ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در زرسام هنر، صنعت تولید و صنایع، اصفهان، تهران: بر اساس ۲ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران زرسام هنر را به دیگران توصیه می‌کنند. ۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

زرسام هنر مجموعه‌ای از فروشگاه‌های آنلاین و حضوری است. محصولاتی که در پرامون عرضه می‌شوند شامل زیورآلات و تابلوهای دست‌ساز با روکش طلای ۲۴ عیار، برند زرسام و زیورآلات ایتالیایی مونته آرچی و ساعت‌های اصل سوییس دیوید مورس است. تمام مراحل طراحی، ساخت و فروش به طور کامل توسط زرسام هنر انجام می‌شود. در زرسام هنر چه کارمند فروش باشید، چه تیم پشتیبانی مشتری یا بازاریابی، ما به عنوان یک گروه واحد کنار هم کار می‌کنیم تا به هدفی مشترک دست یابیم. ما برای بهتر شدن بی‌وقفه تلاش می‌کنیم. با فروتنی و خوش‌بینی عمل می‌کنیم، به ایده‌های بزرگ و کوچک احترام می‌گذاریم. به تنوع و گفتمان‌های مختلف نیاز داریم. ما سازمانی جهانی هستیم اما روی زمین پایبند می‌مانیم تا بتوانیم سریع عمل کنیم و روندی ساده را دنبال کنیم.

تجربه‌ها

زرسام هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی·۲۱ آبان ۱۳۹۹·آذر ۱۳۹۸ تا آذر ۱۳۹۹
۱.۰
تخصص مخفی

وقتی وارد شرکت میشید، اول صحبت از این هست که ما میخوایم پیشرفت کنیم و فضا برا پیشرفت بازه و این حرفا . ولی واقعا صرفا شانس و علاقه مدیریتش باعث پیشرفت کردن یا نکردنتون میشه . یعنی من یک نفر رو در شعبه قم میشناسم که چند ساله در شرکته ولی هنوز سرپرست نیست و حقوقی هم که میگیره پایینه . از اونطرف ، شعبه ارگ، هر سه ماه یک بار سرپرستش عوض میشه و هرکی سرپرست میشه حقوقش میره بالا. اگه سرپرست جایی که درش کار میکنی، استعفا نده یا اخراج نشه ، همیشه در همون موقعیتی که بودی میمونی. وقتی به ماموریت میفرستنتون ، حقوقتون کمتر میشه! مثلا اگه از ساعت 6 صبح در مسیر باشی ، تا 12 شب کار کنی، (18 ساعت) میگن که ما حقوق یک روز کاری رو در نظر میگیریم براتون (8 ساعت) و یک پاداش هم میدیم (8 ساعت) که میشه جمعا 16 ساعت . درحالی که 18 ساعت کار کردی و اصن چیزی به اسم حق ماموریت و اینکه در ماموریت چقدر فشار بهت وارد شده در نظر نمیگیرن. اساسا خیلی اعتقاد ندارن که قبل از ماموریت ها اطلاع بدن! یه هو میان میگن فلانی، پاشو برو ماموریت! نحوه ماموریت رفتن هم با بدترین و ارزون ترین وسایل نقلیه ست . با اتوبوس در شرایط کرونا، مارو ماموریت میفرستادن! و مجبور بودیم بریم. اگه نمیرفتیم اخراج! از همه سفته میگیرن ( بدون تاریخ، بدون "بابت" بدون "وجه" ) فقط سفته میگیرن . و هیچ رسیدی هم بابت سفته نمیدن. وقتی هم که از شرکت میری، تصفیه حسابت، بعد از 7 - 8 ماه انجام میشه. بعدشم، یه هزینه هایی به حسابت میخوره که خودت باورت نمیشه. سیستمی ندارن که طبق اون سیستم ، بگن دقیقا موجودی انبار چقدره . و هرچی طبق سلیقه خودشون به نظرشون بیاد که کم اومده رو به حساب پرسنل میزنن. یکی از دوستانم توی دفتر مرکزی بوده، و میگفت حتی به حساب اونایی که توی شعبه نبودن هم کسری زدن!!!! یعنی طرف اصن توی شعبه نبوده، اما از حسابش بابت اینکه محصول کم اومده ، پول کسر شده . وقتی میرید سفر، یک مبلغ خیلی کم برای صبحانه و نهار و شام در نظر میگیرن . مبلغ انقدر کمه که به یه وعده هم نمیرسه! یعنی باید هر شهری که میری، بیخود ترین غذارو بخوری! منابع انسانی شرکت، بهترین بخش سازمانه! اینطوریه که وقتی میری میگی مشکل دارم، میگه برو یه جا دیگه کار پیدا کن! بهشون پیام میدی، جواب نمیدن. حسابداری هم هروقت دلش میخواد زنگ میزنه بهت و داد و بیداد میکنه.

زرسام هنر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر میانی
۳.۰
مدیر میانی

زرسام یک شرکت کاملا بدوی با تعداد زیادی کارمند که همه مستقیم از مدیرعامل دستور میگیرند است. از شستن شیشه های دفتر کارخانه تا تعویض روغن ماشین و حتی غذای سگ داخل حیاط را مدیرعامل باید تایید کند. و پس از هر خرابکاری با وجود گرفتن تایید های فراوان از مدیرعامل باز مورد شماتت و اخراج قرار میگیرید. کلا جایی که همه برای خوشنودی مدیرعامل کار میکنند و همه دنبال جلب توجه مدیرعامل هستند کار کردن سخت است. اگر مرد باشید که یا باید زیرآب بزنید و یا زیرآب شما رو میزنند اگر خانم باشید ممکن است مدیرعامل شما رو مورد فشار برای تن دادن به چیزهایی که خارج از اخلاق است مجبور کند.

استخدام در زرسام هنر

از مجموع ۲ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۰٪ از کاربران زرسام هنر را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۲
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵

سؤالات متداول دربارهٔ زرسام هنر

آیا زرسام هنر در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از زرسام هنر ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در زرسام هنر چگونه است؟

بر اساس ۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در زرسام هنر چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در زرسام هنر از نگاه ۲ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در زرسام هنر چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از زرسام هنر ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: