگه چی شدن در کل هرچی هم باسواد باشی و دوره های مختلف رفته باشی مدرک داشته باشی نرم افزار بلد باشی بازم میگن تو هیچی نیستی چون خودشون بلد نیستن میمیرن یکی بلده رفته مصاحبه

سیناژن
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه ریزی ·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
برنامه ریزی

بنده به مصاحبه دعوت شدم یه خانم و یه آقاپسری مصاحبه میکردن سنشون همه پایین آقا که کلا سرش تو لپ تاب بود و هرموقع هم سوال می پرسید انگار طلبکاره و دارم وقتشو میگیرم بزور انگار اومده اصلا براشون مهم نیست طرف مقابل چه توانایی هایی داره، هر چقدر هم بالا بازم ردتون میکنن باید معرف درجه بالا داشته باشین بعضیا اومده بودن تکمیل پرونده اصلا خبر نداشت استخدام شده باید مدرک میاورده نگهبانی زد تو سیستم بهشون گفت. آخر مصاحبه هم اون آقا با بی ادبی در اتاق رو باز کرد یعنی خودت بلند شو برو بیرون حیف وقتی که گذاشتم و هزینه ای که کردم انگار مردم بیکارن کاملا طلبکار بودن همش پارتی بازیه از بیرون فکر میکنین خیلی افراد باسواد دارن کار میکنن ولی اصلا این طور نیست هر کی هر کیه هر کسی که تونسته فامیلاشو اورده داخل شرکت با هر سنی سطح علمی بسیار پایین

رویان دارو
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر مدیرعامل·۳۰ خرداد ۱۴۰۳
۱.۰
مسئول دفتر مدیرعامل

بنده مسئول دفتر هیئت مدیره بودم که محیط شرکت کاملا فاسد و آقایی که اونجا مدیر منابع انسانی بود پیشنهاد نامربوط میداد و هر کسی که اونجا برای کار می آمد باید تن به خواسته اینها میداد و اصلا کار نمی خواستن اینقدر محیط شرکت فاسد بود که نتونستم کار کنم و اومدم بیرون حقوق و بیمه به موقع بود ولی محیط فاسد بود

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۱۹ خرداد ۱۴۰۳
۵.۰
کارمند

میخوام از تجربه کاری خودم در شرکت سهدا بگم. من از بهمن ماه پارسال که برای انجام مصاحبه رفتم اول فکر میکردم با یک گروه خیلی سخت و خشن روبرو هستم ؛ اما بعد از یک هفته کار آزمایشی و تست بالاخره تونستم نظر مدیر فنی و مدیر مجموعه رو جلب کنم و بگم من می تونم. یه چیزی برام خیلی جالب بود که دوست داشتم نظرم رو بقیه هم بخونن ؛ تو این گروه هر پیشنهادی که داده میشه توسط مدیر گروه بررسی میشه و با مشورت کل گروه اگه کارآمد باشه استفاده میکنیم. و کارمندا از پایین ترین رتبه تا بالاترین رتبه، دیده میشن! واقعاً دیده میشن. که این رو من توی تجربیات مختلفم توی شرکتهای دیگه ندیدم. خلاصه که خیلی خوشحالم در این گروه کار میکنم. امیدوارم سالیان سال در کنار این گروه رشد کنم.

ماندگار درمان ایرانیان (سهدا)
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران، تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·گرافیست·۳ اسفند ۱۴۰۲
۱.۰
گرافیست

متاسفم که باید اینو بنویسم ولی بابت آرامش خودم میگم چون این موضوع رو به هیچکس دیگه ای نتونستم بگم. تابستان سال ۱۴۰۱ از طریق یکی از سایت های کاریابی با اگهی استخدام گرافیست در شرکت ماندگار درمان ایرانیان یا به قول خودشون سهدا اشنا شدم و رزومه فرستادمو بعد از تماس باهام رفتن برای مصاحبه به دفتر شرکت که چیتگر بود قرار بر این شد که به عنوان گرافیست شرکت به مدت ۲ هفته ازمایشی برم و بعد در صورت تایید قرار داد ثابت باهام بسته بشه . چند روز اول همه چیز عادی بود و لیست کارهای سنگینی که بهم دادن رو با علاقه تمام انجام دادم و تحویلشون دادم. ساعت کاری براشون مهم نبود و میگفتن تا تحویل کامل کار بمونید که بعضی روزا تا ساعت ۸ شب هم طول میکشید رفتار مدیر شرکت به شدت بد و طلبکارانه و بدون مراعات اخلاقیات بود و گاها از الفاظ بد برای باقی پرسنل استفاده میکردن . ولی با همه مشکلات بعد از دو هفته کار سخت و پر فشار وقتی درخواست بستن قرار داد رو کردم مدیریت گفتن قرار داد رو با ۵ میلیون تومان حقوق بیشتر باهات میبندم در صورتی که بتونی روزهای جمعه هم چند ساعت بیای شرکت و ‌.‌.. . همونجا فهمیدم که علاوه بر رفتار غیر حرفه ای ادم به شدت خطرناکی هم هست. بعد از مخالفت هم با یک لحن بسیار بد بهم گفت که اگه عقل داشته باشی پیشنهادمو روی هوا میزنی و ... من که از اونجا فورا اومدم بیرون و هیچوقت این موضوع رو برای کسی نگفتم ولی اینجا مینویسم برای افرادی که میخونن و به نوعی ارتباط دارن با شرکت سهدا . خیلی مراقب باشید