برای انجام کارهای دم دستی و خسته کننده چند تا جوان استخدام میکنن و امکان پیشرفت شغلی وجود نداره.فرهنگ سازمانی به شدت سمی داره و شایعه و حرف توش خیلی زیاده بهتره که دنبال کار در شرکت های دولتی یا نیمه دولتی تبریز باشین مثل موتوژن و تراکتور و پمپیران و... ****خانم ها هم به هیچ عنوان دنبال کار در بخش فنی این شرکت نباشن بخاطر یکسری مسائل اخلاقی که قلم ها از نوشتنش شرم دارند.در صورت ایجاد مشکل هیچ نهاد رسیدگی کننده وجود نداره نه حراست داره و نه مدیری که رسیدگی کنه.***** در بی نظمی این شرکت همین بس که فاقد بخش کارگزینی و مدیریت منابع انسانی هست!! حقوق هم یک میلیون بالای قانون کار همراه اضافه کاری واسه همین هم هزارتا منت میزارن البته!!! **قرارداد دو ماهه یا سه ماهه میبندن البته قرارداد رو به خودتون نمیدن برخلاف اکثر شرکت ها!!! هیچ گونه امکانات رفاهی نداره و حداقل حقوق رو دریافت می کنید.نه سرویس داره و نه پارکینگ برای ماشین خودتون. حق و حقوق سختی زیان آوری کارگران هم اصلا پرداخت نمیشه و فاقد طبقه بندی مشاغل هست. در پناه حق موفق باشید/به امید پیروزی جوانان ایرانی
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در مکانیک آب، صنعت تولید و صنایع، آذربایجان شرقی، تبریز: بر اساس ۲ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۰٪ از کاربران مکانیک آب را به دیگران توصیه میکنند. ۲ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ در دفتر فنی شرکت مکانیک آب تبریز واقع در شهرک رجایی مشغول به کار بودم و مسئولیت ترسیم نقشههای فنی و تهیه BOM را بر عهده داشتم.به دلیل فشار کاری و اشتباه در ترسیم نقشه، دچار آسیب جدی دیسک گردن شدم. این آسیب مستقیماً ناشی از ضربهای بود که توسط مافوقم وارد شد. بعداً همان فرد به من گفت: «باید گردنت رو میشکستم». بعد از شکایت نزد مدیر مستقیم، به مزاحمت متهم شدم. شنیدهام پیش از من نیز یکی از همکاران خانم در همان مجموعه مورد آزار کلامی قرار گرفته بود و پس از اعتراض قراردادش تمدید نشده بود؛ الگویی که نشاندهنده مشکلات عمیقتر در فرهنگ کاری آنجا کارفرما وقوع حادثه در حین وظیفه را انکار کرد، ادعا نمود مشکل از قبل وجود داشته و مرا به «زودرنجی» متهم نمود. در همان محیط، بارها مورد آزار روانی، توهین و فحاشی قرار گرفتم. پس از مطرح ک راست. افراد مربوطه علناً اعلام میکردند «خدایی نیست» و «هر کاری میتوانی بکن، حتی شکایت کن». پس از آن نیز تهدید شدم. حتی دوره HSE برگزار کردند و امضا گرفتند تا شرایط پیگیری حقوقی را دشوارتر کنند. در نهایت، از شدت آزارها، فشار روانی و نبود هرگونه سازوکار پیگیری عادلانه، مجبور به ترک کار شدم (نه اخراج رسمی، بلکه ترک اجباری تحت فشار شدید). امروز همچنان از درد مزمن گردن رنج میبرم. هزینههای درمان (فیزیوتراپی، دارو، MRI، ویزیتهای مکرر) زندگیام را تحت تأثیر شدید قرار داده و کیفیت زندگیام را پایین آورده است. مدیر مستقیمم دیگر پاسخگوی تماسها نیست و مرا بلاک کرده است.کسی که گفت این ماجرا را مسکوت بزار چراکه جایگاه مدیریتی مرا تخریب می کند. با توجه به آنچه تجربه کردم، بعید میدانم وجدانی در مدیران آن مجموعه وجود داشته باشد. این رفتارها نه تنها جسم و روحم را زخمی کرد، بلکه نشان داد برخی محیطهای کاری تا چه حد میتوانند فاقد مسئولیتپذیری، انسانیت و پایبندی به اصول اخلاقی باشند. اکنون در محیط کاری بهتری مشغولم، اما این تجربه به من آموخت که باید بسیار محتاطتر باشیم و حقوق خود را جدیتر پیگیری کنیم. شاید حرف زدن از این موارد به دیگران کمک کند تا زودتر از چنین موقعیتهایی خارج شوند. با آرزوی سلامتی جسم و آرامش روح برای همه. شرکت مکانیک آب -تبریز-دفتر فنی مکانیک آب -شیرآلات صنعتی
استخدام در مکانیک آب
از مجموع ۲ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران مکانیک آب را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی مکانیک آب مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ مکانیک آب
آیا مکانیک آب در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مکانیک آب ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در مکانیک آب چگونه است؟
بر اساس ۲ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در مکانیک آب چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در مکانیک آب از نگاه ۲ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در مکانیک آب چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از مکانیک آب ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: