ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۶٬۹۹۶ تجربه منتشرشده · صفحه ۲ از ۳۵۰
نگاه بانک
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس

متاسفانه چنددستگی توی شرکت وجود داره، بخصوص‌ این اواخر بیشتر شد و بچه ها جون همدیگه افتادن، دلیلش این بود ناصر محمدی اومد وام هارو به صورت سلیقه ای بین بچه ها پخش کرد و خیلی از نیروهای قدیمی شرکت نکرفتن ولی نیروهای جدید که کمتر از یکسال سابقه دارند وامشونو گرفتن و وقتی لو رفت خیلی دلخوری بین بچه های قدیمی ایجاد شد، واحد منابع انسانی هم جوابی بابتش نداره چون مدیر واحدش و نیروی جدیدش این وام رو گرفتن و از بجه ها دفاعی نمیکنن

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس طراحی·۱ تیر ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس طراحی

یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن

اک تک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

من حدود ۴ ساله در این شرکت بود و رفتم، برداشت کلی خودمو از این مجموعه میگم، خالی از لطف نیست، خود اک تک زیرمجموعه هلدینگ سپاهان باتری میشه، خود این هلدینگ هم کلا یه بیزنس خانوادگیه، یعنی از مدیرمیانی به بالا همه یا فامیل یا قدیمیای اینجان سیستم تصمیم گیری تو کل هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه سیستم حاجی بازاریه، خیلی آرایشش کردن و ماتیک مالیش کردن ولی اگر بیایید تو مجموعه می‌فهمید چی به چیه، اک تک به نوعی فقط زیرساخت IT هلدینگ رو تامین میکنه و هیچ مشتری خارجی نداره، سه تا واحد کلی داره، نرم‌افزار، پشتیبانی، امنیت و.. اک تک جاییه که برای ورود خوبه ولی برای موندن نه به قول همه کسایی که اینجان، یه دانشگاه و محیط تسته همه تست و خطا میکنن یادمیگیرن و میرن، چرا میرن؟ جو محیط سمیه، ثبات تصمیم گیری اصلا وجود نداره، مدیریت ورک‌لود اصلا نیست، یکم بخوایید خوب کار کنید، هزار جور کار رو میریزن سرتون، منابع انسانی، افتضااااااح، به شدت پر مدعا و بی ادب، هنرشون اینه که مدام تهدید کنن همه هم با هم فامیل، درنتیجه برای اعتراضات شما هیچ گوش شنوایی نیست و بد ماجرا خودتون میشین، بد قولی خیلی زیاده، کار مدیرا کلا اینه هر روز بیان بشین پا دوربین بقیه رو دید بزنن و اتو بگیرن، حقوقی که باتون میبندن رو نصف میکنن، یه پایه حقوق خیلی کم میدن و بقیه حقوق رو به نام های کارانه، پشت‌کارتی و.. میدن، که اضافه کار و سنوات و.. کم بدن، تبعیض به شدت زیاده و سوگولی‌ها زیادن هرچی بیشتر خبرچینی کنین و زیرآب بزنین بقیه رو بیشتر بازی بدین عزیزترین و به اصطلاح خودشون تراست سازمانین، سازمان به شدت مافیایی شده تو خودش، کسی که سرش به کار خودش باشه اصلا اجازه رشد نداره نه افزایش حقوقی و نه ارتقای جایگاهی میدن(با سد فامیلا و سوگولیا روبه‌رو میشین)، خیلی هم حس بد بتون القا میکنن تا بتونن کنترل‌تون بکنن، تو بازیشون نرید، دخترشون مدیرعامل، عروسشون مدیر امن..، پسرخالشون مدیر فلان جا و... کسایی که هرکدوم بیان تو بازار عمرا بتونن کار کنن مزایا هم گفتم، این‌قدر خر تو خره میتونین یادبگیرین رشد کنین و برین حقوق هم سعیشون این بوده همیشه سرتایم بدن، بیمه هم به موقع میریزن دیگه چیز به درد بخوری نداره، گول حرفای قشنگ HR رو نخورین... سر رفتن هم خیلی اذیت میکنن، مراقبت کنین، بیشتر هدفم این بود فرهنگ سازمان رو روشن کنم تا زیرساخت فنی. امیدوارم به کارتون اومده باشه

فناوری اطلاعات رجاء
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس اداری

سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگ‌ترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفه‌ای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها می‌شن. بعد از یه مدت حس می‌کنی بیشتر داری تلاش می‌کنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداخت‌ها با تأخیر انجام می‌شد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث می‌شد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداخت‌ها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست

سرمایکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

سرمایکس تحت نظارت و مدیریت مدیر سابق بینظیر بود، فضای دوستانه و برخورد محترمانه، و در هر شرایط و موقعیتی همیشه هوای تمام نیروها رو داشتن، ولی از اواخر سال 404 با تغییر مدیرعامل، به شدت فضا مسموم و شرایط کاری وحشتناک شد. با هزارتا بهونه ی غیرمنطقی از سر و ته حقوقا میزدن، و سال 405 با پایه 404 حقوق رو محاسبه میکردن، تعداد آف ها رو کم کردن، فشار کاری و روانی شدید، حذف وام و مساعده، و در هر بار تغییر روال و کاهش مزایا غیرمستقیم حرف از تعدیل میزدن که اگه رو این روال پیش نرید اخراج میشید! و در ماه های ابتدایی شروع به کار هم چند نیرو تعدیل شدن، که زهر چشم بگیرن از بقیه! توهین ها و بی احترامی های مستقیم مدیرعامل به نیروها، استخدام اعضای خانواده و آشناهاشون به جای نیروی متخصص و باتجربه، حذف هدایای مناسبتی، به چشم نیومدن زحمات نیرو و نگاه بالا به پایین، کسری حقوق غیرمنطقی، و به دنبالش افزایش برنامه ریزی شده حجم و فشار کاری! و حتی وقتی پیگیر حقوقی میشدیم که مشخصا کمتر واریز شده بود (حتی بر مبنای پایه حقوق 404)، دست به سر میشدیم و از یه تایمی به بعد دیگه پاسخ پیاممون رو هم نمیدادن! و حتی امکان دورکاری رو هم حذف کردن و بدون فراهم کردن شرایط و امکانات برای حضور و رفت و آمد، حضور در محل کار رو اجباری کردن! و طبیعتا خیلی از نیروهای خوب و قدیمی استعفا دادن، و با حجم نارضایتی های وحشتناکی که برای کاربران سایت هم درست کردن بودن، محیط کاری به شدت مسموم و پرتنش شده بود و هیچ اعتراضی هم هیچ وقت بررسی و تایید نمیشد. برده داری محض!

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مسخره و بی انصاف وقتی تورم بشه شروع به تعدیل نیرو میکنن سال ۹۴ نیروهای ۱۰_۱۴ سال سابقه را اخراج کردن به بهانه رکود اقتصادی. اکثرا با پارتی بازی فرزندان بانک ملی را جذب کردن و هیچ مصاحبه و رزومه ارسالی بررسی نمیشود یا فقط فرمالبته است بی عدالتی و تبعیض موج میزنه فقط پارتی بازی و باند بازی خدا لعنتشون کنه مخصوصا مدیر اداری و مالی سال ۹۴ و ۹۵ را

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشنس سفر خارجی·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشنس سفر خارجی

من به مدت ۱ سال و ۶ ماه در واحد سفر مشغول به کار بودم. محیطش وحشتناکه، مدیر واحد سفر یک آدم خودشیفته است که در خصوصی ترین کارها دخالت می کنه حتی ساعت غذا خوردن. فوق العاده پرخاشگر هست و دائما صدای داد و بیدادش میاد. سوپروایزرهای بخش هم فاقد هرگونه خلاقیت یا تعقل صرفاً باب میل خانم مدیر رفتار می کنند.اگر از رنگ مو و لاک و قد و بالاشون تعریف کنی، بدترین سوتی ها رو هم بدی اشکال نداره اما اگر سرت به کار خودت باشه و مستقل و غیرمتملق باشی کاری می کنند فرار کنی.بدترین تجربه کاریم در تمام ۱۸ سال عمر کاریم بود. در ضمن یک ادمین دارند که مدیر رو انگشتش می چرخونه.ظاهر شرکت خیلی یکع اما از مدیر عامل تا همه رده های مدیریتی و سرپرستی همی خودشیفته، از خودراضی، پرخاشگر، غیمنعطق و وحشتناکند. درسته حقوق نسبتاً خوبی میده اما سلامت روان نخواهید داشت...

نگاه بانک
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس یکی از تیم ها·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس یکی از تیم ها

در هر شرکتی نقاط قوت و ضعف وجود دارد، اما چیزی که برای من آزاردهنده بود برخی تناقض‌ها در فضای کاری، فرهنگ سازمانی و نحوه مدیریت مجموعه بود. زمانی که برای استخدام مصاحبه شدم، فضای شرکت بسیار حرفه‌ای، منظم و امیدوارکننده به نظر می‌رسید. اما پس از مدتی فعالیت، متوجه شدم بخشی از تصویری که در فرآیند جذب ارائه شده بود با واقعیت روزمره شرکت فاصله دارد. با وجود اینکه شرکت چند سالی است فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر نیز تغییراتی در مدیریت ارشد داشته، از نگاه من هنوز به ثبات و بلوغ سازمانی مورد انتظار نرسیده است. در بسیاری از مواقع احساس می‌شد که به ازای هر قدم رو به جلو، چند قدم به عقب برداشته می‌شود. یکی از مواردی که باعث نارضایتی من شد، سطح نظارت در محیط کار بود. طبق آنچه در دوران همکاری متوجه شدم، دوربین‌های مداربسته علاوه بر تصویر، صدا را نیز ضبط می‌کردند و این موضوع باعث شده بود بسیاری از کارکنان احساس کنند آزادی و راحتی لازم برای گفتگوهای روزمره در محیط کار را ندارند. همچنین این برداشت در میان کارکنان وجود داشت که برخی از مکالمات ضبط‌شده در ارزیابی‌ها یا تصمیمات مدیریتی مورد استناد قرار می‌گیرد. در مواردی نیز مشاهده می‌شد که صحبت‌های انجام‌شده در محیط کار بعداً به شکل کنایه، تذکر یا برخوردهای غیرمستقیم به افراد منتقل می‌شود. مجموع این موارد باعث ایجاد حس بی‌اعتمادی و کاهش آرامش روانی در محیط کار شده بود. از نظر مدیریتی نیز به عقیده من برخی از مدیران میانی از دانش و مهارت‌های لازم برای مدیریت تیم‌ها برخوردار نبودند. در بعضی موارد به نظر می‌رسید روابط شخصی و نزدیکی به مدیران ارشد نقش پررنگ‌تری نسبت به شایستگی‌های مدیریتی در انتخاب افراد داشته است. نتیجه این موضوع در برخی تیم‌ها به شکل تصمیم‌گیری‌های ضعیف، جلسات کم‌اثر، عدم توانایی در حل مسائل و انتقال فشارها به اعضای تیم دیده می‌شد. در تجربه شخصی من، برخی مدیران به جای تمرکز بر توسعه تیم، حل مشکلات و ایجاد فضای همکاری، بیشتر درگیر حاشیه‌ها، انتقال مشکلات به مدیران بالاتر و ایجاد فضای رقابتی ناسالم بودند. این موضوع باعث می‌شد اعتماد بین اعضای تیم کاهش پیدا کند و افراد احساس امنیت شغلی و آرامش کمتری داشته باشند. همچنین طی مدت حضورم شاهد خروج تعدادی از همکاران از مجموعه بودم که هر کدام دلایل خاص خود را داشتند، اما در مجموع این موضوع باعث شد نسبت به آینده شغلی خودم در این شرکت نیز تردید پیدا کنم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام مسیر حرفه‌ای خود را در مجموعه دیگری ادامه دهم. در کنار تمام این موارد، انصافاً شرکت نقاط قوتی هم دارد. حقوق و مزایا در سطح مناسبی قرار دارد، پرداخت‌ها منظم انجام می‌شود و برخی مزایای رفاهی و پرداختی‌های جانبی نسبت به بسیاری از شرکت‌ها شرایط خوبی دارند. به همین دلیل ممکن است از نظر مالی برای برخی افراد گزینه مناسبی باشد. در مجموع اگر صرفاً به دنبال حقوق و مزایای مناسب هستید، این شرکت می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد؛ اما اگر رشد حرفه‌ای، فرهنگ سازمانی سالم، مدیریت توانمند و فضای کاری مبتنی بر اعتماد برایتان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنم پیش از تصمیم‌گیری حتماً با کارکنان فعلی و سابق مجموعه صحبت کنید و تحقیقات کافی انجام دهید.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری ·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
کارمند اداری

من به عنوان کارآموز کارمو تو این شرکت و شروع کردم و هم از طرف مدیر واحد و همکارام کلی حمایت شدم . در کل اگر آدم مسئولیت پذیر و دقیقی باشید میتونید به خوبی از پس کار بربیاید تجربه کسب کنید و حتی پیشرفت کنید همچنین ممکن پاداش هم دریافت کنید. در کل شرکت منظم با مدیریت خیلی دقیقی هست. این تجربه شخصی من بود و اینکه این شرکت مناسب شما هست یا نه کاملا بستگی به خودتون و روحیه کارتون داره.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس بخش تولید·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
کارشناس بخش تولید

با سلام من الان بیش از 3 ساله که در این شرکت در بخش تست و تولید مشغول به کار هستم و لازمه بگم که کلیه پرسنل بخش تولید در سود تولید پروژه سهیم هستند که کمتر شرکتی این کار رو میکنه. از طرف دیگه شرکت علاوه بر سهیم کردن پرسنل در سود تولید محصولات، پاداش و آکورد و کارتهای تفریحی رو هم به افراد تاثیرگذار در پروژه اختصاص میده که باعث ایجاد رقابت سالم در رشد و ارتقاء مابین پرسنل شده است. نظر من اینه که اگر بدنبال جایی برای رشد کاری و مالی و اقتصادی هستید حتما این شرکت رو انتخاب کنید.

آکاف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند ·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من چهار قرارداد داشتم؛ یکی سه‌ماهه، دو تا یک‌ساله و در نهایت قراردادهای شش‌ماهه که تمدید شد. حجم کار در آکاف بالا بود و انتظار خروجی روزانه قابل‌توجهی از تیم وجود داشت. تقریباً تایم‌شیت‌ها را خودمان برای خودمان ثبت می‌کردیم و اعلام می‌کردیم و سپس برای تأیید نهایی از آن دفاع می‌کردیم. در برخی مواقع هم ممکن بود در میانه یک پروژه از شما خواسته شود کار را متوقف کنید و به دلیل فورس بودن، به پروژه دیگری منتقل شوید. به نظر من، شرکت‌هایی که روی یک پروژه مشخص کار می‌کنند شرایط ساده‌تری دارند تا جایی که در طول سال مجبور باشید روی تعداد زیادی پروژه با سناریوهای متفاوت کدنویسی و تسک انجام دهید. با این حال، در مجموع همکاری خوبی با هم داشتیم و دلیل جدایی من از شرکت هم همین موضوع بود.

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

محیط سازمان واقعا سمی و بر مبنای کنترل دائمیه، برای توانمندی شما ارزشی قائل نیستن و چون عمدتا مدیرای کوتوله داره فقط سعی میکنن با کنترل بیش از حد بتونن فضا رو مدیریت کنند، منابع انسانی به ششدت ضعیفه و توی دوسال شش نفر رو استخدام کردن ولی همه اونا نهایتا استعفا دادن، تغییرای یهویی تو این شرکت زیاده یه دفعه تو یه شب کل مدیراش عوض میشن و تموم واحد ها بهم میریزن، برخلاف ظاهر به نظر نرمالش توی همه واحداش میبینی روابط خارج از عرف دارن و جوری که سعی میکنن کاورش کنن منزجر کنندس... اشتباه ما رو شما نکنید، اینو صادقانه میگم فریب ظاهر خوب شرکت رو نخورید، نه پرداختیش مطابق عرف بازار کاره و نه محیطش سالمه، دائم دوربین ها چک میشه و صداتون شنود میشه در حدی که ادم استرس میگیره بخواد با خانوادش صحبت کنه؛ نتیجه: کنترل دائمی فرسایشی،حقوق پایین، مدیرای بیمار و از همه بدتر مریض روانی و من اله توفیق

بیمه سامان (دفتر مرکزی)
بیمه · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

سلام من یکی از کارمندان شعبه بیمه سامان هستم که با معاون جدید اجرایی بیمه سامان شده مقام مافوق ما و زیرنظر آن هستیم به شدت آدم چشم ناپاک، بی تربیت هستند نگاه بالا به پایین به کلیه کارمندان دارن هم خودشون هم جانشین شون خانم غیاثی فر اینقدر نگاه بالا به پایین شون زیاد هست که حتی یه کارمند اجازه اینکه اظهار نظر کند را ندارد در ظاهر خانم غیاثی فر چیزی نمی گویند و خودشان را مهربان و خوش برخورد نشان میدهند ولی بعد عدم نیاز کارمند را میزنند و اخراجش میکنند. بیمه سامان معاونت اجرایی شده سرباز خونه محیطی ناسالم، ناامن، معاون و جانشین معاون به شدت قدرت طلب در حدی که جانشین معاون برای اینکه طرفدار برای خود جمع کند پشت سر معاون شرکت مادام بدگویی میکند و از عدم کفایتش صحبت می کند. از مدیرعامل بیمه سامان همچین انتخابی بعید بود فکر نمی کردیم روزی برسد و آقای ضرابیه به معاونین و جانشین هاشون اجازه ظلم کردن به پرسنل شون رو بدهند.

توسعه تجارت آمر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید

گاج
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

یکی از دخترهای منابع انسانی از من خوشش اومده بود و بهم پیشنهاد دوستی و سکس داد، چون قبول نکردم حرسش گرفت و رفت زیرآبم رو زد و توی جنگ تعدیلم کردن. قبلا هم آوازه هرزگی این خانم رو شنیده بودم، حتی سرپرست قبلی واحد پشتیبانی مشتریان هم سر روابط غیر اخلاقیش با همین خانم اخراج شد. توی این شرکت فقط روابط جنسی میتونه جای شما رو محکم کنه، حتی خانمی که الان مدیر عامل هست هم با برقراری روابط جنسی با فرد اصل‌کاری تونست به این موقعیت برسه تازه اون زمان شوهر هم داشت زنیکه بی شرف. مدام هم از دوربین ها دارن پرسنل رو چک میکنن حتی دوربین ها شنود هم داره و صدای حرف زدن بچه ها رو میشنون. هر قولی هم که توی مصاحبه بهتون میدن دروغه بهش عمل نمیکنن. وسط بیایونه این سوله که پرسنل اونجا کار میکنن . ماشین من که توی خیابون بود رو دوبار خالی کردن

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

سلام منابع انسانی داغون و زرنگ در حد بچه خیاطی که میخواد زود خیاط بشه این اقا پسر دهه 70 یا 80 ؟؟؟ کمتر خودتو شیرین کن یه خورده هم به خودت فکر کن اقای عزیز

پرداخت نوین آرین
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

من تجربه مصاحبه با این سازمان داشتم، مصاحبه کاملا غیر حرفه ای بود و چند تا سوالی پرسیده شد که دور از ادب و اخلاق و کار حرفه ای بود. با سوال های خیلی بی خود و اکثر سوال ها غیر مرتبط با محیطی بسیار شلوغ و متاسفانه توقع کارزیاد و اضافه کاری اجباری داشتند. و کلی معطل هم شدم که مصاحبه کننده دیر اومد.....

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

طاقچه در بخشهای مختلف آدم‌های خوبی داره که همکاری باهاشون لذتبخشه اما به طور کلی مدیریتش افتضاحه. رشد و کسب مقام در گروی فامیل‌بازی و پاچه‌خواریه. باجناق مدیرعامل با دو سه سال تجربه cto شده و زنش هم لید یکی دیگه از تیم‌هاست. کسی که شرکت بهش عنوان دیرکتور پروداکت رو داده حتی دو سال سابقه‌ی کار پروداکتی نداره و فیچرهای بلااستفاده‌ای بالا میاره که به خاطرشون ماه‌ها از ایم فنی زمان گرفته و همه رو اذیت میکنه برای این کارای بی‌نتیجه. مدیرعامل احتمالا فکر میکنه یه سفره‌ای پهنه و لازم نیست در تصمیماتش عدالت رو لحاظ کنه اما نمیدونه که داره کل تیم فنی رو از داخل خراب و فرسوده میکنه و به برند آسیب میزنه. فقط برای بچه‌های فنی دعا میکنم همین.

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌ پرداز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۸ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
برنامه نویس

منابع انسانی شرکت کاملا در لایه مدیریتی حل شده و میشه گفت منابع انسانی نداره. لایه مدیریتی سن بالا و راکد هست. این دو عامل کنار هم باعث شده که حتی اگر نیروی خوب و دغدغه مندی هم تو شرکت هست نتونه کاری از پیش ببره چون نه اختیاری داره و نه کسی به حرفش گوش میده. و نه امیدی به این هست که در آینده اختیاری داشته باشه یا کسی به حرفش گوش بده. زمانی واقعا شرکت خوبی بوده و صد حیف که دیگه نیست.

نگاه بانک
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس

متاسفانه چنددستگی توی شرکت وجود داره، بخصوص‌ این اواخر بیشتر شد و بچه ها جون همدیگه افتادن، دلیلش این بود ناصر محمدی اومد وام هارو به صورت سلیقه ای بین بچه ها پخش کرد و خیلی از نیروهای قدیمی شرکت نکرفتن ولی نیروهای جدید که کمتر از یکسال سابقه دارند وامشونو گرفتن و وقتی لو رفت خیلی دلخوری بین بچه های قدیمی ایجاد شد، واحد منابع انسانی هم جوابی بابتش نداره چون مدیر واحدش و نیروی جدیدش این وام رو گرفتن و از بجه ها دفاعی نمیکنن

منشور سیمین
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس طراحی·۱ تیر ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس طراحی

یه مثل هست میگه اگه شما بیشتر و بهتر کار کنید کارفرما سال دیگه ماشینش خوشگل تر میشه تو همه شرکت ها همینه انسانیت ربطی به دین و ایمون نداره ، همچون هم میدونیم با خودمون چند چندیم مدت زمانی که اونجا بودم جالب بود هم واسه شرکت ارزش افزوده داشتم هم واسه خودم جابه جایی کارگاه چیز جالبی نبود انشالله که موفق باشن

اک تک
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱ تیر ۱۴۰۵
۱.۰

من حدود ۴ ساله در این شرکت بود و رفتم، برداشت کلی خودمو از این مجموعه میگم، خالی از لطف نیست، خود اک تک زیرمجموعه هلدینگ سپاهان باتری میشه، خود این هلدینگ هم کلا یه بیزنس خانوادگیه، یعنی از مدیرمیانی به بالا همه یا فامیل یا قدیمیای اینجان سیستم تصمیم گیری تو کل هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه سیستم حاجی بازاریه، خیلی آرایشش کردن و ماتیک مالیش کردن ولی اگر بیایید تو مجموعه می‌فهمید چی به چیه، اک تک به نوعی فقط زیرساخت IT هلدینگ رو تامین میکنه و هیچ مشتری خارجی نداره، سه تا واحد کلی داره، نرم‌افزار، پشتیبانی، امنیت و.. اک تک جاییه که برای ورود خوبه ولی برای موندن نه به قول همه کسایی که اینجان، یه دانشگاه و محیط تسته همه تست و خطا میکنن یادمیگیرن و میرن، چرا میرن؟ جو محیط سمیه، ثبات تصمیم گیری اصلا وجود نداره، مدیریت ورک‌لود اصلا نیست، یکم بخوایید خوب کار کنید، هزار جور کار رو میریزن سرتون، منابع انسانی، افتضااااااح، به شدت پر مدعا و بی ادب، هنرشون اینه که مدام تهدید کنن همه هم با هم فامیل، درنتیجه برای اعتراضات شما هیچ گوش شنوایی نیست و بد ماجرا خودتون میشین، بد قولی خیلی زیاده، کار مدیرا کلا اینه هر روز بیان بشین پا دوربین بقیه رو دید بزنن و اتو بگیرن، حقوقی که باتون میبندن رو نصف میکنن، یه پایه حقوق خیلی کم میدن و بقیه حقوق رو به نام های کارانه، پشت‌کارتی و.. میدن، که اضافه کار و سنوات و.. کم بدن، تبعیض به شدت زیاده و سوگولی‌ها زیادن هرچی بیشتر خبرچینی کنین و زیرآب بزنین بقیه رو بیشتر بازی بدین عزیزترین و به اصطلاح خودشون تراست سازمانین، سازمان به شدت مافیایی شده تو خودش، کسی که سرش به کار خودش باشه اصلا اجازه رشد نداره نه افزایش حقوقی و نه ارتقای جایگاهی میدن(با سد فامیلا و سوگولیا روبه‌رو میشین)، خیلی هم حس بد بتون القا میکنن تا بتونن کنترل‌تون بکنن، تو بازیشون نرید، دخترشون مدیرعامل، عروسشون مدیر امن..، پسرخالشون مدیر فلان جا و... کسایی که هرکدوم بیان تو بازار عمرا بتونن کار کنن مزایا هم گفتم، این‌قدر خر تو خره میتونین یادبگیرین رشد کنین و برین حقوق هم سعیشون این بوده همیشه سرتایم بدن، بیمه هم به موقع میریزن دیگه چیز به درد بخوری نداره، گول حرفای قشنگ HR رو نخورین... سر رفتن هم خیلی اذیت میکنن، مراقبت کنین، بیشتر هدفم این بود فرهنگ سازمان رو روشن کنم تا زیرساخت فنی. امیدوارم به کارتون اومده باشه

فناوری اطلاعات رجاء
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس اداری·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشناس اداری

سلام تجربه من از کار کردن تو این شرکت افتضاح بود بزرگ‌ترین مشکل اینجا مدیریت و نحوه برخوردهاست. رفتارها اصلا حرفه‌ای نیست و به جای اینکه مشکلات درست حل بشن، بیشتر باعث فشار و استرس روی کارمندها می‌شن. بعد از یه مدت حس می‌کنی بیشتر داری تلاش می‌کنی شرایط رو مدیریت کنی تا اینکه واقعاً روی کارت تمرکز کنی. حجم کار بیش از اندازه بالاست، ولی مسئله فقط زیاد بودن کار نیست؛ اخلاق فوق العاده بد مدیر عامل کلا انرژی آدم رو میگیره و باعث میشه تا آخر اون روز نتونی درست کار کنی. از نظر حقوق و مسائل مالی هم تجربه خوبی نداشتم. پرداخت‌ها با تأخیر انجام می‌شد و دو بخشی بودن حقوق هم باعث می‌شد آدم تصویر دقیقی از وضعیت پرداخت‌ها نداشته باشه. ضمنا عیدی ناقص پرداخت میشه و سنوات هم که کلا درسته حسابی پرداخت نمیشه. بد تر از همه گرفتن سفته سفید امضا در شروع همکاری بود. با استفاده از اون هر وقت کوچکترین اشتباهی می کردی با به اجرا گذاشتن سفته تهدید میشدی و استرس میگرفتی. در کل به نظرم به قول دوستی که پایین تر گفته گرسنگی بکشید و وارد این شرکت نشید. موفق باشید

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۱ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست منابع انسانی بسیار بی سواد هست ،رزومه ها کاملا مرتبط و رد رزومه میزنن،و جالبه که همیشه هم در حال جذب نیرو هستن و همیشه هم در حال رد رزومه هستن،استخدام و جذب فرمالیته و پر از فرایند پارتی بازی و فامیل بازی هست

سرمایکس
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

سرمایکس تحت نظارت و مدیریت مدیر سابق بینظیر بود، فضای دوستانه و برخورد محترمانه، و در هر شرایط و موقعیتی همیشه هوای تمام نیروها رو داشتن، ولی از اواخر سال 404 با تغییر مدیرعامل، به شدت فضا مسموم و شرایط کاری وحشتناک شد. با هزارتا بهونه ی غیرمنطقی از سر و ته حقوقا میزدن، و سال 405 با پایه 404 حقوق رو محاسبه میکردن، تعداد آف ها رو کم کردن، فشار کاری و روانی شدید، حذف وام و مساعده، و در هر بار تغییر روال و کاهش مزایا غیرمستقیم حرف از تعدیل میزدن که اگه رو این روال پیش نرید اخراج میشید! و در ماه های ابتدایی شروع به کار هم چند نیرو تعدیل شدن، که زهر چشم بگیرن از بقیه! توهین ها و بی احترامی های مستقیم مدیرعامل به نیروها، استخدام اعضای خانواده و آشناهاشون به جای نیروی متخصص و باتجربه، حذف هدایای مناسبتی، به چشم نیومدن زحمات نیرو و نگاه بالا به پایین، کسری حقوق غیرمنطقی، و به دنبالش افزایش برنامه ریزی شده حجم و فشار کاری! و حتی وقتی پیگیر حقوقی میشدیم که مشخصا کمتر واریز شده بود (حتی بر مبنای پایه حقوق 404)، دست به سر میشدیم و از یه تایمی به بعد دیگه پاسخ پیاممون رو هم نمیدادن! و حتی امکان دورکاری رو هم حذف کردن و بدون فراهم کردن شرایط و امکانات برای حضور و رفت و آمد، حضور در محل کار رو اجباری کردن! و طبیعتا خیلی از نیروهای خوب و قدیمی استعفا دادن، و با حجم نارضایتی های وحشتناکی که برای کاربران سایت هم درست کردن بودن، محیط کاری به شدت مسموم و پرتنش شده بود و هیچ اعتراضی هم هیچ وقت بررسی و تایید نمیشد. برده داری محض!

داده ورزی سداد
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

مسخره و بی انصاف وقتی تورم بشه شروع به تعدیل نیرو میکنن سال ۹۴ نیروهای ۱۰_۱۴ سال سابقه را اخراج کردن به بهانه رکود اقتصادی. اکثرا با پارتی بازی فرزندان بانک ملی را جذب کردن و هیچ مصاحبه و رزومه ارسالی بررسی نمیشود یا فقط فرمالبته است بی عدالتی و تبعیض موج میزنه فقط پارتی بازی و باند بازی خدا لعنتشون کنه مخصوصا مدیر اداری و مالی سال ۹۴ و ۹۵ را

ارکید فارمد
خدمات درمانی، پزشکی و سلامت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشنس سفر خارجی·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰
کارشنس سفر خارجی

من به مدت ۱ سال و ۶ ماه در واحد سفر مشغول به کار بودم. محیطش وحشتناکه، مدیر واحد سفر یک آدم خودشیفته است که در خصوصی ترین کارها دخالت می کنه حتی ساعت غذا خوردن. فوق العاده پرخاشگر هست و دائما صدای داد و بیدادش میاد. سوپروایزرهای بخش هم فاقد هرگونه خلاقیت یا تعقل صرفاً باب میل خانم مدیر رفتار می کنند.اگر از رنگ مو و لاک و قد و بالاشون تعریف کنی، بدترین سوتی ها رو هم بدی اشکال نداره اما اگر سرت به کار خودت باشه و مستقل و غیرمتملق باشی کاری می کنند فرار کنی.بدترین تجربه کاریم در تمام ۱۸ سال عمر کاریم بود. در ضمن یک ادمین دارند که مدیر رو انگشتش می چرخونه.ظاهر شرکت خیلی یکع اما از مدیر عامل تا همه رده های مدیریتی و سرپرستی همی خودشیفته، از خودراضی، پرخاشگر، غیمنعطق و وحشتناکند. درسته حقوق نسبتاً خوبی میده اما سلامت روان نخواهید داشت...

نگاه بانک
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس یکی از تیم ها·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارشناس یکی از تیم ها

در هر شرکتی نقاط قوت و ضعف وجود دارد، اما چیزی که برای من آزاردهنده بود برخی تناقض‌ها در فضای کاری، فرهنگ سازمانی و نحوه مدیریت مجموعه بود. زمانی که برای استخدام مصاحبه شدم، فضای شرکت بسیار حرفه‌ای، منظم و امیدوارکننده به نظر می‌رسید. اما پس از مدتی فعالیت، متوجه شدم بخشی از تصویری که در فرآیند جذب ارائه شده بود با واقعیت روزمره شرکت فاصله دارد. با وجود اینکه شرکت چند سالی است فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر نیز تغییراتی در مدیریت ارشد داشته، از نگاه من هنوز به ثبات و بلوغ سازمانی مورد انتظار نرسیده است. در بسیاری از مواقع احساس می‌شد که به ازای هر قدم رو به جلو، چند قدم به عقب برداشته می‌شود. یکی از مواردی که باعث نارضایتی من شد، سطح نظارت در محیط کار بود. طبق آنچه در دوران همکاری متوجه شدم، دوربین‌های مداربسته علاوه بر تصویر، صدا را نیز ضبط می‌کردند و این موضوع باعث شده بود بسیاری از کارکنان احساس کنند آزادی و راحتی لازم برای گفتگوهای روزمره در محیط کار را ندارند. همچنین این برداشت در میان کارکنان وجود داشت که برخی از مکالمات ضبط‌شده در ارزیابی‌ها یا تصمیمات مدیریتی مورد استناد قرار می‌گیرد. در مواردی نیز مشاهده می‌شد که صحبت‌های انجام‌شده در محیط کار بعداً به شکل کنایه، تذکر یا برخوردهای غیرمستقیم به افراد منتقل می‌شود. مجموع این موارد باعث ایجاد حس بی‌اعتمادی و کاهش آرامش روانی در محیط کار شده بود. از نظر مدیریتی نیز به عقیده من برخی از مدیران میانی از دانش و مهارت‌های لازم برای مدیریت تیم‌ها برخوردار نبودند. در بعضی موارد به نظر می‌رسید روابط شخصی و نزدیکی به مدیران ارشد نقش پررنگ‌تری نسبت به شایستگی‌های مدیریتی در انتخاب افراد داشته است. نتیجه این موضوع در برخی تیم‌ها به شکل تصمیم‌گیری‌های ضعیف، جلسات کم‌اثر، عدم توانایی در حل مسائل و انتقال فشارها به اعضای تیم دیده می‌شد. در تجربه شخصی من، برخی مدیران به جای تمرکز بر توسعه تیم، حل مشکلات و ایجاد فضای همکاری، بیشتر درگیر حاشیه‌ها، انتقال مشکلات به مدیران بالاتر و ایجاد فضای رقابتی ناسالم بودند. این موضوع باعث می‌شد اعتماد بین اعضای تیم کاهش پیدا کند و افراد احساس امنیت شغلی و آرامش کمتری داشته باشند. همچنین طی مدت حضورم شاهد خروج تعدادی از همکاران از مجموعه بودم که هر کدام دلایل خاص خود را داشتند، اما در مجموع این موضوع باعث شد نسبت به آینده شغلی خودم در این شرکت نیز تردید پیدا کنم. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ام مسیر حرفه‌ای خود را در مجموعه دیگری ادامه دهم. در کنار تمام این موارد، انصافاً شرکت نقاط قوتی هم دارد. حقوق و مزایا در سطح مناسبی قرار دارد، پرداخت‌ها منظم انجام می‌شود و برخی مزایای رفاهی و پرداختی‌های جانبی نسبت به بسیاری از شرکت‌ها شرایط خوبی دارند. به همین دلیل ممکن است از نظر مالی برای برخی افراد گزینه مناسبی باشد. در مجموع اگر صرفاً به دنبال حقوق و مزایای مناسب هستید، این شرکت می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد؛ اما اگر رشد حرفه‌ای، فرهنگ سازمانی سالم، مدیریت توانمند و فضای کاری مبتنی بر اعتماد برایتان اهمیت زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنم پیش از تصمیم‌گیری حتماً با کارکنان فعلی و سابق مجموعه صحبت کنید و تحقیقات کافی انجام دهید.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند اداری ·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
کارمند اداری

من به عنوان کارآموز کارمو تو این شرکت و شروع کردم و هم از طرف مدیر واحد و همکارام کلی حمایت شدم . در کل اگر آدم مسئولیت پذیر و دقیقی باشید میتونید به خوبی از پس کار بربیاید تجربه کسب کنید و حتی پیشرفت کنید همچنین ممکن پاداش هم دریافت کنید. در کل شرکت منظم با مدیریت خیلی دقیقی هست. این تجربه شخصی من بود و اینکه این شرکت مناسب شما هست یا نه کاملا بستگی به خودتون و روحیه کارتون داره.

موج پژوه البرز
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس بخش تولید·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
کارشناس بخش تولید

با سلام من الان بیش از 3 ساله که در این شرکت در بخش تست و تولید مشغول به کار هستم و لازمه بگم که کلیه پرسنل بخش تولید در سود تولید پروژه سهیم هستند که کمتر شرکتی این کار رو میکنه. از طرف دیگه شرکت علاوه بر سهیم کردن پرسنل در سود تولید محصولات، پاداش و آکورد و کارتهای تفریحی رو هم به افراد تاثیرگذار در پروژه اختصاص میده که باعث ایجاد رقابت سالم در رشد و ارتقاء مابین پرسنل شده است. نظر من اینه که اگر بدنبال جایی برای رشد کاری و مالی و اقتصادی هستید حتما این شرکت رو انتخاب کنید.

آکاف
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس بک اند ·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰
برنامه نویس بک اند

من چهار قرارداد داشتم؛ یکی سه‌ماهه، دو تا یک‌ساله و در نهایت قراردادهای شش‌ماهه که تمدید شد. حجم کار در آکاف بالا بود و انتظار خروجی روزانه قابل‌توجهی از تیم وجود داشت. تقریباً تایم‌شیت‌ها را خودمان برای خودمان ثبت می‌کردیم و اعلام می‌کردیم و سپس برای تأیید نهایی از آن دفاع می‌کردیم. در برخی مواقع هم ممکن بود در میانه یک پروژه از شما خواسته شود کار را متوقف کنید و به دلیل فورس بودن، به پروژه دیگری منتقل شوید. به نظر من، شرکت‌هایی که روی یک پروژه مشخص کار می‌کنند شرایط ساده‌تری دارند تا جایی که در طول سال مجبور باشید روی تعداد زیادی پروژه با سناریوهای متفاوت کدنویسی و تسک انجام دهید. با این حال، در مجموع همکاری خوبی با هم داشتیم و دلیل جدایی من از شرکت هم همین موضوع بود.

آینده کاوان کهکشان نرم افزار
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

محیط سازمان واقعا سمی و بر مبنای کنترل دائمیه، برای توانمندی شما ارزشی قائل نیستن و چون عمدتا مدیرای کوتوله داره فقط سعی میکنن با کنترل بیش از حد بتونن فضا رو مدیریت کنند، منابع انسانی به ششدت ضعیفه و توی دوسال شش نفر رو استخدام کردن ولی همه اونا نهایتا استعفا دادن، تغییرای یهویی تو این شرکت زیاده یه دفعه تو یه شب کل مدیراش عوض میشن و تموم واحد ها بهم میریزن، برخلاف ظاهر به نظر نرمالش توی همه واحداش میبینی روابط خارج از عرف دارن و جوری که سعی میکنن کاورش کنن منزجر کنندس... اشتباه ما رو شما نکنید، اینو صادقانه میگم فریب ظاهر خوب شرکت رو نخورید، نه پرداختیش مطابق عرف بازار کاره و نه محیطش سالمه، دائم دوربین ها چک میشه و صداتون شنود میشه در حدی که ادم استرس میگیره بخواد با خانوادش صحبت کنه؛ نتیجه: کنترل دائمی فرسایشی،حقوق پایین، مدیرای بیمار و از همه بدتر مریض روانی و من اله توفیق

بیمه سامان (دفتر مرکزی)
بیمه · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

سلام من یکی از کارمندان شعبه بیمه سامان هستم که با معاون جدید اجرایی بیمه سامان شده مقام مافوق ما و زیرنظر آن هستیم به شدت آدم چشم ناپاک، بی تربیت هستند نگاه بالا به پایین به کلیه کارمندان دارن هم خودشون هم جانشین شون خانم غیاثی فر اینقدر نگاه بالا به پایین شون زیاد هست که حتی یه کارمند اجازه اینکه اظهار نظر کند را ندارد در ظاهر خانم غیاثی فر چیزی نمی گویند و خودشان را مهربان و خوش برخورد نشان میدهند ولی بعد عدم نیاز کارمند را میزنند و اخراجش میکنند. بیمه سامان معاونت اجرایی شده سرباز خونه محیطی ناسالم، ناامن، معاون و جانشین معاون به شدت قدرت طلب در حدی که جانشین معاون برای اینکه طرفدار برای خود جمع کند پشت سر معاون شرکت مادام بدگویی میکند و از عدم کفایتش صحبت می کند. از مدیرعامل بیمه سامان همچین انتخابی بعید بود فکر نمی کردیم روزی برسد و آقای ضرابیه به معاونین و جانشین هاشون اجازه ظلم کردن به پرسنل شون رو بدهند.

توسعه تجارت آمر
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۵.۰

سلام خدمت همه دوستان من در قسمت مالی این شرکت به مدت یکسال و نیم فعالیت میکردم مدیریت شرکت حاج آقای ***** به شدت انسان شریف و بزرگواری هستند طوری که کسی تا حالا صدای بلند ایشون و نشنیده از مزایای شرکت حقوق سر وقت بیمه تکمیلی و امنیت شغلی و هدایای مناسبتی هست تیم مالی بسیار بسیار هماهنگ و بدون حاشیه بخصوص رییس محترم حسابداری که بدون هیچ چشمداشت انچه در این سالها یاد گرفتن و یاد میدن محیط بسیار امن، گروههای کاری بسیار فعال و پویاهستند در کل پیشنهاد میکنم اگه شرایطش پیش اومد حتما اینجا رو انتخاب کنید

گاج
آموزش، مدارس و دانشگاه ها · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

یکی از دخترهای منابع انسانی از من خوشش اومده بود و بهم پیشنهاد دوستی و سکس داد، چون قبول نکردم حرسش گرفت و رفت زیرآبم رو زد و توی جنگ تعدیلم کردن. قبلا هم آوازه هرزگی این خانم رو شنیده بودم، حتی سرپرست قبلی واحد پشتیبانی مشتریان هم سر روابط غیر اخلاقیش با همین خانم اخراج شد. توی این شرکت فقط روابط جنسی میتونه جای شما رو محکم کنه، حتی خانمی که الان مدیر عامل هست هم با برقراری روابط جنسی با فرد اصل‌کاری تونست به این موقعیت برسه تازه اون زمان شوهر هم داشت زنیکه بی شرف. مدام هم از دوربین ها دارن پرسنل رو چک میکنن حتی دوربین ها شنود هم داره و صدای حرف زدن بچه ها رو میشنون. هر قولی هم که توی مصاحبه بهتون میدن دروغه بهش عمل نمیکنن. وسط بیایونه این سوله که پرسنل اونجا کار میکنن . ماشین من که توی خیابون بود رو دوبار خالی کردن

مدیریت و توسعه فناوری اطلاعات آرمان
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۳.۰
کارمند

سلام منابع انسانی داغون و زرنگ در حد بچه خیاطی که میخواد زود خیاط بشه این اقا پسر دهه 70 یا 80 ؟؟؟ کمتر خودتو شیرین کن یه خورده هم به خودت فکر کن اقای عزیز

پرداخت نوین آرین
بانکداری · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

من تجربه مصاحبه با این سازمان داشتم، مصاحبه کاملا غیر حرفه ای بود و چند تا سوالی پرسیده شد که دور از ادب و اخلاق و کار حرفه ای بود. با سوال های خیلی بی خود و اکثر سوال ها غیر مرتبط با محیطی بسیار شلوغ و متاسفانه توقع کارزیاد و اضافه کاری اجباری داشتند. و کلی معطل هم شدم که مصاحبه کننده دیر اومد.....

طاقچه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۸ خرداد ۱۴۰۵
۱.۰

طاقچه در بخشهای مختلف آدم‌های خوبی داره که همکاری باهاشون لذتبخشه اما به طور کلی مدیریتش افتضاحه. رشد و کسب مقام در گروی فامیل‌بازی و پاچه‌خواریه. باجناق مدیرعامل با دو سه سال تجربه cto شده و زنش هم لید یکی دیگه از تیم‌هاست. کسی که شرکت بهش عنوان دیرکتور پروداکت رو داده حتی دو سال سابقه‌ی کار پروداکتی نداره و فیچرهای بلااستفاده‌ای بالا میاره که به خاطرشون ماه‌ها از ایم فنی زمان گرفته و همه رو اذیت میکنه برای این کارای بی‌نتیجه. مدیرعامل احتمالا فکر میکنه یه سفره‌ای پهنه و لازم نیست در تصمیماتش عدالت رو لحاظ کنه اما نمیدونه که داره کل تیم فنی رو از داخل خراب و فرسوده میکنه و به برند آسیب میزنه. فقط برای بچه‌های فنی دعا میکنم همین.

شرکت مهندسی ارتباطی پیام‌ پرداز
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس·۲۸ خرداد ۱۴۰۵
۲.۰
برنامه نویس

منابع انسانی شرکت کاملا در لایه مدیریتی حل شده و میشه گفت منابع انسانی نداره. لایه مدیریتی سن بالا و راکد هست. این دو عامل کنار هم باعث شده که حتی اگر نیروی خوب و دغدغه مندی هم تو شرکت هست نتونه کاری از پیش ببره چون نه اختیاری داره و نه کسی به حرفش گوش میده. و نه امیدی به این هست که در آینده اختیاری داشته باشه یا کسی به حرفش گوش بده. زمانی واقعا شرکت خوبی بوده و صد حیف که دیگه نیست.